Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01410 Дене шынықтыру және спорт в Павлодар педагогикалық университеті

  • Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауатылығы
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеудің ерекшелігі. Ғылым әдіснамасы. Білім беруде зерттеу жүргізудің тәсілдері мен талаптары. Зерттеу кезеңдері. Ғылыми зерттеудің мәселесі, тақырыбы, өзектілігі. Зерттеу нысаны, пәні, гипотезасы, ғылыми жаңалығы, теориялық және практикалық маңыздылығы, нәтижелердің айқындылығы. Ғылыми-зерттеу жұмысын жазудың негіздері. Академиялық сауаттылық негіздері. Ғылыми этика. Ғылыми еңбек жазудың ерекшеліктері. Ғылыми жұмыстарды жазу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық қызметі
    Несиелер: 5

    Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық қызметі, оның мәні, ерекшеліктері мен мазмұны. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениеті. Жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық қабілеті және оның мәні. жалпыдидактикалық қағидаттар. Жоғары мектептегі білім мазмұны. Жалпыдидақтикалық әдістер жүйесіндегі жоғары мектепте оқыту әдістері және олардың мәні. Жоғары мектепте оқытуды ұйымдастыру формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ДШжС туралы ғылымдағы қазіргі мәселелер
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесіндегі терминология мәселелері мен түсінік аппараты. Дене шынықтыру және спорт туралы ғылыми білім жүйесі, оның қазіргі құрылымы. Қазіргі талаптарға сай дене тәрбиесінің көп жылдық процесінің құрылымын оңтайландыру мәселесі. Заманауи спорт теориясы мен тәжірибесінің өзекті мәселелері. Арнайы және арнайы емес дене шынықтыруды жетілдіру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру саласындағы маманның кәсіби қызметі
    Несиелер: 5

    Қазіргі жағдайда дене шынықтыру мамандарын кәсіби даярлау. Дене шынықтыру саласындағы маманның кәсіби қызметінің түрлері мен салалары. Жалпы білім беру мекемелерінде дене шынықтыруды оқыту. Спорт бойынша жаттықтырушының қызметі. Дене шынықтыру-спорт қызметі саласындағы спорт жетекшісі (менеджер). Дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандарға және басшы қызметкерлерге қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары жетістіктер спортындағы ғылыми зерттеулер технологиясы
    Несиелер: 5

    Жоғары жетістіктер спорттағы ғылыми зерттеудің қазіргі мәселелері. Ғылыми зерттеу туралы түсінік, зерттеу қызметінің ғылыми белгілері. Спорттағы ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен логикасы. Спорттағы және дене тәрбиесіндегі ғылыми зерттеудің педагогикалық технологиялары. Ғылыми зерттеу әдістері. Спорттағы жоғары жетістіктерді модельдеу. Жоғары жетістіктер спорттағы ғылыми зерттеулердің жеке жоспарын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесін кескіндеу
    Несиелер: 5

    ТСТ дамуының қазіргі жағдайы мен тарихы. ТСТ-дегі жарыс әрекетінің сипаттамасы. ТСТ-да жоғары білікті командаларды дайындаудың заманауи жүйесінің теориясы мен әдістемесі. Спортшылардың ТСТ -де жаттықтыру құралдары, әдістері және принциптері. Спортшыларды ТСТ -гі дайындауды басқару. Жаттығу жүктемелері және ТСТ қалпына келтіру. ТСТ -дегі жарыстар жүйесі. Спортшыларды даярлау жүйесін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылым және философия. Ғылым және өнер. Ғылым және дін. Ғылым және адамгершілік. Ғылым этикасы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Ғылымның философиялық негіздері. Эмпирикалық білімнің құрылымы. Факт мәселесі. Теориялық білім құрылымы. Ғылыми теорияның функциялары. Ғылыми таным әдістері және олардың жіктелуі. Құндылықтар және олардың танымдағы рөлі. Ғылым, псевдоғылым, квазиғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Тілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖOO - да окытудың замануи технологиялары
    Несиелер: 7

