Жаңа білім беру бағдарламасы

6B08140 Жеміс-көкөніс шаруашылығы в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.Әуезовтың өмірі мен шығармашылығы зерттелген; жазушының шығармашылық зертханасы талдап, сарапталады. Ұлы жазушының өмірі мен шығармашылығы туралы білімдерін қалыптастырады, әлем әдебиетінің Алтын қорына кіретін атақты шығармалары бар, орта мектепте және университеттерде кеңінен оқытылады. М.Әуезовпен белді қоғам қайраткері ретінде танысу. Әлемдік және Шығыс әдебиетіндегі М.Әуезовтың әдеби мұрасына талдау жасау дағдысын қалыптастырады. Сол арқылы отансүйгіштік және патриоттық сезімдер қалыптастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктер биологиясы
    Несиелер: 5

    Жасыл өсімдіктердің табиғаттағы және ауылшаруашылық өндірісіндегі рөлін, олардың құрылымын, көбеюі мен эволюциясын зерттейді. Ол аймақтарда дақылдар арасында жиі кездесетін морфологиялық белгілерді, олардың физиологиялық жағдайын, бейімделу әлеуетін және өсу, даму және өнім сапасын жақсарту факторларын қарастырады. Өсімдіктер физиологиясын білу, практикалық есептерді шешуде олардың әдістерін қолдана білу, негізгі физиологиялық әдістерді білу, тірі жүйелердің жай-күйін талдау және бағалау және онтогенездің әсері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абай Құнанбаевтың өмірі, шығармашылығы, әдеби мұрасы мен оның философиялық, қоғамдық көзқарастарын зерттеп, тани отырып, әлемдік және қазақ әдебиетін оқып, үйрену тарауымен танысады. Абайтанудың бастауында тұрды Алихан Бөкейханов, Ахмет Байтурсынов және Міржақып Дулатов. Абай поэзиясының жаңашылдығы туралы білімдерін қалыптастырады, ұлттық әдеби тілді байытудағы рөлін зерттеу, ақынның халық өміріндегі рухани мәдениеттің әлеуметтік мақсатының мәнін түсінуінің тереңдігін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Ол руханиятты қазақ халқының мұрасы ретінде зерттейді, қазақ мәдениетін, зерттелу кезеңдерін зерттейді. Қазіргі ұлттық бірегейлікті, прагматизмді, бәсекеге қабілеттілікті, ұлттық бірегейлікті, ұлттық кодты қарастырады. Рухани жаңғыру, рухани жаңғыру міндеттерін, жобаларын зерделеу: Қазақстандағы жаңғыру кезеңдері. «Рухани жаңғыру» бағдарламасының тұжырымдамалық, практикалық компоненттерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 4

    Зерттеушіге ғылыми мәтіндерді оқуға, түсінуге және жазуға мүмкіндік беретін тілдік құзіреттілікті зерттейді. Айдарда ғылыми мәтіндерді, баяндамалар мен жарияланымдарды дайындау, жазу және жариялау бойынша ұсынымдар бар. Олардың себеп-салдарлық байланысында аналитикалық деректердің ғылыми қайта тұжырымдарын, пайымдарын құрастыруда қолданады; ғылыми зерттеулердің оң перспективті нәтижелерін бағалауға немесе керісінше келешегі жоқ, қате нәтижелерді жоққа шығаруға немесе оппонациялауға, ғылыми зерттеулердің есептері мен бағдарламалары мен әдістемелік әзірлемелерін жасауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейорганикалық және аналитикалық химия
    Несиелер: 4

    Периодтық Заңнан және элементтердің периодтық жүйесінен туындайтын заңдылықтар негізінде химиялық заттарды, заттардың химиялық қасиеттерін синтездеу әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Аналитикалық химияның теориялық негіздері, химиялық реакциялардың негізгі түрлері, аналитикалық тәжірибеде қолданылатын заттарды анықтау және сандық анықтау әдістері туралы білімі бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Жемістер мен көкөністерді өндірудің теориялық негіздері мен заманауи технологияларын зерттейді. Ауыл шаруашылығында зерттеу жұмыстары мен эксперимент жүргізу, тәжірибелік нәтижелерді ғылыми талдау, ғылыми жетістіктерді ауыл шаруашылығы практикасында шығармашылық қолдану білімдерін зерделейді. Ашық және қорғалған топырақта көкөніс өсіруді жүргізудің, көкөніс дақылдарының тұқым шаруашылығы жүйесінің, жеміс және жидек дақылдарының отырғызу материалын өндірудің практикалық тәжірибесін; жемістер мен көкөністерді өндіру, сақтау және қайта өңдеу жөніндегі мамандандырылған кәсіпорынды басқару құрылымын айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Агрометеорология
    Несиелер: 4

    Ортаның (жарық, жылу, ылғал) негізгі факторларындағы ауыл шаруашылығы дақылдарының нормативтік агрометеорологиялық қажеттіліктерін зерделейді; ауа райының негізгі компоненттерін және оның болжамдарын біледі; метеорологиялық аспаптармен және агрометеорологиялық бақылау түрлерімен таныстырады; агрометеорологиялық болжамдар мен ауыл шаруашылығын бағалау әдістерін зерделейді, ауыл шаруашылығы үшін қауіпті метеорологиялық құбылыстарды айқындайды және олардан қорғаудың қажетті тәсілдерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гүлді өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 5

    Гүлді өсімдіктердің жіктелуін, олардың морфологиялық сипаттамаларын зерттейді. Студенттердің әлемнің ғылыми бейнесінің тұтастығы туралы түсінік алу үшін гүлді өсімдіктердің құндылығын түсінеді; тірі организмдердің жасушалық құрылымы туралы, өмірді ұйымдастырудың ерекше формасы (деңгейі) ретінде организм туралы, табиғаттағы биологиялық әртүрлілік туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру. Білімді ғылыми зерттеулерде де, түрлі шаруашылық және оқу ұйымдарында да қолдануға дағдыландырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Органикалық химия
    Несиелер: 4

    Көмірсутектер мен олардың туындыларының құрылымын, қасиеттері мен синтездеу әдістерін; олардың қозғалысын, жеміс-көкөніс өсімдіктеріндегі биохимиялық процестердегі динамикасын зерттейді. Көмірсутектердің туындылары-бір немесе бірнеше сутегі атомдарын басқа атомдарға немесе атомдар тобына (функционалды топтар деп аталады) алмастыру арқылы көмірсутектерден алынған заттар.-мысалы, жеміс-көкөніс өсірушілердің агрономдары үшін маңызды зат-бастапқы крахмалдың синтезі-фотосинтетикалық реакциялардың бастапқы, аралық өнімі, сонымен қатар оның зерттелген жеміс-көкөніс дақылдарының жемістері мен жидектерінде соңғы гексозаларға, пентозаларға және басқа көмірсулар топтарына, майлар мен эфир майларына, дәрумендерге және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық өсімдіктерінің таксономиясы
    Несиелер: 5

    Өсімдіктердің табиғи жіктелуімен айналысатын ауылшаруашылық өсімдіктерінің таксономиясын зерттейді, морфологиялық белгілерді, сондай-ақ вегетациялық белгілерді анықтайды. Ұқсас белгілері бар өсімдіктерді анықтайды, түрлер деп аталатын топтарға біріктіріледі. Таксономиялық бірліктерді зерттеу және бөлу негізінде ауылшаруашылық өсімдіктерінің таксономиясының табиғи жіктелуін қарастырады, олардың тарихи дамуында олардың арасындағы байланысты орнатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамыту. Кәсіби деңгейде байланыс орнату, қарым-қатынастың мақсаты мен жағдайына негізделген коммуникацияларды сауатты құру қабілетін дамыту. Кәсіби қарым-қатынас саласында шет тілінде сөйлеу әрекетінің бағдарламасын құру барысында шығармашылыққа, жаңашылдыққа, алқалылыққа баулу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамыту. Кәсіби деңгейде байланыс орнату, қарым-қатынастың мақсаты мен жағдайына негізделген коммуникацияларды сауатты құру қабілетін дамыту. Кәсіби қарым-қатынас саласында қазақ (орыс) тілінде сөйлеу әрекетінің бағдарламасын құру барысында шығармашылыққа, жаңашылдыққа, алқалылыққа баулу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдік шарушылығы I
    Несиелер: 5

    Дүниежүзілік ауыл шаруашылығы өндірісінде қолданылатын мәдени өсімдіктердің – дәнді, бұршақ, тамыржемісті, түйнектер түрлерін, сорттарын және формаларын анықтайды. Олардың өсу мен даму биологиясының ерекшеліктерін, селекциясы мен тұқым шаруашылығын зерттейді, оларды өсірудің қазіргі заманғы озық әдістерін қолдану арқылы оларды өндірудің технологиялық картасын жасау, ең аз еңбек пен материалды жұмсау арқылы жоғары өнім мен сапаны қамтамасыз етеді. . Бұл дақылдарды халық тұтынуы үшін жаңа және өңделген күйде пайдалану және халық шаруашылығының өнеркәсіп салаларына шикізат алу туралы білім алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығын механикаландыру
    Несиелер: 4

    Бау-бақша және көкөніс плантацияларында машиналар мен құрал-жабдықтарды – отырғызу соқасын, шұңқыр қазғышты, көшет отырғызғышты, көкөніс сепкіштерді, қопсытқыштарды, шаңсорғыштар мен бүріккіштерді, қопсытқыштарды, тырмаларды, қашауларды және т.б. пайдалануды және тиімділігін арттыруды қарастырады. көкөніс плантацияларында; жеміс-көкөніс өнімдерінің ауыл шаруашылығы нарықтарын зерттеу және ауыл шаруашылығы өндірісін механикаландыру; жеміс-көкөніс дақылдарының топырақтарын зерттеу әдістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылығында машина пайдалану
    Несиелер: 4

    Пайдалануды ұйымдастырудың, машина-трактор паркін пайдаланудың және механикаландырудың теориялық және практикалық негіздерін зерттейді; машиналар мен агрегаттарды белгілі бір бау-бақша саласында – бау-бақша және көкөніс плантацияларында – отырғызу соқасын, шұңқыр қазғыштарды, трансплантациялау машиналарын, көкөніс сепкіштерді, қопсытқыштарды, шаңсорғыштар мен бүріккіштерді, қопсытқыштарды, тырмаларды, қашауларды және т.б. пайдалануды қарастырады. көкөніс плантацияларында, жылыжай шаруашылығында және жүзім шаруашылығында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Стандарттау, сертификаттау және метрология
    Несиелер: 4

    Ол техникалық реттеу жүйесін, стандарттауды, өлшем бірлігін қамтамасыз етуді, заңнамалық және нормативтік құжаттарды, эталондардың түрлері мен категорияларын зерттейді. Стандарттау әдістерін, сертификаттау схемаларын, КО/ЕурЭО техникалық регламенттерінің талаптарын қолдану. Нарық субъектілерінің стандарттау, сертификаттау, метрологиялық нормалар мен ережелерге қойылатын талаптарды сақтауын талдау. Мемлекетаралық және халықаралық стандарттау, сертификаттау, метрология бойынша жұмыстардың экономикалық тиімділігін бағалау. Негізгі физикалық параметрлерді өлшеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зиянды нематодтар, кенелер мен кеміргіштер
    Несиелер: 5

    Морфологияны, физиологияны, экологияны және зиянды нематодтарға, кенелерге, кеміргіштерге сыртқы факторлардың әсерін қабылдаушы өсімдіктің қоздырғыштары мен зақымдану агенттерінің үлкен тобы ретінде анықтайды; Зиянкестердің осы тобының зақымдану сипатын дербес анықтау білімін зерделейді, контактілі немесе жүйелі әсер ететін улы химикаттың атауы мен тобын одан әрі айқындау, оларды қолдану тәсілдерін, дозалары мен мерзімдерін айқындау үшін олардың ауыз аппараты құрылысының ерекшеліктерін айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық дақылдарын химиялық және биологиялых қорғау әдістері
    Несиелер: 5

    Жұқтыру, зиянкестер мен аурулар ошақтарының пайда болу заңдылықтарын және жеміс-көкөніс дақылдарын химиялық және биологиялық қорғау жүйесін зерделейді. Зиянкестердің түрлерін өсімдіктердің зақымдану сипаты, олардың даму түрі, олардың тіршілік ету және таралу тәсілдері бойынша сәйкестендіру дағдыларын дамытады; ауру өсімдіктерді зерттеу. Фитопатологиялық және энтмологиялық зерттеулер негізінде әртүрлі аурулар мен зиянкестердің таралуының қысқа, орташа, ұзақ мерзімді болжамдарын жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдік шаруашылығы II
    Несиелер: 5

    Далалық дақылдардың спецификалық және сорттық формаларын, биологиялық ерекшеліктерін, қоршаған орта жағдайына қойылатын талаптарды және жоғары сапалы дақылдарды өсіру әдістерін зерттейді. Ауыл шаруашылығы өнімдерін – иіру, бақша дақылдарын, майлы дақылдарды, дәрілік дақылдарды және сирек экзотикалық өсімдіктерді жоғары сапалы және ең аз шығынмен максималды өнім алу үшін рентабельді өсірудің инновациялық технологияларын зерделейді; топырақ құнарлығын арттыратын және қоршаған ортаны қорғауды қамтамасыз ететін ресурсты, энергияны үнемдейтін технологиялардың әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және өңдеу технологиясы
    Несиелер: 6

    Алынған өсімдік шаруашылығы өнімдерін жинаудан кейін тазарту және оны үнемді сақтауды ұйымдастыру бойынша іс-шаралар кешенін әзірлеу, өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтаудың ғылыми принциптерін, сақтау кезінде өнімде болатын процестерді, өнімділікті сақтаудың ғылыми негіздерін меңгеру дағдыларын қалыптастырады. шикізат пен дайын өнімнің сипаттамалары мен қасиеттері. Алынған өсімдік шаруашылығы өнімдерін жинаудан кейін тазарту және оны үнемді сақтауды ұйымдастыру бойынша іс-шаралар кешенін әзірлеуде білімін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көкөніс өнімдерін және картопты сақтау және өңдеу технологиясы
    Несиелер: 6

    Көкөніс пен картопты сақтау және өңдеу үшін өндіру технологияларын қолдануды зерттейді. Көкөніс және картоп өнімдерін танаптан дұрыс тасымалдау, стандарт пен техникалық шарттардағы технологиялық талаптарды сақтай отырып, алдын ала өңдеу, кептіру, үстіңгі қабаттардың қажетсіз қалдықтарынан тазарту мәселелерін қарастырады. Ол үйінділерде, траншеяларда, сондай-ақ тамақ, фармацевтика және басқа салаларда өңдеуге арналған шикізат ретінде сақтау үшін тауарлық тиістілігін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көкөніс дақылдарын аурулардан қорғау
    Несиелер: 5

