Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02210 Философия в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Философия тарихы I
    Несиелер: 4

    Мақсаты: философия тарихы туралы білімдер мен түсініктерді қалыптастыру, ежелгі заманнан қазіргі заманға дейінгі әлемнің философиялық ойын терең мағыналы ұғыну. Мазмұны: Ежелгі Шығыс философиясы және Антикалық философия. Ежелгі Қытай, Ежелгі Үндістан, Ежелгі Грекия, Ежелгі Рим тарихы, мәдениеті, мифологиясы және діні. Ежелгі әлемдегі философиялық мектептердің негізгі идеялары мен философиялық мектептері. Философиялық мәдениеттің бастауы және адамзаттың демократиялық дәстүрінің іргетасы. Ежелгі әлемнің философиялық ойын ұғыну негізгі міндет және мақсат ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шығыс философиясының тарихы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Шығыс философиясы дамуының негізгі кезеңдерін зерделеу, шығыс өркениетінің философиялық мектептерінің ерекше сипаттамалары мен негізгі ағымдарын анықтау. Мазмұны: Шығыс философиялық ойлауы динамикасының ерекшеліктері, қазіргі мәдениеттегі оның идеялары шешімдерінің ерекшелігі. Ежелгі үнді, ежелгі қытай философиясының кезеңдері мен сипаттары. Ежелгі үнді философиялық мектептері (буддизм, джайнизм, чарвака-локаята, санкхья, вайшешика). Өзгерістер кітабы (Ицзин). Ежелгі Қытайдың философиялық мектептері. Ортағасырлық араб тілді философия. Мұсылман Ренессансы. Суфизмнің пайда болуы, тарихы және жалпы сипаттамасы. Қазіргі шығыс философиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Философия тарихы ІІ
    Несиелер: 4

    Мақсаты: орта ғасырда және Қайта өрлеу дәуірінде болған философиялық көзқарастар, теориялар, тұжырымдамалар мен мектептер туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Ортағасырлық Батыс Еуропа философиясындағы философиялық идеялардың қалыптасу тарихы: апологетика, жүйелілік, догматика. Ортағасырлық философияның тарихының бастауы және негізгі философиялық мәселелердің мағынасын түсіндірудің тарихи өзгермелі тәсілі. Қоғамдағы және мәдениеттегі дін, теология, философия мәртебесінің өзгеруімен дүниетанымдық мәселелерді шешу. Батыс қоғамы мен мәдениетінің дамуындағы күрделі және қарама-қайшы өзгерістер үрдісі. Жаңа дәуір - философияның мәртебесін сапалы өзгертетін кезең. Әлемдік философияның даму кезеңдері орта ғасырлық ислам философиясы, Еуропалық орта ғасырлар мен Қайта өркендеу философиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиляық жазу негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: академиялық жазба дағдыларын академиялық мәдениет пен адалдық қағидаларын есепке алу арқылы қалыптастыру. Мазмұны: Академиялық жазбаның негізгі белгілері зерделенеді: эссе, реферат, курстық және дипломдық жұмысты жазу, түйіндер, сын пікірлер. Стилистика тұрғысынан автордың зерттеулік стратегиясы, ғылыми мақаланы жазу талданады. Ғылыми мәтіндерді оқу, түсіну, құрылымдау және форматтау дағдыларына қол жеткізіледі. Академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетін түсіну сіңіріледі. Деректерге сілтеме жасау үйретіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Антикалық эстетика тарихы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: мәдени үрдістер контекстінде антикалық эстетиканың даму тарихын терең мағыналы зерделеу. Мазмұны: Антикалық эстетика – адамзаттың эстетикалық ойлауының тірегі. Мифологиялық санасезім. Антикалық грек эстетикасының дамуы. Архаикалық, классикалық, эллиндік кезеңдері. Гомер, Гесиод шығармалары. Сандар эстетикасы. Пифагор, Сократ, Платон, Аристотель шығармаларындағы эстетикалық ұғым. Калокагатия. Мимезис теориясы. Мусикалық, гимнастикалық өнер. Сөз өнері. Грек мифологиясы. Парфенон архитектурасы. Софоклдің Антигона трагедиясы. Цицерон, Эпикур, Сенека әсемдік туралы. «Ars longa vita breis» - өмір қысқа, өнер мәңгі антикалық көркем мәдениет девизі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Философияға кіріспе
    Несиелер: 4

