Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10114 Эрготерапия в Астана медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқытудың негізгі мақсаты пациенттерді оңалту және абилитациялау, олардың өмір сүру сапасын жақсарту, олардың күнделікті өмірде тәуелсіздігі мен дербестігіне қол жеткізу үшін білікті эрготерапиялық қызметтер көрсетуге қабілетті мамандарды даярлау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B084 Мейіргер ісі
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
  • Эрготерапияның теориялық негізі және тұжырымдамалары
    Несиелер: 5

    Ауру немесе жарақат салдарынан осы қабілетін жоғалтқан адамдардың белсенділігін бағалауға, дамытуға және қалпына келтіруге мамандандырылған клиникалық медицина бөлімі. Кәсіптік терапияның әртүрлі тұжырымдамалары, оны дамытудың халықаралық тәжірибесі, ағзаның функциялары мен құрылымдарының бұзылуын бағалау әдістері, функциялар мен күнделікті өмірге қатысуды шектеу, оңалту процесінің нәтижесіне әсер ететін қоршаған орта факторлары мен жеке факторлар, бұзылған функцияларды жеңілдету үшін қажетті факторлар (техникалық құралдар, ассистивті технологиялар, Ақпараттық технологиялар)қарастырылады,

  • Медициналық алғашқы көмек
    Несиелер: 4

    Алғашқы медициналық, дәрігерге дейінгі көмек көрсету негіздері. Өмірге қауіпті жағдайларда диагностика және көмек беру

    Оқу жылы - 1
  • Эрготерапевт жұмысындағы ұйымдастыру негіздері
    Несиелер: 5

    Маманның үйдегі, амбулаторлық, стационарлық, санаторлық-курортты мекемелердегі жұмысындағы негізгі ұйымдастыру принциптері. Медицина қызметкерлерінің және пациенттердің құқықтары мен міндеттері. ТМККБК және МӘМС жағдайындағы эрготерапевттердің жұмысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Эрготерапевт практикасындағы пациенттің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Эрготерапиядағы пациенттер қауіпсіздігінің негізгі қағидаттары,халықаралық стандарттарға сәйкес медициналық персонал менпациенттердің құқықтары мен міндеттері. Пациентті қауіпсіз көтеру, жылжыту, тамақтандыру, пациентке күтім жасау принциптері. Пациенттердің және олардың туыстарының қауіпсіздік принциптерін үйрету. Қауіпсіз медициналық ортаның сақталуын бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Медициналық психология
    Несиелер: 4

    Психикалық құбылыстарды олардың аурулармен байланысы тұрғысынан зерттейді. Клиникалық психология саласы осы психологиялық бағыттағы зерттеулерді, психологиялық түзетуді ұйымдастыру мен әзірлеуді, жүргізуді және бағалауды қамтиды. Клиникалық психологияның психотерапиялық әдістері: кеңес беру, жеке психотерапия, отбасылық психотерапия, отбасылық кеңес беру және физикалық бұзылулармен байланысты психологиялық проблемалары бар адамдарға қолдау көрсетудің әртүрлі формалары

    Оқу жылы - 2
  • Патофизиология
    Несиелер: 3

    Патофизиология-патологиялық процестердің пайда болу, даму және нәтижесінің заңдылықтарын зерттейтін медицина мен биологияның бөлімі; организмнің әртүрлі патологиялық жағдайларында физиологиялық функциялардың динамикалық өзгеруінің ерекшеліктері мен сипаты.

    Оқу жылы - 2
  • Оңалту мекемелерінің қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Оңалту мекемелері қызметінің нормативтік базасы. ТМККК және МӘС жағдайында оңалту мекемелерінің қызметі

    Оқу жылы - 2
  • Физиология
    Несиелер: 3

    Физиология реттеу механизмдерін, организмнің тіршілік әрекетінің заңдылықтарын және оның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін ашуға тырысады. Физиология тіршіліктің негізгі сапасын — оның өмірлік белсенділігін, оның функциялары мен қасиеттерін бүкіл ағзаға да, оның бөліктеріне де қатысты зерттейді. Өмір туралы идеялардың негізі метаболизм процестері, энергия және ақпарат туралы білім болып табылады

