Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02230 Археология және этнология в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Академиялық жазудың негіздерін, жалпы принциптерін және құрылымдарын білу, академиялық сауаттылық, оның түрлері, түрлері, академиялық мәтіндер туралы түсінікке ие болу. Күрделі ғылыми мәтіндерді оқу, түсіну және жазу, академиялық мәтіндердің құрылымын сипаттау және осы білімдерді сәйкес зерттеу тақырыптарын әзірлеуде қолдана білу. Академиялық хатты жобалаудың негізгі дағдыларын меңгеру және ғылыми мәтіннің этика ережелерін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Aрхеологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Археология әдістерін мазмұнына қарай бөліп, түсініктерді айғақтау. Археолгия ұғымы туралы білу. Археологиялық мәліметтердің тарихты зерттеудегі маңызын түсіну. Мәліметтерді ғылыми тілмен сипаттау. Зерттеу әдістерін меңгеруге қажетті мәліметтерді жинау.Тарих ғылымының ежелгі дәуір мен орта ғасырдағы адамзат қоғамы дамуының заңдылықтары мен негізгі кезеңдерін зерттейтін саласын зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дүниежүзі тарихы
    Несиелер: 4

    Адамзат тарихының жалпы негізгі кезеңдерін және қоғам дамуындағы үрдістерді білу. Негізгі терминдерді қолдану және оларды дұрыс пайдалану, негізгі әлеуметтік-саяси және әлеуметтік-экономикалық процестердің мәнін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстан өнерінің қалыптасу және даму тарихы
    Несиелер: 4

    Халық шығармашылығында, әдеби,философиялық, тарихи жұмыстарда ұсынылған қазақ халқының өнерін білу. Қазақтың ұлттық мәдениетінің мәні мен өзіндік өнерінің дамуын түсіну. Фольклор және көркем әдебиетті қазақ халқының тарихын зерттеуде, әдеби шығармаларды өңдеп және пайдалануға болады.Қазақстандағы археологиялық білімнің дамуына зор үлес қосу мақсатындағы ілім. Қазақстан археология мектептерінің бағыттарын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихилыққа дейінгі адамзат эволюциясы
    Несиелер: 5

    Тарихқа дейінгі адамзат тарихының дамуына байланысты түсініктерді қалыптастыру. Тарихқа дейінгі адамзаттардың негізгі ұстанымдарын білу. Тарихқа дейінгі адамзат тарихы туралы негізгі ұғымға ие болу . Тарихқа дейінгі адамзат эвалютциясын зерттеу әдістері бойынша тұжырымдар жасау және өзінің пікірін қорғай білу. Адамзаттың және адам қоғамының пайда болуын, сондай-ақ олардың қоғамдық, әлеуметтік институттарының тууы мен дамуын объективті-тарихи тұрғыдан түсіндіру. Бағдарламада тарих ғылымының негізгі теориялық мәселелері: адамның пайда болуы және қалыптасуы, олардың алғашқы еңбек, шаруашылық, тұрмыс әрекеттері, қоршаған табиғатты игеруі, қоғамдық қатынастары, рулық қоғамның шығуы және дамуы, алғашқы қоғамдық құрылыстың ыдырауының алғы шарттары және таптық қоғамның шығуы мәселелері қамтылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.О. Әуезовтің өмірі мен шығармашылығы зертеледі; жазушының шығармашылық зертханасы оның өмірбаяны шығармашылығымен қатысты Абайтану ғылымының негізін қалаушы, «Манас» жырының зерттеушісі ретінде талданады. М.О. Әуезовпен көрнекті қоғам қайраткері ретінде танысу. М.Әуезовтің әдеби мұраларын сараптама жасау әлемдік және шығыс әдебиетінде дамып келеді; патриотиз мен отанға деген махаббат бойларна сіңіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Қоғамдық сананы жаңғырту туралы жалпы түсінік. Ұғым, белгілер және ұлттық санның ролі мен маңызы. Бәсекелестік, прагматизм, мемлекеттік құқықтық идеологияның, ұлттық даралық. Білім культі, Қазақстанның эволюциялық дамуы ұғымдары және олардың маңызы. Қазақстанның тарихи жолын сараптау және баяндау және тәуелсіз Қазақстанныі даму кезеңіндегі Елбасының ролі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этнологияның теориялық негізі
    Несиелер: 4

    Әлемнің этникалық көрінісінің ерекшеліктерін, халықтардың географиялық таралуын, этникалық, антропологиялық, лингвистикалық құрамы мен экономикалық және мәдени түрлерін анықтау. Этникалық топтың пайда болуы. Әлем халықтарының жіктелуін түсіну. Австралия мен Мұхит халықтарының өкілдері. Азия халықтары. Африка халқы. Америка халықтар. Еуропа халықтары. Қазақ халқының этнографиясы. Этно-интеграциялық процестерді талдау, баға беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этнологияға кіріспе
    Несиелер: 4

