Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01451 Көркем еңбек және сызу в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу барысында студенттерде реферат,эссе,аннотация, әдебиетке шолу және т.б. сияқты академиялық мәтіндерді жазу дағдылары мен кәсіби құзыреттіліктері қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тоқыма материалдарын тану негіздері
    Несиелер: 3

    Өндірісте әртүрлі тоқыма материалдарының, құрылымы мен қасиеттерін және алу жолдарын және тоқыма станоктарында маталарды өндірудің әдістерін қарастырады.Тоқыма материалдарынан жасалған бұйымдарды өндіруде тоқыма материалдарының негізгі қасиеттерін қарастыруды көрсетеді. Тоқыма талшықтары мен материалдарының жіктелуі, иірілген жіпті алу процесінің негіздері, құрылымы, ерекшелігі мен иірілген жіптің қасиеттері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнер тарихы
    Несиелер: 3

    Бейнелеу өнерінің дамуы қарастырылады: Италия, ежелгі - Шығыс елдері, жаңа дәуір өнері, импрессионизм, романтизм, футуризм, постмодернизм, Батыс Еуропа өнері, кеңестік және қазіргі қазақ өнері. Білімді практикада қолдану, мәдениетке негізделген тұжырымдамаға сыни тұрғыдан қарау, оқушылардың тұлғалық дамуын қалыптастыру және пәнаралық білімді біріктірудің рөлі сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 3

    Суретшінің ойында өңделетін және көрерменге көркем образдар түрінде ұсынылатын өмір салтын анықтайды. Өнер тарихы мен теориясы туралы нақты қорытынды жасайды. Пән бойынша жаңа білім алу, оларды кәсіби қызметте пайдалану мүмкіндігі артады. Практикалық сабақтарда студенттер көркемдік мақсаттар мен қоғамдық құбылыстарға деген көзқарастарын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Конструкциялық материалдар технологиясы
    Несиелер: 3

    Конструкциялық материалдардың жалпы жіктелуінмен оларды алу және қолдану әдістерін зерттейді. Материалдардың қасиеттерін анықтау әдістері туралы білімді түсіндіреді. Материалдарды алу әдістерін қолдану, материалдарды бағалау және таңдау критерийлерін анықтау, қара және түсті металдар өндірісі саласындағы материалдардың рөлі мен материалдарды өңдеу әдістерін меңгеру және конструкциялық материалдар технологиясы бойынша зертханалық жұмыстарды орындау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Қазіргі қоғамдағы педагогтің әлеуметтік мақсатын, сондай-ақ олардың болашақ мамандығының әлеуметтік мәні мен мазмұнын зерттейді. Үздіксіз білім беру қажеттілігін, педагогикалық ғылым мен практикада құзыреттілік тәсілдің мәнін қарастырады. Педагогикалық үдерісте педагогикалық қарым-қатынас қалыптасады және жүзеге асырады. Өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет ету
    Несиелер: 3

    Қоғамға қызмет ету «Service Learning» ұғымы мен оның маңызы. «Service Learning» тұжырымдамасының қалыптасу, даму тарихы. «Service Learning» негізгі компоненттері.Балалар мен жасөспірімдер ортасындағы қоғамдық пайдалы іс-әрекет. Дүниежүзілік және қазақстандық тәжірибеде волонтерлік қозғалысты ұйымдастыру.Service Learning бейіндік бағытталғандығы. Қоғамдық пайдалы іс-әрекет арқылы оқытудың отандық тәжірибесі. Әлеуметтік жобалау технологиялары.Әлеуметтік жобаларды дайындау, оларды талдау және талқылау. Іс-шаралар жоспарын жүзеге асыру.Портфолио құрастыру. Жобаны қорғауға дайындалу. Жобаның тұсаукесері (қорғауы). Әлеуметтік жобаны рефлексиялау және ілгерілету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи педагогикасы
    Несиелер: 5

