Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05109 Нейроғылым в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Нейроғылым саласындағы бәсекеге қабілетті, өздерінің кәсіби қызметінде моральдық-этикалық қағидаларды басшылыққа алатын және жұмыс берушілердің талаптарына сәйкес келетін кәсіби құзыреттіліктерге ие болатын; қауіпсіз және жасанды интеллекттің тиімді технологияларын дамыту барысында ғылыми-зерттеулер мен қолданбалы жұмыстарды жүргізуде пәнаралық нейроғылымдық тәсілдер тұрғысынан нейроғылымның заманауи тұжырымдамалары мен әдістерінің негізінде ғылыми, медициналық және әлеуметтік-өндірістік салалардағы, мемлекеттік және кәсіпкерлік құрылымдардағы кәсіби қызметті жүзеге асыратын; қалыпты және патология жағдайларында мидың қызметін зерттеу кезінде диагностикалық алгоритмдер жасайтын, ұйымдарға арналған нейро-тренингтерді жоспарлауға және өткізуге, нейроғылымдағы тиімді стратегияларды анықтауға қабілетті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Өсімдіктер мен жануарлар биоалуантүрлілігі
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: студенттерге өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің биоалуантүрлілігі, биосферадағы және адам тіршілігіндегі олардың рөлі туралы тұтас жүйелік білімдерін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: табиғаттағы өсімдіктер және жануарлар биоалуантүрлілігінің морфологиялық ерекшеліктерін сипаттау; теориялық, практикалық мәселелерді шешуде және маңызды биологиялық процестерді түсіндіруге қатысты ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау барысында алған білімді пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - заңдылықтарды, тұжырымдамаларды, кәсіби қызметті ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен басқарудың ерекшеліктерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән қазіргі ғылыми әдістемеге сәйкес ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды жоспарлау дағдыларын; ғылыми әзірлемелер, ғылыми байланыстар мүмкіндігі, әр түрлі деңгейдегі ғылыми гранттарға өтінім беруге, ақпараттарды іздеу тәртібінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әл-Фараби және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адам анатомиясы мен физиологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: барлық жекелеген ерекшеліктерін ескере отырып, адам ағзасының жасушалары мен мүшелерінің кәдімгі құрылысы мен қалыпты атқаратын қызметі туралы интегралданған білімін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: анатомиялық-топографиялық өзара байланыс, гомеостаздың тіршілігін қамтамасыз ету үшін және өмір сүру процесін ұғыну үшін жасуша функциясын, мүшелерді, жүйелерді қалыпқа келтіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама нормаларын жетік білетін, құқық қолдану тәжірибесінде қолдана алатын, сыбайлас жемқорлықты дұрыс саралайтын жоғары білікті мамандарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі, жемқорлыққа ықпал ететін жағдайлар, оған қарсы саясат, жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абай ілімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесу заңдылықтары, биосфераның жұмыс істеуі, зиянды, зақымдайтын факторлардан адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздері, қауіптерден қорғау тәсілдері, авариялар, апаттар, табиғи апаттар салдарын жою жөніндегі іс-шаралар, қоршаған ортаны қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биохимия
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттерде биохимияның іргелі ережелері, биомолекулалардың негізгі кластарының құрылымдық және функционалдық ерекшеліктері туралы тұтас жүйелік түсініктерді қалыптастыру. Клеткалар мен тіндердің химиялық құрамы туралы білімдерін көрсету, заттардың құрылымын түсіндіру, анаболизм және катаболизм реакцияларының ерекшеліктерін түсіндіру, организмдегі биохимиялық процестерді реттеу механизмдерін талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Генетика
