Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01128 Оториноларингология ересектердің, балалардың в Қазақстан-Ресей медицина университеті

  • Балалар стационарындағы оториноларингология 1
    Несиелер: 25

    Пән ЛОР мүшелерінің жедел және созылмалы аурулары бар педиатриялық науқастарды диагностикалау және емдеудің зертханалық, аспаптық әдістерінің нәтижелерін интерпретациялаумен диагностикада, өміріне қауіп төндіретін жағдайлары бар науқастарды басқаруда білім мен дағдыларды қалыптастырады. аурухана жағдайында қажетті медициналық құжаттама, оның ішінде электронды

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ересектердің стационарда оториноларингологиясы
    Несиелер: 45

    Пән ЛОР мүшелерінің жедел және созылмалы аурулары бар науқастарды диагностикалау және емдеудің зертханалық, аспаптық әдістерінің нәтижелерін интерпретациялаумен диагностика бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады: мұрын және мұрын қуысы, жұтқыншақ және көмей, сыртқы және ортаңғы құлақ, сондай-ақ аурухана жағдайында қажетті медициналық құжаттаманы, соның ішінде электронды түрде ресімдеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оториноларингология амбулаториялық-емханалық балалар
    Несиелер: 15

    Пән ерте диагностика бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады, балалардың ЛОР мүшелерін зерттеу ерекшеліктерімен – эндоскопиямен, аудиометриямен, вестибулометриямен және олардың науқасты клиникалық тексерудегі маңызымен, асқынулардың алдын алудағы және сырқаттанған науқас балаларды реабилитациялаудағы маңыздылығымен таныстырады. амбулаториялық негізде жоғары білікті медициналық көмек көрсету үшін қажетті ЛОР мүшелерін, медициналық тексеруді, амбулаторлық-стационарлық сабақтастықты сақтау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ересектердің амбулаториялық-емханалық оториноларингологиясы
    Несиелер: 15

    Пән диагностиканың зертханалық, аспаптық әдістерін, ЛОР мүшелері ауруларының асқынуларының алдын алу, профилактикалық тексерулер, медициналық тексерулер, амбулаторлық-стационарлық сабақтастықты сақтау нәтижелерін түсіндіру арқылы ерте диагностика бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады, жоғары медициналық көмек көрсету үшін қажет. амбулаториялық негізде білікті медициналық көмек

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЛОР-онкология
    Несиелер: 10

    Пән диагностиканың өзекті мәселелері, ЛОР мүшелерін эндоскопиялық зерттеу әдістері мен әдістері (отоскопия, риноскопия, стоматоскопия, ларингоскопия), онколарингологиядағы емдеу және реабилитация бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фониатрия
    Несиелер: 10

    Фониатр жұмысының ерекшелігі – ол дауыс бұзылыстарын емдеу және алдын алумен ғана айналысып қоймай, сонымен қатар дауыс қабілетін дамытуға көмектеседі. Фониатриядағы тағы бір спецификалық зерттеу әдісі – дауысты акустикалық талдау. Микрофонның көмегімен науқастың дауысы арнайы бағдарлама арқылы жазылады, одан кейін дауыстың спектрлік және форманттық құрамы, тонусы мен динамикалық диапазоны, шу деңгейі зерттеледі, әртүрлі коэффициенттер анықталады және т.б. автофлуоресцентті эндоскопия және компьютерлік акустикалық дауыс талдауы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар стационарындағы оториноларингология 2
    Несиелер: 20

    Пән ЛОР мүшелері ауруларының ауыр түрлерімен ауыратын балаларды емдеуде, өміріне қауіп төндіретін жағдайлары бар науқастарды басқаруда, стационар жағдайында қажетті медициналық құжаттарды, оның ішінде электронды түрде дайындауда білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Отогенді интракраниальды асқынулар
    Несиелер: 4

    Дисциплина бассүйек ішілік асқынулардың негізгі түрлері туралы білімді қалыптастырады: отогенді менингит, бас миының және мидың отогенді абсцесстері, отогенді сепсис; бассүйек ішілік асқынулардың этиологиясы мен патогенезін анықтау, отогенді бассүйек ішілік асқынулардың клиникалық белгілерін анықтау, бассүйек ішілік асқынуларды емдеуді анықтау (хирургиялық, дәрілік емдеу), болжамды анықтау дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шұғыл оториноларингология
    Несиелер: 4

    Пән диагностика бойынша білімді, дағдыларды қалыптастырады, ЛОР мүшелерін зерттеу ерекшеліктерімен – эндоскопиямен, аудиометриямен, вестибулометриямен және олардың науқасты клиникалық тексерудегі маңызымен, зерттеу нәтижелерін түсіндірумен, ЛОР ауруларының ауыр түрлерімен ауыратын науқастарды емдеумен, өміріне қауіп төндіретін жағдайлары бар науқастарды басқару, стационарда қажетті медициналық құжаттарды, оның ішінде электронды түрде тіркеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Отоневрология
    Несиелер: 10

