Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03206 Медиакоммуникациялар в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Медиакоммуникация негіздері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – іргелі теориялар мен қолданбалы ережелер, қызмет саласы ретінде медиа-коммуникацияның қалыптасуы мен дамуының маңызды кезеңдері, оның функцияларына негізделген медиа-коммуникация процесі, сондай-ақ қызмет принциптері, әдістері және негізгі бағыттары туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру. Пән студенттерге кәсіби қызметті дамытудың негізгі теориялық, институционалдық және практикалық негіздерін ұсынады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама нормаларын жетік білетін, құқық қолдану тәжірибесінде қолдана алатын, сыбайлас жемқорлықты дұрыс саралайтын жоғары білікті мамандарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі, жемқорлыққа ықпал ететін жағдайлар, оған қарсы саясат, жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абай ілімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесу заңдылықтары, биосфераның жұмыс істеуі, зиянды, зақымдайтын факторлардан адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздері, қауіптерден қорғау тәсілдері, авариялар, апаттар, табиғи апаттар салдарын жою жөніндегі іс-шаралар, қоршаған ортаны қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әл-Фараби және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - заңдылықтарды, тұжырымдамаларды, кәсіби қызметті ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен басқарудың ерекшеліктерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән қазіргі ғылыми әдістемеге сәйкес ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды жоспарлау дағдыларын; ғылыми әзірлемелер, ғылыми байланыстар мүмкіндігі, әр түрлі деңгейдегі ғылыми гранттарға өтінім беруге, ақпараттарды іздеу тәртібінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ журналистикасының тарихы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - қазақ журналистикасының эволюциясын толық бейнелеу. Аталмыш пән бойынша Қазақстандағы демократиялық баспасөздің пайда болу мен қалыптасу, даму тарихы; мемлекет құрудағы БАҚ-тың рөлі мен қоғамдық сананың қалыптасуы; сондай-ақ, әр кезеңдегі журналистиканың даму бағыттары: XIX және XX ғасырлардағы журналистикадағы әртүрлі идеологиялық және саяси үрдістері оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Медиа және цифрлық сауаттылық
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - ЮНЕСКО-ның медиа және цифрлық сауаттылық бағдарламасы аясында студенттердің дағдыларын қалыптастыру оқыту және біліктілік жүйесі. Курс негізгі идеяны жеткізу үшін әртүрлі жоспарлар мен бұрыштарды қолдана отырып түсіру, цифрлық редакциялау және компьютерлік ретуштаудың негізгі және қосымша модульдерін ұсынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Видео - және аудио баяндаудың жаңа форматтары
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - студенттерді видео- және аудио баяндау жұмыстарын ұйымдастыру, сонымен қатар жаңа форматтарын пайдалану дағдысына баулу. Видео- және аудио контенттерін зерттеу әдістерін, сондай-ақ коммуникативті элементтерінің өзара әрекеттесу принциптерін зерттеу. Пән аясында студенттерді оқытуда маңызды саналатын медиаконтент тұтынушылардың заманауи әдеттеріне сәйкес келетін, жаңалықтардың жаңа форматтарын қолдану арқылы аудиторияны тарту және қызығушылығын арттыру дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • БАҚ-тағы кросс-мәдени коммуникация