    Мақсаты: негізгі философиялық жүйелер мен дәстүрлі философиялық идеялар туралы теориялық түсініктер беру, философиялық ғылым саласына тарту және оған кәсіби қатынасты қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен қоғамның өміріндегі философияның ролі. Философия білім беру мен оқытудың философиялық жүйесі ретінде. Философиялық ойлаудың көптүрлілігі және оның логикалық негізделуі. Қазақ халқының философиялық дүниетанымының ерекшеліктері. Онтологияға кіріспе. Философиядағы сана сұрағы. Қоғам философиялық талдаудың объектісі ретінде. Философия жаһандану дәуірінде. Қазіргі заманғы мәдениеттегі дін философиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Батыс философиясының тарихы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: еуропалық ойшылдардың философиялық тұжырымдамалары туралы білімді қалыптастыру және талдау. Мазмұны: Еуропа елдеріндегі мәдени трансформациялар және әлеуметтік-мәдени дағдарыс. Батыс Еуропа халықтарының мәдени және философиялық мұрасын сыни тұрғыдан қайта пайымдау. Философиялық ойлардың қазіргі тарихының басталуы. К.Маркс тауарлық фетишизм және иеліктен шығару туралы. Либералдық идеология қағидаттары. Консерватизм, коммунистік идеологиялардың күресі. Қазіргі заманғы философиялық мектептер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер философиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қоғам мен адам туралы гуманитарлық білімдер жүйесіндегі өнер философиясының ерекшеліктері туралы дүниетанымды қалыптастыру. Мазмұны: Өнер философиясы, оның пәні және маңызы. Мәдениет тарихындағы өнерді философиялық ұғынудың кезеңдері. Өнердің классикалық, классикалық емес және пост классикалық емес түрлерінің ролі мәселесі. Өнерді анықтау мәселесі. Философиялық парадигмалар контекстіндегі өнер. Өнер көркем ойлау, көркем іс-әрекет және көркем қарым-қатынас ретінде. Қазіргі заманғы өнерді философиялық ұғыну мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Діндер тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерге әлемдік діндердің қалыптасу тарихы туралы білімдерді және олардың ерекшеліктерін талдау әдістерін меңгеру. Мазмұны: Әлемдік діндер тарихы және олардың қоғамдық мәдениеттегі ролі. Діндерге дейінгі көзқарастар мен бағыттар. Анимизм, тотемизм, фетишизм, тәңірлік дін тарихы. Политеистік, монотеиістік діндер генезисі. Адамның рухани дамуы. Діни сезім. Діни идеялар. Полидевмонизм. Пантеизм, атеизм, агностицизм, діни дәстүрлер, діни әдет-ғұрыптар, монотеизм. Үнділік діндер, авраамдық діндер, пұтқа табынушылық, синкреттік діндер, эволюциялық типология. Мутазилизм, матуридизм, ашаризм, жоғары ақыл, діни ғұрыптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дәлелдеу теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дәлелдеулерді талдау мен сипаттаудың негізгі әдістерімен, қағидаларымен танысу, сыни ойлауды дамыту. Мазмұны: Эмпирикалық және теориялық дәлелдеулер. Логикалық форма ақиқат өлшемі ретінде. Дәлелдеудің логикалық құрылымы. Дәлелдеулердің түрлері. Теріске шығару және оның түрлері. Дәлелдеулердің сұқбаттық табиғаты. Теңдік заңы және табиғи тіл. «Негіздерді алдын ала сезу» және логика мен дәлелдеулердегі пайымдаулардың үйлесімсіздігі. Келісімге келу кез келген пікірталастың бастапқы шарты және негізі ретінде. Ақиқат пен шынайылық. Дәлелдеулердегі ақиқат пен қабылдауға келісу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: тәжірбиеде кәсіби білімдер мен дағдыларды қолдана білуі, шетел тіліндегі әдебиеттерден кәсіптік сферада ақпараттарды алу және бағалау, қазақ тілінде, орыс тілінде сауатты қарым-қатынас жасай білуі, дағдыларды пікір таласта, талқылауда қолдана білуі. Мазмұны: Кәсіптік мәдениетте сөз сөйлеудің негіздерін меңгеруі. Қабылдау, түсіну және ауызша, жазбаша сөз сөйлеудің көп қырлы талдауы дағдыларына ие болуы. Қарым-қатынастың нақты жағдайларындағы коммуникативті мақсаттарға қол жеткізуде тілдік құралдарды қолдануы. Үйренуші тілдің социомәдени ерекшеліктеріне сәйкес ауызша, жазбаша стратегияны құрастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс философиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Орыс философиясындағы тарихи үрдістерді зерделеудің негізгі бағыттары жүйелі баяндалады. Мазмұны: Орыс философиялық ойының қалыптасуы және негізгі даму кезеңдері. Орыс философиясының пайда болуы (XVIII - XIX ғасырдың бірінші жартысы). Батысшылар мен славянофилдер. Революциялық-демократиялық ойды қалыптастыру және дамыту (А.И.Герцен, В.Г.Белинский, Н.Г.Чернышевский) С.Соловьев, Н.А.Бердяев, С.Н.Булгаков).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Онтология және гносеология
    Несиелер: 6

