Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11410 Әлеуметтік жұмыс в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Іргелі теориялық білім мен инновациялық технологияларды қолдана отырып, тиімді қызмет көрсететін, әлеуметтік қызметтер, әлеуметтік қамсыздандыру, әлеуметтік қорғау және мұқтаж жандарға әлеуметтік қолдау көрсету қызметін жүзеге асыратын басқару органдары мен мекемелер үшін жоғары білікті кадрлар даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B090 Әлеуметтік жұмыс
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B114 Әлеуметтік жұмыс
  • Жастармен әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    Білім алушылар мемлекеттік жастар саясатына сәйкес жастармен жүргізілетін әлеуметтік жұмыстағы қағидалар мен тәсілдер, жас ұрпақтың әртүрлі санаттарымен әлеуметтік жұмысты ұйымдастыру негіздері туралы білімдерін көрсете алады. Жастар ортасындағы заманауи әлеуметтік жағдайдың дамуын талдау, әлеуметтік қызметтер мен ұйымдар жүйесінде жастарды әлеуметтік психологиялық-педагогикалық қолдаудың кешенді бағдарламаларын жаса алады. Жастармен жұмыс жасаудың негізгі технологиялары мен әдістері бойынша дағдыларды көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетелдегі әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    Білім алушылар шет елдерде әлеуметтік қызмет көрсету жүйесінің қалыптасуының тарихи аспектілері; халықты әлеуметтік қорғау жүйесінің қалыптасу ерекшеліктері; әр түрлі елдердегі мемлекеттік әлеуметтік қамсыздандыру жүйесінің негізгі түрлері туралы білімдерін көрсете алады. Әлеуметтік жұмыстың отандық және шетелдік тәжірибесінде қолданылатын клиенттердің негізгі санаттарымен жұмыс түрлері мен әдістеріне салыстырмалы талдау жүргізу дағдыларын көрсету. Тәжірибелік іс-әрекет барысында теориялық білімді қолдану дағдыларын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 4

    Білім алушылар заманауи ақпараттық кеңістіктегі аналитикалық мәтіндік өңдеудің мақсаттары мен міндеттері; мәтіннің жанрлық және стилистикалық сипаттамалары; аңдатпа мен дерексіздікті, ғылыми байланысты коммуникативті ұйымдастыру қағидалары туралы білімдерін көрсете алады. Ғылыми, ғылыми-техникалық және ғылыми-бұқаралық мәтіндерді стилистикалық тұрғыдан талдау, мәтіндердің мазмұнын аңдатпа, реферат, шолулар түрінде жеткізе алады. Мәтінді семантикалық талдау тәсілдерін меңгеру дағдыларын; мәтінді коммуникативті талдау әдісі; аңдатпа және реферат жанрлары көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыстағы ұлттық дәстүрлер
    Несиелер: 5

    Білім алушылар әлеуметтік кеңістікте ұлттық дәстүрлер: мәні, түрлері, жіктелуі; дәстүрлердің қоғамдық құбылыстар жүйесіндегі орны, дәстүрлердің қоғамдағы рөлінің ерекшелігі, ұлттық дәстүрлер ақпараттық өзара әрекеттесу жағдайында туралы білімдерін көрсете алады. Дәстүрлерді зерттеу үшін ақпараттық тәсілді қолданудың әдіснамалық мүмкіндіктерінің сипаттамаларын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектептен тыс мекемелердегі әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    Білім алушылар мектептен тыс мекемелер жүйесінде әлеуметтік қызметкер қызметінің құқықтық негіздері; мектептен тыс мекемелер жүйесіндегі әлеуметтік қызметкердің лауазымдық нұсқаулықтары мен біліктіліктерінің мазмұны туралы білімдерін көрсете алады. Мектептен тыс мекемелер жүйесінде әлеуметтік қызметкердің әлеуметтік-психологиялық, әлеуметтік-педагогикалық және делдалдық қызметін ұтымды ұйымдастырып, жүзеге асыра алу қабілеттерін көрсету; мектептен тыс мекемелер жүйесінің контингентімен әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік жұмыс институтының құбылысын сипаттайтын негізгі ұғымдар мен жетекші категориялар; әлеуметтік жұмыс түрлері мен бағыттары көмекші мамандық ретінде; әлеуметтік жұмыс дамуының келешегі пәнаралық білім мен әлеуметтік тәжірибе саласы ретінде туралы білімді көрсету. Әлеуметтік жұмыстың әр деңгейіндегі клиенттік топтарды анықтау дағдыларын түсіндіру; әлеуметтік жұмыстың мақсаттары мен міндеттерін негіздеу. Әр түрлі әлеуметтік ақпарат көздерімен жұмыс істеу дағдыларын түсіндіру; заманауи әлеуметтік жұмыстың өзекті мәселелері бойынша көпшілік алдында сөйлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыстың даму динамикасы
    Несиелер: 4