    Оқу жылы - 2
  • Анатомия
    Несиелер: 3

    Анатомия-адам ағзасының функцияларына, дамуына және қоршаған ортаға әсеріне байланысты оның формасы мен құрылысын зерттейтін ғылым. Анатомия фактілерді сипаттауға ғана емес, оларды жалпылауға, дененің қалай жұмыс істейтінін ғана емес, сонымен қатар оның неге мұндай құрылымға ие екенін анықтауға тырысады. Бұл сұраққа жауап беру үшін ол дененің ішкі және сыртқы байланыстарына жауап береді. Анатомия қазіргі ересек адамның құрылысын ғана емес, сонымен бірге адам ағзасының оның тарихи дамуында қалай қалыптасқанын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
  • Пациенттердің әлеуметтік-тұрмыстық бейімделуі
    Несиелер: 3

    Әлеуметтік оңалтудың немесе абилитацияның түрі, ол аурулардың, жарақаттардың, туа біткен ауытқулардың (даму кемістіктерінің) нәтижесінде жоғалған өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын және тұрмыстағы қызметті алу немесе қалпына келтіру, тыныс-тіршілігінің бар шектеулеріне сәйкес өмірдің жаңа жағдайларына бейімделу болып табылады. Қажетті әлеуметтік-тұрмыстық дағдылары жоқ және микроәлеуметтік ортада күн сайын жан-жақты қолдауды қажет ететін мүгедектерге: мүгедекті және оның отбасы мүшелерін жеке гигиена, өзіне-өзі қызмет көрсету, жүріп-тұру, қарым-қатынас, оның ішінде оңалтудың техникалық құралдарының көмегімен дағдыларына үйрету; әлеуметтік-тұрмыстық оңалту мәселелері бойынша ақпараттандыру және консультация беру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Денсаулық жағдайын клиникалық бағалау және мейіргер ісінің негіздері + практика
    Несиелер: 5

    Науқастарға күтім жасау дағдыларын үйрету және теория негіздерін меңгеру; студенттердің мейіргердің кәсіби шеберлігін меңгеру, мейіргер көмегін көрсетудің ғылыми әдісі ретінде мейіргер процесін меңгеру деңгейінде меңгеру

    Оқу жылы - 2
  • Жас ерекшелік гигиенасы
    Несиелер: 3

    Әр түрлі жас кезеңдерінде ағзаның жұмыс істеуінің гигиеналық ерекшеліктері. Оған Еңбек және демалыс жағдайларының режимі, дұрыс тамақтану, денеге күтім жасау ережелерін сақтау, гигиеналық құралдарды қолдану және тағы басқалар кіреді.

    Оқу жылы - 2
  • Эрготерапияның негіздері
    Несиелер: 5

    Эрготерапия аурудың немесе жарақаттың салдарынан қозғалу, қозғалыстарды үйлестіру және әдеттегі істермен айналысу қабілетін жоғалтқан адамдардың өмір сүру сапасын жақсартумен айналысады. Бұл физикалық шектеулерді ескере отырып, адамның күнделікті қызметін қалпына келтіруге бағытталған оңалту шараларының күрделі кешені. Пән кәсіптік терапияның негізгі принциптерін, әдістері мен құралдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
  • Массаж негіздері
    Несиелер: 4

    Массаждың негіздерімен танысу және әртүрлі ауруларда қолданылатын массаждың негізгі әдістері мен әдістерін үйрету. Массаж дегеніміз-адамның жоғалған функцияларын нығайту және қалпына келтіру үшін қолдарыңызбен немесе аппараттарыңызбен теріге, бұлшықеттерге, сіңірлерге, буындарға әсер етудің механикалық әдістерінің жиынтығы. Массаж ең алдымен қан мен лимфа түзілуіне әсер етеді, нәтижесінде тұтқырлану жойылады, тіндердің метаболизмі, эндокриндік бездердің функциялары және метаболикалық процестер жақсарады.

