Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01512 Биология-жаратылыстану в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Педагогтың сандық сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - өмірлік және кәсіби маңызды дағды ретінде мұғалімнің сандық сауаттылығын; педагогтің сандық сауаттылығының компоненттерін, индексін, стратегиялық тәсілдерін, қағидаттарын; сандық экономиканы, қызмет көрсету саласын, әлеуметтік саланы және педагогиканы; оқытудың ұтқыр және әлеуметтік-медиалық технологияларын; сауаттылықтан жеке оқытатын контентті жасауға дейінгі сандық құзыреттерді; білім алушылардың сандық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Жаратылыстануға кіріспе
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда заманауи жаратылыстану ғылымының маңызды идеялары туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән жаратылыстану ғылымдарының негізгі бөлімдерін, заңдарын зерттеуге, сондай-ақ табиғи құбылыстар, олардың пайда болу және өзара әрекеттесу заңдылықтары, жаратылыстанудың заманауи идеялары мен жетістіктері туралы білім мен мектепте жаратылыстану білімінің жаңартылған мазмұнының мақсаттары мен міндеттерін шешу және мамандық бойынша әрі қарай оқуды жалғастыру үшін қажетті білімдерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-өзара байланысты және бағынышты табиғи процестер мен жердегі құбылыстардың үздіксіз дамуы нәтижесінде қалыптасқан материалдық жүйенің рөлін атқаратын географиялық қабық туралы білімді қалыптастыру. Пән географиялық қабықтың, биосфераның, географиялық кеңістіктің, қоршаған табиғи ортаның құрылымын, құрамын, динамикасын, даму заңдылықтарын, табиғатты пайдалануды басқару және қоршаған табиғи ортаны оңтайландыру мүмкіндіктерін, географиялық қабық компоненттерінің өзара байланысын, өзара тәуелділігін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жалпы физика курсы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің физиканың негізгі идеялары мен заңдары туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушылардың физиканың негізгі физикалық процестерін, модельдерін, формулалары мен заңдарын, оларды кәсіби және өндірістік қызмет процесінде туындайтын міндеттер мен мәселелерді шешуде қолдану мүмкіндіктерін, заманауи оқу және ғылыми жабдықтардың құрылымы мен жұмыс принципін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты заманауи мектептің өзгермелі жағдайларында білім алушыларды тәрбиелеудің нәтижелілігін, білім беру мен оқытудың сапасын қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру, қалыптастыру болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъективті іс-әрекетін ұйымдастыруға, оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде осы қызметті басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биология бойынша білім беру ресурстарын цифрландыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты болашақ кәсіби қызметте заманауи ақпараттық технологияларды шығармашылық қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән Биологияны оқыту саласындағы заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды зерделеуге, әртүрлі қызмет түрлерінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар құралдарын пайдалану, оның ішінде қашықтықтан оқыту жағдайында сабақтар өткізу саласында болашақ биолог мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға, білім беруді цифрландыруға байланысты бірқатар мәселелерді қарастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Оқушыларға экологиялық білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты оқушылардың экологиялық білімінің негізгі аспектілері туралы білімді қалыптастыру. Пән мектептердің қазіргі жүйесіндегі экологиялық білім берудің негізгі мақсаттары мен міндеттерін, оның ішінде Қазақстан Республикасындағы экологиялық білім беру тұжырымдамаларын, жүйелер мен стратегияларды, оқушылардың заманауи экологиялық білім беруін іске асырудың негізгі принциптері мен модельдерін, мазмұнын, ұйымдастырушылық нысандарын, әдістері мен педагогикалық технологияларын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биологияны және жаратылыстануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты мектепте биология мен жаратылыстану пәндерін оқыту саласында әдістемелік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім берудің жаңартылған мазмұны және оқытудың заманауи технологиялары бойынша пәнді оқытудың теориясы мен әдістемесін; оқытуды ұйымдастырудың әдістері, құралдары мен нысандарын, Мета-пәндік, реттеуші әмбебап оқу іс-әрекеттерін тұжырымдауды; педагогтің кәсіби стандартына сәйкес болашақ пән мұғалімінің белгілі бір қызмет түрлерін оқуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Адам және жануарлар анатомиясы және реттеу физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты адам мен жануарлар ағзасының құрылысы, негізгі жұмыс заңдылықтары, физиологиялық функцияларды оларды ұйымдастырудың әртүрлі деңгейінде реттеу механизмдері туралы және организмнің тұтастай сыртқы ортамен өзара әрекеттесуін қамтамасыз ету жайлы білім жүйесін қалыптастыру. Пән тірі ағзаның тіршілік әрекетін, оның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін, табиғи ортадағы тіршілік процестерінің динамикасын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Омыртқалылар зоологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды жануарлар әлемімен, оның дамуымен, негізгі ерекшеліктерімен таныстыру. Пән хордалы жануарларының сыртқы және ішкі құрылымын, қаңқасын, систематикасын, экологиясын және шығу тегін, шеміршекті, сүйекті балықтар, қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар, құстар, сүтқоректілер класының биологиялық сипаттамаларын, систематикасын, морфологиясын, ішкі ағзалар жүйесін, омыртқалы жануарлар класының дамуы, филогениясын, табиғат пен адам өміріндегі маңызын зерттей білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ботаника
