Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03220 Журналистика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Қазіргі баспасөз қызметі
    Несиелер: 4

    Қатысымдық қызмет, жіктелуі, жанрлық ерекшеліктері, тақырыптық бағдары, тіл және стиль ерекшеліктері қарастыру.Қазіргі жағдайдағы Қазақстандағы көпшілік ақпарат таратудың аймақтық құралдарын дамыту мен олардың қызмет ету ерекшеліктері ашу.Заманауи бағыттағы Қазақстандағы аймақтық баспасөздің негізгі мәселелік-тақырыптық бағыттары анықтау. Қазақстандағы аймақтық баспасөздің тілдік, стилистикалық және жанрлық ерекшеліктері тұжырымдау.Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуы мәселелерін қарастырудағы көпшілік ақпарат құралдарының рөлі қарастыру.Қазақстандағы аймақтық баспасөзді дамыту беталыстары мен болашағы айқындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • PR-журналистика
    Несиелер: 6

    PR ғылымының даму эволюциясын, PR тұжырымдамаларын, PR қызметтерінің нарығы туралы теориялық түсініктерді игерту. Бағыттық аудитория өкілдеріне арналған іскерлік және баспасөз іс-шараларының практикалық дағдыларын қалыптастыру. Заманауи ақпараттық ресурс мәтіндеріндегі PR көріністерін талдау. Мультимедиалық кеңістіктегі PR құқықтық және этикалық ерекшеліктерін зерттеу. Журналистік шығармашылық қызметінің ерекшелігіне қатысты білімдер мен мәліметтерді түсіндіру. Журналистика шеберлігін толығымен қарастыру жаңадан бастап келе жатқан журналист тұлғасын қалыптастыру. Журналист шеберлігінің деңгейін жоғарылату, студенттердің ойлау деңгейін дамыту,студенттердің шығармашылық зерттеуге деген талғамдарын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оңтүстік өңірі журналистикасының тарихы
    Несиелер: 4

    Алаш баспасөзінің негізін салушылар ретінде А. Құнанбаевтың, Ш. Уәлихановтың, Ы.Алтынсариннің публицистикалық мұраларын талдау. ХХ ғасыр басындағы революциялық баспасөзді, репрессия кезеңіндегі баспасөзді, Ұлы Отан соғысы уақытындағы, кеңестік кезең шағындағы, қайта құру және Қазақстанның тәуелсіздігі кезеңдеріндегі фронттық журналистиканы Қазақстанның көрнекті журналистері мен публицистерінің шығармашылығы арқылы қарастыру. Мәтінді талдау, оңтүстік өңірдегі қазақ журналистикасындағы рухани, шығармашылық, тарихи мұралардың мәнділігі мен қажеттілігі жөніндегі терең және жан-жақты ұғым-түсініктерді алуға мүмкіндік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Кәсіби қызмет, қоғамдық кәсіби қарым-қатынастардың жалпы жүйесіндегі оның рөлі мен орны жөніндегі алынған ақпараттарға негізделген қызығушылық ынталандыру. Олардың болашақ кәсіби қызметімен, осы бейіндегі мамандарға қойылатын негізгі талаптармен, студент ЖОО-да оқу барысында алатын білім, шеберлік, дағдылар көлемімен, оқу пәндерімен жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стилистика және тіл мәдениеті
    Несиелер: 6

    Ауызша және жазбаша әдеби тіл нормаларын, дұрыс айту ережелерін, екпінді, сөзді қолдануды, стилистиканы меңгерту, сөйлеу мақсатымен және мазмұнымен сәйкестікте қарым-қатынастың әралуан жағдайларында тілдің көркемдеу құралдарын пайдалана білу. Тілдік, әдеби, коммуникативтік, әдеп нормаларын игерту. Күнделікті және көпшілік ортасындағы – ауызша және жазбаша қарым-қатынас жағдайларында тілдік ерекшеліктер мен мүмкіндіктерді нақты іске асыруға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Этика және медиасауаттылық
    Несиелер: 4

    Қазіргі заманғы ұйым қызметін коммуникациялық қамтамасыз ету, PR-коммуникацияда медиарилейшнз атқаратын рөлі туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру, ұйым мен бұқаралық ақпарат құралдары арасындағы өзара іс-қимылды ұйымдастыру саласында жалпы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, коммуникациялық компаниялар мен іс-шараларды дайындау және өткізу саласындағы құзыреттіліктер; баспасөзге арналған PR-мәтіндерді жасау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылығын зерттеу; жазушының шығармашылық зертханасы, шығармашылық контекстіндегі өмірбаяны; Абайтану ғылымының негізін салушы; «Манас» жырының зерттеушісі ретінде талдау. М. Әуезовпен көрнекті қоғам қайраткері ретінде танысу. Әлемдік және шығыс әдебиетінде М.Әуезовтің әдеби мұрасын талдау дағдыларын дамыту. Отаншылдық пен Отанға деген сүйіспеншілік сезімдерін сіңіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Журналдар, газет және телехабарлар дайындау
    Несиелер: 4

