Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01505 Биология педагогін даярлау в Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

  • ЖОО биологиялық пәндерді оқыту және әдістемелік дайындау
    Несиелер: 5

    ЖОО педагогикалық үрдісті талдауға, биологиялық пәндерді оқытуға, сабақтарға материалдарды дайындау ережелерімен, дидактикалық есептерді шығару тәсілдерімен таныстыруға, өзіндік кәсіби педагогикалық іс-әрекетті табысты жүзеге асыруға бағытталған. Нәтижесінде дағдылар мен зерттеу әдістерін меңгеру, күрделі идеяларды сыни талдау, биологиялық процестерді синтездеу, ресми хабарлау тәсілдерін меңгеру арқылы ғылыми қоғамдастыққа кәсіптік тұрғыда ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гендік инженерияның қазіргі кездегі аспектілері
    Несиелер: 5

    Гендік инженерияның қазіргі мүмкіндіктерін зерттеп, генетикалық әдістер, ағзаның тұқым қуалайтын қасиеттері, жаңа гендер алу жолдары, генді ағзадан ажыратып алу, гендерді манипуляциялау, оларды басқа ағзаларға ендірудің теориялық негіздері мен технологиялары қарастырылады. Пәннің мазмұнында зерттеу әдістерін меңгеру, зерттеулер мен кешенді процестерді жобалау әдістері, жарияланымдарды талдап ғылым саласының шекарасын кеңейту сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау мен түрлі ғылыми және ғылыми-ақпараттық дереккөздермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұнында академиялық жазылым және субъектілер арасындағы өзара әрекеттесу жүйесі туралы түсінік қалыптастыру, академиялық жазылым технологиясы мен оны бағалау критерийлерінің жүйесін игеру, пәнаралық білімдерді интеграциялау, өзі ұстанатын тіл арқылы жазба тіл мәдениетін жетілдіру мәселелері қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - білім алушыны ғыдыми зерттеу жұмыстарымен айналысуға дайындау және болашақ кәсіби қызметінде зерттеу жұмыстарын тиімді ұйымдастыруға кәсіби білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұнында ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздері туралы білімдер, ғылыми зерттеу әдістері мен логикасы туралы түсініктер, деректерді жинау мен ғылыми ақпаратты өңдеу, мұғалімнің іс-әрекеті мен сабақты зерттеуді ұйымдастыру принциптері және зерттеу нәтижелерін ресімдеу мәселелері қамтылған. .

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Интегративтік биология
    Несиелер: 5

    Пән әдіснамалық зерттеулерді жүргізуде білім алушыны отандық, шетелдік педагогикалық тәжірибедегі интегративтік бағыттарды әзірлеу бойынша дидактикалық тәжірибені үйренуге, әртүрлі деңгейде оқытудағы интегративтік модельдерді құрудың әмбебап принциптерін анықтауға бағытталған. Қалыптасқан дағдылар мен зерттеу әдістерін меңгеру, күрделі идеяларды сыни талдау, биологиялық процестерді синтездеу, ғылыми қоғамдастыққа кәсіптік тұрғыда ықпал ету сипаталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогиканың философиясы және әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән болашақ маманның дүниетанымдық, азаматтық, адамгершілік ұстанымдарын қалыптастыруға бағытталған. Педагогиканың өзекті мәселелерін, даму кезеңдерін, заманауи педагогикадағы тәрбие жұмысының әдістерін, ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді қарастырады. Педагогикалық ғылым саласының шекарасын кеңейту, зерттеудің кешенді процесін жобалау, ғылыми қоғамдастыққа үнемі кәсіби білімді жетілдіре отырып кәсіптік тұрғыда ықпал ету сипаталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биотехнологияның қазіргі кездегі мәселелері
    Несиелер: 5

    Жануарлар мен өсімдіктердің ағзасына әсер етудің жаңа әдістерін және дамытудың жалпы заңдылықтарын, олардың тұқым қуалаушылығын, жануарлар мен өсімдіктердің генотипін өзгертуге бағытталған, яғни жаңа түрлер алуға мүмкіндік беретін биотехнологияның қазіргі заманғы мәселелерін қарастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында зерттеу әдістерін меңгеру, зерттеулер мен кешенді процестерді жобалау, ғылым саласының шекарасын кеңейту сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON3

    ON3 – ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық өздерінің ерекше зерттеу нәтижелерін ғылым саласының шекарасын кеңейтуге енгізу;

  • Код ON5

    ON5 – өздерінің білімдері мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа жеткізу, «өмір бойы» білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуында академиялық және кәсіптік тұрғыда ықпал ету.

  • Код ON4

    ON4 – жаңа және күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу;

  • Код ON2

    ON2 – сыни ойлаудың жоғары деңгейіне, кәсіби қызметке зерттеудің кешенді процесін жобалау, бейімдеу және енгізу қабілетіне ие болу;

  • Код ON1

    ON1 – оқыту саласын жүйелі түсінуін, дағдылары мен зерттеу әдістерін меңгеруін биологияны оқыту саласында көрсету;

  • Код ON6

    ON6 – Академиялық адалдық мәдениетін ұстана отырып, мәтінге ғылыми-сараптамалық баға беру.

Top