Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B07113 Интеллектуалды басқару жүйесі в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Жоғары математика
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты қолданбалы есептерде, жоғары математика бөлімдерін қолдана білу қабілетін қалыптастырудан тұрады. Сызықты алгебра элементтері. Матрицалар және анықтауыштар. Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі. Векторлар. Түзу теңдеулері. Екінші ретті теңдеулер. Функцияның шегі. Функциялардың үзіліссіздігі. Функциялардың туындысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіпкерлік теориясы мен тәжірибесін зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студент қабілетті: жеке қызығушылықтары мен қабілеттеріне сәйкес келетін нарық мүмкіндіктерін пайдалануға; бизнесті бастау туралы бастапқы шешімді қабылдауға; қолданыстағы құқықтық нормалар шеңберінде тиімді жұмыс жасауға; стартаптың әлеуетті нарықтық мүмкіндіктерін анықтауға және бағалауға.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесу заңдылықтары, биосфераның жұмыс істеуі, зиянды, зақымдайтын факторлардан адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздері, қауіптерден қорғау тәсілдері, авариялар, апаттар, табиғи апаттар салдарын жою жөніндегі іс-шаралар, қоршаған ортаны қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама нормаларын жетік білетін, құқық қолдану тәжірибесінде қолдана алатын, сыбайлас жемқорлықты дұрыс саралайтын жоғары білікті мамандарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі, жемқорлыққа ықпал ететін жағдайлар, оған қарсы саясат, жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абай ілімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әл-Фараби және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты пән мазмұнының классикалық және қазіргі жай-күйімен, сонымен қатар пән мазмұнының әр түрлі есептерге қосымшаларымен таныстыру, осы алгоритмдерді өңдейтін деректер құрылымы мен алгоритмдері арасындағы өзара байланысты көрсету. Сандық және сандық емес алгоритмдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - заңдылықтарды, тұжырымдамаларды, кәсіби қызметті ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен басқарудың ерекшеліктерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән қазіргі ғылыми әдістемеге сәйкес ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды жоспарлау дағдыларын; ғылыми әзірлемелер, ғылыми байланыстар мүмкіндігі, әр түрлі деңгейдегі ғылыми гранттарға өтінім беруге, ақпараттарды іздеу тәртібінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Электротехниканың теориялық негіздері
    Несиелер: 9

    Студенттерді электротехниканың теориялық негіздеріне және электр тізбектерінде болатын процестерді математикалық сипаттауға үйрету. Электр тогы туралы түсінік; электр тізбегінің негізгі түсініктері; электр тізбектерінің элементтік базасы; әртүрлі режимдер кезіндегі электр тізбектерін есептеу; күрделі электрлік тізбектерді есептеу әдістері; үш фазалы тізбектер; электр фильтрлері; үлестірілген параметрлері бар тізбектер; синусоидалы токтың желілік электр тізбектері; сызықты емес электр тізбектері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Интеллектуалды жүйелерге кіріспе
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: Студенттерді интеллектуалды жүйелер мен технологияларды пайдалану проблемаларымен және салаларымен таныстыру, Білімді өңдеу жүйелерінің құрылысы мен жұмыс істеуінің теориялық және ұйымдастырушылық - әдістемелік мәселелерін жариялау, білім базаларын жобалау бойынша практикалық жұмыстардың дағдыларын үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі тәсілдерін, жаратылыстану және техниканың әртүрлі есептерін зерттеу үшін бірінші және жоғары ретті теңдеулердің жекелеген түрлеріне интегралдау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Дифференциалдық теңдеулердің негізгі ұғымдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тиімділеу әдістері және сандық әдістер
    Несиелер: 9