    Заманауи педагогикадағы жетістіктерді шығармашылықпен пайдалана және дамыта отырып, болашақ маманға тәжірибелік міндеттерді өз бетінше және жауапкершілікпен шешуге мүмкіндік беретін, жүйеленген білім мен қызмет дағдыларының жиынтығын меңгеруге бағдарланған педагогика курсын зерделеуді қарастырады. Педагогиканың жалпы негіздері бойынша білімді меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сана жаңғыруы және өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың ұғымдарын, түрлерін, белгілерін, ерекшеліктерін, мәнін және негізгі бағыттарын; бәсекеге қабілеттілікті, прагматизмді, ұлттық сәйкестікті, эволюциялық дамуды, жаңа идеологияны қарастырады. Ұлттық сәйкестікті сақтау, отанға қалтқысыз қызмет ету; сананың ашықтығы, өзгерістерге даяр болу, ашықтық және әлемдік үздік жетістіктерді қабылдау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың өмірі мен шығармаларын, шығармашылығын, оның философиялық, эстетикалық және қоғамдық көзқарастарын; «Абайтану» ғылымының туындауы және қалыптасуын, абайтанушы-ғалымдардың негізгі еңбектерін қарастырады. Негізін қалаушы ретінде әлемдік және шығыс әдебиетінде М.Әуезовтің әдеби мұрасын талдау дағдыларын дамытады, отансүйгіштік сезімін және отанына деген сүйіспеншілігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Визуальды өнер
    Несиелер: 3

    Бейнелеу өнерінің түрлері, материалдары мен жанрлары қарастырылады: кескіндеме, графика, мүсін; натюрморт, портрет, пейзаж, дәстүрлі емес материалдардан жасалған бұйымдар, тақырыптық композиция; графикалық құралдар (сызық, нүкте, нүкте, штрих, тон), мүсін жасау құралдары. Визуализация идеясын практикалық қолдану, сәйкесінше, оқудағы жеке тұлғаның даму ерекшелігімен, пәнаралық білімді біріктірудің рөлін көрсету үшін сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    Мұхтар Әуезовтың өмірі мен шығармашылық қызметін, өмірі мен қызметінің негізгі күндерін, Мұхтартану ғылымының қалыптасуын, М. Әуезовтың шығармашылығы туралы ғылыми еңбектерін, М.Әуезовтың шығармаларының қазақ және әлем әдебиетіндегі рөлі мен маңызы, жазушы М. Әуезовтың ғылыми, қоғамдық, публицистикалық және журналистік қызметін, оның алғашқы басылымдарын, Әуезов шығармашылығының шыңы – "Абай жолы"тарихи романын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем еңбек сабақтарындағы компьютерлік графика
    Несиелер: 3

    Курс аясында студенттер болашақта кәсіби қызметінде тиімді қолдануға болатын растрлық және векторлық графикамен жұмыс істеу үшін қажетті білім алады. Пән Adobe компаниясының CorelDraw және Photoshop графикалық пакеттерінің негізгі аспаптық функцияларын жасауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Қазақ (орыс) тілін коммуникативтік-дискурстық тұрғыдан қарастырады. Мамандық пен мамандықтың негіздерін, іскерлік қарым-қатынас мәдениетін зерттейді. Қалыптасуы: мәтіннен қажетті ақпаратты алу дағдыларын дамыту, оның білім беру және кәсіби қарым-қатынаста түсінігі, кәсіби деңгейде байланыстар орнату қабілеттілігін дамыту, коммуникацияның мақсаттары мен жағдайына негізделген қарым-қатынастарды сауатты түрде қалыптастыру. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде сөздік мінез-құлық бағдарламасын жасау үдерісінде шығармашылықты, инновацияны, алқындылықты енгізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Болашақ экономистердің тіл, сөйлеу және әлеуметтік-мәдени тәрбиесінің қажетті ауқымын көрсетеді, оқу үрдісінде болашақ мамандықтағы студенттердің өзін-өзі анықтауға бағдарланған және мақсатталған. Ол жалпы және кәсіби сипаттағы шетелдік мәтіндерді оқу, аудару және аудару үшін қажетті шет тілін іскерлік және кәсіби лексикалық пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 4

    Онтогенездің негізгі заңдылықтарын, оқушылардың даму физиологиясының теориялары мен ережелерін білу және түсіну: тірек-қимыл аппаратының, жүйке, сенсорлық, эндокриндік, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, ас қорыту, бөліп шығару жүйесінің дамуы, балалардың дамуының әлеуметтік факторлары және оларды міндеттерді шешу, қою, орындау, талдау және топта және жеке практикалық жұмыстарды орындау кезінде қорытынды қалыптастыру кезінде қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сызба геометриясы
    Несиелер: 3

