Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08120 Топырақтану және агрохимия в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Қазіргі жағдайда топырақ пен топырақ жамылғысын зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Топырақтың тәжірибелік және ғылыми зерттеулерін жүргізудің заманауи әдістерін зерттейді; топырақ ерітінділері мен су сығындыларының химиялық құрамын бөліп алу және анықтау. Агротопырақтану, агрохимия және экология салаларындағы қазіргі экологиялық проблемаларға айтарлықтай көңіл бөлінуде. Топырақ пен биосферадағы химиялық заттардың ШРК-ның белгіленген нормативтері келтірілген. Топырақ жамылғысының құрылымын зерттеудің принциптері мен әдістерін анықтайды. Топырақ құнарлылығын молайту және өсімдіктерді кешенді қорғау бойынша зерттеу тақырыбы бойынша отандық және шетелдік әдеби көздерден алынған заманауи ақпаратты талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Ол руханиятты қазақ халқының мұрасы ретінде зерттейді, қазақ мәдениетін, зерттелу кезеңдерін зерттейді. Қазіргі ұлттық бірегейлікті, прагматизмді, бәсекеге қабілеттілікті, ұлттық бірегейлікті, ұлттық кодты қарастырады. Рухани жаңғыру, рухани жаңғыру міндеттерін, жобаларын зерделеу: Қазақстандағы жаңғыру кезеңдері. «Рухани жаңғыру» бағдарламасының тұжырымдамалық, практикалық компоненттерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктер биологиясы
    Несиелер: 5

    Табиғатта және ауылшаруашылығы өндірісінде жасыл өсімдіктердің ролін, олардың құрылысын, көбеюін және эволюциясын зерттейді.Аймақта кең тараған жайылымдық және ауылшаруашылық дақылдарының морфологиялық белгілерін, олардың физиологиялық жағдайларын, бейімделуі мен өсуі, дамуы және өнім сапасына әсер етуші факторларды қарастырады. Агротехникалық шараларды болжауда тірі жүйелердің жағдайын талдау және бағалаудың физиологиялық әдістерін қолдана білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абай Құнанбаевтың өмірі, шығармашылығы, әдеби мұрасы мен оның философиялық, қоғамдық көзқарастарын зерттеп, тани отырып, әлемдік және қазақ әдебиетін оқып, үйрену тарауымен танысады. Абайтанудың бастауында тұрды Алихан Бөкейханов, Ахмет Байтурсынов және Міржақып Дулатов. Абай поэзиясының жаңашылдығы туралы білімдерін қалыптастырады, ұлттық әдеби тілді байытудағы рөлін зерттеу, ақынның халық өміріндегі рухани мәдениеттің әлеуметтік мақсатының мәнін түсінуінің тереңдігін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.Әуезовтың өмірі мен шығармашылығы зерттелген; жазушының шығармашылық зертханасы талдап, сарапталады. Ұлы жазушының өмірі мен шығармашылығы туралы білімдерін қалыптастырады, әлем әдебиетінің Алтын қорына кіретін атақты шығармалары бар, орта мектепте және университеттерде кеңінен оқытылады. М.Әуезовпен белді қоғам қайраткері ретінде танысу. Әлемдік және Шығыс әдебиетіндегі М.Әуезовтың әдеби мұрасына талдау жасау дағдысын қалыптастырады. Сол арқылы отансүйгіштік және патриоттық сезімдер қалыптастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 4

    Тілдік құзыреттілікке ие болуы зерттеушіге ғылыми мәтіндерді оқуға, түсінуге және жазуға, дұрыс құрылымдалған, негізделген және нақты дәлелдер жасауға, қолайлы дереккөздерді пайдалануды көрсетуге, дайындау, жазу және жариялау бойынша ұсыныстарды білуге мүмкіндік береді. ғылыми мәтіндер, баяндамалар, дипломдық жобалар жазу. Тиімді академиялық жазу үшін қажетті жазу және сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын меңгеру және нығайту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Агрометеорология
    Несиелер: 4

    Өсімдіктер мен топыраққа әсер ететін агрометеорологиялық факторлар кешенінің рөлін зерттейді. Метеорологиялық станциялар мен посттардың болжамдық мәліметтерін ғылыми және тәжірибелік-зерттеу және өндірістік жұмыстарда уақтылы пайдалану. Күн радиациясын, температураны, ауа мен топырақтың ылғалдылығын, аязды, құрғақ желді, қысымды, жауын-шашынды, желдің бағыты мен жылдамдығын өлшеу әдістерін және агрометеорологиялық жағдайларды талдау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Минералогия негіздері
    Несиелер: 4