    Журналистика типологиясын, журналистік шығармашылық теориясы мен әдістемесін зерделеуді қамту, журналистік материалдарды жоспарлау мен еңбек ерекшеліктерін көрсету. Тікелей эфирде теле-және радиожурналистің табысты жұмыс істеуіне себепші болатын кәсіби тәсілдер мен репортер дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Елдегі жағдаяттарды талдау, ақпараттарды өз бетінше сұрыптау, ойларын айқын тұжырымдау, қорытынды жасау және талдап-қорыту дағдыларын иелену, рухани-адами әлеуетін пайдалану. Азаматтық және саяси әрекет ету, өзінің саяси көзқарастары мен іс-әрекеттерін түзету дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Радиожурналистика жанрларының мазмұны мен пішіні
    Несиелер: 5

    Студенттерді БАҚ түрлері ретіндегі радио және теледидар ерекшеліктерімен таныстыру, жүзеге асыру. Заманауи электронды БАҚ жанрлық жүйелері, радио және теледидар ерекшеліктері жөніндегі ұғым-түсініктер, радио және тележурналистің қызметінің негізгі сипаттамалары жөніндегі ұғым-түсініктер, әралуан жанрлардағы радиолық журналистік туындыларды жасау бойынша жұмыс істеу дағдылары, көпшілік ақпарат құралдары ретіндегі радио және теледидар табиғаты мен ерекшеліктері жөніндегі мәліметтер қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абай дәуірінің тарихи-мәдени және әдеби контекстін білуін көрсету; Абайдың өмірбаянын және шығармашылық мұрасын зерттеу. Абай шығармаларын қазақ және орыс тілдерінде топтастыру; түпнұсқа мен аударманың салыстырмалы талдауын салыстыра білу қабілетін қарастыру. Қазіргі әдеби мәтіндердің көркемдік ерекшелігін зерттеу арқылы эстетикалық талғамға тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ХХ ғасыр басындағы қазақ публицистикасы және Алаш баспасөзі
    Несиелер: 5

    А.Байтұрсынов, М. Дулатов, А.Бөкейханов, Х.Досмұхамедұлы, М.Тынышбаев, М.Сералин, М.Шоқай, Е.Омарұлы, Т.Шонанұлы публицистикасын қарастыру. Олардың рухани шығармашылық мұрасының мәнділігі мен қажеттілігі жөніндегі терең және жан-жақты ұғым-түсініктер қалыптастыру. А.Байтұрсыновтың публицистикалық шеберлігі, М.Дулатов пен Алаш баспасөзіндегі демократиялық бастаулардың басқа да негізін салушылардың алғашқы жарияланымдарын қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Бағдарламалық материал шегіндеоқу/тең түпнұсқалы кәсіби-бағытталған мәтіндердің мазмұнын баяндау, сондай-ақ кәсіби салада лекциялар, сөз сөйлеулер, әңгімелесулер мазмұнын қарастыру. Оқытылған кәсіби-бағытталған тақырыптар шегінде сөйлей білу дағдыларын қолдану. Естілген/оқылған мәтіннің мазмұнын беру. Өз пікірін және бағасын білдіру, кәсіби тақырыптарға әңгімелеуде жауап беру, шеттілінде дәлел келтіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік желілер және БАҚ
    Несиелер: 6

    Журналистің кәсіби мәдениетіне әлеуметтік желілерді интеграциялаудың өзекті мәселелерін шешуге бағыттау. Журналистің кәсіби мәдениетін әлеуметтік желілермен өзара әрекеттестікте қалыптастыру үдерісі, әлеуметтік желілердің журналистикаға ықпалын қарастыру. Интернеттегі әлеуметтік желілерді дамыту алғышарттарын талдау.Әлеуметтік желілердің функционалдық мүмкіндіктері, әлеуметтік желілерде ақпараттардың таралу ерекшеліктерін айқындау.Журналистің кәсіби мәдениеті мен әлеуметтік желілердің конвергенциясы, журналистің әлеуметтік желілермен жұмыс жасаудағы кәсіби мәдениетін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Публицистік шығармашылық негіздері
    Несиелер: 6

    Журналистік шығармашылық қызметінің ерекшелігіне қатысты білімдер мен мәліметтерді түсіндіру. Журналистика шеберлігін толығымен қарастыру жаңадан бастап келе жатқан журналист тұлғасын қалыптастыру. Журналист шеберлігінің деңгейін жоғарылату, студенттердің ойлау деңгейін дамыту,студенттердің шығармашылық зерттеуге деген талғамдарын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу дағдыларын дамыту, оны оқу және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру. Кəсіби деңгейде байланыстар орнату қабілетінің дамуы, байланыстың мақсаттары мен жағдайына негізделген коммуникацияларды сауатты түрде қалыптастыру. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс тілінде сөйлеу мінез-құлық бағдарламасын жасау үдерісінде шығармашылықты, инновацияны енгізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Медиа және қоғам
    Несиелер: 6