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда өсімдіктер анатомиясы, морфологиясы, систематикасы, фитоценология, өсімдіктер әлемінің пайда болуы мен дамуы туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру болып табылады. Пән өсімдік мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері, көбею түрлері, даму циклдері, төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің жіктелуі туралы білімді қалыптастыруға, өсімдік ағзаларын ғылыми зерттеу дағдыларын игеруге және табиғи қорды сақтау бойынша іс-шараларды ұйымдастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты флористика және систематика саласында ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастыру, өсімдік формаларының алуан түрлілігімен және жіктелуімен танысу. Пән өсімдіктер систематикасының даму тарихын, өсімдіктер классифиациясын, құрылысының ерекшеліктерін, негізгі биологиялық түсініктерді, биологиялық заңдар мен құбылыстарды, өсімдіктердің көбею, жүйелеу және географиялық таралуын және олардың табиғаттағы және адамның шаруашылық қызметіндегі рөлін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Зоология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жануарлардың барлық топтарының эволюциялық дамуы және олардың тіршілігін қамтамасыз ету жүйелері туралы ұғымды қалыптастыру. Пән жануарлардың морфологиялық ерекшеліктері, жануарлардың алуан түрлері, жер шарындағы жануарлардың географиялық таралуы және жануарлар эволюциясының негізгі заңдылықтары, жануарлардың негізгі топтарының филогениясы, жіктелудің пайда болуы, жануарлардың адам өміріндегі рөлі, бақылау әдістері және жануарлардың экожүйесі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Практикум: Генетикалық есептерді шығару
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - білім алушыларды болашақ кәсіби қызметте қажетті генетикалық міндеттерді шешу әдістемесі шеңберінде біліммен қаруландыру. Пән білім алушылардың генетиканың негізгі бөлімдеріндегі есептерді шешу іскерліктері мен дағдыларын дамытуға; мектеп биологиясы курсында генетика бөліміндегі оқушылардың білімі мен дағдыларын кеңейту,тереңдету, оқуға деген танымдық қызығушылығын арттыру мақсатында генетика бойынша есептерді шешу әдістемесін игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың электрондық портфолиосы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мұғалімнің және оның кәсіби іс-әрекетін одан әрі жетілдіруде, ақпараттық сауаттылықты қалыптастыруда теориялық дағдыларды меңгеруде маңызды рөл атқаратын мұғалімнің электрондық портфолиосы туралы студенттер арасында білім жүйесін қалыптастыру. Басқа мұғалімдермен, студенттермен және оқу үдерісінің басқа қатысушыларымен желілік мәдениет, сонымен қатар практикалық құзыреттіліктерді меңгеру, шығармашылық жетістіктерін көрсету, мұғалімнің озық тәжірибесін тарату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жалпы химия курсы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Д.И. Менделеевтің периодтық заңына және жалпы химияның басқа ұғымдары мен заңдарына негізделген химиялық элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттері туралы білім алушылардың білімін қалыптастыру болып табылады. Пән химия заңдарын зерттеуге, кәсіби қызметтегі міндеттер мен мәселелерді шешуге, зертханаларда аспаптарды, қондырғыларды қолдана отырып процестерді талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Жаратылыстану ғылымдары саласындағы оқушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты оқушылардың жаратылыстану ғылымдары саласындағы жоба жұмыстарын ұйымдастырудың негізгі аспектілері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән оқушылардың биология және жаратылыстану ғылымдары бойынша ғылыми-зерттеу және жоба жұмыстарының ұйымдастырудың теориялық негіздерін, білім беру мекемесі жағдайында оқушылардың жоба жұмыстарының ұйымдастырудың ерекшеліктерін, оқушылардың ғылыми-зерттеу және жоба жұмыстарын жүргізу практикасын, мектептің дарынды балаларының зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту әдістерін қарастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дәрілік және улы өсімдіктер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты негізгі дәрілік, улы және эфир майы өсімдіктерінің ассортиментімен таныстыру. Пән дәрілік және улы өсімдіктердің қолданылу тарихымен, дәрілік өсімдіктердің негізгі топтарымен және оларды қолдану тәсілдерімен танысуға; дәрілік өсімдіктердің негізгі әсер етуші заттарын және дәрілік шикізатты дайындау ережелерін: жинауға, кептіруге, өңдеуге және сақтауға, олардың ресурстарын ұтымды пайдалануды зерделеуге; дәрілік және улы өсімдіктер саласында ғылыми зерттеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сыни ойлау мен функционалдық сауаттылықты дамыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жеке тұлғаны қалыптастырудың дидактикалық негіздерін зерттеу, соның арқасында функционалдық сауаттылық пен креативті ойлаудың белгілі бір деңгейіне қол жеткізіліп, қазіргі әлемді шарлауға мүмкіндік береді. Пән тұлғаның функционалдық қасиеттерін, білім беруді дамыту технологияларын, тәсілдерін, сипаттамаларын, негізгі белгілері мен ерекшеліктерін, сыни ойлау мен функционалдық сауаттылықты дамыту нысандары мен құралдарын, сыни ойлау мен функционалдық сауаттылықты дамытудағы мұғалімнің рөлін қарастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шығыс Қазақстан облысының ресурстануы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Шығыс Қазақстан облысының табиғи ресурстарының кең ауқымы туралы теориялық және қолданбалы идеяларды қалыптастыру және табиғи ресурстық әлеуетін анықтау. Пән табиғи ресурстардың қалыптасу заңдылықтарын және аумақтық орналасу заңдылықтарын зерделеуге, олардың аймақтың экономикалық дамуымен байланысын және Шығыс Қазақстан облысының аумағын қорғау мен сақтау бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде тәжірибелік дағдыларды меңгеруге, өскелең ұрпақ үшін тәрбиелік мәні бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Генетика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты классикалық және қазіргі генетиканың жетістіктері негізінде тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары туралы ғылыми білімді қалыптастыру. Пән генетиканың негізгі заңдылықтарын, гендердің өзара әрекеттесуін, организмдердің жыныс генетикасын, жыныспен тіркес белгілердің тұқым қуалау заңдылықтарын, өзгергіштіктің жіктелуін, молекулалық, популяциялық генетика негіздерін, адам генетикасын, генетикалық инженерияны, сондай-ақ, осы білімдерді қолданудың ғылыми және қолданбалы аспектілерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін және кәсіби құзыреттілігін, өз бетінше ойлануын қалыптастыру. Пән жаңартылған білім беру бағдарламасын, білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін, білім алушылардың дамуының психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде оқу және тәрбие процесін жүзеге асырудың әдістерін пайдалануға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологияларын пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жаратылыстану пәндері бойынша мектепте критериалды бағалау жүйесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты критериалды бағалау саласында білімді және алған білімдерін жаратылыстану пәндері бойынша мектеп оқушыларын оқыту мен тәрбиелеу тәжірибесінде жүзеге асыру іскерлігін қалыптастыру. Пән білім беру нәтижелерін бағалаудағы критериалдық тәсілдің ғылыми-теориялық негіздерін, жаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін критериалдық бағалаудың технологиялық негіздерін зерделеуге, оқушылардың жетістіктерін әділ бағалау үшін жаратылыстану пәндері бойынша тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өсімдіктер физиологиясы және биохимиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда өсімдіктердегі физиологиялық процестердің мәні туралы білім, білік, дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән өсімдіктердің физиологиялық процестері, өсімдіктердегі метаболикалық процестердің өзара байланысы, фотосинтез, өсімдіктердің тыныс алуы, су алмасуы, өсімдіктердің минералды қоректенуі, өсімдіктердің реттелуі, өсімдіктердің өсуі мен дамуы, өсімдіктердің қолайсыз экологиялық факторларға төзімділігі туралы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ оларды зерттеу үшін қолданылатын әдістерді игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі жаратылыстанудың концепциялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды біртұтас мәдениеттің құрамдас бөлігі – жаратылыстану және қалыптасуымен таныстыру болып табылады. Пән қазіргі жаратылыстану бейнесін, тіршіліктің пайда болуы мен оның эволюциясының қазіргі тұжырымдамасын, жаратылыстану ғылымдарының іргелі бірлігін, олардың өзара байланысы мен өзара әсерлесуіндегі негізгі жаратылыстану тұжырымдамаларын, принциптерін, теорияларын, жаратылыстанудың дамуының тарихи аспектілерін, жаратылыстанудың әртүрлі салаларында кең таралған зерттеу әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қашықтықтан оқыту барысында биология бойынша студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қашықтықтан оқыту процесінде студенттердің Биология бойынша өзіндік жұмысының негізгі аспектілері туралы білімді қалыптастыру. Пән табиғи цикл пәндерін оқытуды ұйымдастыру мен оқытуда оқытудың инновациялық педагогикалық технологиялары мен интерактивті әдістерін тиімді пайдалануға үйретуге, қашықтықтан оқыту шеңберінде Биологияны оқыту ерекшеліктерін зерделеуге, қашықтықтан оқыту процесінде білім алушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру әдістемесімен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қолданбалы биология және топырақтану негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты топырақтың қазіргі жағдайымен танысу, топырақтың қалыптасуы және топырақтың адамзат қоғамы үшін маңыздылығын бағалау. Пән қолданбалы биология негіздері, топырақ қасиеттері мен процестері, құнарлылығы, топырақтың географиялық таралуы, жер жамылғысының ұтымды пайдаланылуы, деградациясы және қорғалуы туралы білімді қалыптастыруға, инновациялық технологияларды тиімді пайдалану бойынша зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын практикада қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Микробиология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты микробиологияның пайда болу және даму тарихы, микробиология пәні мен әдістері, микробтық әлемнің әртүрлілігі, микроорганизмдердің құрылымы, қызметі және жіктелуі туралы білімді қалыптастыру. Пән микроорганизмдердің өсуі мен метаболизміне физикалық және химиялық факторлардың әсерін анықтау және микроағзаларды өсіру, сонымен қатар алынған теориялық және практикалық білімді кәсіби қызметте қолдану дағдыларын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өсімдіктер биотехнологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты өсімдік биотехнологиясы саласында инновациялық технологияларды тиімді пайдалану бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу үшін теориялық білімді қалыптастыру және практикалық дағдыларды меңгеру. Пән өсімдік биотехнологиясының даму тарихымен, өсімдік биотехнологиясының қазіргі заманғы мәселелерімен және әдістерімен танысуға, өсімдіктердің жасушалық және тіндік технологиясының әдістерін, өсімдіктерді каллустарды өсіру әдістерін және стресс факторларына төзімді өсімдіктерді алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоғарғы математика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды басқа да байланысты пәндерді меңгеру үшін қажетті математикалық әдістермен таныстыру болып табылады. Пән аналитикалық геометрия элементтері бар сызықтық және векторлық алгебра бойынша; бір және көп айнымалылардың функцияларының шектері, туындылары және интегралдары сияқты ұғымдарға негізделген математикалық талдау бөлімдері бойынша және де ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика элементтері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Биотехнология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты биотехнологияда биологиялық процестер мен объектілерді экономикалық маңызды заттарды алу және өнімділігі жоғары өсімдік сорттары мен мал тұқымдарын құру үшін пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пән гендік және жасушалық инженерия, экологиялық, ауылшаруашылық, өнеркәсіптік, металлургиялық, медициналық биотехнологиялар, өсімдіктерді микрокөбейту және биотехнологияда инновациялық технологияларды тиімді пайдалану бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін практикалық дағдыларды меңгеру туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Цитология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты цитологияның негізгі аспектілері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пәннің бағыты тірі материяны ұйымдастырудың жасушалық деңгейінің жалпы заңдылықтары туралы білімді қалыптастыруға, тірі организмдердің жалпы бірліктері ретінде жасушалардың құрылымы мен қызметін зерттеуге, жеке жасушалық компоненттердің функцияларын, бөліну, жөндеу, саралау, патология және жасуша өлімін зерттеуге бағытталған. Бұл мамандық бойынша әрі қарай оқуды жалғастыру үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Микробиология вирусология негіздерімен
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты микробиология мен вирусологияның пайда болу, ғылым ретінде қалыптасу және даму тарихын зерделеу және білім алушыларды микробтық әлемнің әртүрлі топтарының морфологиясымен, көбеюімен, классификация негіздерімен таныстыру болып табылады. Пән прокариот және эукариот микроағзалардың құрылымдық ерекшеліктері мен зерттеудің заманауи әдістері туралы білімді пайдалы түрлерді өсіруде және патогенді түрлермен күресте қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Агрохимия негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру технологияларында қолданылатын тыңайтқыштар туралы теориялық білімді және агрохимия негіздері бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән өсімдіктердің өсуі мен қоректену көзі және тыңайтқыштарды қолдану шарты ретінде топырақтың биологиялық, химиялық және физика-химиялық қасиеттерін зерттеуге, сондай-ақ оны қорғау үшін топырақты өңдеудің инновациялық технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сәндік өсімдік және гүл шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сәндік өсімдік шаруашылығы мен гүл өсірудің биологиялық негіздері туралы, географиялық аймақты ескере отырып, ағаш-бұта топтарын, гүлзарлар мен ландшафтық дизайнның басқа компоненттерін құру үшін маңызды сәндік өсімдіктерді таңдау мүмкіндігі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән сәндік өсімдіктерді отырғызудың, өсірудің және күтудің агротехникалық әдістерін қолдану дағдыларын игеруге, өсімдік шаруашылығы мен гүл өсіру саласындағы ғылыми зерттеу құзыреттерін алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жер туралы ғылымдар
    Несиелер: 5

