Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03210 Кітапхана ісі в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Қазақстандағы кітапхана ісі тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы кітапхана ісінің эволюциясы туралы теориялық білімді қалыптастыру. Қазақстанда кітапхана ісінің пайда болу тарихын, негізгі кезеңдерін, даму үрдістерін, Қазақстанның кітапхана ісінің теориясы мен практикасына көрнекті кітапханатанушылар мен библиографтардың үлесін білу. Кітапхана ісінде болып жатқан үдерістерді талдаудың тарихи әдісін қолдана білу. Тарихи талдау және ойлау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Ақпараттық қоғамның даму тенденциялары мен мәнін, кітапханатану тарихы мен теориясының негіздерін білу және түсіну, кітапханаларды талдаудың жалпы моделін қалыптастыру. Кітапханатану теориясы мен әдіснамасы негізінде кітапханалық-ақпараттық қызмет туралы түсінікке ие болу. Кітапханатану саласындағы теориялық және эмпирикалық ақпаратты жинау, талдау, жалпылау әдістерімен кітапханалық-ақпараттық технологиялар саласындағы кәсіби терминологияны меңгеру, өмір бойы оқуға ынталандырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлемдік кітапханалар тарихы
    Несиелер: 5

    Отандық және шетелдік кітапхана ісінің тарихи эволюциясы туралы теориялық білімді қалыптастыру, тарихи талдау мен ойлау дағдыларын қалыптастыру. Кітапханалардың дүниежүзілік тарихының дамуының негізгі кезеңдері, үрдістері және ерекшеліктері, Еуропа, Азия, АҚШ – тағы кітапхана ісінің дамуы: Ежелгі әлем, ерте және соңғы орта ғасыр кітапханалары, ағарту дәуіріндегі кітапханалар, XIX - XXI ғғ. басындағы кітапхана ісі туралы білімді тарихи аспектіде меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абай дәуірінің тарихи-мәдени және әдеби контекстін, Абайдың өмірбаяны мен шығармашылық мұрасын сипаттайды. Қазіргі әдеби мәтіндердің көркемдік ерекшелігін зерттеу арқылы эстетикалық талғамды қалыптастырады. Тарих пен мәдениет контекстінде және негізгі әдіснамалық бағыттарды ескере отырып, әлемдік әдеби үдерісті талдау дағдыларын, түпнұсқа мен аударманы салыстырмалы талдау дағдыларын әзірлейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық мәдениет
    Несиелер: 4

    Тұлғаның ақпараттық мәдениетінің феномені, оның қазіргі қоғам өміріндегі орны мен рөлі, ақпаратты пайдаланушылардың әр түрлі топтарының ақпараттық мәдениетін кәсіби сауатты қалыптастыруға мүмкіндік беретін теориялық және әдістемелік дайындығы туралы тұтас түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кітапханатану
    Несиелер: 5

    Кітапхана арқылы кітапты, ақпаратты қоғамдық пайдалануды ұйымдастырудың теориялық негіздерін; кітапханалардың түрлік сипаттамасын; кітапхана жүйелерінің жұмыс істеу принциптері мен компоненттерін меңгеруді үйренеді. Кітапхана ісі терминологиясын, Қазақстанның кітапхана ісінің нормативтік базасын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеушінің ғылыми мәтіндерді оқуына, түсінуіне және жазуына мүмкіндік беретін тілдік құзіреттілігі. Академиялық жазылым – бұл әлемдік білім беру салаларында және ғылыми ортада кең таралған ақпараттық үдерістерді, академиялық қарым-қатынастарды, халықаралық тәжірибе алмасуларды жаңаша дамытуға бағытталған құзыреттердің дәстүрлі түрі. «Академиялық жазылым» термині әлемдік білім беру жүйесінде, әсіресе, академиялық қызметке дайындық дәрежесін, яғни университетте немесе колледжде оқуға, ғылыми-зерттеу жұмыстарымен айналысуға, сондай-ақ ақпараттық дереккөздермен байланысты кез келген кәсіби қызметпен шұғылдануға және қандай да бір құжаттарды жазуға қажетті дайындығын анықтау үшін кең қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың тұжырымдамасын, формаларын, сипаттамаларын, мағынасын және негізгі бағыттарын қарастырады; бәсекелестік тұжырымдамалары, прагматизм, ұлттық сәйкестік, эволюциялық даму, жаңа идеология. Салауатты өмір салты мен кәсіптік табысты ұйымдастырады. Болашақты жоспарлау. Сана-сезімнің ашықтығын, өзгерістерге дайындығын, ашықтықты және әлемдік үздік жетістіктерге бейімдетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.Әуезовтің өмірі мен қызметі зерттеледі; жазушының шығармашылық лабораториясын, оның өмірбаянын шығармашылық тұрғыдан талдайды; Абайтану ғылымының құрушысы ретінде; «Манас» жыршысы. М.Әуезовті көрнекті қоғам қайраткері ретінде таныстырады. Әуезовтің әдеби мұрасын әлемдік және шығыс әдебиетіне талдау дағдылары дамып келеді. Отан сүйгіштік пен елге деген сүйіспеншілікке баулыйды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кітапхананың анықтама-ізденіс аппараты
    Несиелер: 4

