Жаңа білім беру бағдарламасы

7M03103 Әлеуметтік зерттеулер в Нархоз Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-педагогикалық, зерттеу және практикалық қызметті жүзеге асыру үшін әлеуметтанулық теорияларды терең іргелі білімі, сараптамалық және зерттеу дағдылары бар отандық және халықаралық еңбек нарығында бәсекеге қабілетті әлеуметтанушыларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M061 Әлеуметтану
  • Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
  • Жетілдірілген социологиялық әдістер және социологиялық зерттеудің заманауи дизайны
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-дизайн мен зерттеуді ұйымдастырудың жаңа тенденциялары туралы алған білімдерін жүйелеу, заманауи әлеуметтік мәселелерді зерттеуге жаңа әдіснамалық тәсілдерді қолдану, әлеуметтанулық зерттеулердің сапасын бағалау индикаторларын бөліп көрсету, әлеуметтік мәселелердің шешілуін болжау қабілетін қалыптастыру. Пән зерттеу бағдарламасының принциптері мен теориялық және әдіснамалық негіздерін, деректерді жинау мен талдаудың соңғы сандық және сапалық әдістерін зерттейді. Жобаны өз бетінше басқаруды, сондай-ақ әлеуметтанулық зерттеудің заманауи дизайнын пайдалана отырып, магистрант зерттеудің соңғы әдістерін, соның ішінде магистрлік диссертацияларды дайындау процесінде қолдануды үйренеді. Магистрант алған білімдерін қорытынды жеке әлеуметтік зерттеуде көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • SPSS көмегімен деректерді талдауға кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс SPSS бағдарламалық жасақтамасын қолдана отырып, деректерді жинау, талдау және статистикалық сипаттау әдістерімен таныстырады. SPSS бағдарламасында мүмкін болатын деректерді талдау және визуализация үшін әртүрлі құралдар мен технологиялар қарастырылады. SPSS бағдарламалық жасақтамасын қолдануда теориялық білім мен әдіснамалық негіздерді қолдану арқылы магистранттар деректерді өндіру, уақыт қатарын болжау және үздіксіз және дискретті оңтайландыру мәселелерін шешеді. Курс SPSS бағдарламасының мүмкіндіктерін пайдалана отырып бастапқы деректерді талдаудың жеке жобасын дайындаумен аяқталады

    Оқу жылы - 1
  • Әлеуметтік зерттеулердегі диагностикалық және болжамдық фреймдер
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты магистранттарда диагностикалық зерттеулер жүргізудің ерекшеліктері туралы, әртүрлі факторларды есепке алу, әлеуметтік болжау практикасының заманауи модельдерімен танысу туралы жүйелі білімдерді қалыптастыру болып табылады. Магистранттар әлеуметтік болжау, ықтимал тәуекелдерді есепке алу және шешімдерді қолдану салдарын есептеу әдістерін меңгеретін болады. Оқыту барысында магистранттар аналитикалық, презентациялық дағдыларды дамытуды көздейтін тұрақты тапсырмаларды орындайды, әлеуметтік зерттеулерде диагностикалық және болжамдық әдістерді қолдана отырып, ситуациялық есептер мен нақты кейстерді шешу үшін ағылшын тіліндегі өзекті дереккөздерді тауып, жұмыс істей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Күнделікті әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Пән күнделікті өмірдегі әлеуметтік институттар мен тәжірибелердің қалыптасу, жұмыс істеу және даму тенденциялары мен факторларын анықтау, тану және талдау әдістемесіне арналған. Магистранттар қоғамдық-саяси, Денсаулық сақтау, демалыс салалары, сондай-ақ тұтыну салалары туралы ақпарат көздерін талдау дағдыларына ие болады. Жеке тұлғалардың, топтардың, қауымдастықтардың күнделікті іс-әрекеттері мен өзара іс-қимылдарын талдауға бағытталған әлеуметтанулық зерттеулер жүргізуге қатыса отырып, магистрант әлеуметтік құбылыстар мен процестерді зерттеудің ғылыми әдістерін қолдану дағдыларын игереді, осы проблемаларды шешу жолдарын әзірлейді және дәлелдейді және күнделікті өмірдің одан әрі даму тенденцияларын анықтайды. Курс жеке адамдардың, топтардың өзара әрекеттесудегі күнделікті әрекеттерін талдау мазмұнымен аналитикалық эссе дайындаумен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пән ғылым философиясын талдау призмасы арқылы қарастырады, ғылым тарихы, оның ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы білім береді; ғылыми зерттеулер жүргізу әдістерін және олардың қоғамның дамуындағы маңыздылығын қолданады. Магистранттарда ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге ықпал ететін аналитикалық және ғылыми ойлау дағдылары қалыптасады. Курс магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, ғылыми-зерттеу қызметінің аналитикалық қабілеттері мен дағдыларын дамытады. Осы мақсаттарға жету ұлы ойшылдар мен өткен және қазіргі ғалымдардың түпнұсқа мәтіндерін оқуға ықпал етеді. Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдылары.