    Кеңістіктік объектілер мен тәуелділіктердің қайтымды сызбаларын салу әдістері; түзу сызықтар, жазықтықтар, қисық сызықтар мен беттердің суреттеріндегі кескіндер; түрлендіру әдістерін сызу; негізгі метрикалық және позициялық есептердің сызбаларын шешу; эскиздер, сызбалар мен стандартты бөлшектердің техникалық сызбаларын қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқу шеберханасындағы көркем еңбек практикумы
    Несиелер: 6

    Халық көркемөнер кәсіпшілігінің негізгі түрлерін, материалдарды көркем өңдеу технологиясын, әртүрлі бейнелеу өнері техникасын қолдану ерекшеліктерін және материалдарды көркем өңдеу үшін түрлі құралдарды пайдалану ережелерін қарастырады. Графикалық сурет салу дағдыларын және еңбек объектілерін құрастыру; әртүрлі материалдарды өңдеу, сурет салу, жапсыру, аппликациялау тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сызу
    Несиелер: 3

    Курс инженерлік және педагогикалық іс-әрекеттегі сызбаларды талқылай білуге қабілеті теориялық дайындық негізінде жүзеге асырылады. Геометриялық құру әдістерін, өлшемдерді белгілеу жағдайларын қолдана отырып, жазық баспа бұйымының сызбаларын, лекальды қисық сызықтарды, түйіндесу сызбаларын тұрғыза алады. Құрылыс сызбасының негізгі түрлері, жобалау кезеңдері, құрылыс сызбаларын жобалау ережелерін үйрету қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Материалдарды көркем өңдеу технологиясының практикумы
    Несиелер: 6

    Бұйымдарға көркемдік құндылықтар мен тұтынушылық қасиеттер беру мақсатында металл және металл емес материалдарды өңдеуге арналған құралдар, әдістер мен тәсілдер, жиынтығын қарастырады. Шынайы және түрлендірілген сурет, кескіндеме, композиция, мүсін, сәулет пейзажының бейнесі, көркем бұйымдардың эскиздерін әзірлеу тәсілдерінің практикалық дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тігін бұйымдарын көркем өңдеу
    Несиелер: 5

    Киімді безендіруде қолданылатын әртүрлі тоқыма материалдарын көркем өңдеу тәсілдерін, сонымен қатар жаттығу үлгілерін орындау кезінде қолөнердің кейбір түрлерінде негізгі жұмыс әдістерін меңгеруді қарастырады. Тігін бұйымдарын түс схемасында безендірудің тәсілдері, композициялық құралдары мен тәсілдерін ескере отырып, аппликация, кесте тігу, жапсыру және т.б. қарастырады. Шығармашылық шабыттың қайнар көздерін формаларға айналдыру әдістерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағаш және металды көркем өңдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Сәндік-қолданбалы өнердің пайда болу тарихы, металл және ағашты көркем өңдеудің өзіндік ерекшеліктері ашылады. Ағаштан сәндік және қолданбалы бұйымдар жасау түрлерін қарастырады. Металды қию технологиясын, тесу, химиялық жолмен ою салу жән көркем безендіруді, жазықтық, көлем, кеңістікпен жұмыс істеуді үйретеді. Ағаш және металды көркем өңдеудің әртүрлі технологиялары бойынша дағдыларды игеру тәсілдері көрсетіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көркем еңбекке оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Көркем еңбекке оқыту әдістемесінің әдіснамалық негіздері туралы мәселелерді қарастырады. Педагогикалық еңбектің тиімді ұйымдастыру кезеңдерін зерттейді. Оқытудың тиімді формаларын, әдістері мен құралдарын анықтау және қолдану жолдарын, сондай-ақ студенттердің болашақ педагогикалық қызметке әдістемелік дайындығының негізін ашып көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Костюм тарихы
    Несиелер: 4

    Стильдердің даму тарихы мен кезеңдері, костюм түрлері, зергерлік бұйымдардың сән трендтерінде өзгеруі қарастырылады; тарихи ақпаратты практикада қолдану, костюмдердің адам өміріндегі орны мен рөлін дәлелдеу, костюм эстетикасы, декор, пластикасы. Костюмнің стильдік шешімдері; ұлттық костюм, халықтық дәстүрлер, Қазақстанның әртүрлі аймақтарындағы костюмдердің ұлттық ерекшелігі; керек-жарақтар, шаш үлгісі, аяқ киімдерді сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы және жас ерекшелік психологияның негіздері
    Несиелер: 4