    Кітапхананың дәстүрлі және электронды анықтамалық-іздеу аппаратын ұйымдастыру, жүргізу, редакциялау және пайдалану саласындағы болашақ мамандардың кәсіби теориялық және практикалық дайындығымен танысу. Студенттердің анықтамалық-іздеу аппаратының негізгі құрамын құруда білім, білік және дағдысын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Мамандықтың арнайы пәндерімен біріктіру кезінде шет тілін үйрену қарастырылады. Кәсіби бағытталған шет тілін оқыту үшін оқу-әдістемелік жинақтар негізінде сөйлеу белсенділігінің барлық түрлерінде коммуникативтік дағдылар мен қабілеттер жетілдірілуде. Кәсіби қызмет саласындағы ағылшын тілінде диалог жүргізу қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәтінді талдау
    Несиелер: 4

    Оқу мәдениетін дамыту, мәтінмен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру, студенттерді әртүрлі дереккөздерден алынған ақпаратты өңдеумен байланысты кәсіби қызметке дайындау. Мәтіннің құрылымдық ұйымдастырылуын, екінші құжаттарды құрастырудың ережелері мен нормативтік талаптарын білу. Мәтіндегі негізгі және қайталама ақпаратты бөліп алу, құрылымдық ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі жанрлардың дереккөздеріне қайталама құжаттар жасау мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамыту. Кәсіби деңгейде байланыс орнату, қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайларына сүйене отырып, коммуникацияларды сауатты құру қабілетін дамыту. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде сөйлеу мінез-құлық бағдарламасын құру процесінде шығармашылыққа, инновацияға, алқалылыққа қабілеттілікті ояту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кітапханалық каталогтар
    Несиелер: 4

    Каталогтардың негізгі түрлерінің сипаттамасы, оларды ұйымдастыру, жүргізу, редакциялау және рәсімдеу мәселелері ашылады. Технологияны меңгеру .Электрондық каталогта жасау және іздеу. Жиынтық каталогтар түрлері және корпоративтік каталогтау технологиясы қарастырылған. Машинамен оқылатын каталогтауды қалыптастыру технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Библиографиятану
    Несиелер: 4

    Библиографияның әлеуметтік құбылыс ретіндегі мәні, оның қызметі мен құрылымының негізгі заңдылықтары туралы теориялық идеяларды қалыптастыру. Библиографияның мәнін, библиографиялық қызмет теориясының негіздерін, библиографияның тұжырымдамаларын, библиографиялық ресурстардың құрылымы мен ұйымдастырылуын білу библиографияның теориясы мен әдіснамасы негізінде кітапханалық-ақпараттық қызметті жүзеге асыра білу. Библиография саласындағы теориялық және практикалық ақпаратты жинау, талдау, жалпылау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кітапхананың электрондық каталогы
    Несиелер: 4

    Электронды кітапхананы құру әдістемесі мен ұйымдастыру негіздері. Кітапхананың құрылымы мен қалыптасу технологиясы, құжаттарды аналитикалық-синтетикалық өңдеу, құжаттардың библиографиялық сипаттамасының түрлері. Меңгеру: теориялық ақпаратты жинау, талдау және жалпылау әдістерін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кітапханалар мен ақпарат қызметтерінің құжаттық ресурстары
    Несиелер: 5

    Ақпараттық ресурстардың негізгі ұғымдық аппаратын, құрамын, құрылымын, қасиеттерін, олардың жіктелуін, заңнамалық және нормативтік негіздерін, ақпараттық ресурстар саласындағы мемлекеттік саясатты білу. Ақпараттық ресурстарды анықтау және талдау, жіктеу және сипаттау, берілген белгілер бойынша құжат ағынын зерделеу; ақпараттық өнімдер мен қызметтерді құру білігі. Ресурстарды сипаттау және талдау әдістерін, аналитикалық ақпараттық өнімдерді құру дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ кітабының тарихы
    Несиелер: 4

    Студенттердің отандық және шетелдік кітапхана ісінің эволюциясы туралы теориялық білімдерін қалыптастыру, тарихи талдау және ойлау дағдыларын қалыптастыру. Кітапхана ісін дамытудың негізгі кезеңдері, үрдістері мен ерекшеліктері туралы білімді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалар оқуына басшылық жасау
    Несиелер: 4