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - студенттерге тірі организмдердің тұқым қуалаушылық және өзгергіштік механизмдері туралы тұтас жүйені қалыптастыру, генетикалық эксперименттердің нәтижелерін талдау және зерттеу нәтижелері бойынша қорытынды жасау, мұрагерлік белгілердің негізгі заңдылықтарын, мұрагерлік түрлерін түсіну, аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесу механизмдерін түсіну, кроссинговер, популяциядағы генетикалық процестердің заңдылықтарын талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Когнитивті ғылым
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - эксперименталды психология, компьютерлік модельдеу, жасанды интеллект, эпистемология, лингвистика, психолингвистика, когнитивті нейроғылым салаларында жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде синтезделген ақпараттық-теориялық модельдерді қолдану негізінде танымдық процестерді (қабылдау, зейін, ойлау, сана, сөйлеу, есте сақтау, елестету, экзекутивті бақылау), олардың қасиеттері мен мінез-құлық детерминанттарын зерттейтін когнитивті ғылымның қазіргі заманғы тұжырымдамалары туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мидың пластикалығы және дамуы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – балалар мен ересектердің дамуы, оқуы, есте сақтауы, бейімделуі, адам миының зақымдалған функцияларын қалпына келтірілуі, өтелуі және түзетудің нейробиологиялық негізі ретінде заманауи пластиканың тұжырымдамалары туралы түсініктерін қалыптастыру. Курс пластиканың молекулалық-жасушалық, нейрофизиологиялық механизмдерін, оның биологиялық және мінез-құлықтық детерминанттарын зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Нейроғылым негіздері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - химия, физика, когнитивті ғылымдар, инженерия, информатика, лингвистика салаларындағы пәнаралық сала ретінде нейроғылымның негізгі принциптері туралы түсініктерді қалыптастыру. Нейроғылым нейроғылымның даму тарихын зерттеуден, заманауи әдістерге шолудан, жасушалық және молекулалық нейробиология негіздерінен, жасуша деңгейіндегі қозу принциптерінен, сонымен қатар нерв импульстарын өткізудің нейрофизиологиялық заңдылықтарынан басталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Клиникалық және трансляциялық зерттеу
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – диагностика мен емдеудің, сондай-ақ ми ауруларының алдын алудың практикалық әдістерін өңдеп шығарудағы мидың жұмыс істеу механизмдері және оның аурулары туралы жаңа білімдерді игеру үшін нейроғылымдағы клиникалық және трансляциялық зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - бағдарламалау тілінің негізгі элементтерін, мәліметтер типтерін, операторларды сипаттау дағдыларын дамыту, кітапхана функцияларының мүмкіндіктерін қолдану, дерексіз және тапсырыс типтерін, құрылымдарын, функцияларын құру тәсілдерін игеру, бағдарламалау тілдері мен аударма әдістерінің дамуындағы заманауи тенденцияларды бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Заманауи бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – базалық есептеу платформасы және оның әр түрлі жоғары өнімді процессорлардың бағдарламаларымен (жаңартылған Intel ядролары, жад иерархиясы, көп ядролы кэш, графикалық процессорлар) өзара әрекеттесу жайындағы білімдеріне сәйкес бағдарламаны орындаудың ықтимал нәтижелеріне жету жолдарын талдау дағдыларын қалыптастыру; жасырын коды және кіріктірілген функциялары бар командалардың кеңейтілген жиынын қолдану, жоғары жүктеме алу үшін күрделі жабдықты бағдарламалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Гормондар және мінез-құлық
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – күрделі нейрогормональды тораптар контекстіндегі гормондардың, мидың және жүріс-тұрыстың өзара әрекеттесуінің нейробиологиялық механизмдерін зерттеу негізінде адам мен жануарлардың мінез-құлқын реттеудегі гормондардың рөлі туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Нейроэндокринология
