Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10101 Мейіргер ісі в Астана медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықтың білікті мейірбике қызметтеріне қажеттілігін қанағаттандыру үшін дәлелді мейірбикелік тәжірибе негізінде пациентке бағытталған қауіпсіз күтімді және аурудың алдын алуды сыни тұрғыдан бағалауға және жүзеге асыруға қабілетті мейірбике ісі мамандарын даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B084 Мейіргер ісі
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
  • Денсаулықты нығайту
    Несиелер: 3

    Денсаулықтың құқықтық негіздері. Денсаулықты нығайту және салауатты өмір салтын насихаттаудың теориялық құрылымы мен үлгілері. Әртүрлі реабилитация түрлерін қолдану арқылы пациенттердің денсаулығын сақтау және жақсарту үшін қажетті денсаулықты, механизмдерді, нығайтуға ықпал ететін факторларды көрсету және білу. Жеке және топтық оқыту.

    Оқу жылы - 1
  • Коммуникативтік дағдылар
    Несиелер: 2

    Мейіргердің пациенттермен, пациенттердің туыстарымен және әртүрлі жағдайлардағы әріптестерімен тиімді қарым-қатынас жасауы үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру және дамыту.

    Оқу жылы - 1
  • Латын тілі
    Несиелер: 2

    Латын тілінің тілін, оқу, жазу, грамматика дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
  • Денсаулық жағдайын клиникалық бағалау және мейіргер ісінің негіздері
    Несиелер: 4

    Мейірбикелік процестің кезеңдері. Кәсіби этика және деонтология. Мейірбикенің функционалдық міндеттері мен жауапкершілігі. Медициналық ұйымдардың негізгі түрлері, құрылымы және қызметтері. Емдеу кабинетінің жұмысын ұйымдастыру. Препаратты парентеральді енгізу жолы. Зертханалық зерттеулерге материал жинау. Заманауи залалсыздандыру және зарарсыздандыру құралдары. Медициналық ұйымдарда емдік тамақтануды ұйымдастыру. Науқасты зерттеудің рентгендік және эндоскопиялық әдістеріне дайындау. Зертханалық зерттеуге материал жинау. Науқастың функционалдық жағдайын бағалау

    Оқу жылы - 1
  • Биомедицина негіздері
    Несиелер: 3

    Теориялық тұрғыдан адам организмің зерттеу, оның құрылымы мен қызметі қалыпты және патология, патологиялық жағдайлар, оларды диагностикалау, түзету және емдеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биоэтика
    Несиелер: 2

    Заманауи технологияларды қолданумен байланысты заманауи Денсаулық сақтау және медициналық-биологиялық зерттеулердің өзекті мәселелерінің этикалық аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Терапиядағы мейіргер ісі
    Несиелер: 3

    Тыныс алу жүйесі, жүрек-тамыр жүйесі, ас қорыту жүйесі, зәр шығару жүйесі, эндокриндік жүйе, қан, тірек-қимыл аппараты аурулары бар науқастарға мейірбикелік күтімді ұйымдастыру. Патологиялық процестердің себептері мен факторлары, позиндромды диагностика, ішкі ағзалардың негізгі ауруларының алдын алу. Жеке қажеттіліктер мен проблемаларды ескере отырып, пациенттің білікті күтімі үшін мейірбикелік процесті ұйымдастыру және жүзеге асыру. Терапиялық науқастарға күтім көрсету стандарттары. Деңсаулықты қалпына келтіру және нығайту әдістері. Пациенттерді оқыту. Мейірбикелік іс қағаздарын жүргізу

    Оқу жылы - 2
  • Физиология
    Несиелер: 4

    Әр түрлі жас санаттарындағы және мүшелер мен жүйелердің әртүрлі жағдайларындағы функционалды жүйе. Негізгі жүйелер мен мүшелерді реттеу. Ас қорытуды реттеудің принциптері мен механизмдері. Ағзаның қызметін реттеудегі гипоталамус-гипофиз-бүйрек үсті жүйесінің рөлі. Жүйке жүйесінің жұмысының негізгі заңдылықтары

    Оқу жылы - 2
  • Анатомия
    Несиелер: 4

    Адам ағзасы. Әр түрлі жас санаттарындағы және органдар мүшелер мен жүйелердің әртүрлі жағдайларындағы функционалды жүйе. Жүректің қызметін реттеу. Гемодинамика негіздері. Тыныс алу процесінің негізгі кезеңдері. Ағза мүшелері мен жүйелерінің анатомиялық құрылымы.