    Қатысым мен ақпараттарды зерттеудің негізгі теоретикалық бағыттары мен даму тарихын ұғынуды қалыптастыру. Көпшілік ақпарат құралдарын қарастыру саласындағы негізгі ғылыми бағыттарды, экономикалық қызмет субьектісі ретіндегі медианың қызмет ету қағидаларын ұсыну, қоғамдағы медиа дамуының тарихи аспектілеріне бағытталу, медианың басқа индустрия түрлерінен айырмашылығының экономикалық ерекшелігін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем публицистикалық журналистика
    Несиелер: 4

    Ерекше мамандық ретіндегі журналистиканың мәні мен ерекшеліктері жөніндегі, білімдер мен шеберліктерді қалыптастыру жолдары жөніндегі, оқу үдерісін ұйымдастыру, әдебиеттермен өз бетінше жұмыстың тиімді тәсілдері жөніндегі мәліметтерді ұсыну. Әлеуметтік институт ретіндегі журналистиканың қызмет етуінің жалпы заңдылықтарын қарастыру. Әрбір БАҚ әлеуметтік ұстанымын ескере отырып, аудиторияның әралуан топтарына есептелген көпшілік ақпараттарын жинақтау, сұрыптау, ықшамдау, талдап қорыту, тарату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әдеби редакциялау және стилистика
    Несиелер: 4

    Жеке ғылыми зерттеулер үшін филология және басқа да гуманитарлық ғылымдар саласындағы теоретикалық және тәжірибелік білімдерді қолдану, сыни талдау, қарым-қатынастың әралуан салаларында қабылданған шешендік, стилистикалық және тілдік нормаларды, тәсілдерді, коммуникативтік стратегияларды, тактикаларды таңдау, жүзеге асыру. Дәлелденген тұжырымдар, ауызша және жазбаша коммуникацияны үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тележүргізушінің шеберлігі
    Несиелер: 4

    Студенттерді телерадиожурналистика саласында хабар жасауға, бағдарлама түсіруге, сценарий жазуға, тақырыпқа сай кейіпкер табуға машықтандыру. Білімгерлерге тікелей эфирде хабар жүргізудің ерекшеліктері жөнінде түсінік беру. Телеарналардағы журналист этикасын меңгеру, дауыс, ырғақ, үнді, микрофонды орынды қолдану дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәуелсіздік жылдарындағы әдебиет
    Несиелер: 4

    Фольклор тарихындағы, ауызша және жазбаша әдебиеттердегі «ақтаңдақтарды» жою, қатаң социологиялық иллюстративтілікті жеңу мен қазақ халқының рухани мұраларын толық көлемде іске асыру мен қалпына келтіруді жүзеге асыру. Шығармашылықтың түпнұсқалық еркіндік ахуалын құру, мемлекеттік цензура алмастыру, партиялық бақылау еркінен құтылуды іске асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Монтаж бен видеодыбыс негіздері
    Несиелер: 4

    Видеодыбыстарды монтаждау студиядағы технологиялық құралдар арқылы жүргізілетінін түсіндіру. Монтаждау барысында дыбыстың пайда болуына байланысты бейне мен сөздің, музыка мен шудың үйлесімділігін меңгеру.Оның кино өндірісіндегі классикалық үлгісі негіз ретінде алынатындығынкөрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Журналистік зерттеу әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеу үшін эмпирикалық ақпараттарды зерттеу, жинақтау және өңдеу әдістерін таңдау мен пайдалану бойынша тәжірибелік дағдыларын игерту. Ғылыми зерттеу міндеттерін құрылымдандыру мен мақсаттарды анықтау, зерттеу жорамалдарын тұжырымдау бойынша дағдыларды игерту. Алынған нәтижелерді ұсыну дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Фактчекинг әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Пән білім алушыларды медиа өнімдердің жеке және топтық жұмыс дағдыларын игеруге қалыптастыру. Студенттерді аппараттық және бағдарламалық технологиялармен жұмыс істеуге үйрету. Білім алушылардыжаңа бағдарламалық технологиялармен жұмыс жасау, әлеуметтік тақырыптардағы түсініксіз жайттар мен шындықты бейнелеудің тиімді әрі жарқын құралы ретіндегі шынайы ой-ниеттерді қарастыруға үйрету. Фактчекинг қағидаттарын түсінуді, ақпаратты верификациялауды және тергеу жобаларының логикасын жүйелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бұқаралық коммуникация және халықаралық қатынастар
    Несиелер: 4

    Шығармашылық ізденістер журналист кәсібінің негізі екендігін көрсету. Шеберлік мәселесінің, қоғамның барлық саласын қамтитын журналистикадағы алар орны ерекшелігін ұғындыру.Заман талабына сай білімдерін толықтыру, жаңарту. Жаңалық жаршысы – журналистика өзгеден оқ бойы озық тұруын, болашақты болжай алуын, қоғамдық пікірді дұрыс қалыптастыруын көздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Масс-медиа жне жарнама
    Несиелер: 4