    Мақсаты: философия тарихындағы онтологиялық проблематиканың қалыптасуы мен дамуының генезисімен, онтологияның негізгі ұғымдарымен және таным теориясы мен болмыс туралы оқу-жаттығулардың қазіргі заманғы үрдістерімен таныстыру. Мазмұны: Философиялық білім құрылымындағы онтология мен гносеологияның орны. Антикалық дәуірдегі онтология және гносеология. Орта ғасырлардағы онтология және эпистемология. Жаңа замандағы онтология және эпистемология. Қазіргі заманғы онтологиялық және эпистемологиялық тұжырымдамалар. Болмыс мәселесі. Әлем туралы философиялық ілім. Онтология және эпистемология саласындағы философиялық категориялар. Сана философия пәні ретінде. Ғылыми танымның ерекшеліктері. Таным субъектісі және объектісі. Танымның эмпирикалық және теориялық деңгейлері. Танымның сезімдік және маңызды сатылары мен олардың формалары. Таным және шығармашылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дәлелдеудің практикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дәлелдеудің практикалық әдістері саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру. Мазмұны: Дәлелдеу бастапқы тезистер мен тоғысуларға негізделген пайымдаулар тізбегін жасаушы пән аралық білім ретінде. Дәлелдеудің құрылымы: тезисті баяндау, дәлелдемені баяндау және ұсыну. Тексерудің негізгі әдістері: іргелі, қарама-қайшы, салыстырмалы. Дәлелдеу ережелері. Тексеру құрылымдары және дәлелдеу әдістері: құзыреттілік, айқындылық, ырғақ, бағыттылық. Дәлелді тактика. Дәлелдеудің түпкі мақсаты..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құндылықтар философиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: аксиологияның негізгі ұғымдары мен категорияларын меңгеру. Мазмұны: Мәнділік идеал, құндылық, бағалау ұғымдары, құндылықтық бағдарлардың табиғаты. Құндылықтар мен бағалау пайымдауларын жіктеу. Құндылықтық танымның ерекшелігі. Аксиология және мәдениет. Адам мен қоғам өміріндегі құндылықтар. Адам және қоғам өмірінде құндылықтардың пайда болу себептері мен қайнарлары. Құндылықтарды жіктеу өлшемдері. Құндылықтарды жіктеу. Құндылықтар мәселесін жасақтаған философиялық ой өкілдері. Адам және қоғам өміріндегі құндылықтар туралы білімді қолдану. Құндылық аспектілерін талдау. Қазiргi Қазақстандағы құндылықтарды болжау және дамыту. Құндылықтардың мәні және оларды жіктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Символикалық логика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: символикалық логика туралы түсініктерді түсіну, сыни ойлауды талдау. Мазмұны: Формалды логиканың бағыты ретінде. Парменид сандар туралы. Символикалық тіл негізінде логикалық есептеу. Математикалық логикалық есептеу қағидалары мен әдістері. Г.Лейбниц, Г.Фрегенің теориялары. Конъюнкцияларды, дезъюнкцияларды, импликацияларды, квантролық жалпыға бірдейлікті және өмір сүруді жоққа шығарудың логикалық белгілері. Милльдің эмпирикалық логикасы. Ч.Пирстің индукциясы мен абдукциясы. Қазіргі заманғы модалды логика. Б.Рассельдің дескрипция теориясы. Пропозицияларды сипаттаудың теориясы. Прагматикалық ойлау және тілдің, ақиқаттың мәні туралы идеялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Абайтану ғылымының қалыптасу тарихын, даму бағытын студенттерге ұғындыру, А.Құнанбаев шығармашылығы туралы әдебиет тарихы контекстінде тарихи, әдеби түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Абайдың адамгершілік ілімі аясындағы жүйелі танымдары – толық адам, жәуанмәртлік, иманигүл (үш сүю) жайлы және Алла, жан, хауас, адам болмысы, өмір мәні, өлім сыры жайлы ой-танымдармен таныстыру. Абайтану пәні бойынша өз бетімен ізденістер жүргізуге,өз ойын жеткізе білуге дағдыландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Формальді логика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ойлау мен танымның әдістері, логикалық ойлаудың дамуы туралы толыққанды түсініктер қалыптасады. Мазмұны: Формалды логика пәні мен маңызы. Танымдағы ойлаудың ролі. Таным үрдісі адам санасындағы шындықты бейнелеу үрдісі ретіндеі. Түйсік. Қабылдау . Елестету. Абстракциялау. Абстрактілі ойлаудың негізгі ерекшеліктері. Ойлау заңы ұғымы. Логиканың ғылым ретінде қалыптасуы. Формалды логиканың қазіргі заманғы даму кезеңі. Ұғым шындықты бейнелеудің түрі ретінде. Пікір. Ой тұжырымдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Философияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: философияны оқыту әдістемесін философия ғылымдарын оқыту әдістерінің жиынтығын зерттейтін пән ретінде меңгеру. Мазмұны: Әдіснама, әдіс және әдістеме ұғымдарының арақатынасы. Әдістеме оқыту немесе зерттеу ережелері мен тәсілдерінің жиынтығы ретінде. Философиялық білімнің теориялық-практикалық негіздерін оқыту әдістемесі саласындағы білім жүйесі. Философия теориясы мен практикасы бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістерін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Мұхтартану ғылымының қалыптасу тарихын, даму бағытын студенттерге ұғындыру, М.Әуезов шығармашылығы туралы әдебиет тарихы контекстінде тарихи, әдеби түсінік қалыптастыру. Мұхтартану пәні бойынша өз бетімен ізденістер жүргізуге, өз ойын жеткізе білуге дағдыландыру. Мазмұны: М.О.Әуезовтің өмірі мен шығармашылық жолы жайлы жалпы түсінік қалыптасады.Жазушының шығармаларының тақырыбы мен идеясы, кейіпкерлер әлемі, көркемдік болмыс-бітімі жайлы танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аристотель логикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Аристотельдің логикасы ілімінің толыққанды түсінігін қалыптастыру. Мазмұны: Аристотельдің физикасы мен метафизикасы. Универсалиялар. Аристотельдің категориялары: субстанция, сан, сапа, қатынас, орын, уақыт, мәртебе, күй, әрекет, ырықсыздық. Дедуктивті ойлау. Индуктивті ойлау. Субъектілік және предикаттық пайымдау. Бастама, талқылау, ой қорыту. Силлогизм әдісі. Силлогизмдер теориясы формалды логиканың бөлімі ретінде. Ой қорытудың барлық мүмкін түрлері. Аристотельдің логикалық заңдары: сәйкестік заңы, қайшылық заңы, үшіншіні жоққа шығару заңы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: ұлы дала елінің рухани жаңғыру тұжырымдамасын қалыптастыру; студенттердің назарын «Мәңгілік Ел» идеясының мәнін ғылыми-әдістемелік талдауға бағыттау. Мазмұны: Руханият қазақ халқының мұрасы ретінде. Қазақ мәдениеті және оның зерттелу кезеңдері. Қазіргі ұлттық бірегейлік. Прагматизм және бәсекеге қабілеттілік. Ұлттық бірегейлік және ұлттық код. Эволюциялық даму тәжірибесі және болашағы. Білімнің салтанат құруы мен сананың ашықтығы. Рухани жаңғырудың міндеттері мен жобалары. Рухани жаңғыру: Қазақстандағы жаңғыру кезеңдері. «Рухани жаңғыру» бағдарламасының концептуалды және практикалық компоненттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Философиядағы сана мәселесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сана туралы, адамды бейнелі тану әдістері туралы жүйелі ғылыми білімдерді беру. Мазмұны: Сана генезисі. Сана және өзіндік сана. Г.Гегель сананың даму түрлері туралы. Стоиктік, скептиктік, бақытсыз сана. Тіл және сана. Ақыл философиялық ойлайтын сана ретінде. З.Фрейдтің саналылық және бейсаналық теориясы. Эдип комплексі. К.Г.Юнг әлеуметтік топтардың қоғамдардың ұжымдық және жекелік бейсаналығы туралы. Ж.Лакан санадағы реалдылық пен идеалдылық туралы. Саналы және бейсаналық. Сана және ес. Сана және ойлау. Жасанды интеллект мәселелері. Сананың үш негізгі моделі: космоцентрлік, теологиялық және антропоцентристік. Қазіргі заманғы сана философиясының маңызды мәселелері. Тарихи тұрғыда сананың және санасыздық мәселесі Шығыс-Батыс параллельдерінде зерттелуі. Қазіргі заманғы мәдениет мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім философиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қоғамдағы білім берудің рөлін философиялық түсінудің негіздерін зерделеу және түсіну. Мазмұны: Педагогикалық дискурстың философиялық қағидаларын, білім беру білімі мен құндылықтарын анықтау және ұғыну ретінде білім беру философиясы. Білім беру философиясының генеалогиясы мәселесі. Білім берудің философиялық қағидаларының плюрализмін анықтауға тарихи-генетикалық көзқарас. Отандық және әлемдік білім беру жүйелерін интеграциялау үрдісінде туындайтын мәселелерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кеңес заманындағы қазақ философиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кеңестік кезеңдегі қазақстандық философияның негізгі мәселелерін зерделеу. Мазмұны: Маркстік-лениндік философияның кеңестік қазақстандық философияның қалыптасуына ықпалы. Қазақстандық философиялық мектептің ұйымдастырылуы. А.Қасымжановтың әл-Фараби еңбектерін зерттеуі. Ж.Әбдилдинмен диалектикалық логиканың қазақстандық мектебінің қалыптасуы. Қазақ философиясының қайнарларын зерттеу бойынша зерттеулік бағыттардың туындауы. Кеңестік қоғамдағы интеллигенцияның ролін философиялық ойлау. Ғылыми зерттеулердің саясилануы. Дәстүрлі және қалалық мәдениетті философиялық ойлану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ХV-ХVIIIғ.ғ.қазақ философиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: XV-XVIII ғасырлардағы қазақ философиясының мазмұны мен дамуы туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Асан қайғының «Жерұйык» идеясы тәуелсіз қазақ хандығын құрудың негізі ретінде. XVІІ ғ. аяғы – XVIII ғ. бірінші жартысында экономикалық және әскери-саяси дағдарыс кезеңінде қазақ жырауларының ойлауының өзгеруі. Ақтамберды жырау мен Үмбетей жыраулардың ойлары, өлең философиясы ретінде. Уақыт пен мәңгілік арақатынасы. Бұқар-жыраудың этикалық философиясы. Шал ақын шығармашылығындағы қайырымдық пен зұлымдық дихотомиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өнердегі адам