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттердің мәдениетаралық коммуникация саласындағы қарым-қатынас туралы жүйелі түсінігін қалыптастыру және оның этикалық, әлеуметтік лингвистикалық және психологиялық аспектілері туралы кәсіби білімді үйрету. Пән әр түрлі коммуникация құралдарын (ауызша, вербальды емес және басқалар) қолдана отырып, әр түрлі арналар арқылы тұлғааралық және жаппай қарым-қатынас жағдайында ақпаратты берудің және қабылдаудың әлеуметтік негізделген процесі ретінде кросс-мәдени қарым-қатынастың негізгі дағдыларын зерттеуге және талдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Медиа мәтін дайындау технологиясы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - медиа мәтінді құрастыру және коммуникативті аспектіде медиа мәтін жанрларын құруда студенттердің негізгі теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру. Ақпараттық медиа-мәтін. Ақпараттық мазмұнды арттыру жолдары. Курста медиа-мәтіндегі тілдік ойындардағы ақпаратты қысу процесі туралы түсінік беретін жалпы сұрақтар зерттеледі. Пән кәсіби негізде еңбекке кәсіби дағдыларды ойдағыдай дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • БАҚ-тағы SMM
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - студенттердің SMM-де бұқаралық ақпарат құралдарының рөлін, әлеуметтік желілердің техникалық ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, SMM тұжырымдамасын әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. SMM стратегия әзірлеу, фильмдер мен теледидарлардағы SMM, жаңалықтар мен ойын-сауықтағы онлайн-медиадағы SMM, таргетинг, блогерлер, арнайы жобалар, сторителлинг пен дамыту, сондай-ақ чат боттар, автоиірімдер, комьюнити-менеджмент сияқты креативті және вирустық контент құру құралдары мәселелері зерттеледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Digital-коммуникациялар және әлеуметтік медиа
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттерді digital-мамандарға қойылатын талаппен және кәсіби мәслені шешуде әлеуметтік медиа аналитике мен SMM құралдарын пайдалану әдістерімен таныстыру. Желілік қоғам мен желілік коммуникация ұйымдастырудың негізгі принциптері мен механизмдері, сондай-ақ digital-коммуникацияның әлеуметтік медианың жұмыс істеу принциптері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тиімді коммуникация құралдары
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - тиімді коммуникация туралы терең білім қалыптастыру. Пән тиімді коммуникация саласындағы заманауи теориялық және әдістемелік сипатын, ерекшеліктерін жетілдіруге, заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Пән аясында студент журналистің негізгі қызметіне, күнделікті өмір дағдысына, іскерлік келіссөздерге, сондай-ақ коммуникацияның әртүрлі құралдарына қатысты тиімді қарым-қатынас принциптерін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Копирайтинг және спичрайтинг
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - студенттердің әр түрлі мәтіндерді құрудың алгоритмдері мен технологиялары бойынша жеке және топтық жұмыс, оқырманға әсер етудің шығармашылық әдістері, мәтіндерді сатудың дайын схемаларын құру дағдыларын қалыптастыру. Курс мультимедиялық редакциялардағы копирайтер мен спичралайтер жұмысының ерекшеліктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тиімді коммуникация тілі
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - студенттердің іскерлік және кәсіби қарым-қатынас жағдайында кәсіби тілді тиімді қолдануға қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыру. Кәсіби және жалпы ғылыми терминология мәселелері, заңнамаға, моральдық-этикет нормаларына және этикалық кәсіптік кодекстерге сәйкес кәсіби қарым-қатынас кезіндегі сөйлеу мінез-құлық ережелері, сонымен қатар жоғары оқу орындарындағы педагогикалық қарым-қатынас мәселелері зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Медиамаркетинг