    Оқу жылы - 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Курс ағылшын тілін ғылыми және кәсіби қызметте қарым-қатынас үшін тиімді қолдана отырып, талдау, жинақтау, жіктеуде ағылшын тілін тиімді пайдалану дағдыларын дамытуды көздейді және шетел серіктестерімен қарым-қатынаста шетел тілінің коммуникативті құзіреттілігін және оның еркін көрінісін (B1 деңгейі және одан жоғары) әрі қарай дамытуға арналған, сондай ақ әрі қарай өздігінен білім алуы үшін. Курс барысында магистранттар өздерінің жеке көзқарастары мен зерттеу нәтижелерін еркін білдіре отырып, сыни тұрғыдан ойлау принциптеріне сүйене отырып, өз көзқарастарын нақты және негіздеп көрсетуге, қарым-қатынас жасауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Пән жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін қалыптастыруға, қазіргі педагогика ғылымының теориялық негіздерін меңгертуге, кәсіби міндеттерді шығармашылықпен шешуге дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Курс түрлі дәрістерде оқытуға керек практикалық дағдыларды дамытуға бағытталып, интерактивті форматта (бірлескен жобалар, конференциялар, көпшілік талқылаулар, дәрістің интерактивті түрлері) жүргізіледі. Оқу аяқталысымен магистрант халықаралық қатынастар аясында алған теориялық білімін беруге мүмкіндік алып, студенттерді оқытушылық қызмет саласында тәжірибелік қабілеттерге үйрете алады.

    Оқу жылы - 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән инновацияға әкелетін персоналды ынталандыру мен бәсекеге қабілетті ұйымдық мәдениетті қалыптастырудағы психология әдістерін меңгеру және де іскерлік қауымдастықтың әлуметтік-экономикалық даму тенденцияларын ескере отырып персоналдың, жеке тұлғаның және топтың мінез-құлығын басқарудың заманауи әдістемесін қамтиды. Магистрант оқу нәтижелерін игереді және сыни ойлауды қалыптастырады, өзін-өзі талдау мен кейс стадиді зерделеу арқылы біржақты ойлауды өту негізінде тиімді қарым-қатынас жасауды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 3

    Педагогикалық практика - кәсіптік құзыреттілікті меңгеруге, атап айтқанда, тиісті департамент базасында оқу практикалық сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу дағдыларын тереңдету арқылы оқыту үдерісінде алынған педагогика және оқыту әдістемесі бойынша теориялық білімді бекіту және тереңдетуге бағытталған. Педагогикалық практиканы өту барысында магистранттар педагогикалық кәсіби қызметтің компоненттерімен, оқу-әдістемелік кешенімен, оқу сабақтарын өткізу құрылымымен, формалары мен әдістерімен танысады, оқу ұжымының қызметін басқаруды және ұйымдастыруды, магистранттардың білімін бағалауды, есептілікті құрастырады және толтырады, сондай-ақ еңбек ұжымында жұмыс істеу дағдыларын меңгереді. Педагогикалық практикасының және практикалық сабақтарды өткізудің нәтижелері бойынша магистранттар есепті жасайды және қорғайды.

    Оқу жылы - 1
  • Әлеуметтанудағы ғылыми жобалар
    Несиелер: 5

    Пән зерттеу жобасын іске асырудың әлеуметтанулық әдіснамасы мен әдістемесі бойынша білімді пайдалану қабілетін қалыптастыруға, аналитикалық, сараптамалық қызмет саласында зерттеу жобасын іске асыруда теориялық құзыреттерді қолдану дағдыларын дамытуға, сондай-ақ оларды көпшілік алдында ұсынуға бағытталған. Әлеуметтанулық зерттеуді жобалау, жоспарлау және іске асыру, эмпирикалық деректерді өңдеу, оларды талдау және түсіндіру арқылы магистрант ғылыми-зерттеу жұмыстары бойынша есепте нәтижелерді ұсына алады, сондай-ақ өз бетінше көпшілік алдында презентация жасай алады. Курс жеке зерттеу жобасын дайындаумен, оның ішінде БАҚ өкілдері үшін есептелген міндетті презентациямен аяқталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ойлау дизайны
    Несиелер: 5