    Оқу жылы - 2
  • Адаптивті дене шынықтыру
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты-физикалық және психологиялық кедергілерді жеңу мүгедектер мен мүмкіндігі шектеулі адамдардың толыққанды өмір сүруі біртіндеп бейімдеу; білім алушылардың өз денсаулығына саналы көзқарасын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Биомеханика
    Несиелер: 5

    Адамның биомеханикасы іс-әрекеттің қай әдісі мен қандай шарттары жақсы және оларды қалай игеру керектігін зерттейді. Қозғалыстарды зерттеудің жалпы міндеті-мақсатқа жету үшін күштерді қолдану тиімділігін бағалау. Қозғалыстарды кез-келген зерттеу, сайып келгенде, оларды жақсы орындауға көмектесуге бағытталған. Қозғалыстарды зерттеу, сайып келгенде, пациенттерге оларды тиімдірек және ұтымды орындауға көмектесуге бағытталған. Биомеханиканы білу кәсіби терапевтке өзінің кәсіби қызметі барысында пациентпен тиімді жұмыс істеу үшін жаңа әдістерді әзірлеуге немесе бұрыннан бар әдістерді жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
  • Өмір сүру мен деңсаулықтың қызмет етуінің шектеулерінің халықаралық жіктемесі (KХЖ)
    Несиелер: 4

    КХЖ - нің жан-жақты мақсаты бірыңғай стандартты тілмен қамтамасыз ету және денсаулық пен денсаулыққа байланысты көрсеткіштерді сипаттау шеңберін анықтау. Ол денсаулық компоненттерінің және денсаулыққа байланысты әл-ауқаттың кейбір компоненттерінің (мысалы, Білім және еңбек) анықтамаларын ұсынады. Оңалту диагнозын қою кезінде биоәлеуметтік функциялардың бұзылуын бағалау КХЖ критерийлері негізінде жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 2
  • Үй жағдайындағы эрготерапия
    Несиелер: 2

    Үйде пациенттердің белсенділігін қалпына келтіру үшін жаттығуларды қолдану. Тәуелсіз өмір сүру қабілетін барынша дамыту (абилитация) немесе қалпына келтіру (оңалту) (өз бетінше киіну, тамақтану, дәретханаға бару және т.б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Патанатомия
    Несиелер: 3

    Патологиялық анатомия аурудың бастапқы кезеңдерінде, оның даму барысында, түпкілікті және қайтымсыз жағдайларға немесе қалпына келтіруге дейін пайда болатын құрылымдық бұзылуларды зерттеумен айналысады. Бұл аурудың морфогенезі. Патологиялық анатомия аурудың әдеттегі ағымынан ауытқуларды, аурудың асқынулары мен нәтижелерін зерттейді, себептерін, этиологиясын, патогенезін міндетті түрде ашады.

    Оқу жылы - 2
  • Эрготерапиядағы оңалту шкалалары
    Несиелер: 3

    Эрготерапиядағы оңалту диагнозы мен оңалту болжамын тұжырымдау. Оңалту мақсаттарын қою. Әлеуметтік және кәсіптік оңалту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Дәлелді медицина негіздері
    Несиелер: 3

    Дәлелді медицинаны дамытудың әлемдік тәжірибесі (ДМ). ТМД елдері мен Қазақстанның клиникалық тәжірибесінде ДМ. ДМ-дағы ғылыми зерттеулердің иерархиясы. дәлелді Денсаулық сақтау. Дәлелді менеджмент. Мейіргерлік істегі дәлелді медицина. Денсаулық пен аурудың таралуын қалыптастыру заңдылықтарын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
  • Балалар ауруларының пропедевтикасы
    Несиелер: 3

    Балалар ауруларының пропедевтикасы-бұл диагностика мен баланың жеке патологиясының негіздерін қамтитын медицина саласы.

    Оқу жылы - 3
  • Адамның мотор функциясының бұзылуы
    Несиелер: 3

    Ерікті қозғалыстардағы өзгерістер. Кортико-бұлшықет жолы және әртүрлі деңгейдегі зақымдану белгілері. Бұзылған мотор функцияларына байланысты кинезотерапия әдістерін таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Эрготерапия
    Несиелер: 6

    Эрготерапия-анықтау, мақсаттар, міндеттер, қолдануға көрсеткіштер, қарсы көрсеткіштер, эрготерапияны қолдану саласында кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастыру. Әр түрлі сипаттағы және дәрежедегі биоәлеуметтік функциялардың бұзылуымен әр түрлі жастағы адамдарда арт-терапиялық әдістерді ұтымды қолдану.