    Қазіргі педагогикалық технологиялардың теориялық сипаттамалары. Негізгі педагогикалық технологиялардың мәні мен ерекшеліктері. Жалпы педагогикалық процестің технологиялық негізі ретінде. Кейс-әдіс негізінде оқыту процесін ұйымдастыру ерекшеліктері. Білім беру үдерісінде іскерлік ойындарды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Спорттық жаттығудың әдіснамасы мен технологиясын құру және басқару
    Несиелер: 8

    Жаттығу процесі және спорттық жаттығу жүйесі басқару объектісі ретінде. Спорттық жарыстар жүйесі және жарыс әрекетінің сипаттамасы. Спорттық шеберліктің қалыптасу үрдісінің заңдылықтары. Жеке спорттық бейімділіктің диагностикасындағы өлшемдер мен тәсілдер. Спортшының жағдайы мен жаттығу жүктемесінің арасындағы өзара байланыс. Микроциклдегі әр түрлі жүктемелермен сабақтардың үйлесуі. Жаттығу процесін құру және басқару технологиясының принциптері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-дағы оқу үдерісін әдістемелік тұрғыдан қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Кафедра ЖОО-ның әдістемелік жұмыс орталығы ретінде: оқу үдерісін әдістемелік қамтамасыз етудегі кафедраның рөлі мен міндеттері. Білім беру үдерісін оқу-әдістемелік қамтамасыз ету. Әр түрлі оқу сабақтарын өткізу әдістемесі. Оқытудың белсенді әдістері және оларды таңдау. Оқытудың заманауи техникалық құралдары. Оқытудың инновациялық технологиялары. Оқу процесінің психологиялық-педагогикалық негіздері. ЖОО-дағы оқу сабақтарын талдау әдістемесі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Спортшыларды дайындаудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 7

    Спортшылар мен командалардың дене дайындығының инновациялық технологиялары. Спортшылар мен командаларды техникалық даярлаудың инновациялық технологиялары. Спортшылар мен командаларды психологиялық даярлаудың инновациялық технологиялары. Спорттық медицинаның инновациялық технологиялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу орындарындағы ДШменС бойынша оқу үндерісін жобалау
    Несиелер: 8

    ЖОО-да білім беру бағдарламаларын құру негіздері. Педагогикалық жобалаудың ерекшеліктері мен принциптері. Білім беру бағдарламаларының жіктелуі. Білім беру бағдарламаларын жобалау кезеңдері. Білім беру бағдарламасының мазмұнын жобалау. Білім беру бағдарламасының құрылымы. Оқу жоспарын модульдік құру. Білім беру бағдарламасының оқу-әдістемелік материалдарын жобалау және әзірлеу.Бакалавриат және магистратураның білім беру бағдарламаларын әзірлеу ерекшеліктері. ЖОО-да білім беру процесінің интерактивтілігін жүзеге асыру технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары білім мазмұны. Кредиттік оқыту жүйесі. ПОӘК құру технологиясы. ЖОО - да оқытудың белсенді формалары мен әдістері. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары білім берудегі Менеджмент

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Спорттағы модельдеу және спортшылардың функционалдық жағдайын бағалау технологиясы
    Несиелер: 6

    "Спорттағы моделдеу"ұғымының анықтамасы. Спорттық жаттығуда модельдеу. Спорттағы модель түрлері. Спорт теориясы мен тәжірибесінде моделдеудің әдістемелік тәсілдері. Спортшылар ағзасының функционалдық жағдайын зерттеу және бағалау технологиясы. Функционалдық сынамалардың түрлері мен технологиясы. Физикалық жұмысқа қабілеттілікті зерттеу және бағалау. Нәтижелері бойынша ұсыныстарды ескере отырып, жаттығу процесінің бағыттылығын бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқу жетістіктерін педагогикалық бақылаудың белсенді әдістері
    Несиелер: 6

    Бағалау сапаны басқару элементі ретінде. Педагогикалық өлшеулер теориясы. Педагогикалық бақылау концепциясы: педагогикалық бақылау, оның құрылымы мен мазмұны. Оқу үрдісіндегі бақылау түрлері. Бақылау функциялары. Бақылау принциптері. Педагогикалық бақылаудың психологиялық-педагогикалық аспектілері. Оқыту нәтижелерін бағалаудың дәстүрлі құралдары. Білім берудегі бақылау мен бағалаудың инновациялық тенденциялары. Оқу жетістіктерін педагогикалық бақылаудың белсенді әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОО - да жалпыкәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    ЖОО оқытушысының кәсіби қызметі. ЖОО-да жалпы бейіндеуші пәндерді оқыту әдістемесінің теориялық-әдіснамалық негіздері. ЖОО-да жалпы бейіндеуші пәндерді оқытудың психологиялық-педагогикалық және әдістемелік ерекшеліктері. ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқытудың заманауи әдістері, формалары мен құралдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жанжалтану негіздері
    Несиелер: 6

    Жанжалтануға кіріспе. Жанжалтанудың пайда болуы және дамуы. Жанжалтанудың әдіснамалық негіздері. Жанжал әлеуметтік-психологиялық құбылыс ретінде. Жанжал динамикасы. Жанжалтануды аяқтау және шешудің негізгі нысандары. Тұлға ішіндегі қақтығыстар. Тұлғааралық жанжалдың жалпы сипаттамасы. Өзара іс-қимылдың түрлі салаларындағы қақтығыстар. Тұлғааралық және топішілік қақтығыстар. Өзара іс-қимылдың түрлі салаларындағы қақтығыстар. Білім беру және спорт қызметі жағдайындағы қақтығыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттық жетістіктерді болжаудың әдіснамасы мен технологиясын
    Несиелер: 6

    Жоғары спорттық жетістіктер туралы білімнің пайда болуы және эволюциясы. Спорттағы болжау мәселесінің әдіснамалық және теориялық аспектілері. Спорттағы болжау технологиясы. Жоғары спорттық жетістіктерді болжау жүйесін практикалық қолданудың өзекті бағыттары мен әдістері. Болжау кезінде ең мықты спортшылардың модельдік сипаттамалары мен модельдері. Спорттық нәтижелерге қол жеткізуге теріс әсер ететін факторлар және оларды жеңу шарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері. Топтық процестерді басқару психологиясы. Қол астындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсер ету, оның мүмкіндіктері мен шектеулері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Басшының кәсіби қызметінде қарым-қатынас жасау. Психологиялық ерекшеліктері қақтығыс ретінде үлгідегі өзара іс-қимыл. Жанжалда объективті мүдделер мен психологиялық факторлардың рөлі. Жанжалға эмоциялық тартылу. Конструктивтік және деструктивтік жанжал

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру.

  • Код ON1

    Зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде дене шынықтыру және спорт саласындағы қазіргі заманғы үрдістер мен даму бағыттарын түсінуді және дамып келе жатқан кәсіби-бағытталған білімді көрсету.

  • Код ON5

    Дене шынықтыру және спорт саласында білім беру, жаттығу, рекреациялық, ғылыми-зерттеу, ұйымдастыру-басқару және мәдени-ағартушылық қызметті жобалау кезінде білім мен түсініктерді қолдану.

  • Код ON2

    Жаңа ортада, неғұрлым кең пәнаралық контексте мәселелерді шешу үшін өз білімін, түсінігін және қабілетін кәсіби деңгейде қолдану.

  • Код ON6

    Дене шынықтыру және спорт саласындағы білім беру, оқу, сауықтыру, ғылыми-зерттеу, ұйымдастырушылық, басқарушылық және мәдени-ағарту қызметін жобалауда білімдер мен түсініктерді қолдану.

  • Код ON4

    Мамандарға, сондай-ақ маман еместерге ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, мәселелер мен шешімдерді нақты және толық жеткізе білу; командада тиімді әлеуметтік өзара әрекеттестікте коммуникативтік қабілеттерін көрсету.

Top