    Этнология әдістерінің мазмұнына байланысты түсініктерді білу. Этнология туралы негізгі ұғымға ие болу.Этнологиялық мәліметтердің тарихты зерттеудегі маңызын түсіну. Этнология әдістемесін, оның ғылым ретінде дамуының негізгі кезеңдерін, этнографиялық/этнологиялық білімнің қалыптасу және даму тарихын білу, теориялық әдебиеттерді талдай білу, жеке тұлғаның мәдениетін сипаттау бойынша әдебиеттерді шарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихи антропология
    Несиелер: 5

    Мұражайды талдаудың жаңа антропологиялық және әлеуметтанулық көзқарастарын дамыту, мұражайдың әлеуметтік-мәдени контексттегі орны мен музей кеңістігіндегі тұлға туралы түсінік беру, келушілерді антропология тұрғысынан зерттеу. Мұражай ісінің барлық дерлік аспектілеріне әсер ететін мұражайды антропологиялық зерттеудің негізгі әдістерін білу. Басқаруда мәдени-антропологиялық құралдарды пайдалана отырып, антропологиялық басқару әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абай Кунанбаевтың шығармашылығын ғылыми танудың алғашқы тәжірибесі. М.О. Әуезов «Абайтану» ғыымының негізін қалаушы. Ғалым абайтанушылар К.Мухамедханов, З. Ахметов, және Ж.Ысмагулов ақынның шеберлігі жайлы. М. Мырзахметұлының зерттеулеріндегі Абай Кұнанбаевтың философиялық көзқарастарының жаңа қырларын анықтаушы. Гуманист қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың моральдық-этикалық көзқарастары. Абайтанудың қазіргі жағдайы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ХХ ғасырдағы шетел археологиясының тарихнамасы
    Несиелер: 4

    Шетел археологиясы тарих пен археология саласында табылған материалдар мен сызбаларды адам дамуының кезеңделуіндегі орнын анықтап беруде. Оқу үрдісінде осы қағидалардЕы ұсынады. Қазіргі заманғы ақпарат ағымы ежелгі заманғы мәдениеттің дамуы мен технологиялардың әлеуметтік және өндірістік ортада қолдануда жарқын жүйе қайталанбас көркем стильді алып қарауымызға болады. Тарих білімі саласында археологияның рөлі мен орны. Археологиялық дереккөздер, нысаны, мәдениет пен шетелдік зерттеушілердің еңбектері. Оқу үрдісінде археологияның ғылым арасындағы ізденісі мен нәтижесі. Археологияның тәжірибиелік біліктілігі. Шетел археологиясында археологтарды дайындаудағы орны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамытады . Қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайларына қарай кәсіби деңгейде байланыс орнату, коммуникацияны сауатты құру қабілетін дамытады . Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде тілдік мінез-құлық бағдарламасын құру барысында шығармашылыққа, инновацияларға, алқалылыққа қабілеттілікті үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Студенттер әр түрлі функционалдық стильдер мен жанрлардағы түпнұсқа әдебиетті оқу және аудару сияқты ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытады және жетілдіреді, кәсіби сипаттағы әңгімеге қатыса білу, коммуникативтік ниеттердің кең тізілімін білдіру, сөйлеу этикетінің ережелерін сақтай отырып, монологтық сөйлеудің негізгі түрлерін меңгерген, іскерлік жазудың негізгі түрлерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 4

    Алғашқы мемлекеттер пайда болған кезеңнен қазіргі уақытқа дейінгі адамзат тарихының өзекті мәселелерін қарастырады. Салыстырмалы тарихи сараптама негізінде әлем тарихының кезеңдері, оның маңызды сатылары, ежелгі және жаңа өркениеттердің ерекшеліктері, адамзат тарихындағы олардың орны мен маңызы көрсетіледі. Адамзат дамуындағы ғаламдық үдерістерді түсіну, қоршаған ортаның күрделі және көп жақты көріністерінде дұрыс бағдар жасауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі Шығыс, Греция және Рим тарихы
    Несиелер: 4

    Ежелгі Шығыс тарихы, Ежелгі Грекия тарихы және Ежелгі Рим тарихының б.з.д. ІV мыңжылдықтың ортасынан б.з. І мыңжылдығының ортасына дейін өмір сүрген ежелгі өркениеттер дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтары туралы кешенді және ғылыми түсінікті қалыптастыру болып табылады. Б.з.д. IV мыңж. аяғында қалыптасу себептерін, олардың даму ерекшеліктерін, экономикалық қатынастарын, әлеуметтік және сословиелік құрылымдардың, мемлекеттік ұйымның, қоғамның даму үдерісін жалпы алып та қарастырады, қоғамдық өмір құбылыстарының бүкіл жиынтығын, оның барлық салаларын (экономика, саясат,мәдениет, тұрмыс және т.б.) және олардың өзара байланыстары мен өзара шарттылығын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел археологиясы
    Несиелер: 4