    Көкөністердің әртүрлі топтарының ауруларын зерттейді- қырыққабат-қара аяғы, қырыққабат қабығы; септория, қызанақтың кеш ауруы; асқабақтың ұнтақты көгеруі және басқа бактериялық, вирустық, саңырауқұлақ, сондай-ақ басқа да көкөністердің жұқпалы емес аурулары. Осы аурулардың таралу агенттерінің қоздырғыштарын қарастырады. Өндіріске жіберілген препараттарды қолданумен күрестің биологиялық, агротехникалық және химиялық әдістері бойынша білімдерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дүниежүзілік көкөніс шаруашылығы
    Несиелер: 4

    Жаһандық ауқымда қызанақ, пияз, қырыққабат және басқа да дақылдар үшін жаңа піскен көкөністерді өндіруді зерттейді. Қазіргі заманғы инновациялық технологияларды қолдану және көкөніс шаруашылығын интенсификациялау негізінде оңтүстік елдерде оларды өндірудің технологиялық ерекшеліктерін қарастырады. Алыс және жақын шетелдердің негізгі көкөніс дақылдарының морфологиясы мен агротехникалық қажеттіліктерін (жылытуға, жарықтандыруға, егістіктерде және жылыжайларда) зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жылыжай көкөністері мен жидектер өндірісі
    Несиелер: 4

    Көкөністердің жылыжай дақылдарын өсірудің технологиялық картасын құрастыра алады; көкөністердің жылыжай сорттары мен будандарының биологиялық сипаттамаларын пайдаланады; жылыжайларда өндіру үшін өсірілген көкөніс және жидек өсімдіктерінің сорттарын өсіру технологияларын әзірлейді; оларды өсіру әдістерінің технологиялық тізбегін дұрыс құру; тамшылатып суару және тыңайту арқылы жылыжай дақылдарын өсірудің соңғы технологиялары, жабық және ашық жерге көшет өсірудің кассеталық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қарқынды негіздегі жүзім шаруашылығы
    Несиелер: 4

    Топырақтағы жүзімнің морфологиясы мен агротехникалық қажеттіліктерін және тіршілік әрекетінің климаттық факторларын қарастырады. Селекциялық процесті жетілдіру негізінде өсірудегі инновацияларды, жүзім өсірудің технологиялық картасын жасау үшін жүзім шаруашылығының ампелографиялық жаңа жетістіктерін зерттейді; бұдан басқа, жаңа піскен, өңделген жүзімді тұтыну және әртүрлі газды орталарда ұзақ сақтау мәселелерін қарастырады. Жүзімді өсірудің, көбеюдің, жас жүзімдіктерді салудың, сондай-ақ ескі жүзімдіктерді жасартудың прогрессивті технологиясының дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көкөніс дақылдарын зиянкестерден қорғау
    Несиелер: 5

    Көкөніс дақылдарының зиянкестерін өсімдіктердің жекелеген топтары бойынша қырыққабаттың жапырақты түрлері, жасыл, Бұлбұл, тамыр дақылдары, қызанақ, қияр және басқалары зерттейді. Таксономия, олардың құрылымының жалпы және ерекше белгілері және зиян келтіру ерекшеліктері туралы білімді зерттейді. Көкөніс дақылдарын қорғаудың интеграцияланған жүйесінде әртүрлі зиянкестер топтарымен күресудің жойғыш және жалпы алдын-алу шараларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Майлы дақылдар өнімдерін өндіру технологиясы
    Несиелер: 4

    Жүгері дақылдарын көбейту технологиясының негізгі түрлерін, сонымен қатар майлы дақылдардағы органикалық заттардың олардың пісіп-жетілуі кезіндегі трансформациясы және егін жинаудан кейінгі тұқым пісу кезінде болатын химиялық процестер туралы мәселені зерттейді. Табиғи-климаттық жағдайлардың өсімдік өнімділігіне әсерін анықтайды. Майлы дақылдардың агроэкологиялық сапа көрсеткіштерін, егістік және репродуктивті көрсеткіштерін анықтайды: тұқым тазалығы, ылғалдылығы, арамшөптілігі, түсі мен иісі, мазмұны мен сапасы, қабығы т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жүзімді зиянкестер мен аурулардан қорғау
    Несиелер: 4

    Жүзімнің аса қауіпті зиянкестері мен ауру қоздырғыштарының таралуын және дамуын шектеудің ұйымдастыру-экономикалық шаралар кешенін, экологиялық, биологиялық, химиялық және агротехникалық құралдарды зерттейді; түрлері мен систематикасы, аурулардың пайда болу себептері мен дамуы, зиянкестердің биологиялық ерекшеліктері туралы теориялық білім беру және аурулар мен зиянкестердің дамуы мен таралуының алдын алу, анықтау, сигнал беру, болжау, күресу шаралары мен дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көкөніс өсірудегі озық технологиялары
    Несиелер: 4

    Ашық және қорғалатын жердегі көкөніс шаруашылығының селекциялық және технологиялық жетістіктері саласындағы білімдерін үйретеді; көкөніс дақылдарында отырғызудан кейінгі стрессті еңсеру: өндірістік процестерді автоматтандыру, жылыжай шаруашылығында қоректік ортаның құрамын реттеуді автоматтандыру және өнеркәсіптік жылыжайларда климаттық бақылау және өсімдіктерді қорғау, сондай-ақ тұқым өндіру, сақтау және өсіруде биотехнологиялық әдістерді қолдану. көкөніс дақылдары мен картопты өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көкөністердің жылыжай өндірісі
    Несиелер: 4