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қоғамдағы креативті тұлғаның ролін талдау және философиялық ойлау. Мазмұны: Философия және өнер: философия мен өнердің өзара әрекеттесуі. Өнер мен философияның мәдениет танымдық ұқсастығы. Философия мен өнердің арақатынасы мәселесі. Өнер адамның өзін, өзінің эмоциялары мен сезімдерін көрсету ретінде. Адамның ақылды жан ретінде қалыптасуында өнердің рөлі. Модерн адам. Адамзат тарихының өнер шығармаларындағы бейнесі. Өнерге мемлекеттік құрылымның, заман мәселелерінің әсері. Адамның көпқырлылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарих философиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: батыс, отандық дәстүр мен қазіргі заманғы ойлаудағы тарих және теориялық тарих философиясының маңызды идеялары мен бағыттарымен танысу. Мазмұны: Тарих философиясының мәні, тарих философиясының өзектілігі, тарих философиясының мәселелеріне қызығушылықтың өсу факторы, қазіргі заманғы мәселелер тұрғысынан ойлау дәстүрі мен классикалық мәтіндердің мәні. Тарих философиясының теориялық тарихқа және саяси тарихқа қатынасы. Тарихтың негізгі мәселелері, мақсаттары немесе тарих мағынасы. Тарихи үдерістегі революциялық және эволюциялық. Өркениеттер қақтығысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арабтілді философия тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: араб-мұсылман философиясының ағымдарын тарихи болашақта және өркениеттік, конфессиялық ерекшелікті ескеру арқылы зерделеу. Мазмұны: Ислам философиясының тарихи кезеңдері. Ислам әлемінің діни, ғылыми пайымдауының ерекшеліктері. Қалам, араб философиясындағы перипатетизм. Суфизм. Білім алушы пәнді жеткілікті меңгергеннен кейін діни ағымдардың қоғамдық-саяси институттардың қалыптасуына, қызметіне ықпалының сипатын анықтай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ философиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазақ философиясының негізгі тұжырымдамаларымен танысу, қазақ мәдениетінің негізгі бағыттарын талдау. Мазмұны: Қазақ философиясының ерекше ұғымдары мен категориялық аппараты. Протоқазақтар философиясы. Номадтық мәдениеттің синкретизмі. Жырау шығармашылығының философиялық аспектілері. Философия және фольклор. Мақал-мәтелдер, айтыс, терме. Қазақ философиясындағы толғаудың ерекшелігі. Суфийлік дәстүр. Антропоцентризм, Ш.Уалихановтың, Ы.Алтынсариннің, Ш.Құдайбердиевтің философиялық идеяларының ізгілігі. Ұлттық қазақ зиялыларының шығармашылығындағы философиялық мәселелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ қоғамының рухани жаңғыруы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: рухани үрдістің даму заңдылықтарын зерделеу және прагматикалық ойлау қағидаттарын қалыптастыру. Мазмұны: Қазақ халқының дәстүрлі дүниетанымындағы рухани тәрбиенің рөлі. Рухани мұра және оның жаңғыру үрдісіндегі рөлі. Қазақ халқының рухани мұрасын қалыптастыру және дамыту кезеңдері. Ежелгі мәдени құндылықтар және қазақ фольклоры. Қазақ халқының эстетикалық және поэтикалық мұрасы. Қазақ әдебиетінің кезеңділігімен рухани мұраны дамытудың арақатынасы. Қазақ халқының рухани мұрасын талдау үшін қажетті категориялар мен ұғымдардың терминологиялық жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Диалектикалық логика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: диалектикалық логика теориясы мен практикасының негіздерін қалыптастыру, деректердің салыстырмалы талдауы және олардың бірігуі. Мазмұны: Диалектика ғылыми-теоретикалық ойлаудың әдісі ретінде. Диалектиканың тарихы. Ұғым әдісі. Танымның философиялық және арнайы әдістерінің өзара қатынасы. Заңдары мен категориялары. Танымның категориялардың мазмұны мен олардың жүйесінің өзгерісі ретіндегі дамуы. Ойлау субъективтілік пен объективтіліктің көрінісі ретінде. Материалдық және идеалдылық, физиологиялық және психикалық. Рационалды және ирационалды. Зерделілік және пайымдық. Ойлаудағы қайшылық және оның қайнар көздері. Гипотеза және ақиқат. Дамудың түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дін философиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің дін философиясына көзқарасын қалыптастыру, дін және философия туралы білімін арттыру. Мазмұны: Дін философиясының теориясы. И. Канттың діни антропологиясы. Г. Гегель дін философиясы. Л.Фейербахтың діни антропологиясы. К.Маркстың дін туралы философиялық жүйесі. К.Ясперстің діни экзистенциализмі. Эволюционизм және діни философия. Әл Фарабидің рационализмі. Ибн Рушд фальсафасы. Ғазалидің дін мен фальсафадағы ойлау тұжырымдамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Конфликтология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді діни құндылықтардың негізінде орын алатын қақтығыстардың табиғатын зерделеуге үйрету. Мазмұны: Әлеуметтік қақтығыстар түсінігі және қоғамның деградациялануы. Қақтығыстар теориясы: Г.Зиммель, К.Маркс, Г.Маркузе, Т.Мальтус, Г.Спенсер, Р.Даррендорф, Л.Гумплович, Э.Фромм, М.Дойч. Әлеуметтік жанжалдарды зерттеу әдістемелері. Әлеуметтік дау жанжалдардың конструктивтік және деструктивті міндеттері. Мүдде қақтығысы және когнитивті сипат. Саяси қақтығыстардың туындауы және оның реттеудің құқықтық, бейбіт құралдары. Діни сенім негізіндегі қақтығыстар. Бір ұлттың көп дінділік факторы мәселесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Неміс классикалық философиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: неміс классикалық философиясының даму ерекшеліктері туралы білім мен түсініктер беру. Мазмұны: Неміс классикалық философиясының өзіне тән ерекшеліктері. И. Кант, Г. Гегель, Л. Фейербах философиялық тұжырымдамаларының негізгі ережелері. И. Канттың сыни философиясы, оның мәні мен міндеттері. Фихтенің ілімі. Шеллингтің трансцендентальды философиясы. Гегельдің философиялық жүйесін құру мен мазмұнының негізгі қағидалары. Абсолюттік идея ұғымы. Гегельдің идеалистік диалектикасы. Фейербах материализмінің антропологиялық сипаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы тарих философиясының ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тарихтың қазіргі заманғы философиясы тұжырымдамаларының ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Тұжырымдаманың ерекшеліктері: Постмодернизм тарихы философиясы, тарихты объективті үрдіс ретінде және нарратив ретінде түсіну арасындағы шекара, олардың гносеологиялық релятивизмі, тарихи үрдісті постиндустриализмнің «тотальдылық тарихы» ретінде қараудан бас тарту. Ғылыми-техникалық білім мен инновацияның рөлін абсолюттеу, әлеуметті біртұтас өркениет ретінде қарау, дамудың «орнықсыз» формасының динамикасы. Сананы қайта құру және қоғамдағы материалдық және рухани құндылықтардың үйлесіміне қол жеткізу қажеттілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңа заман философиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Жаңа заман философиясының негізгі даму үрдістерімен танысу. Мазмұны: Философиялық ойдың негізгі сипаттамасы, философиялық бағыттарының ерекшелігі. Ғылыми революция XVII ғ: Н.Коперник, Й.Кеплер, И.Ньютон. Білімнің жаңа түрін қалыптастыру. Әлемнің механикалық-материалистік бейнесін жасау. Эмпиризм және рационализм. Ф.Бэкон: «идолдар» туралы тұжырымдамасын оқу. Рационалистік метафизика. Рене Декарт.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан қоғамының бірігуі және патриотизм
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қоғамда патриоттық мәдениетті қалыптастыру заңдылықтарын және оның даму ерекшеліктерін тереңдетіп зерделеу. Мазмұны: Патриотизм, руханият қазақстандық қоғамды біріктіретін фактор ретінде. Қазақстан халқының этникалық және этносаралық мәдениеті. Толеранттылық Қазақстан халқы Ассамблеясының ұлттық саясатын басқару әдісі ретінде. Патриотизм ұлттық идея ретінде. Ұлттық және мемлекеттік, азаматтық тәрбие әдістері. Тәуелсіздік ұлттық рәміз ретінде. Қазақстанның қалалары: өнеркәсіп, мәдениет. «Сакральды Қазақстан», «Туған жер» бағдарламаларының негізгі ережелері. Құндылықтар: Отан, тіл, менталитет, туған жер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: шетел тілін білім беру бағдарламасының арнайы пәндерімен интеграцияда оқыту, үйрену қарастырылады. Мазмұны: Кәсіби бағытталған шетел тілін үйрену үшін оқу-әдістемелік жинақтардың негізінде сөз сөйлеу іс-әрекеттілігінің барлық түрлерінде коммуникативті дағдылар мен білімдер жетілдіріледі. Кәсіптік іс-әрекеттілік сферасында ағылшын тілінде сұқбат құру, жүргізу мүмкіндіктері сіңіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Философиялық антропология
    Несиелер: 4