    Оқу жылы - 2
  • Хирургиядағы мейігерлік күтім
    Несиелер: 3

    Ауруханаға дейінгі және стационар деңгейінде әртүрлі патологиялық жағдайы бар науқастарға мейірбикелік көмек көрсету процесі. Мейірбике күтімінің принциптері және хирургиялық араласудан кейінгі мейірбикелік процессті ұйымдастыру. Науқасты отаға дайындау. Хирургиялық науқасты және оның отбасы мүшелерін оқыту. Хирургиялық бригададағы қарым-қатынас. Медициналық мекемелердегі санитарлық-гигиеналық және санитарлық-эпидемиологиялық режимдерге қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 2
  • Жіті және шұғыл жағдайларда медициналық көмек
    Несиелер: 4

    Жіті және шұғыл жағдайларда жасы мен әлеуметтік мәртебесіне қарамастан науқастарға және зардап шеккендерге медициналық көмек көрсету мәселелері бойынша білім мен іскерлікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
  • Психология негіздері және мейіргер ісіндегі коммуникативтік дағдылар
    Несиелер: 5

    Студенттердің коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын және тиімді әрі жанжалсыз қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Дәлелдемелі мейіргер ісінің негіздері
    Несиелер: 5

    Дәлелдемелі мейірбикелік тәжірибенің (ДМТ) анықтамасы, принциптері және дамуы. Әлемдік тәжірибе, ТМҚ елдерінің тәжірибесі және Қазақстанның дәлелді медицина мен ДМТ тәжірибесі. Мейірбике ісі саласындағы ғылыми зерттеулерді жобалау, классификациялау. Дәстүрлі иерархия және дәлелдеу деңгейлері. Дәлелдемелі мейірбике ісінің кезеңдері. Медициналық ақпаратты критикалық талдау. Мейірбике ісіндегі клиникалық зерттеулердің әдіснамалық сапасын бағалау. ДМТ-дегі этикалық мәселелер. Ғылыми зерттеулердегі пациенттердің рөлі мен құқықтары. Мейірбике ісіндегі клиникалық нұсқаулар. Мейірбике ісінің мәліметтер базасы

    Оқу жылы - 2
  • Педиатриядағы мейіргер ісі
    Несиелер: 3

    Педиатриядағы мейірбикелік процесс. Ағзалары мен жүйелері аурулары бар балаларды тексерудің негізгі және қосымша әдістері. Педиатриядағы диагностика және әртүрлі жиі кездесетін синдромдар мен аурулар. Балалық шақтағы ауруларды біріктірілген басқару негіздері (БАББ). Балаларды рационалды тамақтандыру. Педиатриядағы шұғыл жағдайлар. Әртүрлі жас топтарындағы балаларға дәрігерге дейінгі шұғыл көмек көрсету. Педиатриялық бөлімшелердегі санитарлық және эпидемияға қарсы режим. Педиатриядағы алғашқы және екінші алдын алу шаралары. Вакцинация бағдарламасы.

    Оқу жылы - 2
  • Акушерия және гинекологиядағы мейіргерлік іс
    Несиелер: 3

    Кең таралған акушерлік жағдайларда және гинекологиялық ауруларда мейірбикелік процесті жүзеге асыру. Нормативтік құжаттарға сәйкес акушерлік-гинекологиялық мекемелерде санитарлық-гигиеналық және эпидемияға қарсы режимдерді сақтау және бақылау. Жеке адамдарға, пациенттерге және отбасыларға отбасын жоспарлау мәселелері бойынша кеңес беру. Төс емізу, ана мен баланың ерте араласуы. Акушерлік және гинекологиядағы төтенше жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсету. Акушерлік және гинекология бөлімшелеріндегі кәсіпаралық ынтымақтастық және мейірбике ісін басқару

    Оқу жылы - 2
  • Патология
    Несиелер: 4

    Жалпы нозология. Жалпы этиология және патогенез. Сыртқы этиологиялық факторлардың ағзаға патогендік әсері. Патологиядағы ағзаның реактивтілігі мен тұқым қуалаушылықтың рөлі. Жасушаның жалпы патологиясы. Зақымдану морфологиясы. Дистрофия, жіктелуі. Морфологиялық көріністер мен нәтижелер. Некроз. Қан айналымының бұзылуы. Қабыну туралы жалпы түсінік. Аллергия. Зат алмасудың бұзылулары. Инфекциялық процестің патофизиологиясы. Онкопатология.

