7R01128 Оториноларингология (ересектер, балалар) в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дәлелді медицина қағидаттары негізінде ересектер мен балаларға отоларингологиялық көмек көрсетуде қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға қабілетті, халықаралық стандарттарға және отандық денсаулық сақтаудың шынайылығына сәйкес келетін, дәрігерлердің сапасына қойылатын заманауи талаптарға жауап беретін білікті, бәсекеге қабілетті мамандар – отоларингологтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 210
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R028 Оториноларингология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Ересектердің стационарлық оториноларингологиясы-1
Пән құлақ, мұрын және мұрын маңы қойнауларының клиникалық анатомиясын, топографиясын, физиологиясын және зерттеу әдістерін, стационар жағдайында ЛОР ауруларын диагностикалау мен емдеуді, ЛОР аномалияларын, құлақ, мұрын және мұрын маңы қойнауларының әртүрлі қабыну процесстерінің, сондай-ақ қатерлі және қатерсіз ісіктерінің консервативті және хирургиялық емдеу принциптерін ескере отырып, ересек тұрғындарға стационарлық оториноларингологиялық көмек көрсету бойынша білімін қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 20
-
Ересектердің амбулаториялық-емханалық оториноларингологиясы
Пән емхана жағдайында құлақ, мұрын және мұрын маңы қойнаулары, жұтқыншақ, көмей ауруларының, сондай-ақ осы мүшелердің қатерсіз және қатерлі ісіктерінің клиникалық анатомиясын, топографиясын, физиологиясын, зерттеу әдістерін, диагностикасын және емделуін ескере отырып, ересек тұрғындарға амбулаториялық отоларингологиялық көмек көрсету бойынша білімін қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Сурдология
Пән есту және вестибулярлық анализатордың анатомиясы мен физиологиясын зерттеуді, есту қабілетін объективті және субъективті зерттеу принциптерін және оны ересектер мен балаларда реабилитациялауды ескере отырып, аудиологиялық көмек көрсету бойынша білімін қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Фониатрия
Пән клиникалық анатомияны, физиологияны, дауыс аппаратын зерттеу әдістерін, дауыс бұзылыстары кезінде дауыс аппаратының клиникалық және қызметтік жағдайын талдауды, фонопедия, фонохирургия және еңбек сараптамасы мәселелерін шешуді ескере отырып, фониатрия бойынша білімді қалыптастырады және дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Шұғыл оториноларингология
Пән шұғыл оториноларингологияның құрылымын, ересектер мен балалардағы ЛОР мүшелерінің ауруларын, жарақаттарын, бөгде денелерін, риногенді және отогенді бассүйек ішілік асқынуларын, паратонзиллярлы және парафарингеальды абсцесстер, медиастинит, көмей мен трахея стенозына жедел диагностика және емдеуді, трахеостомия кезеңдері және сондай-ақ ота кезінде және отадан кейінгі асқынуларды ескере отырып, шұғыл оториноларингологиялық көмек көрсету бойынша білімін қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Анестезиология және реаниматология
Пән пациент өміріне қауіпті, ересектер мен балалардағы патологиялар кезінде ЛОР араласуларды орындау барысында анестезиологиялық қамтамасыз ету және қарқынды ем саласында оториноларингологтардың білімін дамытады және дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ересектердің стационарлық оториноларингологиясы-2
Пән жұтқыншақтың, кеңірдектің клиникалық анатомиясын, топографиясын, физиологиясын және зерттеу әдістерін, стационар жағдайында ЛОР ауруларын диагностикалау мен емдеуді, ЛОР аномалияларын, жұтқыншақтың, кеңірдектің әртүрлі қабыну процесстерінің, сондай-ақ қатерлі және қатерсіз ісіктерінің консервативті және хирургиялық емдеу принциптерін ескере отырып, ересек тұрғындарға стационарлық оториноларингологиялық көмек көрсету бойынша білімін қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 25
-
Амбулаториялық-емханалық балалар оториноларингологиясы
Пән емхана жағдайында құлақ, мұрын және мұрын маңы қойнаулары, жұтқыншақ, көмей ауруларының, сондай-ақ осы мүшелердің қатерсіз және қатерлі ісіктерінің клиникалық анатомиясын, топографиясын, физиологиясын, зерттеу әдістерін, диагностикасын және емделуін ескере отырып, балаларға амбулаториялық отоларингологиялық көмек көрсету бойынша білімін қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Балалар стационарындағы оториноларингологиясы-1