    Масс-медиа саласындағы маңызды жаңашыл тәжірибе, конвергенция үдерістері мәніндегі медиасаланы дамытудың негізгі әлемдік бағыттары мен беталыстарын талдау. Көпшілік ақпаратты өндіру үдерісінде аудиториямен өзара әрекеттестіктің жауаптастық түрлерін жандандыруға бағытталған технологияны жүйелеу. Масс-медиа мен әралуан жанр түрлеріне байланысты әртүрлі таңбалық жүйелерді пайдалана отырып, материалды шұғыл даярлаудың тиімді тәсілдерін талдап, қорыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Конвергентті журналистика
    Несиелер: 4

    Студенттерге конвергентті журналистиканы сипаттайтын негізгі ұғымдарды түсіндіру.Студенттерде қазіргі заманауи конвергентті журналистиканы дамыту заңдылықтары жөніндегі жүйелі ұғым-түсініктерді қалыптастыру. Ақпараттық қызметтің әралуан субьектілерінің кәсіби мәдениетінің мәнін ұғынумен байланысты білімдерді игерту. Қазақстандық және әлемдік БАҚ тарихи, заманауи тәжірибесі мәніндегі журналистиканың негізгі әлеуметтік қызметін, көпшілік қатысым құралының жүйесі ретіндегі БАҚ рөлін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәнерлеп оқу және журналистің сөйлеу әдебі
    Несиелер: 4

    Сөйлеу даусының үздік сапаларын жетілдіруге мүмкіндік беретін дауысты еркін игеру дағдылдарын жетілдіру: күш, жеңілдік, тембрлік реңк әсемдігі, болашақ журналистің кәсіби сөйлеу сапасын қалыптастыратын шеберліктерді – айқын артикуляцияны, анық дикцияны, сөзбен логикалы, бейнелі, эмоционалды ықпал ету, өз тыңдармандарын «баурап алу» шеберліктерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорт журналистикасы
    Несиелер: 4

    Қазақстандағы спорттық журналистиканың кезеңдері мен бағыттары, оның даму бағдарлары айқындау. Қазақстандағы спорт пен спорттық журналистика қоғам мәдениетінің маңызды аспектісі ретінде қарастыру.Қазақстандағы спорттық журналистиканың халықаралық ақпараттық кеңістіктегі орны, спорттық журналистикадағы ұлттық деңгейдегі негізгі бағыттар ерекшелігін анықтау. Қазіргі таңдағы спорттық журналистиканы дамыту үдерісін қамтамасыз ететін негізгі қатысушылардың даярлық деңгейін және олардың спорттық журналистика мәнін ұғынуын, оның Қазақстандағы жай-күйін шынайы бағалау ерекшелігі мен қабілеттілігін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Корпоративтік журналистика
    Несиелер: 4

    Білім алушылардың корпоративтік медиа жүйесі туралы тұтас көзқарасын қалыптастыру, корпоративтік БАҚ жүйесіндегі түйісу орнын түсіндіру. Журналистика және PR, генезисі, ерекшелігі, қызметі, түрлері, құру ерекшеліктері, сонымен қатар негізгі тенденциялары мен даму перспективаларын айқындау. Корпоративтік БАҚ-тың мақсаттары, функциялары және мүмкіндіктері, олардың түрлеріне тоқталу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шешендік өнер және журналистің сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 6

    Шешендік сөздер тарихын, себебін, ақын мақсатын, идеясын танып, шығарма құрылымының жүйесін, көркемдік, тілдік, эстетикалық ерекшелігін аңдатып, мектеп бағдарламасы көлемінде алған түсініктерін тереңдетіп, болашақ мамандарға қойылатын талап деңгейінде шешендік өнер ғылымының қыр-сырын танытып, теориялық тұрғыдаталдай білуге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ақпараттық радио
    Несиелер: 4

    Негізгі типологиялық белгілермен, репортаждың құрылымымен, радиода монтаждың ерекшеліктерімен таныстыру, мемлекеттік және коммерциялық радиостанциялардың ұйымдастыру принциптерімен, журналистің шеберлігін жетілдіру үшін радиомәтіндермен жұмыс жасау.Радиоға арналған ақпараттық материалдарды жинау және өңдеу дағдысын қалыптастыру, әртүрлі жанрда материалдар, радио-сценарийді жасау,радиостанция форматын анықтау радиобағдарламалар тұжырымдамасын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фотожурналистика
    Несиелер: 4

    Білім алушылар тұлғасының дамуы мен қалыптасуын, олардың өз шығармашылық әлеуеттерін іске асыру, фотожурналистика әлемімен танысу арқылы әлеуметтенуі үшін жағдай жасау. Тұлғаның адамгершілік негіздерін, белсенді азаматтық ұстанымын, сөзге деген мұқият қатынасын қалыптастыру. Студенттерді фотография салаларымен және мамандық саласы ретіндегі фотожурналистикамен таныстыру. Фотожурналистика бойынша білім негіздерін беру. Фотожурналистің кәсіби қызметіне қажетті шеберліктер мен дағдыларды қалыптастыру. Студенттердің ақпараттық, компьютерлік және техникалық сауаттылығын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ көсемсөзінің тарихы мен тәжірибесі
    Несиелер: 6

