Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05102 Биология в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Омыртқасыз жануарлар және төменгі сатыдағы өсімдіктер
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты фауна мен флораның дамуындағы маңызды негізгі ұғымдар, әдістер мен перспективалар туралы түсінік қалыптастыру. Курсты оқу барысында омыртқасыз жануарлар мен төменгі сатыдағы өсімдіктердің қалыптасуының әртүрлілігі мен негізгі заңдылықтары, экономикалық, медициналық, коммерциялық маңызы және экологиялық жүйелердегі фауна мен флораның рөлі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама нормаларын жетік білетін, құқық қолдану тәжірибесінде қолдана алатын, сыбайлас жемқорлықты дұрыс саралайтын жоғары білікті мамандарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі, жемқорлыққа ықпал ететін жағдайлар, оған қарсы саясат, жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абай ілімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химия және математика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты жалпы білім беру мәнінен тұрады, яғни белгілі мәліметтер қорын (анықтамалар, теоремалар, олардың арасындағы байланыстар, есептерді шешу әдістері) хабарлау және оларды қолдануды үйрету, басқа математикалық әдістерді зерттеуге дайындық және химиялық элементтер мен олардың қосылыстарының құрамы, құрылымы мен қасиеттерінің өзара байланысын бағалау, физика-химиялық қасиеттерін анықтаудың эксперименттік әдістерін қолдану бейорганикалық қосылыстар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесу заңдылықтары, биосфераның жұмыс істеуі, зиянды, зақымдайтын факторлардан адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздері, қауіптерден қорғау тәсілдері, авариялар, апаттар, табиғи апаттар салдарын жою жөніндегі іс-шаралар, қоршаған ортаны қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әл-Фараби және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - заңдылықтарды, тұжырымдамаларды, кәсіби қызметті ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен басқарудың ерекшеліктерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән қазіргі ғылыми әдістемеге сәйкес ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды жоспарлау дағдыларын; ғылыми әзірлемелер, ғылыми байланыстар мүмкіндігі, әр түрлі деңгейдегі ғылыми гранттарға өтінім беруге, ақпараттарды іздеу тәртібінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Омыртқалы жануарлар және жоғары сатыдағы өсімдіктер
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты-омыртқалы зоология мен жоғары сатыдағы өсімдіктердің маңызымен негізгі тұжырымдамалары, әдістері мен даму перспективалары туралы түсінік қалыптастыру. Курсты оқу барысында омыртқалы жануарлар мен жоғары сатыдағы өсімдіктердің қалыптасуының алуантүрлілігімен негізгі заңдылықтары, жануарлардың экологиялық жүйелердегі экономикалық, медициналық, коммерциялық маңызы мен рөлі, далалық және эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін зологиялық және ботаникалық зерттеу әдістері мен математикалық өңдеу ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Клетка биологиясы және гистология
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - клеткалар мен ұлпалардың шығу тегі, құрылысы мен қызметі туралы көзқарастарды қалыптастыру, клеткадағы зат алмасу барысындағы нәзік құрылысының өзара әсерлері, клеткалық сигналдардың берілу механизмдері, қалыпты және патологиялық жағдайдағы клетканың бөлінуі мен дифференциациясы, организм ұлпаларының филогенетикалық тұрғыдан алыс және әртүрлі мамандануы және құрылымдық – химиялық және жүйелік механизмдерінің типтік заңдылықтарын түсіндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биохимия
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттерде биохимияның іргелі ережелері, биомолекулалардың негізгі кластарының құрылымдық және функционалдық ерекшеліктері туралы тұтас жүйелік түсініктерді қалыптастыру. Клеткалар мен тіндердің химиялық құрамы туралы білімдерін көрсету, заттардың құрылымын түсіндіру, анаболизм және катаболизм реакцияларының ерекшеліктерін түсіндіру, организмдегі биохимиялық процестерді реттеу механизмдерін талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Микроскопиялық техника және адам және жануарлар анатомиясы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: жарық оптикалық микроскоптың көмегімен адам және жануарлар организмдерін тұтас және мүшелер жүйесі мен мүшелерінің макроскопиялық және микроскопиялық құрылысын, шығу тегі мен қызметін зерттеуге мүмкіндік беретін биологиядағы микроскопиялық техниканың мәнін түсіндіру., сонымен қатар, зерттеудің классикалық және қазіргі заманғы микросопиялық әдістерінің теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты-студенттерде өсімдік клеткалары мен өсімдік ұлпа құрылымының ерекшеліктері, өркен морфологиясы мен анатомиясы, тамыр және генеративті жүйе туралы, өсімдіктердің морфологиялық эволюциясының негізгі бағыттарын, көбеюдің биологиялық мәнін, өсімдіктердің жас және маусымдық өзгерістері, онтогенез және филогенез процесінде өсімдіктер құрылымының өзгеруін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Генетика
