Жаңа білім беру бағдарламасы

7M03103 Әлеуметтану в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Заманауи социологиялық теориялар мен мектептер

    Қазіргі әлеуметтану теориясының негізгі ұғымдары, идеялары мен ережелері туралы түсінік қалыптастыру, магистранттарды қазіргі әлеуметтанудың негізгі теориялық негіздерімен және қазіргі қоғам тұжырымдамаларымен таныстыру. Қазіргі заманғы негізгі социологиялық парадигмалар мен теориялар туралы түсініктерді меңгеру. Қазіргі социологиялық теорияның дамуының теориялық және әдіснамалық негіздері. Курс қазіргі социологиялық теорияны зерттеу негізі ретінде пайдалана отырып, әлеуметтік өмірдің әртүрлі салаларын және қазіргі құбылыстарды өз бетінше талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау. Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымның тарихы және философиясы

    «Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы

    Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтанудағы ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдіснамасы мен әдістері

    Ғылыми зерттеу. Ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері. Ғылыми зерттеудің ұғымдық аппараты. Ғылыми зерттеулердің жіктелуі. Ғылыми зерттеу кезеңдері және олардың мазмұны. Әдіс ұғымы. Ғылыми зерттеудің қателері. Ғылыми зерттеудің жеке және арнайы әдістері. Ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау. Ғылыми ақпаратты жинау. Ғылыми-зерттеу жұмыстарына қойылатын жалпы талаптар. Ғылыми зерттеу этикасы. Ғылыми жұмыстың мазмұнына қойылатын жалпы талаптар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік процестерді зерттеудегі кейс әдіснамасы

    Пән әлеуметтанудағы зерттеудің бір түрі ретінде кейс-стади әдісіне қатысты мәселелер кешенін қамтиды. Белгісіздік жағдайында балама нұсқаларды бағалау дағдыларын қалыптастыру. Пән әлеуметтік саланы зерттеудің жаңа әдістерін әзірлеуді талап ететін мәселелерді шешу механизмдерін зерттейді, бұл әлеуметтік мәселелердің ауырлық деңгейін төмендетуге тиіс. Ұйымдарда кейс-стади зерттеулерін жүргізу. Магистрант әлеуметтанудың әртүрлі салаларындағы ғылыми зерттеулердің нақты мәселелерін талдау және оларды заманауи кейс-әдістер арқылы шешу дағдыларын пайдаланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік бейімделу теориялары мен механизмдері

    Қазіргі қоғам жағдайындағы әлеуметтік бейімделудің негізгі тетіктері туралы магистранттарда жан-жақты түсінік қалыптастыру. Әлеуметтік бейімделудің мәні мен ерекшеліктерін ашу. Курс әлеуметтік бейімделу түсінігін, оның кезеңдері мен механизмдерін, сонымен қатар әлеуметтік нормалар мен рөлдерді зерттеуге бағытталған. Қарым-қатынас сонымен қатар ынталандыруға, оқиғаларға, уақытты құрылымдауға, құрметтеуге және өзін-өзі бағалауға, сондай-ақ қазіргі қоғамдағы тұлғааралық өзара әрекеттесудің түрлері мен формаларына қажеттіліктерді қанағаттандыру шарты ретінде қарастырылады. Нәтижесінде магистрант болып жатқан әлеуметтік оқиғаларды суреттеу және социологиялық болжамдар жасау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік модернизация және салық саясаты

    Пән модернизация және неомодернизация теорияларын, Қазақстандағы әлеуметтік модернизацияның ерекшеліктерін, сондай-ақ Қазақстан Республикасының салық саясатының негізгі бағыттарын қамтитын экономикалық, әлеуметтік, мәдени және саяси өзгерістердің кешенді жиынтығы ретінде модернизацияны қарастырады. Модернизация процестері мен салық саясаты теориясындағы концепцияларды меңгеру. Бұл курстың нәтижесі қауіптер мен мүмкіндіктерді анықтау, сондай-ақ жұмыс күшіне сұраныстың өзгеруіне бейімделу дағдыларын дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықты әлеуметтік қорғау және әлеуметтік жұмыс