    Балалардың ақпараттық қажеттіліктерін қалыптастыру және балаларды оқуға тарту. Оқырмандардың ақпараттық қажеттіліктерін, уәждерін зерттеу және оқуға дағдыландыру. Өскелең ұрпаққа кітапханалық-библиографиялық білім беру; балалар оқуларын басқару бағытында заманауи технологиялар мен тәжірибелерді енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кітапханалық-педагогикалық қызмет көрсету
    Несиелер: 4

    Кітапханалық-педагогикалық қызметтің теориялық негіздерін, практикасы мен технологиясын, электрондық ортадағы кітапханалық-педагогикалық қызметтің ерекшеліктерін, анықтамалық-библиографиялық қызметтің педагогикалық бағытын білу, кітапхананы педагогикалық жүйе ретінде қарау. Кітапхана қызметінің педагогикалық әлеуетін пайдалана білу, "кітапхана және мектеп" жүйесінде бірлескен педагогикалық қызметті оңтайландыру. Заманауи кітапханалық-педагогикалық технологияларды пайдалану және кітапханалық-педагогикалық өнімдер мен қызметтердің маркетингі дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Электрондық кітапхананы лингвистикалық қамсыздандыру
    Несиелер: 4

    Автоматтандырылған кітапханалық-ақпараттық жүйелерді лингвистикалық қамтамасыз етуді талдауды, жобалауды және жүргізуді зерттейді. Құжаттар қорын, автоматтандырылған деректер базасын қалыптастыру, өнімдер мен қызметтердің ассортиментін игеру және ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кітапханалық ақпараттық қызмет көрсету
    Несиелер: 4

    Қызмет көрсетудің тарихи, теориялық, әдістемелік, технологиялық және ұйымдастырушылық аспектілерін, жеке пайдаланушыны, сондай-ақ әр түрлі оқырман топтары мен ұжымдарын қалыптастыру. Кітапхана-ақпараттық қызмет түрлері, оларды ұсыну технологиясы қарастырылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы кітап тарихы
    Несиелер: 4

    Ежелгі дәуірден бастап бүгінгі күнге дейінгі кітап, кітап ісі және кітап шығару тарихына заманауи көзқарас. Кітап ісін дамытудың ұлттық, технологиялық ерекшеліктері қарастырылды. Мерзімді басылымдар, кітап ісін дамыту үрдісінің механизмдері ашылды,түрлі тарихи дәуірлердегі кітап шығару ерекшеліктері көрсетілді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кітапхана қоры
    Несиелер: 5

    Студенттердің әртүрлі типтегі және типтегі кітапханалардың кітапхана қорының қызметі туралы білімдерін қалыптастырады. Кітапхана қорын модельдеу, жинақтау, есепке алу, өңдеу, орналастыру және орналастырудың нормативтік, әдістемелік, теориялық, технологиялық және басқарушылық аспектілерін зерттеу. Әр түрлі құжаттар жинақтарымен жұмыс істеу дағдыларын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Электрондық оқу
    Несиелер: 4

    Кітапхананың сыртқы және ішкі электронды ортасын, машина оқитын массивтерде ақпаратты іздеуді, әлемде электронды оқуды дамытуды, электронды оқуды және онлайн оқуды оқытуды анықтайтын факторларды білу. "Сандық оқуды" қолдана білу, оның модельдері мен нұсқалары, балалармен жұмыс тәжірибесінде оқудың психологиялық ерекшеліктері. Сандық оқу және электронды ортада жұмыс істеу, электронды құжаттар бойынша күнделікті тәжірибе дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Библиотерапия
    Несиелер: 4

    Библиотерапияның тарихы мен теориясының негіздерін, оның қазіргі жағдайын, халықтың әртүрлі категорияларымен библиотерапиялық жұмыстың негізгі принциптерін білу. Библиотерапиялық практика саласындағы негізгі білімді қолдана білу, сұраныстар мен қажеттіліктерді анықтау және сапалы қанағаттандыру, библиотерапиялық сабақтардың бағдарламаларын әзірлеу. Библиотерапиялық әсер ету әдістерін және кітапханалық-ақпараттық қызметті зерттеу және талдау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Электронды кітапхана
    Несиелер: 4

    Электрондық кітапханалармен жұмыс жасау кезіндегі теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Электрондық кітапханалардың түрлерін, электрондық-кітапханалық жүйелерді, электрондық кітапханаларды қалыптастырудың құқықтық аспектілерін, электрондық кітапханаларды ұйымдастыру және олардың жұмыс істеу принциптерін білу. Электрондық ақпараттық кеңістікте бағдарлай білу, осы саланың даму процестерін талдау. Электрондық кітапханалармен және библиографиялық деректер базасымен жұмыс істеу, электрондық кітапхана коллекциясын құру дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кітапханада бос уақытты мәдени ұйымдастыру қызметі
    Несиелер: 4