    Тау жыныстары деп аталатын тығыз және борпылдақ агрегаттардан тұратын жер қыртысын зерттейді. Тау жыныстары табиғи химиялық қосылыстар және топырақ түзілу негізі болып табылатын минералдардан тұрады. Жер қыртысында жүретін әртүрлі физика-химиялық процестердің өнімдері болып табылатын және топырақтың минералогиялық бөлігін құрайтын табиғи элементтер. Пайдалы қазбалардың, тау жыныстарының, құрылымдық рельефтің қалыптасуы туралы теориялық білім дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Жердің құрылысы мен құрамын, экзогенді және эндогенді үдерістерді, жер қабығы эволюциясының негізгі кезеңдерін, топырақтың қатты фазасына кіретін негізгі минералдарды білу. Топырақ тілігін орнықтыра білу, топырақ профилі жиектерінің морфологиялық белгілерін сипаттау, минералогиялық-механикалық құрамы және классификациясына сәйкес топырақтың толық атауын беріңіз. Топырақ түзуші процестердің факторларының мәнін, табиғаттағы қоректік заттардың айналу формаларын, тыңайту түрлерін, құрамын және әдістерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық микробиологиясы
    Несиелер: 5

    Микроорганизмдердің топырақ түзу процестеріндегі рөлін, олардың топырақтағы мекендеу ортасын, құрылысты қалыптастырудағы, өсімдіктердің қоректенуі мен қарашірік түзілудегі симбиотикалық қатынастарын зерттейді. Бактерия жасушасына, микроорганизмдердің топырақ қауымдастығына қоректік заттардың түсу механизмі. Топырақ үлгілерін, өсімдіктер мен өсімдік шаруашылығы өнімдерін зертханалық талдаудың микробиологиялық әдістерін меңгереді. Дайындау әдістері мен микроскопияны қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Топырақ түзу үрдісіндегі микробиология
    Несиелер: 5

    Микробиологияның негізгі заңдары, топырақ микроорганизмдері және оларды анықтау әдістері, органикалық тыңайтқыштарды дайындаудың микробиологиялық үдерістері, ауыл шаруашылық мақсатындағы өнімдерді, биопрепараттарды микробиологиялық өндіруді игеру қарастырылады. Микроорганизм препараттарын дайындау, бактериялардың негізгі формаларын айыру, түрлі субстраттарда микроорганизмдердің сандық есебін жүргізу, микроорганизмдердің жинақтық, таза дақылдарын алу, микроорганизмдердің метаболизм өнімдеріне сапалық реакциялар жүргізу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы геология
    Несиелер: 4

    Жер туралы жалпы мағлұматтарды, оның әлемдік кеңістіктегі орнынан бастап, жер бетінде және тереңдікте болып жатқан әртүрлі геологиялық процестерге дейін зерттейді. Жер. Минералдар, тау жыныстары, құрылымдық рельеф формаларының пайда болуына әкелетін генезисі, агрофизикалық, химиялық қасиеттері, эндо және экзогендік процестері туралы теориялық дағдыларды қалыптастырады. Топырақ пен ландшафтты картаға түсіруді сипаттауда ГАЖ технологияларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Топырақтану
    Несиелер: 5

    Топырақтың табиғи формация, жер ресурстарының объектісі және ауыл шаруашылығы өндірісінің құралы ретіндегі зерттеулері. Олар топырақтың пайда болуын, дамуын, құрылымын, құрамы мен қасиеттерін меңгереді, сонымен қатар оларды қорғау және тиімді пайдалану бойынша ғылыми зерттеулерді дамытады. топырақ пен биотаның құрлық бөлігі арасындағы байланыс ерекшеліктері. Топырақтың оның флорасы мен фаунасының өзгеруіндегі рөлі, топырақ процестеріне қоршаған орта факторларының өзгеруін, олардың динамизмін білу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамыту. Кәсіби деңгейде байланыс орнату, қарым-қатынастың мақсаты мен жағдайына негізделген коммуникацияларды сауатты құру қабілетін дамыту. Кәсіби қарым-қатынас саласында шет тілінде сөйлеу әрекетінің бағдарламасын құру барысында шығармашылыққа, жаңашылдыққа, алқалылыққа баулу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Органикалық химия
    Несиелер: 4

    Қазіргі теориялық органикалық химияның негізгі қағидаларын; органикалық қосылыстарды саралау принциптерін; жүйелі, рационалды және тривиалды номенклатура ережелерін зерделейді; түрлі сыныптардың органикалық қосылыстарын алудың негізгі тәсілдері, олардың физикалық және химиялық қасиеттері, органикалық қосылыстарды бөлу, тазалау және сәйкестендіру әдістері; органикалық қосылыстардың физикалық-химиялық қасиеттерін зертханалық синтездеу және зерттеу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамыту. Кәсіби деңгейде байланыс орнату, қарым-қатынастың мақсаты мен жағдайына негізделген коммуникацияларды сауатты құру қабілетін дамыту. Кәсіби қарым-қатынас саласында қазақ (орыс) тілінде сөйлеу әрекетінің бағдарламасын құру барысында шығармашылыққа, жаңашылдыққа, алқалылыққа баулу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдік шарушылығы I
    Несиелер: 5