    Пән әлеуметтік қорғау мен қызмет көрсетудің әртүрлі салаларындағы негізгі базалық білімдерді зерттейді. Олар халықты әлеуметтік қорғаудың қазіргі жүйесінің негізгі бағыттарын, сонымен қатар осы саладағы терминологияны, негізгі ұғымдар мен қағидаларды зерттейді. Курс аясында, сондай-ақ әлеуметтік қызметтер мен әлеуметтік қорғау мекемелерінің қызметінде халықты әлеуметтік қорғауды жүзеге асыру ерекшеліктерімен танысады, сонымен қатар осы саладағы негізгі технологиялармен танысады. Магистранттар клиенттермен әлеуметтік жұмыстың негізгі негізін құрайтын әдістер мен технологияларды қолдану дағдыларын дамытады, әртүрлі аспектілерді ескере отырып, нақты жағдайлардың сипаттамаларын бағалайды және мәселелерді шешу үшін әртүрлі әлеуметтік қызмет түрлерін жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Заманауи маркетингтік зерттеулердің теориясы мен практикасы

    Маркетингтік зерттеулерде социологиялық әдістерді қолдану ерекшеліктерімен, маркетинг мәселелерін шешуге бағытталған әртүрлі типтегі социологиялық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістерінің әртүрлі аспектілерімен таныстыру. Әлеуметтік саланың ерекшеліктерін ескере отырып, магистранттардың маркетингтік және маркетингтік зерттеулердің негізгі құралдары туралы білімдерін қалыптастыру. Бір түрі маркетингтік зерттеу болып табылатын социологиялық зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесі туралы білімді қолдану негізінде маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан аймақтарының этнодемографиялық ерекшеліктері

    Магистранттарда этнодемография саласы бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Этнодемографиялық процестер мен отбасылық мінез-құлық (фертильділік және репродуктивті мінез-құлық, өлім-жітім және өзін-өзі сақтау мінез-құлқы, неке және ажырасу көрсеткіштері және некедегі мінез-құлық) социологиялық талдау саласында білім алады. Қазіргі Қазақстандағы отырықшылық пен урбанизацияның ерекшеліктері. Қазақстан Республикасындағы және шет елдердегі этнодемографиялық саясат. Курсты меңгеру нәтижесінде қазіргі Қазақстандағы этнодемографиялық мәселелерді зерттеуде және талдауда демографиялық мәліметтерді пайдалану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтанулық зерттеулердегі статистика және болжау

    Әлеуметтік болжау мен модельдеудегі кәсіби қызметтің әдіснамасы мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Курс бағдарламасы әртүрлі факторларды ескере отырып, диагностикалық зерттеулерді жүргізу ерекшеліктері туралы жүйелі білімге және әлеуметтік болжау тәжірибесінің заманауи үлгілерімен танысуға бағытталған. Әлеуметтік модельдеуді технологиялық қамтамасыз ету. Нәтижесінде магистрант әлеуметтік болжамдарды өз бетінше талдау дағдыларын меңгереді, кәсіби жұмыс процесінде болжау, модельдеу және жобалау технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастырады. Пәннің мақсаты - әлеуметтанулық зерттеулерде статистикалық әдістер мен болжау әдістерінің артықшылықтары мен мүмкіндіктерін қолдана отырып, аналитикалық жұмыс жасау дағдыларын дамыту. Пән магистранттардың математикалық статистика, әлеуметтік процестерді математикалық модельдеу, болжау (ойын теориясы, регрессия және авторегрессивті модельдер және т.б.) әдістерінің білімдері мен дағдыларын өз бетінше пайдалану қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жастардың әлеуметтік мобильділігі әлеуметтануы

    Бұл курстың мақсаты магистранттарда қоғамның әлеуметтік құрылымын өзгерту тетіктерінің бірі ретінде жастардың қазіргі әлеуметтік мобильділігі туралы тұтас түсінікті қалыптастыру. Бағдарлама зерттеудің жалпы теориялық аспектілерін де, оның ішінде әлеуметтану тарихында да, қазіргі әлеуметтану ғылымының аясында да әзірленген әртүрлі концептуалды тәсілдер мен қазіргі қоғамдардағы жастардың әлеуметтік мобильділігі бойынша эмпирикалық зерттеулер жүргізу мәселелерін ескереді. Жастар мәселесі контекстінде социологиялық ақпаратты жүйелеу және талдау дағдыларын қалыптастыру, жастардың әлеуметтік мобильділігін талдау және осы саладағы алға қойылған міндеттерді жан-жақты шеше білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Start up жобалардың әлеуметтік аспектілері