    Түрлі оқу орындарында педагогикалық үдерістегі ұйымдарда психологиялық-педагогикалық көмек туралы білу. Мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалардың анатомиялық және физиологиялық дамуының негізгі заңдарымен танысыңыз. Кәсіби мәселелерді шешу үшін студенттер мен сыныптық топтардың психологиялық ерекшеліктерін зерттеу мүмкіндігі; білім беру процесін жобалаудағы адамның жеке психологиялық сипаттамаларын ескеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Техника тарихы
    Несиелер: 4

    Технологиялардың тарихы, әлеуметтік өндіріс технологиясын игеру кезеңдері, тау-кен техникасы, әскери техниканың дамуы, ядролық технологияның, ауылшаруашылығының, энергетикалық технологияның және ғарыштық технологиялардың тарихын қарастырылады. Тарихи деректерді практикада қолдану, технологияның адам өміріндегі, қарым-қатынастағы рөлін айқындау, жобалау жұмыстарын жүргізудегі коммуникативтілікті көрсету және пәнаралық білімді біріктіруді сипаттайтын ақпараттық мәдениетімен сипатталады. Ғылыми-техникалық ойдың маңызды жетістіктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Академиялық сұңғат
    Несиелер: 3

    Көлемдік нысандар мен кескіндердің кескіндеме көмегімен, «гризайль» техникасы арқылы натюрморт кескіндемесі, түрлі-түсті фондағы және түрлі-түсті контрасттардан құрастырылған тұрмыстық заттар, түрлі материалдардан, портреттен, жартылай фигурадан, қол іздері мен жасалған портрет, интерьердегі адамнан жасалған портрет арқылы түс және тональдық қасиеттері қолдану арқылы бейнелеу қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дизайн және композиция негізі
    Несиелер: 4

    Композиция және заманауи дизайн негіздері және оның түрлері мен бағыттары қарастырылады. Әртүрлі дизайн әдістері мен композицияларды пайдалана отырып, дизайн нысандарын көркемдік жобалауды орындау қабілетін мен дайындығын дамытады; бұйымды жобалау кезінде композиция элементтерін пайдалану үшін композиция мен дизайнның әртүрлі нысандары жобалауда іскерліктері мен дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Академиялық сурет
    Несиелер: 3

    Заттардың құрылымдық және көлемдік формалары, геометриялық пішіндер (текше, призма, пирамида, конус, доп), геометриялық денелерден тұратын натюрморт, тұрмыстық заттардан тұратын тақырыптық натюрморт, қатпарлардыбейнелеу, гипстен жасалған бас пішімін (көз, мұрын, ауыз, құлақ) бейнелеу, және оларды практикада қолдану. Манекенді адам бас сүйегі бейнелеуге үйрету, оқушылардың танымдық ойлау қабілетін жетілдіруде АКТ-ны қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 3

    Критериалды бағалау технологиясының ғылыми негіздерін қарастырады, 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына жауап беретін критериалды бағалау жүйесін жобалау және әзірлеу білігін қалыптастырады; оқушылардың оқу жетістіктерін мониторингілеу және бағалау және өзін-өзі бағалау тетіктерін айқындау, тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттіліктердің қалыптасуын қалыптастырады. Жеке даму прогресінің мониторингін және оқушының жеке даму траекториясын түзетуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арт-технология
    Несиелер: 4

    Арт-технология тарихын ғылым ретінде, көркем технологияның мазмұны мен мәнін, шығармашылық нысандарды көркем шығармашылық құралдары көмегімен құрудың техникасы мен технологиясын қарастырады. Оқу-тәрбие үрдісінде арт технологияны қолдану болашақ маманның жеке тұлғалық дамуы мен шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыру құралы ретінде қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Функционалды сауаттылықты бағалау технологиясы
    Несиелер: 3

    Білім алушылардың сөздік қорын көбейту, грамматикалық құрылымды қалыптастыру, байланыстырып сөйлеуді дамыту сияқты міндеттер шешіледі. Берілген ақпаратты керекті толық және нақты мәліметті іріктеп алып, өз ойын жинақтап ақпаратты нақты, дәл, толық жеткізе біледі. Ойды айқын, әсерлі жеткізуде сөз мағыналарын дұрыс қолдана алады. Тіл табыса білуге қажетті комуникативтік дағдыларды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәндік-қолданбалы шығармашылық
    Несиелер: 5

