Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01711 Қазақ тілі мен әдебиеті в Павлодар педагогикалық университеті

  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылым және философия. Ғылым және өнер. Ғылым және дін. Ғылым және адамгершілік. Ғылым этикасы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Ғылымның философиялық негіздері. Эмпирикалық білімнің құрылымы. Факт мәселесі. Теориялық білім құрылымы. Ғылыми теорияның функциялары. Ғылыми таным әдістері және олардың жіктелуі. Құндылықтар және олардың танымдағы рөлі. Ғылым, псевдоғылым, квазиғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауатылығы
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеудің ерекшелігі. Ғылым әдіснамасы. Білім беруде зерттеу жүргізудің тәсілдері мен талаптары. Зерттеу кезеңдері. Ғылыми зерттеудің мәселесі, тақырыбы, өзектілігі. Зерттеу нысаны, пәні, гипотезасы, ғылыми жаңалығы, теориялық және практикалық маңыздылығы, нәтижелердің айқындылығы. Ғылыми-зерттеу жұмысын жазудың негіздері. Академиялық сауаттылық негіздері. Ғылыми этика. Ғылыми еңбек жазудың ерекшеліктері. Ғылыми жұмыстарды жазу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдеби сынның даму тенденциялары
    Несиелер: 5

    Филологияның ғылыми негізі; көркем мәтінді филологиялық талдау туралы түсінік; филологиялық талдаудың методологиясы. Лингвистикалық талдаудың түрлері. Көркем мәтінді стилистикалық талдау, стилистикалық талдау туралы жалпы түсінік, мәтіндерге стильдік талдау жасаудың түрлері. Көркем мәтінге әдеби талдау жасау, әдеби талдаудың мақсаты мен міндеттері, әдеби талдаудың негізгі өлшемдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл білімінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Функционалдық лингвистиканың ғылыми бағыттары. БАҚ тілі және оның орыс тіліндегі сөйлеушілердің күнделікті сөйлеу тіліне әсері. Орыс тілін демократизация сы және оның заманауи коммуникацияға әсері. Жаңа сөздерді қалыптастыруда ғы қазіргі тенденциялар мен олардың лексикографиясының мәселелері. Тіл біліміндегі «тілдік-сөйлеу» мәселесі. Мәтін лингвистикалық зерттеу объектісі ретінде. Қазақстандағы орыс тілінің дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көркем мәтінді талдау негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты – көркем мәтіннің тілдік/мазмұндық сипатын талдау дағдыларын қалыптастыру. Тілдік талдау; мәтін лингвистикасының негізгі мәселелері мен ұғымдары; мәтін талдаудың негіздері мен түрлері меңгертіледі. Ғылыми тілдік және әдеби теориялық әдіснамалық түсініктерді қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Тілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміндегі жаңа бағыттар
    Несиелер: 5

    Тіл біліміндегі жаңа бағыттарды қарастыру. Компьютерлік лингвистика, психолингвистика, нейролингвистика, этнолингвистика салаларын қарастыру. Олардың өзара айырмашылықтарын ажыратып, аталған тіл білімінің бағыттарында еңбектенген зерттеушілермен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ әдебиетіндегі модернизм және постмодернизм
    Несиелер: 5

    Мақсаты – қазақ әдебиетіндегі модернизм мен постмодернизм ағымдарының сипаты мен ерекшелігін таныту. Екі ағымның пайда болуы мен дамуы; қазіргі әдеби көрінісіндегі байланысы. Қазақ әдебиетіндегі модернизм/постмодернизмнің дамуы; зерттелуі. Қазақ/ шетел әдебиеті байланысы. Қазіргі әдебиеттегі көрінісі, әдеби-теориялық әдіснамалық негіздерді білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдебиеттанудың тарихи негіздемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты – әдебиеттің ғылыми теориялық негіздерінің тарихи қалыптасуын түсіндіру.Әдебиеттану ғылымының тарихи дамуы, зерттеулік мәселелері мен әдіснамалық бағыты. Қазақ ақындары мен жырауларының шығармашылық мұрасының әдебиет тарихындағы орны, кезеңдік ерекшелігі, көрінісі, ғылыми-теориялық әдіснамасы туралы түсінік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да әдебиетті оқыту теориясы
    Несиелер: 5

    Әдебиетті оқытудың ғылыми негіздері; ұстанымдары. Әдебиеттік білімнің экономикалық, саяси, мәдени, әлеуметтік, тарихи өзгерістерге негізделіп оқытылуы; ұлттық және жалпыадамзаттық әдеби дамуға бағытталуы; Әдебиеттің ұлттық, адамзаттық құндылықтарды, халықтық мәдениет пен салт-дәстүрді құрметтеуге, руханилыққа, патриотизмге тәрбиелеу көзі болып табылатыны; шығарма мәтіндерінің тарихи мәлімет, адамзаттық құндылық негіздерін игертетін рухани құрал екені