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - студенттерге тірі организмдердің тұқым қуалаушылық және өзгергіштік механизмдері туралы тұтас жүйені қалыптастыру, генетикалық эксперименттердің нәтижелерін талдау және зерттеу нәтижелері бойынша қорытынды жасау, мұрагерлік белгілердің негізгі заңдылықтарын, мұрагерлік түрлерін түсіну, аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесу механизмдерін түсіну, кроссинговер, популяциядағы генетикалық процестердің заңдылықтарын талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты-физиологияның теориялық және әдіснамалық негіздерін, адам мен жануарлар организмінің тіршілік әрекетінің физиологиялық процестерін олардың бірлігі мен қоршаған ортамен өзара байланысында жүйелеу. Нәтижесінде студент дененің әртүрлі жүйелерінің, олардың жеке құрылымдық элементтерінің және тұтастай алғанда организмнің жалпы заңдылықтары мен қызметінің ерекшеліктерін түсіндіре және ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Микроорганизмдер экологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттерді табиғи тепе-теңдікті сақтаудағы микроорганизмдердің рөлін тұжырымдамалау қабілетін, экологиялық мәселелерді талдау және бағалау, табиғи тепе-теңдікті сақтаудағы микроорганизмдердің маңыздылығын көрсету, олардың табиғаттағы заттардың айналымына белсенді қатысуы, ағынды сулардың, ауаның және топырақтың ластануымен байланысты қоршаған ортаның экологиялық мәселелерін анықтау, оларды шешу үшін қоршаған ортаны пайдалану қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Микробиология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты студенттерге микроорганизмдер биологиясы және олардың экожүйедегі рөлі туралы тұтас түсініктерді, практикалық қолдану мүмкіндіктерін зерттеу, прокариотты клетканың құрылымдық ұйымдастырылуын сипаттау, микроорганизмдерді ғылыми зерттеу объектісі ретінде және практикалық мақсатқа қолдану, микробты дақылдарымен жұмыс істеу, микроорганизмдерді зерттеу мақсатында микроскопиялық әдістерді қолдануды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Биостатистика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-биометрия терминдерінің білімін қалыптастыру, кездейсоқ шамалардың таралу заңдылықтарын талдау, биостатистика әдістерін қолдану, математикалық-статистикалық әдістер негізінде ғылыми эксперименттердің нәтижелерін талдау, көптеген мәліметтерді топтау әдістемесін қолдану, іріктемелі көрсеткіштерді бағалау, корреляциялық, регрессиялық және дисперсиялық талдау жүргізу, биостатистика деректері негізінде ғылыми негізделген тұжырымдар жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Биоэтика және радиациялық биология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: адамның табиғатпен қарым-қатынасы және биоэтиканың құқықтық аспектілері туралы түсініктерге сәйкес құзыреттіліктерді қалыптастыру, биологиялық объектілерді басқару және радиацияны ғылым мен өндірісте, зерттеулер мен жануарларды сынау кезінде пайдалану саласындағы биоэтикалық мәселелерді анықтау қабілетін және иондаушы сәулелердің тірі организмдерге әсер ету механизмдерін түсінуді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жеке даму биологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттерге организмдердің онтогенетикалық даму заңдылықтары туралы көзқарасын қалыптастыру; онтогенездің негізгі сатыларын ажыратуға және эмбриональды дамудың фазаларын анықтауға; өсудің механизмін, морфогенезін, даму ақауларының себептерін түсіндіреді;регенерация механизмдері, эмбриональдық индукция, дифференциация, детерминация мен қартаю және жануарлардың даму негізінде жатқан басқа да процесстерде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Адам онтогензі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттерде организмдердің онтогенетикалық даму заңдылықтары туралы тұтас жүйелік идеяны қалыптастыру, адам онтогенезінің негізгі кезеңдерін сипаттау және эмбриональды даму фазаларын анықтау, сонымен қатар саралау процесін, химиялық, морфологиялық және функционалды белгілерді, морфогенезді, жаңа құрылымдардың пайда болуын және организмдердің жеке дамуы барысында олардың формаларының өзгеруін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Хронобиология, нейрофизиология және иммунология