    Мәдени-демалыс қызметінің мәні мен функцияларын, жеке тұлғаның мәдени қажеттіліктерін қанағаттандыру мен дамытудың заманауи технологияларын білу. Педагогикалық мақсаттар мен міндеттер қою, тұлғаның шығармашылық дамуының жолдары мен құралдарын белгілеу, инновациялық формалар мен әдістерді анықтау, бағалау және іске асыруға қатысу білігі. Білім беру және мәдени–ағарту бағдарламаларын іске асыру әдістемесін, пайдаланушылардың әртүрлі санаттарымен шығармашылық қарым-қатынас әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кітапханашының кәсіби этикасы
    Несиелер: 4

    Кітапханашының кәсіби этикасының нормативтік аспектілерін зерттейді, оның ішінде практикалық ұсыныстар мен адамгершілік қарым-қатынас нормаларын қарастырады, "кітапханашының кәсіби этикасының Кодексі"негізінде ауызша және ауызша емес және сөйлеу қарым-қатынас формалары талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кітапханашының педагогикалық шеберлігі
    Несиелер: 4

    Педагог-шебердің қалыптасуына ықпал ететін психологиялық-педагогикалық негіздерді, педагогикалық шеберлік компоненттерін және олардың сипаттамаларын, педагогикалық техника элементтерін және оларды игеру жолдарын, жетілдіру алгоритмін білу. Өз қабілеттерінің деңгейін, жеке және кәсіби қасиеттерін талдай білу, практикалық жағдайда біліммен жұмыс істеу, өзін-өзі бақылау, интроспекция дағдыларын дамыту. Педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде педагогикалық шеберліктің мәні туралы білім жүйесін, педагогикалық қарым-қатынас технологиясын меңгеру және кәсіби қызметте қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдениет және өнер салаларының кітапханалық-ақпараттық ресурстары
    Несиелер: 5

    Мәдениет және өнер саласында электрондық библиографиялық ресурстарды құру және пайдалану, ғылыми-практикалық білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру. Кітапхана сайттарында ұсынылған жеке және сыртқы электрондық ақпараттық ресурстардың ассортименті. Музей және кітапхана қорларының сипаттамасы, мәдениет және өнер ұйымдарының архивтері мен дерекқорлары, БАҚ-тағы мақалалар мен рецензиялар, афишалар, буклеттер және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кітаптану
    Несиелер: 6

    Қазақстанның кітап басылымдарының түрлері мен типтері, баспалардың типологиялары, кітап басылымдарының өнімдері жүйесі туралы түсінік қалыптастыру. Кітап және кітап ісінің құрамын, құрылымын, табиғатын, мәнін, функцияларын білу. Кәсіби қызметте кітап пен кітап ісінің мәнін теориялық түсінуді қолдана білу. Зерттеу немесе практикалық кітаптану қызметінде әдеби көздермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік желілер және БАҚ
    Несиелер: 6

    Арнайы техникалық құралдардың көмегімен, кез келген тұлғаларға әртүрлі мәліметтерді ашық жариялауға арналған әлеуметтік мекемелер. Сарапшылар олардың мынадай ерекше белгілерін атап көрсетеді: жариялылық, яғни тұтынушылардың шексіздігі; арнайы техникалық құралдардың, аппаратуралардың болуы; ақпарат таратушының (коммутатор) қабылдаушыға біржақты ықпалы; тұтынушы аудиторияның тұрақсыз әркелкілігі. Қоғамның өмір сүруін қамтамасыз етудегі БАҚ-тың рөлі зор.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құжаттарды индекстеу және рефераттау
    Несиелер: 5

    Жергілікті және жаһандық компьютерлік желілерде ақпаратты іздеу және өңдеудің ақпараттық-аналитикалық жүйесі әзірленді. Компьютерлік желілерде ғылыми-техникалық ақпаратты іздеу және рефераттау жүйесін меңгеру. Мәтіндік құжаттарды индекстеу. Ақпараттық сөйлемдер мен кілт сөздерді анықтау мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құжаттарды аналитикалық-синтетикалық өңдеу
    Несиелер: 5

    Ақпаратты аналитикалық-синтетикалық өңдеу саласында жүйелі білімді қалыптастыруды, технологиялар мен әдістемелерді игеруді қарастырады. Ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын, ақпаратты басқару құралы ретінде компьютермен жұмыс істеу дағдыларын пайдалануды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Салалық ақпараттық ресурстар
    Несиелер: 5