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - маркетингтік міндеттер мен оларды шешудің негізгі құралдары мен тәсілдері туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру. Курста маркетингтік стратегиялық талдау және жоспарлау әдістемесі, маркетингтік коммуникацияға кәсіби көзқарас, медиа кәсіпорындарды нарықта дамыту қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • БАҚ-тағы фотографика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттердің фотография және графика, пәнаралық байланысы, қазіргі фотографияның жетекші тенденциялары туралы кадрдың композициялық құрамдас негіздері туралы түсініктерін қалыптастыру. Түсіру техникасы мен кадр режиссурасы, коллаж жасау техникасы, фотосурет фокусындағы цифрлық технологиялар принциптері, сондай-ақ БАҚ-қа арналған бірлескен көрме жобаларын дайындау мәселелері зерттеледі. Бұл курс студентке фотожурналистика саласы журналистика саласының аса маңызды әрі ерекше түрі ретінде толық түсінік беруге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Комьюнити-менеджмент
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – ақпарат нысаны туралы белгілі бір құндылық немесе бренд қалыптастыру дағдысын қалыптастыру. Бұл курс комьюнити-менеджменті, әлеуметтік психология, әлеуметтік медиа маркетинг, коммуникация ғылымдары, классикалық маркетингтің негізгі тенденциялары туралы ақпараттан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • БАҚ мониторингі және талдау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - студенттердің ақпараттық кеңістікті бақылау және талдау әдістерімен, медиа өлшеу технологияларымен және құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. БАҚ-қа мониторинг негіздерінің компоненттері мен технологиялары, ақпараттық-талдамалық жұмыстың негізгі дағдылары, медиа-аналитиканың әдістері, медианы өлшеу, рейтингтерді есептеу әдістемесі, сондай-ақ медианы (коммуникациялық) зерттеу әдістері, медиа индустрия мен бұқаралық коммуникация дамуының болашағы зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мультимедиалық сторителлинг
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - мультимедиалық сторителлинг әзірлеудің теориялық және практикалық аспектілері, форматы, заманауи ерекшеліктері, соның ішінде кейіпкердің аудиториялық сипаты туралы негізгі білімді қалыптастыру. Визуалды редакторларда онлайн парақшаларды версткалау технологиясы, интерактивті элементтермен жұмыс істеу әдістері, әлеуметтік желілерде және медиа платформаларда өз жобаларын ілгерілету тәсілдері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Коммуникацияны визуалдау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - визуалды коммуникация туралы терең білім қалыптастыру. Пән визуалды коммуникация саласындағы теориялық және әдістемелік сипатын, ерекшеліктерін жетілдіруге, заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Пән аясында студент журналистің визуалды контентпен жұмыс істеу әдістері мен коммуникацияның визуалды құралдарымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Масс медиадағы инфографика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - аудиторияның ақпараттар легін өз бетінше таңдауына мүмкіндік бере отырып, мультимедиа саласындағы студенттердің түсінігі мен дағдыларын қалыптастыру: мәтінді оқу, фотосуреттерді, суреттерді, бейнелерді қарау немесе жеке-жеке ерекшеліктеріне сүйене отырып, өз қалауы бойынша ақпарат алудың бірнеше әдісін біріктіру. Сонымен қатар, аталмыш курс деректерді визуализациялау, инфографика және графикалық дизайнды жасау үшін әртүрлі бағдарламалық өнімдермен жұмыс жасау дағдыларына машықтандырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Креативті коммуникациялар
