Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01102 Педиатрия в "ҚДСЖМ" Қазақстандық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Балаларға сапалы және қауіпсіз медициналық көмек көрсету үшін педиатриялық бейіндегі жоғары білікті мамандарды даярлау. Кәсіби ортада өзекті болу қажеттілігімен байланысты білім, білік және дағдыларды жетілдіру үшін үздіксіз білім беру
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R030 Педиатрия
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Стационардағы балалар аурулары

    НҚА сәйкес стационарлық көмекті ұйымдастыру деңгейінде балалар ауруларының барысын болжау, диагностикалау, алдын алу, емдеу білімдерін, дағдыларын қалыптастырады. ҚР клиникалық хаттамаларын қолданады. Өзінің кәсіби деңгейін үздіксіз арттырады және ғылыми деректер базасын талдайды. Кәсіби аралық командалар құрамында науқаспен, оның айналасымен жұмыс істеу дағдыларын; медициналық құжаттаманы жүргізу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 70
  • Педиатриядағы қарқынды терапия

    НҚА сәйкес балалардағы жеке және ауыр көріністер синдромдарын диагностикалау, емдеу және қарқынды терапия дағдыларын қалыптастырады. ҚР клиникалық хаттамаларын қолданады. Өзінің кәсіби деңгейін үздіксіз арттырады және ғылыми деректер базасын талдайды. Кәсіби аралық командалар құрамында пациентпен, оның айналасымен жұмыс істеу дағдыларын; медициналық құжаттаманы жүргізу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Балалар фтизиатриясы

    Балаларға фтизиатриялық көмекті ұйымдастыру, балаларда туберкулездің әртүрлі нысандарын анықтау және диагностикалау әдістері, алдын алу, ошақтарда эпидемияға қарсы жұмыстарды жүргізу бойынша білімді қалыптастырады; кәсіби топтар құрамында пациентпен және оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу, медициналық құжаттаманы ресімдеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Амбулаторлы-емханалық педиатрия

    Балаларға амбулаториялық көмек көрсетуді ұйымдастыруда білім мен дағдыларды қолданады. МСАК үшін денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы НҚА шеңберінде сараланған диагностика, диспансерлік бақылау, медициналық-әлеуметтік сараптама жүргізу, профилактика алгоритмдерін пайдаланады. Кәсіби топтар құрамында пациентпен, оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. Үздіксіз өзінің кәсіби деңгейін арттырады және ғылыми деректер базасын талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 14
  • Неонатология

    Стационарлық және амбулаториялық неонаталдық көмекті ұйымдастыру деңгейінде қолда бар денсаулық сақтау жүйесінің НҚА шеңберінде жаңа туған нәресте кезеңіндегі аурулардың барысын диагностикалау, емдеудің клиникалық хаттамаларын, алдын алу, болжау әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады. Тиімді перинаталдық күтім бойынша ДДҰ бағдарламасының білімін көрсетеді. Кәсіби аралық командалар құрамында пациентпен, оның айналасымен жұмыс істеу дағдыларын; медициналық құжаттаманы жүргізу дағдыларын қалыптастырады. Өзінің кәсіби деңгейін үздіксіз арттырады және ғылыми деректер базасын талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әмбебап прогрессивті патронаж моделі - негізгі

    Патронаждық қызметкердің босанғанға дейінгі кезеңді және кішкентай балаларға «үйге бару» жүйесін жүзеге асырады. Отбасымен өз ортасында кездесу кәсіби маманға мәселелерді бірегей түсінуге және дұрыс шешім қабылдауға ерекше мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • SARS COV-2-мен байланысты балалардағы мульти қабынулық синдромы

    Мульти қабынулық синдромын диагностикалау және болжау бойынша білім мен дағдыларын қалыптастырады. Қазақстан Республикасының клиникалық хаттамаларын қолданады. Мамандар аралық команда құрамында бола отырып, науқас пен оның қоршаған ортасымен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырады; медициналық карталарды жүргізу дағдыларын қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулер менеджменті

    Зерттеу жобаларын басқару дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған ғылыми-зерттеу қызметін тиімді жоспарлау, ұйымдастыру, басқару және бақылау принциптерін, әдістері мен құралдарын зерттеу, мақсат қою және әдіснаманы әзірлеу кезеңінен бастап нәтижелерді практикаға енгізуге дейін. Пәннің негізгі аспектілеріне мыналар жатады: зерттеуді жоспарлау, Жұмысты ұйымдастыру, нәтижелерді бақылау және бағалау, инновацияларды енгізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жедел шұғыл медициналық көмек

    Пән денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы НҚА шеңберінде әртүрлі жас кезеңдерінде ауруханаға дейінгі кезеңде балалардағы қауіпті жағдайларда шұғыл көмек алгоритмдерін меңгеру үшін білім мен дағдыларды қалыптастырады. Үздіксіз өзінің кәсіби деңгейін арттырады және ғылыми деректер базасын талдайды. Кәсіби топтар құрамында пациентпен және оның айналасымен жұмыс істеу, медициналық құжаттаманы ресімдеу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Әмбебап прогрессивті патронаж моделі - кеңейтілген

    Әлеуметтік-экономикалық қиындықтарды, психологтялық-әлеуметтік стрессті және басқа да жағымсыз жағдайларды бастан өткерген отбасыларды анықтайды және оларға оңтайлы өсу мен даму үшін өздері мен балаларына қамқорлық жасай алатындай етіп кеңейтілген қолдау көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Балалар инфекциясы