    Кәсіби қызмет ретінде әлеуметтік жұмыстың даму кезеңдері туралы білімдерін көрсете алады. Әлеуметтік жұмыстың мәні мен әлеуметтік қызметкердің қоғамдағы рөлін түсіндіру. Қоғамның жаңаруы жағдайында әлеуметтік даму мен әлеуметтік жұмыстың рөлі мен маңыздылығы туралы білім мен түсінікті көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Білім алушылар Абайтанудың пайда болуы мен қалыптасу тарихы, Абай шығармашылығын зерттейтін ғалымдардың негізгі еңбектері туралы білімдерін көрсете алады. Абайдың әдеби шығармаларын мәдениет пен әлеуметтік-тарихи тәжірибе тұрғысынан талдау; жұмысты өз бетінше зерттеу. Білім алушылар көркем шығармаларды проблемалық көзқараспен және мәтіннің негізгі көркемдік құралдарын анықтай отырып, аналитикалық оқу дағдыларын көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыстың тарихы мен теориясы
    Несиелер: 4

    Білім алушылар психоәлеуметтік кешенді бағытталған әлеуметтік жұмыс саласындағы негізгі түсініктер мен теориялар туралы білімдерін көрсете алады. Адамдардың әлеуметтік әл-ауқатын қамтамасыз ету мәселелерін шешу үшін ұлттық үкіметтің, әлеуметтік бағытталған бизнес пен елдің азаматтық қоғамының әлеуметтік-мәдени әлеуетін пайдалану. Қазіргі әлеуметтік ойлау мәдениетінің негіздерін, медициналық және әлеуметтік тәжірибелерді игеру дағдыларын көрсете алады; әлеуметтік қызметкер, өз елінің азаматы ретінде кәсіби мәдениеттің жоғары деңгейін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік диагностика және кеңес беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік қорғау саласындағы адам құқықтарын қамтамасыз етуге бағытталған әлеуметтік технологиялар мен әлеуметтік жұмыс технологияларын әзірлеу және тиімді енгізу кезінде диагностикалық және іріктеу дағдыларын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Қазақстандық қоғамды жаңғыртуға арналған стратегиялық құжаттардың мазмұнын; әлемдік қауымдастықтың жаһандық сын-қатерлері және даму тенденциясы білетіндігін көрсету. Білім алушылар әлемді ғылыми-философиялық тану әдістерін дұрыс жіктей алады; қазіргі әлемдегі адамның әлеуметтік және жеке өмірінің құндылықтары ретіндегі негізгі дүниетанымдық тұжырымдамалардың рөлі мен маңызын негіздеу. Қазіргі жаһандық қоғамның өзекті мәселелеріне қатысты өзінің моральдық позициясын тұжырымдап, сауатты түрде дәлелдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік патология
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік мәселелердің биологиялық аспектілерін анықтау, әр түрлі көздерден алынған әлеуметтік үдерістер мен әлеуметтік қауымдастықтар туралы деректерді шығару, таңдау, өңдеу және талдау қабілетін көрсету. Теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолдана отырып, функционалды күй диагностикасының негіздерін, әлеуметтік қызметтерді көрсету дағдыларын және патологиясы бар азаматтарды әлеуметтік қолдау шараларын көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    Білім алушылар М.О.Әуезовтің өмірбаяны мен шығармашылығы; абайтану ғылымының жаратушысы; «Манас» жырын зерттеуші, қоғам қайраткері ретінде өз білімдерін көрсете алады. Жазушының шығармашылық зертханасын, оның өмірбаянын шығармашылықпен байланыстыра талдаңыз. М.Әуезовтің әдеби мұраларын әлемдік және шығыс әдебиеттерінде талдауда өз шеберліктерін көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыстың этикалық негіздері
    Несиелер: 4

    Білім алушылар этиканың әлеуметтік жұмыстағы рөлі мен маңыздылығын, әлеуметтік жұмыстың негізгі құндылықтарын негіздеу туралы білімдерін көрсете алады. Әлеуметтік жұмыстың құндылық негіздерінің даму тарихын, әлеуметтік жұмыстың кәсіби этикасының мәні мен мазмұнын талдау. Әлеуметтік жұмыстың кәсіби-этикалық кодексін, әлеуметтік жұмыстағы этикалық мәселелерді, әлеуметтік қызметкер этикетін сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мүгедектермен әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 4

    Білім алушылар курстың негізгі тұжырымдамалары, мүгедектікті түсіну және анықтау тәсілдері, мүгедектік модельдері; мүгедектерді әлеуметтік қорғаудың құқықтық және нормативтік базасы; аймақтағы мүгедектерді әлеуметтік қорғау жүйелері туралы білімдерін көрсете алады. Мүгедектіктің негізгі модельдері аясында мүгедектердің қажеттіліктерін анықтау және талдау қабілеттерін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Білім алушылар оқылған және тыңдалған мәтіннің мазмұнын дұрыс түсіндіре алады, ғылыми-көпшілік мақалаларға, мәтіндерге аннотация және реферат жасайды; іскери корреспонденция құру. Білім алушылар қойылған мақсаттың ең үлкен тиімділігіне қол жеткізу үшін сындарлы сұхбаттың қабілеті мен дағдыларын көрсете алады. Коммуникативті жоспарды жүзеге асыруда құзыретті бола білу; арнайы мақсаттағы әдебиеттерді оқу және түсіне алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыс әдістері мен техноло-гиялары
    Несиелер: 4

    Білім алушылар әлеуметтік жұмыс технологиясының негізгі түсініктері, категориялары, түрлері, әдістері мен деңгейлері туралы білімдерін көрсете алады. Олар әлеуметтік саланың әр деңгейіндегі әлеуметтік мәселелердің дұрыс технологиялық шешімін табуды көрсете алады, әр нақты жағдайға әлеуметтік жұмыс технологиясын жобалай алады. Олар жеке адаммен, топпен, қауымдастықпен әлеуметтік жұмыстың негізгі әдістерін, өмірдің түрлі салаларында әлеуметтік жұмыс технологияларын меңгеру дағдыларын көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы мамандандырылған мектеп интернаттардағы әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 4

    Білім алушылар Қазақстан мен қазіргі қоғам тарихында әлеуметтік жетімдік құбылысының таралу себептері; мәселелерді шешудің заманауи тәсілдері және ата-ана қамқорлығынан айырылған балаларды орналастыру түрлері туралы білімдерін көрсете алады. Қазіргі қоғамның әлеуметтік-педагогикалық мәселелерін талдап, әлеуметтік жетімдіктің таралу себептерін анықтау; жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың құқықтары мен мүдделерін қорғайтын халықаралық және мемлекеттік заңнамаларға бағдар беру. Жетім балалармен және олардың микроортамасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың негізгі формалары мен әдістерін меңгергендігін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Білім алушылар Қазақстанның әлеуметтік-мәдени шарттары мен қазақ (орыс) тілінің қызмет ету ерекшеліктері, аясы, қоршаған ортасы, қарым-қатынас жағдайы, сөздік қатынасқа қатысушылардың әлеуметтік және мәртебелік рөлдері туралы білімдерін көрсете алады. Басымдық коммуникативті ниеттер мен міндеттерді анықтай алады; кәсіби қызмет саласындағы өзекті тақырыптардағы ғылыми, іскерлік, публицистикалық стильдердің мәлімдемелерін дұрыс түсіндіре алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас мәдениеті
    Несиелер: 4

    Іскери этика; қарым-қатынастың этикалық қағидалары; кәсіби іскери ортада өзін-өзі ұстау және қарым-қатынас нормалары мен ережелері; пациенттермен, науқастардың туыстарымен, әріптестерімен қарым-қатынастың этикалық стандарттары туралы білімдерін көрсету. Кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру қабілетін іскерлік этикет мәдениетінің нормалары мен ережелерін сақтай отырып түсіндіру; тұлғааралық қатынас үдерісінде өзін-өзі реттеудің қарапайым әдістерін қолдану; кәсіби іскери ортада өзін-өзі ұстау және қарым-қатынас нормалары мен ережелерін сақтауға; жанжалды жағдайларды реттеу және шешу; кәсіби іс-әрекетте тиімді қарым-қатынас дағдыларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыстағы инновациялық технологиялар негіздері
    Несиелер: 4

    Кәсіби қызметті жүзеге асыру және оған жету жолдарын таңдау барысында мақсаттарды тұжырымдау және негіздеу қабілетін көрсету; азаматтардың әлеуметтік қызметтерге, әлеуметтік көмек шараларына қажеттілігін анықтайтын жағдайлардың алдын-алуды жүзеге асыруға.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бос уақыттың рекреациялық-сауықтыру технологиясы
    Несиелер: 4

    Білім алушылар демалушылардың физикалық және рухани сауығу кезіндегі рекреациялық-сауықтыру тынығуының маңыздылығы туралы білімдерін көрсете алады, әлеуметтік белсенділікті ынталандыратын және жеке тұлғаның шығармашылық өзін-өзі танытуы үшін оңтайлы жағдайлар жасайтын бастамаларды барынша дамытады. Адамның іс-әрекеті үшін үлкен әлеуеті бар жасты, қызығушылықтарды, физикалық мүмкіндіктерді және олардың жеке қалауын ескере отырып, рекреациялық-сауықтыру іс-әрекеттерді түсінеді, мемлекеттік мекемелерде қоғамдық ұйымдармен және қоғаммен өмір мәдениетін көтеру және салауатты өмір салтын қалыптастыру бойынша жұмыс жасай алады. Оның нәтижелерін талдауға және қорытуға, жобалауға, кәсіби қызметке енгізуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Коммуникативті мәдениет негіздері
    Несиелер: 4

    Білім алушылар коммуникативті мәдениеттің негіздерінің нысаны, пәні, ерекшеліктері туралы білімдерін көрсете алады. Тұлғалық өзара әрекеттесу жағдайларын талдай, әр жағдайдан болашақта табысты қарым-қатынас жасау үшін қажетті тәжірибе ала алады. Білім алушылар кәсіби іс-әрекеттегі қолданбалы және практикалық мәселелерді шешуге арналған коммуникативті техниканы практикалық қолдану дағдыларын көрсете алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік демография
    Несиелер: 7

    Студенттер отбасылар мен әйелдерді қорғау жөніндегі ведомстволық органдардың мақсаттары мен міндеттері туралы білімдерін көрсете алады. Халықтың репродуктивтік қабілетінің әлеуметтік-саяси маңыздылығын және ҚР көші-қон саясатын аша білу қабілетін көрсету. «Ұлттық қауіпсіздік» тұжырымдамасының әлеуметтік-демографиялық негіздерін талдай алады. Этностармен және оралмандармен әлеуметтік жұмыс дағдыларын білетіндігін көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Отбасы және балалармен әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 7

    Білім алушылар отбасының қызметтері, даму кезеңдерінің ерекшеліктері және отбасының типологиясы туралы білімдерін көрсете алады. Отбасылық әлеуметтік жұмыс дағдыларының типологиясына байланысты бағдарлау қабілетін; отбасымен және балалармен әлеуметтік жұмыс технологиясын меңгеру дағдыларын көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік әл-ауқаттың заманауи теориялары
    Несиелер: 4

    Қазіргі дамудың негізгі тенденцияларының әсерінен әр түрлі әлеуметтік топтардың әлеуметтік-тұрмыстық негіздерін тарихи-мәдени тұрғыдан талдау. Психологиялық-педагогикалық білімдерді әлеуметтік, ұлттық-мемлекеттік және жеке даму мәселелерін, жеке тұлға мен қоғамның әлеуметтік әл-ауқатының мәселелерін шешу үшін қолдана білу қабілетін көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік қызметтің стандарттары мен мониторингі
    Несиелер: 4

    Білім алушылар әлеуметтік қызметтер нарығы көпфакторлы интеграцияланған жүйе ретінде көрсете алады; мемлекеттік әлеуметтік стандарттар жүйелері; олардың шет елдердегі және Қазақстандағы сипаттамалары туралы білімдерін көрсете алады. Ұлттық стандарттау жүйесін; қалыптасу ықпалдары, бағыты; халықты қорғау, жұмыспен қамту, денсаулықты жақсарту бойынша әлеуметтік стандарттар жүйесі; ең төменгі күнкөріс деңгейінің көрсеткіштері жүйесі және оларды есептеу әдістемесін сипаттай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазахстан Республикасындағы халықты әлеуметтік қорғау жүйесі
    Несиелер: 4

    ҚР әлеуметтік қамсыздандыру жүйесін реформалаудың тұжырымдамалары, функциялары, кезеңдері туралы білімдері мен түсініктерін көрсету. Ұлттық экономикадағы әлеуметтік қорғау шараларының жүйесін түсіндіре алады. Нарықтық қатынастар жағдайында халықты әлеуметтік қорғауды басқару субъектілерінің өзара іс-қимыл мәселелерін талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауыл тұрғындары арасындағы әлеуметтік жұмыстың негіздері
    Несиелер: 4

    Білім алушылар ауыл тұрғындары арасында әлеуметтік жұмыс негіздері туралы білімдерін көрсете алады. Ауыл тұрғындары арасында әлеуметтік жұмыс саласындағы негізгі терминдер мен тұжырымдамалармен жұмыс істей білу және олармен әлеуметтік жұмысты ұйымдастыру; әлеуметтік жұмысты ұйымдастыру бойынша практикалық жағдайларды шешу кезінде нормативтік құқықтық актілерді қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмысты құқықтық қамтамасыздандыру
    Несиелер: 4

    Білім алушылар құқықтық актілерді, халықаралық құжаттар мен ҚР Конституциясын, адам мен азаматтың әлеуметтік құқықтары мен бостандықтарын реттейтін нормативтік құқықтық актілерді дұрыс қолданудың тетіктері мен шарттары туралы білімдерін көрсете алады. Клиенттердің барлық санаттарына қатысты заңды қолданудың тиімділігін анықтай алады. Олар нормативтік құқықтық актілерді қолдану технологиясын меңгеру дағдыларын және халықтың әртүрлі санаттарына қатысты заңнамалық базаны іс жүзінде қолдану дағдыларын көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік саясат
    Несиелер: 4

    Студенттер өмірдің әртүрлі салаларында құқықтық білім негіздері; негізгі нормативтік құжаттар бойынша білімдерін көрсете алады. Өмірдің әртүрлі салаларында құқықтық білім негіздерін меңгеру және қолдану дағдыларын көрсете алады. Саяси, әлеуметтік және экономикалық үдерістерінде хабардар бөлу. Мәдени-ағарту жұмыстарында нормативтік құжаттардың білімін және пән саласының білімін пайдалана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жоспарлау
    Несиелер: 4