    Оқу жылы - 2
  • Мейіргер ісіндегі көшбасшылық
    Несиелер: 3

    «Көшбасшы», «көшбасшылық» ұғымдары. Басшылық стилін анықтайтын негізгі факторлар. Көшбасшылардың түрлері. Табысты көшбасшы туралы түсінік. Көшбасшылықтың негізгі теориялары. Ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық климат. Басқару әрекетіндегі шығармашылық топтық жұмыс: негізгі ерекшеліктері, артықшылықтары. Ұйымдастырушылық мәдениет түсінігі. Ұйымдастыру мәдениетіндегі менеджердің рөлі. Корпоративтік мәдениет: корпоративтік мәдениеттердің нормалары мен құндылықтары Мейірбике ісіндегі мотивация. Мотивацияның негізгі теориялары.

    Оқу жылы - 3
  • Фармакология негіздері
    Несиелер: 3

    Дәрілік заттардың Фармакодинамикасы мен фармакокинетикасының жалпы заңдылықтары туралы түсінік және медицина қызметкерлері мен халыққа ақпараттық-консультациялық қызмет көрсету бойынша біліктер мен дағдыларға үйрету

    Оқу жылы - 3
  • Науқастарды оқыту
    Несиелер: 3

    Науқастарды және олардың жанұялары мен топтарын мейірбикелік тәжірибеде оқыту процесінің принциптері. Халықтың медициналық іс-әрекетінің алдын алу және қалыптастырудағы оқыту процесінің кезеңдері және заманауи педагогикалық технологиялар. Білім берудегі инновациялық технологиялар. Науқас пен оның туыстарына ресми және бейресми білім беру. Мейірбикелік білім беру мектептері және оларда тиімді оқытудың шарттары. Студенттер мен қызметкерлерге тәлімгерлік және кеңес беру

    Оқу жылы - 3
  • Созылмалы аурулар кезіндегі мейіргерлік күтім
    Несиелер: 4

    Созылмалы аурулар кезіндегі мейірбикелік күтімге көрсеткіштер. Созылмалы жағдайларға қауіпсіз, пациентке бағытталған мейірбикелік көмек көрсетуге арналған клиникалық дағдылар мен технологиялар. Мейірбике күтімін жоспарлау және ұйымдастыру. Пациенттерді оқыту және кеңес беру. АМСК пен әлеуметтік қорғау қызметтерінің өзара әрекеттестігіне негізделген медициналық көмектің интеграцияланған моделі

    Оқу жылы - 3
  • Мейіргер ісіндегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Ақпараттық технологияларды қолдану негіздері және мәліметтер базасымен жұмыс.

    Оқу жылы - 3
  • Психикалық денсаулық және адикция
    Несиелер: 4

    Психикалық денсаулық және жеке даму, критерийлер мен қауіп факторлары. Нейропсихиатриялық бұзылыстардың түрлері. Тәуелділік, тәуелділік мінез-құлқының биологиялық механизмдері, тәуелділік түрлері. Тәуелді мінез-құлықтың пайда болу факторлары. Психогигиена, психопрофилактика және психотерапия. Психоактивті заттарды қолданудан туындаған интоксикация, жедел және созылмалы психоздар кезіндегі дәрігерге дейінгі медициналық көмек. Нашақорлықпен ауыратын науқастарды күтудегі мейірбикелік процестің ерекшеліктері

    Оқу жылы - 3
  • Үйде мейіргерлік күтім
    Несиелер: 4

    Науқастарға үйде мейірбике күтімінің ерекшеліктері, науқастарға үйде мейірбикелік күтімді ұйымдастыру, науқастың тіршілік әрекетінің функционалдық жағдайын бағалау, үйдегі науқас төсегіндегі санитарлық-гигиеналық және эпидемияға қарсы режимдер.

    Оқу жылы - 3
  • Мейіргер ісіндегі экономика және маркетинг
    Несиелер: 3

    Денсаулық сақтау экономикасындағы мемлекеттік саясаттың негіздері, Қазақстан Республикасындағы медициналық қызметтер нарығы және еңбекақыны мемлекеттік реттеу шаралары. Денсаулық сақтаудағы нарықтық қатынастардың дамуы. Денсаулық сақтау қызметі және оның ерекшелігі. Медициналық қызметтер нарығының құрылымы мен әрекет ету механизмі. Медициналық мекеменің қызметін экономикалық талдаудың мәні. SWOT талдау, PEST талдау, ABC және VEN талдау. Денсаулық сақтаудағы кәсіпкерлік қызмет негіздері. Медициналық қызметтердің, медициналық және фармацевтикалық өнімдердің маркетингі.

