Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03211 Кітапханалық-педагогикалық қызмет в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Ақпараттық қоғамның даму тенденциялары мен мәнін, кітапханатану тарихы мен теориясының негіздерін білу және түсіну, кітапханаларды талдаудың жалпы моделін қалыптастыру. Кітапханатану теориясы мен әдіснамасы негізінде кітапханалық-ақпараттық қызмет туралы түсінікке ие болу. Кітапханатану саласындағы теориялық және эмпирикалық ақпаратты жинау, талдау, жалпылау әдістерімен кітапханалық-ақпараттық технологиялар саласындағы кәсіби терминологияны меңгеру, өмір бойы оқуға ынталандырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар кітабының жалпы тарихы
    Несиелер: 5

    Әлемдік балалар кітабының пайда болуының, дамуының және қызмет етуінің теориялық негіздері мен заңдылықтарын; балалардың кітапханалық-ақпараттық ресурстарын қалыптастыру және пайдалану жүйесін, құжаттық мұраны сақтауды білу. Балалар кітабы, кітап ісі және кітап шығару тарихын, балалар баспалары мен кітап ісінің ұлттық, технологиялық даму ерекшеліктерін талдай білу. Әр түрлі тарихи дәуірлердегі кітап шығару процесінің периодизациясы мен механизмдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кітаптану
    Несиелер: 5

    Әр түрлі дәуірлердегі кітаптану мен кітап шығаруды дамытудың негізгі бағыттарын, ірі кітап шығарушылардың есімдері мен шығармашылық мұрасын, жаңа заманауи баспалардың қызметін, оқу-педагогикалық кітаптардың типологиясын білу. Өткен және қазіргі заманғы баспагерлердің қызметіне баға бере білу, қазіргі кітап ағымында бағдарлай білу. Қазіргі заманғы балалар және оқу-педагогикалық баспалардың жіктеу принциптері мен репертуарын меңгеру, баспалардың тақырыптық жоспарларына, каталогтарына, прайс-парақтарына бағдарлану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Академиялық жазудың негіздерін, жалпы принциптері мен құрылымын білу, академиялық сауаттылық, оның түрлері, академиялық мәтіндері туралы түсініктерге ие болу. Күрделі ғылыми мәтіндерді оқи, түсіне және жаза білу, академиялық мәтіндер құрылымының ерекшеліктерін меңгеру және осы білімді өзінің зерттеу тақырыптарын әзірлеуге қолдана білу. Академиялық хатты рәсімдеудің базалық дағдыларын меңгеру және ғылыми мәтін этикасының ережелерін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кітапханалық каталогтар
    Несиелер: 4

    Балалар мен мектеп кітапханаларындағы каталогтардың негізгі түрлері мен нысандарын, каталогтар жүйесінің құрамы мен функцияларын және каталогтарды ұйымдастыру, жүргізу және редакциялаудың негізгі процестерін білу. Пайдаланушыларды каталогтар мен картотекалар жүйесі туралы ақпараттандырудың түрлі нысандары мен әдістерін пайдалана білу. Электрондық каталогтар мен картотекалар жүйесін ұйымдастыру, жүргізу және редакциялау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.О. Әуезовтің өмірі мен шығармашылығын білу; шығарманың мазмұнына жазушының шығармашылық зертханасы, Абайтану ғылымының негізін қалаушы; "Манас" жырының зерттеушісі ретіндегі өмірбаянына талдау жасайды. М. Әуезовпен көрнекті қоғам қайраткері ретінде танысу. Әлемдік және Шығыс әдебиеттеріндегі М. Әуезовтің әдеби мұрасын талдау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Пән Абай дәуірінің тарихи-мәдени және әдеби контекстін, Абайдың өмірбаяны мен шығармашылық мұрасын сипаттайды. Қазіргі заманғы әдеби мәтіндердің көркемдік ерекшелігін зерттеу арқылы эстетикалық талғам қалыптастырады. Тарих және мәдениет контекстінде және негізгі әдіснамалық бағыттарды ескере отырып, әлемдік әдеби үдерісті, түпнұсқа мен аударманы салыстырмалы талдау дағдыларын әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кітапхананың анықтама-ізденіс аппараты
    Несиелер: 4

    Әр түрлі типтегі және түрдегі кітапханалардағы анықтамалық-іздеу аппаратын, әмбебап ақпараттық ресурстардың құрылымы мен мазмұнын, анықтамалық және библиографиялық құралдар қорын, каталогтар мен картотекаларды, библиографиялық құралдардың электрондық базаларын білу. Кітапхана каталогын, анықтамалық деректер базасын, анықтамалық-іздеу жүйелерін құру, жүргізу, пайдалану бойынша операцияларды жүзеге асыру білігі. Анықтамалық-іздестіру аппаратын пайдалану және басқару, анықтамалық және библиографиялық басылымдарды пайдалану технологияларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кітапханатану
    Несиелер: 5