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - нейро-гуморальдық реттеуді, эндокриндік жүйелердің және жеке құрылымдық элементтердің функциялауының жалпы және ерекше заңдылықтарын зерттеуге негізделген өмірлік процестерді реттеу кезінде нервтік және эндокриндік жүйелердің өзара әрекеттесуі туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру. Курста адамның физикалық және психикалық денсаулығына әсер ететін физиологиялық функцияларды және реттеуші механизмдерді бағалау үшін нейрохормондардың әсер ету механизмдерін талдау қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Эксперименттік дизайн және этика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - адамдар мен жануарлар қатысатын зерттеулерде ғылыми дәлелдемелер критерийлеріне және ғылыми этика мен этикалық стандарттардың талаптарына сәйкестелген нейроғылым саласындағы эксперименттік зерттеулерді жобалауды құру принциптері туралы жүйеленген түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Молекулалық биология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттердің тұқымқуалаушылықтың молекулалық тасымалдаушылары, белоктардың, нуклеин қышқылдарының құрылымы мен қызметі туралы білімдерін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: тірі организмдегі органикалық қосылыстардың негізгі кластарының құрылымы мен функциясы туралы білімді көрсету; про- және эукариоттар гендерінің геномын ұйымдастыру қағидаттарын негіздеу; ДНҚ, РНҚ және белоктардың физико-химиялық қасиеттерін талдау; нуклеин қышқылдарын талдаудың негізгі тәсілдерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Аурусынудың нейроғылымы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - өткір және созылмалы ауырсынудың негізінде жатқан нейробиологиялық жүйелер мен механизмдердің мәні мен табиғатын зерттеу. Курста ноцицептивті және сенсорлық жүйелері, ауырсыну рецепцияның молекулалық негіздері, ауырсынуды модуляциялау, ауырсынудың перифериялық және орталық нейроторларының нейроанатомиясы, олардың патологиясы, сонымен қатар фармакологиялық және фармакологиялық емес емдеу әдістері түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Эмоция және мотивация нейроғылымы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - мотивация мен эмоциялардың заманауи нейроғылым теориялары туралы түсініктерді қалыптастыру. Курста мінез-құлықтың эмоционалды-мотивациялық негіздері саласындағы заманауи зерттеулерді, қалыпты жағдайдағы және патология кезіндегі эмоцияны реттеудің нейрофизиологиялық механизмдері, мидың эмоционалды күйінің патологиясының объективті нейромаркерлерін іздеулері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Нейрофармокологияның биологиялық негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - нерв жүйесінің әр түрлі аурулары кезінде нерв жүйесінің функциясына әр түрлі дәрілік заттардың молекулалық-жасушалық әсер ету механизмдерінің нейробиологиялық тұжырымдамалары туралы түсініктерді қалыптастыру, сонымен қатар нерв ауруларының аса тиімді терапиясы үшін жаңа дәрілік нысандарды анықтау бойынша зерттеулердің перспективалары мен тәсілдерін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жасанды интеллекетке кіріспе
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - деректерді өңдеу жылдамдығы мен сапасын жақсарту үшін жасанды интеллект жүйесінің компоненттерін жасап шығару және енгізу қабілетін дамыту және функцияны, жасанды интеллект жүйелерін, математикалық әдістерді, жобалау технологиялары және құралдарын, жасанды интеллект жүйесін дамытуға арналған бағдарламалық жабдықтарды, пәндік аймақта модельдеуді тұжырымдау теориясы мен практикасын игеруге негізделген шешімдерді қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ми сигналдарын өңдеу
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - машиналық оқыту әдістерін қолдану арқылы, ЭЭГ сигналдарын қабылдау, сақтау, өңдеу және тарату әдістері мен құралдарын қолдану арқылы, жеке және топтық деңгейде MATLAB, EEGLab, SPM заманауи бағдарламаларын қолдану арқылы нейрондық сигналдарын өңдеу, оларды талдау және интерпретациялау саласында эксперименттік зерттеулер жүргізу қабілеттерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психоиммунология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – мінез-құлық, жүйке және иммундық жүйелер арасындағы өзара байланыстар жайында, осы байланыстардың негізінде жатқан нейробиологиялық механизмдерді зерттеу негізінде иммундық жүйенің функционалдық күйінің мінез-құлық және психологиялық детерминанттары жайында, олардың эволюциялық маңыздылығы, сонымен қатар жүйке және иммундық жүйелер арасындағы сигнал беру сипаттамалары жайында түсініктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сананың нейробиологиялық теориялары
    Несиелер: 9