    Көркем мәдениеттің ажырамас бөлігі ретіндегі сәндік-қолданбалы өнердің мәні қарастырылады. Сәндік-қолданбалы өнердің даму тарихы, қазіргі заманғы өнер мен қолөнердің сабақтастығы, халықпен тығыз байланысы туралы білімдерді ашады. Ол кәсіби шеберлік негіздерін, декоративті-қолданбалы өнер бұйымдарының негізгі композициялық үлгілері мен декоративті құрамының заңдылықтарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көркем еңбекке оқыту әдістемесінің практикумы
    Несиелер: 3

    Көркем еңбекті оқыту әдістемесі бойынша сабақты ұйымдастырумен өткізудің мазмұны, түрлері, әдістері, жүйелері мен принциптері ашылады. «Көркем еңбек» пәні бағдарламасының бөлімдері бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесін меңгереді. Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптарды, сондай-ақ пәннің оқу-тәрбие мақсаттары мен міндеттерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Оқушылар ұжымы мен жекелеген оқушыларды тәрбиелеу мен ұйымдастырудың әртүрлі формалары, әдістері, құралдары; мұғалімдер, ата-аналар, қоғам қызметінің ерекшеліктері туралы білімдерін көрсетеді.; Оқушылар мен балалар ұжымының жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, нақты тәрбиелік міндеттер қояды. Оқушылар ұжымы мен жекелеген оқушыларды тәрбиелеу мен ұйымдастырудың әр түрлі формаларын, әдістерін, құралдарын жоспарлайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көркем еңбекке баулудың дидактикалық жүйесі
    Несиелер: 3

    Дидактикалық жүйелердің негізгі ұғымдары, принциптері мен құрылымдық ерекшеліктері туралы білім қарастырылады. Дидактикалық жүйелерді (пәндік, операциялық, операциялық-пәндік, моторлы-жаттығу, операциялық-кешенді, проблемалық-аналитикалық және конструкторлық-технологиялық) қолдана білу іскерліктері қалыптасады. Мазмұны бойынша кәсіби жүйені пайдалану іскерліктері мен дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көркем еңбек технологиясының теориясы мен практикасы (сала бойынша)
    Несиелер: 5

    Көркем еңбек тоехнологиясының теориясы мен практикасын, өнер мен қолөнердің даму тарихын және оның халықпен тығыз байланысын қарастырады. Адамзаттың тарихи-мәдени тәжірибесі сәндік-қолданбалы өнердің бірнеше салаларында, оның ішінде әлем халықтарының дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарымен танысу арқылы зерттеледі. Көркем еңбектің заңдары мен ережелерін қолдана отырып практикалық жұмыстың негізгі кезеңдерін ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті білім беру. Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың құқықтық негіздері мен модельдерін қарастырады.Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейді.Сенсорлық, қимыл-қозғалыс, интеллектуалдық бұзылыстары бар, эмоционалды-ерік саласы бар балалардың жалпы білім беру үдерісіне қосылуын сипаттайды. МВ балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу ұйымымен таныстырады.Білім беруде инклюзивті үдерістерді басқару бойынша сыни ойлау дағдыларын үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш сыныптағы шығармашылық жұмыстар
    Несиелер: 4

    Бастауыш сыныптарда шығармашылық жұмысты ұйымдастыруды, оқыту кезіндегі жобалық іс-әрекеттің технологиясын, жоба әдісінің сипатын, жобалардың түрлерін, жобалық оқыту технологиясын қарастырады. Жобалық әдісті қолдану. Сабақтан тыс уақытта оқушыларды түрлі материалдарды өңдеу арқылы ойыншықтар, макеттер, қол өнер бұйымдарын жасауға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі жобалау
    Несиелер: 6

    Оқушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру қарастырылған. Оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру және басқару қабілеті мен ынтасын дамытады. Оқу-зерттеу және жобалық жұмыстарда ғылыми білім әдістері мен дағдыларын дамыту арқылы студенттердің зерттеу құзіреттілігін дамыту жолдарын қарастырады. Жаңа білімді өз бетінше игеру дағдыларын дамытады, зияткерлікті дамыту бойынша жұмыс жасау; айналадағы адамдармен сындарлы ынтымақтастық дағдылары дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
    Несиелер: 12