    Пән дизайнерлік ойлау әдіснамасына, атап айтқанда әлеуметтік процестердегі адамдардың мінез-құлқын зерттеу арқылы өнімдер мен қызметтерді құруға арналған. Пән аясында магистранттар эмпатия құралдарын меңгереді, сапалы далалық зерттеулер жүргізуді, талдау мен синтезді қолдануды, таңдалған идеялардың прототиптерін тез құруды және сынауды үйренеді. Өз зерттеулерін дамыта отырып, магистранттар сызықтық және сызықтық емес ойлау модельдерін қолдануды, эвристика мен креативтіліктің мәнін және тұтастай алғанда шығармашылық процестің құрылымын түсінуді үйренеді. Курс адамға бағытталған дамудың негізгі принциптерін, тұжырымдамалық прототиптерді тестілеу нәтижелерін пайдалана отырып, жеке зерттеу жобасын дайындаумен, қоғамның, әлеуетті тапсырыс берушінің жобалық жұмысының нәтижелерін міндетті түрде таныстырумен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әлеуметтік зерттеулердің гносеологиясы және логикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-магистранттардың классикалық және заманауи әлеуметтік теория мен әлеуметтік білімнің гносеологиясында білім алуы. Курс аясында магистранттар позитивистік, бихевиористік, интерпретациялық, этнометодологиялық, функционалистік және структуралистік сияқты социологиялық түсіндірудің негізгі модельдерін қарастырады. Аталған модельдер арасындағы айырмашылықтың зерттеу әдістеріне, эмпирикалық материалды тұжырымдау әдістеріне, сондай-ақ әртүрлі теорияларды бағалау критерийлеріне әсері бағаланады. Сипатталған айырмашылықтарды талдау және қолдану үшін қоғамдық пікірталастар, әлеуметтік ғылымдар әдіснамасы туралы пікірталастар - классикалық түсіндіру-түсіну контроверзасынан бастап, рационалдылық пен белгісіздік принциптері адамның іс-әрекетін талдауға, оның ішінде әлеуметтік зерттеулер шеңберінде қаншалықты қолданылатыны туралы салыстырмалы түрде соңғы пікірталастарға дейін қолданылады

    Оқу жылы - 1
  • Академиялық оқу және жазу
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерге аналитикалық құжаттарды дайындау бойынша ауызша және жазбаша құзыреттіліктерді дамытуға мүмкіндік беретін академиялық және ғылыми мәтіндерді құру әдістері мен технологияларын зерттеу. Курс шеңберінде халықаралық талаптарға сәйкес мәтінді дайындау технологиялары-талдамалық жазба, policy brief, policy paper қаралатын болады. Әлеуметтік-экономикалық процестердің басқа қатысушыларымен тиімді сын мен ынтымақтастықты пайдалана отырып, магистранттар мәтіндермен жұмыс істеу, оның элементтерін ұйымдастыру, әртүрлі көздерден алынған ақпаратты сыни бағалау, іріктеу, жинақтау және пайдалану, қоғамның әлеуметтік-экономикалық проблемаларын шешу жөнінде ұсыныстар ұсыну дағдыларына ие болады. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар талдамалық жазба дайындайды.

    Оқу жылы - 1
  • Қолданбалы социологиялық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-ғылыми мақалалар мен магистрлік диссертация жазу кезінде қажетті ғылыми-зерттеу жұмысының принциптері мен әдістері туралы терең түсінік қалыптастыру. Пән зерттеу мақсаттарын анықтауға, әлеуметтану саласындағы ғылыми міндеттерді шешу жолдарын табуға бағытталған ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау әдіснамасының ғылыми және практикалық негіздерін игеру қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар қоғамның әлеуметтік саласындағы әлеуметтік процестер мен құбылыстарды өз бетінше талдай алады және оларды тиімді басқара алады.Курс теориялық-әдіснамалық алғышарттардың жүйелі баяндалуын, қабылданатын жұмыстың негізгі мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес зерттеу жобасының жалпы тұжырымдамасын, оны орындаудың әдістемелік және процедуралық негіздерін, ұсынылған гипотезаларды және оларды тексеру үшін логикалық дәйекті операцияларды қамтитын қолданбалы зерттеуді дайындаумен және жүргізумен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Интернет-деректерін талдау
    Несиелер: 5