    Кәсіби ақпаратты іздеу және қайта өңдеу үшін ақпараттық технологиялар әдістері мен құралдарын пайдалану білімі мен дағдыларын қалыптастырады. Ақпараттық нарық субъектілерінің кәсіби ақпараттық қажеттіліктерін қанағаттандыру. Мәліметтер базасын құру үшін ақпаратты жинау және өңдеу әдістерінің жолдары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстандағы архив ісінің тарихы

    Архивтердің пайда болу тарихы және әртүрлі тарихи дәуірлерде қайта құру саласындағы білімді қалыптастыру, отандық архивтердің эволюциясын, құрамын, құрылымы мен мазмұнын зерттеу, Қазақстандағы архивтік реформалар жобаларының мазмұнымен танысу. Архивтерді құпиясыздандырудың теориялық аспектілерін, Қазақстанның ірі архивтерінің құрылымын, құжаттардың негізгі кешендерінің құрамы мен мазмұнын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құжаттану
    Несиелер: 6

    Құжаттанудың теориялық негіздерін, құжаттаудың міндеттері, тәсілдері мен құралдарын, тасымалдағыш типтерін жіктеуді, құжаттардың құрылымын және оларды ресімдеуге қойылатын нормативтік талаптарды білу. Мақсатына, мазмұнына және түріне байланысты кез келген тасымалдаушыда құжаттарды құрастыру, электрондық құжаттарды басқару, оларды сақтау, талдау және ұжымдық қол жеткізуді ұйымдастыру әдістері мен құралдарын пайдалану білігі. Стандарттармен жұмыс істеу, оларды құрастыру және рәсімдеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Архивтану
    Несиелер: 4

    Архивтану саласында теориялық білімді және Қазақстан Республикасы архив қорының құжаттарын сақтау, есепке алу, жинақтау негіздерін практикалық іскерлікті қалыптастыру. Архивтану аппараты ұғымдарын, құжаттану, кітапханатану, библиографтану пәндерімен өзара байланысын білу. Архивтік құжаттармен жұмыс істеудің барлық технологиялық процестерінде архивтанудың әдістемелік негіздерін қолдана білу. Архив құжаттарымен жұмыс істеу дағдысын, жеке шығу құжаттарын жинақтау және пайдалануды ұйымдастырудың принциптері, әдістері мен нормаларын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кітапханалық-библиографиялық зерттеулер
    Несиелер: 4

    Әр түрлі әдістердің көмегімен ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгеру. Дағдыларын меңгеру : ғылыми зерттеудің мәні мен әдістерін; әлеуметтік, психологиялық-педагогикалық және маркетингтік зерттеулерді жүргізу. Эмпирикалық ақпаратты зерттеу , талдау, жинау және өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Археография
    Несиелер: 4

    Қазақстандағы археографиялық ойдың даму тарихымен, оның негізгі кезеңдерімен, даму заңдылықтарымен және отандық археографияның қазіргі жағдайымен танысу. Негізгі археографиялық түсініктерді, құжаттық жарияланымды дайындау негіздерін білу. Әдебиеттер мен дереккөздерді өз бетінше іздеу, жарияланымның ғылыми-анықтамалық аппаратын құрастыру білігі. Жазбаша тарихи дереккөздермен жұмыс істеу әдістерін, аналитикалық шолуларды, құжаттық жарияланымдарды дайындау, археографиялық өңдеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақпараттық зерттеулер негіздері
    Несиелер: 4

    Кітапханада ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру дағдыларын меңгеру. Ақпараттық зерттеулердің мәні мен әдістемесі. Зерттеу жобалары мен бағдарламаларына, ғылыми конференцияларға қатысу. Зерттеу жобалары үшін ғылыми ақпаратты жинау, өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақпараттық өнімдер мен қызметтер
    Несиелер: 4

    Ақпараттық-аналитикалық өнімдер мен қызметтердің саналуан түрлерін дайындау және пайдалану әдістемесін игеру. Ақпараттық өнімді өндірушілер мен тұтынушылардың сипаттамаларын, олардың негізгі түрлерін, оларды құру технологиясын білу. Ақпараттық нарықты талдай білу және ақпараттық өнімдерді дайындау кезінде бәсекелестерді, клиенттерді және әлеуетті серіктестерді анықтау, жеке ақпараттық өнімдер мен қызметтерді құру мүмкіндігі. Ақпараттық-талдау өнімдерін маркетингтік зерттеу, шолу - талдау өнімдері мен қызметтерін дайындау технологиясын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан библиографиясы
    Несиелер: 4

    Қазақстандық кітапханатану мен библиографияның мәні, оның қызмет етуінің негізгі заңдылықтары. Библиографиялық өлкетанудың негізгі тарихи кезеңдері. Кітапхананың электронды библиографиялық өлкетану өнімдерінің сипаттамасы. Өлкетану бойынша қазіргі заманғы ақпараттық мәліметтер базасында бағдарлану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кітапхананың библиографиялық қызметі
    Несиелер: 4