    Пәнді игерудің мақсаты - эволюциялық теория, эмоционалды-когнитивті процестердің нейрофизиологиялық механизмдері және нейронды желілерінің математикалық модельдер, сондай-ақ жасанды интеллект позициялары тұрғысынан тәсілдерге негізделген сананың тарихи және қазіргі заманғы нейробиологиялық тұжырымдамалары туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Нейрокибернетика
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - тірі және тірі емес жүйелердегі басқарудың жалпы принциптері туралы ғылым ретінде кибернетиканың әдіснамалық негіздері жайында түсініктер қалыптастыру. Курс организмнің физиологиялық жүйелерінің функциялау тиімділігін арттыру және басқару процестерін автоматтандыру мәселелерін шешуге арналған өзара әрекеттесудің мәліметтері орнатылған практикалық модельдер мен құрылғыларды әзірлеу үшін ми мен компьютердің өзара әрекеттесуінің технологиялық әдістерін игеруді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Оқыту мен естің нейроғылымы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – биология мен компьютерлік ғылымның әртүрлі салаларының, эксперименталды психологияның тұжырымдамаларын интеграциялау негізінде оқыту мен есте сақтауды қамтамасыз етудің нейробиологиялық және психологиялық механизмдері туралы, сонымен қатар оқу және есте сақтау қабілеттерін анықтайтын факторлар туралы, оқыту мен есте сақтаудың тиімділігін арттырудың нейробиологиялық және психологиялық негіздері және олардың жасқа сай төмендеуінің алдын алу жайында түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мидың коннективтілігі және желі теориясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – Граф математикалық теориясы және оны мидың жеке құрылымдары арасындағы функционалдық, анатомиялық және себепті өзара әрекеттесуді өлшеу үшін қолдануы жайында түсініктерді қалыптастыру. Курста ми деңгейіндегі сигналдарға әр түрлі деңгейлердегі және әдістердегі күрделі математикалық тәсілдерді біріктірілуі, мидың сегрегациясы мен интеграциясын өлшеуді, мидың динамикалық белсенділігінің себептерін анықтауды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Визуализация техникалары
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – нейроғылымда қолданылатын заманауи бейнелеу техникасы: функционалды және құрылымдық резонансты сканерлеу, позитронды-эмиссиялық томография, диффузиялық тензор томографиясы, энцефалография, магниттік энцефалография, спектральды бейнелеу саласындағы түсініктер мен дағдыларды қалыптастыру. Зертханалық дәрістер ЭЭГ, МРТ әдістерін меңгеруге және жеке мәліметтерді алғаш талдауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Нейролингвистика негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы нейролингвистиканың негізгі ережелері мен міндеттері туралы, сөйлеу-ойлау қызметін мимен қамтамасыз етілуін зерттеуге негізделген лингвистика мен нейроғылымдардың интеграцияланған әдістері мен парадигмалары туралы, ана тілі және шет тілдерін меңгерудің нейрофизиологиялық аспектілері жайында, сөйлеу тілінің бұзылыстары, оқу мен жазу, психикалық аурумен бірге жүретін сөйлеу бұзылыстары саласындағы клиникалық зерттеулердің мәліметтерін талдау жайында жүйелі түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлеуметтік және мәдени нейроғылым
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - моральдық және адамгершілік нормаларының, идеалдардың, бағдарлану құндылықтарының, қондырғылардың, стереотиптер мен наным-сенімдер жиынтығымен сипатталатын жеке тұлғаның әлеуметтік-мәдени ортамен өзара әрекеттесуі жағдайында әр түрлі қауымдастықтардағы индивидтердің әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерінің нейробиологиялық корреляциясын зерттеуге негізделген, жеке тұлғаның әлеуметтік мінез-құлқын және қоғамдағы мәдени процестерін адамның миындағы медиация тұжырымдамалары жайында жүйеленген ұғымдарды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дамудың нейропатологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - сенсорлық және моторлық жүйелер дамуының патологиясының нейробиологиялық негіздерін, жастық шағындағы интеллект пен психикалық функциялардың бұзылуын зерттеу. Курста балалардың ақыл-ой дамуындағы ауытқулардың, оның ішінде аутизм, Даун синдромы және басқа аурулардың нейрофизиологиялық механизмдерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Биофизика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-тірі организмдерде өтетін маңызды физикалық процестер, биофизиканың негізгі принциптері мен теориялық ережелері және биологиялық құбылыстар мен заңдылықтарды, эксперименттік зерттеуге биофизикалық көзқарас дағдылары туралы түсінік қалыптастыру, тірі жүйелер жұмысының физикалық және биологиялық аспектілерінің өзара байланысы, тіршілік әрекетінің физикалық негіздері, оның ішінде химиялық құрылымы, табиғи қосылыстар мен олардың кешендерінің қасиеттері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ми патологиясының биологиялық негіздері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - құрылымдық патологиялардағы атап айтқанда ми ісігі, бас миының жарақатының салдары және мидың пренатальды және постнатальды даму ақаулары кезінде мидың функционалдық өзгерістерін зерттеу. Курс қалыпты функциялаудан ауытқудың негізгі механизмдерін, оларды жүйелеу мен ми патологиясы саласындағы ғылыми зерттеулерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мидың нейротрансмиттерлері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - нейрондар мен организмнің жүйкеленген жүйелері арасындағы электрохимиялық байланыстың молекулалық-жасушалық механизмдеріндегі нейромедиаторлардың рөлі жайында; нерв жүйесінің сигналдық молекулаларының биохимиясы, олардың жіктелуі, қасиеттері жайында; денсаулық пен аурулардағы метаболизм, табиғи және синтетикалық агонистер мен антагонисттер және оларды медицинада қолдану жайында тереңірек түсінуді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Күрделі жүйелерді АТ модельдеу
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - Марков тізбекті әдістерін BASIC құрылымында қолдануға негізделген, сызықтық емес фракталдық тәсілдер, регрессиялық модель, регрессиялық сплайндар, жалпыланған аддитивті модельдерді қолдануға негізделген хаос теориясы мен күрделі адаптивті жүйелер тұрғысынан мидың әртүрлі процестерін талдау мәселелерін шешуге қазіргі заманғы көпөлшемді статистикалық модельдер мен заманауи бағдарламалық жүйелерді қолдану қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    Нейроғылым саласындағы зерттеулерді тиімді орындау үшін құрылым мен функцияның бірлігі заңы аясында молекулалық, жасушалық, ұлпалық, ағзалық және мінез-құлықтық деңгейде алынған жалпыланған деректер негізінде ми мен сананың байланысын зерттеуде философиялық-әдіснамалық бағыттың түсініктерін көрсету