    Шетелдік археология саласындағы білімді, адамзат қоғамының тарихын зерттеуге мүмкіндік беретін ең маңызды тарихи пән ретінде археология туралы түсініктерді қалыптастыру. Шетелдік археологияны зерттеу өткен мен бүгінгі күннің органикалық бірлігін түсінуге мүмкіндік береді, тарихи процестің заңдылықтарын, дүниежүзілік тарихтың іргелі, терең мәселелерін ашады, адамзат пен әлемдік мәдениеттің біртұтастығы туралы түсінік қалыптастырады.Әлемдік тарихи-мәдени маңызы бар археологиялық ескерткіштермен таныстыру және маңызды ерекшеліктерін түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның тас дәуірі
    Несиелер: 5

    Казақстанның тас дәуірінің тарихын, археологиялық материалдар арқылы талдау. Тас дәуірінің кезеңдерге бөлінуі.Тас дәуіріндегі тайпалық одақтардың, алғашқы мемлекеттердің пайда болуы.Палеолит өнері. Графика. Живопись. Мүсіндеу. Барельеф. Гравюрлеу. Кескіндеу. Суреттер. Нанымның ерте нысандары; анимизм, тотемизм, фетишизм, магия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы және деректануы
    Несиелер: 5

    Белгілі бір ғылыми мәселенің зерттелу деңгейін анықтап, тарихнамалық деректердің мән-мазмұнын, зерттелу бағыттары мен үрдістерін айқындау, объективті түрде зерттелмеген тұстарын тану. Тарихнама ғылымының өзіндік методологиялық негіздері мен ұстанымдары бар. Солардың негізгілері болып ғылыми принциптер мен әдістер саналады. Тарихнамада объективті әрі терең зерттеулер жүргізуде, сондай-ақ талдаулар жасауда ғылыми әдістер қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ежелгі және ортағасырлардағы Қазақстан
    Несиелер: 5

    Ежелгі және ортағасырлық Қазақстан тарихының негіздерін түсіну. Мемлекеттіліктің саяси жүйесін анықтау. Ежелгі және орта ғасырлық қоғамның құрылымын дамытудың әлеуметтік-экономикалық деңгейін сипаттау, түркі мемлекеттерінің қалыптасуының, жаңаруының және әлсіреуінің себептерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлем мәдениеттер тарихы
    Несиелер: 5

    Әртүрлі елдерде, әр кезеңдегі мәдени процестің кезеңдері мен сипаттамаларын айқындау; әртүрлі дәуірлер мен ұлттар мәдениетінің жетістіктерін өз бетімен бағалайды, заманауи адамның рухани дамуы үшін классиктердің мәңгілік рөлін түсіндіреді; Ресейдің мәдениетінің орны мен рөлін әлемдік көркемдік мәдениетте нақты мысалдармен көрсету; Сіздің заманауи мәдениетіңіздегі құндылық туралы ойыңызды қалыптастыру; Мәдениет бойынша анықтамалық және арнайы әдебиеттерді қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлемдік өркениет тарихы
    Несиелер: 5

    Әлемдік өркениеттің тарихы туралы негізгі түсініктерді, заңдарды және нақты материалды болашақ теориялық және практикалық қызметінде қолданыңыз; әлемдік өркениеттің тарихындағы негізгі кезеңдерді және олардың даму заңдарын сипаттау; әлемдік мәдениет тарихындағы өркениеттің орны мен рөлін анықтау; әртүрлі өркениеттер арасындағы салыстыру мен салыстыру жүргізіп, олардың тарихи дамуындағы жалпы және айрықша ерекшеліктерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ халқының дәстүрлі материалдық мәдениеті
    Несиелер: 4

    Қазақ халқының шаруашылық-мәдени типтерін және қазақтардыңдәстүрлі материалдық мәдениеті шаруашылығының негізгі түрлерінің эволюциясы зерттеу. Қазақ халқының материалдық мәдениетіне жататын дәстүрлі баспанасы, киім-кешегі және тағамына байланысты мәселелер қарастырылады.Қазақтардың шаруашылығының шаруашылық аймақтары бойынша мүшеленуі, олардың шаруашылықтарының жергілікті ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның тас ғасырының тарихнамасы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның тас ғасырының тарихнамасы зерттеу әдістерінің теориялық негіздерімен қамтамасыз ету. Қазақстанның тас ғасырының тарихнамасы зерттеудің далалық әдістемесі. Археологиялық барлау және қазба жұмыстары. Далалық реставрациялармен және консервациялар. Ежелгі археологиялық мәдени ошақтарының орналасқанын, солардың қорым орындарының сақталғанын талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлем халықтарының этнографиясы (Еуразия халқының этнографиясы, Австралия, Африка және Америка халықтарының этнографиясы)
    Несиелер: 4