    Мемлекеттік басқару тиімділігін арттырудағы орта мерзімді жоспарлаудың рөлін сипаттай алады. Индикативті жоспарлауды ҚР тұрақты дамуға көшу тұжырымдамасын, ҚР әлеуметтік-экономикалық дамуының орта мерзімді жоспарын іске асырудың маңызды құралы ретінде түсіндіре алады; әлеуметтік-экономикалық дамуды жоспарлауды біледі; компанияның қозғалыс бағытын анықтай аоады. Ұйымдастыру мен стратегияны қалыптастыруда стратегиялық және нақты талдау жасай алады. Бизнес-жоспарлау дағдыларын түсіндіре алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік болжау мен жобалау
    Несиелер: 4

    Білім алушылар күрделі әлеуметтік үдерістер ағымының негізгі заңдылықтары, негізгі әлеуметтік қауымдастықтардың қызмет ету механизмдері, әлеуметтік-экономикалық, саяси және басқарушылық үдерістердің заңдылықтары туралы білімдерін көрсете алады. Тәжірибелік мәселелерді шешу үшін гуманитарлық және әлеуметтік-экономикалық білімді қолдана алады. Әлеуметтік проблемаларды және әлеуметтік болжау мен жобалау үдерістерін ғылыми талдау дағдыларын көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік салада социологиялық зерттеулер жүргізудің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім алушылар социологиялық зерттеулерді ғылыми ұйымдастырудың теориялық негіздері, социологиялық зерттеулерді жоспарлау тұжырымдамасы туралы білімдерін көрсете алады. Социологиялық зерттеудің негізгі әдістері бойынша дағдыларды көрсете алады. Ұйымның әлеуметтік-логикалық зерттеулерінің ерекшеліктерін талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік бейімдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Білім алушылар әртүрлі әлеуметтік қауымдастықтарға кіретін адамдардың жалпы мінез-құлық үлгілері мен іс-әрекеттері туралы білімдерін көрсете алады. Топішілік қатынастарды талдау (құрылымы, әсері, жанашырлықтары мен қақтығыстары); кәсіби күйіп қалудың ықпалдары мен шарттары; өз қызметін ретте алады. Жеке кәсіби деградацияның, кәсіби шаршаудың, кәсіби «сарқылудың» алдын алудың жаңа әдістері мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік бағдарламалар түзудің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім алушылар әлеуметтік бағдарламалардың мәні мен мазмұны туралы білім жүйесін меңгергендігін көрсете алады, олардың қызмет етуінің негізгі принциптері мен заңдылықтарының мәнін біліп, түсіне алады. Қоғам дамуының қазіргі жағдайында әлеуметтік бағдарламаларды қолданудың практикалық ерекшеліктері туралы түсінікті көрсету. Әлеуметтік бағдарламаларды әзірлеуде қолданбалы дағдыларды көрсете алады және оларды тәжірибеде қолдануға дайын болады. Әлеуметтік жағдайды және оны әлеуметтік бағдарламаларды жүзеге асыру арқылы оңтайландыру мүмкіндігін талдау және бағалауын жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік қызмет көрсетуді стандарттау
    Несиелер: 4

    Білім алушылар өздерінің кәсіби қызметінде әлеуметтік қызметтерді стандарттау мақсаттары мен міндеттері туралы білімдерін көрсете алады; әлеуметтік қызметтердің сапасын бағалаудың ұлттық стандарттары. Әлеуметтік қызметтерді көрсету, әлеуметтік қамсыздандыру және әлеуметтік көмек көрсету шараларының сапасын бағалау және бақылау шеңберін дұрыс қолдануды көрсете алады. Әлеуметтік қызмет көрсету процестерін болжау және жобалау саласындағы концептуалды негіздер мен теориялық аппаратты меңгеру дағдыларын көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті өзара ықпалдасудың теориясы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Азаматтың мүддесін білдіру және оның әлеуметтік мәселелерін шешу мақсатында әлеуметтік қызмет көрсетуге, әлеуметтік қолдау шараларына мұқтаж азамат пен әртүрлі мамандар (мекемелер) арасында сүйемелдеуін қамтамасыз ету бойынша білімін көрсете алады. Әлеуметтік қызметтер көрсету, әлеуметтік қолдау, әлеуметтік қолдау шаралары мен мемлекеттік әлеуметтік көмек көрсету, сондай-ақ әлеуметтік қызметтерге қажеттілікті тудыратын жағдайлардың алдын алу жөніндегі іс-шараларды жүзеге асыру. Олар сауалнамалар негізінде қиын өмірлік жағдайдың туындау жағдайларын бағалай алады. Мемлекет көмегін қажет ететін балалардың тұлғалық дамуы мен мінез-құлқының ерекшеліктерін зерттеу дағдыларын түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыстың экономикалық негіздері
    Несиелер: 4