    Оқу жылы - 3
  • Медициналық-санитариялық алғашқы көмектегі мейіргерлік іс
    Несиелер: 3

    АМСК кіріспе, мақсаттары мен міндеттері. Халықтың деңсаулығын сақтау және жақсарту шаралары. Студенттерге әртүрлі жас кезеңдеріндегі деңсаулық туралы заманауи идеяларды үйрету, скринингтер өткізу, деңсаулықты сақтау бойынша мейіргерлік іс-шаралар, халықтың әртүрлі топтары үшін иммунопрофилактика негіздері, рационалды және диеталық тамақтану принциптері; мейірбике персоналының халықты медициналық тексеруден өткізудегі және «денсаулық мектептерінің» жұмысындағы рөлі, сондай-ақ АМСК деңгейінде мейірбикелік процесті ұйымдастыру принциптері

    Оқу жылы - 3
  • Мамандандырылған мейіргерлік көмек
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы мейірбикелік технологиялар. Кардиология және кардиохирургия, онкология, фтизиатрия, дерматология, психоневрология, эндокринология, наркология, реанимация бөлімдеріндегі мамандандырылған мейірбикелік көмек. Мамандық аралық ынтымақтастықты дамыту. Емдеу және күту процестерін дамыту Пациенттің қатысуы және өзін-өзі күтуі.

    Оқу жылы - 3
  • Мейіргерлік тәжірибедегі кинезитерапия негіздері
    Несиелер: 3

    Әр түрлі ауруларды емдеу, оңалту және алдын-алу үшін дене шынықтыру құралдарын қолданудың теориялық негіздері мен әдістерін зерттейтін ғылыми және практикалық пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Әлеуметтік маңызы бар аурулар
    Несиелер: 4

    «Әлеуметтік маңызы бар аурулардың» анықтамасы және пайда болу қауіп факторлары, олардың тізбесін айқындайтын, медициналық-әлеуметтік көмектің түрлері мен көлемін, жәрдемақылардың тізімдері мен түрлерін, науқастарды, оның ішінде мүгедектерді диспансерлік бақылауды белгілейтін құқықтық құжаттар. Тиісті емдеу-диагностикалық шараларды қаржылық қамтамасыз етуді ұйымдастыру әлеуметтік маңызы бар аурулары бар науқастардың құқықтары мен мүдделерін қорғау әлеуметтік маңызы бар аурулар кезінде жеке, отбасылық және халық деңгейінде профилактикалық іс-шаралар; бұқаралық ақпарат құралдары мен коммуникациялық технологияларды тиімді пайдалану

    Оқу жылы - 4
  • Дәлелді мейіргерлік практика бойынша тереңдетілген курс
    Несиелер: 5

    Дәлелді мейірбике ісіндегі зерттеу түрлері. Жүйелі шолу және мета-анализ. Мейірбике ісіндегі зерттеу нәтижелерін тарату жолдары. Мейірбике күтімі бойынша клиникалық нұсқаулар. Мейірбике ісінің мәліметтер базасы. Клиникалық мейірбикелік нұсқауларды бағалау құралдары. AGREE сауалнамасы. Дәлелдемелердің деңгейлері, ұсыныстардың дәрежелері. Дәлелдеме түрлерінің салыстырмалы артықшылықтары мен шектеулері. Мейірбике ісіндегі ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүзеге асыру кезеңдері. Кәсіби қызметте пайдалану көздерінің тізімін құрастыру.

    Оқу жылы - 4
  • ЕПМ дезинфекциялық шаралар
    Несиелер: 3

    Емдеу-профилактикалық мекемелеріндегі дезинфекциялық шаралар Ауруханаішілік инфекция, түсінік. Стационарлардағы ауруханаішілік инфекция көздері. Ауруханаішілік инфекция қоздырғыштарының локализациясы және таралуы. Қоздырғыштың берілу факторлары. Қоршаған орта объектілерін ауруханаішілік инфекциялардың таралу қаупінің тәуекел санаты бойынша жіктеу. Емдеу-профилактикалық мекемелерінде үй-жайларды санитарлық өңдеу. Медициналық мақсаттағы құралдарды зарасыздандыру. Емдеу-профилактикалық мекемелерінде үй-жайлардағы ауаны зарарсызданыру. Дезинфекциялау деңгейлері. Емдеу-профилактикалық мекемелердің қалдықтарын жинау, сақтау және кәдеге жарату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Медициналық тамақтанудың негізгі принциптері
    Несиелер: 3