    Этностың тарихы мен теориясы, этногенездің және этномәдениеттің теориялық аспектілері, мәдениеті, этносаралық қарым-қатынас тұжырымдамасы қарастырылады. Салыстырмалы тарихи әдіс, этно-социологиялық және этно-психологиялық зерттеулерді қалыптастырады.Әлем этнология ғылымының қалыптасуындағы этнологиялық мектептер мен бағыттардың концепцияларын, теориялық-әдістемелік ұғымын, әлем халықтарының этногенезін, этникалық тарихын, дәстүрлі шаруашылығын, материалдық және рухани мәдениетін, қоғамдық және отбасылық тұрмыс ерекшеліктері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 4

    Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы (фольклор, этномузыкатану, мәдениеттану, философия, тарих, дінтану, өнертану, археология және т.б.) материалдарын қолдана отырып рухани мәдениетті кешенді, ғылыми-тұтастық тұрғыдан зерттеу. Бұл пәнді зерделеу мамандарды дайындау үшін өте маңызды, себебі, қазақтардың рухани мәдениетінің дамуын, оның негізгі тарауларын жүйелі түрде көрсетеді, мәдениеттің этникалық көрсеткіштерінің (параметрлерін) сақталуындағы рухани мәдениеттің ролін бейнелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстан халқының этнографиясы
    Несиелер: 4

    Қазақстан территориясында этникалық, этногенетикалық процестерді зерттеу. Қазақ халқының этнографиялық тарихнамасы. Қола дәуірінің тайпаларының этногенетикалық сипаттамалары. Шығу мәселелері.Қазақ этнографиясы - қазақ халқының тұрмысын, мәдениетін, тарихын, қоғамдық дамуын және әлеуметтік ерекшеліктерін зерттейтін ғылым саласы.Этнографиялық материалдар қазақ халқының сан ғасырлар бойы қалыптасқан тұрмысы мен дүниетанымдық көзқарастарынан, бай рухани және материалдық мәдениетінен сыр шертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта Азиямен Қазақстанның ежілгі өндірістері тарихы
    Несиелер: 4

    Ортағасырлардағы Қазақстан археологиясы саласының дамуының және зерттелу деңгейін білу міндетті. Қазақстанның ежелгі және орта ғасырлардағы тарихи ескерткіштерінің зерттелуін және КСРО дәуіріндегі зерттеулермен бүгінгі тандағы кең көлемдегі археологиялық қазбаларда көорсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Этноархеология
    Несиелер: 4

    Этнология, этнография , этнокистория және эксперименттік археология түрінде тіршілік мәдениеттерінен ақпарат алуды, яғни археологиялық аймақтағы үлгілерді түсінуді зерттеу әдісі. Этнархареолог кез-келген қоғамдағы тұрақты іс-әрекеттер туралы дәлел алады және археологиялық сайттарда кездесетін үлгілерді түсіндіру және түсіну үшін заманауи мінез-құлықтан ұқсастықтар жасау үшін осы зерттеулерді пайдаланады.Этноархеология әдетте қатысушыларды бақылаудың мәдени-антропологиялық әдістерін қолдана отырып жүргізіледі, сонымен қатар этно-хисториялық және этнографиялық есептерде, сондай-ақ ауызша тарихта мінез-құлық деректерін табады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мұражайтану
    Несиелер: 4

    Мұражайлық деректану негізінде деректер мен құжаттарды талдау және сыныпталу түрлерімен толықтай таныс болу, мұражайлық білімдерін толықтыру. Музей деректануының негізгі методологиялық принциптері. Ізденушінің деректермен жұмыс кезеңдері. Мұражайлық жәдігерлер жіне дерек көздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орта ғасырлық Батыс пен Шығыс тарихы
    Несиелер: 4

    Батыс пен Шығыс елдерінің әлеуметтік дамуының негізгі процестерінің мазмұны. Батыс пен Шығыстың елдерінің экономикалық, әлеуметтік, саяси, құқықтық, мәдени даму ерекшеліктерін сипаттайтын негізгі фактілер; Батыс пен Шығыстағы елдерде жүзеге асырылатын жаңғырту модельдерінің құрылымдық ерекшеліктері мен идеологиялық және саяси негіздері. Батыс пен Шығыстың елдерінің тарихи дамуын зерделеуде қазіргі заманғы ғылыми білімдерді қолдану ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдағы әлемдік археологияның бағыттары
    Несиелер: 4