    Мақсаты: адам туралы философия, социогуманитарлық білімнің тұтас жүйесі, оның эволюциясы, қазіргі заманғы даму үрдістері туралы түсінік беру, философиялық антропологияның тарихы мен теориясын көрсету. Мазмұны: Философиялық дүниетаным жүйесіндегі адам туралы ілім. Философиялық антропологияның эволюциясы. Адамның мәні. Дарвинизм және неодарвинизм: эволюциялық шығу тегі және оның сыны. XX ғасырдағы гендік-мәдени коэволюция тұжырымдамасы. Антропогенездің еңбек теориясы. Адамның биологиялық залалының тұжырымдамасы. Антропогенездің библиялық түсіндірмесі. Адамдағы биологиялық және әлеуметтік. Жеке және жеке тұлға ұғымы. Жеке тұлғаны қалыптастыру. Жеке тұлғаның құрылымы: тәндік, әлеуметтік, рухани компоненттер және олардың өзара байланысы. Гендерлік стереотиптер, оларды еңсеру әрекеттері және заманауи гендерлік мәселелер. Адамның ұтымдылығы және оның ұлттық емес сипаттамалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндер
    Несиелер: 12

    Мақсаты: мемлекеттік қызмет жүйесінің қағидаларын зерттеу. Мазмұны: Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік қызмет. Мемлекеттік қызметкердің кәсіби этикасы. Қазақстанның қазіргі заманғы құқықтық жүйесі. Мемлекеттік қызметтің түрлері. Мемлекеттік қызметкердің саяси-әкімшіліктік құзыреттіліктері, лауазымдары. Мемлекеттік қызметтің негізгі қағидалары. Мемлекеттік қызметтегі шектеулер. Мемлекеттік қызметкердің кәсіби этикасы және міндеттері. Қазіргі заманғы құқықтық жүйенің өзекті теориялары, тәжірбиелік аспектісі. Бұл пәндер оқыту бағытының бейіндік пәні болып табылмайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Түрік философиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: түрік философиясының дамуының негізгі концептуалды кезеңдерін жүйелеу. Мазмұны: Түркі философиясының бастауы. Философиялық ойлаудың түркілік түрінің әдістері мен формалары: әлемнің, материяның пайда болуы, түркі космогониясы, түркі диалектикасы және табиғатқа ұқыпты қарау. Түркілік ойлау дағдысының қалыптасуындағы исламның маңызы мен рөлі. Еуразия кеңістігіндегі түркі және славян философиялық дәстүрлерінің диалогының маңызы. Адамның мәні мен мақсаты туралы түркі ілімдері. Ж.Баласағұн, М.Қашқари, А.Яссауи, С.Бақырғани, М.Руми, Ә.Науаи. Қазақ халқының рухани өмірінің түркілік қайнары, түркі философиялық мұрасы туралы мәселе ұлттық бірегейлікті іздеу ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі заман қазақ философиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі қазақ философиясының ойлау мәдениетінің, тұжырымдамаларының, теориясының негізгі қағидаларын талдау. Мазмұны: Қазақстанның тәуелсіздікке ие болуы қазіргі заманғы қазақ философиясының құрылуының алғышарты ретінде. Қазіргі заманғы қазақ философиясының ерекшеліктері. А.Қасабектің, Ғ.Есімнің, Ж.Алтаевтың, Т.Ғабитовтың, С.Нұрмұратовтың, Г.Нұрышеваның, Д.Кенжетайдың, А.Құлсариеваның, А.Масалимованың философиялық ізденістері. Қазіргі заманғы қазақ философиясының мәселелері. Қазіргі заманғы қазақ философиясындағы дәстүрлер мен жаңашылдық. Әлемдік философиялық мұраға қатысу қазіргі заманғы қазақ философиясының дамуының шарты ретінде. Тәуелсіз Қазақстанның философиялық ойлауының дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік - экономикалық философия
    Несиелер: 6