    Кітапхана ісінің теориясы мен ұйымдастырылуын, кітапхана жүйесінің қалыптасу, даму, жұмыс істеу принциптерін; әлемдік және отандық кітапханатанудың даму кезеңдерін; кітапханалық-ақпараттық қызметтің әдіснамасын, әдістемесін; кітапханатанудың қазіргі заманғы тұжырымдамаларының негізгі ережелерін; ҚР кітапханаларының типологиясы мен жүйесін білу. Кітапханалардың міндеттерін жалпымемлекеттік міндеттермен байланыстыра білу; алынған теориялық білімдерін қойылған ғылыми-қолданбалы мәселелерді шешуге қолдана білу; кітапханатану бойынша әдебиеттерді іздеу, талдау және синтездеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың тұжырымдамаларын, нысандарын, белгілерін, ерекшеліктерін, маңызы мен негізгі бағыттарын; бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, ұлттық бірегейлік, эволюциялық даму, жаңа идеология ұғымдарын білу. Салауатты өмір салтын ұйымдастыру және кәсіби жетістік. Өз болашағын жоспарлайды. Сананың ашықтығы, өзгерістерге дайындық, үздік әлемдік жетістіктерге ашықтық және қабылдағыштық дағдыларын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи педагогика
    Несиелер: 4

    Педагогиканың ұғымдық-терминологиялық аппаратын, білім беруді дамытудың негізгі бағыттары мен перспективаларын, білім беру сапасының проблемаларын шешудің тәсілдерін, тәрбие мен оқытудың заманауи идеялары мен тұжырымдамаларын білу. Қазіргі білім беру проблемаларын бағдарлай білу; педагогикалық мәселелерді шешуге қажетті ақпаратты табу, талдау; нақты педагогикалық жағдайларды талдау. Тәрбие мен оқыту міндеттерін қою, оларды білім беру сатысына қатысты нақтылау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Библиографиятану
    Несиелер: 4

    Отандық және әлемдік библиографиялық теорияның, тарих пен тәжірибенің, терминологияның, ұйымдастыру құрылымының іргелі негіздерін білу. Библиографиялық қызметті дамытудың заңдылықтары мен перспективалары туралы талдау, салыстыру және қорытынды жасау, библиографиялық өнімді классификациялау, анықтамалық және библиографиялық басылымдарды пайдалану, пайдаланушылардың сұраныстары бойынша іздеу жүргізу; ақпараттық іс-шаралар дайындау білігі. Библиографиялық ақпаратты типтеу және жіктеу, библиографиялық қызметті талдау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Шет тілін мамандықтың арнайы пәндерімен интеграцияда оқыту қарастырылады. Кәсіби бағытталған шет тілін үйренуге арналған оқу-әдістемелік жиынтықтар негізінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде коммуникативтік дағдылар мен іскерліктер жетілдіріледі. Кәсіби қызмет саласында ағылшын тілінде диалог жүргізу қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Библиографиялық эвристика
    Несиелер: 4

    Қазіргі заманғы ақпараттық қоғамды дамытудағы ақпараттың мәні мен мағынасын, оны алу, сақтау және өңдеу әдістерін, тәсілдері мен құралдарын; электрондық және қағаз каталогтардағы іздестіру жұмысының негіздерін білу. Әр түрлі ақпараттық көздерден ақпарат іздей білу және күнделікті жұмыста қолдану. Ақпаратты іздеу әдістерін, ақпараттық қоғамның дамуындағы ақпараттың мәні мен мағынасы туралы теорияны меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы педагогика негіздері
    Несиелер: 4

    Арнайы педагогиканың теориялық негіздерін педагогиканың құрамдас бөлігі ретінде білу, шектеулі өмір мүмкіндіктері жағдайында тұлғаны дамыту, оқыту және тәрбиелеудің педагогикалық заңдылықтары. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға қызмет көрсетудің жаңа әдістерін, құралдарын, нысандарын, жүйелерін әзірлеу үшін психологиялық-педагогикалық білімді қолдана білу; арнайы-педагогикалық практиканың негізгі үрдістерін талдау және зерделеу. Арнайы-педагогикалық қызметтің негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамыту. Қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайына сүйене отырып, кәсіби деңгейде байланыс орнату, коммуникацияны сауатты құру қабілетін дамыту. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде сөйлеу мінез-құлық бағдарламасын құру процесінде шығармашылыққа, инновацияларға, алқалылыққа қабілеттілікке баулу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
    Несиелер: 4

    Негізгі психологиялық терминологияны білу, даму психологиясының пәні, міндеттері мен әдістері, даму процестерінің негізгі заңдылықтары мен жеке ерекшеліктері туралы жалпы түсінікке ие болу. Педагогикалық іс-әрекетке психологиялық талдау жасай білу; қазіргі қоғамда болып жатқан әлеуметтік процестер, теориялық ғылыми білімді күнделікті өмір практикасына көшіру. Психологиялық диагностиканың заманауи әдістерімен жұмыс істеудің белгілі бір дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физиология және оқушылардың дамуы
    Несиелер: 4

    Балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері, танымдық және оқу іс-әрекетінің негізгі психофизиологиялық механизмдері туралы білім. Кәсіби қызметтегі теориялық және эксперименттік зерттеудің негізгі әдістері мен тәсілдерімен білім алушылардың физикалық және функционалдық жағдайын бағалау білігі. Оқушылардың физиологиялық жағдайын бағалау үшін кәсіби қызметтегі теориялық және эксперименттік зерттеудің негізгі әдістерін, қабылдау құралдарын және тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кітапханалар мен ақпарат қызметтерінің құжаттық ресурстары
    Несиелер: 5

    Ақпараттық ресурстардың негізгі ұғымдық аппаратын, құрамын, құрылымын, қасиеттерін, олардың жіктелуін, заңнамалық және нормативтік негіздерін, ақпараттық ресурстар саласындағы мемлекеттік саясатты білу. Ақпараттық ресурстарды анықтау және талдау, жіктеу және сипаттау, берілген белгілер бойынша құжат ағынын зерделеу; ақпараттық өнімдер мен қызметтерді құру білігі. Ресурстарды сипаттау және талдау әдістерін, аналитикалық ақпараттық өнімдерді құру дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс әдебиеті
    Несиелер: 4

    Орыс классикалық және қазіргі заманғы әдебиеті тарихының негіздерін, көрнекті жазушылар мен ақындардың шығармалары мен олардың творчествосын, әдеби процесті сипаттаудың әдіснамалары мен негізгі тұжырымдамаларын, әдебиеттану ғылымының жетекші бағыттарын білу. Кітапхана қызметінде әдебиет саласындағы білімді пайдалана білу. Теориялық және эмпирикалық ақпаратты жинау, талдау, жалпылаудың заманауи әдістерін, мәтіндерді оқу және атрибуция, салыстыру, жіктеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ әдебиеті
    Несиелер: 4

    Қазақ әдебиетінің мазмұнын, тарихи-әдеби үдерістің негізгі заңдылықтарын және әдеби бағыттардың ерекшеліктерін, ұлттық әдеби дәстүрлердің ерекшеліктерін; негізгі теориялық-әдеби ұғымдарды, кейбір теориялық-әдеби проблемаларға көзқарастардың алуан түрлілігін білу. Қазақ әдебиетінің даму үрдісін бағалай білу, мәдениеттің өзара байланысын ұғыну, әдеби шығармалардың мазмұнын жаңғырту, көркем әдебиетті Қазақстанның қоғамдық өмірі мен мәдениетімен байланыстыра білу. Қазақ әдебиетінің нақты көркем құрылымдарын талдау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кітапхана қоры
    Несиелер: 5

    Кітапхана қорын қалыптастыру кезіндегі заңнамалық және нормативтік-құқықтық актілерді, жедел және стратегиялық басқару технологиясын, қортанудың негізгі теориялық ережелерін білу. Құжаттар ағынына талдау жүргізу, кітапхана қоры үшін құжаттарды іріктеу және тапсырыс беру, кітапхана ерекшеліктерін ескере отырып, қор бейінін анықтау білігі. Ақпараттық технологияларды, құжаттарды жинау, өңдеу, құжаттарды орналастыру әдістерін қолдана отырып, кітапхана қорын қалыптастыру дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлемдік балалар әдебиеті
    Несиелер: 4

    Әлемдік балалар әдебиетінің теориялық негіздерін, олардың қалыптасу және даму кезеңдерін, отандық және шетелдік ақындар мен жазушылардың шығармаларын білу. Балалар әдебиеті туралы ғылыми пікірталастар жүргізе білу, әдеби шығармалардың тарихи байланысын анықтау, көркем және педагогикалық құндылыққа байланысты ауызша халық шығармашылығына талдау жасау. Ақын-жазушылардың шығармаларын олардың өмір мен шығармашылық дәуірімен тарихи байланысында талдау дағдыларын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құжаттарды аналитикалық-синтетикалық өңдеу
    Несиелер: 4

    ҚАСӨ-дің негізгі түрлерінің тарихы, теориясы, технологиясы мен әдістемесін, құжаттамалық АІЖ ұйымдастыру және пайдалану ерекшеліктерін білу. Құжаттың ақпараттық құндылығын анықтау, құжат ағынын талдау әдістерін қолдану, құжаттарды аналитикалық - синтетикалық өңдеуді жүзеге асыру, ақпараттық өнімдерді дайындау кезінде ақпарат көздерін талдау және бағалау білігі. Бастапқы құжаттық ағынды талдау және құжаттық коммуникацияны ұйымдастыру әдістерін, ақпаратты өңдеу технологияларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ балалар әдебиеті
    Несиелер: 4

    Қазақ сөз өнерінің бейнелі табиғатын, әдеби шығармалардың мазмұнын, қазақ балалар классик жазушыларының өмірі мен шығармашылығының негізгі фактілерін білу. Балалар әдебиетінің даму тенденцияларын бағалау, мәдениеттің өзара байланысын түсіну, әдеби шығарманың мазмұнын жаңғырту, көркем шығарманы талдау және түсіндіру, алған білімдерін кәсіби салада қолдану мүмкіндігі. Нақты көркем құрылымдарды талдау дағдыларын, қазақ балалар әдебиетінің көркем мәтіндерін оқу тәжірибесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлемдік балалар кітапханаларының тарихы
    Несиелер: 4

    Балалар кітапханаларының дүниежүзілік тарихының теориялық негіздерін, әлемдегі балалар кітапханаларының пайда болу, даму және жұмыс істеу заңдылықтарын білу. Балалар кітапханаларының дүниежүзілік тарихының тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдай білу, әлемдік балалар кітапханаларының негізгі типтерімен түрлерін, олардың ерекшеліктерін, функцияларын, қасиеттері мен белгілерін ажырата білу. Балалар кітапханаларының дүниежүзілік тарихын, оның қызметінің негізгі бағыттарын талдау дағдыларын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлемдік кітапханалар тарихы
    Несиелер: 4

    Адамзаттың әр түрлі кезеңдерінде кітапханалар мен кітапхана жүйелерінің тарихи дамуын, кітапхананың әлеуметтік институт ретінде қалыптасуы мен дамуының тарихи тенденцияларын, отандық және шетелдік кітапхана ісінің даму деңгейін, олардың ерекшеліктерін білу. Кітапханалар мен кітапхана жүйелерінің кез келген түрінің даму процесін зерттей білу, тарихи дамудың негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын сипаттай білу, кітапхана жүйелерінің типтік-түрлік белгілері мен сипаттамаларын анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құжаттарды индекстеу және рефераттау
    Несиелер: 4

    Әр түрлі стильдегі мәтіндерді индекстеу мен рефераттаудың жалпы принциптерін, редакторлық өңдеу әдістерін білу. Теориялық білімді практикалық тапсырмаға сәйкес қолдана білу, нақты тұжырымдар алу үшін белгілі бір жұмыстардың, құжаттардың, басылымдардың мазмұнын логикалық түрде қайта өңдеу. Кітапханада мақалаларға, тезистерге, монографияларға ғылыми реферат және ғылыми аннотация жасау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кітапханалық ақпараттық қызмет көрсету
    Несиелер: 4

    Саралау деңгейінде әр түрлі санаттағы пайдаланушылардың тұлғааралық қарым-қатынасын ұйымдастырудың әртүрлі әдістерін, кітапханалық қызмет көрсетудің психологиялық-педагогикалық тәсілдерін білу, мәдени-тәрбие саясатының басымдықтарына сәйкес кітапханалық бағдарламаларды іске асыруға жағдай жасаудың негізгі қағидаттарын түсінуді көрсете білу. Негізгі кітапханалық технологиялық процестерді пайдалану арқылы пайдаланушылардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру тәсілдеріне мысалдар келтіру дағдыларын меңгерген, өмір бойы оқуға ынталандырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдениет және өнер салаларының кітапханалық-ақпараттық ресурстары
    Несиелер: 5

    Мәдениет және өнер ұйымдарының кітапханалық-ақпараттық ресурстарының кітапханалық, архив және музей қорлары мен дерекқорларын білу, БАҚ-тағы мақалалар мен рецензияларға сипаттама, афишалар, буклеттер және т.б. Кітапханалық-ақпараттық ресурстардың бірыңғай ақпараттық кеңістігін құрудың алғышарттары. Шығармашылық ақпарат мәдениет пен өнер саласындағы кітапхана мен ақпараттық ресурстар арасындағы байланыс ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құжат және кітаптың жалпы теориясы
    Несиелер: 5

    Кітаптар мен құжаттардың жіктелуін, функциялары мен қасиеттерін, кітап туралы ғылымның жалпы теориялық, тарихи және ұйымдастыру-әдістемелік мәселелерін, құжаттың құрылымын, даму және жұмыс істеу принциптерін білу. Әр түрлі құжаттармен жұмысты жіктеу және ұйымдастыру қабілеті, ақпараттық технологиялардың көмегімен өз бетінше сатып алу және практикалық қызметте пайдалану мүмкіндігі. Теориялық және эмпирикалық ақпаратты жинау, талдау, жалпылау әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар мен жасөспірімдерге арналған әлемдік ақпараттық ресурстар
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдерге арналған әлемдік ақпараттық ресурстарды ұйымдастырудың негізгі ұғымдарын, жіктелуін және ерекшеліктерін; ақпаратты жинау, жинақтау, өңдеу, беру және тарату технологиясын білу. Ақпараттық ресурстарға қол жеткізуді жүзеге асыру, әртүрлі әдістермен талап етілетін ақпаратты іздеу және талдау жүргізу; Интернет желісінің ақпараттық ресурсының құрылымын жобалау, оны ілгерілету бойынша іс-шаралар жүргізу білігі. Ақпаратты алу, сақтау және өңдеудің негізгі әдістерін, тәсілдері мен құралдарын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электронды балалар кітапханалары әлемдік кеңістікте
    Несиелер: 5

    Кітапханалардың электрондық балалар және электрондық библиографиялық ресурстарын қалыптастыру және пайдалану саласында ғылыми–практикалық білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру. Ақпаратты алу, сақтау, өңдеу үшін әртүрлі тәсілдер мен құралдарды, электрондық каталогпен жұмыс істеу дағдыларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Салалық ақпараттық ресурстар
    Несиелер: 5