    Өркениеттер дамуының негізгі кезеңдері, жалпы және оның дамуындағы даму; Студент өркениеттер арасындағы айырмашылықты, даму жолын талдап, бағалауды беруі керек. ХХ ғасырдағы тарихи дамудың жалпы үрдістері контексіндегі нақты саяси, құқықтық, экономикалық, әлеуметтік, рухани құбылыстар мен процестерді түсіндіріңіз; Халықаралық қатынастар жүйесін дамытудың негізгі факторлары мен негізгі кезеңдерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел этнологиясы
    Несиелер: 5

    Шетел этнологиясының даму тарихы және этнология термині туралы түсінік беру. Әр түрлі елдердің ғылыми мектептеріндегі этнология термині туралы түсінік. Этнология ғылымының басқа ғылымдармен байланысы. Этнологияның дерекнамасы. Әлем халықтарының географиялық, тілдік, антрпологиялық және шаруашылық-мәдени типі жағынан классификациялау принциптерін меңгеріп, әлемнің этникалық картасын құруға дағдыландыру;Этнология ғылымының теориялық-методологиялық аспектілерін, дүние жүзі халықтарын классификациялау принциптерін, этнологиялық зерттеу әдістері мен деректерді зерделеу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Евразияның темір дәуір археологиясы
    Несиелер: 4

    Евразияның темір дәуірінің археологиясы туралы білу. Евразияның темір дәуірінің археологиясыклассификациясын зерделеу. Темір дәуірінің металлургиясы және оның Еуразияға таралуы. Діни наным сенимдер. Евразиядағы ең ірі қола дәуірінің мәдениеті.Еуразияның қола дәуірі мен ерте темір дәуірі тарихи-мәдени контекстегі Беғазы-Дәндібай мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның қола дәуірі
    Несиелер: 5

    Қола дәуіріндегі Қазақстан тұрғындарының палеантропологиялық ерекшеліктері және антропологиясы бойынша көне және қазіргі заманғы халықтардың қарастырылып отырған территорияда нәсілдік және этногенетикалық үрдісін ашу қарастырылған. Адамзат қоғамындағы тарихи мәдени кезең туралы жалпы түсінік беру. Қола дәуірінің кезеңдерін білу. Қола дәуірінің негізгі ескерткіштері Андрон мәдениеті, Беғазы-Дәндібай мәдениеттерінің ерекшеліктерін білу. Жерлеу рәсімдерінің ерекшеліктері. Діни нанымдары туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Евразияның қола дәуірі
    Несиелер: 5

    Евразияның қола дәуірінің зерттелуін және бүгінгі тандағы кең көлемдегі археологиялық қазбаларда көрсетілген жәдігерлердің тарихи маңызын ашып көрсету. Евразияның қола дәуірінің археология саласының дамуының тарихнамасын және зерттелу деңгейін білу міндетті. Еуразия даласында қола дәуірінде өмір сүрген адамдардың тарихи мәдени тарихнамасын зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орта ғасырлар тарихы
    Несиелер: 4

    Тарихтың пәндік аумағындағы логикалық және мазмұндық-әдістемелік байланыстарын және студенттерге рухани-ізгіліктілік тәрбие беру мәселелерін ескере отырып Ортағасырлар тарихы бойынша білім қалыптастыру.Ортағасырлар тарихы бойынша деректерге классификация жасау және олардан ақпарат ала білу. Ортағасырлар тарихының негізгі мәселелерін білу қажет; Европа, Азия, Африка және Колумбқа дейінгі Америка халықтарының тарихын зерттеуде формациялық және өркениеттік зерттеу принциптерін қолдана білу. Ортағасырлар тарихы бойынша отандық және шетелдік тарихнамалық мәселелерді білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихи өлкетану
    Несиелер: 4

    Тарихи және жергілікті өмірдің ерекшелігі туралы білу және түсіну. Қазақстан аймақтарын зерттеудің негізгі кезеңдері, тарихи зерттеулер мен ғылыми-зерттеу жұмыстарының нысандары мен алуан түрлілігімен жүру, мұражай-экскурсиялық іс-шараларды әдістемелік қамтамасыз ету және практикалық жұмыста қолдану үшін жергілікті тарих материалдарын талдау әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Археологияның қазба әдістері
    Несиелер: 4

    Көне заман мен орта ғасырлардан қалған мәдениет ескерткіштерін, жан-жануарлардың сүйектерін қазу, зерттеу жұмыстарын білу.Қаланың жұрты болса, оның ұзындығын, көлденеңін, биіктігін анықтайды, барлық бөліктегіндегі мәдени қабаттың құрамын, демек, археологиялық стратиграфиясын зерттейді.Зираттар қазылғанда, топырақтан үйілген обаның құрылысы, қабырдың қабырғасы, өліктің сүйегі зерттеуге алынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның ерте темір дәуірі
    Несиелер: 4