    Мақсаты: философиядағы әлеуметтік-экономикалық үрдістерді зерттеудің негізгі әдістері мен тәсілдерінің ерекшеліктерін ашу. Мазмұны: Аристотель және Платон: құн мен мемлекетке қатысты екі тәсіл. Экономикалық дамудың жалпы мәселелері. Қалыптасудың негізгі кезеңдері, экономикалық теорияның маңызды мектептері мен бағыттары: меркантилизм, физиократтар мектебі, классикалық ағылшын саясаттануы, маркстік экономикалық теория, шекті пайдалылық теориясы (маржинализм). Ф.Кенэ және оның игіліктерді молайту теориясы. А.Смиттің кәсіпкерлік табиғатына көзқарасы. Д.Риккардо: саудадағы абсолюттік және салыстырмалы артықшылықтар. Т.Мальтус және оның заңдары. К.Маркс және капитал жинақтау. М.Вебер және «капитализм рухы». А.Маршалл өндірістің шығын теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Семиотика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: құрылымдық-семиотикалық зерттеулердің дағдыларын дамытуды ынталандыру. Мазмұны: Белгілер теориясы. Мәдениет адамның әлеуметтігінің генераторы ретінде. Ю.Лотманның семиотиканың негізін салушы ретіндегі еңбектерін зерделеу. Социолингвистика және жазба мәдениеті. Ф.Соссюрдің ілімі. Семиотиканың семантикалық мағынасы. Метатіл. Тілдік топтардың қалыптасуы. Тілдік экспансиялар. Тілдердің ассимилияциясы. Ж.Дерриданың шығармашылығын зерделеу: Дифферанс, Грамматология туралы. Р.Барттың шығармашылығын дербес зерделеу: Автордың өлімі. Семиотиканың онтологиялық мағынасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Діндегі адам
    Несиелер: 4