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: биологиялық ырғақтардың табиғаты, синхронизатор факторлары және организмдер тіршілігіндегі бейімделу механизмі ретінде ырғақтардың рөлі туралы, тнып білу процестерінің физиологиялық негіздері, психикалық әрекеттің механизмдері және мінез-құлық реакцияларының заңдылықтары туралы түсініктерді қалыптастыру, сонымен қатар сыртқы орта факторларының әсеріне организмнің иммундық жүйесінің жауап беруінің негізгі сәттерін сипаттау және түсіндіру қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Молекулалық биология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты прокариоттар мен эукариоттарда тұқым қуалайтын ақпаратты беруді және іске асыруды қамтамасыз ететін негізгі құрылымдар мен механизмдер туралы түсінік қалыптастыру, нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың молекулалық құрылымының ерекшеліктері, нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың құрылымы мен физика - химиялық қасиеттерін талдаудың заманауи әдістері, репликация, транскрипция, РНҚ жетілу, генетикалық материалды қалпына келтіру механизмдері мен әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Экологиялық этика және физикалық өрістердің тірі организмге әсері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: физикалық өрістердің тірі организмдерге әсері туралы түсініктерді және адамның табиғатпен әрекеттесуі және осы өзара әрекеттесудің экологиялық этикасының мәселелері туралы түсініктерді қалыптастыру, жануарлар мен адамдарға зерттеу және сынау саласындағы экоэтикалық мәселелерді анықтауды және физикалық факторлардың тірі организмдерге әсер ету механизмдерін түсінуді үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өсімдіктер интродукциясы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты студенттерге өсімдіктерді интродукциялау туралы теориялық білім беру, Қазақстан мен әлем флорасының жоғары интродукциялық әлеуетімен танысу, фенологиялық бақылау, бастапқы материалды іріктеу және бағалау, интродуценттердің жас ерекшеліктерін анықтау, өсімдіктерді интродукциялау бойынша эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу, жасыл құрылыста интродуценттерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Фитотерапия
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттерді дәрілік ретінде әлеуетті құнды және халықтық медицинада пайдаланылатын, бірақ ресми дәрілік өсімдіктер болып табылмайтын өсімдіктердің таралуымен, пайдалану ерекшеліктерімен, сондай-ақ дәрілік шикізаттың негізгі заманауи түрлерімен және фитопрепараттардың тиімділігін қамтамасыз ететін оны қолдану принциптерімен, дәрілік өсімдіктерді қолдану әдістерімен, негізгі дәрілік өсімдіктердің макроскопиялық және микроскопиялық диагностикалық белгілерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жалпы микология негіздері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты студенттердің саңырауқұлақтардың табиғаты, саңырауқұлақтардың жіктелуі, саңырауқұлақтардың экологиялық топтары, биологиялық әртүрлілігі, шығу тегі, жүйелілік пен диагностикасы, эволюциясы, филогенетикалық байланыстар үшін тиісті құрылымдардың маңызы, сондай-ақ табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы туралы заманауи теориялық білім алу..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Адам генетикасы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: студенттерде адам ағзасының босанғанға дейінгі және постнатальды онтогенезінің негізгі заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы терең түсінік қалыптастыру, эмбриональды дамудың негізгі кезеңдерімен, өсудің молекулалық биологиялық, генетикалық, клеткалық-ұлпалық механизмдерімен, эмбрионның морфогенезі мен цитодифференциясымен, даму аномалияларының пайда болу себептерімен танысу, адамның және сүтқоректілердің басқа өкілдерінің дамуындағы сыни кезеңдерді қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Баған клеткаларының биологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-баған клеткаларының құрылымы мен функцияларын, in vivo және in vitro жағдайындағы бағаналы клеткалардың морфофункционалды ерекшеліктерін, көп клеткалы организмнің дамуындағы бағаналы клеткалардың рөлін зерттеу. Қатерлі ісік жасушаларының проблемасы, қалыпты және патологиядағы бағаналы және сараланған жасушалардың байланысын және цитологиялық және гистологиялық препараттарды микроскопиялау дағдыларын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жәндіктердің биологиясы және экологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: биология мен экология туралы тірі организмдердің ең маңызды және әр түрлі топтарының бірі — жәндіктер, өзгеретін биосфера жағдайындағы жәндіктердің алуантүрлілігі мен популяциясындағы өзгерістері, жергілікті экожүйелерде де, жалпы биосферада да заттар мен энергия ағындарындағы рөлі, жәндіктер мен адамның қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы идеяларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өсімдіктер экологиясы және эволюция теориясы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты-жер бетіндегі тіршіліктің пайда болуы туралы материалистік дүниетанымды қалыптастыру. Нәтижесінде студент эволюциялық процестердің негізгі факторлары, механизмдері мен заңдылықтары туралы білімді жүйелеуге және әртүрлі экологиялық факторларға байланысты бөлінген әртүрлі экологиялық топтардың өсімдіктерінің биотикалық және абиотикалық ортасымен әртүрлі қасиеттер мен қатынастардың ерекшеліктері, олардың рөлі туралы идеяларды қалыптастыруға қабілетті болады.заттардың циклінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балық биологиясы
    Несиелер: 9