    Оқу жылы - 3
  • Мотор функциясының түрлері
    Несиелер: 2

    Моторика дегеніміз-белгілі бір тапсырманы орындау үшін қажет болатын қозғалыстар тізбегі. Үлкен және ұсақ моториканы ажыратыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Эрготерапевт практикасындағы массаж
    Несиелер: 3

    Массаж негіздерімен танысу және әртүрлі аурулар кезінде қолданылатын массаждың негізгі әдістері мен тәсілдерін үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Пациенттерді дағдыларға үйрету
    Несиелер: 2

    Тұру, жүру дағдыларын қалыптастыру. Тамақтану дағдылары, әсіресе дисфагияда. Өмір сапасын, дербестігін жақсарту (киіну, киім ауыстыру, Ванна, Душ қабылдау, үйді тазалау, тамақ дайындау және т.б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Спорттық массаж
    Несиелер: 2

    Массаж негіздерімен танысу және әртүрлі аурулар кезінде қолданылатын массаждың негізгі әдістері мен тәсілдерін үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Эрготерапиядағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және әдістері
    Несиелер: 3

    Эрготерапиядағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру негіздері және әдістері, ғылыми зерттеулер этикасы, жарияланымдар дайындау

    Оқу жылы - 3
  • Медициналық-әлеуметтік оңалту негіздері
    Несиелер: 5

    Оңалту-науқастар мен мүгедектерді (балалар мен ересектерді) мемлекеттік, қоғамдық, медициналық, психологиялық, педагогикалық, кәсіптік, заңдық және басқа да іс-шараларды кешенді өткізумен жүзеге асырылатын, Қоғамға қажетті, функционалдық, әлеуметтік-еңбекке қалпына келтіру. Оңалту екі негізгі мәселені қарастырады: - зардап шегушіні еңбекке қайтару; - қоғам өміріне белсенді қатысу үшін оңтайлы жағдайлар жасау.

    Оқу жылы - 3
  • Фармакология
    Несиелер: 3

    Дәрілік заттардың Фармакодинамикасы мен фармакокинетикасының жалпы заңдылықтары туралы түсінік және медицина қызметкерлері мен халыққа ақпараттық-консультациялық қызмет көрсету бойынша біліктер мен дағдыларға үйрету

    Оқу жылы - 3
  • Жалпы хирургия
    Несиелер: 3

    Ауруханаға дейінгі кезеңде хирургиялық көмекті ұйымдастырудың жалпы принциптері. Кезеңге байланысты емдеу және қалпына келтіру және оңалту ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
  • Ішкі аурулар пропедевтикасы
    Несиелер: 3

    Ішкі аурулар пропедевтикасы-пациентті зерттеу әдістері мен ішкі аурулар ауруларының синдромдық диагностикасын қамтитын медицина саласы. Науқасты физикалық тексеру дағдыларына, диагностика принциптері бойынша білім мендағдыларды қалыптастыруға үйретеді.

    Оқу жылы - 3
  • Механотерапия
    Несиелер: 3

    Науқастың функционалды бейімделуін арттыру үшін буындардың, жекелеген бұлшықеттер мен олардың топтарының қозғалғыштығын жақсарту мақсатында арнайы құралдардың (аппараттардың, тренажерлардың) көмегімен емдік, профилактикалық және қалпына келтіру жаттығуларының кешені. Механотерапия физикалық оңалтудың маңызды құрамдас бөлігі болып табылады, ол адамның тірек-қимыл жүйесіне тоникалық және трофикалық (қалпына келтіру арқылы пайда болған ақауды ауыстыру және өтеу), функционалды өтемақылардың қалыптасуы, атрофиялық және дегенеративті процестердің кері дамуы, функционалдық тұтастық пен организмнің қызметін қалыпқа келтіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Инсульттан кейінгі науқастардың ерготерапиясы
    Несиелер: 2

    Эрготерапияның мақсаттары, міндеттері, көрсеткіштері , қарсы көрсетілімдері, әсер ету механизмі. Әр түрлі ауруларда қолданылатын негізгі әдістер мен әдістер. Инсульттан кейінгі науқастарды емдеу және асқынулардың алдын алу үшін жаттығуларды қолдану. Жаттығуларды жеке таңдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Балалар мен жасөспірімдерді оңалту және абилитациялаудағы эрготерапия
    Несиелер: 2

    Балалардағы организм ерекшеліктері. Балалар мен жасөспірімдерді оңалту және абилитациялау ерекшеліктері. Балалар мен жасөспірімдерді оңалту мен абилитациялаудың негізгі әдістері. Балалар мен жасөспірімдерде оңалту мен абилитацияның заманауи әдістерін қолдану ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
  • Неврологиялық практикадағы эрготерапия
    Несиелер: 2