    Пән құлақ, есту және тепе-теңдік, дәм және иіс, олардағы зат алмасу бұзылыстары бар науқастарды клиникалық, аспаптық және зертханалық диагностикалау және емдеудің негізгі әдістерін анықтау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады; қажетті медициналық құжаттарды дайындау дағдылары

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құлақ микрохирургиясы
    Несиелер: 10

    Пән микрохирургия негіздері бойынша білімді қалыптастырады: аспаптар, микроскоптар, жабдықтар; кесу, тігіс салу және микрохирургиялық операциялар техникасы бойынша дағдылар

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңа туылған нәрестелер мен жас балалардағы есту анализаторын зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Пән есту қабілетін сөйлеу арқылы, сондай-ақ: тюнинг-форк акуметриясы, тон шекті аудиометрия, дыбыс табалдырығынан жоғары және сөйлеу аудиометриясы, ультрадыбыстық аудиометрия, кеңейтілген жиілік диапазонында естуді зерттеу, бинуральды есту сияқты әдістермен меңгеру дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады. зерделеу, естуді зерттеудің объективті әдістері, шартсыз Бехтерев және Шурыгин рефлекстері, дыбысқа шартты рефлекстер; Говсеев, Ломбард, импендансометрия, ойын аудиометриясы, компьютерлік аудиометрия – есту миының шақырылған потенциалдарын зерттеу, электрокохлеография тесттерімен жұмыс істеу дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Функционалдық эндоскопиялық риносинусохирургия
    Несиелер: 15

    Пән ринологиядағы эндоскопиялық зерттеудің заманауи әдістері бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастырады, функционалды эндоскопиялық ринохирургияның негізгі әдістемесін меңгереді, қабыну ауруларының эндоскопиялық диагностикасын меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Зерттеуді басқару
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу денсаулық сақтау саласындағы зерттеулерді этикалық реттеудің тәртібі мен қағидаттарына, медицинадағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруға, ғылыми еңбектерді қарастыруға және сараптауға, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге, ғылыми-зерттеу жұмыстарына шолу жасау мен сараптауға қатысты мәселелер бойынша терең білімді қалыптастыруға бағытталған. басылымға арналған ғылыми материалдар, әдістемелік сапасын бағалау, ғылыми зерттеулердегі қателердің негізгі түрлері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сурдология
    Несиелер: 15

    Пән есту қабілетін зерттеудің соңғы технологиялары мен әдістері бойынша білімді қалыптастырады: сыбырлап және ауызекі сөйлеуде есту, тюнинг-форк зерттеулері, тондық шекті аудиометрия, сөйлеу аудиометриясы, импедансметрия, объективті (компьютерлік) аудиометрия (ASEP сынақтары, ASSR, отоакустикалық эмиссияны зерттеу) , вестибулярлық сынақтар; есту қабілетінің жоғалуын анықтау, оның дәрежесін анықтау және науқасты одан әрі басқару (есту аппараты немесе имплантация) дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Анестезиология және реанимация
    Несиелер: 6

    Пән ауыр жағдайларда, шұғыл медициналық көмек көрсету кезінде өмірлік маңызды органдардың бұзылыстарында: жүрек тоқтауы, жедел оң және сол жақ қарыншалық жүрек жеткіліксіздігі, өкпе эмболиясы, шок, кома, жедел обструкция кезінде диагностика және қарқынды жедел медициналық көмек көрсету білімдері мен дағдыларын қалыптастырады. ересектер мен балалардағы тыныс алу жолдары

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дәлелді медицина
    Несиелер: 4

    Пән қауіпсіздік, тиімділік, құн және басқа да маңызды факторлар тұрғысынан медициналық көмек көрсету сапасын оңтайландыру үшін ғылыми ақпаратты, практикалық медицинаның ең үздік заманауи жетістіктерін іздеу, жинау, талдау, қорыту және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Код ON6

    ҚР ДСМ НҚА шеңберінде 7R01128 – «Оториноларингология ересектердің, балалардың» мамандығы бойынша жұмыс істейді, кәсіби топтар құрамында жұмыс істейді

  • Код ON8

    Өз бетінше білім алады және басқаларды оқытады, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына қатысады

  • Код ON4

    Пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның айналасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасайды

  • Код ON7

    Зерттеу мәселелерін тұжырымдайды, ғылыми деректер базасын талдайды, қорытынды жасайды және нәтижелерін өзінің клиникалық практикасында қолданады

  • Код ON3

    Науқасты кешенді тексерудің нәтижесін келесі ұсыныстарды әзірлеу арқылы түсіндіреді

  • Код ON5

    Қауіпсіздік пен диагностика сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді тиімді әдістерді қолдана отырып бағалайды

  • Код ON1

    Клиникалық диагнозды қалыптастырады, емдеу жоспарын тағайындайды және медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлеріндегі дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалайды

  • Код ON2

    Дифференциалды диагностика жүргізеді және дәлелді медицина қағидаттарына негізделген қорытынды тұжырымдайды

Top