    Ежелгі кезең поэзиясының негізгі мазмұнын анықтау. Қазақ фольклорының мәні, жыраулар, ақындар, музыканттар, билер, жазба әдебиет ескерткіштерінің мәні, халықтың діни өмірінің мазмұны, ағарту ісі, ғұрыптар, діл, адамгершілік және эстетикалық идеалдарын түсіндіру. Қазақ халқының мәдени мұрасы сипаттау, рухани-мәдени үдерістердің қарама-қайшылықтары мен беталыстарын айқындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Операторлық шеберлік
    Несиелер: 4

    Студент-журналистің оператормен жұмыс жасау дағдыларын дамыту, қағидаларын түсіндіру. Студенттерді операторлық қызметпен таныстыру, түсіру қағидаларымен, тәртіптерімен, жабдықтарды пайдалану ережелерімен таныстыру, кадрдың композициялық құрылымын құрастырудың негіздерімен, жанрға байланысты операторлық жұмыс ерекшелігі жөніндегі ұғымын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Телередактор шеберлігі
    Несиелер: 4

    Телередактор шеберлігі – журналистика мамандығының студенттеріне теориялық тұрғыдан оқыту. БАҚ-тың бір саласы телерадиожурналистика туралы толық мағлұмат беру. Курстың негізгі мазмұны телерадиожурналистиканың табиғаты мен өзіндік ерекшеліктерін, тарихын, қалыптасуы мен дамуын, қазіргі сипатын, құрылымы мен ұйымдастырылу принциптерін қамту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Талдамалы журналистика жанрлары
    Несиелер: 4

    БАҚ-тағы талдамалы журналистика мәні, оның журналистік шығармашылық түрі ретіндегі басты ерекшеліктерін ашу. Журналистер мен редакторлардың шығармашыл кәсіби қызметтегі мүмкіндігі мен рөлінайқындау. Ақиқатты талдаудың негізгі әдістерін игерудегі көмек, талқылауларды, бағалауларды, ой тұжырымдарын негіздеуді іске асыру. Талдамалы пікірлер арқылы тәжірибелік даярлау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дата журналистика
    Несиелер: 4

    Мәліметтерді визуализациялау, яғни мәліметтерді қайта түзу және графикалық формада ұсыну. Мәліметтерді шектеулі нақты формада жүзеге асыру, мәліметтер тобы арасындағы өзаратәуелділікті іске асыру. Сүзгіден өткізу, сұрыптау, мәліметтерді іздестіру. Ақпараттардың ауқымды көлемін хабарлау және оларды графикалық өріске жүктемеу, оны қабылдау үшін күрделендіру. Қоғамдық мәні бар ақпараттарды адамға қолжетімсіз тілден ұғынықты формаға өткізу. Мәліметтер мәнділігі, олардың мәнмәтінмен ұқсастығын айқындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар журналистикасы
    Несиелер: 4

    Балалар мен жасөспірімдердің санасына интернет ортаның жағымды және жағымсыз әсерінің себептері мен салдарын ажыратуға үйрету. Балалар психологиясының ерекшеліктері мен журналистиканың мүмкіндіктерін аша отырып, білім, ғылым, әдебиет, мәдениет пен өнердің өзара байланысын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Теледидардағы авторлық бағдарламалар
    Несиелер: 4

    Студенттерді бағдарламаны жасаудың шығармашылық үдерісімен, жанр ерекшелігімен, теледидар инфрақұрылымының ерекшеліктерімен, теледидардың көрнекі құралдарымен, әлемдік теледидар тарихымен, қазақ теледидарының тарихымен, теледидар жанрларымен және түрлерімен, БАҚ жүйесіндегі теледидар ерекшелігімен, әлемдік теледидарды құқықтық реттестірудің заманауи жүйесімен, көрермендерді баурап алуға бағытталған қызметпен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бұқаралық ақпарат құралдары тілі
    Несиелер: 4

    Коммуникацияның нақты каналдарындағы әдеби тіл нормаларын сипаттау. Әралуан функционалды-стилистикалық мәртебе медиатіліндегі нормаларды қолдану саласын анықтау. Көпшілік ақпараты мәтіндерін қарастыру әдістерімен таныстыруды жүргізу. Қатысымдық шеберліктерді дамыту. Ырғақты тұлға, сөйлеу мәдениеті нормаларын еркін игерген тұлғаны қалыптастыру. Сауаттылықты жетілдіру, ақпараттарды қорыту, талдау, және қабылдау, мақсат қою мен оған қол жеткізу жолдарын таңдау шеберліктерін игерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндер
    Несиелер: 12

    Журналистика бағыты бойынша кәсіптік дағдылар мен шеберліктерді, білімдерді меңгереді және болашақ мамандығы бойынша құзыреттіліктерді игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі қоғамның өзекті мәселелері мен бұқаралық ақпарат құралдары
    Несиелер: 4

    Заманауи журналистиканы дамытуды қалыптастыру. Ақпараттық нарық, ақпараттық менеджмент құрылымымен, көпшілік ақпарат құралдары типологиясымен, экономикалық теория мен менеджмент негіздерімен, талдау, сыни ойлау, зерттеудің әдіснамалық тәжірибесі дағдыларын игеруді іске асыру. Дәйектерді талдау, теоретикалық ережелерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи телехабарлар технологиясы
    Несиелер: 4

    Заманауи жаһандық ақпараттық кеңістік жағдайларындағы көпшілік қатысымының мәні мен ұғымынқарастыру. Көпшілік қатысымының проблематикасы, медиажүйелер мен заманауи қоғамдағы көпшілік қатысымдық үдерісінің ерекшелігі, әралуан шектес ғылымдар технологиясы мен заманауи әдістемелерді ескере отырып, көпшілік қатысым үдерісін зерттеудің негізгі әдістерін игерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Редакция жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Редакция ұжымындағы журналист жұмысының ерекшеліктерін ұғыну, редакция құрылымында бағытталаалу, оның қызметкерлерінің құқықтары мен міндеттемелерін білу, редакцияның қызмет ету ерекшеліктерін талдау, функцияларды бөлу, журналистік қызметтегі мамандандыру рөлін білу, журналистік шығармашылық түрлерін, редакция қызметін ағымдағы және ілгерілемелі жоспарлау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Медиапсихология
    Несиелер: 4

    Студенттердегі медиапсихология жөніндегі, оның пәндік саласы, зерттеу қағидалары мен бағыттары жөніндегі ғылыми ұғым-түсініктерін қалыптастыру. Массмедиа жүйесі, оның рөлі, функциясы, заманауи әлемдегі түрлері жөніндегі біртұтас ұғым-түсініктер құру. Медиапсихология саласындағы заманауи зерттеулердің жетістіктерін талқылау. Студенттерді массмедиа эффектілерін зерттеудің негізгі әдістері мен әдістемесімен таныстыруды жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Телехабар дайындау технологиясы
    Несиелер: 4

    Әлемнің әралуан елдеріндегі теледидар дамуының кезеңдерін айқын бөлінуін білу. Электромеханикалық теледидардан берілетін бастапқы бейнеден бастап, ультразаманауи сапа технологиясын пайдалану, заманауи телешоуларға экскурсия жүргізу. Тарихи оқиғалардың даму барысына теледидар ықпалын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • SMM- журналистика
    Несиелер: 6

    SMM әралуан әлеуметтік желілерде белсенділік көрсету дағдысын; мәтінмен жұмыс жасау дағдысын; сауатты жазып, сайт пен жеке блогты жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Интернеттегі контент ерекшеліктерін білумен қатар, маркетингке –хабарламаларды тиімді тарату мен аудиторияны басқару қабілетіне үйрету. Шығармашыл түрде жұмыс жасау, қызықты жаңа идеялар ойластыру, оны дамытудың креативті тәсілдерін меңгеру және майн-карталар, Гантт чарттар көмегімен жоспарлау дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Құқықтық журналистика
    Несиелер: 5

    Азаматтар мен журналистердің ақпараттық құқықтарын топтастыру және ерекшелеу. Мемлекеттік органдарға және мекемелерге қызықтыратын сұрақтар бойынша ақпараттық сұраныстарды жіберу. Журналистің құқықтары мен міндеттерін топтастыру. Құқықтық жауапкершілік түріне байланысты ар-ожданға, қасиеттер мен іскер репутацияға қол сұғушылық түрлерін топтастыру. Журналист қызметінде туындыларды еркін пайдаланудың ықтимал жағдайларын қарастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Іскерлік журналистика
    Несиелер: 6

    Бизнес-журналистика, Масс-Медиа (БАҚ), мақала жазу, репортаж даярлау, іскери қарым-қатынас пен редакциялауды даярлау дағдыларын жетілдіру. Бизнес саласындағы жаңа буындағы студенттер мен журналистерді даярлау, қазақстандық және халықаралық компаниялардың үздік тәжірибелерін есепке ала отырып, бизнес-журналистика құрылымымен таныстыру әдістерін әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан журналистикасының мәселелері
    Несиелер: 5

    Қазақстан мен шет елдердің саяси үдерістері мен экономикалық бетбұрыстарының кең көлемді талдауды жүзеге асыру. Қоғаммен байланыс мәселелері бойынша талдау және кеңес беру, көпшілік қызметі жұмыстары, ақпараттық агенттіктер, зерттеушілік және консалтингтік құрылымдар жұмысын саралау дағдыларын қалыптастыру. Социологиялық және маркетингтік зерттеулер, журналистік қорытынды жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Баспа ісінің маркетингі мен менеджменті
    Несиелер: 5

