Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01505 Биология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • ҚР биоресурстарын тиімді пайдаланудың ғылыми аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ресурстанудың теориялық негіздерін зерделеу, Қазақстан биоресурстарының қазіргі жай-күйін бағалау және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға, биологиялық әртүрлілікті, табиғи кешендерді қорғау, ғылыми, мәдени және рекреациялық маңызы бар объектілерді сақтауға, ҚР биоресурстарын жобалаудың ғылыми танымының әдіснамасын меңгеруге бағытталған шараларды әзірлеу мен іске асыруды жүзеге асыру болып табылады;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - білім алушылардың ғылыми-зерттеу және ғылыми-жобалық қызметін ұйымдастырудың теориялық-әдіснамалық аспектілерін терең зерттеу, зерттеудің заманауи тәсілдері мен әдістерімен таныстыру болып табылады. Пәнді игеру барысында білім алушылар ғылыми-зерттеу қызметінде жалпы ғылыми, арнайы және пәнаралық әдістерді қолдану дағдыларын, сондай-ақ бағдарламаны және ғылыми-зерттеу процесінің негізгі кезеңдерін құру және жетілдіру білімдері мен дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
  • Биологиялық білім беру жүйесіндегі модельдеу және болжау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім беру жүйесіндегі модельдер мен модельдеудің ерекшеліктері, биологиялық білім беру мазмұнындағы модельдер, қазіргі кезеңдегі білім беру мәселелері, биологиялық білім беру жүйесіндегі болжамдар туралы жүйелік түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім беру жүйесін басқару тұжырымдамасы мен болжаудың модельін әзірлеуді зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - ғылыми ақпаратты жазу және баяндау негіздеріне оқыту, ғылыми мәтіндермен жұмыс істеу, академиялық сипаттағы жазбаша мәтіндерді жасау бойынша практикалық дағдыларды игеру; зерттеу қызметін ұйымдастыру және оның нәтижелерін ғылыми мақалалар түрінде ресімдеу кезінде логикалық заңдарды, халықаралық ережелер мен стандарттарды қолдану болып табылады; академиялық жазу стилінің тұжырымдамалары, критерийлері, ережелері, ерекшеліктері және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде білім алушылардың зерттеу құзыреттілігі мен академиялық сауаттылығын дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
  • Бейімделу үрдістерінің физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ағзаның қоршаған орта факторларына бейімделуінің теориялық негіздері, принциптері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән биоценотикалық, жүйелік, жасушалық, жасушалық және молекулалық деңгейлерде жүзеге асырылатын ағзаның бейімделуінің физиологиялық механизмдерін; құрылымдық іздің қалыптасуына әкелетін процестерді, бейімделу процестерін реттеу, бақылау және басқару механизмдерін, бейімделу бұзылыстарын түзету мүмкіндіктерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биологиялық білім берудегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Қазақстан Республикасы мен дамыған елдердің білім беру саласындағы заманауи білім беру технологияларының теориялық және әдіснамалық негіздерін білуді қалыптастыру болып табылады. Пән биологиялық білім беруді модернизациялаудың қазіргі кезеңінде оқытудың инновациялық тәсілдерін зерттейді. Биологияны оқытудың инновациялық тәсілдерінің сипаттамасы: жүйелік; гуманистік; сараланған; ақпараттық; белсенділік; құзыреттілік; дамытушылық; интегративті; жеке тұлғаға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі заманғы биологияның парадигмалары
    Несиелер: 5

    Пән танымның жаратылыстану-ғылыми әдістерінің қалыптасуы, жаратылыстану дамуының алғышарттары мен заңдылықтары, заманауи биологиялық ғылымның ғылыми парадигмалары туралы білім жүйесін қалыптастыруға, сонымен қатар биологиялық ғылымның дамуы барысында ғылыми парадигмалар ауысуының тарихи аспектісін, эволюциялық, синергетикалық, экологиялық, әлеуметтік-гуманитарлық сияқты биологияның жаңа теориялық концепцияларын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биология және биологиялық білімнің заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қазіргі заманғы биологиялық зерттеулер мен білім берудің ең өзекті мәселелері мен перспективалық бағыттары, олардың қолданбалы аспектілері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән ХХI ғасырдағы биология мәселелерін, физиология, ботаника, молекулалық биология, эволюциялық теория бағытындағы әдіснамалық жетістіктер мен перспективаларды, сондай-ақ біздің еліміздегі биологиялық білім беру жүйесіндегі қазіргі тенденцияларды зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON1

    ғылыми мақалалар мен докторлық диссертациялар жазу үшін ақпаратты іріктеу, жинақтау және талдау бойынша академиялық жазу саласында теориялық және әдіснамалық білімді қолдану

  • Код ON2

    білім беру және зерттеу қызметін жүргізу, зерттеу жобаларын әзірлеу, олардың нәтижелерін ғылыми қоғамдастыққа және білім беру процесіне тарату үшін заманауи әдістерді, технологиялар мен ресурстарды қолдану

  • Код ON3

    жаңа зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін кәсіби қызмет саласындағы іргелі биологиялық түсініктерді, заңдар мен заңдылықтарды пайдалану

  • Код ON4

    жаңа идеялар мен жаңа мәселелерді шешу тәсілдерін синтездей, биология ғылымы мен білім саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін сыни тұрғыдан бағалай отырып, биология ғылымы мен білім берудің өзекті мәселелерін талдау

  • Код ON5

    биологиялық білім берудің қазіргі жағдайы туралы жүйелік идеяларды, Қазақстан мен әлемдік білімнің дамуының теориялық және практикалық-прагматикалық болжамдарын ескере отырып, педагогикалық, оқу іс-әрекетін жобалау үшін биологиялық білімді түрлендіру

  • Код ON6

    Биологияны оқыту саласындағы заманауи процестерді болжау, модельдеу және тұжырымдамалық талдау негізінде биологиялық білім беруді дамытудың жобалары мен бағдарламаларын әзірлеу

  • Код ON7

    Қазақстан Республикасының биоресурстарын сақтау жөніндегі шараларды ұтымды пайдалану, әзірлеу және іске асыру жөніндегі зерттеу жұмыстарын шешу кезінде ресурстану саласындағы қазіргі заманғы ғылыми-талдамалық материалдар мен ғылыми жетістіктерді сыни бағалау

  • Код ON8

    ағзаның қоршаған орта факторларына төзімділігін арттыру үшін ағзаның бейімделу мүмкіндіктерін кеңейтуге мүмкіндік беретін зерттеу қызметін жобалау

8D01505 Биология педагогін даярлау
Докторантура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: D014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01505 Биология
Докторантура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: D014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01505 Биология педагогтарын даярлау
Докторантура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: D014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
8D01505 Биология педагогтарын даярлау
Докторантура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: D014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top