    Дүниежүзілік ауыл шаруашылығы өндірісінде қолданылатын мәдени өсімдіктердің – дәнді, бұршақ, тамыржемісті, түйнектер түрлерін, сорттарын және формаларын анықтайды. Олардың өсу мен даму биологиясының ерекшеліктерін, селекциясы мен тұқым шаруашылығын зерттейді, оларды өсірудің қазіргі заманғы озық әдістерін қолдану арқылы оларды өндірудің технологиялық картасын жасау, ең аз еңбек пен материалды жұмсау арқылы жоғары өнім мен сапаны қамтамасыз етеді. . Бұл дақылдарды халық тұтынуы үшін жаңа және өңделген күйде пайдалану және халық шаруашылығының өнеркәсіп салаларына шикізат алу туралы білім алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бейорганикалық және аналитикалық химия
    Несиелер: 4

    Бейорганикалық және аналитикаық химияның негізгі заңдарын, теориялры мен қағидаларын зерделейді: бейорганикалық қосылыстардың сыныптары, аналитикалық сигналды өңдеу тәсілдері; анализдегі метрология, стандарттау және сертификаттау элементтері. Бейорганикалық заттар синтезінің әдістері мен тәсілдерін, периодтық заңнан және Периодтық элементтер жүйесінен келіп шығатын заттардың қасиеттерін; қазіргі химиялық, физикалық-химиялық анализ әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Стандарттау, сертификаттау және метрология
    Несиелер: 4

    Ол техникалық реттеу жүйесін, стандарттауды, өлшем бірлігін қамтамасыз етуді, заңнамалық және нормативтік құжаттарды, эталондардың түрлері мен категорияларын зерттейді. Стандарттау әдістерін, сертификаттау схемаларын, КО/ЕурЭО техникалық регламенттерінің талаптарын қолдану. Нарық субъектілерінің стандарттау, сертификаттау, метрологиялық нормалар мен ережелерге қойылатын талаптарды сақтауын талдау. Мемлекетаралық және халықаралық стандарттау, сертификаттау, метрология бойынша жұмыстардың экономикалық тиімділігін бағалау. Негізгі физикалық параметрлерді өлшеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тыңайтқыш қолдану және топырақтың биологиялық белсенділігі
    Несиелер: 6

    Биологиялық белсенділікті агроценоздар топырақтарындағы микробиологиялық, физиологиялық, биохимиялық процестердің жиынтығы ретінде зерттейді. Биологиялық белсенділіктің қоректік заттарды жұмылдыру және иммобилизациялаудағы рөлі туралы білімдерін қалыптастырады. Нақты және потенциалды биологиялық белсенділік: олардың топырақ жағдайын сипаттаудағы маңызы. Химиялық мелиоранттарды, дәстүрлі және дәстүрлі емес минералды және органикалық тыңайтқыштарды, өсімдіктерді қорғау химикаттарын (ӨҚҚ) және әртүрлі сипаттағы токсиканттарды қолдану дағдыларын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тыңайтқыштарды қолдану жүйесі
    Несиелер: 6

    Өсімдіктердің физиологиялық негіздерін, ауылшаруашылық дақылдарына тыңайтқыштарды шабындық жерлерге саралап қолданудың агротехникалық әдістері мен шарттарын зерттейді, бақшалар мен жидек алқаптарында, ашық және қорғалған жерлерде көкөніс дақылдарын өсіруде топырақтың агрохимиялық көрсеткіштеріне, сондай-ақ оларды сақтау технологиясына негізделген. Органикалық және минералды тыңайтқыштардың дозасын, топырақтағы қарашірік пен қоректік заттардың балансын анықтау әдістерін меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығы II
    Несиелер: 5

    Далалық дақылдардың спецификалық және сорттық формаларын, биологиялық ерекшеліктерін, қоршаған орта жағдайына қойылатын талаптарды және жоғары сапалы дақылдарды өсіру әдістерін зерттейді. Ауыл шаруашылығы өнімдерін – иіру, бақша дақылдарын, майлы дақылдарды, дәрілік дақылдарды және сирек экзотикалық өсімдіктерді жоғары сапалы және ең аз шығынмен максималды өнім алу үшін рентабельді өсірудің инновациялық технологияларын зерделейді; топырақ құнарлығын арттыратын және қоршаған ортаны қорғауды қамтамасыз ететін ресурсты, энергияны үнемдейтін технологиялардың әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Зиянды нематодтар, кенелер мен кеміргіштер
    Несиелер: 5

    Зиянды нематодтарды кенелерді, кеміргіштерді қоздырғыштар мен өсімдіктерді зақымдау агенттерінің үлкен тобы ретінде морфологиясын, физиологиясын, экологиясын, зерттейді. Зиянкестердің осы тобының зақымдану сипатын өз бетінше анықтау дағдыларын қалыптастыру, жанасатын немесе жүйелі әсер ететін пестицидтің атауы мен тобын әрі қарай анықтау үшін олардың ауыз қуысының құрылымын анықтау, әдістерін, дозаларын және оларды қолдану мерзімдерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық дақылдарының зиянкестері мен аурулары
    Несиелер: 5

    Зарардану заңдылықтарын, зиянкестер мен аурулардың ошақтарының пайда болуын зерттеу, сондай-ақ оларға қарсы өсімдіктерді қорғаудың кешенді шаралары, өсімдіктердің зақымдану сипаты бойынша зиянкестердің түрлерін анықтау, даму түріне, тіршілік әрекеті мен таралу жолдарына қарай. Ауру өсімдікті зерттеу дағдыларын қалыптастырады, инфекцияның ошағын және сипатын таба алады; әртүрлі аурулардың таралуына қысқа, орта, ұзақ мерзімді болжамдар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дала тәжірибе жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу және картограмма құру
    Несиелер: 5