    Жарнамалық қызметті қарастыру. Нарықтағы өнімді алға жылжытудың барынша тиімді тәсілдерін анықтау. Бәсекелестікті қарастыру, бәсекелестік түрі мен деңгейін анықтау, баспа ісі өз өнімін сату бойынша мүмкіндіктерін бәсекелестермен салыстырғанда үздіктерден тұратын нарық басымдықтарын қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Журналистика және заң
    Несиелер: 5

    Журналистикадағы, әрбір жеке журналист жұмысындағы адамгершілік қағидалар мен құндылықтар орны жөніндегі ұғым-түсініктерді қалыптастыру. Журналистік корпустың өкілдерінің іс-әрекеттерін реттестіретін негізгі құжаттарды қарастыру. Тұлға, қоғам мен мемлекет қызығушылықтарының тепе-теңдігін қамтамасыз етуге бағытталған көпшілік ақпараттары саласындағы құқықтық реттестіру қағидалары мен нормаларын кешенді ұғынуды қалыптастыру.Тұлғаны азаматтық тәрбиелеуді жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған мәтінмен жұмыс
    Несиелер: 4

    БАҚ-тағы әртүрлі экономикалық, саяси оқиғаларды, күнделікті өмір деректерінен алынған мәтіндерді даярлау. Жарияланған және таралған материалдарға авторлық және редакциялық бақылау жүргізу. Тәжірибе алмасу, хабарлар дайындауда мәтін мазмұнын заман талабына сай шынайы, анық беруге бағыттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоғаммен байланыстың журналистикадағы бағыттары
    Несиелер: 5

    Компанияның корпоративті, маркетингтік және коммуникативті мақсаттарын іске асыру үшін маркетингтік коммуникациялар кешенінің инструменті ретіндегі PR технологияны тиімді пайдаланудың тәжірибелік дағдыларын дамыту. Фирманың корпоративті имиджі мен оның өнімдерін ілгерілету бойынша PR-кампаниялар технологияларды әзірлеу мен іске асыруды игерту. Көпшілікке арналған материалдарын, PR-материалдарын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Интернет-журналистика жаңалықтары
    Несиелер: 5

    Интернет-журналистика феноменін қарастыру, заманауи БАҚ жүйесіндегі қызмет ету орны мен рөлін анықтаудың әдіснамалық-теоретикалық негіздері даярлау.Оның заманауи жай-күйі, БАҚ жүйесіндегі басқа компоненттермен өзара әрекеттесуде Қазақстандағы мадиакеңістіктегі бағдары сипаттау.Интернет-журналистиканың қалыптасу кезеңдері, редакторлық және басқарушылық функция, вебжарияланымдар тілі мен стилі анықтау.Интернет-журналистика жалпы және айрықша қасиеттері, интернет-журналистика саласындағы кәсібилендіру параметрлері айқындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Журналистика бойынша шеберлік сыныбы
    Несиелер: 5

    Қазақ журналистикасының майталман қаламгерлерінің шығармашылығынан сусындату, олардың іс-тәжірибелері негізінде қалыптасқан журналистік шеберліктің негіздерін үйрету. Кәсіби журналистік шеберлікті шыңдау мақсатында студенттерге қазіргі журналистиканың тәжірибелік мәселелеріне байланысты білім беру, шығармашылықтың қыр-сырына баулу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Баспасөздің жазу дағдылары
    Несиелер: 5

    Жоғары оқу орындарында ойын дұрыс әрі нақты жеткізе білетін, бұқаралық ақпарат құралдарына жаза білетін мәдениетті мамандарды даярлап шығару. Ақпаратты іздеу, сыни талдау және синтездеу, міндеттерді шешуде жүйелі тәсілді қолдану қабілеттерін дамыту, тапсырыстың сапасын бақылау, дизайнерлерге, макет дизайнерлеріне, корректорларға арналған тапсырмаларды тұжырымдау, оларды іске асыру мерзімдерін белгілеу, концептуалды сипаттағы алынған жалпы теориялық білімді кәсіби қызметте қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстандағы баспа ісі
    Несиелер: 5

    Баспа ісіндегі инновациялық, редакциялық-баспаханалық, маркетингтік және ақпараттықтехнологияны әзірлеу, енгізу. Студенттердің баспа ғылымының теоретикалық проблемаларын игерудегі теоретикалық және тәжірибелік, жеке даярлығын тереңдету мен ақпараттық ортада ұйымдастырушылық және басқарушылық қызметті орындау, көпшілік ақпарат құралдарымен қоғамның әралуан құрылымдарының өзара әрекеттестігі саласындағы зерттеулерді жүргізуге қабілетті мамандарды даярлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Cалалық журналистика
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік саладағы журналист жұмысының ерекшелігін ұғыну. Әлеуметтік журналистиканың кәсіби стандарттары: тақырыптық бағыттар, жанрлар және форматтар, әлеуметтік ақпараттармен жұмыс жасау технологиясы қалыптастыру. БАҚ әралуан типтері ақпараттық саясаты мен тұжырымдарындағы әлеуметтік бағыттағы материалдарды талдау жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шетел журналистикасы
    Несиелер: 5