Пән балалардағы құлақ, мұрын және мұрын маңы қойнауларының клиникалық анатомиясын, топографиясын, физиологиясын, зерттеу әдістерін, диагностикасын және олардың аномалияларын, сондай-ақ осы мүшелердің қатерсіз және қатерлі ісіктерін консервативті және хирургиялық емдеуді ескере отырып, балаларға стационарлық оториноларингологиялық көмек көрсету бойынша білімін қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 20
-
Оториноларингология -онкология
Пән мұрын, жұтқыншақ, көмей және құлақ қатерлі ісіктерінің этиологиясын, патогенезін, жіктелуін, клиникалық көріністерінің ерекшеліктерін, ересектер мен балалардағы ЛОР мүшелерінің ісіктерін зерттеу және диагностикалау әдістерін, емдеу принциптерін, биопсия техникасын, химиялық және сәулелік, хирургиялық емдеу әдістерін ескере отырып, ересектер мен балалардағы ЛОР онкология бойынша білімді қалыптастырады және дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Көмей аурулары
Курс оториноларинголог дәрігерлердің ересектер мен балалардағы кеңірдектің негізгі ауруларының патогенезі, заманауи диагностикалық әдістері, консервативті және хирургиялық емдеу принциптері және профилактикасы саласындағы білімін дамытады және біліктілігін арттырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалар стационарындағы оториноларингологиясы-2
Пән балалардағы құлақ, мұрын және мұрын маңы қойнауларының клиникалық анатомиясын, топографиясын, физиологиясын, зерттеу әдістерін, диагностикасын және олардың аномалияларын, сондай-ақ осы мүшелердің қатерсіз және қатерлі ісіктерін консервативті және хирургиялық емдеуді ескере отырып, балаларға стационарлық оториноларингологиялық көмек көрсету бойынша білімін қалыптастырады және дағдыларды жетілдіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 25
-
Отоневрология
Пән есту, тепе-теңдік, дәм және иіс сезу мүшелерінің клиникалық анатомиясын, отоневрологиядағы аспектілерді, сезім мүшелері анализаторлары мен бас ми нервтерінің зақымдануынан болатын ересектер мен балалардағы ЛОР мүшелерінің функциональды және органикалық бұзылыстарын, сондай-ақ пәнаралық диагностика және кәсіби жарамдылық пен мүгедектік экспертизасымен бірге оңалту шараларына қатысуды ескере отырып, отоневрология бойынша білімді қалыптастырады және дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Функционалдық эндоскопиялық риносинусохирургия
Пән клиникалық анатомияны, физиологияны, мұрын және мұрын қуысының эндоскопиялық топографиясын, эндоназальды полисинусотомияны орындау әдістерін, операциялардың ерекшеліктерін, мүмкін болатын асқынуларды сондай-ақ ересектер мен балалардағы мұрын және мұрын маңы қойнауларының ісіктерінің эндоскопиялық хирургиясы әдістерін ескере отырып, функционалды эндоскопиялық риносинустық хирургия бойынша білімді дамытады және дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 15
-
Құлақ микрохирургиясы
Пән құлақ ауруларын жоғары технологиялық хирургиялық емдеу, заманауи әдістер мен технологияларға бағдарлау, сондай-ақ ересектер мен балалардағы сыртқы, ортаңғы және ішкі құлақ патологиясы бар науқастарды оңалту үшін қажетті білім мен тәжірибелік дағдыларды ескере отырып, ересектер мен балаларда құлақ микрохирургиясы бойынша білімді қалыптастырады және дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Жұтқыншақ аурулары
Курс оториноларинголог дәрігерлердің ересектер мен балалардағы жұтқыншақтың негізгі ауруларының патогенезі, заманауи диагностикалық әдістері, консервативті және хирургиялық емдеу принциптері және профилактикасы саласындағы білімін дамытады және дағдыларын жетілдіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ЛОР ауруларын диагностикалауға және ЛОР мүшелерінің зақымдануы кезінде госпитализацияға дейінгі медициналық көмек көрсетуге, сондай-ақ ересектер мен балалардағы көмек көрсетудің (амбулаториялық және стационарлық) әртүрлі кезеңдеріндегі ЛОР патологияларын диагностикалау және емдеу алгоритмін жоспарла.
