Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01730 Шетел тілі: екі шетел тілі в Павлодар педагогикалық университеті

  • Кәсіби қарым-қатынастағы негізгі шет тілі
    Несиелер: 5

    Қарым-қатынастың оқу-кәсіби саласы: оқу бағыты бойынша шет тілінде (ағылшын тілінде) тілдік дискурсқа кіріспе. Кәсіби шетел тіліндегі тіл көрінісі. Халықаралық терминология қоры. Шет тіліндегі (ағылшын) терминология тұжырымдамасы. Шет тіліндегі (ағылшын) кәсіби терминология. Оқу үрдісіндегі академиялық қарым-қатынас (шет тілдеріндегі лингвистикалық пәндер бойынша лекциялар мен семинарлар).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру процесінің менеджменті
    Несиелер: 5

    Қазақстанның білім беру жүйесіндегі басқару негіздері. ҚР Білім беру мекемелерінің түрлері мен формалары. Білім беру процесін жобалау саласындағы негізгі бағыттар. Білім берудегі менеджмент принциптері. Білім беру мекемелерін басқару функциялары. Білім берудегі менеджмент әдістері. Білім беру мекемесі педагогикалық жүйе және ғылыми басқару объектісі ретінде. Білім беру мекемесі басшысының басқару мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Коммуникация теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылыми және академиялық тәртіп ретінде байланыс теориясы. Байланыс теориясының дамуы мен негізгі кезеңдері. Байланыс тақырыбы. Байланыс түрлері. Байланыс деңгейлері: тұлғааралық, топтық, массасы. Кәсіптік бағдарланған қарым-қатынас түрлері. Байланыс функциялары мен құралдары. Байланыс семиотикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдениаралық қарым-қатынас теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Мәдениетаралық коммуникация-шет тілді білім берудің қазіргі парадигмасының теориясы. Негізгі әдістемелік категориялардың жаңа интерпретациясындағы шет тілді білім берудің заманауи әдістемесі мен теориясының көрінісі. Әдістемелік қағидаттар "мәдениетаралық коммуникация субъектісі" құзыреттілік моделінің интегративті концепті ретінде. Мәдениетаралық коммуникация теориясының контекстіндегі қарым-қатынасты моделдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық менджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджменттің теориялық-әдістемелік негіздері. Педагогикалық басқару педагогикалық жүйелерді басқару теориясы мен технологиясы ретінде. Мектепішілік менеджментінің жетекші заңнамалығы. Басқару принциптері. Мектепте инновацияларды басқару. Инновациялық басқарудың тиімді технологиялары (модерация, тренинг, жобалау және т.б.). Инновациялық процесті басқарудағы студенттер мен оқытушылардың жеке өзін-өзі анықтауы. Инновациялық нәтижелерді болжау және бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жазбаша академиялық сөйлеуді дамыту бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Ғылыми сөйлеу ерекшеліктері (мәтін категориясы, ғылыми мәтіннің функционалдық-семантикалық түрлері, ғылыми мәтінде логикалық қатынастарды білдіру құралдары); Ғылыми әңгіме және әңгіме (Академиялық ақыл-кеңес, риторикалық канон, Топека, ғылыми мәтіндегі дәлелдер, дәлелдер және олардың түрлері, мәтінге дәлелдерді енгізудің сөйлеу құралдары); Ғылыми сөйлеу жанрлары. Ауызша ғылыми сөйлеу жанрлары. Ғылыми сөйлеу жанрлары. Ауызша ғылыми сөйлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылым және философия. Ғылым және өнер. Ғылым және дін. Ғылым және адамгершілік. Ғылым этикасы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Ғылымның философиялық негіздері. Эмпирикалық білімнің құрылымы. Факт мәселесі. Теориялық білім құрылымы. Ғылыми теорияның функциялары. Ғылыми таным әдістері және олардың жіктелуі. Құндылықтар және олардың танымдағы рөлі. Ғылым, псевдоғылым, квазиғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Тілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шеттілдік қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Бейресми және ресми қарым-қатынастың негізгі коммуникативтік жағдайларында қолданылатын және салыстырмалы қарапайым лексика-грамматикалық құралдарды қолдана отырып диалогтық және монологтық сөйлеу. Іскерлік ағылшын тілі. С1 тілдік деңгейінің лексикасы және сөздік бірліктері. Оқылатын тілдің кәсіби саласындағы тұрақты өрнектер мен клише.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми дискурстық теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Ғылыми мәтін; мәтіннің басқа түрлерімен салыстырғанда негізгі сипаттамалары. Ғылыми мәтіннің құрылымы ғылыми тұжырымдамалық ғылыми зерттеулерге, білімге, дәстүрге байланысты. Ғылыми мәтін тілі, глоссарий, ғылыми іздеу материалдарын редакциялау және ұсынудың жалпы қағидалары. Қатынас проблемаларын зерттеуге теориялық көзқарас. Қатынастың коммуникативтік жағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауатылығы
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеудің ерекшелігі. Ғылым әдіснамасы. Білім беруде зерттеу жүргізудің тәсілдері мен талаптары. Зерттеу кезеңдері. Ғылыми зерттеудің мәселесі, тақырыбы, өзектілігі. Зерттеу нысаны, пәні, гипотезасы, ғылыми жаңалығы, теориялық және практикалық маңыздылығы, нәтижелердің айқындылығы. Ғылыми-зерттеу жұмысын жазудың негіздері. Академиялық сауаттылық негіздері. Ғылыми этика. Ғылыми еңбек жазудың ерекшеліктері. Ғылыми жұмыстарды жазу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын, орыс, қазақ тілдерінің ғылыми дискурстарына салыстырмалы талдау
    Несиелер: 5