    Агрохимиялық зерттеудің негізгі әдістерін меңгереді; ғылыми экспериментті жоспарлау кезеңдері; бақылау және есепке алу бағдарламасын құрастыру ережесі, өсімдіктер мен далалық тәжірибелерді төсеу және жүргізу әдістемесі; есеп әдістемесі және тәжірибеде ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімділігі нәтижелерін статистикалық өңдеу және қорытынды жасау, құжаттаманы және есептілікті жүргізу тәртібін; үлгі көлемін жоспарлау, эмпирикалық және теориялық бөлу, мәліметтерді өңдеудің статистикалық әдістері. Далалық тәжірибелерді ұйымдастыру және жүргізу және агрохимиялық картограммаларды құрастыру бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Агротопырақтану
    Несиелер: 5

    Агротехникалық шаралардың әсерінен болатын топырақ процестерін және олардың мәдени өсімдіктерге әсерін зерттейді, топырақтың физикалық, су-физикалық, физика-химиялық қасиеттеріне агротехникалық баға береді; су-ауа және жылу режимдері; оларды реттеу әдістері мен құралдары; топырақ құнарлығын шектейтін факторларды анықтау. Топырақтарды, құрылымын, құрамы мен қасиеттерін, оларды ауыл шаруашылығында пайдалану заңдылықтарын агротехникалық-мелиоративтік бағалаудың негізгі позициялары бойынша, құнарлылығын және топырақты қорғауды дамытуды арттыру бойынша кәсіби құзыреттілік дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Агрохимия
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылығын химияландырудың теориялық негіздерін зерттейді; өсімдіктердің қоректену мәселелері, оны реттеу әдістері; органикалық және Ғылыми зерттеулер мен далалық тәжірибелер негізінде тыңайтқыштарды саралап қолдану әдістерін әзірлейді. Минералды тыңайтқыштардың негізгі қасиеттері. Топырақ құнарлығы мен климаттық жағдайларды ескере отырып, минералды, органикалық, күрделі аралас тыңайтқыштар мен мелиоранттарды ұтымды пайдалана отырып, ауыл шаруашылығы дақылдарының минералды қоректенуін оңтайландыру дағдыларын қалыптастырады. мәдениеттердің биологиялық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Егіншілік
    Несиелер: 4

    Ғылыми ауыл шаруашылығының заңдылықтарын оқып үйрену; сипаттамалары мен ауыл шаруашылығы өндірісінде қолдану ерекшеліктері. Дәл егіншілік жүйесіндегі ғылыми зерттеу объектілері мен әдістері. Ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіруде топырақ құнарлылығын молайту және эрозия процестерінің алдын алу дағдыларын қалыптастырады; технологиялық процесті талдай білу: ауыл шаруашылығында интенсивті химиялық-техногендік әдістерді қолданудан туындайтын экологиялық мәселелер және егіншіліктің заманауи әдістерінің ерекшеліктері туралы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Топырақтың физикасы мен химиясы
    Несиелер: 6

    Топырақтың органикалық және минералдық бөлігінің шығу тегін, құрамы мен қасиеттерін, оның физикалық, химиялық, физика-химиялық және биологиялық қасиеттерін зерттейді. Агрохимиялық, химиялық және микробиологиялық талдаулар көрсеткіштері және оны шектеуші факторлар негізінде топырақтарды анықтау және топырақ қасиеттері мен режимдерін, топырақ құнарлылық деңгейін бағалай білу; оларды оңтайландыру шараларын әзірлеу; Заманауи әдістерді, құрал-жабдықтарды және материалдарды пайдалана отырып, топыраққа физикалық, химиялық, физика-химиялық ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Топырақтану және ауыл шаруашылығы өндірісінің негіздері
    Несиелер: 5

    Топырақ үлгілері бойынша әртүрлі типтегі және типтегі топырақтардың генетикалық, морфологиялық ерекшеліктерін зерттейді, рельеф формаларын, топырақтың өндірістік сипаттамаларын, ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің тіршілік ету жағдайларын және оларды өзгерту жолдарын анықтайды; , ауыл шаруашылығы және ауыл шаруашылығына арналмаған жерлердің құқықтық режимін реттеу шаралары. Ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің технологиялық карталарын, егіс алқаптарының құрылымына және механикаландыру құралдары мен қондырмаларының кешеніне сәйкес ауыспалы егіс схемаларын құрастыруда практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Топырақ химиясы
    Несиелер: 6

