Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01211 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу педагогикасы (7M01211) в Павлодар педагогикалық университеті

  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Тілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауатылығы
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеудің ерекшелігі. Ғылым әдіснамасы. Білім беруде зерттеу жүргізудің тәсілдері мен талаптары. Зерттеу кезеңдері. Ғылыми зерттеудің мәселесі, тақырыбы, өзектілігі. Зерттеу нысаны, пәні, гипотезасы, ғылыми жаңалығы, теориялық және практикалық маңыздылығы, нәтижелердің айқындылығы. Ғылыми-зерттеу жұмысын жазудың негіздері. Академиялық сауаттылық негіздері. Ғылыми этика. Ғылыми еңбек жазудың ерекшеліктері. Ғылыми жұмыстарды жазу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім берудегі авторлық бағдарламалар мен педагогикалық жүйе
    Несиелер: 5

    Авторлық педагогикалық жүйе Я.А. Коменский - дидактиканың негізін қалаушы. Мектепке дейінгі білім беру жүйесі М. Монтессори. Назип Құлжанова және мектепке дейінгі тәрбие. А.С. Макаренко. Е.Водовозова. Е.Тихеева. А.Симонови. Қазіргі кездегі негізгі мектепке дейінгі педагогикалық жүйелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • МДМ әдістемелік жұмысының ғылыми-теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Балабақшадағы әдістемелік қызметтің ғылыми-теориялық негіздері. Әдістемелік қызметтің жалпы сипаттамасы. Мектепке дейінгі білім беру мұғалімінің өзін-өзі оқыту әдістемелік компоненті ретінде. Балабақшадағы оқыту мен тәрбиенің мазмұнын жаңарту бойынша әдістемелік қызметтің дидактикалық ерекшеліктері. Балабақшада әдістемелік жұмыстың әдістері мен әдістерін қолдану. Жұмыс формалары мен әдістерін қолдану ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім беру мекемесінде оқыту мен тәрбие берудің қазіргі заманғы тәсілдері
    Несиелер: 5

    Оқыту мен тәрбиелеудегі жаңа тәсілдер. Сыни ойлау Оқуды бағалау және бағалауды бағалау. АКТ-ны пайдалану. Дарынды және талантты дайындық. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқыту. Менеджмент және көшбасшылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылым және философия. Ғылым және өнер. Ғылым және дін. Ғылым және адамгершілік. Ғылым этикасы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Ғылымның философиялық негіздері. Эмпирикалық білімнің құрылымы. Факт мәселесі. Теориялық білім құрылымы. Ғылыми теорияның функциялары. Ғылыми таным әдістері және олардың жіктелуі. Құндылықтар және олардың танымдағы рөлі. Ғылым, псевдоғылым, квазиғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • М.Монтессоридің мектепке дейінгі педагогикалық жүйесі
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың шетелдік жүйесі туралы түсінік. Мектепке дейінгі білім беру жүйесінің ерекшеліктері M. Монтессори. Даму аймағы M. Mонтессори. Әр аймаққа арналған модульдер. «Сезімталдық» түсінігі және оның мәні. Мектепке дейінгі жастағы балаларды М. Монтессори теориясында дамытудың негізгі кезеңдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім беру мекемесі жағдайында мектепке дайындаудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Жаңарту теориясы. Жаңартылған оқыту философиясы. «Кескіш тақырыптар», «Конструктивизм теориясы», «Оқу пәндерінің мазмұнын спиральдық табиғаты», «Мақсаттық жүйе», «Зерттеу тренингтері», «Қысқа мерзімді, орта мерзімді және ұзақ мерзімді жоспарлау» және т.б. Педагогикалық терминдер білім мазмұнын жаңартты. Пропедевтикалық жұмыс тәсілдері. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Тұтқалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер құралдары және практикалық (еңбек) қызметімен мектепке дейінгі балалардың дамуы
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі жастағы балаларды өнер және жұмыс арқылы дамытудың ғылыми-теориялық негіздері. Мектеп жасындағы балалардың шығармашылық қызметі: модельдеу, қолдану, сызу, сурет салу (пән, сәндік). Өтініш (пән, пән, сәндік). Мүсін (пән, пән, сәндік). Шығармашылық қызметке қызығушылық туғызу әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары білім мазмұны. Кредиттік оқыту жүйесі. ПОӘК құру технологиясы. ЖОО - да оқытудың белсенді формалары мен әдістері. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары білім берудегі Менеджмент