    Білім алушылар әлеуметтік қызмет экономикасының негіздері; жалпы және мамандандырылған әлеуметтік қызметтердің экономикалық қызметінің ерекшеліктері туралы білімдерін көрсете алады. Халықтың әл-ауқатының динамикасын талдау; әлеуметтік көмектің негізгі параметрлерін есептеу; әлеуметтік ұйымның бизнес-жоспарын жазу. Әлеуметтік қызметтердің экономикалық қызметін талдау дағдыларын; әлеуметтік жұмыстың экономикалық тиімділік дәрежесін бағалауын көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
    Несиелер: 12

    Білім алушы пәнаралық ұжымда жұмыс істеу; есептер шығару; зерттеушілік қабілетін көрсетеді; бастамашылдық пен іскерлік рухын; пәндік білім негіздеріне тиянақты дайындықты көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік геронтология және гериатрия
    Несиелер: 6

    Білім алушылар кәсіби іс-әрекеттерді жүзеге асыру және оған жету жолдарын таңдау барысында мақсатты анықтауға қажетті негізгі ұғымдар; әлеуметтік жұмыстағы таным әдістерінің ерекшелігі туралы білімдерін көрсете алады. Азаматтардың әлеуметтік қызметтерге, әлеуметтік көмек шараларына қажеттілігін анықтайтын жағдайлардың алдын алу үшін технологияларды қолдану қабілеттерін көрсете алады; азаматтардың әлеуметтік қызметтерге, әлеуметтік көмек шараларына қажеттілігін анықтайтын жағдайлардың алдын алуды ұйымдастыру дағдыларын иеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-медициналық деонтология
    Несиелер: 6

    Олар әлеуметтік салада инновациялар енгізу, оны жеке және қоғамдық өмірдің дәстүрлі мәдениетімен үйлестіруді оңтайландырады; кәсіптік қызметті жүзеге асыру процесінде кәсіби және этикалық талаптарды сақтауға қабілетін көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік медицина негіздері
    Несиелер: 5

    Білім алушылар жеке және қоғамдық денсаулыққа әсер ететін негізгі ықпалдары; салауатты өмір салтының әлеуметтік және медициналық аспектілері; ҚР заңнамасының негіздері және Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының ұсынымдары туралы білімдерін көрсете алады. Денсаулық көрсеткіштерін, демографиялық көрсеткіштерді талдау; аурушаңдық, жарақат, мүгедектік; медициналық-әлеуметтік статистика әдістерін қолдана алады. Гигиеналық білім берудің формаларын, құралдары мен әдістерін игеру дағдыларын көрсете алады; клиенттердің мәселелерін шешу үшін денсаулық сақтау мамандарымен өзара әрекеттесе алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтау мекемелеріндегі әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    Білім алушылар ҚР денсаулық сақтау жүйесіндегі әлеуметтік жұмыстың негізгі тұжырымдамалары, әлеуметтік қызметтердің мәні, денсаулық сақтау жүйесіндегі әлеуметтік көмек шаралары туралы білімдерін көрсете алады. Денсаулық сақтау саласындағы әлеуметтік жұмыс мәселелерін талдаңыз, клиенттер арасында туындайтын әр түрлі әлеуметтік, медициналық-әлеуметтік және психологиялық проблемаларды бөліп көрсете алады. Әлеуметтік жұмыс арқылы денсаулық мәселелерінің алдын алу және алдын-алу дағдыларын көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Девиантты тәртібі бар балалармен әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    Білім алушылар девиантты жеке тұлғаның мінез-құлқын қалыптастыру тұжырымдамасының мәні туралы білімдерін көрсете алады. Тұлғаның мінез-құлқындағы ауытқудың болуын орнықтыру қабілетін көрсету; ауытқу социологиясының пәндік саласында социологиялық зерттеулерді ұйымдастыру дағдыларын меңгеру; девиацияның таралуының әлеуметтік салдары туралы ақпаратты талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аз қамтылған азаматтарды әлеуметтік қолдау
    Несиелер: 5

    Білім алушылар аз қамтылған азаматтарды әлеуметтік қорғау мен көмектің негізгі формалары мен түрлері туралы білімдерін көрсете алады. Кедейлерді әлеуметтік қорғау объектісі ретінде сипаттау, кедейлермен және табысы аздарымен әлеуметтік жұмыс. Аз қамтылған азаматтарға мемлекеттік әлеуметтік көмекті талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Асыраушшысынан айырылған және мұқтаж отбасыларды әлеуметтік қамсыздандыру
    Несиелер: 5

    Білім алушылар әлеуметтік технологияның теориялық және әдіснамалық негіздері, оның мәні, жіктелуі, әлеуметтік жұмыстың әлеуметтік-технологиялық ерекшеліктері туралы білімдерін көрсете алады. Әлсіз отбасылармен әлеуметтік жұмыс, әлеуметтік диагностика әдістерін қолдану қабілетін көрсету; әлеуметтік жұмыс тәжірибесі моделінің технологиялық ерекшеліктерін, әлеуметтік жұмыс әдістерін, олардың жіктелуін иеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұрғындарды жұмыспен қамту және оны реттеу
    Несиелер: 5