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - креативті коммуникация туралы жаңа білім қалыптастыру. Пән аясында креативті коммуникация саласындағы студенттердің ақпаратты талдау және синтездеу әдістерін жүйелі қолдану қабілетін қалыптастыру; креативті коммуникацияның тиімділігін тексеретін құралдармен жұмыс дағдысы қарастырылады. Курста креативті коммуникация жүзеге асыруға оңтайлы тәсілдер таныстырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • БАҚ менеджменті
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – медиа-кәсіпорындар менеджерлерінің қызметіндегі шығармашылық және ұтымды басқару шешімдері, бюджеттік ресурстарды тиімді пайдалану, шығармашылық және техникалық қызметкерлермен тиімді жұмыс туралы негізгі білімді қалыптастыру. Шығармашылық топтарды, медиа редакцияларды, медиа компаниялар мен холдингтерді басқару, сондай-ақ бұқаралық ақпарат құралдарының ұйымдастырушылық құрылымдарын жобалау және басқару позициясын білім алу мәселелері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Медиамәтіндерді редакциялау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – студенттердің медиа мәтіндерді сапалы редакциялаудың негізгі әдістері туралы классикалық және негізгі түсініктерін қалыптастыру. Оқу курсы мәтіндерді өңдеуде ақпарат дереккөздерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. Білім алушы ақпараттың дұрыстығы мен сенімділігін тексерудегі редакторлық жұмысты, тақырыптың өзектілігін бағалауды, рерайт хабарламаларын - түрлі дереккөздерінен алынған ақпараттарды таңдау, редакциялау, жинақтау және қайта трансляциялау талаптарын үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шығармашылық медиа шеберлік
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - студенттердің шығармашылық шеберлік процесінің құрылымы, мазмұны туралы негізгі түсініктерін қалыптастыру. Оқу курсы командалық және кәсіби ортадағы өзара қарым-қатынас дағдыларын қалыптастырады. Білім алушы кәсіби және тұлғалық даму саласында білім игереді, студенттік аудиторияны медиа-білім беру әдістемесі аясында әртүрлі шығармашылық тапсырмаларды жүзеге асыруға, элементтерін теориялық талдауға негізделген. Білім беру тәжірибесі негізгі функцияларды айқындауға мүмкіндік береді: оқыту, бейімдеу, дамыту және басқару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Медиа тұтыну әлеуметтануы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - студенттің әлеуметтік медиадағы тұтыну тәсілдері туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру. Курс теориялық көзқарас тұрғысынан, сонымен қатар қазіргі қоғамға тән тұтыну объектілері тұрғысынан зерттеудің негізгі бағыттарын анықтауға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Онлайн-коммуникациялар
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - студенттердің онлайн коммуникацияның ерекшеліктерін зерттеу, талдау және жобалау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқуда онлайн коммуникацияның эмоционалды компоненті, мәдени дискурс, символикалық және когнитивтің жүйесі мәселелер зерттеледі. Курста онлайн технологиялардың дамуы мен коммуникациялық кеңістіктегі вируталды процесі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлеуметтік-мәдени коммуникация
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - бұқаралық ақпарат құралдарын құқықтық және этикалық реттеу, демократиялық қоғамдағы құқықтың рөлі, бұқаралық ақпарат құралдары саласындағы заңнаманың негіздері, сөз бостандығы құқығы негіздерін, журналистің редакция жұмысындағы құқықтары мен міндеттерін түсіну дағдыларын қалыптастыру. Курс редакциялық жұмыста құқықтық білімді зерделеуге, қазіргі заманғы медиа кеңістікте азаматтарды қажетті ақпаратпен, кәсіптік этиканы түсіндіру мақсатында құқықтарын қорғауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Іскерлік медиа коммуникациялар