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да кәсіби пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу әдістемесі мамандықтарының мәні мен міндеттері. Жалпы сұрақтар OP. Негізгі пәндерді оқыту әдістемесі. Жоғары мектептегі оқу үдерісінің ерекшеліктері. Ақпараттық технологиялар. Жоғары мектепте білім беруді ұйымдастыру және формасы. Мониторинг және бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі жастағы балаларға экологиялық тәрбие берудің қазіргі заманғы тәсілдері
    Несиелер: 5

    Биосфера. Адам Табиғат Тіршілік ету аймағы. Флора мен фауна. Экологиялық факторлар. Табиғат пен қоғам дамуының жалпы заңдылықтары. Техника. Экологиялық білім: география, жергілікті тарих. Экологиялық білім берудің теориясы мен қазіргі заманғы әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білімнің теориялық-әдістемелік мәселелері
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі білім берудің жалпы мәселелері. Баланың жеке басын дамыту мәселелері. Мектепке дейінгі жастағы балалардың ойын және шығармашылық белсенділігінің теориялық, әдістемелік мәселелері. Білім беру кеңістігін құрудың теориялық негіздері. Білім берудің негізгі мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі қазіргі заманғы білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Қазіргі педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздері мен мәселелері. Зерттеудің іздеу көздері. Эксперименттік зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Педагогикалық зерттеулердің сипаттамасы. Зерттеу әдіснамасы. Эксперимент. Зерттеу нәтижелерін интерпретациялау. Іздеу нәтижелерін тіркеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • МДМ басқарудың жаңа тәсілдері
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі білім беру процесін құқықтық реттеу. Жоспарлау. Басшы мен әдіскердің жұмысын жоспарлау, инновациялық жұмыс. Функциялары әдіскер. Әдістемелік жұмыс. Педагогикалық кеңес. Сындарлы іс-шараларды ұйымдастыру, интеграцияланған сыныптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым мен мектепке дейінгі білімнің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Елде және шет елдерде «мектепке дейінгі білім» тұжырымдамасы. «Ғылым» түсінігі. Ғылым және оның негізгі санаттары ретінде білім беру тұжырымдамасы. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың ерекшелігі мен ерекшелігі. Пропедевтикалар мазмұны жаңартылды. Сұрақтар қазіргі мектепке дейінгі білім беру мазмұнын жаңартады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ақпараттық мәдениет және медиа құзыреттілік
    Несиелер: 7

    Қазіргі әлемдегі медиа және медиабілімнің орны мен рөлі. Медиабілім берудің бағыттары, терминдері, теориялары, негізгі тұжырымдамалары. Ақпараттық мәдениет және жеке тұлғаның медиақұзыреттілігі: терминология, көрсеткіштер. Заманауи педагогтың кәсіби медиақұзыреттілігі. Медиақұзыреттілік және сыни ойлау. Медиабілім беру процесінде медиақұзыреттілікті дамыту технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялар
    Несиелер: 7

    Инновация туралы түсінік. Қазіргі экономикадағы, саясаттағы, әлеуметтік өмірдегі, білім берудегі инновациялық процестердің рөлі. Педагогикалық инновация-жаңа ғылыми сала, оның пәні, міндеттері, әдіснамасы. Педагогикалық инновацияның негізгі ұғымдары: инновация, инновация, инновация, инновациялық процесс, инновациялық қызмет. Педагогикалық инновациялардың типтері, типологиясы. Инновациялық процестің мәні мен құрылымы. Инновациялық қызмет түрлері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың коммуникативтік құзыреттілігін дамыту
    Несиелер: 5

    Балалық шақ - әлеуметтік-мәдени құбылыс. Құрбыларымен қарым-қатынасты дамыту ерекшеліктері. Коммуникативтік құзыреттілікті дамытуда тұлғалық-бағдарлы көзқарастың теориялық негіздері. Коммуникативтік құзыреттерді қалыптастыру. Коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру ерекшелігі. Сөйлеу мәдениеті тиімді коммуникацияның шарты ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық зерттеулерді математикалық және статистикалық өңдеу әдістері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық эксперименттің құрылымы. Өлшеу теориясының элементтері. Педагогика зерттеулерінде статистикалық әдістердің қолданылуын талдау. Педагогикалық зерттеулердегі деректерді талдаудың типтік міндеттері. Математикалық аппараттың көмегімен құбылыстарды сипаттау. Кездейсоқ шаманың таралуының графикалық бейнесі. Математикалық әдістерді қолдана отырып статистикалық гипотезаларды тексеру. Зерттелетін атрибут деңгейіндегі айырмашылықтардың параметрлік емес және параметрлік критерийлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері. Топтық процестерді басқару психологиясы. Қол астындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсер ету, оның мүмкіндіктері мен шектеулері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Басшының кәсіби қызметінде қарым-қатынас жасау. Психологиялық ерекшеліктері қақтығыс ретінде үлгідегі өзара іс-қимыл. Жанжалда объективті мүдделер мен психологиялық факторлардың рөлі. Жанжалға эмоциялық тартылу. Конструктивтік және деструктивтік жанжал

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетелде мектепке дейінгі білім беру
    Несиелер: 5

    Шетелдегі қазіргі мектепке дейінгі білім: мемлекет, проблемалар, перспективалар. АҚШ-тағы мектепке дейінгі білім беру жүйесі. Еуропа елдерінің жүйесі. Скандинавтық жүйелер. Түркия мен Қытай жүйелер. Жапония жүйесі. 20-21 ғғ. Баламалы шетел концепциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON7

    Ұжымдық жұмыс принциптерін білу және қолдану, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты түрде қабылдай отырып, әлеуметтік-тұрмыстық, кәсіби және ғылыми қарым-қатынас саласында қазақ, орыс және бір шет тілдерін меңгеру

  • Код ON2

    Мектепке дейінгі педагогиканың заманауи ғылыми талаптарын және «Денсаулық», «Коммуникация», «Таным», «Шығармашылық», «Әлеумет» білім беру салаларындағы жұмыс ерекшеліктерін түсіну және қолдану

  • Код ON6

    Өзінің кәсіби қызметінің нәтижелерін сыни тұрғыдан бағалау, оларды дамытуға және кәсіби тұрғыда өзін-өзі үздіксіз жетілдіруге дайын болу

  • Код ON4

    Мектепке дейінгі білім беру жүйесіне арналған оқу ресурстарын құру және оларды құрастыру логикасын білу, қолдану

  • Код ON3

    Мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту нәтижелерін интерпретациялау және синтездеу, сонымен қатар мектепке дейінгі мекемелер педагогтары қызметінің тиімділігін арттыру

  • Код ON1

    Мектепке дейінгі білім беру жүйесіне бейімдеу үшін елдегі және әлемдегі әлеуметтік-саяси және экономикалық жағдайлардан білімі мен түсінігін көрсету.

  • Код ON8

    Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып және ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, кәсіби педагогикалық қызметтің міндеттерін шешу үшін теориялық білімді қолдану, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін білу және оларды кәсіби қызметте қолдану

  • Код ON5

    Коллаборативтік және жеке жұмыс түрлерінің технологиясы мен әдістерін, сыни ойлау стратегияларын, диалогтық, зерттеушілік оқыту формаларын білу және қолдану

Top