    Медициналық оңалту негіздері, терапевтік тәжірибеде әртүрлі аурулар кезінде қолданылатын оңалту іс-шараларының негізгі әдістері, ҚР емдеу мекемелерінде оңалту процесін реттеу және ұйымдастыру принциптері

    Оқу жылы - 4
  • Ішкі аурулар негіздері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: этиологияны, патогенезді, клиникалық көріністерді, диагностикалық зерттеулерді және ішкі ағзалардың ауруларын емдеуді зерттеу. Кезеңге байланысты ішкі ағзалардың ауруларының ағымының ерекшеліктері. Және оларды қалпына келтіру немесе жақсарту мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 4
  • Педиатрия негіздері
    Несиелер: 3

    Педиатрия-бұл балалық шақтағы аурулардың себептерін, диагноз қою әдістерін, емдеу және алдын-алу әдістерін зерттейтін медициналық пәндердің толық кешені. «Педиатрия негіздері» пәнін оқу кез-келген деңгейдегі болашақ медицина қызметкерлері үшін өте маңызды, олар өз бетінше жұмыс жасау кезінде балаларға медициналық қызмет көрсетуді ұйымдастырушылар бола алады, алдын-алу жұмыстарын, соның ішінде инфекция ошағында да жүргізе алады. Нозологиялық нысандарды қамтитын пән бағдарламасы педиатрия саласындағы заманауи жетістіктерді көрсетеді. Қазіргі заманғы медицинаның профилактикалық бағыты педиатрияның басым рөлін айқындайды. Қазіргі медицинаның көптеген проблемаларын жас аспектісінде қарау керек. Болашақ мамандарға балалар ауруларын ерте тану және емдеу туралы білім қажет.

    Оқу жылы - 4
  • Эрготерапиядағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 2

    Эрготерапияда инновациялық технологияларды қолдану. Жоғарғы қолды функционалды шектеу әдістері, Таубе әдісі, айна терапиясы, сенсорлық интеграция, робототехника, ересектер мен балаларда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Физикалық медицина негіздері
    Несиелер: 4

    Кинезотерапия, курорт және физиотерапия негіздері, физикалық медицинаның емдік факторларының және адам ағзасына курорттық потенциалдың әсері. Табиғи көздерді қолдану ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
  • Медициналық оңалту
    Несиелер: 5

    Медициналық оңалтудың тарихы, мақсаты, міндеттері. Мультидисциплинарлық команда, оңалту әлеуеті, оңалту болжамы туралы түсінік. Әр түрлі аурулардағы оңалту шараларының кезеңдері. Стационарлық оңалту. Санаторлық оңалту. Амбулаториялық-емханалық оңалту

    Оқу жылы - 4
  • Тірек-қимыл аппаратының зақымдануы мен бұзылуын оңалтудағы эрготерапия
    Несиелер: 2

    Тірек-қимыл аппаратының бұзылуын оңалтудағы эрготерапияның мақсаттары, міндеттері, көрсеткіштері, қарсы көрсетілімдері. Әр түрлі ауруларда қолданылатын негізгі әдістер

    Оқу жылы - 4
  • Церебральды сал ауруы үшін эрготерапия
    Несиелер: 3

    Церебральды сал ауруы бар балаларда эрготерапиялық әдістердің ерекшеліктері.Церебральды сал ауруы бар науқастарды емдеу және асқынулардың алдын алу үшін жаттығуларды қолдану. Жаттығуларды жеке таңдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Травматология және ортопедия негіздері
    Несиелер: 3

    Пән тарихты, травматологияның негізгі ұғымдарын зерттейді. Тірек-қимыл аппаратының зақымдануын диагностикалаудың, емдеудің және қалпына келтірудің жалпы принциптері талқыланады. Жарақаттардың пайда болу себептеріне байланысты ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
  • Емдік дене шынықтыру
    Несиелер: 4

    Стационар, емхана, дәрігерлік-дене шынықтыру диспансері, қалпына келтіру орталығы жағдайында емдік дене шынықтыруды ұйымдастыру мәселелері. Емдік дене шынықтырудың құралдары мен формалары. Физиотерапияны білу кәсіби терапевтке өзінің кәсіби қызметі барысында пациентпен тиімді жұмыс істеу үшін жаңа әдістемелер жасауға немесе бұрыннан бар әдістерді жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
  • Акупунктура негіздері
    Несиелер: 3