    Емдік тамақтануды ұйымдастыру мәселелерін, тамақтану объектілерінде санитарлық-эпидемиологиялық режимді орындау бойынша талаптарды, дәрігер мен балдың функционалдық міндеттерін, науқастардың тамақтануын ұйымдастырудағы әпкелер, мәзір құру,калория мен ақуыздарды,майларды, көмірсуларды есептеуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Мейіргер ісіндегі зерттеуді ұйымдастыру және әдістері
    Несиелер: 5

    Мейірбике ісі саласындағы зерттеулердің бағыттары және басқа ғылыми зерттеулермен байланысы. Мейірбике ісіндегі зерттеудің сандық және сапалық тәсілдерінің негіздері. Мейірбике күтімі ғылымындағы мәселелер. Сандық және сапалық зерттеулер үшін мәліметтерді жинау әдістері. Сапалық зерттеулердің сенімділігі.

    Оқу жылы - 4
  • Амбулаториялық педиатриядағы мейіргерлік күтім
    Несиелер: 5

    Пациенттің қажеттіліктеріне бағдарланған әртүрлі жастағы балаларға жүйелі күтімді ұйымдастыру және орындау

    Оқу жылы - 4
  • Дезинфектология
    Несиелер: 2

    Дезинфекция, дезинсекция, дератизация: түрлері, әдістері және тәсілдері. Дезинфекциялық заттардың классификациясы. Медициналық бұйымдарды зарарсыздандыру. Әртүрлі жұқпалы аурулар бойынша дезинфекциялық шараларды ұйымдастыру. Профилактикалық және эпидемияға қарсы шаралар жүйесінде дезинфекциялық жұмыстардың рөлі. Дезинфекциялық жұмыстардың сапасы мен тиімділігін бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Әлеуметтік маңызы бар аурулардың алдын алудағы медбикенің рөлі
    Несиелер: 4

    Демографиялық және эпидемиологиялық деректер. Әлеуметтік маңызы бар аурулардың болжамды сценарийлері. Денсаулық сақтаудағы ұлттық стратегиялар мен бағдарламалар. Әлеуметтік маңызы бар аурулар және олардың алдын алу бойынша халықаралық зерттеулердің деректері. Әлеуметтік маңызы бар аурулармен байланысты шығындар. Әлеуметтік маңызы бар ауруларды басқару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Мейіргер ісіндегі менеджмент және сапа
    Несиелер: 5

    Денсаулық сақтау мекемелеріндегі басқару процесін реттейтін ҚР НҚА, негізгі терминдер мен менеджмент ұғымдарын білу. Стратегиялық басқару және жоспарлау. Сапа менеджменті жүйесі. Менеджердің құзыреттілігі және оның ұйымдастырушылық ортасы. Медициналық ұйымның операциялық құрылымы мен жетекшілігі, функциялары, негізгі түсініктері және көшбасшылық және менеджмент теориялары. Медициналық ұйымдардағы басқару қақтығыстары. Стресстің табиғаты және себептері. Басшының әлеуметтік жауапкершілігі. Кадрлерді дайындау және бағалау.

    Оқу жылы - 4
  • Паллиативтік көмек
    Несиелер: 5

    Паллиативтік көмек пен науқасты күтудің мазмұны, мақсаттары мен міндеттері. Паллиативтік көмек көрсету, эвтаназия. Паллиативтік көмек көрсету тәртібі. Пән аралық тәсілді қолданатын кешенді паллиативтік көмек. Қатерлі ісіктен айыққан, бірақ химиотерапияның, сәулеленудің, хирургиялық емдеудің салдарын сезінген науқастарды емдеу принциптері. Туыстары мен еріктілерді ауруханада және үйде паллиативтік көмек көрсетуге үйрету. Паллиативтік көмектегі ауырсынуды басқару.

    Оқу жылы - 4
  • Геронтологиядағы мейіргер ісі
    Несиелер: 5

    Геронтология туралы түсінік. Жас классификациясы және қартаю теориялары. Қартаю ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері. Қазақстандағы медициналық-әлеуметтік көмекті ұйымдастыру принциптері. Қарт адамдарға сапалы мейірбикелік көмек көрсетудегі мейірбикелік күтімнің рөлі мен міндеттері. Қарттарға күтім жасау бойынша дәлелді нұсқаулар. Геронтопсихология. Белсенді ұзақ өмір сүру туралы түсінік. Гериатриялық науқастармен жұмыс істеудегі коммуникативті дағдылардың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
  • Код ON8