    Түрлі жанрдағы ғылыми пікірлерді құру принциптері. Ағылшын, орыс және қазақ тілдеріндегі ғылыми дискурстарды салыстырмалы талдау: есептер мен әдістер. Ғылыми және ғылыми-танымал дискурс. Автор және аудитория. Жаңа тарихизм және оның отандық ғылыми мектептердің рецептері. Мәтін, түсініктеме, интерпретация. Түсініктеме филологиялық жанр ретінде. Мәтіннің құрылымдық талдауы және құрылымдық талдаудың сыны

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шеттілдік білім берудің қазіргі әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Шет тілін оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері. Шетел тілдерін оқыту әдістемесі. Теориялық және қолданбалы ғылым ретінде шет тілдерін оқыту әдістемесі. Шетел тілін оқытудың басқа ғылымдармен байланысуы. Шет тілін оқыту парадигмасы. Шет тілін оқыту тарихындағы методологиялық жүйенің тұжырымдамасы. Мәдениетаралық коммуникация контексіндегі коммуникацияны модельдеу. Қазіргі шет тілі және оқу үдерісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары білім мазмұны. Кредиттік оқыту жүйесі. ПОӘК құру технологиясы. ЖОО - да оқытудың белсенді формалары мен әдістері. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары білім берудегі Менеджмент

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл және мәдениаралық қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Мәдениетаралық коммуникация пәнаралық ғылым саласы ретінде. МК теориялық негіздері. Отандық және шетелдік тіл мен мәдениетті оқыту мектептері. Тілдік тұлға мәдениеттің көріну және қалыптасу деңгейі ретінде Концепт лингвоментальды рубрикатор және мәдениеттің репрезентанты ретінде. Мәдениеттің коммуникативтік модельдері: коммуникативтік тұлға, тілдік тұлға, дискурс. Әлемнің тілдік бейнесі: тіл мен мәтіндегі аксиологиялық модельдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын тілін оқытудың заманауи әдістері (CLIL, Blended Learning)
    Несиелер: 7

    Ағылшын тілін оқытудың заманауи әдістерінің теориялық және әдістемелік негіздері. Ағылшын тілін оқыту әдістемесіндегі ғылыми зерттеу әдістемесінің ерекшелігі. Негізгі әдістемелік категориялар: мақсаты, мазмұны, принциптері, әдістері, құралдары және оқыту жүйесі. Оқытудың негізгі және көмекші құралдары. Ағылшын тілін оқытуды ұйымдастырудағы заманауи тәсілдер. CLIL - пәндік-тілді кіріктірілген оқыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шет тілдерін оқыту әдістемесінің отандық және шетелдік тарихы
    Несиелер: 5