    Мақсаты: адамның діни қызметтері мен сенім жүйесін антропологиялық талдау. Мазмұны: Діни антропологияның зерттеу тәсілдері. Антроплогия түрлері мен теориясы. Антропологиялық парадигмалар. Диахронды, синхронды, интерактивті көзқарастар. Қоғам және мәдениет. Полигенезис және моногенезис. Эволюционистік теориялар. Ежелгі діндер туралы көзақарастар. Адамның креациялық теориясы. Діни сенім мен жаратылысты жоққа шығару. Дін мен Жаратушы болмысын ерекшелеу әдістері. Қазақ халқының дүниетанымындағы Құт категориясының семантикасы. Түркілік мәдениеттегі Жаратушы және адам контексті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Абай философиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Абай шығармашылығы туралы толыққанды түсінік қалыптастыру, ойшылдың философиялық көзқарастарын зерделеу. Мазмұны: Абайдың көп қырлы тұлғасы - қазақ философиясының квинтэссенциясы ретінде. Абайдың философиялық сипаттағы «Қара сөздер» шығармасының мәні. Адам мәселесін, моралдық сипаттар туралы ілімдерді эстетикалық мәселелерді анықтаудағы моралдылықтың гуманистік негіздемелерін ұсыну. Абайдың дінге қатынасы, қазіргі қазақ философиясының тарихын оның қайнарларынан қазіргі заманға дейінгі аралығын талдау. Абайдың философиясының негізгі бағыттарын компаративистік философия контекстінде қарастыру және түпнұсқаларды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Саяси менеджмент философиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: саяси менеджменттің мазмұны мен дамуы туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Философия тарихындағы саясат ұғымы және оның тұжырымдамалары. Саясат басқару, ұлттық мүдде, билік үшін күрес құралы ретінде. М.Вебердің билік легитимділігі теориясы. Саяси лидерлер ұғымы және оның түрлері. Саяси лидерлердің әлемдегі қақтығыстарды шешудегі ролдері. Басқару философиясының экономикалық стратегиясы. Менеджмент тарихы. Іскерлік мәдениет түрлері. Жапондық, америкалық, исламдық, батыс европалық менеджмент. Менеджменттің діни этикалық негізі. Кайдзен қазіргі заманғы өндірістерді басқару тәсілі ретінде. Өзгеріс философиясы. Адам ресурстарын басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығармашылық философиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шығармашылықты адамзат ойлауының семантикалық кеңістігін, қызметі мен әлеуметтік ұйымын кеңейту ретінде жалпы философиялық зерттеу. Мазмұны: Шығармашылықтың философиялық тұжырымдамасы. Таным және шығармашылық әлеуметтік қызмет ретінде. Шығармашылығы және тұлғасы. Психика, денсаулық және шығармашылық. Шығармашылық және ойын. Шығармашылықтың әлеуметтік өнімділігі. Шығармашылық онтологиясы. Шығармашылық аксиологиясы. Праксиологиялық және эстетикалық аспектілер. Шығармашылық жобалардың салыстырмалылығы. Шығармашылықтың аксиологиялық, моральдық, эстетикалық өлшемдері. «Жаһандық шығармашылық» идеялары саласындағы қазіргі заманғы шығармашылық мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Философиялық компаративистика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: философиядағы салыстырмалы талдау әдістерін қолдану. Мазмұны: Философиялық компаративистиканың пәні, міндеттері, мақсаттары, әдістері, ғылыми аппараты. Компарацияның онтологиялық және гносеологиялық мәртебесі. Компаративистика және логикалық тәсілдер мен операциялар. Компаративистиканың негізгі әдістері. Ғылыми әдіс ретінде компаративистиканың қалыптасуы және генеалогиясы. Компаративті тәсілдің қалыптасуындағы жаратылыстану-ғылыми жетістіктердің рөлі. XIX ғасырда философиялық компаративистиканың қалыптасуының алғышарттары. XX ғасырдың компаративті философиясындағы кейбір жаңа үрдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылым философиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі қазіргі заманғы философияның ерекшеліктері туралы ғылыми дүниетанымды қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми танымды философия пәні ретінде жалпы бақылау және зерттеу. Философияның негізгі мәселелері. Ғылыми білімді дамыту мәселелері. Дамудың негізгі үш бағыты: ғылым философиясының тақырыбы, философияның тұжырымдамалық аппараты, танымдық қызметтің мәселелері. Ғылым мен философия этосының мәселелері. Қазіргі ғылым философиясы. Ғылым салалары: жаратылыстану ғылымы және гуманитарлық білім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Практикалық философия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: практикалық философия саласындағы адам ресурстарын салыстырмалы талдау. Мазмұны: Практикалық философия адамның іс-әрекеттілігін тәжірбиеде зерделеуші, философияның саласы ретінде. Философия және мораль. Ф.Ницщенің имморализмі. Философия және тұлға. Адамның кәсіптік және әлеуметтік жаратылуы. Прагматизм этикасы. Ізгілік сәтті әрекет ретінде. Діннің этикалық айырмашылығы. Діни мораль және оның әлеуметтік импликациялары. С.Къеркегордың діни экзистенциализмі және Ж.П.Сартрдың атеистік экзистенциализмі. Практикалық философия кеңес беру әңгімелесу, сұқбаттасу, пікір таластар, нақты жағдайды талдау софологиясы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қайта өрлеу дәуірінің этикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ренессанс эстетикасының негізгі кезеңдерін дамытудың теориялық негіздері мен заңдылықтарын зерделеу. Мазмұны: Ерте ізгілік эстетикасы Петрарка, Боккаччо, Н. Кузанский, Альберти. Жоғары Ренессанс Леонардо да Винчи, Франсуа Рабле, Эразм Роттердам эстетикасы. Шекспир, Сервантес шығармашылығындағы гуманизм дағдарысымен байланысты соңғы Ренессанс. Ренессанс эстетикасының ерекшеліктері. Ренессанс эстетикасы суретшінің тұлғасына жасалған қатынас ретінде. Үйлесімділік санаттары. Креация теориясы. Ренессанс эстетикасының күрделілігі, қарама-қайшылығы, біртектілігі, объективтілігі және шынайылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әлеуметтанулық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтанулық зерттеулердің нәтижелерін болжамдау және талдау, қоғамдық үрдістерді зерделеу. Мазмұны: Әлеуметтік зерттеулер әдіснамасы. Әлеуметтік болжау. Әлеуметтiк зерттеулер стратегиясы мен жоспарын жасау. Зерттеулердің мақсаты мен міндеттерін, бас жиынтық пен іріктелген жиынтықты анықтау. Іріктеу әдістері. Еуро өлшем. Ғылыми болжам. Зерттеушінің этикалық жауапкершілігі. Әлеуметтік зерттеулер жүргізу әдістері. Сауалнама жүргізу. Сұқбаттасу. Бақылау. Контенттік талдау. Ивент талдау. Мониторинг. Панельдік зерттеулер. Әлеуметтік маркетинг. Саяси имиджеология. Әлеуметтік зерттеулердің нәтижелерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Сыни ойлау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің рационалды танудың нысандары мен тәсілдермен таныстыру, олардың қәсіби қызметі саласында қолданылатын логикалық әдістер мен тәсілдер туралы жалпы түсінік жасау, ұтымды және тиімді ойлаудың тәжрібелік дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Сыни ойлау мақсаты, ерекшеліктері, негізгі сипаттамалары, негізгі ұғымдар мен тәсілдер. Танымды сыни талдау түрлері мен деңгейлері. Дәлелді сыни талдау: мақсаттар, субъектілер, дәлелдердің құрамы, құрылымы және түрлері. Мәнді талдау. Тіл таңбалы жүйе ретінде. Табиғи және жасанды тілдер, олардың когнитивтік және коммуникативтік сипаттамалары. Түсінік - мазмұны, көлемі және түрлері. Құрамы, құрылымы және анықтау тәсілдері. Сөйлеу актілері, олардың мәні мен бағытталуы. Ойлаудың логикалық негіздері. Шынайы функциялар. Ғылыми әдіс. Каузалдық талдау. Ықтималдық және оның түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Саясат философиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлеуметтік-гуманитарлық білімнің маңызды теориялық-әдіснамалық негізі ретінде саясат философиясының тарихи дамуының негізгі кезеңдерін зерделеу және игеру. Мазмұны: Саясат философиясының негіздерін меңгеру қоғамдық-саяси даму мәселелеріне дүниетанымдық көзқарасты қалыптастыруға, әлеуметтік-саяси парадигмалардың гуманистік құрамдас бөлігін бөлуді үйренуге мүмкіндік береді. Пәннің мазмұнын: саяси онтология, саяси болмыс туралы түсініктер, саяси болмыс субстанциясы, мәселесі құрайды. Саяси детерминизм. Биліктің болмысы. Саясат философиясындағы адам мәселесі. Саяси аксиология. Саяси мәдениет ұғымы, оның алғышарттары. Саяси этика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Риторика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жария сөйлеуді сауатты және дұрыс құрастыру және айту қабілетін қалыптастыру, өз ойларын анық және айқын баяндау. Мазмұны: Риториканың ғылыми пән ретіндегі ерекшелігі. Шешендік сөйлеу теориясының қалыптасу және даму тарихы. Жария сөйлеу құрылымы. Сөйлеу техникасы. Сөйлеу мәдениеті мен этикасы. Сөйлеудің ұлттық ерекшеліктері. Тұрмыстық және іскерлік қарым-қатынас. Шешендік өнер түрлері. Қарым-қатынас психологиясы. Полемикалық өнер. Көпшілік алдында сөз сөйлеуді дайындау. Шешеннің имиджі, сенімді дәлелдерді табу және құру әдістері. Диалог пен монологтың өзара іс-қимылы. Пікірталастар. Спикер және модератор. Сөйлеудің психологиялық әсерлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Құқық философиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: құқықтың философиялық мәнін, оның негізгі категорияларын зерделеу, талдау. Мазмұны: Құқық философиясы пәнаралық сала ретінде. Құқықтық онтология, аксиология, гносеология және антропология секілді негізгі ұғымдар арқылы таным. Жалпы саясат пен құқықты белгілі бір әмбебап тұтастық ретінде зерделеу, құқықтық және саяси жүйенің сыртқы және ішкі элементтері. Саяси және құқықтық құбылыстардың және олардың арасындағы байланыстың әртүрлі нысандары. Құқықтық философиялық ілімдер тарихы. Г.Гегель құқық философиясының нысаны мен мәні туралы. Құқық және әділдік. Ерік-жігерді түсіну және оны философиялық тұрғыдан қарау. Азаматтық қоғам теориясы. Мемлекет және демократия. Құқықтық мемлекет құрудағы азаматтық қоғам институттарының рөлi. Қазақстан Республикасының құқықтық саясаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Этика және эстетика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: үйлесімді өмірдің, моральдық құндылықтар мен бағдарлардың, адамгершілік сананың, шығармашылық қабілетін дамытудың дүниетанымдық және рухани бағдарларын қалыптастыру. Мазмұны: Философиялық білім жүйесіндегі этика мен эстетиканың орны. Этика санаттары және адамгершілік құндылықтар. Адамгершілік құндылықтар әлеміндегі адам. Жеке адамның адамгершілік өзін-өзі жүзеге асыруы. Қолданбалы этика мәселелері. Эстетиканың теориясы мен типологиясы. Өз моральдық бағдарларын нығайту, эстетикалық талғамын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON4