    Курстың мақсаты әдістердің негізгі идеяларын, қолдану саласы мен әдістемесінің ерекшеліктерін меңгеру. Оларды жобалау және жобалау кезінде практикалық жұмыстың дайын құралы ретінде ӘБ жүйесін әзірлеу, экономикалық және басқа да есептер деректерін математикалық өңдеу, алгоритмдерді құру және ДК-де есептеу процестерін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Деректер қорының теориясы және қолданбалары
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты веб-қосымшаларды жобалау және әзірлеу қабілетін қалыптастыру, деректер қорын концептуалды, логикалық және физикалық жобалауды жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру, деректерді ұйымдастыру және басқару үшін сұраныстарды жасау тілдерін қолдану. Клиент-серверлік технологиялардың архитектурасын зерттеу. Веб-қосымшалардың деректер базасын жобалау, FRONTEND әзірлеу негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Интеграцияланған автоматтандыру ортасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты күрделі техникалық объектінің микробақылауларында көп деңгейлі заманауи автоматтандырудың бағдарламалық-аппараттық кешенін құру үшін автоматтандырудың интеграцияланған ортасын іс жүзінде қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. STL бағдарламалау тілінде автоматтандыру есептерін іске асыру. STL тілінің командалары мен операторларының құрылымы мен компоненттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Автоматтандыру жүйелеріндегі симуляторлар
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты микропроцессорлық жинақтың негізінде басқарудың және автоматты реттеудің локалды жүйелерін әзірлеу, актуаторларды басқарудың және реттеудің бағдарламалық-аппараттық құралдарының барлық түрлерін практикада іске асыру, ретке келтіру және іске қосу қабілетін қалыптастырудан тұрады. Өңдеу ортасының компоненттері және коммуникация. Автоматтандыру жүйесімен бағдарламаны өңдеу принципі. Сигналдық модульдерді адрестеу және қосу. Модульдерді теңшеу және параметрлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Интеллектуалды басқару жүйелерін жобалаудың принциптері мен әдістері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты қозғалғыштардың, мехатроника элементтерінің және бағдарламалық қамтамасыз етуді жүзеге асыру платформаларының дизайнымен ерекшеленетін әртүрлі мақсаттағы мобильді роботтық жүйелерді басқарудың интеллектуалды жүйелері үшін математикалық модельдер мен алгоритмдерді әзірлеу қабілетін дамыту болып табылады. Роботтардың қуат жүйелері және олардың математикалық модельдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сызықты автоматты басқару жүйелері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты техникалық тапсырмаға және нормативтік-техникалық құжаттамаға сәйкес автоматты басқарудың сызықтық жүйелерін жобалау және пайдалану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Автоматты реттеу жүйесін құру принциптері (АРЖ). АРЖ және олардың элементтерінің функционалдық сипаттамасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Компьютерлік жүйелер, желілер және киберқауіпсіздік
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты есептеуіш жүйелер мен желілер бойынша білімді, желілік шешімдерді жобалау мен баптауда білімді қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Ақпараттық қауіпсіздіктің барлық салаларын, жүйелер мен желілердің қауіпсіздігін, қорғау технологиялары мен әдістерін қамтитын базалық білімдер мен дағдыларды игеру. Көп деңгейлі компьютерлік сәулет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Үлгіні тану теориясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты сигналдарды өңдеу және бейнелерді тану есептерін шешу үшін қолданымды құралдар мен ортаны таңдау қабілетін қалыптастырудан тұрады. Бейнелерді ұсыну және машиналық танудың негізгі тәсілдері. Бейнелерді тану әдістерінің қосымшалары. Байесов теориясының негізінде жіктеу. Т

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • M2M имитациялық модельдеу жүйесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты М2М машинааралық өзара әрекеттесудің симуляторларын құру принциптерін қолдану және практикада қолдану қабілетін қалыптастыру. IoT және М2М құрылғыларының сымсыз деректермен алмасу ерекшеліктері. Электр энергиясын тұтыну есептеуіштерінен көрсеткіштерді қашықтықтан алу үшін M-Bus және автомобильдер арасындағы байланыс үшін САN хаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Big Data-ны талдау құралы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты үлкен мәліметтерді талдау және өңдеу үшін аспаптармен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Үлкен деректерді талдау; үлкен деректерді басқару; үлкен деректерді біріктіру; Үлкен деректерді басқару жүйелері (құралдары) сияқты: Apache Hive; Oracle; HDFS.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Машиналық оқыту
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты деректерді талдаудың нақты міндеттерін шешу үшін машиналық оқытудың қолайлы әдісін таңдау, деректерді алдын ала өңдеуді орындау, талдау әдісінің параметрлерін күйге келтіру және алынған нәтижелерді интерпретациялау қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Машиналық оқытуға кіріспе. Логикалық әдістер: шешуші ағаштар және шешуші ормандар. Классификацияның метрикалық әдістері. Сызықтық әдістер, стохастикалық градиент. Тірек векторлар әдісі (SVM).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Процесті интеллектуалды басқару
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты кәсіпорынның тұрақты және ырғақты жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін математикалық және компьютерлік модельдеу әдістерінің көмегімен өндірістік-технологиялық процестерді басқару есептерін жүйелі зерттеу болып табылады. Басқару объектісінің интеллектуализацияланған технологиялық параметрлерімен IoT құрылғысының прототипін жобалау, құру және оның түпнұсқаларын қорғауды қамтамасыз ету қабілетін қалыптастырудан тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • IIoT үшін өнеркәсіптік бағдарламаланатын логикалық контроллерлерді бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты бағдарламаланатын логикалық контроллерлер негізіндегі негізгі техникалық құралдардың теориясы, құрылысы және жұмыс істеу принциптері және оларды автоматтандыру жүйелерінде қолдану шарттары бойынша студенттердің білімін қалыптастыру; баспалдақ диаграммалары тілінде бағдарламалаудың негізгі принциптері мен әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • IoT құрылғылардың сымсыз байланыс хаттамалары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты шағын жобаларда IoT құрылғыларының сымсыз алмасу әдістері мен стандарттау принциптерін қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: IoT құрылғысының сымсыз алмасу ерекшеліктері, IoT датчиктерінің миниатюралығы мен әлсіз энергоқұрылыстығымен байланысты. DDS ХАТТАМАСЫ және қабылданған деректер алмасу класстарына сәйкес оған тән оқу/жазу операциялары. DDS хаттамасында деректерді алудың үш тәсілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сызықты емес автоматты басқару жүйелері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты сызықты емес жүйелердің математикалық модельдерін құру, олардың топологиялық қасиеттері мен сипаттамаларын анықтау, басқарудың сызықты емес жүйелерінде мерзімді қозғалыстарды зерттеу әдістерін қолдану. Сызықты емес модельдерді сызықты ету әдістері. Фазалық жазықтықтағы СЕЖ талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • IoT смарт жүйелерінің микроконтроллерлер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты IoT смарт жүйесіне қосылатын микроконтроллерлердің қызмет ету принциптерін оқытудан тұрады. IoT үшін әмбебап микроконтроллерлер. IoT үшін техникалық-габариттік және микроконтроллерлердің электрондық блогының параметрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Интеллектуалды басқару жүйелерін жобалау
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – білімді синтездеу әдістерін және интеллектуалды жүйелердің құрылысын оқу; жоба аясындағы жүйелерді сипаттау дағдылары. Интеллектуалды жүйелердің классификациясы. Реттегіштерді жобалау. Қытырлақ және анық емес контроллерлердің салыстырмалы сипаттамалары. Ақпаратты өңдеудің параллельді алгоритмдерін синтездеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Процесс деректерін басқару және визуализация жобасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты технологиялық деректерді визуаландырумен IoT құрылғысының прототипін құру, жобалау қабілетін қалыптастыру. Төменгі деңгейдегі құрылғылармен байланыстың негізгі мүмкіндіктері. ОРС-серверлердің түрлері. Пакеттің біріктірілген ортасы және жобамен жұмыс. Пайдаланушы интерфейсінің элементтері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • MatLab IoT жобасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты деректерді талдау және модельдеу үшін IoT технологиясы мен архитектурасын қолдану қабілетін қалыптастыру. Мәліметтерді талдау үшін Matlab негізгі мүмкіндіктері. "Бұлттағы" деректерді талдау және визуализациялауды қоса алғанда, ThingSpeak интернет заттарын бұлтты сервисімен жұмыс. Matlab-тен тәуелсіз қосымшаларды құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Машина аралық және aдам-машина өзара әрекеттесуі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты адам-машина жүйелерінің жұмыс істеу процестерін оңтайлы жобалаудың модельдерін, әдістерін және технологиясын оқыту. Ұжымдық смарт құрылғыларын қашықтан басқаруды құру үшін IoT құрылғыларының М2М сымсыз мәліметтерімен алмасу принциптерін қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Адам-машинамен өзара әрекеттесудің сараптамалық жүйелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Смарт жүйелерге арналған жергілікті және бұлтты серверлер
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты жергілікті серверлерде смарт жүйелерінің деректер базасын жобалау алдындағы экономикалық және бағдарламалық-аппараттық артықшылықтарын бағалау қабілетін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • IIoT құрылғысын басқаруды модельдеу және оңтайландыру
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты IoT құрылғыларын басқарудың ақпараттық моделін құру, сондай-ақ IoT құрылғыларының машинааралық өзара әрекеттесуін моделдеу және оңтайландыру. Технологиялық үдерістердің деректерімен сымды және сымсыз алмасу хаттамаларын біріздендіру. Арнайы серверлік шешімдерді таңдау. ОРС-серверлер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • IoT-та интеллектуалды басқару жүйелеріндегі технологиялар
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты интеллектуалды басқару жүйелерінің жаңа элементтік базасын қолдану қабілетін қалыптастыру - нейрожелілік контроллерлер, тақ контроллерлер, ақпаратты өңдеудің зияткерлік технологияларын қолдауға бағытталған және басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Интеллектуалды объектілерді модельдеуге арналған смарт технологиялар
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты MATLAB 8.0 ортасында компьютерлік модельдеу әдістерімен технологиялық процесс параметрлері бойынша смарт жүйелерді интеллектуализациялау деңгейін бағалау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Big Data және бұлтты есептеулер
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты қазіргі іргелі есептерді зерттеу және шешу үшін бұлттық есептеулердің концепцияларын, технологияларын, архитектурасын және қосымшаларын қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Бұлтты есептеулер мен технологиялардың дамуының негізгі тенденциялары. "Бұлтты" технологиялардың архитектурасы. "Бұлтты" сервистерді жобалаудың тәсілдері мен ерекшеліктері. Бұлтты есептеу қызметтерін ұсынудың негізгі модельдері. Жетекші вендорлардың шешімдері – Microsoft, Amazon, Google. Бұлтты есептеу модельдерінің және олардың негізінде ұсынылатын шешімдердің негізгі артықшылықтары мен кемшіліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Процесті имитациялық модельдеу
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты логистика және күрделі жүйелерді басқару міндеттеріне қосымшадағы Имитациялық модельдеу әдістері мен технологияларын меңгеруден тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Жүйелі талдауға қысқаша экскурс. Имитациялық модельдеу әдісі. Процесске бағытталған дискретті Имитациялық модельдер. Имитациялық модельдеу технологиясы: практикалық тәсіл негіздері. Имитациялық модельдеу құралдары. Модельдеудің қазіргі заманғы жүйелерінің аспаптық мүмкіндіктерін игеру. Жеткізу тізбектеріндегі логистикалық процестерді моделдеу және реинжинирингтеу. Жеткізу тізбектерін Имитациялық модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Блокчейн технологияларына кіріспе
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты тәжірибелік жұмыста блоктау технологиясын негіздеу, жобалау және қолдану қабілетін қалыптастырудан тұрады. Пән бойынша келесі аспектілер қарастырылады: Бағдарламалық қамтамасыз етудің архитектурасы және оның блокчейн технологиямен байланысы. Блокчейн технологиясын анықтаудың әртүрлі тәсілдері. Блокчейнды жобалау. Блокчейн арқылы иелену құқығын басқарудың негізгі концепциялары. Иелену құқығын құжаттау. Деректерді хештеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON7