    Білім алушылар халықтың негізгі категориялары туралы білімдерін жұмыспен қамтуға және жұмыспен қамтудың негізгі көрсеткіштеріне қатысты; оның дамуындағы заманауи тенденцияларды жүзеге асырудың ұйымдастырушылық мәселелері және әлеуметтік салдары көрсете алады. Халықтың әр түрлі санаттарының жұмыспен қамтылу жағдайын бағалауға қабілеттілігін көрсете алады; халықты жұмыспен қамту құрылымы туралы ақпаратты іздеу және талдау, жұмыспен қамту саласында байқалатын құбылыстарды жалпылау және сипаттай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шиеліністану теориясы
    Несиелер: 5

    Білім алушылар әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарға төзімділік қатынасы негізінде әлеуметтік саладағы маманның конфликтологиялық құзыреттілігін қалыптастыру тұжырымдамалары, түрлері мен әдістері туралы білімдерін көрсете алады. Әлеуметтік сала маманының жанжалды болдырмау, реттеу және шешу жөніндегі командадағы қызметін талдай алады. Қақтығыстардың алдын алу, реттеу және шешу бойынша топтағы әлеуметтік сала маманының қызметін зерттеу дағдыларын көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік статистика
    Несиелер: 5

    Кәсіби іс-әрекетте жаратылыстану ғылымдарының, оның ішінде медицинаның негізгі заңдылықтарын қолдану, математикалық талдау мен модельдеу әдістерін, теориялық және эксперименттік зерттеулерді қолдану дағдыларын көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәрбие әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Азаматтардың әлеуметтік қызметтерге, әлеуметтік көмек шараларына қажеттілігін анықтайтын мән-жайлардың алдын-алу мүмкіндігін көрсету; жалпы, кәсіптік және қосымша білім беру жүйесінде білім беру қызметін жүзеге асыруға, сондай-ақ ғылыми, педагогикалық білімді қоғамдық, практикалық және білім беру қызметінде пайдалануға қатыса алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыстағы шиеленістану, еңбек дау-дамайы
    Несиелер: 5

    Білім алушылар қоғамдық және жеке өмірдегі қақтығыстардың мәні мен түрлері; заңдылықтары, әлеуметтік жұмыстағы қақтығыстардың пайда болуы мен даму ерекшеліктері туралы білімдерін көрсете алады. Әлеуметтік жұмыстағы қақтығыстардың жағдайлары мен себептерін талдау; қақтығыстарға салыстырмалы талдау жүргізу және олардың жіктемесін шығара алады. Білім алушылар білім дағдыларын, жанжалдық аспектілерді талдау және болжауын жасайды; жанжалды жағдайлардағы мінез-құлық дағдыларын көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыстағы ұйымдастыру, басқару және әкімшілік
    Несиелер: 5

    Білім алушылар ұйымдастыру мен басқарудың теориялық негіздері, әлеуметтік жұмыстағы әкімшіліктің ерекшеліктері, әлеуметтік жұмысты басқару жүйесіндегі функциялар, ұйымдық құрылымдар, әдістер, әлеуметтік қызметтердің жұмыс істеуін басқару негіздері,персоналды басқару мазмұны, әлеуметтік жұмыстағы әкімшілік туралы білімдерін көрсете алады. Білім алушылар әлеуметтік жұмыс жүйесінде ақпараттық технология әдістерін, шиеленістерді басқару технологияларын меңгеру және қолдану, құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Зейнетақымен қамтамасыздандыру
    Несиелер: 5

    Зейнетақы тағайындау, аудару, елге шолу, әлеуметтік-құқықтық негіздер механизмдерін игеру қабілетін көрсету. Азаматтардың зейнетақы құқықтары мен міндеттерін талдау; зейнетақы түрлері, нысандары; елдегі зейнетақы реформалары. Оқу үдерісі мен оқу үдерісінде зейнетақы құжаттары мен құжаттарын дайындау дағдыларын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыстағы әлеуметтік қызмет
    Несиелер: 5

    Білім алушылар әлеуметтік қауіпсіздік саласындағы әлеуметтік қызметтің теориялық негіздері туралы білімдерін көрсете алады. Жағдаяттық тұрғыдан дұрыс талдау және нормативтік құжаттарға сілтеме жасай отырып, дұрыс шешім қабылдау қабілетін көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әлеуметтік профилактика
    Несиелер: 5

