6B08140 Жеміс-көкөніс шаруашылығы в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамның жоғары білікті мамандарға деген қажеттілігін қанағаттандыру үшін жеміс және көкөніс шаруашылығы саласында терең білімді, бәсекеге қабілетті бакалаврлар дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B077 Өсімдік шаруашылығы
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 6B081 Агрономия
Пәндер
-
Академиялық жазу негіздері
Мақсаты: Студенттерді ғылыми сөйлеу стилінің негізгі ерекшеліктерімен таныстыру; ауызша және жазбаша академиялық дискурстың неғұрлым кең таралған жанрларын зерделеу. Мазмұны: Мақсаттары, құрылымы, стилистикалық ерекшеліктері, жанрлық ерекшеліктері туралы түсініктер негізінде жазбаша және ауызша академиялық мәтіндер жасау; академиялық ортада коммуникацияның базалық қағидаттарын меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Тілдік құзыреттерді зерделейді, оны меңгеру зерттеушіге ғылыми мәтіндерді оқуға, түсінуге және жазуға мүмкіндік береді. Айдар ғылыми мәтіндерді, баяндамалар мен жарияланымдарды дайындау, жазу және жариялау жөніндегі ұсынымдарды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Агрометеорология
Мақсаты: Атмосфера мен оның беткі қабатының арасында болатын физикалық үдерістерді және құбылыстарды, сондай-ақ олардың ауыл шаруашылық өндірісіне тигізетін әсерін келешек мамандарға үйрету. Мазмұны: Өсімдіктер мен топыраққа әсер ететін агрометеорологиялық факторлар кешенінің рөлін зерттейді. Метеорологиялық станциялар мен посттардың болжамдық мәліметтерін ғылыми және тәжірибелік- зерттеу және өндірістік жұмыстарда уақтылы пайдалану. Күн радиациясын, температураны, ауа мен топырақтың ылғалдылығын, аязды, құрғақ желді, қысымды, жауын-шашынды, желдің бағыты мен жылдамдығын өлшеу әдістерін және агрометеорологиялық жағдайларды талдау дағдыларын меңгереді. Атмосфера құрылысының, ауа массаларының қозғалысы, радияциялық және жылу теңгерімі, климаттардың және олардың өзгеруін болжау туралы метеорологиялық элементтер, метеорологиялық деректерді өлшеудің тәсілдері мен техникалық құралдары туралы білімдерді дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мамандыққа кіріспе
Мақсаты: Кәсіби қызметінің мазмұнын түсіндіру және үлкен ықпалын тигізетін қажетті білім беру, өз еркімен шешімдер қабылдай алатын жоғары білікті мамандар дайындау. Мазмұны: Жемістер мен көкөністерді өндірудің теориялық негіздері мен заманауи технологияларын зерттейді. Ауыл шаруашылығында зерттеу жұмыстары мен эксперимент жүргізу, тәжірибелік нәтижелерді ғылыми талдау, ғылыми жетістіктерді ауылшаруашылық практикасында шығармашылық қолдану білімдерін зерделейді. Ашық және қорғалған топырақта, көкөніс өсіруді жүргізудің, көкөніс дақылдарының тұқым шаруашылығы жүйесінің жеміс және жидек дақылдарының отырғызу үшін екпе материалын өндірудің, практикалық тәжірбиесін; жемістер мен көкөністерді өндіру, сақтау және қайта өңдеу жөніндегі мамандандырылған кәсіпорынды басқару құрылымын айқындайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты – қаржылық әл-ауқатқа жету үшін маңызды болып табылатын жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды зерттеу. Пәннің мазмұны. Қаржылық жоспарлау және тұтынушылардың қауіпсіздігі. Ақшаны тиімді жұмсаудың және үнемдеудің негізгі әдістері мен тәсілдері. Жеке қаржылық ресурстарды қорғау және инвестициялау. Жеке қаржының рөлі мен маңызы, оның қаржылық тұрақтылыққа қол жеткізудегі мүмкіндіктері. Көптеген күмәнді қаржылық ақпаратты сүзгілеу. Жауапкершілікті өз бетінше басқаруға ынталандыру және тұтынушының оңтайлы қаржылық мүмкіндіктері. Кәсіби мансап құру кезінде сауатты қаржылық шешімдер қабылдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мұхтартану
Мақсаты: М.Әуезовтің әдеби-тарихи шығармашылығы туралы әдебиет тарихымен патриоттық және мәдени-рухани ұстаным негізінде түсінік қалыптастыру. Шығармашылық ойлауын, өзіндік зерттеу дағдысын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңіндегі өмірі мен шығармашылық жолы. «Шолпан», «Абай» журналдарындағы М.Әуезовтің қызметі. М. Әуезовтің публицистикасы. «Қорғансыздың күні», «Қыр суреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, «Еңлік-Кебек» пьесасына, «Қилы заман», «Қараш-қараш» оқиғасы» повестеріне, «Абай Құнанбаев» монографиясына, «Абай жолы» роман-эпопеясына шолу жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ауылшаруашылық өсімдіктерінің таксономиясы
Мақсаты: Студенттерді өсімдіктер әлемінің бөлімдерге бөлінетінін, зерттелетін объектіге тән қандай да бір морфологиялық құрылымның эволюциялық мәнін бағалауға, яғни өсімдіктің деңгейін және өсімдіктер тұқымдастарының филогенетикалық байланыстарын түсінуге үйрету. Мазмұны: Ауылшаруашылық өсімдіктерінің таксономиялық заңдылықтарын зерттейді, фитосанитарлық сараптама жасау дағдыларын қалыптастырады. Ауылшаруашылық өсімдіктерін зиянкестерден, аурулардан, арамшөптерден қорғаудың кешенді шараларын үйретеді, сондай ақ, карантиндік объектілер туралы оқытады; кеден посттарында карантиндік тексерулердің барлық түрлерін өткізуді зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бейорганикалық және аналитикалық химия
Мақсаты: Экономикалық маңызды өнімдерді өнеркәсіптік алумен байланысты бейорганикалық және талдамалық химия бойынша теориялық білімді игеру. Мазмұны: Бейорганикалық және аналитикаық химияның негізгі заңдарын, теориялры мен қағидаларын зерделейді: бейорганикалық қосылыстардың сыныптары, аналитикалық сигналды өңдеу тәсілдері; анализдегі метрология, стандарттау және сертификаттау элементтері. Бейорганикалық заттар синтезінің әдістері мен тәсілдерін, периодтық заңнан және Периодтық элементтер жүйесінен келіп шығатын заттардың қасиеттерін; қазіргі химиялық, физикалық-химиялық анализ әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Органикалық химия
Мақсаты: Органикалық химияның теориялық негіздерін игеру және органикалық заттармен жұмыс істеу дағдыларын алу туралы білімді қалыптастырады. Мазмұны: Қазіргі теориялық органикалық химияның негізгі қағидаларын; органикалық қосылыстарды саралау принциптерін; жүйелі, рационалды және тривиалды номенклатура ережелерін зерделейді; түрлі сыныптардың органикалық қосылыстарын алудың негізгі тәсілдері, олардың физикалық және химиялық қасиеттері, органикалық қосылыстарды бөлу, тазалау және сәйкестендіру әдістері; органикалық қосылыстардың физикалық-химиялық қасиеттерін зертханалық синтездеу және зерттеу дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өсімдіктер биологиясы
Мақсаты: Өсімдіктер ағзаларының алуан түрлі формаларының пайда болуын және тіршіліктің пайда болу деңгейімен байланысын, эволюциялық және онтогенетикалық даму кезендерімен байланысты адам өмірі мен биосферада өсімдіктің ролін, өсімдік тіршілігіндегі жүретін құбылыстардың даму процестерін жүргізу зандылықтарын оқыту болып табылады Мазмұны: Табиғатта және ауылшаруашылығы өндірісінде жасыл өсімдіктердің ролін, олардың құрылысын, көбеюін және эволюциясын зерттейді.Аймақта кең тараған жайылымдық және ауылшаруашылық дақылдарының морфологиялық белгілерін, олардың физиологиялық жағдайларын, бейімделуі мен өсуі, дамуы және өнім сапасына әсер етуші факторларды қарастырады. Өсімдіктердің жерүсті және жерасты мүшелерінің түрөзгерістерін талдауда олардың табиғатын тану үшін морфологиялық талдауды қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру.Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қоғамға қызмет ету
Мақсаты – университетте оқытылатын пәндермен байланысты қоғамдық пайдалы іс-әрекеттерді жүзеге асыру, академиялық бағдарламаларды игеру негізінде студенттерде әлеуметтік маңызды дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны. Service Learning ұғымының мәні мен мазмұны, Service Learning тұжырымдамасының қалыптасу және даму тарихы. Service Learning-тің негізгі құрамдас бөліктері, балалар мен жасөспірімдер ортасындағы қоғамдық пайдалы іс-әрекеттер, әлемдік және қазақстандық тәжірибеде волонтерлік қозғалысты ұйымдастыру, Service Learning тің профильдік бағыты. Қоғамдық пайдалы іс-әрекеттер арқылы оқытудың халықаралық тәжірибесі. Әлеуметтік жобаларды әзірлеудің жалпы принциптері мен әдістемесі. Іске асырылған әлеуметтік жобаларды талдау әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Абайтану
Мақсаты: А.Құнанбайұлы арқылы «Қазақтану» жобасындағы «ұлтық кодты» сақтау мен дәріптеу Мазмұны: ХІХ-ХХғ. Қазақстан тарихына, қазақ әдебиетіне тарихи шолу жасау. Абайтану саласының дамуындағы ХХ-ХХІ ғасырдың абайтанушылардың еңбектері. Абайдың шығармашылығының хронологиясы. Абай - қазақ халқының ұлы ақыны, этнограф, қазақ жазба әдебитінің негізін салушы. Абай - «Қарамола Ережесі» заңдар жинағының құрастырушысы, қоғамдық маңыздылығы. Абай - ойшыл, дінтанушы, философ. Абай білім және ғылым саласындағы рөлі, «Толық адамды» қалыптастыру идеясы. Абайдың аудармалары, поэмалары, «Қара сөздері», «Абай жолы» роман-эпопея. Қ.Тоқаев «Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда» маңыздылығы
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Гүлді өсімдіктер систематикасы
Мақсаты: Білім алушыларға гүлді өсімдіктердің құрылымдық ерекшеліктері, өсуі мен дамуы, систематикасын және жүйелеуді үйрету Мазмұны: Гүл өсімдіктерінің жіктелуін, олардың морфологиялық сипаттамаларын білу. Ауыл шаруашылығы дақылдарының гүлді өсімдіктерінің түрлік құрамын анықтау, әртүрлі экологиялық-географиялық аймақтар үшін ауыл шаруашылығы дақылдарының гүлді өсімдіктерінің фитокалендарын жасау. Фитосанитариялық мониторинг, ауыл шаруашылығы өсімдіктерін зиянкестерден, аурулар мен арамшөптерден қорғау іс-шаралары кешенін жүргізу, кеден бекеттерінде карантиндік тексерудің барлық кезеңдерін жүргізу дағдыларын алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ауылшаруашылығында машина пайдалану
Мақсаты: Ауыл шаруашылығы машиналарының құрылысын, конструкциясын және оларды пайдалану жолдарын үйрету. Мазмұны: Әртүрлі ауыл шаруашылығы машиналары мен жабдықтарының, оның ішінде шетелдік жабдықтардың конструкцияларын, жұмыс принциптерін зерделеу. Құрама топырақ өңдеу машиналары мен агрегаттар, себуге және отырғызуға, тыңайтқыштар енгізуге арналған машиналар конструкциясын дамыту перспективасы,жемшөп жинау машиналарын, астық жинау техникасын дамытудың, ауыл шаруашылығының өнiмiн өңдеу мен қайта өңдеудiң қазiргi заманғы бағыттарын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өсімдік шаруашылығын механикаландыру
Мақсаты: Ауыл шаруашылығы машиналарын жіктеу әдістерін, принциптері мен механизмдерін, жөндеу жұмыстарының дағдыларын үйрету. Мазмұны: Ауыл шаруашылығы машиналары қозғалтқыштарының жіктелуі мен жұмыс істеу принциптерін, мал шаруашылығы мен өсімдік шаруашылығындағы механикаландырылған жұмыстардың технологияларын зерделейді, бөлшектеу-құрастыру және реттеу жұмыстарын орындау тәжірибесін алады, ақауларды анықтауды және оларды жоюды үйренеді. Жөндеу өндірісінің технологиялық процестерінің - машиналарға техникалық қызмет көрсету және профилактикалық қызмет көрсету дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зиянды нематодтар, кенелер мен кеміргіштер
Мақсаты: Ауыл шаруашылығы дақылдары зиянкестерінің құрылысы, морфологиясы және анатомиясы туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Зиянды нематодтардың морфологиясы, физиологиясы, экологиясы туралы зерттеу, зиянды нематодтар, кенелер, ауру қоздырғыштары мен агенттерінің түрлері мен жарақаттау тәсілдерін анықтау. Зиянкестердің ауру тудырушы сипаттарын зерттеу, олардың ауыз аппараттарын зерттеу, зиянкестердің систематикалық орнын анықтау, олармен күресуде улы химикаттардың жүйелі және контактілі түрлерін пайдалануды зерттеу, оларды қолдану мөлшерлемесі мен уақыттарын үйлестіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экожүйе және құқық
Мақсаты: Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарқынды бақша және жүзім шаруашылығы
Мақсаты: Бақша шаруашылығы саласы бойынша білім қалыптастыру, Студенттерге жүзімнің биологиялық және морфологиялық ерекшеліктерін үйрету. Мазмұны: Асқабақ және жүзім өнімдерінің сапасын және өндірісінің технологиялық аспектілерін зерттеу. Топырақ дайындау, отырғызу, жүзімдіктерді күтіп-баптау және жинау, жоғары өнімді аудандастырылған сорттарды өсіру, өсімдіктерді кешенді қорғау, бақша дақылдары мен жүзімнің болжамды өніміне мөлшерленген перспективалы органикалық-минералды тыңайтқыштарды қолдануды кешенді механикаландыру. Ол қауын мен жүзім өсірудің прогрессивті технологияларын зерттеп, осы саладағы әлемдік жетістіктерді ескереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауылшаруашылық дақылдарын химиялық және биологиялых қорғау әдістері
Мақсаты: Өсімдіктерді химиялық және биологиялық препараттарды қолдана отырып зиянкестерден, аурулардан және арамшөптерден қорғау шараларын дер кезінде, тиімді және қоршаған орта ластануының алдын алу және оларды болдырмай сақтай отырып сауатты қолдану болып табылады. Мазмұны: Жұқтыру, зиянкестер мен аурулар ошақтарының пайда болу заңдылықтарын және жеміс-көкөніс дақылдарын химиялық және биологиялық қорғау жүйесін зерделейді. Зиянкестердің түрлерін өсімдіктердің зақымдану сипаты, олардың даму түрі, олардың тіршілік ету және таралу тәсілдері бойынша сәйкестендіру дағдыларын дамытады; ауру өсімдіктерді зерттеу. Фитопатологиялық және энтмологиялық зерттеулер негізінде әртүрлі аурулар мен зиянкестердің таралуының қысқа, орташа, ұзақ мерзімді болжамдарын жасайды. Ауыл шаруашылығын химияландырудың теориялық негіздерін зерттейді; өсімдіктердің қоректену режимі мәселелері, оны реттеу әдістері; органикалық және минералды тыңайтқыштардың негізгі қасиеттерін уйрену.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бақша шаруашылығы
Мақсаты: Бақша дақылдарын өсіруде интенсивті технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Асқабақ сорттарын (қауын, қарбыз, асқабақ, асқабақ, кәді және т.б.) жақсы сапалы қауын өнімінен жоғары өнім алу жолдарын зерттеу, саланың қазіргі жағдайы және оның даму перспективалары; талаптар, қазіргі қауын шаруашылығымен сорттар мен будандарға қажетті отырғызу материалдары мен өнімдерді алудың қарқынды технологияларын әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Топырақтану
Мақсаты: Топырақ туралы ауылшаруашылық өндірісінің негізгі құралы ретінде түсінік қалыптастыру, студенттерді топырақ туралы, биокос жүйесі, биосфераның ажырамас және алмастырмайтын бөлігі ретінде биогеоценоз туралы негізгі ақпаратпен таныстыру. Мазмұны: Топырақтың пайда болуын, дамуын, құрылсын, құрамын және қасиеттерін зерделейді, сондай-ақ топырақты қорғау мен тиімді пайдалану шараларын әзірлейді. Топырақ пен биотаның жер бөлігі арасындағы өзара қатынас ерекшеліктерін танып біледі. Флора мен фаунаның түрленуінде топырақтың рөлі. Экологиялық факторлардың топырақ үдерістеріне, динамикалығына әсер ету дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Агрохимия
Мақсаты: Тыңайтқыштар көмегімен өсімдіктердің қоректенуіне жақсы жағдайлар жасауға, олардың топырақпен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін үйрету. Мазмұны: Егіншілікті химияландырудың теориялық негіздерін; өсімдіктердің қоректену мәселелерін, оны реттеу тәсілдерін; органикалық және минералды тыңайтқыштардың негізгі қасиеттерін, Қазақстан топырақтарының негізгі түрлерінің агрохимиялық қасиеттерін зерделейді. Топырақ құнарлылығын, климаттық жағдайларды және дақылдардың биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, минералды, органикалық, кешенді аралас тыңайтқыштарды және мелиоранттарды ұтымды қолдану кезінде ауыл шаруашылығы дақылдарының минералды тамақтануын оңтайландыру бойынша дағдыларды үйретеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Мақсаты: Болашақ мамандарға мектепке дейінгі білім беру саласында кәсіби және мәдени ресми шетел тілінде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Мәтіннен қажетті ақпараттарды алу дағдыларын қалыптастыру, оны кәсіби оқу барысында қолдану. Қарым-қатынас жасау қабілетін дамыта отырып, кәсіби деңгейге көтеру, әңгіменің мақсаты мен нақты сол уақыттағы жағдайға қарай сөйлесуді сауатты жүргізу. Кәсіби мақсатты шет тілде сөйлесу барысында шығармашылық, жаңашылдық қабілетті меңгеру, сөйлесу, қарым-қатынас жасау кезінде әріптестік атмосфера қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Стандарттау, сертификаттау және метрология
Мақсаты: Өлшем бірлігін қамтамасыз ету және өзінің кәсіби қызметінде өнім, қызмет және жұмыс сапасын бақылау бойынша міндеттерді шешу үшін стандарттау, сертификаттау және метрология саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады Мазмұны: Стандарттау, сертификаттау және метрология объектілері. Стандарттау, техникалық реттеу, метрология және сәйкестікті растау жүйелерінің заңнамалық және нормативтік-техникалық базасы. Стандарттаудың жалпы ғылыми және арнайы әдістері. Сертификаттау және декларациялау схемалары. Өлшеу әдістері мен түрлері. Қателіктер мен өлшемдердің белгісіздігін есептеу. Метрологияның техникалық негізі. Кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттырудағы халықаралық менеджмент жүйелерінің рөлі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Мақсаты: Болашақ мамандарға мектепке дейінгі білім беру саласында кәсіби және мәдени ресми қазақ (орыс) тілінде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Мәтіннен қажетті ақпараттарды алу дағдыларын қалыптастыру,оған кәсіби оқу-қарым-қатынасында талдау жасау. Сөйлесуге қабілеттілікті кәсіби деңгейде жетілдіру, сөйлесудің мақсаты мен жағдайларына байланысты қарым-қатынасты сауатты құру. Кәсіби қарым-қатынас кезінде қазақша, орысша тілдік әдептілікті ұстану және құрастыру арқылы шығармашылық, жаңашылдық, ұжымдық қабілеттерді меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Көкөніс дақылдарын зиянкестерден қорғау
Мақсаты: Ауылшаруашылық дақылдарының зиянкестері мен ауру қоздырғыштарының негізгі жүйелік топтары. Қоршаған ортаны сақтауды еске ала отырып, агротехникалық, химиалық, биологиялық және басқа өсімдік қорғау әдістер кешенін дұрыс та тиімді пайдалану Мазмұны: Көкөніс дақылдарының зиянкестерін өсімдіктердің жекелеген топтары бойынша қырыққабаттың жапырақты түрлері, жасыл, пиязды, тамыр дақылдары, қызанақ, қияр және басқалары зерттейді. Таксономия - олардың құрылымының жалпы және ерекше белгілері және зиян ерекшеліктері туралы білімді зерттейді. Көкөніс дақылдарын қорғаудың интеграцияланған жүйесінде әртүрлі зиянкестер топтарымен күресудің жойғыш және жалпы алдын-алу шараларын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдік шаруашылығы I
Мақсаты: Өсімдік шаруашылығының ауыл шаруашылығындағы маңызын түсіндіру. Өнімнің пайда болуының негізгі заңдылықтарын, өнімді бағдарлаудың негізгі ұстанымдарын (принциптерін) меңгеру. Мазмұны: Егістік дақылдардың түрлері мен сорттық формалары, биологиялық ерекшеліктері, оларды өсіруге қойылатын экологиялық талаптар және жоғары сапалы дақылдарды өсіру әдістерін зерделейді. Ауылшаруашылық өнімдерінің жоғары сапалы және төмен шығындарымен максималды өнімділігін техникалық тұрғыдан жетілдіріп, үнемді өсіру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дүниежүзілік көкөніс шаруашылығы
Мақсаты: Көкөніс дақылдарының тұқымдарын себуге дайындаудың озық тәсілдерін, тиімді себу үлгілерін, жоғары өнімді сорттарын, қолайлы себу мерзімдері мен көшеттерді отырғызуды білу. Мазмұны: Ол әлемдік ауқымда қызанақ, пияз, қырыққабат және басқа да дақылдар үшін жаңа піскен көкөністерді өндіруді зерттейді. Қазіргі заманғы инновациялық технологияларды қолдану және көкөніс шаруашылығын интенсификациялау негізінде оңтүстік елдерде оларды өндірудің технологиялық ерекшеліктерін қарастырады. Ол алыс және жақын шет елдердің негізгі көкөніс дақылдарының морфологиясы мен агротехникалық қажеттіліктерін (жылытуға, жарықтандыруға, егістіктер мен жылыжайларға) зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жылыжай көкөністері мен жидектер өндірісі
Мақсаты: Қазақстанда қорғаулы топырақтағы, көкөніс шаруашылығының жағдайы. Қорғаулы топырақтардың түрлері. Қорғаулы топырақтардың құрылыстарының көкөніс дақылдарын өсіруге негізгі дайындық шараларын үйрену. Мазмұны: Көкөністердің жылыжай дақылдарын Өсірудің технологиялық картасын құрастыра алады; көкөністердің жылыжай сорттары мен будандарының биологиялық сипаттамаларын пайдаланады; жылыжайларда өндіру үшін өсірілген көкөніс және жидек өсімдіктерінің сорттарын өсіру технологияларын әзірлейді; оларды өсіру әдістерінің технологиялық тізбегін дұрыс құру; тамшылатып суару және тыңайту арқылы жылыжай дақылдарын өсірудің соңғы технологиялары, жабық және ашық жерге көшет өсірудің кассеталық әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жүзімді зиянкестер мен аурулардан қорғау
Мақсаты: Агрономиялық токсикология негіздері және зиянды организмдердің пестицидтерге төзімділігі. Ауылшаруашылық дақылдарының зиянкестеріне,ауруларына және арамшөптеріне қарсы химиялық уларды дер кезінде қолдана білу Мазмұны: Жүзімнің аса қауіпті зиянкестері мен ауру қоздырғыштарының таралуын және дамуын шектеудің ұйымдастыру- экономикалық шаралар кешенін, экологиялық, биологиялық, химиялық және агротехникалық құралдарды зерттейді; түрлері мен систематикасы, аурулардың пайда болу себептері мен дамуы, зиянкестердің биологиялық ерекшеліктері туралы теориялық білім беру және аурулар мен зиянкестердің дамуы мен таралуының алдын алу, анықтау, сигнал беру, болжау, күресу шаралары мен дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қарқынды негіздегі жүзім шаруашылығы
Мақсаты: Бақша шаруашылығы саласы бойынша білім қалыптастыру, студенттерді жүзімнің биологиялық және морфологиялық ерешкліктерін білуге үйрету Мазмұны: Топырақтағы жүзімнің морфологиясы мен агротехникалық қажеттіліктерін және тіршілік әрекетінің климаттық факторларын қарастырады. Селекциялық процесті жетілдіру негізінде өсірудегі инновацияларды, жүзім өсірудің технологиялық картасын жасау үшін жүзім шаруашылығының ампелографиялық жаңа жетістіктерін зерттейді; бұдан басқа, жаңа піскен, өңделген жүзімді тұтыну және әртүрлі газды орталарда ұзақ сақтау мәселелерін қарастырады. Жүзімді өсірудің, көбеюдің, жас жүзімдіктерді салудың, сондай-ақ ескі жүзімдіктерді жасартудың прогрессивті технологиясының дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Майлы дақылдарды өнімдері өндіру технологиясы
Мақсаты: Егістік дақылдарының биологиясының сипаттамалары туралы теориялық білімідерін, оларды әр түрлі агроландшафттық және экологиялық жағдайларда өсіруде ресурстарды үнемдейтін технологияларды құрастыру және қолдану бойынша практикалық дағдысын қалыптастыру. Мазмұны: Ол майлы дақылдарын көбейту технологиясының негізгі түрлерін зерттейді, сонымен қатар майлы дақылдардағы органикалық заттардың олардың пісіп-жетілуі кезіндегі трансформациясы және егін жинап алғаннан кейін тұқымның пісуі кезінде болатын химиялық процестер туралы мәселені қарастырады. Табиғи-климаттық жағдайлардың өсімдік өнімділігіне әсерін анықтайды. Майлы дақылдардың агроэкологиялық сапа көрсеткіштерін, егістік және репродуктивті көрсеткіштерін анықтайды: тұқым тазалығы, ылғалдылығы, арамшөптілігі, түсі мен иісі, мазмұны мен сапасы, қауыздығы және т.б анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көкөніс өсірудегі озық технологиялары
Мақсаты: Көкөністер өндірісінің теориялық негіздерін және қазіргі технологияларды үйрету Мазмұны: Ашық және қорғалатын жердегі көкөніс шаруашылығының селекциялық және технологиялық жетістіктері саласындағы білімдерін оқытады; көкөніс дақылдарында отырғызудан кейінгі күйзелісті жеңу: өндірістік процестерді автоматтандыру, жылыжай шаруашылығында қоректік ортаның құрамын реттеуді және өнеркәсіптік жылыжайларда климаттық бақылауды және өсімдіктерді қорғауды, сондай-ақ тұқым шаруашылығында биотехнологиялық әдістерді қолдануды автоматтандыру; көкөніс дақылдары мен картопты сақтау және өңдеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Топырақтың, өсімдіктер және тыңайтқыштардың химиялық анализі
Мақсаты: Топырақты, өсімдіктерді және тыңайтқыштарды талдау әдістерін нормативтік талаптарға сәйкес элементтердің құрамын анықтау үшін зерттеу. Мазмұны: Топыраққа химиялық әсер ету шараларының жүйесін зерттейді, топырақ пен агрохимиялық талдаудың заманауи әдістерін және олардың нәтижелерін өндірістік қызметте пайдалануды игереді, топырақ түзілу процесінің әр түрлі ауылшаруашылық ландшафтарындағы тенденцияларын сауатты түрде анықтайды, топырақтың қасиеттерін жақсарту кезінде ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру. Құқықтық реттеуді жетілдіру, ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің қоректенуін басқару, әр түрлі өндірістік жағдайларда тыңайтқыштарды енгізудің оңтайлы нормаларын, мерзімдері мен әдістерін анықтау бойынша теориялық және практикалық білім мен дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көкөніс дақылдарының селекциясы және тұқым шаруашылығы
Мақсаты: Бастапқы тұқым шаруашылығын дұрыс жүргізуді, сорттануды, негізгі кең көлемде өсірілетін көкөніс дақылдары мен картоп сорттарын жаңартуды ұйымдастырады. Мазмұны: Көкөніс дақылдарының селекциялық процесін және олардың тұқым шаруашылығын жүргізудің негіздері мен озық заманауи әдістерін, тұқымды сертификаттау негіздерін түсінеді. Бастапқы, экологиялық таза асыл тұқымды материалды және будандастыру әдістерін, селекциялық және селекциялық процестің басқа да әрекеттерін іздеудің жаңа тәсілдерін қолданады. Көкөніс дақылдарының перспективті сорттарының селекциялық деректер базасын құруды реттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Суармалы егіншілік
Мақсаты: Студенттерге әртүрлі аймақтардағы суару ерекшеліктерін, суару кешенінің түрлері, гидрологиялық, топырақ және агроклиматтық жағдайларды жақсарту бойынша ұйымдастырушылық-экономикалық және техникалық шаралар, жерді және су ресурстарын пайдаланудың тиімділігін арттыру мақсатында жоғары және тұрақты егістік өнім алуға үйрету. Мазмұны: Табиғи ылғалдылығы жеткіліксіз ауыл шаруашылығы аймағында ауылшаруашылық дақылдарын өсірудің техникасы мен әдістерін қарастырады. Ол белгілі бір дақылды суару үшін суару нормасының түрлері мен әдістерін, көлемдерін анықтайды, сумен қамтамасыз ету және суару режимінің тұрақты тапшылығы бар белгілі бір шаруашылық аймағына сорттар мен будандар таңдайды. Ол экологиялық таза өнім өндіруге климаттық факторлардың әсерін зерттейді, Сапалы жоғары өнім алу үшін инновациялық техникалар мен қолдану әдістерінің дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көкөністердің жылыжай өндірісі
Мақсаты: Қазақстанда қорғаулы топырақтағы көкөніс шаруашылығының маңызы, тарихы, жаңа экономикалық жағдайға байланысты міндеттері және қарқынды дамуының жолдарын меңгеру. Мазмұны: Жылыжай шаруашылығын зерттейді, қорғалатын жер өңдеу Шаруашылығының негізгі түрлерінің орналасуын енгізеді, көкөністерді жыл бойы өсірудің әдістері мен әдістерін меңгереді. Халықты жыл бойы жаңа піскен көкөністермен қамтамасыз ету үшін маусымаралық және ерте көкөністерді өндірудің маңыздылығын зерттейді. Жылыжай көкөністерінің тағамдық және диеталық құндылығын бағалайды. жылыжай дақылдарының әртүрлі ауыспалы егіс түрлерін қолдануды біледі; ашық жерлерде көкөніс өсіруді және маусымаралық және ерте көкөністерді өндіруді (қорғалған жерді пайдалана отырып, көшет және көшет емес мәдениет) ұйымдастыруды біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көкөніс дақылдарын аурулардан қорғау
Мақсаты: Ауылшаруашылық дақылдарының зиянкестері мен ауру қоздырғыштарының негізгі жүйелік топтары. Қоршаған ортаны сақтауды еске ала отырып, агротехникалық, химиалық, биологиялық және басқа өсімдік қорғау әдістер кешенін дұрыс та тиімді пайдалану Мазмұны: Көкөністердің әртүрлі топтарының ауруларын зерттейді- қырыққабат-қарааяғы, қырыққабат қабығы; септория, қызанақтың кеш ауруы; асқабақтың ұнтақты көгеруі және басқа бактериялық, вирустық, саңырауқұлақ, сондай-ақ басқа да көкөністердің жұқпалы емес аурулары. Осы аурулардың таралу агенттерінің қоздырғыштарын қарастырады. Өндіріске жіберілген препараттарды қолданумен күрестің биологиялық, агротехникалық және химиялық әдістері бойынша білімдерін зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру
Мақсаты: Білім алушыларға ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ғылыми тәжірибелерді қою әдістерін үйрету. Мазмұны: Ғылымның ерекшелігін, оның мақсаттарын, функцияларын, ғылыми зерттеу түрлерін қарастырады. Жалпы ғылыми және арнайы зерттеу әдістері, зерттеу үшін сәйкес тақырыпты таңдаудың негізгі әдістері және оны жүзеге асыру бағдарламаларын құру әдістері; ақпараттың құжаттық көздерінен ақпаратты алгоритмдік іздеу. Зерттеу бағдарламаларын құру, зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми әдебиетті талдау дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазіргі заман талабына сай ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру
Мақсаты: Курстық, дипломдық жобалауды ойдағыдай жүргізу үшін, студенттердің ғылыми жұмыстарына қатысу, университетте білім алу кезінде өздігінен жүргізген зерттеу нәтижелерінен ғылыми жарияланымдарды дайындауда алынған материалдарды пайдалану мақсатында ғылыми жұмыстарды жүргізудің әдістері мен тәсілдерін үйрету Мазмұны: Ғылымның заманауи инновациялық технологияларын, ерекшелігін, оның мақсаттарын, қарастырады; зерттеудің жалпы ғылыми және арнайы әдістерін; зерттеу үшін өзекті тақырыпты таңдаудың негізгі тәсілдері және оны жүргізу бағдарламасын жасау тәсілдері, сонымен қатар ақпарат көздеріндегі ғылыми дәлелдемелерге сүйенген мағлұматтарды іздестіру; зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми әдебиетті талдау дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Егіншілік
Мақсаты: Егіншілік жүйесінің түрлерін(қарапайым, экстенсивті, интенсивті) түсіндіру. Егіншілік жүйесінің ғылыми негіздері және негізгі буындарын үйрету. Ауыспалы егістердің маңызын түсіндіру. Мазмұны: Қазіргі егіншіліктің ғылыми және технологиялық негіздерін ғылыми егіншілік пен ауыл шаруашылығы өндірісінде қолданудың сипаттамасы мен ерекшеліктері бойынша білім мен іскерлікті қалыптастыру. Ауыл шаруашылық өнімдері – дәнді, тамыржемістерді, шөпті алу мақсатында, жыртылатын жерлерді пайдалану дағдылары; егіншілікте қарқынды химиялық-техногендік тәсілдерді қолдану нәтижесінде туындайтын экологиялық мәселелерді және суарылатын егіншілікті жүргізудің қазіргі тәсілдерінің ерекшеліктерін зерделеуге дағдыланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өсімдік шаруашылығы II
Мақсаты: Өсімдік шаруашылығының ауыл шаруашылығындағы маңызын түсіндіру. Өнімнің пайда болуының негізгі заңдылықтарын, өнімді бағдарлаудың негізгі ұстанымдарын (принциптерін) меңгеру. Мазмұны: Егістік дақылдардың түрлері мен сорттық формалары, биологиялық ерекшеліктері, оларды өсіруге қойылатын экологиялық талаптар және жоғары сапалы дақылдарды өсіру әдістерін зерделейді. Ауылшаруашылық өнімдерінің жоғары сапалы және төмен шығындарымен максималды өнімділігін техникалық тұрғыдан жетілдіріп, үнемді өсіру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жеміс дақылдарын аурулардан қорғау
Мақсаты: Ауыл шаруашылығы дақылдарының ауруларының түрлерінің құрамын анықтау; өсімдік ауруларының зияндылығының шегін белгілейді; ауыл шаруашылығы дақылдарының зиянкестер мен ауруларын диагностикалау және тіркеуді жүзеге асыру. Мазмұны: Жеміс-жидек және сүйекті жемістерінің ауруларын зерттейді, ұнтақты көгеру, қышыма шірік, кластериоспороз, дақ және басқалар. Бұл өсімдіктердің қоздырғыштарын, олардың иммунитетін әлсіретуге ықпал ететін және осы зиянкестердің зияндылығының жоғарылауына әкелетін факторларды қарастырады. Жеміс дақылдары ауруларының алдын алу және алдын алу және оларға қарсы күрестің жою әдістері бойынша дағдыларын үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауылшаруашылық дақылдарының селекциясы және тұқым шаруашылығы
Мақсаты: Селекциялық-тұқым шаруашылығы зерттеулеріне және тұқым өндірісін ұйымдастыруға қажетті теориялық негіздер мен практикалық білімдерді үйрету. Мазмұны: Пән егістік дақылдар селекциясы және тұқым шаруашылығының ғылыми-теориялық негіздерінен, оларды селекция және тұқым шаруашылығы тәжірибесінде қолдану жолдары,жергілікті топырақ-климат жағдайына бейімделеген, аурулар мен зиянкестерге төзімді дақыл сорттарын шығару және өсіру әдістері, сондай-ақ тұқым шаруашылығын жүйесін ұйымдастыру, тұқым сапасын жақсартудың заманауи тәсілдері туралы мағұлмат береді. Ауылшаруашылық дақылдарының селекциясы мен тұқым шаруашылығының теориялық негіздерін, селекцияның алдыңғы қатарлы озық технологиялары мен заманауи әдістерін, тұқымдарды сертификаттау негіздерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көкөніс өнімдерін және картопты сақтау және өңдеу технологиясы
Мақсаты: Болашақ мамандарды өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтауды және қайта өңдеуді ұйымдастыруға байланысты мәселелерді жоғары біліктілікпен оңтайлы шешуге үйрету. Мазмұны: Сақтау және қайта өңдеу үшін көкөніс пен картоп өндіру технологиясын қолдануды зерттейді. Болашақ мамандарда халықты азық-түліктің осы түрімен қамтамасыз етуде көкөністер мен картопты сақтау және қайта өңдеу бойынша теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастырады. Өнімді сақтау технологиясын игеру жақсы білімді, агрономиялық, техникалық және басқа да білімді талап етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және өңдеу технологиясы
Мақсаты: «Жеміс-көкөніс шаруашылығы» бағдарламасы бойынша білім алушылар өсімдіктер шаруашылығы, оның ішінде астық, тұқым, картоп, жүзім, жеміс дақылдары –және көкөніс дақылдарының өнімін сақтау және өңдеу саласында теориялық және тәжірибелік дағдыларды, арнайы инновациялық әдістер мен құралдарды жетік білетін бакалаврды дайындау. Мазмұны: Ауылшаруашылық өнімдерін-астық, тұқым материалы, же міс-көкөніс, тамыржемістер, жинағаннан кейінгі сақтауға дайындау мақсатында кептіру, тазарту жұмыстар және оларды үнемді сақтауды ұйымдастыру дың ғылыми негіздерін оқытады. Сонымен бірге жиналған өсім дік өнімдерін алғашқы терең емес өңдеу технологиясының буынды этаптарымен танысты рады, жүзімнен шырын, ша рап; сыра алуға жарамды ар па түрін (екіқатарлы), оны өң деу алдында сақтау тәртіптері мен; аналық (тұқымдық) тамыржемістер мен қапустаны сақтау; сапалы жарма алу үшін құнды бидай сорттарын т.с.с. технологиялық талаптармен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жеміс дақылдарын зиянкестерден қорғау
Мақсаты: Ауылшаруашылық дақылдары зиянкестері түрлерінің құрамымен танысу және олардың зияндылығын азайту үшін биологиялық негіздер жасау. Мазмұны: Жеміс-жидек дақылдарына зиян келтіретін организмдердің жалпы биологиясын, морфологиясын, физиологиясын, систематикасын зерттейді. Пайда болған ошақтардың алдын алу және жою және оларды жеміс бақшасында немесе питомникте одан әрі тарату бойынша шаралар кешенін қарастырады. Жеміс өсімдіктерінің зиянкестерін аймақтың экологиялық ерекшеліктеріне вегетациялық кезеңдердегі даму динамикасына және олардың жас кезеңдеріне байланысты зерттеу білімін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеміс өсірудің озық технологиялары
Мақсаты: Жемістер өндірісінің теориялық негіздерін және қазіргі технологияларды үйрету Мазмұны: Жеміс-жидек дақылдарын қарқынды отырғызудың негізгі артықшылықтарын қарастырады. Жеміс өсіру саласындағы ергежейлі, жартылай ергежейлі тамыр сабақтарында селекциялық жетістіктерді қарастырады, сонымен қатар жеміс өсірудің ең заманауи технологияларын меңгереді. Әлсіз және тез өсетін бақтар; жеміс дақылдарында отырғызудан кейінгі стрессті жеңу. Механикаландыру және жоғары технологиялық зертханалық құрал-жабдықтарды және биотехнологиялық әдістерді қолдануды анықтайды (самыр тозаңы мен тас жемісті кесінділерді сұйық азотта криоконсервациялау).
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жеміс шаруашылығы
Мақсаты: Жеміс өндірудің теориялық негіздерін және қазіргі технологияларын оқып үйрену, жеміс өсірудің және жоғары өнімдерін алудың агротехникалық шараларын жасап, экономикалық тиімді, еңбек және құрал жабдықтар шығыны аз, сапалы өнім алу болып табылады Мазмұны: Жеміс- шекілдеуік, сүйекті және басқа дәстүрлі емес жеміс дақылдарының негізгі топтары, олардың өсу және даму биологиясы туралы; оларды өсіріп- өндірудің ғылыми негізделген технологиясы туралы білім алу. Өзіне тән белгілеріне қарай олардың сұрыптары мен түрлерін анықтау дағдыларын алу; шырпудың алуан түрлерін қолдану арқылы бөрікбасты қалыптастыру дағдыларын, зиянкестермен және аурулармен күрес тәсілдері дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік және агробизнес негіздері
Мақсаты: Студенттердің аграрлық экономика саласындағы бизнестің теория мен практика негіздерін игеруі. Мазмұны: Агроөнеркәсіптік кешенде кәсіпкерліктің мазмұнындық ерекшелігін қарастырады. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу ерекшеліктерімен таныстырады. Жеке істі құру мен тіркеу, құрылтай құжаттарын, агробизнесті жүргізу стратегияларын, бизнес-жоспарларды әзірлеу дағдыларын қалыптастырады. Бизнес-идеяларды қалыптастыру, тәуекелдерді басқару, нақты салада немесе экономик саласында кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін бағалау мен талдау механизмдерін ашады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жемістер мен көкөністердің сапасын сараптау
Мақсаты: Жеміс-көкөніс өнімдерінің сапасы қалыптасу заңдылықтарын және сапа анықтау әдістерін оқып меңгеру Мазмұны: Жеміс-көкөніс өнімдерінің негізгі топтарына ортақ – сыртқы түрін, дәмін, иісін, мөлшерін, сондай-ақ олардың ауытқуы бойынша рұқсат етілген мәндерін талдайды және анықтайды. Сонымен қатар, ол тағамдық құндылықтарды, олардың мемлекеттік стандарттарға және техникалық шарттарға сәйкестігін зерттейді және анықтайды. жемістер мен көкөністер ең қажетті тауарлар болып табылады. Сапалы, стандартты жеміс-көкөніс өнімдерінің тауарлық-сорттық тиесілігін анықтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Көкөніс және картоп өсіру
Мақсаты: Картоп тұқымдарын себуге дайындау, сапалы көшет өсіру, өсімдіктік қоректену ауданын есептеу, өсімдіктерді өсіруге қолайлы жағдайлар жасау. Мазмұны: Көкөніс және картоп шаруашылығын ғылыми негізде жүргізу дағдыларын қалыптастырады, т.б. агротехникалық іс- шаралардың әдістерін, сорттарды таңдау (пісу уақыты бойынша, сыртқы факторларға немесе аурулар мен зиянкестерге төзімділігі бойынша) және күтім шараларын (өсіру, макро- және микро тыңайтқыштармен қоректендіру, зиянкестер мен аурулармен күресу әдістерін; дақылдарды) орынды таңдау; ауыспалы және ауыспалы егіссхемалары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бау-бақша шаруашылығындағы инновациялық технологиялар
Мақсаты: Бау-бақша дақылдарының өндірісінде негізгі артықшылықтары, селекциялық жетістіктері, тұқымды себер алдында дайындаудың озық тәсілдері, дақылдарының үлгілерін тиімді орналастыру, бау-бақша дақылдарын қолайлы мерзімде өсіру, жоғары өнімді сорттарды пайдалану. Мазмұны: Бау-бақша өнеркәсібінде ғылымның соңғы жетістіктерін қолданады, ғылыми, жеміс-жидек және сәндік дақылдарды өсіру бойынша әдістемелік, ғылыми және өндірістік қызмет, қазіргі заманғы экологиялық тазалықтың практикалық негіздерін қалыптастыру, анар өнімдерін өндірудің ресурс үнемдейтін технологиялары, мәліметтерді жинау және талдау, қорытынды жасау үшін оларды статистикалық өңдеу негізінде бау-бақша өнімдерінің ғылыми-техникалық жай-күйі мен өндіріс деңгейін бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
АӨК қорғалған топырақта бизнес жоспарлау мен өндіруді ұйымдастыру
Мақсаты: Студенттерді ауыл шаруашылығы эксперименттерін жоспарлауға, тәжірибедегі бақылаулар мен есепке алуға үйрету. Мазмұны: Өндірісті ұйымдастырудың заңдылықтарын, қағидаттарын, нысандарын, кәсіпкерлік қызмет нысандарын, бизнес-жоспарды, лизингті, коммерциялық қызметті білу және түсіну. Еңбекті ұйымдастырудың және материалдық ынталандырудың прогрессивті нысандарын қолдану тиімділігін есептеу дағдылары; ауыл шаруашылығы кәсіпорындарындағы салалардың үйлесімділігін негіздеу; ауыл шаруашылығы кәсіпорындарында қосалқы және қызмет көрсету өндірістерін ұйымдастыру негіздемесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бау-бақша шаруашылығы
Мақсаты: Жеміс өсімдіктерінің өсу және жеміс салу заңдылықтары, оларды көбейтудің биологиялық негіздері, көшеттікті ұйымдастыру жолдары, маңызы. Жеміс бағын жобалау, отырғызу. Ағашбөркін қалыптастыру мен шырпудың маңызы, түрлері, мезгілін үйрену. Мазмұны: Заманауи көгалдандыруды меңгеру, анықтамалық анықтауыштар мен гербарий қорын пайдалану негізінде түрлер мен формаларды анықтау дағдыларын қалыптастырады. Жеміс-сәндік бақтарды өсіруде пайдалану үшін аналық жемістерден, түйіршіктелген жемістерден, жидектерден, сәндік көшеттерден, гүлдерден және дәрілік өсімдіктерден жоғары сапалы өнім алу жолдарын әзірлеуді зерттейді; осы дақылдарды питомникте өсірудің, сақтаудың және қысқы егулерде пайдаланудың озық әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көкөніс шаруашылығы
Мақсаты: Көкөніс шаруашылығы – өсімдік шаруашылығының бір саласы, оның ерекшеліктері мен маңызы. Тұқымдарды себуге дайындау, сапалы көшет өсіру, өсімдіктік қоректену ауданын есептеу, өсімдіктерді өсіруге қолайлы жағдайлар жасау, рационалды аусыпал егістік және дақыл айналым құру. Мазмұны: Өсіру әдістерін орынды таңдаудың заманауи әдістерін қолдана алады (көк немесе тұқымсыз), ең ұтымды, ресурсты үнемдейтін, экологиялық қауіпсіз технологиялық желілерді таңдай алады., себу мерзімі мен әдістерін (көктем, күз, қыстық және т.б.), отырғызу және көшет отырғызу орындары және т.б.) белгілі бір аймақтың аймақтық табиғи ресурстарын ескере отырып, ашық және қорғалған жерлерде көкөніс дақылдарына ғылыми зерттеулер жүргізу (мысалы, агротехникалық әдісті таңдау). республика.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жеміс -көкөніс тауарлырының және саңырауқұлақтардың тауарлық зерттелуі
Мақсаты: Жеміс-көкөніс өнімдерінің сапалық көрсеткіштерін анықтау әдістерін меңгеру. Мазмұны: Жемістер мен көкөністердің сапасын анықтайды. Ол жеміс-көкөніс дақылдарының және саңырауқұлақтардың әртүрлі топтарының коммерциялық қасиеттерін зерттейді: морфологиялық, органолептикалық, жаңа күйінде тұтынылған өнімнің биохимиялық және басқа да экономикалық құнды қасиеттері мен қасиеттері; сақтауға және бастапқы және терең өңдеуге арналған шикізат ретінде төсеу, халықтың көпшілігі қыс-көктем мезгілінде күзде сақталған немесе импортталатын көкөністерді тұтынады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық адалдық пен әдептілік принциптерін ескере отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін қарым-қатынас жасау.
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік-экономикалық жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуын көрсетеді.
- Ақпаратты талдау мен қабылдау, тәжірибелердің статистикалық нәтижелерін жалпылау және қорытындыларды тұжырымдау арқылы зерттеу мақсаттарын өз бетінше анықтау және оған жету жолдарын таңдай білу арқылы ақпараттық, есептеу және цифрлық сауаттылыққа ие болады
- Жеміс-көкөніс дақылдарының морфо-физиологиялық белгілеріне сүйене отырып, бауларда өндірілетін сорттарды негіздеп, жинап алады. Өнімнің пісіп-жетілуі мен сапасына метеофакторлардың әсерін жалпыға бірдей қабылданған техникалық-құқықтық құжаттармен сәйкестігін анықтайды.
- Жас бақ салу және жеміс бақшасын күтіп-баптау, көкөніс дақылдарын әртүрлі жеміс ауыспалы егістерінде өсіру, оның ішінде заманауи жылыжай кешендеріндегі жұмыс процестерін автоматтандыруды қолдану бойынша жұмыстарды ұйымдастырады және бақылайды.
- Жеміс-көкөніс дақылдарының топырақтарын зерттеу әдістерін қолданады және жеміс-жидек және егіс айналымын, жердің экспозициясын, жер асты суларының деңгейін, тыңайтқыштар кешенін және қолданылатын ауыл шаруашылығы техникасын ескере отырып, өсімдіктерді зиянды организмдерден химиялық және биологиялық қорғау жүйесін жасайды.
- Жеміс-көкөніс дақылдары мен жүзімдерді жер пайдалану аумағында орналастыру кезінде агроландшафтық жағдайлардың талаптарына сәйкестігін таниды.
- Жеміс-көкөніс дақылдарын жинау деңгейі мен сапасын бағалайды; осы бағыттағы заманауи әдістер мен ғылыми жетістіктерге сүйене отырып, өнімді сақтау және алғашқы өңдеу әдістерін анықтайды.
- Ғылыми зерттеулердің химиялық, биологиялық және агротехникалық әдістерінің технологиялары бойынша отандық және шетелдік көздерден ақпарат жинау және олардың стандарттарға сәйкестігін талдау негізінде ғылыми зерттеулер жүргізеді, тәжірибе нәтижелерін статистикалық өңдеуді қолданады және қорытынды жасайды.
- Жеміс-көкөніс шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиялары бойынша отандық және шетелдік әдеби дереккөздерден мәліметтерді жинақтау және оларды тиісті әдістер бойынша талдау негізінде ғылыми зерттеулер жүргізе алады, тәжірибе нәтижелерін статистикалық өңдеуді жалпылап, қорытындыларды тұжырымдай алады.
- Жеміс-көкөніс және ауыл шаруашылығы өндірісін химияландыру өнімдерінің ауыл шаруашылығы нарықтарында маркетингтік және коммерциялық зерттеулерді жүзеге асырады.
- Ауыл шаруашылығы өндірісіндегі белгісіздік жағдайында зерттеулерді, кәсіпкерлік дағдылар мен тәжірибені қолданады.
- Жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істейді, өз іс-әрекеттерін өз бетінше білім алу және салауатты өмір салтын жүргізу дағдыларын көрсете отырып түзетеді.