    Жылыжай шаруашылығын зерттейді, қорғалатын жер өңдеу шаруашылығының негізгі түрлерінің орналасуын енгізеді, көкөністерді жыл бойы өсірудің әдістері мен әдістерін меңгереді. Халықты жыл бойы жаңа піскен көкөністермен қамтамасыз ету үшін маусымаралық және ерте көкөністерді өндірудің маңыздылығын зерттейді.Жылыжай көкөністерінің тағамдық және диеталық құндылығын бағалайды. жылыжай дақылдарының әртүрлі ауыспалы егіс түрлерін қолдануды біледі; ашық жерлерде көкөніс өсіруді және маусымаралық және ерте көкөністерді өндіруді (қорғалған жерді пайдалана отырып, көшет және көшет емес мәдениет) ұйымдастыруды біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Топырақтану
    Несиелер: 5

    Топырақтардың пайда болуын, дамуын, құрылымын, құрамын, қасиеттерін, құнарлылығын және таралуын зерттейді, сондай-ақ оларды қорғау және тиімді пайдалану шараларын әзірлейді. Топырақты зерттеуде келесі бағыттар бөлінеді: топырақ химиясы, топырақ физикасы, топырақ биологиясы, ауылшаруашылық топырақтану. Сонымен қатар агрономияны (салалар бойынша) және топырақ географиясын қосымша зерттейді.Топырақтану ғылым ретінде Ресейде, АҚШ-та, Германияда, Францияда және басқа елдерде дамыған.Жүзімнің қауіпті зиянкестері мен ауру қоздырғыштары; түрлері мен систематикасы, аурулардың пайда болу себептері мен дамуы, зиянкестердің биологиялық ерекшеліктері туралы теориялық білім беру және аурулар мен зиянкестердің дамуы мен таралуының алдын алу, анықтау, сигнал беру, болжау, күресу шаралары мен дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Суармалы егіншілік
    Несиелер: 4

    Табиғи ылғалдылығы жеткіліксіз ауыл шаруашылығы аймағында ауылшаруашылық дақылдарын өсірудің техникасы мен әдістерін қарастырады. Ол белгілі бір дақылды суару үшін суару нормасының түрлері мен әдістерін, көлемдерін анықтайды, сумен қамтамасыз ету және суару режимінің тұрақты тапшылығы бар белгілі бір шаруашылық аймағына сорттар мен будандар таңдайды. Ол экологиялық таза өнім өндіруде климаттық факторлардың әсерін зерттейді, жақсы сапалы жоғары өнім алу үшін инновациялық техника мен қолдану әдістеріне дағдыландырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адаптивті - ландшафтты егіншілікте қор үнемдеу технологиялары
    Несиелер: 4

    Нарықтық экономика жағдайында ресурс үнемдеу факторын ескере отырып, ауыл шаруашылығындағы шаруашылық механизмін қайта құру процестерін және ресурс пен энергияны үнемдеу принциптері бойынша өндірісті ұйымдастыруды зерттейді. Шығарылатын сорттар мен гибридті ресурс үнемдейтін технологияларды және дәл егіншілікті пайдалану арқылы шығындарды азайту және қоршаған ортаға зиянды азайту кезінде өндіріс тиімділігін арттыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көкөніс дақылдарының селекциясы және тұқым шаруашылығы
    Несиелер: 4

    Көкөніс шаруашылығы мен тұқым шаруашылығының негіздері мен озық заманауи әдістерін, тұқымды сертификаттау негіздерін түсінеді. Бастапқы, экологиялық таза асыл тұқымды материалды және будандастыру әдістерін, селекциялық және селекциялық процестің басқа да әрекеттерін іздеудің жаңа тәсілдерін қолданады. Көкөніс дақылдарының перспективті сорттарының селекциялық деректер базасын құруды реттейді. Бастапқы тұқым шаруашылығын дұрыс жүргізуді, сорттануды, негізгі кең көлемде өсірілетін көкөніс дақылдары мен картоп сорттарын жаңартуды ұйымдастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Агрохимия
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылығын химияландырудың теориялық негіздерін зерттейді; өсімдіктердің қоректену режимі мәселелері, оны реттеу әдістері; органикалық және минералды тыңайтқыштардың негізгі қасиеттерін; Қазақстандағы топырақтың негізгі түрлерінің агрохимиялық қасиеттері. Бақылауды ұйымдастырудағы бақылау-өлшеу аспаптарының әдістерін, топырақ-климаттық жағдайларды, дақылдардың биологиялық және сорттық ерекшеліктерін ескере отырып, тыңайтқыштарды дұрыс пайдалану әдістерін және агрохимиялық талдауларды жүргізуде тәжірибелік дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі заман талабына сай ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Ғылымның спецификасын, оның мақсаттарын, функцияларын, ғылыми зерттеу түрлерін; жалпы ғылыми және арнайы зерттеу әдістерін қарастырады; зерттеуге арналған өзекті тақырыпты таңдаудың негізгі тәсілдері және оны өткізу бағдарламаларын құрастыру тәсілдері; ақпараттың құжаттық көздерінен ақпаратты алгоритмдік іздеу. Ғылыми зерттеу бағдарламасын жасау, зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми әдебиетті талдау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Егіншілік
    Несиелер: 4

    Ғылыми ауыл шаруашылығының заңдылықтарын оқып үйрену; сипаттамалары мен ауыл шаруашылығы өндірісінде қолдану ерекшеліктері. Дәл егіншілік жүйесіндегі ғылыми зерттеу объектілері мен әдістері. Ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіруде топырақ құнарлылығын молайту және эрозия процестерінің алдын алу дағдыларын қалыптастырады; технологиялық процесті талдай білу: ауыл шаруашылығында интенсивті химиялық-техногендік әдістерді қолданудан туындайтын экологиялық мәселелер және егіншіліктің заманауи әдістерінің ерекшеліктері туралы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Негізгі қазіргі заманғы аспектілер, теориялық ережелер, технологиялар, операциялар, ғылыми зерттеулер жүргізудің практикалық әдістері мен тәсілдері бойынша білімді, отандық және шетелдік ғалымдардың қазіргі заманғы жетістіктері негізінде ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау, ғылыми іздеу, талдау, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып эксперимент жасау дағдыларын меңгеруді қарайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
    Несиелер: 12

    Оқытудың қосымша бағдарламасы Minor (Минор) – пәндер мен модульдар жиынтығынан және басқа да оқу жұмыстарының түрлерін қамтитын білім алушыларға қосымша құзіреттіліктер беру үшін қамтылған шара.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бақша шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Қауынның алуан түрлілігін (қауын, қарбыз, асқабақ, асқабақ, асқабақ, т.б.) жақсы сапалы қауын өнімінен жоғары өнім алу жолдарын, саланың қазіргі жағдайын және оның даму болашағын зерттейді; талаптар, қазіргі қауын шаруашылығымен сорттар мен будандарға қажетті отырғызу материалдары мен өнімдерді алудың қарқынды технологияларын әзірлеу. Бақша дақылдарын өсіруде интенсивті технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеміс дақылдарын зиянкестерден қорғау
    Несиелер: 5

    Жеміс-жидек дақылдарына зиян келтіретін организмдердің жалпы биологиясын, морфологиясын, физиологиясын, систематикасын зерттейді. Пайда болған ошақтарды алдын-алу және жою және оларды жеміс бақшасында немесе питомникте одан әрі тарату бойынша шаралар кешенін қарастырады. Жеміс өсімдіктерінің зиянкестерін аймақтың экологиялық ерекшеліктеріне, вегетациялық кезеңдердегі даму динамикасына және олардың жас кезеңдеріне байланысты зерттеу білімін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауылшаруашылық дақылдарының селекциясы және тұқым шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылығы дақылдарының селекциясы мен тұқым шаруашылығының теориялық негіздері мен озық заманауи әдістері мен технологияларын, тұқымды сертификаттау негіздерін зерттейді. Селекциялық процесті жүргізу, асылдандырудың бастапқы материалын таңдау, құру және зерттеу дағдыларын қалыптастырады; сорттың бастапқы тұқым шаруашылығын ұйымдастыру; тұқымдық материалды тазартудың және сорттық бақылау жүргізудің заманауи технологиялары және ауыл шаруашылығын интенсификациялау деңгейіне сәйкес облыстың нақты жағдайларына оларды таңдау, егіске тұқым дайындау, тұқымдық материалдың сапасын анықтау әдісі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеміс дақылдарын аурулардан қорғау
    Несиелер: 5

    Жеміс-жидек және сүйекті жемістерінің ауруларын зерттейді- ұнтақты көгеру, қышыма, шірік, клеастериоспороз, дақ және басқалар. Бұл өсімдіктердің қоздырғыштарын, олардың иммунитетін әлсіретуге ықпал ететін және осы зиянкестердің зияндылығының жоғарылауына әкелетін факторларды қарастырады. Жеміс дақылдары ауруларының алдын алу және алдын алу және оларға қарсы күрестің жою әдістері бойынша дағдыларды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қарқынды бақша және жүзім шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Өнімдердің сапасын және асқабақ және жүзім өндірісінің технологиялық аспектілерін зерттейді. Топырақ дайындау, отырғызу, жүзімдіктерді күтіп-баптау және жинау, жоғары өнімді аудандастырылған сорттарды өсіру, өсімдіктерді кешенді қорғау, бақша дақылдары мен жүзімнің болжамды өніміне мөлшерленген перспективалы органикалық-минералды тыңайтқыштарды қолдануды кешенді механикаландыру. Ол бақша дақылдары мен жүзім өсірудің прогрессивті технологияларын зерттеп, осы саладағы әлемдік жетістіктерді ескереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жемістер мен көкөністердің сапасын сараптау
    Несиелер: 4