    Ол топырақтың химиялық құрамын, олардың қасиеттерін және оларда болып жатқан процестерді қазіргі заманғы химиялық және экологиялық көзқарастар деңгейінде зерттейді, сонымен қатар сортаңданған және бұзылған топырақтарды зерттеудің соңғы әдістемелік және әдістемелік тәсілдерін және топырақтағы мәселелерді шешу жолдарын зерттейді. ғылым. Топырақта ион-молекулалық және коллоидтық деңгейде жүретін процестердің химиялық негіздерін меңгереді. Топырақтану, экология, биогеохимия, органикалық және бейорганикалық химия сияқты бірқатар ғылымдардың тоғысында тұрған көптеген дәстүрлі емес мәселелерді игеруде теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Негізгі дақылдарға вегетациялық және лизиметрикалық тәжірибелер жүргізу әдістері
    Несиелер: 5

    Өсімдіктерді ұйымдастыруды зерттейді және лизиметриялық тәжірибелер мыналарды қамтиды: зерттеуді жоспарлау, таңдау, өсімдіктердің қоректенуін таңдау, дайындау және теориясы, топырақ және агрохимиялық зерттеулер жүргізу; тәжірибеде ауыл шаруашылығы дақылдарының шығымдылығы туралы мәліметтерді есепке алу және математикалық өңдеу әдісі, қорытынды жасау, топырақ түзілу процесінің тенденцияларын дұрыс анықтау. Вегетативтік және лизиметриялық тәжірибелерді ұйымдастыру және жүргізу және дақылдардың қоректік заттардың диагностикасын талдау және олардың нәтижелерін кәсіптік қызметте пайдалану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Ауыл шаруашылығы мәселелерін шешу жолдарын таңдау және ақпараттарды пайдалану негізінде оларға қол жеткізу, агрохимия мен топырақтануда жалпы ғылыми және арнайы әдістерді қолданатын ғылыми зерттеулер; топырақты зерттеуге сәйкес тақырыпты таңдаудың негізгі әдістері, тыңайтқыштар және оларды жүзеге асыру бағдарламасын жасау әдістері; отандық және шетелдік тәжірибенің ақпарат көздерін алгоритмдік іздеу, агрохимия және топырақтану ғылымының ерекшеліктерін зерттей отырып мақсат қоя алады. Ғылыми зерттеулердің бағдарламасын құрастыру дағдысы; ғылыми әдебиеттерді отандық ретінде талдау, және шетелдік авторлардың өсімдік шаруашылығының технологиясын зерттеу және топырақ құнарлығын көбейту тақырыбына арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан Республикасының топырақ құнарлылығы
    Несиелер: 4

    Қазақстан топырағының топырақ түзілу мәнін зерттейді, топырақ құнарлығын сақтау және арттыру бойынша жаңа ғылыми зерттеулерді іздестіру, жерді модельдеу және цифрландыру принциптері, топырақтың ластануы мен деградациясындағы антропогендік фактордың рөлі, интенсификация факторларының ауыл шаруашылығын сақтау принциптерімен қатаң байланысы; топырақ құнарлығын арттырудың биологиялық әдістерін кеңінен қолдану және барлық табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану. Топырақты-экологиялық бағалау және топырақты сорттау бойынша кәсіби дағдыларды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
    Несиелер: 12

    Оқытудың қосымша бағдарламасы Minor (Минор) – пәндер мен модульдар жиынтығынан және басқа да оқу жұмыстарының түрлерін қамтитын білім алушыларға қосымша құзіреттіліктер беру үшін қамтылған шара.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестер мен аурулардан қорғау
    Несиелер: 5

    Зиянкестер мен аурулардың құрылысы мен даму ерекшеліктерін, қоршаған ортамен қарым-қатынасын, өсімдіктердің зияны мен зақымдану түрлерін зерттейді, оның ішінде егіннің шығынына экономикалық баға бере біледі. Топырақты мекендейтін аурулардың зиянкестерінің, спораларының әсерінен болатын өнім шығынын жою немесе азайтудан өсімдіктерді кешенді қорғау әдістерін дағдылайды, зияндылықтың белгіленген экономикалық шектерін ескере отырып, өсімдіктерді зиянкестер мен аурулардан кешенді қорғау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктерді химиялық және биологиялық қорғау
    Несиелер: 5

    ААуыл шаруашылығы дақылдарын зиянкестерден, ауру қоздырғыштардан химиялық және биологиялық қорғаудың заманауи құралдарын зерттейді. Мәдени өсімдіктер мен қоршаған орта үшін ең ұтымды және қауіпсіз әдістерді қолдана отырып, кешенді қорғау шаралары жүйесінде заманауи өсімдіктерді қорғау құралдарын дұрыс қолдану әдістерін терең білу. Отандық және шетелдік зерттеулер мәліметтерін жинақтау арқылы мәдени дақылдарды зиянкестерден, аурулардан және арамшөптерден қорғаудың агротехникалық, биологиялық және химиялық әдістерін ғылыми негізделген үйлестіру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мелиорациялық топырақтану
    Несиелер: 4