    ОН-8.1: САЛАУАТТЫ ӨМІР САЛТЫ ЖӘНЕ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ СТРАТЕГИЯЛАРЫ: жеке деңгейде, отбасы деңгейінде және қоғамдастық деңгейінде өмір сапасын жақсарту үшін денсаулықты нығайту саласындағы стратегияларды сыни бағалауға қабілетті ОН-8.2: ӘЛЕУМЕТТІК МӘНІ БАР АУРУЛАРДЫ ЖҮРГІЗУ: әлеуметтік мәні бар аурулар кезінде денсаулықты нығайту бағдарламаларын әзірлей отырып және олардың тиімділігін жеке деңгейде, отбасы және халық деңгейінде бағалай отырып, халықтың денсаулық жағдайын талдауға қабілетті ОН-8.3: ДЕНСАУЛЫҚТЫ НЫҒАЙТУ САЯСАТЫ: жергілікті, өңірлік және ұлттық деңгейде денсаулықты нығайту стратегияларын әзірлеуге қатысу үшін озық білім мен дағдыларды меңгереді.

  • Код ON3

    ОН-3.1:КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАР: жеке тұлғалармен/пациенттермен, отбасылармен және топтармен, әріптестермен және басқа да мамандармен нақты, тиімді және кәсіби қарым-қатынасты және өзара қарым-қатынасты көрсетеді, мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерін қолдана алады ОН-3.2: АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР: қауіпсіз медициналық ақпараттың бірыңғай желісін пайдалана отырып, кәсіби міндеттерді орындау кезінде ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың алуан түрлілігін тиімді пайдаланады. ОН-3.3: ТӨЗІМДІЛІК: әртүрлі мәдениет, сенім, салт-дәстүр, ұлт, өмір салты және көзқарас адамдарымен құрмет көрсетеді және ынтымақтасады.

  • Код ON1

    ОН-1.1: ТҰЛҒАЛЫҚ ДАМУ: адамдарға/пациенттерге, отбасыларға және топтарға мейіргерлік қызмет көрсету үшін ғылым мен технологияның соңғы жетістіктерін ескере отырып, өзінің кәсіби дамуын үздіксіз жетілдіру үшін жауапкершілікті өзіне алады. ОН-1.2: КОМАНДАДА ОҚЫТУ: командада мақсаттар қою қабілетін көрсетеді және әртүрлі кәсіпқойлармен бірлесіп қойылған мақсаттарға қол жеткізу үшін әртүрлі пікірлерді, нанымдарды, құндылықтар мен мәдениетті ескере отырып, команданың басқа мүшелеріне Мейіргер ісі туралы ақпарат пен білім алмасуға және беруге қабілетті. ОН-1.3: АҚПАРАТТЫ БАСҚАРУ: әр түрлі пәндер бойынша сенімді, заманауи, ғылыми негізделген ақпаратты талдайды, сыни және тиімді пайдаланады және проблемаларды шешу және халыққа көмек көрсету үшін мейіргерлік іс бойынша өзін-өзі оқыту үшін озық білім алу үшін коммуникациялық технологиялар мен ресурстарды пайдалана алады ОН-1.4: СЫНИ ОЙЛАУ ЖӘНЕ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУ:мейіргерлік күтім нәтижелері мен жұмыс сапасын жақсарту үшін жеке тұлғалар, отбасылар және қоғам үшін проблемаларды талдау және шешу және ғылыми негізделген шешімдер қабылдау кезінде сыни ойлау дағдыларын қолдана алады.

  • Код ON5

    ОН-5.1: ҚАУІПСІЗДІК: ғылыми білімді, технологиялық жетістіктерді және кәсіби дағдыларды жеке тұлғалардың\пациенттердің, отбасылардың, топтардың, персоналдың және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз ету және ықпал ету үшін заманауи, тиісті әдістерді қолдана отырып, оларды стандартты жағдайларда да, тез өзгеретін жағдайда да сыни және үздіксіз бағалай отырып тиімді қолданады. ОН-5.2: КЛИНИКАЛЫҚ ДАҒДЫЛАР МЕН БІЛІМ: дәлелді медицина қағидаттарына негізделген заманауи теориялық және клиникалық білімді пайдалана отырып, мейіргерлік диагнозды дербес қоюға қабілетті, мейіргерлік күтімнің әртүрлі жағдайларында мейіргерлік процесті іске асыру үшін озық және алуан түрлі клиникалық, теориялық және технологиялық дағдылары мен білімі бар. ОН-5.3: ЕМДЕЛУШІ-ОРТАЛЫҚТАНҒАН МЕЙІРГЕР КҮТІМІ: емделуші-орталықтанған жоғары сапалы интеграцияланған мейіргер күтімі, оның нәтижелеріне, оның ішінде қиын жағдайларға назар аудара отырып, сыни ойлауға, ойлануға және клиникалық шешімдер қабылдауға, жеке тұлғалардың\пациенттердің, отбасылардың және топтардың денсаулығын жақсартуға және қолдауға, күтімнің үздіксіздігін қамтамасыз етуге қабілетті. ОН-5.4: МЕЙІРГЕРЛІК КҮТІМ ЖӨНІНДЕГІ ҚҰЖАТТАМА: қажетті компьютерлік технологияны пайдалана отырып, мейіргерлік электрондық амбулаториялық карталардың жіктемесі мен таксономиясы жүйесі негізінде пациенттің денсаулық жағдайын бағалауды, диагнозды, араласуды және нәтижелерді қоса алғанда, мейіргерлік процесті дербес, уақтылы және дұрыс құжаттайды, ұйымда мейіргерлік құжаттаманы жүргізуге, үйлестіруге, талдауға және әзірлеуге қабілетті.

  • Код ON2

    ОН-2.1: КӘСІБИ ЭТИКА: пациенттердің/клиенттердің, отбасылар мен топтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау мақсатында кәсіби этика қағидаттарын сақтайды; құпиялылықты сақтайды және жеке өмірге қол сұғылмаушылық құқығын қамтамасыз етеді. ОН-2.2: РӨЛДЕР МЕН ЖАУАПКЕРШІЛІК: өз қызметінде мейіргер ісінің теориялары мен принциптерінің маңыздылығын түсінеді, өзінің рөлін, құқықтары мен шектеулерін түсінеді; нормативтік-құқықтық актілерге және ұйымның талаптарына сәйкес есеп берушілікті мойындайды және өзінің іс-әрекеті немесе әрекетсіздігі үшін жауапкершілікті қабылдайды. ОН-2.3: РЕФЛЕКСИЯЛЫҚ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ: өз іс-әрекетінің тиімділігін, кәсіпқойлар командасының және тұтастай ұйымның қызметін өз бетінше және командада талдай алады, өз жұмысында өзгерістер жасай алады және өз жұмысының және команда жұмысының соңғы нәтижелері үшін жауапкершілік ала алады. ОН-2.4: ОҢ ЖҰМЫС ОРТАСЫ: жұмыс ортасының атмосферасын бағалайды және қолдайды, ұйымның мәдениетін жақсартады, уақытты тиімді басқарады, күшті командалық рухты және оң психоэмоционалды климатты сақтау үшін жауапкершілікті өзіне алады.

  • Код ON4

    ОН-4.1: ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ: әр түрлі мәселелер мен міндеттерді шешуде шығармашылық көзқарасты көрсетеді, халыққа сапалы денсаулық сақтау қызметтерін ұсыну үшін жаңа және жетілдірілген кәсіби білім мен шешімдерді енгізеді және қолданады. ОН-4.2: ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘЛЕУМЕТТІК ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУ: күтім сапасын жақсарту үшін көп салалы командаға жаңа білім мен идеяларды тиімді қалыптастырады және біріктіреді. ОН-4.3: ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ЖЕТІЛДІРУ: қазіргі тенденцияларға және мейіргер ісінің дамуына сәйкес мейіргер практикасында инновациялық технологияларды қолдануға оңтайлы қабілетті.

  • Код ON9

    ОН-9.1: ОҚЫТУ: мейіргер күтімінің сапасын, тиімділігі мен қауіпсіздігін жақсартуға бағытталған әр түрлі қызмет түрлері бойынша кәсіпқойларды оқытуға және дайындауға қабілетті. ОН-9.2: ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛАРДЫ/ПАЦИЕНТТЕРДІ, ОТБАСЫЛАРДЫ ЖӘНЕ ТОПТАРДЫ ОҚЫТУ: жеке тұлғалардың / пациенттердің, отбасылар мен топтардың әлеуетті мүмкіндіктерін нығайтуға өз бетінше ықпал етеді, салауатты өмір салтына жәрдемдесу, функционалдық мүмкіндіктерді, дербестікті кеңейту және күнделікті өмірде өзін-өзі күту үшін пациентке бағдарланған оқыту әдістерін пайдалана отырып, оқытады, уәждейді, консультация береді және нұсқама өткізеді өмір. ОН-9.3: ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ МЕН МАТЕРИАЛДАРЫ: ақпаратты жеке сипаттамалары мен қабылдауын ескере отырып, мейіргер ісі саласындағы ғылыми негізделген жетістіктер негізінде жеке тұлғалар / пациенттер, отбасылар және топтар үшін оқыту әдістері мен материалдары үшін ақпараттың сенімділігі мен дәлдігін жоспарлауға, әзірлеуге, іске асыруға, талдауға және бағалауға қабілетті.