  • Код ON6

    Ғылыми сипат критерийлеріне сәйкес математикалық және ақпараттық бағдарламалар мен технологияларды қолдана отырып нейроғылымдағы командалық зерттеу деректерін талдау және негізделген түрде интерпретациялау

  • Код ON4

    Психологиялық, нейрофизиологиялық және математикалық принциптерді интеграциялауға негізделген нейроғылымдағы мәселелерді шешуге бағытталған эксперименттік зерттеулердің дизайндарын дамыту

  • Код ON2

    Нейроғылымның пәнаралық тәсілдерін интеграциялауға негізделген нейробиологиялық процестерді зерттеуде нейровизуализацияның заманауи тәжірибелік әдіснамалары мен әдістерін қолдану

  • Код ON8

    Денсаулық сақтау, қоғамдық қауіпсіздік, маркетинг және бизнес сұраныстарына сәйкес нейрокибернетика және адам-компьютердің өзара әрекеттесуі саласындағы әзірлемелерді қолдану

  • Код ON12

    Нейроғылымның қолданбалы аспектілерін шешу процесінде командалық жұмыстарды табысты жүргізу үшін патриотизм, азаматтық және толеранттылық қағидаттары негізінде позитивті коммуникативті дағдыларын иелену

  • Код ON9

    Интегративті білім мен оларды қолданудың жан-жақтылығын кеңейту мақсатында заманауи ақпараттық және білім беру технологияларын қолдана отырып, өзіндік білім алу принциптеріне ие болу

  • Код ON10

    Мидың функционалдық күйінің жас ерекшеліктерін ескере отырып оқу-еңбек процесін оңтайландыруға бағытталған заманауи нейротехнологиялық әзірлемелерді қолдану

  • Код ON3

    Этикалық нормаларр мен ғылыми қағидаларға сәйкес нейроғылымдағы жобаланған ғылыми-қолданбалы зерттеулер жүргізуге арналған бастапқы деректерді жинау

  • Код ON7

    Нейроғылымның заманауи жетістіктерін анықтау және бейімдеу негізінде әр түрлі ұйымдарда нейротренинг өткізу

  • Код ON11

    Жүйелік деңгейде теориялық және қолданбалы нейроғылым саласындағы мәселелерге қатысты өз көзқарастарын, ұстанымдары мен пікірлерін ғылыми тұрғыдан дәлелдеу және қорғау

  • Код ON5

    Нейроғылымдағы зерттеу міндеттерін жүзеге асыруға арналған заманауи компьютерлік технологияларды қолдана отырып статистикалық талдау және бағдарламалау, математикалық модельдеу негіздерін игеру

Top