Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02208 Дүниежүзі Тарих в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Кәсіби-педагогикалық мәдениетті қалыптастыру, жоғары білім беру педагогикасының теориялық және әдістемелік негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеудің технологиялары мен әдістерімен таныстыру. Мазмұны: Жоғары білім берудің заманауи парадигмасы.Жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогика ғылымының әдістемесі. Жоғары оқу орнындағы оқыту теориясы. Кредиттік жүйе негізінде оқу процесін ұйымдастыру. Университетте оқытудың белсенді әдістері мен білім беру технологиялары. Жоғары мектеп маман тұлғасын тәрбиелеудің әлеуметтік институты ретінде. Университеттегі сыныптан тыс жұмыстар. Оқыту материалдарын құрастыру. Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Басшының тиімділігін, сонымен қатар ұйымның табысы мен бәсекеге қабілеттілігін анықтайтын басқару психологиясының негіздері бойынша білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Басқару қызметінің тиімділігінің психологиялық факторлары. Билік пен бағыныштылықтың психологиялық аспектілерін қарастыру. Басқару жүйесіндегі тұлға. Билік пен бағыныштылыққа әлеуметтік-психологиялық қажеттіліктер. Психологиялық әсер ету құралдары. Манипуляцияның мәні мен әдістері. Басшы мен бағынушы тұлғасының психологиялық сипаттамасы. Топтық процестерді және конфликттік жағдайларды басқару психологиясы. Басқару шешімдерін қабылдаудың психологиялық негіздері. Басқарудағы тұлғааралық қарым-қатынас.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дүниежүзілік тарихты кезеңдеу
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Дүниежүзілік тарихты кезеңге бөлудегі негізгі әдістемелік тәсілдерді зерттеу. Мазмұны: Периодизация тарихи мәселелерді шешудің негізі ретінде. Тарихтың ғылыми және пәндік негізі. Зерттеушілердің ғылыми дүниетанымының қалыптасуына әсер ету факторлары және тарихты кезеңге бөлудің сан алуан тәсілдері (өркениеттік, формациялық және т.б.). Тарих ғылымының кезеңдік жаһандық мәселесін қайта қарастыру және дүниежүзілік тарихтағы тарихи оқиғаларды бағалау критерийлерін өзгерту. Дүние жүзі тарихының хронологиялық шеңберін анықтаудың негізгі заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы білімдерін жүйелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Философиялық талдау пәні ретінде ғылым құбылысының мәселелерін оқып-үйрену және ғылым тарихы мен философиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми ойлау мәдениеті мен талдау дағдылары, зерттеу дағдылары. Ғылымдардың тарихи эволюциясы: қазіргі ғылымның бастаулары, әлеуметтік және институционалдық байланыстар; ойлау эксперименттеріне, теорияларды растау мен теріске шығаруға, сандық және сапалы зерттеу әдістерінің шығуы мен қолданылуына қатысты жалпы философиялық мәселелер. Ғылым дербес рухани және интеллектуалдық қызмет түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 4

    Мақсаты:Ғылыми зерттеулерді тиімді ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын меңгеру. Мазмұны: Ғылыми зерттеулер саласындағы халықаралық және ұлттық құқық негіздері. Қаржыландырудың негізгі түрлері және ғылымға қаражат алу механизмі. Ғылыми жобаларды басқару принциптері. Ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру. Ғылыми зерттеулер нәтижелерін және зияткерлік меншік құқығын тіркеу, қорғау, енгізу (патенттеу). Зерттеу нәтижелерін ғылыми жариялаудың негізгі формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі заманның ғаламдық тарихи процестері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Жаһандық тарихи үдерістер жүйесіндегі қазіргі заманның халықаралық қауымдастықтары орталықтарының қызметін тереңдетіп зерттеу. Мазмұны: Қазіргі тарихи үдерістердегі тарту орталықтары және халықаралық ұйымдар (ШЫҰ, БРИКС, ТҮРКСОЙ және т.б.) Оңтүстік-Шығыс және Орталық Азия, Оңтүстік Африка, Оңтүстік Америка мемлекеттерінің, араб әлемі елдерінің интеграциясы. Жаңа әлемдік тәртіпті қалыптастыру перспективалары. XXI ғасырда өсіп келе жатқан тартымдылық орталықтары арасындағы ынтымақтастықтың келешегі. Қазақстан мен Орталық Азия елдерінің жаңа әлемдік даму орталықтарымен өзара әрекеттесу әлеуеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Батыс өркениетінің қазіргі даму тенденциялары
    Несиелер: 4

    Мақсаты: тарих пен мәдениет кеңістігіндегі қазіргі батыс өркениетінің ерекшеліктерін зерттеу Мазмұны: Батыс өркениеті және оның әлеуметтік-мәдени үстемдіктері. Қазіргі Батыс саяси мәдениетінің негізгі әмбебаптары. Ұлттық идеялардың пайда болуының географиялық және тарихи жағдайлары. Батыс Еуропа мен Солтүстік Америкадағы интеграциялық процестер. Демократияның заманауи құндылықтары және жаһандану идеялары. Ақпарат және білім алмасуды белсендіру. Қазіргі Батыс қоғамындағы өмір салтын біріктіру мен ойлауды стандарттауға коммуникациялық және ақпараттық технологиялардың әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи текстология
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Мәтіндік талдаудың негізгі әдістері мен принциптерімен таныстыру, деректану мен нақты тарихи зерттеулерде қазіргі мәтін сынының әдістерін қолдану. Мазмұны: Тарихи дереккөзді құрудың негізгі заңдылықтары мен әдістері. Шығарма идеясы және оның мәтін эволюциясындағы рөлі. Тарихи дереккөздің ретроспективті ақпаратын текстологиялық құрылымдау. Тарихи дереккөзге жалпы сипаттама берудегі мәтіндік талдаудың орны. Тарихи қайта құруда мәтіндік талдау нәтижелерін пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Шетел тілін оқытудың халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдету, кәсіби қызметте белсенді тілді меңгеру дағдылары мен дағдыларын дамыту. Мазмұны: Жалпы ғылыми-кәсіби мәселелер аясында ауызша сөйлесу. Шетел әдебиетін оқу және аудару. Мамандық бойынша ресми іскерлік және ғылыми функционалдық стильдердің лингвистикалық сипаттамасы. Шет тіліндегі тарихи дереккөздермен жұмыс. Академиялық адалдық мәдениеті мен принциптерін ескере отырып, ақпараттық материалды ұсынудың жазбаша нысандарын дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Архивтанудың теориялық мәселелері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қазіргі қоғамдағы құжаттардың рөлі мен орнын көрсететін, әр түрлі теориялардың дамуы туралы тұтас идеяны мемлекеттіліктің, экономиканың дамуын ескере отырып, архивтану теориясының, архив практикасын қалыптастыруға әсері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Тарихи-мәдени деректі мұраны сақтау теориясының, принциптері мен әдістемелерінің эволюциясы. Әр түрлі тарихи кезеңдердегі қоғамның архивке қатынасы. Әлеуметтік жад институттары жүйесіндегі архив қоры. Архив қоры құжаттарының құрамын зерделеу дәрежесі. Қоғамдық даму факторларының елдің құжаттық және архивтік қорларын қалыптастыруға әсері. Архивтерді жинақтаудың және құжаттардың құндылығын сараптаудың теориялық аспектілері. Архивттік құжаттарды жіктеудің, сипаттаудың және пайдаланудың теориялық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі жаһандық жүйедегі АҚШ