    Ежелгі Қазақстандағы археологиясы саласының дамуының тарихнамасын және зерттелу деңгейін білу. Қазақстанның ерте темір дәуірінің тарихи ескерткіштерінің зерттелуін талдау. Темір дәуірінің сипаттамасын беру, кезеңделуіне және ерекшеліктеріне тоқталу. Қазақстан аумағындағы сақ, сармат, ғұн (хунну, сюнну), үйсін, қаңлы тайпалық одақтары туралы мәлімет беретін тарихи деректерді сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көші-қон этногенездің факторы ретінде
    Несиелер: 5

    Көші-қон этногенездің факторы ретінде терминдер, ұғымдар, әдістер және әдіснама. Қазақстан территориясындағы этникалық және этномәдени процесстердің ерекшеліктерін, сондай-ақ қазақ этносының басқа да аймақтарда тарихи қалыптасуын зерттеу. Халықтың пайда болуы туралы теориялық мәселелер, этникалық түйіндер (пучки) және оларды реконструкциялау, этногенетикалық зерттеу мақсатында қажет этностарды топтастыру принципі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ортағасырлық Қазақстан археологиясы
    Несиелер: 4

    Ортағасырлық Қазақстан археология ғылымы, оның тарихи ғылым ретіндегі маңызы, зерттеу әдістерінің ерекшеліктері, әлемдік және отандық археологияның жетістіктері туралы білімді қалыптастыру. Археологияның негізгі ғылыми түсініктерімен, археологияның тарихи үдерісті зерттеудегі танымдық мүмкіндіктерімен және оның зерттеу әдістерімен таныстыру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Археологиялық және этнографиялық жинақтарды өңдеу әдіснемесі
    Несиелер: 4

    Археологиялық және этнографиялық жинақтарды өңдеп, оларды қайта реставрациялау мен консервациялауға баулу. Қазақстан археологиясы саласының дамуының және зерттелу деңгейін білу . Әртүрлі метал бұйымдарды қолдануы Қазақстанның ежелгі және орта ғасырлардағы тарихи ескерткіштерінің зерттелуінің қазіргі тандағы технологиялық әдістерімен қайта зерттелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ халқының этногенезі мен этникалық тарихы
    Несиелер: 4

    Халықтың пайда болуы туралы теориялық мәселелер, этникалық түйіндер және оларды реконструкциялау, этногенетикалық зерттеу мақсатында қажет этностарды топтастыру принципі. Тарихи-этнографиялық топтардың типологиясы, халықтардың туыстығы және этногенезді реконструкциялау сұрақтары. Қазақ халқының этникалық процесстері және этникалық өзіндік санасы туралы этногенетикалық түсіндірулер (интерпретация)Қазақстан территориясындағы этникалық және этномәдени процесстердің ерекшеліктерін, сондай-ақ қазақ этносының басқа да аймақтарда тарихи қалыптасуын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
    Несиелер: 12

    Бұл пәндері қосымша құзыреттіліктерді қалыптастыратын білім беру бағдарламасы. Онда пән аралық қосымша құзыреттіліктер қалыптасып және құзыреттіліктер шегі кеңейеді. «Minor» пәндері аясында оқылған пәндер дипломға енгізіледі. Сондықтан бұны жұмыс беруші бағалап, өмірге деген көзқарасын анықтайды. (мектеп емес, өмірге қажет дүние)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан этнографиясы
    Несиелер: 4

    Этникалық қоғамдастықты зерттеуге қатысты жүйелік білімдердің теориялық және әдіснамалық негіздері. Практикалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарында алынған білімді пайдалану, этногенездің теориялық мәселелерін және қазақ халқының этникалық тарихын қарастыру.Қазақ халқының білімінің тарихи дамуын зерттеу.Қазақстанның аумағында ежелгі және орта ғасырларда этникалық процестерді зерттеу. Этнография- халықтардың қоғамдық құрылысы туралы зерттейді.Этнография- халықтардың қоғамдық құрылысын, олардың арғы- бергі тегін, өзара қарым-қатынасын, материалдық және рухани мәдениетін зерттейтін ғылым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ежелгі Қазақстан археологиясы
    Несиелер: 4

    Ежелгі Қазақстанның тарихы және археологиясының этносаяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени мәселелерін зерттеуге бағытталған. Ежелгі дәуірден ХVІІІ ғасырдың алғашқы үштігіне дейінгі Ұлы Дала деген атпен мәлім болған қазіргі Қазақстан аймағындағы тарихи үдерістерді зерделеу. Палеолит ескерткіштерінің хронологиясы мен кезеңдері. Ерте палеолитткезеңіндегі өнер мен діни танымның қалыптаса бастауы. Мезолит, неолит және энеолит дәуірлерінде тіл, таным, діни түсініктің дамуы. Тасқа сурет салу өнері- петроглифтер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Археологиядағы консервациялау және реставрациялау негіздер
    Несиелер: 4