- Ересектер мен балалардағы ЛОР мүшелерінің жедел және созылмалы аурулары бар науқастарға (құлақ, тамақ, мұрын, жұтқыншақ, көмей) амбулаториялық, стационарлық, стационарлық жағдайларда, үйде және медициналық ұйымнан тыс жерде - жоспарлы және шұғыл негізде - тәлімгердің бақылауымен білікті және мамандандырылған медициналық көмек көрсету.
- ЛОР тәжірибесінде ересектер мен балалардың өміріне қауіп төндіретін жағдайларда (жедел мұрыннан қан кетулер, тыныс алу жолдарындағы бөгде заттар, абсцесстер) шұғыл көмек көрсету дағдыларын меңгере алуы.
- Тәлімгермен және оның бақылауымен ЛОР аурулары туралы ақпаратты талдауға және халықтың әртүрлі топтары арасында жедел және созылмалы ЛОР ауруларының (ринит, тонзиллит, отит, гайморит, есту қабілетінің жоғалуы және т.б.) даму қаупін ерте анықтауға, алдын алуға және азайтуға бағытталған профилактикалық іс-шараларды жүргізуге қабілетті
- Есту функциясы сақталуы үшін ересектер мен балалардағы құлақтың және жоғарғы тыныс алу жолдарының қабыну ауруларын уақытылы емдеудің маңыздылығы туралы пациенттерді хабардар ете алады.
- Ерте жастағы есту бұзылыстарының дамуының қауіп факторларын (перинаталдық факторлар, тұқым қуалаушылық, жиі ЛОР аурулары, ототоксикалық препараттар) анықтау.
- Ересектер мен балалардағы микробқа қарсы тұрақтылықтың қалыптасуы және өздігінен емделудің алдын алу, микробқа қарсы терапияны рациональды емес қолданудың қауіптілігі туралы пациенттерді хабардар ету.
- Құлақ, мұрын және тамақ ауруларының алдын алу шаралары мен қауіп факторлары туралы пациенттерге ақпаратты түсіндіре білуі. Салауатты өмір салтын және санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтауды насихаттау.
- Жұмыста моральдық-этикалық нормалар мен ережелерді, дәрігерлік құпияны сақтай алады, стационарлық тәжірибеде ересектер мен балалардағы жаңа мәселелер мен жағдайларды шешуде креативті ойлау қабілетін және шығармашылық көзқарасын көрсете алуы.
- Ересектер мен балаларға медициналық көмек көрсетудің пәнаралық көзқарасы шеңберінде әртүрлі деңгейдегі медицина қызметкерлерімен, сабақтас пәндердің мамандарымен және денсаулық сақтау жүйесінің қатысушыларымен өзара әрекеттесе алуы.
- Тәлімгердің бақылауымен құжаттаманы электронды жүргізу үшін медициналық ақпараттық жүйені (МАЖ) пайдалана отырып, ақпараттың құпиялылығының және мазмұнының, құрылымының талаптарын сақтай отырып, есепке алу және есеп беру құжаттамасын (медициналық құжаттар, тіркеу журналдары, статистикалық нысандар) дұрыс жүргізе алуы.
- Өз бетінше білім алуға және кәсіби топтың басқа мүшелерін оқытуға қабілетті, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа түрлеріне белсенді қатысуы.
Ұқсас БББ
7R01128 Оториноларингология ересектердің, балалардың
Қазақстан-Ресей медицина университеті
7R01128 Оториноларингология (ересектер, балалар)
Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
7R01128 Оториноларингология (ересектер, балалар)
С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
7R01128 Оториноларингология (ересектер, балалар)
Астана медицина университеті
7R01128 Оториноларингология (ересектер, балалар)
Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы