Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08120 Топырақтану және агрохимия в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Топырақ түзу үрдісіндегі микробиология

    Мақсаты: Білім алушылардың микроорганизмдердің құрылысы мен ағзасында өтетін физиологиялық процестер туралы, сонымен қатар олардың ауыл шаруашылығы дақылдарының өсуі мен дамуын ынталандыру механизмдері туралы білімдерін меңгеруі. Мазмұны: Микробиологияның негізгі заңдарын, топырақ микроорганизмдерін және оларды анықтау әдістерін, органикалық тыңайтқыштарды дайындаудың микробиологиялық процестерін, өнімдердің микробиологиялық өндірістерін, ауыл шаруашылығы мақсатындағы биопрепараттарды игеруді қарастырады. Микроорганизмдер препараттарын дайындау, бактериялардың негізгі түрлерін ажырату, микроорганизмдердің сандық есебін түрлі субстраттарда жүргізу, микроорганизмдердің жинақтаушы, таза дақылдарын алу, микроорганизмдердің метаболизм өнімдеріне сапалы реакциялар жүргізу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылық микробиологиясы

    Мақсаты: Білім алушыларға шаруашылық құнды қасиеттері бар микроорганизмдер туралы, оларды ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіруге және дамытуға әсерін, ауылшаруашылық өндірісінде микробтық препараттарды қолданудың негізгі бағыттары туралы үйрету Мазмұны: Микробиологияның негізгі заңдары, топырақ микроорганизмдері және оларды анықтау әдістері, органикалық тыңайтқыштарды дайындаудың микробиологиялық үдерістері, ауыл шаруашылық мақсатындағы өнімдерді, биопрепараттарды микробиологиялық өндіруді игеру қарастырылады. Микроорганизм препараттарын дайындау, бактериялардың негізгі формаларын айыру, түрлі субстраттарда микроорганизмдердің сандық есебін жүргізу, микроорганизмдердің жинақтық, таза дақылдарын алу, микроорганизмдердің метаболизм өнімдеріне сапалық реакциялар жүргізу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақтану

    Мақсаты: Топырақ туралы дербес табиғи-тарихи дене және ауылшаруашылық өндірістің негізгі құралы ретінде түсінік қалыптастыру, студенттерді топырақ туралы, биокос жүйесі, биосфераның ажырамас және алмастырылмайтын бөлігі ретінде биогеоценоз туралы негізгі ақпаратпен таныстыру. Мазмұны: Топырақтың табиғи формация, жер ресурстарының объектісі және ауыл шаруашылығы өндірісінің құралы ретінде зерттеулері. Олар топырақтың пайда болуын, дамуын, құрылымын, құрамы мен қасиеттерін меңгереді, сонымен қатар оларды қорғау және тиімді пайдалану бойынша ғылыми зерттеулерді дамытады. Топырақ пен биотаның құрлық бөлігі арасындағы байланыс ерекшеліктері.Топырақтың оның флорасы мен фаунасының өзгеруіндегі рөлі, топырақ процестеріне қоршаған орта факторларының өзгеруін, олардың динамизмін білу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: Түлектерді дайындаудың кәсіптік білім беру бағдарламаларының негізгі міндеттері. Мазмұны: Жердің құрылысы мен құрамын, экзогенді және эндогенді үдерістерді, жер қабығы эволюциясының негізгі кезеңдерін, топырақтың қатты фазасына кіретін негізгі минералдарды білу. Топырақ тілігін орнықтыра білу, топырақ профилі жиектерінің морфологиялық белгілерін сипаттау, минералогиялық- механикалық құрамы және классификациясына сәйкес топырақтың толық түрлері атауын білуі. Топырақ түзуші процестердің факторларының мәнін, табиғаттағы қоректік заттардың айналу формаларын, тыңайтқыш түрлерін, құрамын және тыңайту әдістерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: Қазақ тілі нормаларын, ресми қарым-қатынастың қызмет етуші аясын қарастыру. Ауызекі-әдеби, іскери, ресми ұғымдар ара-қатынасын Мазмұны: Тілдік құзыреттілікке ие болуы зерттеушіге ғылыми мәтіндерді оқуға, түсінуге және жазуға, дұрыс құрылымдалған, негізделген және нақты дәлелдер жасауға, қолайлы дереккөздерді пайдалануды көрсетуге, дайындау, жазу және жариялау бойынша ұсыныстарды білуге мүмкіндік береді. ғылыми мәтіндер, баяндамалар, дипломдық жобалар жазу. Тиімді академиялық жазу үшін қажетті жазу және сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын меңгеру және нығайту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Агрометеорология

    Мақсаты: Атмосфера мен оның беткі қабатының арасында болатын физикалық үдерістерді және құбылыстарды, сондай-ақ олардың ауыл шаруашылық өндірісіне тигізетін әсерін келешек мамандарға үйрету. Мазмұны: Өсімдіктер мен топыраққа әсер ететін агрометеорологиялық факторлар кешенінің рөлін зерттейді. Метеорологиялық станциялар мен посттардың болжамдық мәліметтерін ғылыми және тәжірибелік- зерттеу және өндірістік жұмыстарда уақтылы пайдалану. Күн радиациясын, температураны, ауа мен топырақтың ылғалдылығын, аязды, құрғақ желді, қысымды, жауын-шашынды, желдің бағыты мен жылдамдығын өлшеу әдістерін және агрометеорологиялық жағдайларды талдау дағдыларын меңгереді. Атмосфера құрылысының, ауа массаларының қозғалысы, радияциялық және жылу теңгерімі, климаттардың және олардың өзгеруін болжау туралы метеорологиялық элементтер, метеорологиялық деректерді өлшеудің тәсілдері мен техникалық құралдары туралы білімдерді дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мұхтартану

    Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өсімдіктер биологиясы

    Мақсаты: Өсімдіктер ағзаларының алуан түрлі формаларының пайда болуын және тіршіліктің пайда болу деңгейімен байланысын, эволюциялық және онтогенетикалық даму кезендерімен байланысты адам өмірі мен биосферада өсімдіктің ролін, өсімдік тіршілігіндегі жүретін құбылыстардың даму процестерін жүргізу зандылықтарын оқыту болып табылады Мазмұны: Табиғатта және ауылшаруашылығы өндірісінде жасыл өсімдіктердің ролін, олардың құрылысын, көбеюін және эволюциясын зерттейді.Аймақта кең тараған жайылымдық және ауылшаруашылық дақылдарының морфологиялық белгілерін, олардың физиологиялық жағдайларын, бейімделуі мен өсуі, дамуы және өнім сапасына әсер етуші факторларды қарастырады. Өсімдіктердің жерүсті және жерасты мүшелерінің түрөзгерістерін талдауда олардың табиғатын тану үшін морфологиялық талдауды қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жасанды интеллект негіздері

    Білім беру бағдарламасының мақсаты – AI-Sana бағдарламасының басымдықтарын ескере отырып, жасанды интеллект құралдары мен әдістерін практикалық қолдану және білімді пайдалану саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жасанды интеллектке (AI) кіріспе. Практикалық дағдылар мен дағдыларды дамыту: AI құралдарын қолдану; үлкен тілдік модельдермен (LLM) жұмыс істеу; кодсыз жасанды интеллект платформаларын пайдалану; генеративті жасанды интеллект құралдары; кескінді тану; табиғи тілді өңдеу (NLP); AI көмегімен деректерді визуализациялау. Әртүрлі салаларда AI қолдану туралы түсінікке ие болу; AI-sana бағдарламасының тәсілдерін интеграциялау арқылы AI әлеуетін ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: Қоғамның тұрақты дамуына қол жеткізу үшін экономика, құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Қазақстанның тұрақты даму мақсаттары шеңберінде ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экологиялық мәселелер мен тұрақты даму принциптерін жүйелі түсіну. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Инклюзия-халықаралық заңнаманың стратегиясы. Жасанды интеллекттің құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зиянды нематодтар, кенелер мен кеміргіштер

    Мақсаты: Ауыл шаруашылық дақылдарының ауруларының түр кұрамы және олардың биологиялық негізде зияндылығын азайту. ауыл шаруашылық өсімдіктерінің зиянкестерден, аурулардан және арамшөптерден химиялық және биологиялық қорғаудың теориялық және тәжірибелік білімдерін студенттерде қалыптастыру; қазіргі заманғы химиялық және биологиялық қорғаныш құралдарын, ауылшаруашылық дақылдарын тиімді қорғайтын төзімді сорттарды пайдалану, дәнді дақылдардың фитосанитарлық қанағаттандыру жағдайын сақтау. Мазмұны: Зиянды нематодтарды кенелерді, кеміргіштерді қоздырғыштар мен өсімдіктерді зақымдау агенттерінің үлкен тобы ретінде морфологиясын, физиологиясын, экологиясын, зерттейді. Зиянкестердің осы тобының зақымдану сипатын өз бетінше анықтау дағдыларын қалыптастыру, жанасатын немесе жүйелі әсер ететін пестицидтің атауы мен тобын әрі қарай анықтау үшін олардың ауыз қуысының құрылымын анықтау, әдістерін, дозаларын және оларды қолдану мерзімдерін анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылық дақылдарының аурулары мен зиянкестері

    Мақсаты: Ауыл шаруашылық дақылдарының ауруларының түр кұрамы және олардың биологиялық негізде зияндылығын азайту. ауыл шаруашылық өсімдіктерінің зиянкестерден, аурулардан және арамшөптерден химиялық және биологиялық қорғаудың теориялық және тәжірибелік білімдерін студенттерде қалыптастыру; қазіргі заманғы химиялық және биологиялық қорғаныш құралдарын, ауылшаруашылық дақылдарын тиімді қорғайтын төзімді сорттарды пайдалану, дәнді дақылдардың фитосанитарлық қанағаттандыру жағдайын сақтау. Мазмұны: Зиянкестер құрылысы мен аурулардың түрлерін даму ерекшеліктерін, қоршаған ортамен қарым-қатынасын, өсімдіктерге зияны мен зақымдану түрлерін зерттейді, оның ішінде егіннің шығынына экономикалық баға бере біледі. Топырақты мекендейтін аурулардың зиянкестерінің, спораларының әсерінен болатын өнім шығынын жою немесе азайтудан өсімдіктерді кешенді қорғау әдістерін дағдылайды, зияндылықтың белгіленген экономикалық шектерін ескере отырып, өсімдіктерді зиянкестер мен аурулардан кешенді қорғау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тыңайтқыш қолдану және топырақтың биологиялық белсенділігі

    Мақсаты: Тыңайтқыштардың көмегімен өсімдіктердің қоректенуіне жақсы жағдайлар жасау, олардың топырақпен өзара әрекеттесу ерекшеліктеріне, жеке ауылшаруашылық дақылдарының тыңайтқыштарды қолданудың дұрыс жүйесін, ауыспалы егістіктің, шаруашылықтың жүйесін жасау әдістеріне студенттерді дайындау. Мазмұны: Тыңайтқыштардың физиологиялық негіздерін зерделейді, көгал-жайылым алқабында, бақта және бақшада ауыл шаруашылық дақылдарына арнап тыңайтқыштарды тиімді қолданудың агротехникалық тәсілдері мен шарттарын, сондай-ақ ашық және қорғалған грунтта көкөніс дақылдарын өңдеуді, оларды сақтау мен ендіруді қарастырады. минералды тыңайтқыштардың дозасын анықтау әдістері, топырақтағы гумус және қоректік заттар теңгерімін анықтауға дағдыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Органикалық химия

    Мақсаты: Органикалық химияның теориялық негіздерін игеру және органикалық заттармен жұмыс істеу дағдыларын алу туралы білімді қалыптастырады. Мазмұны: Қазіргі теориялық органикалық химияның негізгі қағидаларын; органикалық қосылыстарды саралау принциптерін; жүйелі, рационалды және тривиалды номенклатура ережелерін зерделейді; түрлі сыныптардың органикалық қосылыстарын алудың негізгі тәсілдері, олардың физикалық және химиялық қасиеттері, органикалық қосылыстарды бөлу, тазалау және сәйкестендіру әдістері; органикалық қосылыстардың физикалық-химиялық қасиеттерін зертханалық синтездеу және зерттеу дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Мақсаты: Қаржылық әл ауқатқа жету үшін маңызы бар жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды басқаруды, кәсіпкерлікқызметтіұйымдастырудыдағдыларыноқыту. Мазмұны: Кәсіпкерлік: мәні, мазмұны қалыптасу шарттары. Кәсіпкерліктің ұйымдастыру-құқықтық түрлері. Кәсіпкерліктегі тәукелділік. Кәсіпкерліктегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік келісімдерді ұйымдастыру. Кәсіпкерліктегі мәдениет және этика. Кәсіпкерлік қызметің қаржыландыру. Қаржылық сауаттылық түсінігі,мақсаттары мен міндеттері. Ақша,есеп айырысу және төлемдер. Жеке қаржы:кіріс,шығыс, бюджет. Салықтар және жеке тұлғаларға салық салу. Зейнетақылар және сақтандыру. Халыққа банктік қызмет көрсету. Жеке тұлғалардың банкроттығы және қаржылық тәуекелдер. Қаржылық пирамида және жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейорганикалық және аналитикалық химия

    Мақсаты: Заттар туралы,заттардың бір түрінен басқа түріне ауысу механизмі мен әдістерің,әр түрлі материалдардың қасиеттері,құрамы және қосылыстарын,химиялық ойлауды дамытуды,химиялық эксперименттерді қою және жүргізу дағдыларын,есептерді шығару,химиялық тәжірибелердің нәтижелерін талқылау барысында дұрыс тұжырымдауды заманауи түрде калыптастыру. Мазмұны: Химияның негізгі ұғымдары мен заңдары.Бейорганикалық заттардың негізгі кластары.Атом құрылысы.Д.И.Менделеевтің периодтық заны.Химиялық байланыстар..Комплексті қосылыстар ..Химиялық процестердің жалпы заңдылықтары,термодинамика.,Ерітінділер түрлері..Тұздар гидролизі.Тотығу-тотықсыздану процестері.Элементтер химиясы. Сапалық және сандық анализ және оларды жіктеу.Анализдің физика-химиялық әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тыңайтқыштарды қолдану жүйесі

    Мақсаты:Өсімдіктің қоректенуінің теориялық мәселелерін және оларды реттеу тәсілдерін меңгеріп, органикалық және минералдық тыңайтқыштардың негізгі қасиеттерін және өсімдіктің қоректенуі мен тыңайтқыштарды қолдануға байланысты топырақтың агрохимиялық қасиеттерінің өзгеруін зерттеу. Мазмұны: Өсімдіктердің физиологиясы негіздерін, ауылшаруашылық дақылдарына тыңайтқыштарды және шабындық жерлерге саралап қолданудың агротехникалық әдістері мен шарттарын зерттейді, бақшалар мен жидек алқаптарында, ашық және қорғалған жерлерде көкөніс дақылдарын өсіруде топырақтың агрохимиялық көрсеткіштеріне, сондай- ақ оларды сақтау технологиясына негізделген. Органикалық және минералды Тыңайтқыштарды қолдану дозасын, топырақтағы қарашірік пен қоректік заттардың балансын анықтау әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агрохимия

    Мақсаты: Тыңайтқыштар көмегімен өсімдіктердің қоректенуіне жақсы жағдайлар жасауға, олардың топырақпен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін үйрету. Мазмұны: Егіншілікті химияландырудың теориялық негіздерін; өсімдіктердің қоректену мәселелерін, оны реттеу тәсілдерін; органикалық және минералды тыңайтқыштардың негізгі қасиеттерін, Қазақстан топырақтарының негізгі түрлерінің агрохимиялық қасиеттерін зерделейді. Топырақ құнарлылығын, климаттық жағдайларды және дақылдардың биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, минералды, органикалық, кешенді аралас тыңайтқыштарды және мелиоранттарды ұтымды қолдану кезінде ауыл шаруашылығы дақылдарының минералды тамақтануын оңтайландыру бойынша дағдыларды үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Егіншілік

    Мақсаты: Егіншілік жүйесінің түрлерін( қарапайым, экстенсивті, интенсивті) түсіндіру. Егіншілік жүйесінің ғылыми негіздері және негізгі буындарын үйрету. Ауыспалы егістердің маңызын түсіндіру. Мазмұны: Қазіргі егіншіліктің ғылыми және технологиялық негіздерін ғылыми егіншілік пен ауыл шаруашылығы өндірісінде қолданудың сипаттамасы мен ерекшеліктері бойынша білім мен іскерлікті қалыптастыру. Ауыл шаруашылық өнімдері – дәнді, тамыржемістерді, шөпті алу мақсатында, жыртылатын жерлерді пайдалану дағдылары; егіншілікте қарқынды химиялық-техногендік тәсілдерді қолдану нәтижесінде туындайтын экологиялық мәселелерді және суарылатын егіншілікті жүргізудің қазіргі тәсілдерінің ерекшеліктерін зерделеуге дағдыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Минералогия негіздері

    Мақсаты: Минералдарға сипаттама;, табиғи минералдық агрегаттарды анықтау; Минералдық агрегаттарды жүйелеу; химиялық құрамын, құрлысын және физикалық қасиеттерімен танысу; Мазмұны: Тау жыныстары деп аталатын тығыз және борпылдақ агрегаттардан тұратын жер қыртысын зерттейді. Тау жыныстары табиғи химиялық қосылыстар және топырақ түзілу негізі болып табылатын минералдардан тұрады. Жер қыртысында жүретін әртүрлі физика- химиялық процестердің өнімдері болып табылатын және топырақтың минералогиялық бөлігін құрайтын табиғи элементтер. Пайдалы қазбалардың, тау жыныстарының, құрылымдық рельефтің қалыптасуы туралы теориялық білім дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Топырақ эрозиясы

    Мақсаты: Студенттерді топырақтың эрозияның тозуының ең кең тараған процестерімен таныстыру - эрозия мен дефляция. Топырақты эрозиядан қорғау бойынша практикалық тапсырмаларды дербес шешу Дағдысын дамыту. Бұл тозудың басқа түрлерімен қатар, студенттерді заманауи топырақтың азғындауының басқа аз зерттелген түрлерімен таныстыру, олардың пайда болуы мен даму себептері және топырақ қорғау шаралары. Мазмұны: Эрозия-аккумуляциялық процестер ағынының теориялық негіздерін, су және жел эрозиясының негізгі факторларын зерттейді; эрозияға ұшыраған топырақтар мен эрозиялық рельеф элементтерінің классификациясы мен диагностикасы қарастырылады. Жерді түбегейлі жақсартуға, ауыл шаруашылығы өндірісінің дамуының тұрақтылығы мен серпінділігін қамтамасыз етуге, оның ауа райы жағдайларының әсеріне тәуелділігін төмендетуге бағытталған агротехникалық шаралар. Су және жел эрозиясының алдын алу бойынша агротехникалық, орман- мелиоративтік, гидротехникалық және ұйымдастыру- шаруашылық шараларының дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: Болашақ мамандарға мектепке дейінгі білім беру саласында кәсіби және мәдени ресми шетел тілінде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Мәтіннен қажетті ақпараттарды алу дағдыларын қалыптастыру, оны кәсіби оқу барысында қолдану. Қарым-қатынас жасау қабілетін дамыта отырып, кәсіби деңгейге көтеру, әңгіменің мақсаты мен нақты сол уақыттағы жағдайға қарай сөйлесуді сауатты жүргізу. Кәсіби мақсатты шет тілде сөйлесу барысында шығармашылық, жаңашылдық қабілетті меңгеру, сөйлесу, қарым-қатынас жасау кезінде әріптестік атмосфера қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Топырақ георафиясы