    Дәстүрлі медицина әдістері. Шығыс медицинасының қысқаша мазмұны. Инерефлексты терапиямақсаттары, міндеттері, көрсеткіштері, қарсы көрсетілімдері, әсер ету механизмі. Әр түрлі ауруларда қолданылатын негізгі әдістер мен әдістер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Психиатрия және психикалық денсаулық, наркология
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің маңызы жалпы медициналық тәжірибеде психикалық бұзылулардың өте жоғары таралуымен, олардың ішкі органдар мен жүйелер жұмысындағы бұзылулармен тығыз байланысы, көптеген соматикалық, неврологиялық және басқа ауруларға еліктеу қабілетімен анықталады.

    Оқу жылы - 4
  • Терапиялық практикадағы эрготерапия
    Несиелер: 2

    Медициналық оңалту негіздері, неврологиялық тәжірибеде әртүрлі аурулар кезінде қолданылатын оңалту іс-шараларының негізгі әдістері, ҚР емдеу мекемелерінде оңалту процесін реттеу және ұйымдастыру принциптері

    Оқу жылы - 4
  • Эргономика және өмірлік дағдылар
    Несиелер: 3

    Оның өнімділігінің өсуіне ықпал ететін оңтайлы еңбек жағдайларын жасау мақсатында еңбек процестерін зерттейтін ғылыми-практикалық пән.

    Оқу жылы - 4
  • Хирургиялық практикадағы эрготерапия
    Несиелер: 2

    Медициналық оңалту негіздері, хирургиялық практикада әртүрлі аурулар кезінде қолданылатын оңалту іс-шараларының негізгі әдістері, ҚР емдеу мекемелерінде оңалту процесін реттеу және ұйымдастыру қағидаттары

    Оқу жылы - 4
  • Неврология негіздері
    Несиелер: 3

    Негізгі неврологиялық ауруларды диагностикалау мен емдеудің жалпы принциптері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Жүйке жүйесі ауруларының ағымының ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
  • Мануалдық терапия негіздері
    Несиелер: 3

    Қолмен емдеу. Мақсаты, міндеттері, көрсеткіштері, қарсы көрсетілімдері, әсер ету механизмі. Әр түрлі ауруларда қолданылатын негізгі әдістер мен әдістер

    Оқу жылы - 4
  • Неврологиялық практикада оңалту
    Несиелер: 2

    Медициналық оңалту-организмнің бұзылған немесе жоғалтқан функцияларын барынша қалпына келтіру немесе орнын толтыру және науқастарды әлеуметтік реадаптациялау мақсатында жүргізілетін медициналық, психологиялық және әлеуметтік іс-шаралар кешені. Орталық немесе перифериялық жүйке жүйесінің жіті зақымдануынан өткен науқастар оңалтуға жатады.

    Оқу жылы - 4
  • Код ON2

    ОН-2.1: үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдау, өмір бойы өзін-өзі бағалау және оқыту негізінде медициналық қызмет көрсету сапасын үнемі жақсарту үшін қажетті қасиеттерді көрсету.

  • Код ON10

    ОН-10.1: дәрігерлік этика ережелері, құпия ақпаратпен жұмыс істеу бойынша заңдар мен нормативтік құқықтық актілер; дәрігерлік құпияны сақтау.

  • Код ON8

    ОН-8.1: диагностикалау мен емдеудің клиникалық хаттамаларына сәйкес медициналық қызметтер шеңберінде аурулары бар әртүрлі жастағы пациенттерге эрготерпиялықкөмек көрсету; ОН-8.2: диагностикалау мен емдеудің клиникалық хаттамаларына сәйкес медициналық қызметтер шеңберінде аурулары бар әртүрлі жастағы пациенттерге медициналық көмек көрсету; ОН-8.3: емдеудің әртүрлі кезеңдерінде жеке, арнайы кинезотерапиялық әдістерді қолдану; ОН-8.4: медициналық оңалтудың тиімділігін бағалау, қажет болған жағдайда оңалту еміне түзету енгізу;

  • Код ON12

    ОН-12.1: пациенттердің медициналық құжаттамасының деректерін талдау және мониторингілеу және ұсынылатын медициналық қызметтердің сапасын жақсарту үшін практикалық қызметте ақпараттық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану.