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - коммуникативті тұлғаның жеке және топтық психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, іскери қарым-қатынасты ұйымдастыру ережелері, өзара түсіністікке жету жолдары және іскери салада оңтайлы байланыс орнату туралы жүйенің тұтастығын қалыптастыру, іскерлік этика және әдептілік ережелерімен таныстыру. Кәсіби қызметте талап етілетін дағдылар жиынтығын қалыптастыру және объективті және мақсатты қарым-қатынасты сақтау дағдылары, іскери коммуникативті өзара әрекеттесуді реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Медиакоммуникациядағы әлеуметтік желілер алгоритмі
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - студенттердің әлеуметтік желілермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, нәтижелерге қол жеткізу үшін әлеуетін пайдалану. Пән аясында студент әртүрлі әлеуметтік желілердің функционалдығы, коммуникациялық ерекшеліктері мен әлеуетін БАҚ қызметі, қоғамдық өмірде қолдану мүмкіндіктерімен танысады. Қоғамдық тәртіпті реттеудегі журналист рөлі, сонымен қатар, халық пен мемлекеттік органдар, корпорациялар және т. б. арасындағы байланыс алаңы ретінде әлеуметтік медианың маңызды рөлін түсіндіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жаһандық ақпарат және қоғам игілігіне арналған коммуникация
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - күрделі ғаламдық ақпараттық орта, қоғам қауіпсіздігін басқарудағы салдары, сонымен қатар қоғамның пайдасы үшін жаһандық аудиториямен тиімді қарым-қатынас жасау жайлы тұрақты түсінікті қалыптастыру. Пән жергілікті қоғамның игілігіне бағытталған коммуникация мәселелерімен қатар, ғаламдық проблемаларды зерттеу мен болжау үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Медиаэкология және медиа орта
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - медиаэкология ғылыми мектебінің негізгі ұғымдары, ережелері, тәсілдері, сонымен қатар Интернет пен ұялы байланыстың адамның қоршаған ортасына әсері туралы студенттің жан-жақты түсінігін қалыптастыру. Пән цифрлық ортаның негізгі сипаты мен медиа экологиялық тәсілдер тұрғысынан ерекшеліктерін, сонымен қатар қазіргі Қазақстандағы медиа-вирустар мысалын қарастырады, медиа ортада ақпараттың шамадан тыс жүктелуі мен оның даму болашағын болжау мәселелерін айқындайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Медиафилософия
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - медиа философия саласындағы білімді қалыптастыру және талдау, жаңа медиа феномені айналасында туындайтын проблемалардың теориялық бағыттаушы дағдыларын меңгеру,. Медиафилософия рөлін, әлеуметтік-мәдени детерминантын, философиялық зерттеулер, тарихи-философиялық зерттеулер, дүниетаным жүйесі мен қайта құрылымдануы қалыптасуы мен дамуына байланысты мәселелер зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлеуметтік журналистиканың тұрақтылығы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - журналистикадағы тұрақтылық процесін басқару бойынша теориялық білімді қалыптастыру. Тұрақты коммуникация жүйесіндегі журналист жұмысын ұйымдастыру концепциялары мен модельдері проблемалары зерттеледі. Пән аясында студент БАҚ-тағы тұрақталықы міселесін жариялау, сондай-ақ тұрақтылық процесіне қатысу дағдыларын үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Трансмедиалық коммуникациялар
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - цифрлық ортада түрлі форматтағы медиа жобадарды басқаруға қажетті шығармашылық, технологиялық және кәсіпкерлік дағдыларға ие креативті цифрлық өндірушілердің жұмысына қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курс трансмедиа жобаларын әзірлеуге, әртүрлі мультиплатформаларды қолдануға, көп платформаны қамтитын күрделі трансмедиа жобаларын басқаруға және заманауи коммуникацияның цифрлық мүмкіндіктерін пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON12