    Мақсаты: Топырақтың географиялық бөлу заңдылықтары, топырақтың пайда болу факторларының теориясы, топырақтанудың диагностикасы және олардың құнарлылығын арттыру негіздерін зерделеу негізінде айқындау. Мазмұны: Ол географиялық кеңістіктегі топырақтың түзілу және даму процестерін зерттейді. Топырақтардың зоналық белгілеріне қарай негізгі физикалық-химиялық қасиеттеріне сипаттама, топтастыру тәсілдері мен топырақ географиясының негізгі заңдылықтары және Қазақстандағы топырақтардың негізгі түрлеріне сипаттама берілген. Топырақтар, олардың генезисі және кеңістікте таралуы туралы негізгі және жүйеленген білімді қалыптастырады; әртүрлі деңгейдегі географиялық зерттеулерде ақпараттық фактор ретінде геосфераның рөлін белгілеу. Топырақтарды географиялық жағдайына байланысты бағалау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы геология

    Мақсаты: Жердің қыртысын және ішкі қабаттарын, олардың құрамын, құрылысын, қозғалысын, даму тарихын, кен байлықтарының пайда болу, орналасу заңдылықтарын қарастырады. Мазмұны: Жер туралы жалпы мағлұматтарды, оның әлемдік кеңістіктегі орнынан бастап, жер бетінде және тереңдікте болып жатқан әртүрлі геологиялық процестерге дейін зерттейді. Жер. Минералдар, тау жыныстары, құрылымдық рельеф формаларының пайда болуына әкелетін генезисі, агрофизикалық, химиялық қасиеттері, эндо және экзогендік процестері туралы теориялық дағдыларды қалыптастырады. Топырақ пен ландшафтты картаға түсіруді сипаттауда ГАЖ технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Топырақ картографиясы

    Мақсаты: Студенттерге тыңайтқыштар көмегімен өсімдіктердің қоректенуіне жақсы жағдай жасау тәсілдерін, олардың топырақпен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін, топырақ карталарын дұрыс құрастыруды, жеке дақылдарға тыңайтқыштарды енгізу жүйесін, ауыспалы егістігін, егіншілікті үйрету. Мазмұны: Топырақ ресурстарын қазіргі заманғы картаға түсірудің принциптері мен әдістерін, ауқымды топырақ картасын жасау әдістемесін, далалық топырақ жамылғысының әдістерін және оларды жерді қашықтықтан зондтау арқылы топырақ материалдарын картаға түсіру агрохимиялық каротаграмма құру және оны ауыл шарушылығында пайдалануды зерттейді. Топырақтың құнарлығын арттыру бойынша агротехникалық-мелиоративтік шараларды жүзеге асыру үшін топырақ зерттеу материалдарын өндірістік мақсатқа пайдалану тәжрибесін қалыптастырады. Эрозияға бейім және эрозияға ұшыраған, тұздауды бағалай отырып оларды болдырмау және қорғау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақтың физикасы мен химиясы

    Мақсаты: Топырақтың органикалық және минералдық бөлігінің шығу тегі, құрамы мен қасиеттері, оның физикалық, химиялық, физика-химиялық және биологиялық қасиеттері, қызметі, сыртқы ортамен байланысы туралы қазіргі заманғы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Топырақтың органикалық және минералдық бөлігінің шығу тегін, құрамы мен қасиеттерін, оның физикалық, химиялық, физика-химиялық, механикалық және биологиялық қасиеттерін зерттейді. Агрохимиялық, Химиялық және Микробиологиялық талдаулар көрсеткіштері және оны шектеуші факторлар негізінде топырақ құрамын анықтау және топырақ қасиеттері мен ылғалдық режимдерін, топырақ құнарлылы. деңгейін бағалай білу; оларды оңтайландыру шараларын әзірлеу; Заманауи әдістерді, құрал-жабдықтарды және материалдарды пайдалана отырып, топыраққа физикалық, химиялық, физика- химиялық ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экологиялық картография

    Мақсаты: әр түрлі масштабтағы топографиялық жұмыстарды жүргізудің теориялық негіздері мен әдістерін меңгеру және оларды әртүрлі өндірістік мақсаттарда қолдану. Мазмұны: ГАЖ технологияларын пайдалана отырып, топырақ пен ландшафт картасын жасауды, аумақтың қазіргі экологиялық жағдайын және ауыл шаруашылығы өнімдерінің агроэкологиялық қауіпсіздігін бағалау әдістерін зерттейді. Әртүрлі деңгейдегі ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, қоршаған ортаны зерттеудің негізгі бағыттары бойынша географиялық тәсілдер дағдыларын қалыптастырады; экологиялық – географиялық ғылыми зерттеулерде экологиялық карталар мен картографиялық әдістерді құрастырудың дұрыстығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Негізгі дақылдарға вегетациялық және лизиметрикалық тәжірибелер жүргізу әдістері

    Мақсаты: далалық тәжірибелерді ұйымдастыру және жүргізу мен агрохимиялық картограммаларды жасау бойынша теориялық Білімі мен практикалық Дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Өсімдіктерді зерттеу әдістерін ұйымдастыруда және лизиметриялық тәжірибелер мыналарды қамтиды: зерттеуді жоспарлау, таңдау, өсімдіктердің қоректенуін таңдау, дайындау және теориясы, топырақ және агрохимиялық зерттеулер жүргізу; тәжірибеде ауыл шаруашылығы дақылдарының шығымдылығы туралы мәліметтерді есепке алу және математикалық өңдеу әдісі, қорытынды жасау, топырақ түзілу процесінің тенденцияларын дұрыс анықтау. Вегетативтік және лизиметриялық тәжірибелерді ұйымдастыру және жүргізу және дақылдардың қоректік заттарға талабы диагностикасын талдау және олардың нәтижелерін кәсіптік қызметте пайдалану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шаруашылығы I

    Мақсаты: Өсімдік шаруашылығының ауыл шаруашылығындағы маңызын түсіндіру. Өнімнің пайда болуының негізгі заңдылықтарын, өнімді бағдарлаудың негізгі ұстанымдарын (принциптерін) меңгеру. Мазмұны: Егістік дақылдардың түрлері мен сорттық формалары, биологиялық ерекшеліктері, оларды өсіруге қойылатын экологиялық талаптар және жоғары сапалы дақылдарды өсіру әдістерін зерделейді. Ауылшаруашылық өнімдерінің жоғары сапалы және төмен шығындарымен максималды өнімділігін техникалық тұрғыдан жетілдіріп, үнемді өсіру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Агротопырақтану

    Мақсаты: Топырақтану және агрохимия саласындағы теориялық және практикалық мәселелерді шешуге қабілетті, топырақ құнарлылығын қалпына келтіру және жетілдіру, өсімдік қоректенуін оңтайландыру және ғылыми-зерттеу жұмыстарын табысты жүзеге асыратын ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімділігін жоғарылату қабілетті түрлі ауыл шаруашылығы өндірістерінде жоғары Икемділігіті, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.туралы негізгі ақпаратпен таныстыру. Мазмұны: Агротехникалық шаралардың әсерінен болатын топырақ процестерін және олардың мәдени өсімдіктерге әсерін зерттейді, топырақтың физикалық, су-режімі физика- химиялық қасиеттеріне агротехникалық баға береді; су-ауа және жылу режимдері; оларды реттеу әдістері мен құралдары; топырақ құнарлығын шектейтін факторларды анықтау. Топырақтарды, құрылымын, құрамы мен қасиеттерін, оларды ауыл шаруашылығында пайдалану заңдылықтарын агротехникалық- мелиоративтік бағалаудың негізгі позициялары бойынша, құнарлылығын және топырақты қорғауды дамытуды арттыру бойынша кәсіби құзыреттілік дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стандарттау, сертификаттау және метрология

    Мақсаты: Өлшем бірлігін қамтамасыз ету және өзінің кәсіби қызметінде өнім, қызмет және жұмыс сапасын бақылау бойынша міндеттерді шешу үшін стандарттау, сертификаттау және метрология саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады Мазмұны: Стандарттау, сертификаттау және метрология объектілері. Стандарттау, техникалық реттеу, метрология және сәйкестікті растау жүйелерінің заңнамалық және нормативтік-техникалық базасы. Стандарттаудың жалпы ғылыми және арнайы әдістері. Сертификаттау және декларациялау схемалары. Өлшеу әдістері мен түрлері. Қателіктер мен өлшемдердің белгісіздігін есептеу. Метрологияның техникалық негізі. Кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттырудағы халықаралық менеджмент жүйелерінің рөлі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Топырақ химиясы

    Мақсаты: Гетерогенді ортадағы жалпы химия және химиялық тепе-теңдік заңдылықтарын және топырақ массасының негізін құрайтын минералды және органикалық заттардың кейбір қасиеттерін оқып үйрену. Мазмұны: Ол топырақтың химиялық құрамын, олардың қасиеттерін және оларда болып жатқан процестерді қазіргі заманғы химиялық және экологиялық көзқарастар деңгейінде зерттейді, сонымен қатар сортаңданған және бұзылған топырақтарды зерттеудің соңғы әдістемелік және тәсілдерін топырақтғы жақсарту мәселелерді шешу жолдарын зерттейді. Топырақта ион- молекулалық және коллоидтық деңгейде жүретін процестердің химиялық негіздерін меңгереді. Топырақтану, экология, биогеохимия, органикалық және бейорганикалық химия сияқты бірқатар ғылымдардың тоғысында тұрған көптеген дәстүрлі емес мәселелерді игеруде теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дала тәжірибе жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу және картограмма құру

    Мақсаты: далалық тәжірибелерді ұйымдастыру және жүргізу мен агрохимиялық картограммаларды жасау бойынша теориялық Білімі мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Агрохимиялық зерттеудің негізгі әдістерін меңгереді; ғылыми экспериментті жоспарлау кезеңдері; бақылау және есепке алу бағдарламасын құрастыру ережесі, өсімдіктер мен далалы. тәжірибелерді түзу және жүргізу әдістемесі; есеп әдістемесі және тәжірибеде ауыл шаруашылығы дақылдарының тыңайтқыштарға талабын картаграммасын құру. Өнімділігі нәтижелерін статистикалық өңдеу және қорытынды жасау, құжаттаманы және есептілікті жүргізу тәртібін; Үлгі көлемін жоспарлау және теориялық бөлу, мәліметтерді өңдеуді. Статистикалық әдістері. Далалық тәжірибелерді ұйымдастыру және жүргізу және агрохимиялық картограммаларды қарастыру бойынша теориялық зертеу білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топырақтану және ауыл шаруашылығы өндірісінің негіздері

    Мақсаты: Тыңайтқыштар классификациясын, ауыл шаруашылығы дақылдарына берілетін тыңайтқыш нормасы, себу кезеңдерін білу керек. Органикалық тыңайтқыштардың түрлері құрамы себу нормасы және себу технологиясы топырақ құрамындағы микроорганизмдер тіршілігі, жасау жағдайы, өсімдіктермен симбиозды тіршілік, олардың минералды органикалық тыңайтқыштармен қатынасы топырақ флорасының құнарлығына, қоректену жағдайының өнімділікке әсерін биогенді заттардың айналымы, туралы білім алады. Мазмұны: Топырақ үлгілері бойынша әртүрлі типтегі және топырақтардың генетикалық, Морфологиялық ерекшеліктерін зерттейді, рельеф формаларын, топырақтың өндірістік сипаттамаларын, ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің тіршілік ету жағдайларын және оларды өзгерту жолдарын анықтайды; , ауыл шаруашылығы және ауыл шаруашылығына арналмаған жерлердің құқықтық режимін реттеу шаралары. Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің технологиялық карталарын, егіс алқаптарының құрылымына және механикаландыру құралдары мен қондырмаларының кешеніне сәйкес ауыспалы егіс схемаларын құрастыруда практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заман талабына сай ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру

    Мақсаты: студенттерге ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ғылыми эксперименттерді қою әдістерін үйрету. Мазмұны: Топырақтың тәжірбиелік және ғылыми зерттеулерін жүргізудің заманауи әдістерін зерттейді; топырақ ерітінділері мен су сығындыларының химиялық құрамын бөліп алу және анықтау. Агротопырақтану, агрохимия және экология салаларындағы қазіргі экологиялық проблемаларға айтарлықтай көңіл бөлінуде. Топырақ жамылғысының құрылымын зерттеудің принциптері мен әдістерін анықтайды. Топырақ құнарлылығын молайту және өсімдіктерді кешенді қорғау бойынша зерттеу тақырыбы бойынша отандық және шетелдік әдеби көздерден алынған заманауи ақпаратты талдау дағдылырын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстан Республикасының топырақ құнарлылығы

    Мақсаты: Топырақ қасиеттерін, климаттық жəне басқа факторларды есепке ала отырып, ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімділігі мен сапасын жоғарылатуымен қатар топырақ құнарлылығын сақтап жəне оны арттыру тыңайтқыштарды рационалды түрде пайдаланып өсімдіктердің қоректенуін реттеу жəне басқару жөнінде студенттерге теориялық Білімі жəне практикалық тəлім беру. Мазмұны: Қазақстан топырағының топырақ түрлері, түзілу мәнін зерттейді, топырақ құнарлығын сақтау және арттыру бойынша жаңа ғылыми зерттеулерді іздестіру, жерді модельдеу және цифрландыру принциптері, топырақтың ластануы мен деградациясындағы антропогендік фактордың рөлі, интенсификация факторларының ауыл шаруашылығын сақтау принциптерімен қатаң байланысы; топырақ құнарлығын арттырудың агротехникалық, биологиялық әдістерін кеңінен қолдану және барлық табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану. Топырақты- экологиялық бағалау және топырақты сараптау бойынша кәсіби дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өсімдік шаруашылығы II

    Мақсаты: Өсімдік шаруашылығының ауыл шаруашылығындағы маңызын түсіндіру. Өнімнің пайда болуының негізгі заңдылықтарын, өнімді бағдарлаудың негізгі ұстанымдарын (принциптерін) меңгеру. Мазмұны: Егістік дақылдардың түрлері мен сорттық формалары, биологиялық ерекшеліктері, оларды өсіруге қойылатын экологиялық талаптар және жоғары сапалы дақылдарды өсіру әдістерін зерделейді. Ауылшаруашылық өнімдерінің жоғары сапалы және төмен шығындарымен максималды өнімділігін техникалық тұрғыдан жетілдіріп, үнемді өсіру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мелиорациялық топырақтану

    Мақсаты: тыңайтқыштардың көмегімен өсімдіктерді қоректендіруге жақсы жағдай жасау әдістеріне студенттерді дайындау, олардың топырақпен өзара әрекеттесу ерекшеліктері және оның құнарлылығын арттыру жолдарын меңгеруі. Мазмұны: Әртүрлі мелиорациялау түрлерін қажет ететін топырақтың құрамы мен қасиеттерін өзгерту процестерін зерттейді, кейін оларды жүзеге асырудың орындылығын негіздейді, өзгерістерді болжайды және топырақ құнарлылығының төмендеуінің себептерін анықтайды; сонымен қатар топырақты мелиорациялаудың оңтайлы, тиімді техникасы, әдістері мәселелерін шешу жолдарын анықтау. ауылшаруашылық мелиорациясының теориялық негіздерінің бірі болып табылады. Мелиорациялық шаралардың топырақтың агрофизикалық, агрохимиялық, биологиялық қасиеттеріне әсер ету дағдылары мен әдістерін; ауыл шаруашылығындағы экологиялық талаптарды ескере отырып, ауыспалы егісте мелиоративтік және технологиялық аспектілерді әзірлеу. ауыл шаруашылығы дақылдарының қажеттіліктерінде суаруды тиімді пайдалану туралы және суармалы топырақтарды түбегейлі жақсарту, трансформациялау жолдарын көрсетуді игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру

    Мақсаты: студенттерге ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ғылыми эксперименттерді қою әдістерін үйрету. Мазмұны: Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру мәселелерін шешу жолдарын таңдау және ақпараттарды пайдалану негізінде оларға қол жеткізу, агрохимия мен топырақтануда жалпы ғылыми және арнайы әдістерді қолданатын ғылыми зерттеулер; топырақты зерттеуге сәйкес тақырыпты таңдаудың негізгі әдістері, тыңайтқыштар және оларды жүзеге асыру бағдарламасын жасау әдістері; отандық және шетелдік тәжірибенің ақпарат көздерін алгоритмдік іздеу, агрохимия және топырақтану ғылымының ерекшеліктерін зерттей отырып мақсат қоя алады. Ғылыми зерттеулердің бағдарламасын құрастыру дағдысы; ғылыми әдебиеттерді отандық ретінде талдау, және шетелдік авторлардың өсімдік шаруашылығының технологиясын зерттеу және топырақ құнарлығын көбейту тақырыбына арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Табиғи мал-азықтық өсімдіктер

    Мақсаты: Негізгі түрлерді, сорттарды, жемшөп дақылдарының гибридтерін және олардың нақты топырақ-климаттық жағдайлары үшін өсіру технологиясын және шаруашылықта алынған жемшөптердің құнын төмендету жолдарын таңдау мүмкіндігін бағалау. Мазмұны: Табиғи жайылымдарды, шабындықтар және олардың биологиялық ерекшеліктерін теориялық негіздеуді зерттейді. Құрғақ дақылдарды өсіру технологиялары. Қазақстан Республикасының күрделі климаттық жағдайларында табиғи жайылымдар мен шабындықтарды сақтау мәселелерінің теориясы мен тәжірбиесі саласында білімдерін қалыптастырады. Олар ғылыми-тәжірибелік жұмыстарды және далалық тәжірибелерді жүргізу дағдыларын меңгереді, олар кейінірек кәсіби қызметінде қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мал азығы өндірісі

    Мақсаты: Мал шаруашылығын сапалы азықпен қамтамасыз етуге шалғыңдық және жайылымды мал азығы өндіру арқылы қол жеткізу. Жемшөп шаруашылығын тиімді ұйымдастыру, мәдени және жабайы өсетін жемшөптік өсімдіктермен, оның биологиялық және жемдік қасиеттерімен, өсірудің озық технологиясымен, тиімді пайдалану жолдарымен, дайындаудың және сақтаудың бүгінгі күнге сай технологиясымен және де оның сапасын анықтау жолдарымен таныстыру. Мазмұны: Шабындық пен жайылымдағы өсімдіктердің биологиялық және экологиялық ерекшеліктерін зерттейді. Олар мәдени біржылдық және көпжылдық мал азықтық дақылдардың минералды қоректенуінің технологиялық аспектілерін меңгереді, жем-шөп алқаптарын жақсарту жүйелері және оларды құру шаралары; жайылымдарды ұтымды пайдаланудың ұйымдары мен әдістерін, жасыл конвейерді ұйымдастыруды; пішен, сүрлем, пішендеме, жасанды сусыздандырылған мал азығын дайындау технологиялары, жемшөп сапасына қойылатын стандарт талаптары. Қазіргі жағдайда жануарларды рационды азықтандырудың теориясы мен тәжірибесі саласында нақты білім алу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ауылшаруашылық дақылдарының селекциясы және тұқым шаруашылығы

    Мақсаты: Селекциялық-тұқымдық зерттеулер мен тұқым өндірісін ұйымдастыру үшін қажетті теориялық негіздер мен практикалық білім. Мазмұны: Ауыл шаруашылығы дақылдарының селекциясы мен тұқым шаруашылығының теориялық негіздері мен озық заманауи әдістері мен технологияларын,тұқымды сертификаттау негіздерін оқып-үйрену, кең өрісті жоғары өнімді сорттар жарату әдістері мен тәсілдерін қолдану. Төзімді тұқымдарды ауыл шаруашылығы өндірісіне енгізу. Өсіру процесін жоспарлау, селекцияның бастапқы материалын таңдау, құру және зерттеу әдістерімен дағдылар қалыптасады; сорттың бастапқы тқұым шаруашылығын ұйымдастыру; тұқымдық материалды пысықтаудың және сорттық бақылау жүргізудің заманауи технологиялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктерді химиялық және биологиялық қорғау

    Мақсаты:Өсімдіктерді химиялық және биологиялық препараттарды қолдана отырып зиянкестерден, аурулардан және арамшөптерден қорғау шараларын дер кезінде, тиімді және қоршаған орта ластануының алдын алу және оларды болдырмай сақтай отырып сауатты қолдану болып табылады. Мазмұны: Ауыл шаруашылығы дақылдарын зиянкестерден, ауру қоздырғыштардан химиялық және биологиялық қорғаудың заманауи құралдарын зерттейді. Мәдени өсімдіктер мен қоршаған орта үшін ең ұтымды және қауіпсіз әдістерді қолдана отырып, кешенді қорғау шаралары жүйесінде өсімдіктерді заманауи қорғау құралдарын дұрыс қолдану әдістерін терең білу. Отандық және шетелдік зерттеулер мәліметтерін жинақтау арқылы мәдени дақылдарды зиянкестерден, аурулардан және арамшөптерден қорғаудың агротехникалық, биологиялық және химиялық әдістерін ғылыми негізделген үйлестіру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестер мен аурулардан қорғау

    Мақсаты: ауыл шаруашылық өсімдіктерінің зиянкестерден, аурулардан және арамшөптерден химиялық және биологиялық қорғаудың теориялық және тәжірибелік Білімідерін студенттерде қалыптастыру; қазіргі заманғы химиялық және биологиялық қорғаныш құралдарын, ауылшаруашылық дақылдарын тиімді қорғайтын төзімді сорттарды пайдалану, дәнді дақылдардың фитосанитарлық қанағаттандыру жағдайын сақтау. Мазмұны: Зиянкестер мен аурулардың құрылысы мен даму ерекшеліктерін, қоршаған ортамен қарым-қатынасын, өсімдіктердің зияны мен зақымдану түрлерін зерттейді, оның ішінде егіннің шығынына экономикалық баға бере біледі. Топырақты мекендейтін аурулардың зиянкестерінің, спораларының әсерінен болатын өнім шығынын жою немесе азайтудан өсімдіктерді кешенді қорғау әдістерін дағдылайды, зияндылықтың белгіленген экономикалық шектерін ескере отырып, өсімдіктерді зиянкестер мен аурулардан кешенді қорғау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Питомник қызметі

    Мақсаты: идеялар, теориялық білім, практикалық дағдыларды қалыптастыру бау-бақша саласын ұтымды салу және басқару. Мазмұны: Жеміс, жидек, жүзім және сәндік дақылдардың питомниктердің классификациясын оқып үйрену. Ауыспалы егістер және егістерді көбейту әдістерін, өсіру технологиясы және отырғызылатын материалдың өндірістік қуатын арттыру.Тамырсабақтарды, екпелерді, сау материалды өсіруді, күтімді және олардың сапасын бақылауды біледі. Жеміс және сәндік дақылдарды бақшаның аналық және мектеп тармақтарында, сондай-ақ жабық тамыр жүйесі мен егін жинаудан кейінгі тұқымның пісуі және олардың стратификациясы бойынша көбейту және өсіру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • АӨК қорғалған топырақта бизнес жоспарлау мен өндіруді ұйымдастыру

    Мақсаты: Студенттерді ауыл шаруашылығы эксперименттерін жоспарлауға, тәжірибедегі бақылаулар мен есепке алуға үйрету. Мазмұны: Өндірісті ұйымдастырудың заңдылықтарын, қағидаттарын, нысандарын, кәсіпкерлік қызмет нысандарын, бизнес-жоспарды, лизингті, коммерциялық қызметті білу және түсіну. Еңбекті ұйымдастырудың және материалдық ынталандырудың прогрессивті нысандарын қолдану тиімділігін есептеу дағдылары; ауыл шаруашылығы кәсіпорындарындағы салалардың үйлесімділігін негіздеу; ауыл шаруашылығы кәсіпорындарында қосалқы және қызмет көрсету өндірістерін ұйымдастыру негіздемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Топырақ пен өсімдікті инструменталді зерттеу әдісі

    Мақсаты: ҚР әр түрлі топырақ-климат аймақтарында өсімдіктердің қоректенуіне қолайлы жағдай жасау, тыңайтқыштардың жеке түрлері мен формаларының топырақпен әрекеттесуін зерттеу және оларды қолданудың тиімді әдістерін анықтау. Мазмұны: Топырақы өңдеуде, құнарлығын молайтуда, ауыл шаруашылығы дақылдарын қарқынды өсірудің агротехнологияларының негізгі элементтерін бақылауа өсімдік қорғауда ауыл шаруашылық техникалық құралдары мәселелері бойынша ғылыми зерттеудің аспаптық әдістерін зерттейді; өсімдіктердің қоректенуінің теориялық мәселелері және оларды реттеу әдістері. Органикалық және минералды тыңайтқыштарды қолдану дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жеміс көкөніс шаруашылығы

    Мақсаты: Студенттерде жеміс және көкөніс өнімдерін өсіру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Студенттерде жеміс және көкніс дақылдарының биологиясын, олардың экологиялық жүйедегі орны мен рөлін, сыртқы орта факторларымен заңды байланыстарын зерттейтін ғылым ретінде жеміс және көкөніс шаруашылығы туралы түсініктерді және осы негізде саланың даму перспективаларын айқындау және жоғары өнімді екпелер өсірудің сараланған технологиясын жасау үшін қажетті әзірленетін, сонымен қатар көкөніс дақылдары және оларды өсіру туралы теориялық негіздерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Топырақтың, өсімдіктер және тыңайтқыштардың химиялық анализі

    Мақсаты: Топырақты, өсімдіктерді және тыңайтқыштарды талдау әдістерін нормативтік талаптарға сәйкес элементтердің құрамын анықтау үшін зерттеу. Мазмұны: Топыраққа химиялық әсер ету шараларының жүйесін зерттейді, топырақ пен агрохимиялық талдаудың заманауи әдістерін және олардың нәтижелерін өндірістік қызметте пайдалануды игереді, топырақ түзілу процесінің әр түрлі ауылшаруашылық ландшафтарындағы тенденцияларын сауатты түрде анықтайды, топырақтың қасиеттерін жақсарту кезінде ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру. Құқықтық реттеуді жетілдіру, ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің қоректенуін басқару, әр түрлі өндірістік жағдайларда тыңайтқыштарды енгізудің оңтайлы нормаларын, мерзімдері мен әдістерін анықтау бойынша теориялық және практикалық білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік және агробизнес негіздері