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Минор) (Minor)– қосымша құзіреттіліктерді қалыптастыру мақсатында білім алушы оқу үшін анықтайтын пәндер мен модульдердің және оқу жұмысының басқа түрлерінің жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Автокөлік құрылғысы және модельдеу
    Несиелер: 4

    Қозғалтқыштардың, механизмдердің, электрлік және электрондық жабдықтардың жұмыс принциптерін қарастырады. Ғимараттарды, жеке бөлшектерді модельдеу кезінде жүйелік ойлаумен сипатталады, білімді практикада қолданады, автомобильдердің өмірдегі рөлі мен орнын дәлелдей алады, визуалды модельдеуде АКТ қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Модельдеу макеттеу және жобалау
    Несиелер: 6

    Объектілерді модельдеу, макеттеу және жобалау бойынша оқыту әдістемесін қарастырады. Дизайнерлік міндеттерді шешуге тұжырымдамалық, шығармашылық тәсілге негізделген жобалық идеяны қарастырады; макеттеу және модельдеудің әдіс-тәсілдерін, формаларын, құрылымдар мен кешенді жүйелерді үйлестірудің ықтимал тәсілдерін ашады; функционалдық, композициялық шешімдер кешенін қалыптастыруды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сызуды оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 4

    Сызуды оқыту әдістемесі бойынша сұрақтарды қарастырады. Сызуды оқытудың тиімді формаларын, әдістері мен құралдарын анықтау және қолдану жолдарын ашады; Орта мектепте сызуды оқытудың дидактикалық принциптері мен әдістері. Сызу бойынша оқу процесін ұйымдастыру және жоспарлау. Сабақтың түрлері, мазмұны және құрылымы. Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптарды анықтай білу, сонымен қатар сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу пәннің мақсаттары мен міндеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Киімді құрастыру және үлгілеу
    Несиелер: 4

    Тігін бұйымдарын жобалау және модельдеу тәсілдерінің формалары мен конструкцияларының сипаттамаларын және жіктеулерін білу; тігін бұйымдарын жобалау негіздерін және олардың даму перспективаларын түсіну; кәсіби қызметте киімдерді жобалау мен модельдеудің әртүрлі әдістерін қолдану; қазіргі заманғы талаптарды ескере отырып, киімдердің ассортименті мен құрылымын жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Электротехника және электроника негіздері
    Несиелер: 4

    Электроникалық техникалық құралдардың негізгі даму бағыттарын; электрондық және жартылай өткізгіш аспаптарда болатын физикалық мәні мен құбылыстарын; негізгі электрондық схемаларды құру принциптерін қарастырады. Әртүрлі ортада және әртүрлі жағдайларда зарядталған бөлшектердің орнын ауыстыру және концентрациясының өзгеруімен байланысты электрондық процестер мен құбылыстарды зерттейді. Түрлі электронды аппаратураны құрастыру және пайдалану дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тұрмыс мәдениеті
    Несиелер: 4

    Тұрмыс мәдениеті, интерьердің композициясы, декоративті-қолданбалы өнерді қолданатын интерьер, интерьерді безендіруге арналған баспалармен, суреттермен безендіру, интерьердегі жарықтың рөлі, тұрғын үй кеңістігінің тазалығы қарастырылады. Жиһазға күтім жасау, киіз үй жиһазы, 2D / 3D бағдарламасы аясында интерьер дизайнына арналған сәндік элементтер, ландшафт, өсімдіктердің әртүрлілігі, үй экологиясы және үйдегі гомеоклиматтық жағдайлармен ерекшеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Көркем еңбекке оқытудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 4

    Қазіргі заманғы оқыту технологияларының мәні мен интегралды сипаттамаларын, сонымен қатар өнер туындылары технологиясының негізіндегі принциптерді қарастырады. Көркем өнер сабақтарында қолданылатын қазіргі заманғы оқыту технологияларына талдау жасалады. Оқу процесінде заманауи технологияларды қолдану дағдыларын меңгерту қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кілем және гобелен тоқу негізі
    Несиелер: 5