    әлемдік және қазақ мәдениетінің даму контекстінде философия, этика, эстетика, өнер тарихы және философияның теориялары туралы түсінуді, білімдерді көрсете білуі;

  • Код ON5

    философия саласында жоғары кәсіби деңгейде дербес әлеуметтік-философиялық зерттеулерді жүргізуі;

  • Код ON11

    қазақ ұлттық мәдениетімен сана сезімінің архетиптерін дербес талдай білуі;

  • Код ON12

    адам ресурстары мен бизнес-этика қажеттіліктерін талдау негізінде шешімдерді қабылдай білуі.

  • Код ON10

    мемлекеттің ішкі саясаты саласындағы идеологиялық, тәрбиелік жұмыстарды ұйымдастыру қағидаларын түсінуі, талдай білуі;

  • Код ON2

    білім және ғылым саласындағы белгіленген міндеттерді академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетін түсіну арқылы АКТ және ғылыми зерттеу, академиялық жазба әдістерін қолдана отырып шешу;

  • Код ON7

    мемлекеттік діни, ұлттық саясатты ұйымдастырудың негізгі бағыттарымен әдістерін дербес талдай білуі;

  • Код ON9

    экономика философиясының когнитивті негіздерін талдай білуі, қазіргі заманғы әлемдегі адамның мәселелерін түсіну негізінде мәдениетаралық сұқбатты құра білуі;

  • Код ON8

    қоғамдық сананы модернизациялаудағы мемлекеттік бағдарламалардың негізгі ережелерін салыстырмалы талдауда философияның қазіргі заманғы концепцияларын және әдістерін қолдана білуі;

  • Код ON1

    мемлекеттің әлеуметтік-мәдени, саяси өміріндегі үрдістер мен құбылыстарды қоғамның қызмет атқаруы мен дамуын экономикалық, экологиялық, құқықтық негізде түсіну, полилингвистикалық меңгеру арқылы бағалай білуі;

  • Код ON6

    философиядан түпнұсқалық деректерді логикалық-диалектикалық талдаудың фундаменталды ұғымдарын игеру арқылы шешендік өнерін көрсете білуі;

  • Код ON3

    ойлау мәдениетінің негізгі қағидаларын, қазіргі заманғы әлемде орын алған үрдістер мен құбылыстарды зерттеуге қатысты әрекеттегі концепцияларды, теорияларды, ыңғайларды талдай білуі;

Top