    Мақсаты: Студенттердің аграрлық экономика саласындағы бизнестің теория мен практика негіздерін игеруі. Мазмұны: Агроөнеркәсіптік кешенде кәсіпкерліктің мазмұнындық ерекшелігін қарастырады. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу ерекшеліктерімен таныстырады. Жеке істі құру мен тіркеу, құрылтай құжаттарын, агробизнесті жүргізу стратегияларын, бизнес-жоспарларды әзірлеу дағдыларын қалыптастырады. Бизнес-идеяларды қалыптастыру, тәуекелдерді басқару, нақты салада немесе экономик саласында кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін бағалау мен талдау механизмдерін ашады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Big data технологиясы

    Мақсаты: Big Data технологиялары және оларды тәжірибеде қолданудың ерекшеліктері мен перспективалары туралы терең түсінік беру. Мазмұны: үлкен деректерді дайындау, сақтау, өңдеу және талдау технологиялары қарастырылады; үлкен деректердің негізгі сипаттамалары. Big Data өңдеу үшін статистикалық және математикалық әдістерді қолдану. Арнайы бағдарламалар бойынша іздеу және алу үшін деректер критерийлерін анықтаңыз. Алынған мәліметтерден тиісті ақпаратты жасаңыз. Map Reduce ақпаратты өңдеу моделін, Hadoop кластерлік экожүйесінің компоненттерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адаптивті - ландшафтты егіншілікте қор үнемдеу технологиялары

    Мақсаты: Ауылшаруашылық дақылдарынан тұрақты және жоғары өнім алу үшін әр түрлі агромелиоративтік шараларды жүзеге асыру арқылы топырақтың құнарлылығын ұлғаймалы ұдайы арттыру,жерді экономикалық,экологиялық және технологиялық тұрғыдан тиімді пайдалану туралы теориялық білім беру. Мазмұны: Нарықтық экономика жағдайында ол ресурс үнемдеу факторын ескере отырып, ауылшаруашылық ландшафттарына дәлме дәл егіншілік жүйесін бейімдеудің экономикалық механизмін қайта құру процестерін зерттейді және өндірісті ресурстық принцип бойынша ұйымдастыру және топырақ құнарлылығын көбейту үшін энергияны үнемдеу. Ресурс үнемдейтін технологияларды және дәл егіншілікті қолдану арқылы шығындарды азайту және қоршаған ортаға зиянын азайту кезінде өндіріс тиімділігін арттыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ауылшаруашылығын химизациялаудың экологиялық негіздері

    Мақсаты: Ауылшаруашылығында химиялық заттарды тиімді пайдалану бойынша теориялық Білімі мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ олардың қоршаған ортаға теріс әсерін азайту жолдарын үйрету. Мазмұны: Ауыл шаруашылығын теңгерімді химияландыруды зерттейді, экологиялық таза өнім өндіруді қамтамасыз етеді, оның көмегімен өнімдерді, жоғары тағамдық құндылығы, денсаулықты жақсартатың улы емес, канцерогенді емес, адам ағасына оны тұтыну процесінде, топырақ құнарлығын арттыруда, қышқыл және тұзды топырақтарды жақсартуда, жемшөптің тағамдық құндылығын сақтауда және арттыруда мутагендік немесе басқа да жағымсыз әсерлер. Экологиялық таза өнім өндіру дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық адалдық пен әдептілік принциптерін ескере отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін қарым-қатынас жасау.
  • Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, әлеуметтік - мәдени, кәсіби дамуды, ғылыми және эксперименттік зерттеулердің, әдістерін көрсету.
  • ГАЖ технологияларын пайдалана отырып, топырақты өңдеудің жаңа әдістерін меңгере отырып, тыңайтқыштарды дәл егіншілік жүйесінде сараланған қолдану әдістерін әзірлеу, топырақ пен ландшафтты картаға түсіру.
  • Нормативтік құжаттар негізінде топырақ құнарлығын молайту, өсімдіктерді кешенді қорғау және ауыл шаруашылығы өнімдерінің агроэкологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету технологиясын пайдалана отырып, агротопырақтану, агрохимия және экологияның заманауи мәселелерін шешуді ұсыну.
  • Жасанды интеллект пен ауыл шаруашылығындағы озық тәжірибелерге сүйене отырып жеміс және көкөніс дақылдарын қарқынды (интенсивті) технологияда өсірудің жобаларын құрып, картасын жасайды.
  • Сорттық технологияны ескере отырып, модельдеу және жобалау қоршаған ортаның экожүйелеріне байланысты агрометеорологиялық және мелиоративтік шаралардан әр түрлі ауыл шаруашылығы дақылдарының жерлерін өңдеу, тыңайтқыш қолдану жүйелерін, әртүрлі әдістемелік тәсілдерді қолдану
  • Топырақтарды генезисі, агрофизикалық, химиялық, морфологиялық белгілері және Қазақстанда кең тараған топырақ түзуші процестері бойынша жіктеп, ауыл шаруашылығында қолданылуын негіздеңіз.
  • Жоғары өнім алу үшін өсімдіктердің өсуі мен дамуын жақсарту факторларын анықтау, оларды өңдеу және сақтау үшін жоғары сапалы ауылшаруашылық өнімдері, өсімдіктердің физиологиялық жағдайын, сорттар мен будандардың топырақ-климаттық жағдайларға бейімделу мүмкіндіктерін бағалау.
  • Жеміс-көкөніс өсімдіктерінің өнімді бөліктеріндегі органикалық заттардың синтезін, сондай-ақ олардың бүкіл вегетациялық және онтогенезде жиналуын зерттей отырып, ауыл шаруашылығында топырақ түзілу процестерін, олардың химиялық өзгерістерін реттеу.
  • Тиісті әдістерді қолдана отырып өсімдік шаруашылығын өндіру және топырақ құнарлығын молайту технологиялары бойынша отандық және шетелдік әдеби көздерден ақпаратты талдау және жинақтау негізінде ғылыми зерттеулер жүргізу, тәжірибе нәтижелерін статистикалық өңдеуді қолдану және қорытынды жасау.
  • Химиялық өнімдердің, биологиялық өнімдердің және өсімдік шаруашылығының ауыл шаруашылығы нарықтарында маркетингтік және коммерциялық зерттеулер жүргізу.
  • Ауыл шаруашылығы өндірісіндегі анықталмаған жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік дағдылар мен тәжірибені қолдану.
  • Өзін-өзі тәрбиелеу және салауатты өмір салтын қалыптастыру дағдыларын көрсете отырып, жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу.
Top