    Бұл курс аналитиканы оқытуда Интернет-деректерді талдаудың негізгі концепциялары мен қосымшаларын қарастырады. Igraph және statnet R пакеттерінің көмегімен желілік деректерді манипуляциялау, талдау және визуализациялау үшін, магистранттар нақты деректерді пайдалана отырып, желідегі маңызды тораптарды талдаудан бастап қауымдастықтарды анықтау, ақпараттың таралуын қадағалау және пікірді қалыптастырудың бірқатар есептерін шешетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Қазіргі стратификациялық процестердің әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-әлеуметтік стратификацияның мәні мен функцияларын, әлеуметтік теңсіздік тарихын және оның қазіргі формаларын, мәртебелік топтар теориясын, әлеуметтік ұтқырлық пен көбеюді талдау. Магистранттар компаративті талдау, әлеуметтік стратификацияны бағалау критерийлерін әзірлеу дағдыларына ие болады, әлеуметтік стратификацияның қазақстандық қоғамның дамуына әсер ету факторларын талдай алады. Магистранттар Isco-88 жіктеуішінің ерекшеліктерін, әлеуметтік мәртебені бағалаудың графикалық және ауызша тесттерін және т.б. қоса алғанда, қоғамның әлеуметтік құрылымын зерттеуде қолданылатын құралдарды қолдану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Басқару әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-қоғамдағы өзгеретін әлеуметтік қатынастар жағдайындағы басқару жүйелері мен процестерін, әлеуметтік өзгерістер тетіктерін, сондай-ақ басқару жүйесіне енгізілген адамдардың әлеуметтік әрекеттері мен мінез-құлқының заңдылықтарын зерттеу. Курс қоғамдағы басқару теорияларын, сондай-ақ әлеуметтік институт ретінде басқарудың негізгі функцияларын қарастырады. Магистранттар орта деңгейдегі теорияны, басқаруға әлеуметтанулық тәсілдің ерекшеліктерін қолдану дағдыларына ие болады. Кейс-технологияларды пайдалана отырып, магистранттар басқару міндеттерін өз бетінше тұжырымдауды, басқару әлеуметтануының пәндік-Объектілік өрісіне әлеуметтанулық тәсілді қолдануды үйренеді. Курс жеке әлеуметтік жобаны әзірлеумен және қорғаумен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Қалалық әлеуметтік зерттеулер
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны-бұл қалалық мәселелерге, қалалық саясаттағы қазіргі тенденциялар мен қайшылықтарға, қалалық және қала маңындағы аумақтарды жоспарлау мен дамытуға қатысты негізгі әлеуметтанулық көзқарастар. Магистрант қалалардың құрылымдық дамуынан бастап қалалық саясат пен мәдениетке дейінгі қалалық құбылыстарды талдау үшін әлеуметтанулық құралдарды пайдалануға мүмкіндік алады. Курс барысында магистранттар қалыптасқан қаланың кеңістіктік құрылымын зерттеу және құру дағдыларын меңгеретін болады; сауалнамалар мен сұхбаттар деректері мен статистикалық көрсеткіштерге негізделген қалалық ортаны сипаттайтын эмпирикалық социологиялық және экономикалық зерттеулер жүргізу; сондай-ақ ғылыми есептер мен презентациялар жасау. Курс нақты ауданның (қаланың) талдауын қамтитын зерттеу мақаласын дайындаумен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Социологиялық урбанистика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-қалаларды зерттеу және урбанизация саласындағы әлеуметтанулық құралдарды дамыту мен қолданудың негізгі үрдістерін, сондай-ақ қазақстандық және халықаралық әлеуметтану мен урбанистиканың жаңа жетістіктерін зерделеу. Курс заманауи әлеуметтанулық урбанистиканы зерттеудің классикалық және заманауи теорияларын, модельдері мен әдістерін қарастырады. Магистранттар әлеуметтік урбанистиканы зерттеудің заманауи теориялары мен модельдері негізінде қала дамуының әлеуметтік тәуекелдерін бағалау үшін аумақтың, оның ішінде қалалардың, инфрақұрылымның және қазіргі мегаполистің коммуникативтік кеңістігінің негіздерінің әлеуметтік өзгерістерін анықтай алады. Курс бір қаланың тарихы жеке зерттеу жобасын әзірлеумен және қорғаумен аяқталады. Жобаны бағалауға урбанистер, қала және ел зерттеушілері шақырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Бұқаралық ақпарат құралдары мен әлеуметтік желілердің әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-бұқаралық ақпарат құралдары мен әлеуметтік желілерді талдауды толыққанды зерттеуді ұйымдастыруға және жүргізуге мүмкіндік беретін деректерді жинау және талдау әдістерін қолдану қабілетін дамыту . Пән магистранттардың бұқаралық ақпарат құралдарында және әлеуметтік желілерде алынған ақпаратты талдау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар ақпараттық қоғамды, теорияларды, әлеуметтік желілерді қолданбалы талдау әдістерін, виртуалды қоғамның, топтардың, коммуникациялардың ерекшеліктерін талдау дағдыларын контент-талдау, SMM талдау, Desk-талдаужәне т.б. құралдарының көмегімен игере алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Зерттеу практикасы
    Несиелер: 9