    Бұл курстың мақсаты – ұлттық экономика мен әлеуметтік процестерді дамытудың басымдықтарына сәйкес стартап-жобаларды іске асыру процесін ұйымдастыру және басқару туралы тұтас түсінікті дамыту. Әлеуметтену процесі әлеуметтік өзара әрекеттестіктің маңызды элементі ретінде жастардың әлеуметтік жобалары мен бағдарламаларын іске асыру арқылы ұсынылуы мүмкін. Курс стартап-жобаны әзірлеу және әлеуметтік процестерді бағалау алгоритмін құру әдістерін зерттеуге бағытталған. Магистрант осы пәнді оқи отырып, тұлғаның қалыптасуы мен әлеуметтенуіне, сондай-ақ қоғамдағы әлеуметтік имиджі мен мәртебесін көтеруге ықпал ететін әлеуметтік маңызы бар жобаларды жоспарлау және жүзеге асыру құзыреттілігін дамытады. Нәтижесінде магистрант стартап-жобаны талдау және оны жүзеге асырудың әртүрлі нұсқаларын бағалау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жанжалдарды басқару технологиялары

    Пәннің негізгі мақсаты – шиеленісті әлеуметтік құбылыс ретінде теориялық тұрғыдан зерделеу, шиеленістерді басқарудағы білімді практикалық қолдану дағдыларын меңгеру: оларды реттеу және шешудің тиімді жолдарын табу, сондай-ақ келіссөз процестерін ұйымдастыру және жүргізу. Бағдарламалық материалды зерделеу магистранттардың шиеленістерді басқару саласындағы құзыреттілігін дамытуға және әлеуметтік процестерді басқарудың заманауи әдістерін дамытуға ықпал етуі керек. Магистрантттар шиеленістерді терең теориялық түсіну, шиеленістерді шешу үшін алған білімдерін қолдану дағдыларын меңгереді және қоғамдық ұйымдармен жұмыс істеуде пайдалы әлеуметтік процестерді басқарудың заманауи әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым

    Пәнді оқу барысында докторанттар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Сандық әлеуметтік зерттеулер

    Пән интернет технологиялардың жеке және қоғамдық өмірге енуінің, мемлекеттік органдар мен барлық меншік нысанындағы ұйымдардың жұмысының оң және теріс салдарын зерттейді. Курс интернет деректерін, әлеуметтік желі материалдарын және әлеуметтік сауалнаманы жинау, өңдеу және талдау технологияларын пайдалануға бағытталған. Нақты және виртуалды әлемде, әсіресе әлеуметтік желілерде болып жатқан әлеуметтік процестердің өзара әрекеттесуін зерттеу. Пән ақпараттық және басқару мәселелерін шешу үшін қолданбалы дағдыларды дамытуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы әлеуметтану

    Пәннің мақсаты қолданбалы әлеуметтанудың негізгі бөлімдері бойынша олардың әлеуметтанулық ақпаратты жинау және талдау дағдыларын дамыту мақсатында білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Әлеуметтік құбылыстар мен процестерді талдаудың жүйелі социологиялық тәсілін жүзеге асыру жолдарын үйрету. Бағдарламаның түлектері әлеуметтану теориялары мен қолданбалы әлеуметтанулық зерттеулердің құралдарын жетік меңгерген, сонымен қатар күрделі әлеуметтік құбылыстар мен процестерді зерттеудің жаңа тәсілдері мен әдістерін жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Этникалық құрылым және ұлттық саясат

    Пән магистранттарға этносаяси процестерді сипаттайтын және түсіндіретін негізгі теориялық түсініктер туралы түсінік береді. Қазақстанның ұлттық саясаты мемлекеттің ұлттық мүдделерінің саясаты ретіндегі туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру. Курс қазіргі кезеңдегі ұлттық саясаттың негізгі тенденцияларына шолу болып табылады, оның ішінде мемлекет, құқықтық база және оны жүзеге асыру тетіктері, сондай-ақ Қазақстан Республикасындағы ұлттық саясаттың ұйымдастырушылық негіздері. Магистрант ұлтаралық қақтығыстардың себептерін анықтау және этносаралық қақтығыстарды шешудің ең дұрыс технологиясын табу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Big Data: мәліметтер аясының кеңеюі