    Пәнні мақсаты табиғаттың негізгі элементтерінің – топырақтың, геологиялық құрылымның, гидросфераның, ландшафттардың, климаттық жүйенің құрылымы мен қызметі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән геологияның, гидрогеологияның, океанологияның, топырақтанудың, ландшафттанудың, климатологияның, метеорологияның, картографияның негізгі мәселелерін, геологиялық жүйе мен ландшафттардың негізгі процестерін, Жер планетасы бетіндегі геологиялық процестерін қарастыру, топырақтың құрамын, қасиеттерін, тозуы және қалпына келуін және оны тәуелсіз табиғи организм ретінде зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Зоофизиология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жануарлар ағзасындағы физиологиялық процестер, функциялар және олардың реттелуі туралы іргелі және кәсіби білімді қалыптастыру. Пән тұтас организм қызметінің жалпы және жеке механизмдерін, жануарлардың барлық органдары мен жүйелерінің жұмыс істеу заңдылықтарын; ағзадағы ақпаратты қабылдау, беру және өңдеу принциптерін; функциялардың қалыптасуының салыстырмалы аспектісін; организмнің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерін зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - Қазақстанда және шетелде әртүрлі кезеңдерде білім беру жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән тәрбие мен білім берудің әдістері, формалары, құралдары, принциптері, инновациялық технологиялары, стратегиялары, бағалау критерилері, ынтымақтастық ортасын құру тәсілдері, оқу және тәрбие қызметін модельдеу және басқару, оны әдістемелік сүйемелдеу, мониторингті жүзеге асыру туралы теориялық білім беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Биометрия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты арнайы математикалық әдістерді қолдана отырып, биологиялық объектілердің сандық және сапалық белгілерін зерттеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән зерттеу мәселелерін анықтау және шешу үшін, эксперимент нәтижелерін бағалау және ұсыну үшін жүйеленген теориялық және практикалық білімді зерттеуге, биологиялық объектілерге қатысты математикалық статистика мен корреляциялық, регрессиялық, дисперсиялық талдау әдістерін практикалық қолдануға, биометриялық есептеулерде компьютерлік бағдарламаларды қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Эволюциялық ілім
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды эволюцияның даму кезеңдерімен және эволюциялық процесті зерттеудің негізгі әдістемелік тәсілдерімен таныстыру болып табылады. Пән жердегі органикалық әлемнің дамуының жалпы заңдылықтарын, бағыттары мен механизмдерін, жер тарихы мен оны зерттеу әдістерін, жердегі тіршіліктің пайда болуын, түр мен түрлену проблемаларын, адамның пайда болуын, Ч. Дарвин ілімінің негізгі ережелерін, эволюциялық теорияның қолданбалы аспектілерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Инклюзивтті білім беру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты –білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді, диагностикалық технологиялар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білімдер жүйесін қалыптастыру. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқару, тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Код ON1

    экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері саласындағы жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету

  • Код ON8

    аймақтық табиғи объектілердің жай-күйін диагностикалауға, оларды ұтымды пайдалануға және көбейтуге, халықтың денсаулығын қалыптастыруға әсер ететін неғұрлым өткір экологиялық проблемаларды айқындауға, оқушыларға экологиялық білім беруді іске асыруға мүмкіндік беретін іс-шаралар жүйесін әзірлеу

  • Код ON11

    ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға (Қазақстан азаматтары емес, аз ұлттылардың, оралмандардың балалары, дарынды балалар, мүмкіндігі шектеулі балалар және т.б.) педагогикалық қолдау көрсетуді жоспарлау үшін білім беру ортасында мониторингтік зерттеулер жүргізу

  • Код ON2

    кәсіби қызметте жаратылыстану ғылымының дамуының негізгі заңдылықтарын, заңдылықтары мен қазіргі тенденцияларын қолдану

  • Код ON6

    педагогикалық және жаратылыстану ғылымдарының тарихын, теориясын, әдіснамасын, бағыттары мен мәселелерін білу және түсіну негізінде оқытудың қазіргі заманғы әдістер, формалары, тәсілдері мен критериалды бағалау құралдарының кең спектрін пайдалана отырып, білім беру үдерісін, оның ішінде бірлескен білім беру ортасын құру

  • Код ON5

    биологиялық және табиғи құбылыстардың мәні мен өзара байланысын және олардың табиғат пен адам өміріндегі маңыздылығын талдау

  • Код ON12

    сыни ойлау технологиясын қолдану негізінде әр түрлі күрделілік деңгейлеріндегі, соның ішінде стандартты емес биология және жаратылыстану ғылымдары бойынша есептерді шешу

  • Код ON10

    қоршаған ортаға антропогендік әсерді төмендету және жеке тұлға мен қоғамның қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында өзінің тіршілік әрекетін ұйымдастыру

  • Код ON3

    практикалық қызметте жаратылыстану ғылымдары саласындағы іргелі білімді қолдану

  • Код ON7

    ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес пәнаралық байланыстар мен оқытудың инновациялық технологияларын пайдалана отырып оқу үдерісін әзірлеу

  • Код ON9

    ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың, экспериментті жоспарлау мен қоюдың, эксперименттік деректерді бағалау мен түсіндірудің тәсілдері мен әдістерін пайдалана отырып, білім алушылардың биология және жаратылыстану ғылымдары бойынша зерттеу қызметін ұйымдастыру

  • Код ON4

    білім беру нәтижелеріне қол жеткізу үшін, оның ішінде аралас және қашықтықтан оқыту жағдайында оқушыларды оқытуға арналған өзіндік сандық білім беру ресурстарын жасау үшін IT, смарт және стем - технологиялар мен АКТ-ны өз бетінше қолдану

Top