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдебиетті жоғары мектепте оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты – жоғары мектепте әдебиетті оқытудың ғылыми негіздерін түсіндіріп, ұстанатын қағидалар мен талаптарды, оқыту әдісін қолдануға бағыттау. Пән бойынша тарихы мен зерттелуі, оқытудың қазіргі заманғы әдістері, қолдану әдістемесі, педагогикалық құралдар меңгертіледі; әдебиетті оқытудың ғылыми-теориялық заңдылықтары, жоғары мектепте теориялық, тәжірибелік сабақ жүргізу дағдыландыры қалыптастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тілді жоғары мектепте оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты – жоғары мектепте тіл оқытудың ғылымилығын, қағидалары мен талаптарын, әдіснамасын таныту. Тарихы мен зерттелуі Тілді оқытудың ғылыми-теориялық негіздері мен заңдылықтарын игертіп, теориялық, тәжірибелік сабақ жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Тілді жоғары мектепте оқытудың әдістері, педагогикалық технология негіздерін үйрету. Тілді оқытудағы әдіс талғамдығы мен нәтижелілігі.Әдістер қолданысы.Қажетті/қажетсіз әдістерді ажырату. Педтехнология маңызы мен өнімділігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдебиет тарихын дәуірлеудің теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты – әдебиет тарихының дәуірлеуі туралы әдебиеттану ғылымындағы ғылыми бағалау жүйесін саралап таныту. Әлем әдебиетінің тарихи кезеңдері, дәуірлеуінің ортақ заңдылығы, әдебиет тарихы мәселелері, теориялық мәселелер, ұстанымдар меңгертіледі. Пән сыни, талдау, жүйелі ойлау дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары білім мазмұны. Кредиттік оқыту жүйесі. ПОӘК құру технологиясы. ЖОО - да оқытудың белсенді формалары мен әдістері. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары білім берудегі Менеджмент

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ әдеби байланысы
    Несиелер: 5

    Мақсаты – қазақ әдебиетінің әлем әдебиетімен, ішкі сала аралық байланысын теориялық негізден шығарып түсіндіру. Шығыс елдері мен қазақ әдебиетінің рухани алмасу арналары. Әдеби байланыстардың теориялық негіздері. ХVІІІ-ХІХ ғасыр мен ХХ ғасыр басындағы рухани дәстүр жалғастығы. Әдебиет пен өнердің дамуындағы дәстүр мен жаңашылдық. Пән бойынша әдеби-теориялық әдіснамалық негіздің қалыптастырылу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ әдебиеті поэтикасы
    Несиелер: 4

    Тәуелсіздік тұсындағы қазақ поэзиясын жаңа биікке көтерген Қ.Мырзалиев, Т.Молдағалиев, Ф.Оңғарсынова, М.Шаханов, К.Ахметова, С.Жиенбаев, И.Оразбаев, Т.Медетбеков сияқты ақындардың қатарын бүгінде Г.Салықбаева, С.Нұржанов, Б.Үсенов, Б.Жақыпов, Т.Көпбаев, Ж.Әскербекқызы, Т.Досымов, О.Тұржанова тәрізді ақындар толықтырды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лингвоперсонология
    Несиелер: 4

    Гуманитарлық ғылымдағы жаңа бағыт – лингвофольклористика. А.Байтұрсынұлының лингвофольклорлық мұралары. Қ.Жұбанұлының мәдени-фольклорлық мұралары. С.Аманжоловтың әдеби-лингвистикалық мұралары. Өңіраралық ғылым аспектілері. М.Ж.Көпейұлының лингвистикалық мұралары. Б.Уақатов шығармаларындағы лингвофольклорлық аспект. Ж.Досқараевтың классикалық еңбегі: мәдени-тілдік аспект. Н.Қ.Жүсіповтің зерттеулеріндегі фольклорлық мұра және оның тілдік қолданысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіл ғылымындағы контактология
    Несиелер: 5

    Қазақ тілі саласының тарамдалуы. Тіл біліміндегі паратаксиситік заңдылықтар. Тіл біліміндегі фоносинтаксистік қызмет. Қазақ фразеологизімінің лексикасинтаксистік қызметі. Күрделі сөз атауларының синтаксистік қызметі. Қазақ тілі қосымшаларының морфосинтаксистік қызметі. Қазақ тіліндегі түбір сөздердің морфосинтаксистік қызметі. Сөздер байланысындағы қарым-қатынас: сөз тіркесі мен сөздер тіркесі. Қазақ тілі синтаксисіндегі сөйлем мүшелерінің байланысындағы паратаксистік қызмет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қызметтік грамматика
    Несиелер: 5

    Мақсаты – тілдік бірліктердің құрылымдық және аялық астарлы қызметін тану негіздерін ашуға бағыттау. Қызметтік грамматика теориясы, зерттеу мәселелері, шетелдік мектептер мен негізін салушылар; қызметтік-семантикалық категория, темпоральдық, модальдылық, жақтық, аспектілік ұғымдар. Тілдің қызметтік өрісі, грамматикалық ұғымдар, тіл бөлшектерінің қызметі туралы ғылыми тұжырымдар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері. Топтық процестерді басқару психологиясы. Қол астындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсер ету, оның мүмкіндіктері мен шектеулері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Басшының кәсіби қызметінде қарым-қатынас жасау. Психологиялық ерекшеліктері қақтығыс ретінде үлгідегі өзара іс-қимыл. Жанжалда объективті мүдделер мен психологиялық факторлардың рөлі. Жанжалға эмоциялық тартылу. Конструктивтік және деструктивтік жанжал