    Кітапхананың библиографиялық қызметінің ұйымдастырылуын, құрылымын, негізгі түсініктері мен әдістерін, библиографиялық қызмет көрсету әдістемесін және библиография технологиясын білу. Библиографиялық анықтамалардың барлық түрлерін орындай білу, библиографиялық тізімдер, көрсеткіштер, шолулар жасау, қолда бар техникалық құралдар мен автоматтандырылған жүйелерді пайдалана білу. АІА кітапханасымен практикалық жұмыс, библиографиялық іздеу, кітапхананың библиографиялық қызметіне әкімшілік-басқару және ғылыми-әдістемелік басшылық жасау дағдыларын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
    Несиелер: 12

    Бұл қосымша білім беру бағдарламасы, пәндері қосымша құзыреттілік қалыптастырады. пәнаралық және құзыреттілікті кеңейту; кішігірім шеңберде оқылатын пәндер дипломға енгізіледі, сондықтан оны жұмыс берушілер бағалайды; арнайы дүниетаным қалыптастырады («мектепке емес, өмірге үйрету!»)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кітапханалардың заманауи жарнамалық технологиясы
    Несиелер: 4

    Жарнаманың теориялық, психологиялық, коммуникативтік және технологиялық негіздерін меңгеру арқылы кітапханалық- ақпараттық қызметте жарнама технологияларын пайдалана білу, кітапхана мекемелеріндегі жарнама қызметінің тиімділігін ұйымдастыру және бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кітапханалық-ақпараттық қызмет маркетингі
    Несиелер: 4

    Маркетинг теориясының ережелерін, кітапханалық-ақпараттық өнім маркетингінің мәнін, кітапханалық-ақпараттық тәжірибеде қолданылатын маркетинг түрлерін, кітапхана жұмысын маркетингтік жоспарлаудың ерекшеліктері мен негізгі түсініктерін білу. Кітапханалық-ақпараттық қызметтер нарығында зерттеулер жүргізе білу, маркетингтік ақпарат көздерін анықтау, маркетингтік коммуникацияларды, кітапхана ассортиментін жобалау. Кітапханалық құбылыстарды талдау, ақпараттық нарық субъектілерінің ақпараттық қажеттіліктерін зерттеу кезінде экономикалық терминдерді пайдалану дағдысы бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кітапханалық библиографиялық өлкетану
    Несиелер: 4

    Кітапханалық-библиографиялық өлкетану бойынша кітапхана қызметінің негізгі бағыттары қарастырылды. Кітапханалардың іздеу-өлкетану жұмыстарының түрлері мен әдістері. Өлкетану ресурстарының ерекшелігі, өлкетану ресурстарын тұтынушылар тобы және олардың қажеттіліктерін қалыптастыру ерекшеліктері. Өлкетану бойынша деректер қорын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлемдік библиография
    Несиелер: 4

    Өзіндік ерекшеліктері мен даму заңдылықтары бар әлемдік библиографияның пайда болуы мен қалыптасуы туралы түсінікке ие болу; шет елдердің ұлттық библиографиясының қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын білу; библиографиялық жұмыста кәсіби шеберлік пен дағдыларды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Деректану
    Несиелер: 4

    Деректану теориясының негіздерін, деректану зерттеулерінің әдістерін, дереккөздердің түрлерін, олардағы ақпараттың ерекшеліктерін және оны кәсіби қызметте одан әрі пайдалану мүмкіндіктерін білу. Деректанулық талдау мен синтезді жүзеге асыра білу, дереккөздерді жіктеу. Деректанудың ұғымдық аппаратын, ресми ақпаратты қорыту, талдау және молықтыру қабілетін; тарихи-кітапханалық құбылыстарды деректанулық талдау дағдыларын, теориялық білімді және деректанулық зерттеу әдістерін практикада пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кітапханалық коммуникация
    Несиелер: 4

    Кітапханалық коммуникацияларды басқару теориясын, әдістемесін және ерекшеліктерін зерттеу, кітапханалық қарым-қатынас құрылымын талдау, кітапханалық ортада іскерлік қарым-қатынасты ұйымдастыру ерекшеліктері. Тұлғааралық қарым-қатынастың стильдерін, технологияларын және формаларын игеру. Пайдаланушылардың әртүрлі топтарына кітапханалық– ақпараттық қызмет көрсетуде психологиялық– педагогикалық тәсілдер мен әдістерді пайдалану. Ішкі ұйымдастырушылық коммуникацияны тиімді жүзеге асыра білу. Пайдаланушылармен кітапханалық қарым-қатынастың ұтымды формалары дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел кітапханаларында кітапханалық қызмет көрсетудің инновациялық формалары
    Несиелер: 4

    Кітапхана пайдаланушыларының әр түрлі тұтынушылары үшін кітапханалық-ақпараттық қызмет көрсетудің қалыптасуы, дамуы және қазіргі жағдайы туралы түсінік қалыптастыру. Оқу саласындағы ұлттық саясатты ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін білу. Балалар мен ересектерді оқуды қолдау бағдарламалары саласында арнайы білімді меңгеру. Алдыңғы қатарлы шетелдік тәжірибені зерттеу барысында алынған формалар мен әдістерді практикада шығармашылықпен қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Пән мен тілді біріктіре оқыту
    Несиелер: 4

    Тілдерді оқытудағы құзыреттілік тәсіл шеңберінде пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту технологиясының қалыптасуы және дамуы. Кәсіби және міндетті шешу құралы ретінде шет тілін қолдану жағдайының моделі. Контекстік оқыту. Қағидаттар мен базалық элементтер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықаралық кітапханалық-библиографиялық ынтымақтастық
    Несиелер: 4

    Халықаралық ынтымақтастықтың пайда болу және қалыптасу тарихының сипаттамасы оның қазіргі жағдайы. Курстың мақсаты-халықаралық кітапханалық байланыстарды дамыту бойынша арнайы біліммен қамтамасыз ету. Өз еліндегі, өңірдегі және әлемдегі мемлекетаралық ынтымақтастық объектісі ретінде кітапхана туралы түсінік қалыптастыру. ИФЛА, ЮНЕСКО, ФИД, ИСО халықаралық ұйымдары қызметінің сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кітапхана қызметін инновациялық-әдістемелік қамтамасыз ету
    Несиелер: 4

    Әдістемелік мониторинг, кітапханалардың талдамалық қызметі, кітапханашыларға консультативтік-әдістемелік көмек көрсету, инновациялық қызмет, кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау, басқа жүйелердегі кітапханаларға әдістемелік көмек көрсету, кітапханалармен әдістемелік жұмысты үйлестірудің негізгі бағыттарын зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Автоматтандырылған кітапханалық-ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Ақпаратты алу, сақтау, қайта өңдеу әдістері, тәсілдері мен құралдарын, ақпаратты басқару құралы ретінде компьютермен жұмыс істеу дағдысын зерттейді; құжаттар қорын, автоматтандырылған деректер қорын қалыптастырады,олардың пайдаланылуы мен сақталуын қамтамасыз етеді, пайдаланушыларға ақпарат жасау және ұсыну қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кітапханалық ақпараттық қызметті стандарттау
    Несиелер: 5

    Кітапхана үрдісінің объектілеріне қойылатын бірыңғай нормаларды, ережелерді,талаптар мен сипаттамаларды белгілеу жөніндегі қызметпен танысу. МСТ 7.55-99 СИБИД қолдану білімін меңгеру.Кітапханада технологиялық үрдістерді ресімдеуге қойылатын талаптарды оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Балалар және мектеп кітапханаларының кітапханалық-ақпараттық қызметі
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдерге арналған салалық тақырыптағы әдебиеттің ерекшеліктерін меңгеру; даму тарихын, балалар мен жасөспірімдерге арналған салалық тақырыптағы әдебиеттің негізгі кезеңдерін зерделеу. Салалық мәтіндерді бағалау және талдау дағдыларын қалыптастыру. Балалардың ақпараттық мәдениетін арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кітапханалық ақпараттық қызметті нормативті-құқықтық қамсыздандыру
    Несиелер: 5

    Студенттердің заңнамалық және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру арқылы білім алушылардың табысты әлеуметтенуіне ықпал ету. Кітапхана саласындағы өзінің кәсіби қызметінде нормативтік - құқықтық құжаттардың негіздерін қолдану,тиімді жүйені қолдау, құжаттамалық қамтамасыз ету..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кітапханалық-ақпараттық қызметінің менеджменті
    Несиелер: 5

    Кітапханалық-ақпараттық қызметті басқарудың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларының жүйесін қалыптастыру, кітапхананың материалдық, қаржылық және кадрлық ресурстарын басқару әдістеріне оқыту. Менеджмент принциптері мен заңдылықтары негізінде кітапханалық-ақпараттық қызметті басқару саласында білім мен дағдыларды игеру. Басқару әдістерін қолдану, ағымдағы жоспарлау мен есептілікті ұйымдастыру, басқарудың әлеуметтік-психологиялық тәсілдерін, әдістемелік сүйемелдеу әдістерін қолдану білігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кітапханалардың ақпараттық технологиялары
    Несиелер: 5

    Кітапханалық қызмет көрсетуде электрондық технологияларды қолдануды талдау бойынша жаңа білім мен дағдыларды қалыптастыру. Электрондық технологияларды пайдалана отырып кітапханалық қызмет көрсету; Интернет, сервистердің коммуникативтік құралдарын пайдалана отырып, қашықтықтан пайдаланушыларға қызмет көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Балалар кітапханасы зияткерлік-бос уақыт орталығы ретінде
    Несиелер: 5

    Кітапханалармен ұсынылатын бос уақыт қызметінің спектрін қалыптастыруға мүмкіндік беретін балалар кітапханаларының бос уақыт қызметінің зияткерлік құрамдас бөлігі мәселесі қарастырылады. Әр түрлі коммуникативтік, ойын, креативті, дамытушы ойын технологиялары талданады. Оқырмандарды кітапханаға тартудың мәнерлі құралы ретінде ойындардың ерекшеліктері анықталады. Балалар кітапханаларының тарихи-теориялық негіздерін, жұмыс істеу тәжірибесін және интеллектуалды-бос уақыт қызметінің технологиясын талдау дағдылары дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кітапханадағы жоба қызметі
    Несиелер: 5

    Кітапханалардың гранттық қызметінің пайда болуы мен қалыптасу тарихымен танысу; кітапхана ісіндегі инновациялық технологияларға оқыту; консультациялық қызметке дайындық. Жобалық басқару негіздерін оқу, жоба түрлерін талдау, зерттеу, рефлексивті, өзін-өзі бағалау дағдылары мен біліктерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON10

    мемлекеттік саясаттың басымдықтарына сәйкес әлемдік тәжірибені пайдалана отырып, инновациялық бағдарламалар мен жобаларды іске асыруға қатысу;

  • Код ON12

    кәсіби стандарттар мен кәсіби этика нормаларын қолдану дағдыларын меңгере отырып, жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу; өзін-өзі бағалау, өзінің кәсіби мінез-құлқының ерекшеліктерін сыни талдау.

  • Код ON7

    автоматтандырылған кітапханалық-ақпараттық жүйелерде (АКАЖ) технологиялық процестерді өңдеу дағдылары мен іскерлігін меңгеру, АКАЖ бағдарламалық-техникалық қамтамасыз етуді басқару, электрондық каталогты, электрондық коллекцияларды, дерекқорларды, кітапханалық сайттарды жобалау және құру, кітапханалық компьютерлік желілерді әкімшілендіру;

  • Код ON2

    дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, академиялық адалдық пен парасаттылықты қалыптастыру негізінде әлеуметтік - мәдени, кәсіби дамуды, теориялық және эксперименттік зерттеулердің, әдістерін көрсету.

  • Код ON5

    кітапхана пайдаланушыларына әртүрлі форматтағы ақпараттық және құжаттық ресурстарды ұсына отырып, сақтау, цифрландыру жұмыстарын жүзеге асыру;

  • Код ON1

    академиялық жазу және адалдық принциптерін қолдана отырып, кәсіби ортада және қоғамда тілдердің үштұғырлығын қолдану;

  • Код ON11

    кітапхана - ақпараттық саладағы заңнамалық және нормативтік-құқықтық актілер негізінде менеджмент технологияларын, кітапхана-ақпараттық өнімдер мен қызметтер нарығын дамыту үшін маркетингтік цифрлық коммуникацияларды қолдану;

  • Код ON8

    интерактивті психологиялық-педагогикалық құралдарды, кітапханада мәдени-демалыс, білім беру және ағартушылық іс-шараларын әзірлеу технологиясы мен әдістемесін қолдана отырып, пайдаланушылардың әртүрлі жас категорияларына кітапханалық-ақпараттық, библиографиялық қызмет көрсетуді жүзеге асыру;

  • Код ON3

    кәсіби қызметте кітапханатану, библиографтану, кітаптану және археографиялық зерттеулерді іске асырудың негізгі бағыттары мен ерекшеліктерін пайдалану;

  • Код ON9

    пайдаланушылардың әртүрлі топтары үшін сандық ортада кітапханалық-ақпараттық қызметтер мен өнімдердің ассортиментін ұсыну;

  • Код ON6

    кітапханалық-ақпараттық технологияның коммуникативтік форматтары мен лингвистикалық құралдарын пайдалана отырып, құжаттарды аналитикалық-синтетикалық өңдеуді дәстүрлі және автоматтандырылған режимде жүзеге асыру;

  • Код ON4

    ғылыми объективтілік, өңірлік, мәдени және ғылыми мұраға қызығушылықты дамыту қағидаттарын басшылыққа ала отырып, кітап, кітапхана және архив ісі саласындағы жетістіктерді талдау;

Top