    Зерттеу практикасы нақты кәсіптік тапсырмаларды орындауға зерттеу құралдарын қолдану арқылы пәндік теориялық білімді пайдалану мақсатында жүзеге асырылады. Магистр ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, кәсіптік есеп беру, ұйымда немесе кәсіпорында жұмыс құру принциптері мен әдістерін меңгереді; кәсіби талдау әдістерін қолданады; серіктес ұйымдарда практика негізінде әлеуметтік, экономикалық, статистикалық ақпараттарды іздеп тауып зерттейді; магистерлік диссертацияның тақырыбын таңдау үшін негізгі проблемаларды анықтап, олардың шешімдерін табады.

    Оқу жылы - 2
  • Код ON1

    Ішкі және сыртқы мүдделі тараптарға, кәсіби қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа басқарушылық, кәсіби және аналитикалық ақпаратты талдайды және жүйелейді, әлеуметтанушының кәсіби-этикалық кодексін сақтай отырып, әртүрлі тілдерде академиялық жазу және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгереді

  • Код ON2

    Күрделі заманауи әлеуметтік-экономикалық, әлеуметтік-саяси және т. б. процестерді талдауда классикалық және заманауи социологиялық теорияларды қолданады.

  • Код ON3

    Әлеуметтік зерттеулерде деректерді ұйымдастыру, жүргізу және өңдеу үшін Big Data заманауи құралдарын, R, SPSS деректерді өңдеу бағдарламаларын пайдалана отырып, әлеуметтік салада кәсіби қызметті жүзеге асырады.

  • Код ON4

    Әлеуетті тәуекелдер мен мүмкіндіктерді, әлеуметтанулық зерттеулердің, әлеуметтік мониторингтің нәтижелерін, адам дамуы индексінің нормативтерін, мемлекеттік бағдарламалардың нысаналы индикаторларын және жаһандық бәсекеге қабілеттілік индексін ескере отырып, ұйымның әлеуметтік көрсеткіштері бойынша есептілігін жасайды.

  • Код ON5

    Түрлі әлеуметтік тәуекелдердің алдын алу тәсілдерін болжауды қоса алғанда, нақты және әлеуетті әлеуметтік міндеттерді шешу мүмкіндіктерін айқындай отырып, әлеуметтік жобаларды дербес әзірлейді.

  • Код ON6

    Әлеуметтік зерттеулердің нәтижелері бойынша анықталған себеп-салдарлық байланыстар мен қоғамдық процестер мен әлеуметтік құбылыстардың даму заңдылықтары негізінде кәсіби қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдай отырып, сараптамалық қызметті жүзеге асырады.

  • Код ON7

    Іс-қимыл бағдарламасын әзірлеу және әлеуметтік-экономикалық даму проблемаларын еңсеру үшін талдамалық құжаттар, жазбалар, policy brief, policy paper құрастырады.

  • Код ON8

    Эксперименттік, салыстырмалы, аналитикалық әдістерді, соның ішінде дербес әзірленген әдістерді пайдалана отырып, халықтың әртүрлі топтарының әлеуметтік жағдайына экономикалық, мәдени және саяси факторлардың әсерін бағалайды.

  • Код ON9

    Әлеуметтанудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдана отырып, өз зерттеулерінің нәтижелерін енгізе отырып және кәсіби салада өзін-өзі оқыту дағдыларын жандандыра отырып, ғылыми-педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырады.

Top