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ тіліндегі орамды сөйлемдер
    Несиелер: 4

    Қазақ тіліндегі сөйлемаралық байланысу жолдары. Қазақ тілі синтаксисіндегі сыйысу проблемасы. Қазақ тіліндегі орамды сөйлемдер: аралас құрмалас; көп бағыныңқылы сабақтас құрмалас; көп басыңқылы сабақтас құрмалас; көп сыңарлы салалас құрмалас. Қазақ тіліндегі өрнекті сөйлемдер: күрделі синтаксистік бірлік (тұтастық); абзац; мәтінішілік құрылым бірліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Интернет лингвистика
    Несиелер: 4

    Интернет-лингвистика – Дэвид Кристал тұжырымдаған тіл білімінің бөлімі. Ғылымның бұл бөлімі интернет-кеңістіктің белсенді дамуы және мәтіндік хабарламалар сияқты ақпарат берудің басқа "жаңа" құралдарының әсерінен пайда болған тілді қолдану мен қолданудың жаңа формаларын зерттеумен айналысады. Компьютерлік жүйелермен human-computer interaction, HCI) жұмыс істеу кезінде адамның мінез-құлқының мотивациясын зерттейтін ғылым пайда болған сәттен бастап, бұл өз кезегінде компьютерді (computer-mediated communication, CMC) немесе Интернетті (Internet-mediated communication, IMC) пайдалану арқылы байланыстың пайда болуына әкелді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдебиеттанудың жаңа бағыттары
    Несиелер: 4

    Мақсаты – әдеби бағыттардың пайда болуының негіздемесін көрсетіп, көркем шығарма мен әдеби құбылысты жаңаша зерттеудің ғылыми әдістерімен таныстыру. ХХ ғасырдағы әлемдік әдебиеттану бағыттары. Структурализм мен постструктурализм. Әдеби герменевтика. Философиялық-эстетикалық әдебиеттану. Пән бойынша жазушылардың шығармаларын талдаудың ғылыми-теориялық, әдіснамалық негіздерін білгізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гиперсинтаксистік құрылымдар
    Несиелер: 4

    Мақсаты – гиперсинтаксистік құрылым синтаксистік құрылымда ғылыми логикалық ойлау жүйесінің даму шегінен туындайтын категория екенін түсіндіру. Қазақ тіліндегі сөйлемаралық байланысу жолдары, сыйысу мәселесі, орамды сөйлемдер түсіндіріледі. Қазақ тіліндегі өрнекті сөйлемдер: күрделі синтаксистік бірлік (тұтастық); абзац; мәтінішілік құрылым бірліктері. Пән күрделі тілдік құрылымдардың грамматикалық негіздерін тануды қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    Қазіргі заманның өзекті мәселелері бойынша өз ұстанымдарын дәлелді қорғап, философиялық сауатты пікірталас жүргізе білу

  • Код ON8

    Педагогикалық үдерісті ұйымдастыру бойынша жұмыс жүргізіп, қызметке қатысты кез келген істе шешім шығара алу

  • Код ON10

    Мамандықтан, кәсіби қызметтен тыс қоғамдық, әлеуметтік, этикалық ғылыми ой-тұжырымдар негізінде ортақ қоғамдық пікір қалыптастыру үшін ақпарат жинақтап, түсінік бере алу

  • Код ON5

    Кез келген жағдайда, ортада кәсіби құзіреттілігі мен білімін пәнаралық байланыста көрсете алуы; нақты кәсіби, қоғамдық мәселені шешуде білімін, түсінігі мен қабілетін жоғары деңгейде пайдалана білу;

  • Код ON9

    Мамандық дәрежесін жоғарылатуда, білімін одан әрі тереңдетуде тиісті оқу дағдыларының болуы және оны сипаттайтын оқыту нәтижелерін көрсете алу

  • Код ON1

    Мамандыққа қатысты пәндік курстың негізгі ұғым-түсініктерін, теориялық қағидаларын ажыратып түсініп, жеткізе білуі

  • Код ON4

    Кәсіби қызметінде оқыту жұмысын жүйелей алуы, ғылыми ой-пікірлерге сыни баға беріп, қорытынды тұжырым жасай алуы; мәселелерді талдап, анықтап, бағалай алу

  • Код ON2

    Әдістемелік курстар негізінде жаңа технологияларды игеріп, білімі мен қабілетін кәсіби деңгейде пайдаланып, көрсете білу

  • Код ON6

    Кәсби қызметінде білім алушының жеке қасиетін, білімін тану, бағалау барысында педагогикалық зерттеу нәтижелерін қолдана білу

  • Код ON7

    Мамандық қатысты немесе өз саласына қатысты емес ақпараттарды игеріп, түсініп, қолдана білуі; іріктей алуы; қажетті, ұсыныс-ойларды көпшілікке хабарлап, жеткізе алу

Top