    Жеміс-көкөніс өнімдерінің негізгі топтарына ортақ – сыртқы түрін, дәмін, иісін, мөлшерін, сондай-ақ олардың ауытқуы бойынша рұқсат етілген мәндерін талдайды және анықтайды. Сонымен қатар, ол тағамдық құндылықтарды, олардың мемлекеттік стандарттарға және техникалық шарттарға сәйкестігін зерттейді және анықтайды. жемістер мен көкөністер ең қажетті тауарлар болып табылады. Сапалы, стандартты жеміс-көкөніс өнімдерінің тауарлық-сорттық тиесілігін анықтайды;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жеміс шаруашылығы
    Несиелер: 4

    Дәнекті жемістер, сүйектілер, жүзім және басқа да жемістер туралы білімдерін қалыптастырады; олардың өсуі мен дамуының морфологиясы мен биологиясын; жергілікті табиғи жағдайларды ескере отырып, оларды питомникте өсірудің және көбейтудің сорттық технологиясын; Әртүрлі кесу түрлерін қолдану арқылы тәждің қалыптасуын қарастырады; зиянкестермен және аурулармен күресу, тыңайтқыштарды дұрыс қолдану және жеміс дақылдарын дұрыс жинау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жеміс -көкөніс тауарлырының және саңырауқұлақтардың тауарлық зерттелуі
    Несиелер: 4

    Жеміс-көкөніс өнімдерінің сапасын анықтайды. Ол жеміс-көкөніс дақылдары мен саңырауқұлақтардың әртүрлі топтарының коммерциялық қасиеттерін зерттейді: морфологиялық, органолептикалық, биохимиялық және басқа да экономикалық құнды қасиеттері мен өнімдердің жаңа тұтынылғандағы, қоймаға қойылғандағы және бастапқы және терең өңдеу кезінде шикізат ретіндегі қасиеттері., халықтың көпшілігі қыста көктемгі кезеңде күзде сақталған немесе импортталатын көкөністерді тұтынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Көкөніс және картоп өсіру
    Несиелер: 4

    Көкөніс және картоп шаруашылығын ғылыми негізде жүргізу дағдыларын қалыптастырады, т.б. агротехникалық іс-шаралардың әдістерін, сорттарды таңдау (пісу уақыты бойынша, сыртқы факторларға немесе аурулар мен зиянкестерге төзімділігі бойынша) және күтім шараларын (өсіру, макро- және микро тыңайтқыштармен қоректендіру, зиянкестер мен аурулармен күресу әдістерін; дақылдарды) орынды таңдау; ауыспалы және ауыспалы егіс схемалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жеміс өсірудің озық технологиялары
    Несиелер: 4

    Жеміс-жидек дақылдарын қарқынды отырғызудың негізгі артықшылықтарын зерттейді. Жеміс шаруашылығы саласында – ергежейлі, жартылай ергежейлі тамырсабақтарда селекциялық жетістіктерді қарастырады, сонымен қатар жеміс өсірудің ең заманауи технологияларын меңгереді.Әлсіз және ерте өсетін бау-бақшалар; жеміс дақылдарында отырғызудан кейінгі стрессті жеңу. Механикаландыру және жоғары технологиялық зертханалық құрал-жабдықтарды және биотехнологиялық әдістерді қолдануды анықтайды (шаңырақ тозаңы мен тұқымды жеміс кесінділерін сұйық азотта криоконсервациялау).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Көкөніс шаруашылығы
    Несиелер: 4

    Өсіру әдістерін орынды таңдаудың заманауи әдістерін қолдана алады (көк немесе тұқымсыз), ең ұтымды, ресурсты үнемдейтін, экологиялық қауіпсіз технологиялық желілерді таңдай алады., себу мерзімі мен әдістерін (көктем, күз, қыстық және т.б.), отырғызу және көшет отырғызу орындары және т.б.) белгілі бір аймақтың аймақтық табиғи ресурстарын ескере отырып, ашық және қорғалған жерлерде көкөніс дақылдарына ғылыми зерттеулер жүргізу (мысалы, агротехникалық әдісті таңдау). республика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • АӨК қорғалған топырақта бизнес жоспарлау мен өндіруді ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Өндірісті ұйымдастырудың заңдылықтарын, принциптерін, нысандарын, кәсіпкерлік қызмет нысандарын, бизнес-жоспарды, лизингті, коммерциялық қызметті зерделейді. Еңбекті материалдық ынталандыру және ұйымдастырудың прогрессивті нысандарын қолданудың тиімділігін есептеу дағдыларын қалыптастырады; ауыл шаруашылығы кәсіпорындарында салаларды біріктіруді негіздейді; ауыл шаруашылығы кәсіпорындарында қосалқы және қызмет көрсету өндірістерін ұйымдастыруды негіздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бау-бақша шаруашылығындағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 4

    Бағбандық өнеркәсібінде ғылымның соңғы жетістіктерін қолданады, жеміс-жидек және сәндік дақылдарды өсіру бойынша ғылыми, әдістемелік, ғылыми-өндірістік іс-шараларды жүргізу, қазіргі заманғы экологиялық таза, ресурстық ресурстардың практикалық негіздерін қалыптастыру бойынша шаралар мен тәсілдер кешенін зерттейді. -самыр, түйіршіктелген жемістер мен сәндік дақылдарды өндіру технологияларын үнемдеу; мәліметтерді жинау және талдау, қорытынды жасау үшін оларды статистикалық өңдеу негізінде бау-бақша өнімдерінің ғылыми-техникалық жай-күйі мен өндіріс деңгейін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бау-бақша шаруашылығы
    Несиелер: 4