    Әртүрлі мелиорация түрлерін қажет ететін топырақтың құрамы мен қасиеттерін өзгерту процестерін зерттейді, кейін оларды жүзеге асырудың орындылығын негіздейді, өзгерістерді болжайды және топырақ құнарлылығының төмендеуінің себептерін анықтайды; сонымен қатар топырақты мелиорациялаудың оңтайлы, тиімді техникасы, әдістері мәселелерін шешу жолдарын анықтайды және ауылшаруашылық мелиорациясының теориялық негіздерінің бірі болып табылады. Мелиорациялық шаралардың топырақтың агрофизикалық, агрохимиялық, биологиялық қасиеттеріне әсер ету дағдылары мен әдістерін; ауыл шаруашылығындағы экологиялық талаптарды ескере отырып, ауыспалы егісте мелиоративтік және технологиялық аспектілерді әзірлеу. ауыл шаруашылығы дақылдарының қажеттіліктерінде суаруды тиімді пайдалану туралы және мелиорацияланған топырақтарды түбегейлі жақсарту, трансформациялау жолдарын көрсетуді игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Топырақ георафиясы
    Несиелер: 5

    Ол географиялық кеңістіктегі топырақтың түзілу және даму процестерін зерттейді. Топырақтардың зоналық белгілеріне қарай негізгі физикалық-химиялық қасиеттеріне сипаттама, топтастыру тәсілдері мен топырақ географиясының негізгі заңдылықтары және Қазақстандағы топырақтардың негізгі түрлеріне сипаттама берілген. Топырақтар, олардың генезисі және кеңістікте таралуы туралы негізгі және жүйеленген білімді қалыптастырады; әртүрлі деңгейдегі географиялық зерттеулерде ақпараттық фактор ретінде педосфераның рөлін белгілеу. Топырақтарды географиялық жағдайына байланысты бағалау дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық дақылдарының селекциясы және тұқым шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылығы дақылдарының селекциясы мен тұқым шаруашылығының теориялық негіздері мен озық заманауи әдістері мен технологияларын, тұқымды сертификаттау негіздерін оқып-үйрену, кең өрісті жоғары өнімді сорттар жасау әдістері мен тәсілдерін қолдану. Төзімді тұқымдарды ауыл шаруашылығы өндірісіне енгізу. Өсіру процесін жоспарлау, селекцияның бастапқы материалын таңдау, құру және зерттеу әдістерімен дағдылар қалыптасады; сорттың бастапқы тұқым шаруашылығын ұйымдастыру; тұқымдық материалды пысықтаудың және сорттық бақылау жүргізудің заманауи технологиялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экологиялық картография
    Несиелер: 5

    ГАЖ технологияларын пайдалана отырып, топырақ пен ландшафт картасын жасауды, аумақтың қазіргі экологиялық жағдайын және ауыл шаруашылығы өнімдерінің агроэкологиялық қауіпсіздігін бағалау әдістерін зерттейді. Әртүрлі деңгейдегі ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, қоршаған ортаны зерттеудің негізгі бағыттары бойынша географиялық тәсілдер дағдыларын қалыптастырады; экологиялық-географиялық ғылыми зерттеулерде экологиялық карталар мен картографиялық әдістерді құрастырудың дұрыстығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топырақ эрозиясы
    Несиелер: 5

    Эрозия-аккумуляциялық процестер ағынының теориялық негіздерін, су және жел эрозиясының негізгі факторларын зерттейді; эрозияға ұшыраған топырақтар мен эрозиялық рельеф элементтерінің классификациясы мен диагностикасы қарастырылады. Жерді түбегейлі жақсартуға, ауыл шаруашылығы өндірісінің дамуының тұрақтылығы мен серпінділігін қамтамасыз етуге, оның ауа райы жағдайларының әсеріне тәуелділігін төмендетуге бағытталған агротехникалық шаралар. Су және жел эрозиясының алдын алу бойынша агротехникалық, орман-мелиоративтік, гидротехникалық және ұйымдастыру-шаруашылық шараларының дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топырақ картографиясы
    Несиелер: 5

    Топырақ ресурстарын қазіргі заманғы картаға түсірудің принциптері мен әдістерін, ауқымды топырақ картасын жасау әдістемесін, далалық топырақ жамылғысының әдістерін және оларды жерді қашықтықтан зондтау арқылы топырақ материалдарын картаға түсіру үшін пайдалануды зерттейді. Топырақтың құнарлығын арттыру бойынша агротехникалық-мелиоративтік шараларды жүзеге асыру үшін топырақ зерттеу материалдарын өндірістік мақсатта пайдалану тәжірибесін қалыптастырады. Эрозияға бейім және эрозияға ұшыраған жерлерді болдырмау және қорғау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Адаптивті - ландшафтты егіншілікте қор үнемдеу технологиялары
    Несиелер: 4

    Нарықтық экономика жағдайында ол ресурс үнемдеу факторын ескере отырып, ауылшаруашылық ландшафттарына дәлме-дәл егіншілік жүйесін бейімдеудің экономикалық механизмін қайта құру процестерін зерттейді және өндірісті ресурстық принцип бойынша ұйымдастыру-және топырақ құнарлылығын көбейту үшін энергияны үнемдеу. Ресурс үнемдейтін технологияларды және дәл егіншілікті қолдану арқылы шығындарды азайту және қоршаған ортаға зиянын азайту кезінде өндіріс тиімділігін арттыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылығын химизациялаудың экологиялық негіздері
    Несиелер: 4

    Ауыл шаруашылығын теңгерімді химияландыруды зерттейді, экологиялық таза өнім өндіруді қамтамасыз етеді, оның көмегімен «өнімдерді, жоғары тағамдық құндылығы, денсаулықты жақсартатын, улы емес, канцерогенді емес, адам ағзасына оны тұтыну процесінде, топырақ құнарлығын арттыруда, қышқыл және тұзды топырақтарды жақсартуда, жемшөптің тағамдық құндылығын сақтауда және арттыруда мутагендік немесе басқа да жағымсыз әсерлер. Экологиялық таза өнім өндіру дағдыларын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жеміс көкөніс шаруашылығы
    Несиелер: 4

    Жеміс-жидек дақылдарын өсірудің биологиялық ерекшеліктері мен технологияларын, отырғызу материалын, жеміс плантацияларын салуды және жеміс-жидек өндіруді зерттейді, жемістердің негізгі топтары – анар, түйіршіктелген жемістер және басқа да дәстүрлі емес жеміс дақылдары. Типтік белгілеріне қарай олардың түрлері мен сорттарын анықтауға, әр түрлі кесу түрлерін қолдану арқылы тәж қалыптастыру; зиянкестер мен аурулармен күресу жолдарына дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Питомник қызметі
    Несиелер: 4

    Жеміс, жидек, жүзім және сәндік дақылдардың питомниктерінің классификациясын оқып үйрену. Ауыспалы егістіктер және егістерді көбейту әдістері, өсіру технологиясы және отырғызылатын материалдың өндірістік қуатын арттыру. Тамырсабақтарды, екпелерді, сау материалды өсіруді, күтімді және олардың сапасын бақылауды біледі. Жеміс және сәндік дақылдарды бақшаның аналық және мектеп тармақтарында, сондай-ақ жабық тамыр жүйесі мен егін жинаудан кейінгі тұқымның пісуі және олардың стратификациясы бойынша көбейту және өсіру дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Табиғи мал-азықтық өсімдіктер
    Несиелер: 4

    Табиғи жайылымдарды, шабындықтарды және олардың биологиялық ерекшеліктерін теориялық негіздеуді зерттейді. Құрғақ дақылдарды өсіру технологиялары. Қазақстан Республикасының күрделі климаттық жағдайларында табиғи жайылымдар мен шабындықтарды сақтау мәселелерінің теориясы мен тәжірибесі саласында білімдерін қалыптастырады. Олар ғылыми-тәжірибелік жұмыстарды және далалық тәжірибелерді жүргізу дағдыларын меңгереді, оларды кейінірек кәсіби қызметінде қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Топырақ пен өсімдікті инструменталді зерттеу әдісі
    Несиелер: 4

    Топырақ құнарлылығын молайту, ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің агротехнологияларының негізгі элементтерін бақылау мәселелері бойынша ғылыми зерттеудің аспаптық әдістерін зерттейді; өсімдіктердің қоректенуінің теориялық мәселелері және оларды реттеу әдістері. Органикалық және минералды тыңайтқыштарды қолдану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • АӨК қорғалған топырақта бизнес жоспарлау мен өндіруді ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Жылыжай шаруашылығындағы заңдылықтарды, принциптерді, өндірісті ұйымдастыру формаларын, кәсіпкерлік қызмет формаларын, бизнес-жоспарды, лизингті, коммерциялық қызметті зерттеп, меңгереді. Агроөнеркәсіптік кешеннің ресурстық әлеуетін ұтымды пайдалану әдістерін, ауыл шаруашылығы кәсіпорындарының өндірістік-қаржылық қызметін экономикалық талдау және бизнес-жоспарлау құралдарын игереді. Агроөнеркәсіптік кешендегі қорғалған топырақтың ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіру және өткізу кезінде еңбекті ұйымдастырудың және материалдық ынталандырудың прогрессивті нысандарын қолданудың тиімділігін есептеу және таңдау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Топырақтың, өсімдіктер және тыңайтқыштардың химиялық анализі
    Несиелер: 4

    Топыраққа химиялық әсер ету шараларының жүйесін зерттейді, топырақ пен агрохимиялық талдаудың заманауи әдістерін және олардың нәтижелерін өндірістік қызметте пайдалануды меңгереді, дақылдарды өсіруде оның қасиеттерін жақсарту үшін әртүрлі ауылшаруашылық ландшафтарындағы топырақ түзілу процесінің тенденцияларын сауатты анықтау. Ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің қоректенуін басқару, тыңайтқыш берудің оңтайлы нормаларын, мерзімдерін және әдістерін анықтауда теориялық және практикалық білім мен дағдыларды қалыптастырады. әртүрлі еңбек жағдайларында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мал азығы өндірісі
    Несиелер: 4

    Шабындық пен жайылымдағы өсімдіктердің биологиялық және экологиялық ерекшеліктерін зерттейді. Олар мәдени біржылдық және көпжылдық мал азықтық дақылдардың минералды қоректенуінің технологиялық аспектілерін меңгереді, жем-шөп алқаптарын жақсарту жүйелері және оларды құру шаралары; жайылымдарды ұтымды пайдаланудың ұйымдары мен әдістерін, жасыл конвейерді ұйымдастыруды; пішен, сүрлем, пішендеме, жасанды сусыздандырылған мал азығын дайындау технологиялары, жемшөп сапасына қойылатын стандарт талаптары. Қазіргі жағдайда жануарларды рационды азықтандырудың теориясы мен тәжірибесі саласында нақты білім алу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және агробизнес негіздері
    Несиелер: 4

    Агроөнеркәсіп кешеніндегі маркетингтік және коммерциялық зерттеулердің ерекшеліктерін зерттейді. Кәсіпкерлік және кооперативтік қызметті мемлекеттік реттеудің ерекшеліктерімен таныстыру. Белгілі бір салада немесе экономика секторында бизнес-идеяларды қалыптастыру, тәуекелдерді басқару, кәсіпкерлік және ұжымдық қызметтің тиімділігін бағалау және талдау механизмін ашады. Ойлау түрін, өмір салтын, өз бизнесін құру және тіркеу, құрылтай құжаттарын, АӨК стратегияларын, бизнес-жоспарларды әзірлеудің кәсіпкерлік идеяларын жүзеге асыруды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Академиялық адалдық пен әдептілік принциптерін ескере отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін қарым-қатынас жасау.

  • Код ON13

    Ауыл шаруашылығы өндірісінің белгісіздігі жағдайында кәсіпкерлік дағдылар мен жұмыс тәжірибесіндегі зерттеуді қолдану.

  • Код ON9

    Жеміс-көкөніс өсімдіктерінің өнімді бөліктеріндегі органикалық заттардың синтезін, сондай-ақ олардың бүкіл вегетациялық және онтогенезде жиналуын зерттей отырып, ауыл шаруашылығында топырақ түзілу процестерін, олардың химиялық өзгерістерін реттеу.

  • Код ON12

    Биопрепараттар және өсімдік шаруашылығында , химиялық өнімдердің ауыл шаруашылығы нарығында маркетингтік және коммерциялық зерттеулер жүргізу.

  • Код ON14

    Ауыл шаруашылығы мәселелерін шешуде, жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дұрыс қорғау, кәсіби қызметте әрекеттерін реттеп, әртүрлі әдістерді қолдану.

  • Код ON4

    Нормативтік құжаттар негізінде топырақ құнарлығын молайту, өсімдіктерді кешенді қорғау және ауыл шаруашылығы өнімдерінің агроэкологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету технологиясын пайдалана отырып, агротопырақтану, агрохимия және экологияның заманауи мәселелерін шешуді ұсыну.

  • Код ON2

    Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, әлеуметтік - мәдени, кәсіби дамуды, ғылыми және эксперименттік зерттеулердің, әдістерін көрсету.

  • Код ON3

    ГАЖ технологияларын пайдалана отырып, топырақты өңдеудің жаңа әдістерін меңгере отырып, тыңайтқыштарды дәл егіншілік жүйесінде сараланған қолдану әдістерін әзірлеу, топырақ пен ландшафтты картаға түсіру.

  • Код ON5

    Агрохимия мен топырақтануда ақпараттық технологияларды, заманауи білім мен біліктерді пайдалана отырып, агрохимиялық, химиялық және микробиологиялық талдаулардың көрсеткіштерін талдай отырып және оларды тәжірибеде қолдана отырып, мақсаттарды, агрохимия мен топырақтануда оның жетістіктерін шешу жолдарын таңдауды өз бетінше анықтауға дағдыландыру.

  • Код ON10

    Тиісті әдістерді қолдана отырып өсімдік шаруашылығын өндіру және топырақ құнарлығын молайту технологиялары бойынша отандық және шетелдік әдеби көздерден ақпаратты талдау және жинақтау негізінде ғылыми зерттеулер жүргізу, тәжірибе нәтижелерін статистикалық өңдеуді қолдану және қорытынды жасау.

  • Код ON7

    Топырақтардың генезисі, агрофизикалық, химиялық, морфологиялық белгілері және Қазақстанда кең тараған топырақ түзуші процестері бойынша жіктеп, ауыл шаруашылығында қолданылуын негіздеу.

  • Код ON11

    Болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын бағалау, әртүрлі экономикалық және шаруашылық жағдайларда еңбекті нормалау кезінде шешім қабылдау және табу қабілетімен кәсіби қызметті орындауға жоғары ынталы болу

  • Код ON8

    Жоғары өнім алу үшін өсімдіктердің өсуі мен дамуын жақсарту факторларын анықтау, оларды өңдеу және сақтау үшін жоғары сапалы ауылшаруашылық өнімдері, өсімдіктердің физиологиялық жағдайын, сорттар мен будандардың топырақ-климаттық жағдайларға бейімделу мүмкіндіктерін бағалау.

  • Код ON6

    Сорттық технологияны ескере отырып, модельдеу және жобалау қоршаған ортаның экожүйелеріне байланысты агрометеорологиялық және мелиоративтік шаралардан әр түрлі ауыл шаруашылығы дақылдарының жерлерін өңдеу, тыңайтқыш қолдану жүйелерін, әртүрлі әдістемелік тәсілдерді қолдану

Top