    Қазіргі Қазақстанның кілем тоқу негіздері мен гобелендерімен таныстырады. Кілем тоқу қабілеті мен дайындығын және түкті және түксіз кілем тоқу техникасын дамытады. Кілем және гобеленнің ою-өрнектері, мотивтері, қарапайым және типтік композициясымен; кілем тоқу және гобелен техникасында бұйымдар жасау үшін қолданылатын материалдар, құралдар, құрылғыларымен таныстырады және тоқуға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Сән психологиясы
    Несиелер: 4

    Курста тұлға мен сән психологиясы ашылады. Тұлғаның құндылық сипаттамалары. Жеке тұлға және имиджді құру негізі. Хош иіс психологиясы (бейнелі ойлау). Идентификация және сәйкестендіру, оның ішінде жынысына қарай. Конфликт және бұқаралық коммуникация. Дресс-код. Мотивация және ынталандыру. Өзін-өзі таныстыру және ұсыну. Эмоциялар және олардың сән өндірісіндегі көрінісі. Сән бизнесі кәсібінің психологиялық картасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тамақтану мәдениеті
    Несиелер: 5

    Дұрыс тамақтану негіздері, әлем халықтарының тағамдары мен асханалары, қазақтар мен әртүрлі халықтардың мәдениеті, жеке гигиена, жеке күтім, дұрыс тамақтану негіздері қарастырылады; Үстелдегі тәртіп ережелері, дастархан мәзірі; Этика, тамақ пісіру технологиясы; Әлемнің тағамдары. Бірінші және екінші тағамдар. Кәмпиттер. Сусындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тігін ісінің техникасы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Курста, тігу (жаппай тігу) кәсіпорнында еңбекті ұйымдастыруды, жеке тігін ательесін, технологиялық жабдықтардың жаңа түрлерін, тігін материалдарын өңдеудің технологияларын, заманауи маталар, тоқыма емес және тігін өнеркәсібінде қолданылатын басқа да материалдардың негізгі қасиеттері мен қолданысы таныстырылады. Курста тігін өндірісінің техникалық және технологиялық құрылғылары мен тетіктері, тігін жабдықтарымен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Графикалық проектілеу
    Несиелер: 4

    Графика мен дизайнды оқыту әдістемесін, сызбаны жобалау әдістері мен сызбаның керек -жарақтары мен жабдықтарын, проекцияларды, проекциялардың түрлерін, екі-үш жазықтықтағы проекцияларды, белгісіздікпен проекцияларды қарастырады. Аксонометриялық проекцияларды, қиықтарды және кесінділерді орындауда инновациялық технологиялар мен АКТ-ны қолдану сипатталады. Ол оқытудың тиімді формаларын, әдістері мен құралдарын анықтау және қолдану жолдарын жарықтандырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Графика және жобалау негіздері
    Несиелер: 4

    Геометриялық проекциялардың кескінін, сызықтардың түрлерін, сурет шрифтін, конъюгацияны, берілген екі нүкте бойынша сызыққа және жазықтыққа үшінші проекцияның құрастыруды қарастырады. Пәнаралық білімді мөлшерлеу, интеграциялау, графикалық қабілеттерін, АКТ және критериалды бағалауды қолдана отырып топтық жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру ережелерін практикалық қолдануы сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ұлттық тағам
    Несиелер: 5

    Қазақстан, ТМД және Еуропа халықтарының мәдениеті мен тамақтану дәстүрлері, ұлттық дәстүрлер мен діни дүниетанымдардың тамақтану мәдениетімен байланысы туралы алғашқы білімді қалыптастыруы қарастырылады; технологияларды өз бетінше дамыту және халықтардың ұлттық тағамдарын дайындау және оларға қызмет көрсету дағдылары, білімі мен біліктілігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Үй мәдениеті
    Несиелер: 4

    Үй мәдениеті, электр энергиясы, электр тізбектерінің символдары, схемалар, үйді безендіру, асхана, жатын бөлме және қонақ бөлме, заманауи тұрмыстық техника, ауылшаруашылық технологиялары , электр арматурасы, заманауи ауылшаруашылық техникасы мәселелері қарастырылады. Үй экологиясын, микроклиматты зерттеумен, 2D/3D бағдарламасы негізінде өсімдік шаруашылығының негізгі бағыттарын зерттеумен сипатталады. Жөндеу-тұрмыстық жұмыстар, интерьерді ұйымдастыру және жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Теріні көркем өңдеу
    Несиелер: 5