    Студенттерге далалық консервациялаумен рестоврациялаудың өзіндік тән ерекше әдістеріне баулу. Далалық археологиялық зерттеудегі әдістері. Рестоврациялаумен консервациялаудың қажетті материалдарын білу. Дұрыс әдістемелерін талдау. Мәдени мұра обьектілерін сақтаудың оңтайлы тәртібін ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Пән мен тілді біріктіре оқыту
    Несиелер: 5

    Негізгі оқу кезеңдерінде алған білімдерін жалғастыру әдісімен кеңейту және жүйелеу, тілдік материалдарды тұтастай зерделеу дағдыларын дамыту, оқылатын мамандық бойынша терминологиялық корпусын үйрену;- сөйлеу қызметі дағдылары мен біліктерін жетілдіру: айтылым, жазылым, аудару үдерісінде іздену, танысу түріндегі оқу, түсіну; аударма практикасының теориялық негіздерімен таныстыру және аударма білігі мен дағдыларын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этнографиялық далалық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Негізгі этнографиялық зерттеулердің принциптерімен бірге қолөнерге қатысты мәліметтерді жинау ерекшелігі деректік негізде қарастырылады.этнографиялық зерттеу әдістерін игеруге баулу, пәнаралық (тарих, археология, әлеуметтану) байланыстарды ескере отырып, оны этнографиялық экспедицияда пайдалана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Археологиядағы жана әдістері
    Несиелер: 5

    Археологиядағы жаңы әдістерді үйрету.Археологиялық ескерткіштердің жаңа әдістерімен таныстыру. Археологиялық ескерткіштерді жаңа әдіспен мерзімдеу. Компьютерлік технологиялар мен археологиялық бағдарламаларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дала археологиясындағы құжаттандырудың жана әдістері/
    Несиелер: 5

    Дала археологиясындағы құжаттандырудың жаңа әдістері археологиялық және этнологиялық зерттеу әдістерінің теориялық негіздерінмен қамтамасыз ету.Археологиялық зерттеудің далалық әдістемесі. Археологиялық барлау және қазба жұмыстары. Далалық реставрациялармен және консервациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орталық Азиядағы сфуизм тарихы
    Несиелер: 6

    Ислам дініндегі Суфизм бағытының қалыптасу тарихын зерттеу. Суфизм сөзінің мағынасына түсінік беру. Орталық Азиядағы исламның енуі мен суфизмніңпайда болу тарихы, оны кең етек жайылуы туралы мағлұмат алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Визуалды антропология
    Несиелер: 4

    Қоғамның визуалды параметрлерін зерттейтін және түрлі мәдениеттер көбінесе визуалды, яғни әртүрлі көрінетін компонентті қамтитындығы болжамына негізделген, жақында бекітілген әлеуметтік антропологияның бір бөлігі. Визуалдылық эскиздер, фотобейнелер, фильмдер және видеофильмдермен қоса әртүрлі тәсілдермен бекітілуі мүмкін, ал визуалды антропология осындай тәсілдерді әлеуметтану мен антропологияда қолданудың салдарын зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлемдік тарихи кеңістігіндегі Дала өркениеті
    Несиелер: 6

    Дала Өркениетінің тарихы туралы түсінік беру. Қазақ қару жарағының қысқаша тарихынан сыр шерту. Дала өркениеті түркі тектес халықтардың материалдық және рухани құүндылықтарының дамуын зерттеу. Әлем тарихындағы Дала өркениетінің алатын орны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан археологиясының тарихнамасы
    Несиелер: 7

    Қазақстан археологиясының тарихнамасы туралы жүйелі түрде түсінік қалыптастыру. Қазақстан археологиясының тарихнамасы мен әдіс намасы және тарихи зерттеу әдістерін меңгерту; Тарихи дерек. Тарихи факт. Әдіснаманың негізгі мәселелері. Тарихи зерттеу деңгейлері. Тарих ғылымының категориялары. Тарихи танымның ұстанымдары. Тарихи танымның әдістері. Ғылыми зерттеулердің математкаландырылуы және оның тарих ғылымындағы көрінісі. Математикалық әдістерді пайдалануға негізделген тарихи зерттеулердің типтері. Тарих ғылымында математикалық әдістерді қолданудың теориялық-әдіснамалық мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • ХХ ғасыр отандық археологияның тарихнамасы
    Несиелер: 7