    Тиімді және уақтылы диагностикалық алгоритмдерді қолдану, дифференциалды диагностиканы жүргізу, балалардағы инфекциялық ауруларды емдеу және алдын-алу тактикасы: ЖІИ, вирустық гепатиттер, ауа-тамшы инфекциясы, гельминтоздар, кәсіби топтар құрамында пациентпен және оның қоршаған ортасымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады, медициналық құжаттаманы ресімдеу 5 жасқа дейінгі балаларды жүргізуде БЖАЫҚ қағидаттарын қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Балалар дерматовенерологиясы

    Балалардағы тері ауруларын анықтау және диагностикалау, емдеу әдістері бойынша білім қалыптастырады. Профилактикалық іс-шараларды жүргізу; Кәсіби аралық командалар құрамында пациентпен және оның айналасымен жұмыс істеу, медициналық құжаттаманы ресімдеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балалар хирургиясы

    Балалық шақтың травматологиясы. Дислокациялар, буын ішілік сынықтар. Жамбастың туа біткен шығуы. Жедел гематогенді остемиелит. Балалардағы бас миының жарақаты. Біріктірілген бас-ми жарақаты. Күйік, күйік ауруы. Тортиколис. Қаңқаның жүйелі аурулары. Балалардағы остеохондропатия. Аяқ аяқ. Жамбастың туа біткен шығуы. Балалардағы жедел аппендицит және оның асқынулары. Ұстамды грыжа. Жұмсақ тіндердің іріңді-қабыну аурулары. Балалардағы парапроктит.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • балалар мен жасөспірімдерге алғашқы тексеру жүргізеді, коммуникативтік қарым-қатынас, бала мен ата-анадан сұрау дағдыларын меңгереді және қажетті мәліметтерді алады
  • бұл ауруды болжауға мүмкіндік беретін физикалық күйдегі нормадан ауытқуларды анықтаған объективті зерттеу деректерін талдайды
  • клиникалық және зертханалық зерттеулердің нәтижелерін түсіндіру, дифференциалды диагнозды талқылау, клиникалық диагнозды тұжырымдау, клиникалық диагнозға сәйкес емдеу жоспары мен басқару тактикасын және дәлелді тәжірибеге негізделген ықтимал тәуекелдерді құру
  • балалардағы шұғыл жағдайларда ауруханаға дейінгі кезеңде диагностика және шұғыл көмек алгоритмдерін қолданады; емдеудің заманауи әдісін қолданады, балалардағы дәрілік терапия мен әдістердің тиімділігі мен қауіпсіздігін бағалайды
  • мүмкіндігі шектеулі балаларды оңалтудың жеке бағдарламаларын әзірлеуге және орындауға қатысады, жасына сәйкес оңалту іс-шараларын жүргізу үшін медицина қызметкерлері мен өзге де мамандарды айқындай алады, балаларда оңалту іс-шараларын жүргізудің тиімділігі мен қауіпсіздігін бағалайды
  • балалардағы жұқпалы аурулардың спецификалық және спецификалық емес алдын алу принциптерін, баланың жасын және оның денсаулық жағдайын ескере отырып, профилактикалық егулердің ұлттық күнтізбесін жіктейді
  • баланың денсаулық тобын белгілейді, созылмалы ауруларды анықтайды, диспансерлік бақылау жоспарын жасайды, сауықтыру іс-шараларының тиімділігіне мониторинг жүргізеді, балалардағы паллиативтік көмектің көрсеткіштерін айқындайды
  • профилактикалық медициналық тексерулерді жүзеге асырады, Жаңа туған нәрестелер мен жас балаларға скрининг жүргізеді, сырқаттанушылықтың алдын алу және азайту, әлеуметтік маңызы бар аурулардың ерте нысандарын анықтау бойынша іс-шаралар жүргізеді
  • аурулардың алдын алуға, салауатты өмір салтын қалыптастыруға, денсаулықты сақтауға және нығайтуға бағытталған білім беру, тәрбие және үгіт-насихат іс-шараларын жүргізеді
  • пәнаралық топта өзара іс-қимыл жасайды; этикалық қағидаттарға берілгендігін көрсетеді; пациентпен және ата-аналармен\қамқоршылармен кәсіби қарым-қатынаста құпиялылықты сақтау қажеттілігін түсінеді, медициналық практикада есепке алу құжаттамасын жүргізеді
  • клиникалық жағдайға сәйкес емдеу жоспарын тағайындауға, балаларға алғашқы медициналық көмек көрсетуді және төтенше жағдайларда көмек көрсетуді қоса алғанда, негізгі және шұғыл медициналық көмек көрсетуге қабілетті
  • Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық өрісі шеңберінде әрекет етуге, Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесінде бала күтімін ұйымдастыруға, қабылданған заңдарды, нормативтік-құқықтық актілерді және әдеп нормаларын ескере отырып, педиатр дәрігерінің кәсіби қызметін жүзеге асыруға қабілетті
  • Кәсіби қызметте білімнің ғылыми әдістерін қолданады, зерттеу сұрақтарын тұжырымдай алады және ғылыми мәліметтер базасын талдай алады, нәтижелерін өзінің клиникалық тәжірибесінде қолдана алады
  • Кәсіби жетілдіруге ұмтылады, балаларға медициналық көмек көрсету бойынша өз білімі мен дағдыларын өзін-өзі бағалау қабілетін дамытады, одан әрі оқыту және өзін-өзі жетілдіру мақсаттарын қояды, оқыту арқылы білім мен дағдылардағы олқылықтарды жояды
Top