    Қарастырылып отырған объектінің (процестің) имитациялық моделін жасау, бағдарлама кодын жүзеге асыру және верификациялау, IoT қосымшалары мен құрылғыларын тестілеу және жаңарту.

  • Код ON4

    Ақпарат алмасу хаттамаларын, желілік қосылыстарды орнатудың ережелері мен әдістерін, негізгі желілік қызметтерді және желілік қауіпсіздік қағидаларын қолдана отырып, желілік жабдықты орнату, қызмет көрсету және бақылау.

  • Код ON8

    Тақырыпты және проблемалық бағыттарды талдау және оның негізінде интеллектуалды жүйені жобалау және дамыту, қолданбалы есептерді шешу үшін смарт технологияларды қолдану.

  • Код ON3

    IoT құрылғыларын бекітілген нормативтік құжаттарға, метрологиялық сипаттамаларға және IoT құрылғыларының жұмыс режимдеріне сәйкес басқару, талдау және бақылау.

  • Код ON6

    IoT құрылғыларына арналған бағдарламалық қамтаманы жобалау, қолданушының графикалық интерфейсін, қосымшаның бизнес логикасын және IoT жүйелері үшін машинадан-машинаға өзара әрекеттесуді бағдарламалау.

  • Код ON1

    Әлеуметтік, саяси, мәдени институттардың қазақстандық қоғамды модернизациялаудағы рөлі тұрғысынан талдау жасау, жаһандық және еуразиялық тарихи процесс контексіндегі тәуелсіз қазақстандық мемлекеттіліктің қалыптасу кезеңдерін сипаттау.

  • Код ON5

    Бағдарламалық жасақтаманы жобалау, әзірлеу және сынау, дерекқордың тұжырымдамалық, логикалық және физикалық жобалау, жергілікті және бұлттық серверлерде қоcымшаларды әзірлеу.

  • Код ON9

    Өндірістік және технологиялық үрдістерді басқару міндеттерін зерттеу, мәселелерді шешуде және шешімдер қабылдауда, интеллектуалды басқару жүйелерін тестілеуде, енгізуде және қолдауда жасанды интеллект әдістерін қолдану.

  • Код ON10

    Үлкен деректерді талдауды жүргізу, үлкен деректерді сақтау, өңдеу және талдау үшін бағдарламалық құралдарды жобалау және жасау, заманауи қолданбалы архитектураларды қолдау үшін бұлтты платформалардың қызметтерін пайдалану.

  • Код ON2

    Автоматтандыру жүйелерінің өлшеу құралдарының ақпараттық ағындарын талдау және синтездеу үшін жоғары математика, автоматика, электротехника, автоматты басқару жүйелерінің тұжырымдамалық аппараттарын, әдістерін және құралдарын қолдану.

  • Код ON12

    Әлеуметтік, этникалық және мәдени айырмашылықтарды толеранттылықпен қабылдай отырып топта жұмыс істеу, өз қызметіне, топтың қызметіне сыни баға беру.

  • Код ON11

    Жаңа технологияларды қолданыстағы IoT жүйелерімен интеграциялау үшін инновациялық шешімдерді әзірлеу және жаңа интеллектуалды шешімдер жасау.

Top