    Курсты оқытудың мақсаты: Студенттерге балықтардың биология курсы жайында жан-жақты түсінуді, балықтардың қазіргі систематикасын, морфологиялық белгілерін, биологиялық және экологиялық ерекшеліктерін білуді және алынған білімдер негізінде экологиялық зерттеулер жүргізуді, сонымен қатар ихтиофаунаны сақтау және қорын тиімді пайдалану бойынша ғылыми-биологиялық негіздемелер дайындау қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Зерттеулердің физио-биофизикалык әдістері| бойынша арнайы практикум
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Студенттерді ғылыми мекемелерде кәсіби іс-әрекетке дайындауда, клиникалық диагностикалық және емдік-профилактикалық зертханаларда, ғылыми зертханаларда зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде студенттерде заманауи жоғары технологиялық жабдықтарды ұтымды пайдаланудың теориялық білім жүйесін және әдістемесін қалыптастыру.Заманауи фотометриялық және спектрлік зерттеу әдістері, полярографиялық, кондуктометриялық және электрофизиологиялық әдістерді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Фотобиология және клеткалардың дифференцияциялануы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: фотобиологиялық процестердің (фотосинтез, көру, хемилюминесценция және т.б.) физика-химиялық негіздері және жасушалардың дифференциациялану механизмдері жайында түсініктерін қалыптастыру, сондай-ақ осы құбылыстарды зерттеу әдістерін (микроскопия, спектрофотометриялық, колориметриялық әдістер, люминесценттік талдау және т.б.) және тірі организмдерге фотобиологиялық әсер ету әдістерін және жасуша дифференциациясын қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Клеткалар мен ұлпалар патологиясы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты-гомеостаз негіздерін, бейімделуді және жасушалар мен тіндер патологиясының типтік формаларын зерттеу. Курсты оқу барысында жасуша патологиясының типтік формалары туралы қазіргі заманғы идеялар қарастырылады: дистрофия, дисплазия, метаплазия, гипотрофия (атрофия), гипертрофия, сонымен қатар Апоптоздың некрозы мен патологиялық формалары, клетканың зақымдалуына әкелетін эндо - және экзогендік факторлардың әсері, клетка өзгеру механизмдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Биофизика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-тірі организмдерде өтетін маңызды физикалық процестер, биофизиканың негізгі принциптері мен теориялық ережелері және биологиялық құбылыстар мен заңдылықтарды, эксперименттік зерттеуге биофизикалық көзқарас дағдылары туралы түсінік қалыптастыру, тірі жүйелер жұмысының физикалық және биологиялық аспектілерінің өзара байланысы, тіршілік әрекетінің физикалық негіздері, оның ішінде химиялық құрылымы, табиғи қосылыстар мен олардың кешендерінің қасиеттері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сүтқоректілердің биологиясы және экологиясы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: сүтқоректілердің құрылым ерекшеліктері, шығу-тегі мен эволюциясы, морфологиялық және биологиялық ерекшеліктері бойынша қазіргі систематикасының негізгі таксондары, олардың таралуы мен санының динамикасына әсер ететін сыртқы ортаның негізгі факторлары, тіршілік циклдері мен биоценозда алатын орны туралы білім қалыптастыру, сонымен қатар сүтқоректілердің популяциясын басқаруда абиотикалық, биотикалық және антропогендік әсерлердің түрлерін талдай білуді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бейімделудің физиологиялық және биофизикалық механизмдері және дәрілік заттардың кинетикасы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: организмнің және оның жеке бөліктерінің қоршаған ортамен қарым-қатынас бірлігіндегі тіршілік ету заңдылықтары мен бейімделу ерекшеліктері, жалпы бейімделудің ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. сонымен қатар дәрілік заттардың әсер етуінің негізгі фармакодинамикалық және фармакокинетикалық механизмдерін және дәрілік заттардың көмегімен организмнің әртүрлі жүйелерінің физиологиялық белсенділігін реттеу әдістерін талдай білуді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Фитопатология