    Студенттерді әлемдік баспасөз, радио және теледидар, ақпарат агенттіктерінің тарихымен таныстыру. Шет ел журналистикасының қозғаушы күштері мен заңдылықтары, адамның қоғамдағы орны, қоғамдық-саяси ұйымдар, журналистика саласының дамуы мен негізгі үдерістері, ақпарат ағыны, мемлекеттік басқару механизмдері туралы ұғым-түсініктер беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Копирайтинг негіздері
    Несиелер: 5

    Білім алушыларға копирайтинг негіздері ретіндежарнамалық (соның ішінде имидждік және презентация) мәтіндерді құрастыру жолдарын таныстыру. Бетбейнелік копирайтингті, оқырманды қызықтырудан туындаған осы жерде және дәл қазір сатып алуға шақыратын мәтін құрастыру копирайтингін ұсыну. Мәтіндер жазуды, вебсайт беттерін түрлендіруін арттыруды, жарнамалық бюджетті үнемдеуді, жүйедегі процестердің механикасын түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON9

    Қоғамдық құбылыстардың өзара байланыстарын қарастыру, жобалау, қоғамда жүріп жатқан саяси, экономикалық, әлеуметтік үдерістерді бағалау, БАҚ-та Қазақстан мен шет елдердің саяси қайраткерлерімен әңгіме, сұхбат жүргізу дағдыларын иелену, басқа елдердегі оқиғаларға аңдатпа және түсініктеме бере білу;

  • Код ON10

    Жаһандық әлемдік даму мәніндегі заманауи әлеуметтік үдерістер мен құбылыстарды талдау, мемлекеттік ұйымдармен, жергілікті басқару ұйымдарымен, кәсіпорындармен, азаматтармен, басқа да көпшілік ақпарат құралдарымен тұрақты байланыс орнату, заманауи қатысымдық технологияны пайдалана білу.

  • Код ON1

    Журналистика мен публицистиканың дәстүрлі және заманауи жанрларын пайдалана отырып, ақпараттық және талдағыштық материалдар даярлау, әралуан дереккөздерден ақпараттарды құрастыру, сонымен қатар медиа жобаларды жасаудың отандық және әлемдік тәжірибесінің үздік жетістіктерін пайдалану.

  • Код ON4

    Қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық құбылыстарды динамикада сыни талдау, заңды және саяси бағыттар мен өзгерістерді қадағалау, жорамалдау, БАҚ саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамалық және басқа да нормативті құқықтық актілерін басшылыққа алу.

  • Код ON5

    Өз жұмысын бағалау, сынды қабылдау, қабылданған шешім үшін өзіне жауапкершілік алу, өз материалдарына жауапкершілікпен қарау, азаматтарды қажетті ақпараттармен қамтамасыз ету мен БАҚ табысты жұмысын ұйымдастыруда кәсіби құқықтарды пайдалану және қорғау.

  • Код ON3

    Фотографиялық бейне ерекшелігін, түсірілімді кадрлеудің негізгі қағидаларын, кадр құрастырылуын, фотобейне элементтерін, визуалды қабылдау заңдылықтарын қолдану, фотожарияланымға мәтін даярлау.

  • Код ON11

    Демократиялық құқықтық қоғам идеалдары мен құндылықтарын қамту, бизнес-ойлауды жоспарлау және бизнес пен экономика бойынша базалық білімдерді жүйелеу, экологиялық жағдайларды бағалау мен жанды әлемге мұқият қатынасу қажеттілігін түйсіну.

  • Код ON7

    Журналистік туынды жасау мен шешендік шеберлік, эмоциясыз оқи алу, үйлестіру, артикуляция, сөйлеу тазалығы, ойлау мәдениеті дағдыларын, сөйлеу техникасын, стилистика ережелерін меңгеру.

  • Код ON2

    Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, академиялық адалдық пен парасаттылықты қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды, ғылыми және эксперименттік зерттеулердің әдістерін көрсету.

  • Код ON12

    Мемлекеттік тілде, орыс, шет тілдерінде қатысым жасай отырып, жеке және ұжыммен бірлесіп тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дәлелдеу, спорттық іс-шараларға, сайыстарға комментаторлық жасау, адамзат мәдениетіне ықпал көрсетудің белсенді тетігі ретіндегі арт-проблематиканы құру және жандандыру.

  • Код ON8

    PR-акциялар өткізу; бағдарлы халықаралық аудиториялардағы PR-жобалардағы «қоғамдық мәнді ақпараттарды» құру; халықаралық журналистік ұжымдарды құру және оларда жұмыс жасау.

  • Код ON6

    Ақпараттық деректерді жинау, өңдеу тәсілдерін, қоғамдық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтарын зерттеу, масс-медиа, редакция жұмыстарын жүргізу үшін арнайы теориялық, практикалық дағдыларды жетілдіру.

Top