    Теріні көркемдік өңдеу, терінің жалпы сипаттамасын, жануарлардың терісімен танысу және өңдеуді қарастырады. Былғары және аң терісін жасау технологиясының ерекшеліктерін және үй және жабайы жануарлардың терілерін өңдеудің дәстүрлі әдістерін қолдануды қарастырады. Шикізат дайындауға арналған әртүрлі құралдар мен құрылғыларды пайдалану әдістерін және материалдарды көркем өңдеудің әртүрлі әдістері мен технологияларын ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мектептегі инновациялық технологиялары
    Несиелер: 4

    Қазіргі заманғы технологияларды оқытудың инновациялық технологиялары мен интегралдық сипаттамалары мен кәсіптік оқыту технологиясының негізін қалайтын негізгі қағидаларды зерттейді. Көркем еңбекке оқыту сабақтарында инновациялық технологияларды қолдану. Оқу үрдісінде инновациялық технологияларды пайдалануға үйрету қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық техникасы мен жабдықтары
    Несиелер: 5

    Техникалық қызмет көрсету және жөндеу кестесіне сәйкес ауылшаруашылық машиналары мен механизмдерін және басқа да инженерлік-технологиялық жабдықтарды оқыту және ақауларын жоюды қарастырады. Стандарттарға сәйкес ауылшаруашылық техникаларына техникалық қызмет көрсетуге және жөндеуге материалдық-техникалық қамтамасыз етуге өтінімдерді толтыру. Жөндеуге қажетті материалдарды, бөлшектер мен жинақтарды таңдау және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON3

    Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, академиялық адалдық пен әдептілікті қалыптастыру негізінде психологиялық-педагогикалық және зерттеушілік білімін көрсету, сонымен қатар әлеуметтік-мәдени, кәсіби даму.

  • Код ON7

    Болашақ көркем еңбек және сызу мұғалімдерін дайындық бағыты бойынша заманауи техникалық-технологиялық, конструкторлық-технологиялық құзыреттіліктерді меңгеру.

  • Код ON2

    Көптілді кеңістікте еркін қарым-қатынас жасау, сыни ойлау негізінде ақпаратты пайдалану қабілетіне ие болу.

  • Код ON1

    Білім беру кеңістігіндегі ғылым негіздері ұғымдарының мәнін түсіндіру, қоғамдағы жоғары кәсіптік мектептің мәдени-тарихи, экологиялық және құқықтық тұжырымдамалары мен ғылыми зерттеу әдістері негізінде проблемаларды шешу жолдарын болжау және таңдау.

  • Код ON6

    Оқушылардың жеке қабілеттеріне сәйкес көркем еңбек және сызуға оқытуда инновациялық технологиялар мен оқытудың интерактивті әдістерін қолдану.

  • Код ON5

    Бұйымды жобалау, модельдеу және құрастыруда шығармашылық және дизайнерлік қабілеттерін көрсету.

  • Код ON10

    Көркем еңбек және сызуды оқыту мазмұнындағы ақпаратты визуализациялау идеясына негізделген көркемдік білімдерін көрсету;

  • Код ON4

    Жалпы орта білім беру бағдарламасының жаңартылған мазмұнына сәйкес оқыту нәтижелері мониторингінінің жаңа формаларын, критериалды бағалау жүйесін қолдану.

  • Код ON11

    Зерттеушілік, кәсіпкерлік дағдыларды және стандартты емес жағдайларда жұмыс істеу дағдыларын тәжірибеде қолдану.

  • Код ON12

    Жеке және команда мүшесі ретінде жұмыс жасауға қабілетті, түрлі әдістерге сүйене отырып өз көзқарастарын дұрыс қорғайды, өз іс-әрекеттерін негіздейді және нақты дәделдейді..

  • Код ON8

    Білім беру мекемелеріндегі көркем еңбек және сызу мұғалімінің қызметі туралы, оқушылардың физиологиялық ерекшеліктері мен инклюзивті білім беру туралы түсінік.

  • Код ON9

    Кәсіби-көркемдік даярлық бағытына және еңбек нарығының қажеттіліктеріне сәйкес кәсіби қабілетін көрсету, педагогикалық іс-әрекетте өзін-өзі тану және өзін-өзі жүзеге асыру процесін басқара білу.

Top