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: өсімдік иммунитетінің түрлері мен механизмдерін сипаттау және өсімдіктердің патогендерге сезімталдығы мен тұрақтылығына әсер ететін факторларды бағалау қабілетін қалыптастыру. Саңырауқұлақтар, бактериялар мен вирустар тудыратын және экологиялық факторлардың әсерінен болатын өсімдіктердің жұқпалы ауруларының генетикалық және молекулалық негіздерін түсіндіру, фитопатогендерге төзімділікке арналған мәдени өсімдіктердің генетикалық коллекциясын бағалау, фитопатогендік микроорганизмдердегі геномдық полиморфизмді зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстан биоресурстары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Қазақстанның биологиялық ресурстары және жануарлар мен өсімдіктер әлемін ұтымды пайдалану негіздері туралы білім алу, ресурстанудың теориялық негіздерін зерделеу, биоресурстардың әр түрлерін кеңістікте бөлу және игеру ерекшеліктерін талдау, өсімдіктер мен жануарлардан алынатын ресурстық түрлердің жай-күйін бақылау және қорларын бағалау әдістерін зерделеу, ресурстық түрлер мен қоғамдастықтарды ұтымды пайдаланудың экологиялық негіздерін игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жеке гистология
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: студенттер әрбір мүшенің микроскопиялық құрылысы туралы толық мәліметтерді алады және мүшелердің онтогенетикалық ерекшеліктерін түсінеді. Сонымен қатар, студенттер гистологиялық препараттарды зерттегенде мүшелерді танып білуге үйренеді және олардың ұлпалық элементтерін ажыратады, әр түрлі мүшелер мен жүйелердің морфологиясын зерттеу үшін микроскопиялық анатомияның мәнін түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы және эндокринология
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: дамып келе жатқан ағза физиологиясының негіздері, өсу және даму заңдылықтары, балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын бағалау, ағзаның барлық жүйелерінің қалыптасу және даму ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру, организмнің эндокриндік жүйесінің жағдайын бағалауға, организмнің физиологиялық жүйелерінің гормондық реттелуінің ерекшеліктерін және оның резервтік мүмкіндіктерін негіздеуге мүмкіндік беретін эндокринологияның тұтас жүйелі көзқарасын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Цитогенетика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: хромосомалардың жіктелуі мен талдауының заманауи цитогенетикалық әдістерін қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: интерфаза және метафазалық хромосомаларының, политендік хромосомалардың және "лампалы щетка" тәрізді хромосомалардың құрылымы мен функциялары туралы білімдерін көрсету; хромосомалық жиынтықта (хромосомалық, геномдық мутация) генетикалық өзгерістерді және оларды тудыратын себептерді талдау; цитогенетикалық талдауды жүргізу; қалыпты және хромосомалық патологиядағы өсімдіктердің, жануарлардың және адамдардың кариотипін талдау және құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жалпы паразитология негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: организмдердің паразиттік тіршілік ету жолына өтуімен және паразит-ие жүйесіндегі алуантүрлілікпен байланысты жалпы биологиялық заңдылықтарды ашатын экология ғылымы ретінде паразитология туралы білімді қалыптастыру, сонымен қатар организмдердің бейімделу өзгерістерін талдауға мүмкіндік беретін әдістерді қолдана біліп паразиттік жануарларды ұйымдастыратын, олардың тасымалдаушы аурулардың табиғи және антропогендік ошақтарындағы рөлін анықтау жоларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON12