  • Код ON9

    ОН-9.1: FIM функционалдық Тәуелсіздік шкаласы бойынша функционалдық тестілеуді өткізу; ОН-9.2: MACS жұмыс істеу шкаласы бойынша функционалдық тестілеуді өткізу ОН-9.3: Бартел шкаласы бойынша өзіне-өзі қызмет көрсету және тұрмыстық бейімделуді бағалауды жүргізу; ОН-9.4: массаж негіздерін, оның ішінде логопедтік; ОН-9.5: жұмыс істеудің халықаралық шкаласы бойынша бағалау жүргізу; ОН-9.6: оңалтудың техникалық көмекші құралдарын пайдалану.

  • Код ON11

    ОН-11.1: пациенттердің денсаулығы мен өмір сапасына әсер ететін психологиялық және әлеуметтік факторларды ескеру, әртүрлі жағдайлар мен аурулар кезінде әртүрлі жастағы пациенттерге психоэмоционалдық қолдау көрсету.

  • Код ON4

    ОН-4.1: мультидисциплинарлық команданың жұмысын, оқыту ортасын және медициналық көмек көрсету жүйесін жақсартатын көшбасшылық қасиеттерді көрсету.

  • Код ON7

    ОН-7.1: өмірге қауіп төндіретін жағдайларда, сондай-ақ халыққа төтенше жағдайларда, эпидемиялар мен жаппай бұзу ошақтарында әртүрлі жастағы пациенттерге дәрігерге дейінгі көмек көрсету.

  • Код ON5

    ОН- 5.1: пациентті қарап-тексеруді, жұмыс істеуінің халықаралық жіктемесіне сәйкес пациенттің функционалдық қабілеттерін бағалауды жүргізу, оңалту әлеуетін айқындау, оңалтудың ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді мақсаттарын айқындау, эрготерапиялық араласудың әдістері мен құралдарын тағайындау және таңдау; ОН-5.2: медициналық құжаттаманы ресімдеу, әр түрлі жастағы пациентті немесе оның заңды өкілін іс-шараларды өткізу туралы хабардар ету.

  • Код ON13

    ОН-13.1: ақпараттық деректер базасында ақпаратты тиімді іздеуді жүзеге асыру, ғылыми деректерге талдау жүргізу және зерттеу және талдау тәсілін көрсету. Пациенттердің денсаулығына байланысты ғылыми зерттеулерге негізделген деректерді бағалау және ассимиляциялау.

  • Код ON14

    ОН-14.1: халық арасында профилактикалық іс-шаралар жүргізу, Халықпен санитарлық-ағарту жұмыстарын жүргізу

  • Код ON1

    ОН-1.1: дәрігердің кәсіби қызметінің әртүрлі түрлерінде жаратылыстану (әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық), медициналық-биологиялық және клиникалық ғылымдар саласындағы білімді пайдалану

  • Код ON6

    ОН-6.1: ағзаның функциялары мен құрылымдарының бұзылуына, функциялар мен күнделікті өмірге қатысудың шектелуіне, қоршаған орта факторларына және оңалту процесінің нәтижесіне әсер ететін жеке факторларға, бұзылған функцияларды (техникалық құралдар, ассистивтік технологиялар, Ақпараттық технологиялар) жеңілдету үшін қажетті факторларға кешенді бағалау жүргізу, осы бұзушылықтар мен тіршілік әрекетінің шектеулерінің, дене бітіміндегі ауытқулардың ауырлығын анықтау және психомоторлық даму, Халықаралық жұмыс классификациясын ескере отырып, оңалту диагнозын қою үшін зерттеу нәтижелерін түсіндіріңіз.

  • Код ON3

    ОН-3.1:пациенттермен, әріптестермен, мультидисциплинарлық команда мүшелерімен, пациенттердің туыстарымен, оңалтудың барлық кезеңдерінде пациентке медициналық және әлеуметтік көмек көрсететін персоналмен және/немесе адамдармен, халықтың әртүрлі әлеуметтік топтарының өкілдерімен қарым-қатынас жасау дағдыларын,командада жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, ымыраға келу, өз пікірін басқалармен келісу дағдыларын көрсету ұжымның, мультидисциплинарлық топ мүшелерінің пікірі жаңа шешімдерді ұсыну дағдыларын көрсету .

Top