    Заманауи көгалдандыруды меңгеру, анықтамалық анықтауыштар мен гербарий қорын пайдалану негізінде түрлер мен формаларды анықтау дағдыларын қалыптастырады. Жеміс-сәндік бақтарды өсіруде пайдалану үшін аналық жемістерден, түйіршіктелген жемістерден, жидектерден, сәндік көшеттерден, гүлдерден және дәрілік өсімдіктерден жоғары сапалы өнім алу жолдарын әзірлеуді зерттейді; осы дақылдарды питомникте өсірудің, сақтаудың және қысқы егулерде пайдаланудың озық әдістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және агробизнес негіздері
    Несиелер: 4

    Аграрлық-өнеркәсіптік кешеніндегі кәсіпкерлік мазмұнының ерекшеліктерін қарастырады. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу ерекшеліктерімен таныстырады. Өз ісін құру және тіркеу, құрылтай құжаттарын әзірлеу, агробизнесті жүргізу стратегиялары, бизнес-жоспарлар білімін зерделейді. Бизнес-идеяларды қалыптастыру, тәуекелдерді басқару, белгілі бір саладағы немесе экономика саласындағы кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін бағалау және талдау тетігін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON4

    Нормативтік-құқықтық құжаттар негізінде экологияның, жеміс-көкөніс дақылдарының және ауыл шаруашылығы өнімдерінің агроэкологиялық қауіпсіздігінің қазіргі заманғы мәселелерінің мәнін анықтауды біледі

  • Код ON8

    Өсімдіктердің физиологиялық жай-күйін, сорттар мен будандардың бейімделу мүмкіндіктерін өсірудің топырақ-климаттық жағдайларына байланысты бағалайды және жоғары сапалы жеміс-көкөніс өнімдерінен жоғары өнім алу үшін өсімдіктердің өсуі мен дамуын жақсарту факторларын анықтайды.

  • Код ON3

    Жеміс-жидек, көкөніс дақылдары мен картопты ГАЖ технологиясын пайдалана отырып, ашық және қорғалған жерде өсірудің заманауи әдістеріне, бау-бақшалар мен жылыжайларда және көкөніс плантацияларында сараланған тыңайтқыштарды меңгереді.

  • Код ON11

    Жеміс-көкөніс және ауыл шаруашылығы өндірісін химияландыру өнімдерінің ауыл шаруашылығы нарықтарында маркетингтік және коммерциялық зерттеулерді жүзеге асырады.

  • Код ON9

    Ол топырақ түзуші процестерді зерттейді және олардың егіншіліктегі химиялық өзгерістерін реттейді, жеміс-көкөніс өсімдіктерінің өнімді бөліктеріндегі органикалық заттарды, сондай-ақ олардың бүкіл вегетациялық және онтогенезде жиналуын анықтайды.

  • Код ON7

    Жеміс-көкөніс дақылдары мен жүзімдерді жер пайдалану аумағында орналастыру кезінде агроландшафтық жағдайлардың талаптарына сәйкестігін тану.

  • Код ON12

    Ауыл шаруашылығы өндірісіндегі белгісіздік жағдайында зерттеулерді, кәсіпкерлік дағдылар мен тәжірибені қолданады.

  • Код ON10

    Жеміс-көкөніс шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиялары бойынша отандық және шетелдік әдеби дереккөздерден мәліметтерді жинақтау және оларды тиісті әдістер бойынша талдау негізінде ғылыми зерттеулер жүргізе алады, тәжірибе нәтижелерін статистикалық өңдеуді жалпылап, қорытындыларды тұжырымдай алады.

  • Код ON13

    Жеке және ұжым мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасаңыз, кәсіптік қызметте өз көзқарасыңызды дұрыс қорғаңыз, іс-әрекетіңізді түзетіңіз және ауыл шаруашылығы мәселелерін шешуде әртүрлі әдістерді қолданады.

  • Код ON5

    Ауданның агрометеорологиялық және топырақ-климаттық жағдайларын ескере отырып, экожүйені модельдеу әдістерін қолдана отырып, оларды өсірудің технологиялық картасын құра білу арқылы Қазақстанда өсірілетін жеміс-көкөніс дақылдарының жаралы сорттарын анықтайды.

  • Код ON1

    Академиялық адалдық пен әдептілік принциптерін ескере отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін қарым-қатынас жасау.

  • Код ON6

    Жеміс және ауыспалы егісті, жердің экспозициясын, жер асты суларының деңгейін, тыңайтқыштар кешені мен ауылшаруашылық машиналарын қолдануды есепке ала отырып, жеміс бақтарында, көкөніс екпелерінде, жылыжайларда топырақты зерттеу, жеміс бақтарын күтіп-баптау және зиянды ағзалардан химия-биологиялық қорғау бойынша әртүрлі әдістерді кеңінен қолданады

  • Код ON2

    Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, әлеуметтік - мәдени, кәсіби дамуды, ғылыми және эксперименттік зерттеулердің, әдістерін көрсету.

Top