    Сөйлеу, тұлғааралық және тиімді коммуникация (smart-коммуникация, цифрлық технологиялар, фото- және инфографика, әлеуметтік желілер алгоритмі, мобильді қосымшалар) әдістерін пайдалана отырып, кәсіби қызметке дербес-шығармашылық компонент енгізу.

  • Код ON3

    Медиафилософияның артықшылқтары мен қасиеттерін айқынду, жаһандық ақпараттың сын-тегеуріндеріне негізделген мәдениетаралық коммуникация кейстерін талдау, сондай-ақ, оларды ұлттық тәжірибеге бейімдеу, тиімді іскери және тұлғааралық коммуникацияларды құру, ұжымның эмоционалдық интеллектісі мен медиақоғамды нығайтуға ыпал ету.

  • Код ON5

    Сөйлеу коммуникациясының түрлі пішіндерінде іскерлік этикеттің сарындары, мүдделері мен құндылықтарын түсіндіру, тиімді және тұлғааралық қарым-қатынас тілінің, белсенді диалог ерекшелігін айқындау, деректердің визуалдығын фактчекинг құралдары мен этикалық нормалар мен ережелерді қолдана отырып, мультимедиялық кейстер мен сторителлинг әзірлеу.

  • Код ON4

    Білікті медиажоспар құру және медиа өндірісті кешенді басқару; цифрлық құралдар мен мультимедиялық сторителлинг, видео- аудиобаяндау әдістерін қолдана отырып, медиа хабарламалардың әртүрлі пішіндерін (телевизиялық және радио мазмұны форматында) жүзеге асыру; өңделген материалды талдау және таңдау, коммуникация практикумы аясында өндірістік және басқару шешімдерін қабылдау.

  • Код ON1

    Медиаорта мен медиаэкологияға (медиа, технологиялар және коммуникациялар және олардың адам мекендейтін ортаға әсері) арналған медиакоммуникация саласының тарихы, қазіргі даму үрдістері, сондай-ақ медиакоммуникацияның бейімдеуші, дамушы және басқарушы функцияларын ескере отырып, заманауи даму үрдістері туралы медиаөнімдер әзірлеу.

  • Код ON13

    Қоғамның интеллекталды дамуы үшін кәсіби қызмет аясында тиімді коммуникация әдістерін қолдана отырып, философия, құқық, кәсіпкерлік және экологиялық салаларда дербес-шығармашылық қызмет компонентін енгізу

  • Код ON9

    YouTube журналистикадағы сапалы контенттерді тиімді түрде ілгерілету, мудборд-коллекция, смета, контент-жоспарын құру; сценарий мен конспект тұжырымдамасын жазу, белгілі медиа өнімдерінің форматтары мен жанрларын қоса алғанда, YouTube арнасын жүргізу.

  • Код ON10

    Трансмедиялық коммуникациялардың теориясы мен кейстерін негізге ала отырып, БАҚ-қа арналған жобаларды бағдарлау, медиамониторинг пен кешенді талдаудың креативті тәсілдері мен инновациялық технологиялары негізінде медиамаркетингтің әлеуметтік жобаларын, сондай-ақ тұрақты коммуникация жүйесіндегі журналист жұмысы моделін ілгерілету.

  • Код ON8

    Трансмедиялық жобаларды құру және басқару технологиясын салыстыру және комьюнити-менеджмент бағдарламаларын модельдеу және ілгерілету, медиаэкология мен және медиаортаға бағытталған әлеуметтік медиадағы digital-коммуникацияларды дамытуға арналған міндеттерді шешу.

  • Код ON6

    Бұқаралық коммуникация теориясы мен практикасын, трансмедиялық коммуникацияларды, медиаменеджментті жүйелі түрде ұсыну, әлеуметтік медиа мен SMM коммуникацияларды ілгерілету бойынша креативті медиа жобаларды құру, олардың орындалуын қамтамасыз ету, шығармашылық медиа шеберлікті одан әрі дамыту үшін алынған нәтижелерді корреляциялау.

  • Код ON11

    Ғылыми мәдениеттің, сондай-ақ этика мен құқық нормалары мен ережелерін, ортаны сыни қабылдаудың тиімді технологиясын ескере отырып, мультимедиялық контент құралдарын пайдаланып, медианарықты ілгерілету және басқаруда ақпарат пен коммуникацияның жаһандық нарықтағы даму үрдісін бағалау.

  • Код ON7

    Ұлтаралық диалогқа бағытталған медиаэтика мен құқық бойынша журналистердің базалық құралы ретінде медиамәтіндер, телевизиялық және радиоматериалдарды таныстыру, медиа- және цифрлық технологияларды пайдалана отырып, медиатұтыну индикаторларын талдау және олардың дамуын болжау.

  • Код ON2

    Креативті технологиялар мен икемді коммуникациялық стратегияларды пайдалана отырып, коммуникацияның тарихы мен теориясы негізінде әртүрлі жанрлар мен форматтардағы материалдарды әзірлеу, БАҚ медиаконтентін талдау және салыстыру, дағдарыс жағдайында оның күшті және әлсіз жақтарын анықтау, медиакоммуникация саласындағы ықпалын оңтайландыру.

Top