    Қоғамда құжаттық және электрондық ақпараттық ресурстарды құрудың, жұмыс істеуінің және пайдаланудың теориялық, ұйымдастырушылық - әдістемелік және технологиялық аспектілерін білу. Ақпараттық ресурстардың түрін, қасиеттерін, құрамын анықтау, әлемдік ақпараттық ресурстарды жіктеу және шарлау және оларға қол жеткізу мүмкіндігі. Әртүрлі ақпараттық ресурстарды пайдалану дағдыларын меңгеру; ғаламдық және жергілікті ақпараттық ресурстармен ақпараттық өзара іс-қимыл жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кітапханада бос уақытты мәдени ұйымдастыру қызметі
    Несиелер: 4

    Мәдени-тынығу қызметінің мәні мен функцияларын, жеке тұлғаның мәдени қажеттіліктерін қанағаттандыру мен дамытудың заманауи технологияларын білу. Педагогикалық мақсаттар мен міндеттер қою, тұлғаның шығармашылық дамуының жолдары мен құралдарын белгілеу, инновациялық формалар мен әдістерді анықтау, бағалау және іске асыруға қатысу білігі. Білім беру және мәдени–ағарту бағдарламаларын іске асыру әдістемесін, пайдаланушылардың әртүрлі санаттарымен шығармашылық қарым-қатынас әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік желілер және БАҚ
    Несиелер: 6

    Коммуникация саласында әлеуметтік желілерді пайдаланудың негізгі ұғымдарын, мақсаттары мен міндеттерін, олардың негізгі жұмыс тәсілдерін білу. Бәсекеге қабілетті ортаны талдай білу, өнімнің болу стратегиясын әзірлеу, әлеуметтік желілерде жұмыс тиімділігінің негізгі көрсеткіштерін белгілеу және оларды қадағалау схемасын әзірлеу. Әлеуметтік желілерде түрлі тақырыптар бойынша аналитикалық зерттеулер жүргізу, ақпаратты тарату схемасын, іздеу сұрауларының технологиясын жасау дағдыларын меңгеру, өз көзқарасын дұрыс қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құжаттану
    Несиелер: 5

    Құжаттанудың теориялық негіздерін, құжаттаудың міндеттері, тәсілдері мен құралдарын, тасымалдағыш типтерін жіктеуді, құжаттардың құрылымын және оларды ресімдеуге қойылатын нормативтік талаптарды білу. Мақсатына, мазмұнына және түріне байланысты кез келген тасымалдаушыда құжаттарды құрастыру, электрондық құжаттарды басқару, оларды сақтау, талдау және ұжымдық қол жеткізуді ұйымдастыру әдістері мен құралдарын пайдалану білігі. Стандарттармен жұмыс істеу, оларды құрастыру және рәсімдеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар және мектеп кітапханаларының кітапханалық-ақпараттық қызметі
    Несиелер: 5

    Кітапханалардың анықтамалық-іздестіру аппаратын, ұйымдастыру процестерін, жұмыс істеуін, жетілдіруді жаңғырту бағыттарын, салалық тақырыптағы балалар әдебиетінің ерекшелігін білу. Кітапхананың анықтамалық-іздестіру аппаратымен жұмыс істей білу, кітапхана каталогын, анықтамалық және библиографиялық деректер базасын құру және пайдалану бойынша негізгі операцияларды жүзеге асыру. Анықтамалық-іздестіру аппаратын пайдалану және басқару технологияларын, оқудың ақпараттық мәдениетін арттыру бойынша балалармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар кітапханасы зияткерлік-бос уақыт орталығы ретінде
    Несиелер: 5

    Кітапханалар ұсынатын бос уақыт қызметтерінің спектрін қалыптастыруға мүмкіндік беретін балалар кітапханаларының бос уақыт қызметінің зияткерлік компонентінің мәселелерін білу. Әр түрлі коммуникативті, ойын, шығармашылық, бос уақытты дамыту технологияларын талдау. Кітапханаға оқырмандарды тартудың экспрессивті құралы ретінде ойындардың ерекшеліктерін анықтай білу. Балалар кітапханаларының тарихи-теориялық негіздерін, жұмыс істеу практикасын және зияткерлік-бос уақыт қызметінің технологиясын талдау дағдысы болуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушының медиасауаттылығы
    Несиелер: 4

    Қазіргі әлемдегі медиа және медиабілімнің рөлін, медиабілім, медиа-ақпараттық сауаттылық саласындағы негізгі құжаттарды білу: дәстүрлі және жаңа БАҚ (интернет-сайттар, блогтар, әлеуметтік желілер). Әр түрлі бұқаралық ақпарат құралдары арқылы келетін ақпаратты өз бетінше таңдау, сыни талдау, балалардың әртүрлі жас санаттары үшін медиа-мәтіндер құру мүмкіндігі. Ақпараттық және библиографиялық мәдениет негізінде ақпаратты іздеу және синтездеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балаларға арналған мультимедиялық технологиялар
    Несиелер: 4

    Мультимедиялық технологиялардың негізгі түсініктерін, мультимедиялық қосымшалар мен мультимедиялық презентацияларды құру негіздері туралы жүйелік идеяларды игеру арқылы кәсіби қызметте мультимедиялық технологияларды қолдануға дайындықты қалыптастыру. Мультимедиялық өнімдермен жұмыс істей білу және оқу, ғылыми және практикалық қызметте мультимедиялық презентациялар жасау, кітапханалық-ақпараттық қызметте мультимедияны қолдану мүмкіндіктерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кітапханалық журналистика
    Несиелер: 4

    Заманауи кітапханалық маркетинг publicrelations саласында кітапхана ісінің мамандарын кәсіби теориялық және практикалық даярлауды қамтамасыз етеді. Оқушыларды ақпараттық-публицистикалық мәтіндерді құру әдістемесімен таныстыру. Жарнамалық және ақпараттық мақсаттарда баспасөзді пайдалану бойынша нақты кітапханалардың тәжірибесі бағаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кітапханалардың инновациялық-әдістемелік қызметі
    Несиелер: 4

    Кітапханалық - ақпараттық қызметтің әдістемелік жұмысының эволюциялық дамуы кезеңдерін және қазіргі жағдайын білу. Кітапхананың аналитикалық қызметін және кәсіби кеңес беру орталығы ретіндегі кітапханалардың әдістемелік қызметтерін, кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау жүйесін жүзеге асыра білу. Инновациялық-әдістемелік қызмет негіздерін меңгеру, кәсіби инновацияларды анықтау, іске асыру және басқару, кітапхана мамандарының кәсіби қызметін әдістемелік қолдауды жүзеге асыру, өмір бойы оқуға ынталандырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
    Несиелер: 12

    Бұл қосымша білім беру бағдарламасы, оның пәндері қосымша құзіреттіліктерді, пәнаралық және құзыреттілік көкжиегін кеңейтеді; "Minor" аясында оқыған пәндер дипломға енгізіледі, сондықтан оны жұмыс берушілер бағалайды; ерекше дүниетанымды қалыптастырады ("мектеп үшін емес, өмір үшін оқу!»).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кітапханашы педагогтың педагогикалық шеберлігі
    Несиелер: 4

    Кітапханашы-педагогтың психологиялық-педагогикалық негіздерін, педагогикалық шеберлік компоненттерін және олардың сипаттамаларын, педагогикалық техника элементтерін және педагогикалық техниканы игеру жолдарын, педагогикалық шеберлікті жетілдіру алгоритмін білу. Практикалық жағдайда біліммен жұмыс істей білу, өзін-өзі бақылау, өзін-өзі талдау дағдыларын дамыту және өзін-өзі жетілдіру бойынша жұмысты жоспарлау. Кітапханатану теориясының педагогикалық мәдениетінің нормаларына сәйкес оқытушылық қызметті жүзеге асыру үшін педагогикалық технологияларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кітапхана педагогикасы
    Несиелер: 4

    Кітапхана ісінің психологиялық-педагогикалық негіздерін, оқу теориясының мәселелерін, әдебиетті насихаттауды және тәрбиенің теориялық негіздері туралы педагогика ережелері негізінде оқуды басқаруды, кітапханалық қарым-қатынастың негізгі нысандары мен түрлерін білу. Пайдаланушылардың әртүрлі топтарына кітапханалық-ақпараттық қызмет көрсетуде психологиялық-педагогикалық тәсілдер мен әдістерді пайдалана білу. Кітапханаларда білім беру және мәдени-ағарту бағдарламаларын жүзеге асыру дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кітапханадағы жоба қызметі
    Несиелер: 5

    Кітапханалардың гранттық қызметінің пайда болу және қалыптасу тарихын, кеңес беру қызметіне дайындық бойынша кітапхана ісіндегі инновациялық технологияларды білу. Жобалық басқару негіздерін зерттеу, жоба түрлерін талдау, кітапханалардың жобалық қызметінде зерттеу, рефлексиялық, өзін-өзі бағалау функцияларын дамыту өмір бойы оқуға ынталандырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кітапханалардың заманауи жарнамалық технологиясы
    Несиелер: 5

    Жарнаманың теориялық, психологиялық, коммуникативтік және технологиялық негіздерін меңгеру арқылы кітапханалық - ақпараттық қызметте жарнама технологияларын қолдана білу, кітапхана мекемелеріндегі жарнама қызметінің тиімділігін ұйымдастыру, бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан библиографиясы
    Несиелер: 5

    Қазақстандық кітапханатану мен библиографияның мәнін, оның қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын, Қазақстанның библиографиялық ісінің тарихи кезеңдерін білу. Кітапхананың электронды библиографиялық өлкетану өнімдерінің сипаттамасы. Өлкетану бойынша қазіргі заманғы ақпараттық мәліметтер базасында бағдарлану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Автоматтандырылған кітапханалық-ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Кітапхана өндірісінің кітапханалық-ақпараттық және технологиялық процестерін автоматтандырудың негізгі бағыттарын, бағдарламалық-техникалық құралдарды, құру принциптерін, АКАЖ/КАА типтік құрылымын білу. Тиісті бағдарламалық қамтамасыз ету және технологиялар үшін аппараттық құралдарды іздеу және сатып алуды жүзеге асыру, автоматтандыру объектісінің құрылымдық-функционалдық құрылымын іске асыру, АКАЖ ақпаратының деректерін енгізу және шығаруды жүзеге асыру білігі. Электрондық ақпараттық ресурстарды пайдалану үшін ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлеріне ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Электронды ресурстарды өңдеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Электрондық ресурстарды өңдеу әдістемесін, жиынтық каталогқа арналған баспа туындыларын библиографиялық өңдеудің ерекшелігін, деректер құрылымын білу. Машинамен оқылатын библиографиялық жазбалар туралы түсінікке ие болу. Жиынтық каталог үшін баспа туындыларының библиографиялық сипаттамасын құра білу. Электрондық ресурстарды аналитикалық-тақырыптық өңдеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан кітапханаларының библиографиялық қызметі
    Несиелер: 5

    Кітапхананың библиографиялық қызметінің ұйымдастырылуын, құрылымын, негізгі түсініктері мен әдістерін, библиографиялық қызмет көрсету әдістемесін және библиография технологиясын білу. Библиографиялық анықтамалардың барлық түрлерін орындай білу, библиографиялық тізімдер, көрсеткіштер, шолулар жасау, қолда бар техникалық құралдар мен автоматтандырылған жүйелерді пайдалана білу. АІА кітапханасымен практикалық жұмыс, библиографиялық іздеу, кітапхананың библиографиялық қызметіне әкімшілік-басқару және ғылыми-әдістемелік басшылық жасау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кітапханалық маркетинг
    Несиелер: 5

    Әлемдік және отандық тәжірибені пайдалана отырып кітапхана ісі саласында маркетингтік қызмет көрсету ерекшеліктерін білу. Кітапханалық-ақпараттық қызмет саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттар негізінде маркетингтік амалды қолдана білу, кітапханалық қызмет/өнім сапасын бағалаудың заманауи әдістерін қолдану. Өнімдер мен қызметтердің перспективті ассортиментін игеру және ұсыну дағдыларын, қызметті жетілдіру үшін фандрейзинг жүйесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кітапханалық-ақпараттық қызметінің менеджментіx
    Несиелер: 5

    Кітапханалық-ақпараттық қызмет менеджментінің жалпы теориясы мен технологиясын, нормативтік - құқықтық құжаттаманы, жоспарлауды ұйымдастыру ерекшеліктерін, есепке алу мен есептілікті, статистикалық көрсеткіштерді, маркетингтік зерттеулер жүргізудің кітапханалық технологиясын білу. Проблемалық жағдайларды жеңу үшін негізделген басқару шешімдерін қабылдай білу, кітапхана қызметіне статистикалық талдау жасау. Кітапхана-ақпарат саласындағы кәсіби қызметті реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттарды іздеу технологияларын меңгеру өмір бойы оқуға ынталандырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кітапханашының кәсіби этикасы
    Несиелер: 5

    Кәсіби ортада қарым-қатынасты жүзеге асырудың негізгі принциптерін білу. Әріптестермен іскерлік қарым-қатынасты сауатты жүзеге асыру, ұжымда жұмыс істеу, кәсіби қызметте өзекті коммуникативті технологияларды қолдану мүмкіндігі. Әріптестермен іскерлік және эмоционалды ынтымақтастық тәсілдерін, коммуникативті өзара әрекеттесу нәтижелерін талдау әдістерін, кәсіби салада тиімді байланыс орнату әдістерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Балалар және мектеп кітапханаларының өлкетану қызметі
    Несиелер: 5

    Өлкетану библиографиясының теориясын, әдістемесін, тарихын және ұйымдастырылуын, кітапханалардың өлкетану қызметін ұйымдастырудың негізгі түсініктері мен әдістерін, Өлкетану библиографиясының түрлік жіктелуін білу. Өлкетану анықтамаларының барлық түрлерін орындай білу, өлкетану библиографиялық іздеуді жүзеге асыру, өлкетану тақырыбындағы библиографиялық құралдарды құрастыру. Өлкетану библиографиялық ресурстарын, электронды мәліметтер базасын, өлке туралы электронды топтамаларды құрастыру, өлкетану құжаттарымен практикалық жұмыс жасау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кітапханалық ақпараттық қызметті нормативті-құқықтық қамсыздандыру
    Несиелер: 5

    Заңнамалық және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру арқылы білім алушылардың табысты әлеуметтенуіне жәрдемдесу. Кітапхана саласының кәсіби қызметінде нормативтік - құқықтық құжаттардың негіздерін қолдану, Құжаттамалық қамтамасыз етудің ұтымды жүйесін қолдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Электронды оқу
    Несиелер: 5