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Америка Құрама Штаттарының қазіргі заманғы супердержава ретіндегі тарихын зерттеу. Мазмұны: Қазіргі кезеңдегі АҚШ-тың саяси, әлеуметтік-экономикалық дамуы. Жаһандану және демократияның құндылықтар жүйесі. АҚШ тарихының негізгі мәселелерін бағалау. Қоғамдағы өзгерістер мен реформаларға тенденциялар, келісім мен қайшылықтар. АҚШ-тың сыртқы саясатының ерекшеліктері және олардың геосаяси, әскери-стратегиялық және экономикалық мүдделері. АҚШ-тың интеграциялық процестерге қатысуы. Қазіргі заманның жаһандық сын-қатерлері. Жаңа әлемдік тәртіпті орнату. АҚШ-тың дүниежүзілік қауымдастықтағы рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаңа геосаяси жағдайдағы Латын Америкасы y
    Несиелер: 4

    Мақсаты: 21 ғасырдағы Латын Америкасы елдерінің даму ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: ХХІ ғасырдағы Латын Америкасының геосаяси жағдайындағы түбегейлі өзгерістер. Интеграциялық процестердің келесі кезеңін орналастыру. Аймақтық деңгейдегі интеграциялық ұйымдар: Латын Америкасы және Кариб мемлекеттерінің қауымдастығы (CELAC), Оңтүстік Америка Ұлттар Одағы (UNASUR), Тынық мұхиты альянсы, ALBA және т.б. Қытай мен Ресейдің аймақтағы қатысуын кеңейту, олардың Бразилиямен БРИКС аясында тығыз ынтымақтастық. Батыс жарты шардағы БРИКС елдерінің ұлттық мүдделері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Жаңа ғылыми теорияларды зерделеу және шет елдердің тарихнамалық мектептері мен бағыттарының концептуалды тәсілдерін талдау. Мазмұны: ХХ ғасырдағы Батыс тарих ғылымының дамуының негізгі бағыттары мен ерекшеліктері. Біздің заманымыздың шетелдік тарихнамалық ағымдарындағы қайшылықтар. Батыс Еуропа мен АҚШ-тағы тарихнама дағдарысы және тарихи қайта құру қозғалысы. Франция, Германия, Италия, Англия тарихнамасындағы жаңа тенденциялар. 20 ғасырдың екінші жартысы – 21 ғасырдың басындағы англо-американдық тарихнамадағы қазіргі концепциялар. Шетелдік тарихнаманың даму парадигмасын бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орталық Азияның қазіргі заман тарихының теориялық-әдіснамалық мәселелері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Орталық Азия елдерінің жаңа тарихының теориялық және әдіснамалық мәселелерін зерттеу. Орталық Азия елдерінің жаңа тарихын зерттеудің негізгі әдістері мен тәсілдерінің жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Тарихи концепциялардың теориялық және әдіснамалық негіздері, олардың эволюциясы. Тарих әдістемесінің дамуындағы сабақтастық. Теориялық және әдістемелік мәселелерді зерттеудің негізгі тәсілдерін қолдану. Тарих ғылымы саласында пәнаралық тәсілді қолданатын ғылыми зерттеулер. Орталық Азия елдерінің дамуының негізгі заңдылықтарын салыстырмалы талдау және бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі тарих ғылымындағы пәнаралық тәсілдер
    Несиелер: 4

    Мақсаты: тарих ғылымындағы пәнаралық тәсілдер мен әдістерді зерттеу. Мазмұны: Пәнаралық категориялар мен ұғымдар. Қазіргі тарих ғылымының даму жағдайындағы пәнаралық зерттеулердің негізгі бағыттары. Тарихи құжаттарды түсіндірудегі пәнаралық көзқарас. Зерттеу жұмысында тарихи фактілер мен дереккөздерді пайдаланудың пәнаралық байланысы. Қазіргі тарихи мектептер мен концептуалды ағымдардың гуманитарлық, әлеуметтік, жаратылыстану және техникалық ғылымдардың жетістіктерімен интеграциясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі әлемдегі көші-қон процестері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазіргі әлемдегі көші-қон процестерінің даму заңдылықтарын зерттеу. Мазмұны: Ғылыми көзқарастар, принциптер мен зерттеу әдістері. Халық миграциясы құбылысының сыртқы және отандық концепциялары. Көші-қон процестерінің тарихы. Жаһандану жағдайындағы көші-қонның ерекшеліктері. Көші-қон процестерінің мемлекеттердің әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуына әсері. Заңсыз көші-қон проблемалары. АҚШ пен Еуропалық Одақ елдерінің көші-қон саясаты. Көші-қон процестерін реттеу мемлекетаралық саясаттың маңызды бағыты