    Сыртқы және отандық әдістер тарихында ШТ оқытудың тікелей әдісінің негізгі сипаттамасы: грамматикалық-трансляциялық және мәтіндік-аудару әдістерінің негізгі идеялары. Батыста тікелей әдіс: тікелей әдісті дамытудың себептері; «Реформа қозғалысы» әдістемелік идеясы; тікелей әдіс бойынша мәтіндік-имитациялық және құрылымдық-имитациялық бағыттар. Аудио-тілдік және аудио-визуалды әдістер: Чарльз Фрисом мен Р. Ладо ұсынған негізгі әдістемелік қағидалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шет тілін ерте жастан оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазақстанда және шетелде оқудың бастапқы кезеңі. Бастауыш мектеп жасындағы балаларды ШТ оқытудың психологиялық негіздері. Батсапқы кезеңде ағылшын тілін үйренудің мақсаты мен мазмұны. Бастапқы кезеңде ағылшын тілін меңгеруді үйрену, лексикалық жағы, ағылшын тілінің грамматикалық жағын үйрену. Бастауыш мектепте ШТ оқытудағы рөлдік ойындар әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби лингводидактика негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіби лингводидактиканың генезисі және мәртебесі. Кәсіби лингводидактиканың қалыптасуының теориялық мәселелері. Кәсіби лингводидактика пәні. Кәсіби лингводидактиканың пәнаралық құрамы. Кәсіби лингводидактиканың пәні мен тақырыбы. Кәсіби лингводидактика үлгісі. Кәсіби лингводидактиканың ұғымдары. Кәсіби лингводидактиканың іргелі принциптері. Кәсіби лингводидактиканың қосалқы принциптері. Оқытушының кәсіби құзыреттілігіне қойылатын есеп талаптары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері. Топтық процестерді басқару психологиясы. Қол астындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсер ету, оның мүмкіндіктері мен шектеулері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Басшының кәсіби қызметінде қарым-қатынас жасау. Психологиялық ерекшеліктері қақтығыс ретінде үлгідегі өзара іс-қимыл. Жанжалда объективті мүдделер мен психологиялық факторлардың рөлі. Жанжалға эмоциялық тартылу. Конструктивтік және деструктивтік жанжал

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілін шет тілі ретінде оқытудағы қазіргі тенденциялар TESOL (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 7

    Шетел тілдерін оқытудың классикалық әдістеріне негізделген ағылшын тілін оқытудың заманауи әдістері. Ағылшын тілін оқытудың интерактивті әдістері. EFL және ESL оқыту әдістері. Курс пен сабақты жоспарлау, оқу материалдары мен құралдарын таңдау, бағалау және тестілеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сын тұрғысынан ойлауды дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Сыни ойлау» және оның сипаттамалары туралы түсінік; білім берудегі критикалық ойлауды дамытудың негізгі теориялық принциптері; Ақпаратпен жұмыс істеу әдістемесі; Сыни тұрғыдан ойлауды магистранттардың технологиясын оқыту әдістемесі және оқыту стратегиясы ретінде дамыту; Сыни ойлау технологиясын пайдалана отырып, ШТ бойынша сабақтарды құрастыру; Сыни ойлау бизнес принципі ретінде; Критикалық талдау және шешімдер қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON2

    Жаңа ортада, неғұрлым кең пәнаралық контексте мәселелерді шешу үшін өз білімін, түсінігін және қабілетін кәсіби деңгейде қолданады;

  • Код ON1

    Зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде осы саладағы озық білімге негізделген шет тілін оқытудың лингводактикасы мен әдістемесінде дамып келе жатқан білімі мен түсінігін көрсетеді;

  • Код ON8

    Оқылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON3

    Сын тұрғысынан ойлауды дамыту мен пайымдаудың қалыптасуын көрсетеді.

  • Код ON4

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асырады;

  • Код ON7

    Мамандарға, сондай-ақ маман емес мамандарға оқыту тілінде ақпарат, идеялар, қорытындылар, мәселелер мен шешімдерді нақты және нақты түрде хабарлайды

  • Код ON5

    Ағылшын тілінде жаңа және күрделі идеяларды талдайды, бағалайды және синтездейді;

  • Код ON6

    Жұмыста одан әрі пайдалану үшін алынған ақпаратты түсіндіру іскерлігін көрсетеді;

Top