    ғылым дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын әдіснамалық мәселелерді басшылыққа алу; зерттеу және инновациялық мәселелерді шешу үшін жеке шығармашылық қабілеттерін пайдалану және кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін сенімді ақпаратты таңдау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON4

    микроскопиялық, ботаникалық, зоологиялық, эмбриологиялық, генетикалық, молекула-биологиялық, физиологиялық, биофизикалық, биохимиялық, иммунологиялық, нейрофизиологиялық, фотобиологиялық, хронобиологиялық, экологиялық әдістерді меңгеру. Биологиялық талдамалар түрлерін ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау барысында тәжірибеде қолдану;

  • Код ON8

    алынған биологиялық, генетикалық, биотехнологиялық, биомедициналық өнімдердің сапасын, қауіпсіздігін және өндірістің GLP ережелеріне сәйкес болуын бағалау;

  • Код ON2

    биология ғылымының адам мен жануарлардың анатомиясы мен физиологиясы, жеке даму биологиясы, биохимия, генетика, микробиология, молекулярлық биология, биофизика, экология, ботаника, зоология, биотехнология, ихтология, экология сияқты негізгі бағыттарынан алған білімін кәсіби қызмет барысында қолдана білу;

  • Код ON5

    биоэтиканың халықаралық талаптары мен принциптеріне сәйкес олардың қызмет ету тетіктерін анықтау мақсатында биологиялық объектілер бойынша ғылыми-зерттеу институттарының зертханаларында эксперименттерді жоспарлау және жүргізу;

  • Код ON11

    медициналық зертханаларда диагностикалық зерттеулер жүргізу үшін биологиялық материалдар (қан, жағынды, биопсия және т.б.) алу;

  • Код ON10

    биомедициналық тәжірибелерде қолдану үшін биохимиялық, молекула-генетикалық, цитологиялық, гистологиялық, хронобиологиялық, нейрофизиологиялық, иммунологиялық талдаулар жасау үшін әдістерді меңгеру;

  • Код ON7

    ғылыми әдебиеттерге талдау жасау, әдебиеттерге шолуды құрастырып жазу, тезистер, баяндамалар жазу, ғылыми конференцияларда, қоғамдық тыңдамаларда зерттеу нәтижелерін баяндау және негізді түрде қорғау;

  • Код ON6

    биологиялық статистиканы пайдалана отырып, далада және зертханада биологиялық материалдарды жинау, өңдеу және интерпретациялау;

  • Код ON1

    тірі және жансыз табиғатта кездесетін процестер мен құбылыстар туралы, олардың өзара байланысы және өзара тәуелділігі туралы көзқарастарын қазіргі заманғы жаратылыстану концепциясы негізінде көрсете білу; тірі организмдердің биоалуантүрлілігі, тірі жүйелердің тіршілігі мен эволюцияның негізгі заңдылықтары туралы; қоршаған ортаны басқарудың экологиялық қағидаттары туралы; әлеуметтік мәселелерді шешуде биологиялық заңдылықтардың рөлі туралы; кәсiби қызметтерді орындау кезiндегi қажетті мәселелердi шешу үшiн табиғатты танудың әдістерін көрсете білу;

  • Код ON3

    ғылыми материалдарды жинауға және дайындауға дағдылану, далалық және эксперименталды зерттеулер нәтижелерін өңдеу;

  • Код ON9

    биологиялық, биотехнологиялық, биомедициналық жағдайдағы және химиялық зертханаларға экологиялық мәселелерді, ГМО бақылау мәселелерін шешу үшін биообъектілерге мониторинг жүргізу, диагностика, экспертиза жасау;

Top