  • Код ON6

    ОН-6.1: АҚПАРАТТЫ ТҮСІНДІРУ ЖӘНЕ ДӘЛЕЛДЕМЕЛЕР НЕГІЗІНДЕ ШЕШІМ ҚАБЫЛДАУ: ақпарат пен дәлелдемелерді интеграциялауды сыни бағалауға, ақпараттандырылған шешім қабылдауға, дәлелді медицина қағидаттарына негізделген мейіргерлік практиканы жүзеге асыру үшін әлеуметтік, биомедициналық және мейіргерлік зерттеулердің нәтижелеріне негізделген шешімдерді жоспарлауға, іске асыруға клиникалық бағалау жүргізуге қабілетті. ОН- 6.2: МЕЙІРГЕР ІСІ САЛАСЫНДАҒЫ ҒЫЛЫМИ-ЗЕРТТЕУ ЖОБАЛАРЫН ЖОСПАРЛАУ ЖӘНЕ ІСКЕ АСЫРУ: мейіргер практикасының заманауи проблемаларын анықтайды, денсаулық сақтаудың ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, әртүрлі деңгейлерде мейіргер қызметтерін көрсетуді жетілдіру үшін Мейіргер ісі саласындағы зерттеу жоспарын құруға және ғылыми-зерттеу жобаларын іске асыруға қабілетті. ОН-6.3: МЕЙІРГЕР ІСІНЕ АРНАЛҒАН ДӘЛЕЛДІ МЕДИЦИНА ҚАҒИДАТТАРЫНА НЕГІЗДЕЛГЕН ПРАКТИКАҒА АРНАЛҒАН НҰСҚАУЛЫҚТАР МЕН СТАНДАРТТАРДЫ ӘЗІРЛЕУ: ғылыми зерттеулердің нәтижелерін клиникалық тәжірибемен және пациенттің құндылықтарымен жалпылау және біріктіру дағдыларын көрсетеді, клиникалық практикада мейіргер ісінде ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қолдануды көрсетеді, пациенттерге күтім жасауға арналған клиникалық нұсқаулықтарды және алдыңғы қатарлы ғылыми негізделген нұсқаулықтарды әзірлеуге қабілетті мейіргерлік күтім әдістері.

  • Код ON7

    ОН-7.1: МЕЙІРГЕР ІСІНДЕГІ МЕНЕДЖМЕНТ: стратегиялық жоспарларды әзірлеуге және іске асыруға және медициналық ұйымдарда мейіргер күтімі саласындағы проблемалардың тиімді шешімдерін өз бетінше табуға қабілетті, зерттеу нәтижелері негізінде тиімді мейіргер күтімін ұйымдастырады, мейіргер персоналы мен ресурстарын тиімді басқарады. Жоғары сапалы нәтижелерді қамтамасыз ету үшін медициналық ұйымдарда мейіргерлік күтім саласында көрсетілетін маркетингтік қызметтерді дамытады. ОН-7.2: БАСШЫЛЫҚ ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ: кәсіби дамудың жоғары құндылығын, қызметкерлер мен команданың әлеуетін, командалық жұмысты үйлестіруге қажетті көшбасшылықтың негізгі принциптерін мойындайды, басшылықтың әртүрлі стильдерін бейімдейді және қақтығыстарды басқару әдістерін тиімді пайдаланады, топтың мақсаттарына жету үшін мамандар арасындағы ынтымақтастықты сыни бағалайды және дамытады. ОН-7.3: САПАСЫ: нормативтік-құқықтық актілерге сәйкес ұсынылатын мейіргерлік күтім мен қызметтердің сапасын дербес қамтамасыз етеді және бағалайды. Шешім қабылдауға қабілетті және мейіргер ісінің сапасын жақсарту үшін басқарушылық шешімдер қабылдауға жауапты. Жоғары сапалы мейіргерлік практикаға қол жеткізу үшін мейіргерлік күтімге халықаралық инновациялық идеяларды таниды және енгізеді. Ұйымдағы құжаттарды басқаруға жауапты.

Top