    Білім алушылар ұйымдастырушылық негіздер туралы білімдерін және әлеуметтік алдын алуды жоспарлау; әлеуметтік-профилактикалық жұмыстың әдістері мен түрлері; халықтың әр түрлі санаттарымен профилактикалық жұмыс жүргізу түрлері дағдыларын көрсете алады. Әлеуметтік-профилактикалық жұмыстарды жүргізу қабілетін көрсету; халықтың әр түрлі санаттарымен профилактикалық жұмыстарды ұйымдастырады. Әлеуметтік-профилактикалық жұмыста қолданылатын негізгі әдістер мен технологиялар бойынша дағдыларын көрсете алады; алған білімдері мен дағдыларын әлеуметтік жұмыс тәжірибесінде қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Патронат және патронатты отбасымен әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    Білім алушылар әлеуметтік патронаждың негізгі категориялары мен түсініктері, әлеуметтік патронаждың қазіргі түрлері, функциялары мен технологиялары туралы білімдерін көрсете алады. Әлеуметтік патронажды жүзеге асырудың жолдары мен құралдарын орынды таңдау қабілетін көрсете алады. Жеке адамдар мен топтардың әлеуметтік жағдайының жеке ерекшеліктеріне сәйкес әлеуметтік патронаж үлгісін таңдау және негіздеу дағдыларын көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Пенитенциардлы мекемелердегі әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік қорғау саласындағы адам құқықтарын қамтамасыз етуге бағытталған әлеуметтік технологиялар мен әлеуметтік жұмыс технологияларын таңдау, дамыту және тиімді жүзеге асыру қабілетін көрсету. Азаматтардың өмір сүру жағдайларын нашарлататын немесе нашарлатуы мүмкін жағдайларды бағалау, әлеуметтік диагнозды тұжырымдау мақсатында азаматтардың жеке қажеттіліктерін айқындау және әлеуметтік қызметтерді көрсету және әлеуметтік қолдау қызметі бойынша жеке бағдарламалардың жаңа кәсіби құзыреттіліктерін алу модулін әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мемлекеттік мекемелердегі әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    Білім алушылар өмірдің түрлі салаларында құқықтық база туралы білімдерін көрсете алады. Заңнамалық және басқа да нормативтік құқықтық актілерді әлеуметтік қызметтерді көрсету, әлеуметтік қамсыздандыру, әлеуметтік көмек шаралары және азаматтарды әлеуметтік қорғауды құқықтық реттеу үшін пайдалану қабілетін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Оңалту орталықтарындағы әлеуметтік жұмыс
    Несиелер: 5

    Білім алушылар әлеуметтік оңалту тұжырымдамасы туралы білімдерін көрсете алады. Психикалық ауруды оңалту проблемасының қазіргі жағдайын анықтау дағдыларын көрсету, мүгедек балаларды, қарттарды әлеуметтік оңалту әдістерін қолдана алады; медициналық-әлеуметтік оңалту әдістерін қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON11

    Әлеуметтік жұмысты іске асыру барысында мемлекеттік-жекеменшік серіктестікті қамтамасыз ету үшін жағдайлар жасау.

  • Код ON10

    Әлеуметтік қызметтер нарығын қалыптастыру және дамыту, әлеуметтік проблемаларға назар аудару, әлеуметтік жұмыс пен оны жүзеге асыратын мамандардың оң имиджін қалыптастыру мақсатында маркетингтік технологияларды енгізуге дайын болу.

  • Код ON4

    Қазіргі заманғы ақпараттық ағындарды бағалау және бағдарлау, кәсіби қызмет саласындағы динамикалық өзгеретін құбылыстар мен процестерге бейімделу.

  • Код ON12

    Ғылыми-педагогикалық және әлеуметтік білімді әлеуметтік-практикалық және білім беру қызметінде қолдану.

  • Код ON8

    Азаматтардың әлеуметтік қызметтерге, әлеуметтік көмек шараларына қажеттілігін анықтайтын жағдайлардың алдын алуды жүзеге асыруға дайындық.

  • Код ON5

    Азаматтардың жеке қажеттіліктерін түсіндіру және өмір сүру ахуалын нашарлататын жағдайларына бағалау жүргізу.

  • Код ON9

    Әлеуметтік қызмет көрсетуді және халықты әлеуметтік қорғаудың өзге де шараларын жүзеге асыратын мамандардың, әлеуметтік қызмет көрсету ұйымдарының, қоғамдық ұйымдардың және/немесе дара кәсіпкерлердің ведомствоаралық өзара іс-қимылын және қызметін үйлестіруді іске асыру.

  • Код ON3

    Ақпараттық сауаттылыққа және цифрлық дағдыларға, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жетудің жолдарын таңдау мүмкіндігіне ие болу.

  • Код ON7

    Әлеуметтік қызметтерді көрсетуге арналған заңнамалық және басқа да нормативтік құқықтық актілерді дәйектеу.

  • Код ON2

    Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті академиялық адалдық пен парасаттылықты қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды, ғылыми және эксперименттік зерттеулердің әдістерін көрсету.

  • Код ON6

    Әлеуметтік қорғау саласындағы адам құқықтарын қамтамасыз етуге бағытталған әлеуметтік жұмыс технологияларын таңдау, дамыту және тиімді қолдану дағдыларына ие болу.

  • Код ON1

    Академиялық жазу және адалдық принциптері мен мәдениетін түсіне отырып, қоғамда және кәсіби ортада мемлекеттік тілде, орыс және шет тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау.

Top