    Пән бітірушіге мәліметтерді сақтаудың негізгі құрылымдары мен формаларын оқып үйренуге, мәліметтерді талдау процестерін ғылыми сипаттауға үйретеді. Курстың мазмұны Big Data технологиясының негізгі түсініктеріне, сондай-ақ болжаудың негізгі принциптері мен әдістеріне бағытталған. Пән сонымен қатар әлеуметтік-саяси және медиа-процестерде болжау мен болжауды қолдануды зерттейді. Магистрант әртүрлі әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, қоғамдық-саяси процестердің дамуының болжамдарын жасау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Қоғамның ақпараттық жүйесіне әлеуметтанулық талдау

    Ақпараттық қоғамды зерттеудің негізгі теориялары мен социологиялық тәсілдері туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру. Курс ақпараттық қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді салыстырмалы талдауға бағытталған. Ақпараттық қоғамдағы әлеуметтік қатынастардың пайда болуы мен ерекшеліктері қарастырылады. Ақпараттық қоғамның қалыптасуы. Оқытудың табыстылығы қоғамда болып жатқан процестер мен құбылыстарды зерттеу дағдыларын қолдану арқылы бағаланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби этиканы сақтау, әлеуметтік саясат пен құқық туралы білімді қолдану, корпоративтік мәдениетке кеңес беру, сараптама жасау және басқаруда басқару дағдыларын дамыту.
  • Әлеуметтанудың негізгі ұғымдарын, олардың әлеуметтану тарихындағы негізгі түсіндірмелерін салыстыру; қазіргі әлеуметтік құбылыстар мен процестерді талдаудың әртүрлі әдіснамалық тәсілдерін салыстыру, зерттеуге әдіснамалық тәсілдерді әзірлеу және ғылыми зерттеулер процесінде туындайтын практикалық міндеттерді тұжырымдау.
  • Қазіргі қоғамның әлеуметтік өмірінің ерекшеліктерін анықтау, озық бағыттарды, нормативтік-құқықтық база қағидаттарын, сараптамалық-талдамалық қызметтің әлемдік және отандық тәжірибесін қолдану;
  • Қазіргі заманғы әлеуметтік-мәдени жүйелердің, қоғамдық институттар мен процестердің теориялық негіздерін жіктеу; әлеуметтік проблемалардың мәнін және оларды шешу бойынша инновациялық идеяларды ұсынуды суреттеу; әлеуметтік көрсеткіштердің өзгеру тенденцияларын анықтау үшін қолданбалы бағдарламалар пакеттерін пайдалана отырып, демографиялық деректерге статистикалық талдау жүргізу;
  • Түрлі кәсіби жағдайларда қазақ және шет тілдерінің мүмкіндіктерін қолдану; қойылған кәсіби міндеттерге қол жеткізу үшін ауызша және жазбаша коммуникация дағдыларын байланыстыру;
  • Билік пен қоғам арасындағы қатынастарды демократияландыруға және оңтайландыруға бағытталған мемлекеттік органдар мен бұқаралық ақпарат құралдарындағы басқару процестерін ұйымдастырудағы қарым-қатынастың негізгі бағыттарын, технологиялары мен әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін талдау.
  • Қоғамдағы әлеуметтік өзара іс-қимыл қағидаттарын ұстану үшін ұжым қызметкерлерінің негізгі әлеуметтік, педагогикалық-психологиялық, этникалық, конфессиялық ерекшеліктерін байланыстыру; қазіргі қоғамдағы кәсіби қызмет жағдайында жанжалды жағдайларды шешу әдістерін қолдану;
  • Талдау және сараптама деңгейінде нақты зерттеу тәжірибесінде теориялық білімді қолдану дағдылары бар әртүрлі әдістерді қолдана отырып, әлеуметтік аналитика дағдыларын синтездеу; әлеуметтік құбылыстар мен процестерді талдау, іргелі және қолданбалы әлеуметтанулық зерттеулер жүргізу, сондай-ақ нәтижелерді ұсыну.
Top