    Кітапхананың сыртқы және ішкі электронды ортасын, машина оқитын массивтерде ақпаратты іздеуді, әлемде электронды оқуды дамытуды, электронды оқуды және онлайн оқуды оқытуды анықтайтын факторларды білу. "Сандық оқуды" қолдана білу, оның модельдері мен нұсқалары, балалармен жұмыс тәжірибесінде оқудың психологиялық ерекшеліктері. Сандық оқу және электронды ортада жұмыс істеу, электронды құжаттар бойынша күнделікті тәжірибе дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әлеуметтік коммуникация жүйесіндегі балалар және мектеп кітапханалары
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік коммуникация құрылымындағы кәсіби коммуникациялардың рөлі мен орнын, кәсіби коммуникациялардың даму ерекшеліктерін, кітапханадағы кәсіби коммуникациялардың түрлері мен нысандарын, кәсіби коммуникация этикасын білу. Ғылыми-әдістемелік сүйемелдеуге қатысу, кітапханалық-ақпараттық саладағы кәсіби қызметті үйлестіру және интеграциялау. Кітапханалық-ақпараттық қызметті дамытудың кешенді инновациялық бағдарламалары мен жобаларын іске асыруға қатысу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Балалар оқуына басшылық жасау
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының балаларды оқытуды қолдау және дамыту жөніндегі қазіргі заманғы ұлттық бағдарламаларын, цифрлық және электрондық оқудың ақпараттық, қазіргі заманғы технологияларын, оқырмандардың қажеттіліктері мен уәждерін білу. Оқу сапасын арттыруға, оқырмандық белсенділікті ынталандыруға, оқу процесін басқаруға бағытталған жас оқырманның іс-әрекетін ұйымдастыра білу. Мектеп жасындағы балалардың оқырмандық қызығушылықтарын дамытудың түрлі формалары мен құралдарымен оқуды ілгерілетудің педагогикалық әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кітапханалық ақпараттық қызметті стандарттау
    Несиелер: 5

    Кітапханалық процесс объектілеріне қойылатын бірыңғай нормалар, ережелер, талаптар мен сипаттамаларды МЕМСТ 7.0.103–2018 "Ақпарат, кітапхана және баспа ісі бойынша стандарттар жүйесі. Кітапханалық-ақпараттық қызмет көрсету. Терминдер мен анықтамалар", 2013 жылдан 2016 жылға дейін бекітілген кітапхана ісі саласындағы ұлттық стандарттар, кітапхана қорын сақтау стандарттарын білу және пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кітапханалық библиографиялық өлкетану
    Несиелер: 5

    Ақпараттық мекемелердің өлкетану және аймақтану қызметі саласындағы білім мен білік жүйесін қарастырады. Мемлекеттік мәдени саясаттың басымдықтарына сәйкес кітапханалық бағдарламаларды іске асыру, пайдаланушылардың сұраныстарына жауап беретін ақпаратты құру және ұсыну дағдыларын иеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    академиялық жазу және адалдық қағидаттарын қолдана отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау;

  • Код ON2

    Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, әдептілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету;

  • Код ON3

    ақпараттық және цифрлық сауаттылыққа, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау дағдыларына ие болу, кітапхана сайттарын құру, электрондық кітапханалардың ақпараттық ресурстарын қалыптастыру және пайдалану;

  • Код ON4

    ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу және оқуға тарту саласында ұлттық бағдарламаларды іске асыру, жеке тұлғаның мәдени сәйкестілігін және мәдениетаралық өзара іс-қимылды қалыптастыру, әлемдік әдебиет білімін пайдалану білігі;

  • Код ON5

    ақпараттық және құжаттық ресурстарды, ақпараттық-іздестіру жүйелері мен деректер базасын қалыптастыру, өңдеу, жіктеу;

  • Код ON6

    кітапханатану және библиографтану теориясы мен әдіснамасы негізінде кітапханалық-ақпараттық қызметті орындау, кітапханалық-библиографиялық зерттеулер бағдарламаларын әзірлеу, кәсіби кітапханалық-ақпараттық стандарттардың талаптарын сақтау;

  • Код ON7

    білім беру мекемелерінің ерекшеліктеріне сәйкес оқуға және тәрбиелеуге тарту үшін ғылыми-танымдық, көркем, анықтамалық әдебиеттердің кітапхана қорын қалыптастыру және пайдалану;

  • Код ON8

    кітапханалық-ақпараттық ресурстарды есепке алумен және олардың сақталуын қамтамасыз етумен байланысты технологиялық процестерді басқару;

  • Код ON9

    ақпараттық–кітапханалық ресурстарды пайдалана отырып, білім беру ұйымының мүмкіндіктерін, тұрғылықты жерін және өңірдің тарихи-мәдени ерекшелігін ескере отырып, кітапхана құралдарымен тәрбие-білім беру жұмысын, мәдени-демалыс және ақпараттық қызметтің әртүрлі түрлерін кәсіби ұйымдастыруға дайын;

  • Код ON10

    маркетингтік зерттеулерді, оларды талдауды жүзеге асыру, кітапхана ресурстары мен кітапхана кеңістігін пайдалану тиімділігін арттыратын жобаларды жасауға қатысу;

  • Код ON11

    белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік жұмыс дағдыларын қолдану;

  • Код ON12

    өздігінен білім алу, өзін-өзі тәрбиелеу, өмір бойы салауатты өмір салтын жүргізу, командада жұмыс істеу дағдыларын көрсету, өз көзқарасын дұрыс қорғау.

Top