    ХХ ғасырда Қазақстанда археологиялық қазба жұмысының даму барысы жайында, оның нәтижесінде жарияланған тарих ғылымын дамытудағы археологиялық материалдарды,деректерді салыстырып, жаңа мәліметтермен жұмыс жасау. Еңбектер нәтижесінде, қазақ тарихы мен мәдениетін дамытуға қосқан зор үлесін айқындау мен табылған тарихи мәдени ескерткіштер турлеріне тоқталу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әлем діндер тарихы
    Несиелер: 7

    Әлем діндердерінің шығу тарихы. Дін тану әдіснамасы. Дін және ғылым. Христиан, Буддизм, Ислам. Ислам дінінің таралу тарихы.Жер жүзіндегі жүздеген діндер мен рухани нанымдар болғанымен, жер бетіндегі адамдардың басым көпшілігі қолданатын негізгі діндер бірнеше негізгі топтарға бөлінуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Халықтар мәдениетіндегі дін
    Несиелер: 7

    Халықтар мәдениетіндегі дін пәні зерттеудің теориялық – әдіснамалық негіздері ,дін және мәдениет автохтонных арктикалық халықтар формациялық және өркениеттік типологиясы әлеуметтік-мәдени ұйымдастыру және дін туралы мағлұмат береді. Теология мәлім бір дінге сенген күйде оны түсіндіру және ақтау үшін дінді зерттесе, дінтану діндердің сыртында тұрып, әртүрлі діндердің ерекшеліктері мен жағдайын, қоғамға ықпалын зерттейді, ал әлеуметтану дінді әлеуметтік құбылыс ретінде зерттесе, философия діннің жаплы ерекшелігін, немесе дінге қатысты жалпы фундаменталды проблемаларды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Археологиялық және этнологиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    Тарихтың әдіснамасы және тарихи зерттеу әдістерін меңгерту; Тарихи дерек. Тарихи факт. Әдіснаманың негізгі мәселелері. Тарихи зерттеу деңгейлері. Тарих ғылымының категориялары. Тарихи танымның ұстанымдары. Тарихи танымның әдістері. Ғылыми зерттеулердің математкаландырылуы және оның тарих ғылымындағы көрінісі. Математикалық әдістерді пайдалануға негізделген тарихи зерттеулердің типтері. Тарих ғылымында математикалық әдістерді қолданудың теориялық-әдіснамалық мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Археологиядағы жаратылыстану –ғылыми әдістер
    Несиелер: 6

    Археологиялық зерттеулердегі жаратылыстану әдістерін қолданудың маңызын білу. Археологиялық зерттеулерде жаратылыстану ғылымдарының әдістерін пайдалану; Археохронология; Археологиялық зерттеулердегі геофизикалық әдістер; Қазіргі заман археологиясының перспективті бағыты мәсілелері қарастырылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON8

    этнографиялық материалдарды дайындауда қажетті ақпаратты іздестіру мен пайдаланудың кәсіби дағдылары болуы, археологиялық экспонаттарды анықтау.

  • Код ON9

    Археологиялық заттарын консервациялау және реставрациялау бойынша негізгі білімді игеру.

  • Код ON3

    Патриотизм және азаматтық көзқарасты қалыптастыру үшін тарихи дамудың заңдылықтары мен негізгі кезеңдерін талдай білу.

  • Код ON7

    Мәдени мұра және этнографиялық құндылықтардың сақталуын қамтамассыз етуге байланысты технологиялық процестерді басқару.

  • Код ON6

    Археологиялық этнографиялық қызметтерінде нақты нәтижелерге жету үшін инновациялық тұрғыдан келу.

  • Код ON12

    Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз пікіріңді дұрыс қорғай алу, өз әрекеттеріңді түзету, түрлі әдістерін қолдану.

  • Код ON4

    Тарихи- мәдени отребутика,музей-экспозициялық және зерттеу қызметі саласында жеке дара зерттеу жұмыстарын жүргізу.

  • Код ON5

    Заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы археологиялық этнографиялық жұмыстарының кәсіби міндеттерін сауатты шешу.

  • Код ON11

    Зерттеушілік кәсіпкерлік дағдыларды және белгісіздік жағдайында жұмыс дағдыларын пайдалану.

  • Код ON10

    Этнографиялық және археологиялық материалдарды пайдалануды кеңейтетін маркетингтік зерттеулер мен жобаларды жүзеге асырады.

  • Код ON2

    Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, академиялық адалдық пен парасаттылықты қалыптастыру негізінде әлеуметтік - мәдени, кәсіби дамуды, теориялық және эксперименттік зерттеулердің, әдістерін көрсету.

  • Код ON1

    Тілдердің үштұғырлығын кәсіби ортада және қоғамда академиялық жазу және адалдық принциптерін қолдана отырып қолдану.

Top