ретінде. Көші-қон саясатының негізгі құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Күнделікті өмір тарихы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Әрқилы тарихи дәуірлерде адамдардың күнделікті өмірі мен күнделікті тәжірибесі туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Күнделікті өмір мәдениеті және оның құрамдас бөліктері туралы түсінік. Күнделікті өмір мәдениеті ғылыми бағыт ретінде. Күнделікті өмір мәдениетін зерттеу әдістемесі мен әдістері. Күнделікті өмір мәдениетінің қалыптасу механизмдері мен динамикасы. Ұжымдық идеяларды, бейнелерді, рәміздерді, салт-дәстүрлерді зерттеу әдістері мен тәртібі. Күнделікті өмір мәдениетінің тарихы контекстіндегі менталитет пен ұжымдық мінез-құлықты зерттеудің негізгі мектептері мен тұжырымдамаларының сипаттамасы. Тарихи өлкетану және микротарих арқылы күнделікті өмір мәдениетін зерттеу мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оңтүстік-Шығыс Азия елдеріндегі модернизация процестері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Оңтүстік-Шығыс Азия елдерінде болып жатқан жаңғырту үдерістерінің аймақтық ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Оңтүстік-Шығыс Азия модернизациясының аймақтық ерекшеліктері. Модернизация жағдайындағы авторитаризм және демократия мәселесі. Оңтүстік-Шығыс Азия елдерінің қазіргі заманғы экономикалық модернизациясы. Жетістіктер, қарама-қайшылықтар, парадокстар. Оңтүстік-Тынық мұхиты аймағы елдерінің АСЕАН, СЕАТО және т.б. шеңберіндегі ынтымақтастығы. Жапондық модернизацияның заманауи ерекшеліктері мен болашағы. Бастапқыда Жапония мен Кореяға жаңа және ескі қиындықтар. XXI ғасыр жаңғырту және Сингапурдың авторитарлық моделі. Малайзия, Индонезия, Филиппин, Таиланд елдерінің стратегиялық және модернизациялау ерекшеліктері. Оңтүстік-Шығыс Азияның шеткі елдерінің даму мәселелері: вьетнамдық сценарий, Бирма, Лаос. Оңтүстік-Шығыс Азия елдеріндегі модернизацияның нәтижелері мен болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихи зерттеулердегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Тарихи деректерді жүйелеу, өңдеу және талдаудың заманауи технологияларын пайдалана отырып, цифрландыру саласындағы студенттердің кәсіби құзыреттілігін арттыру. Мазмұны: Цифрландыру дәуіріндегі тарихи зерттеулердің даму тенденциялары. Цифрлық кеңістіктегі өзара әрекеттесу жолдары. Тарих ғылымында ақпараттық ресурстарды және дәстүрлі ақпарат қоймаларын пайдалану. Ғылыми зерттеулерде цифрлық технологияларды қолдану әдістері. Ғылыми тарихи-танымдық жобалардағы веб-әзірлеу. Тарихи бағдарланған ақпараттық ресурстар. Біріктірілген цифрлық зерттеу және білім беру бағдарламалары. Цифрлық технологиялар ақпараттық-білім беру ортасын құру құралы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Посткеңестік елдер дамуының тарихи үлгілері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: посткеңестік кеңістікте болып жатқан негізгі экономикалық, саяси процестер мен тенденцияларға тұтас көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: КСРО ыдырауының геосаяси, экономикалық және саяси салдары. Елдердің ұлттық экономикалық үлгілерінің қалыптасуының аймақтық ерекшеліктері мен ерекшеліктері. Шетелдегі посткеңестік елдердің қазіргі тарихындағы оқиғалардың себеп-салдарлық байланыстары. Посткеңестік кеңістіктегі интеграциялық процестердің баяулауының объективті және субъективті себептері. Посткеңестік кеңістіктің әлемдік экономика мен саясаттағы рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарих ғылымының теориялық мәселелері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Тарих ғылымында қолданылатын негізгі заманауи теориялар мен концепцияларды зерттеу. Мазмұны: Жаһандану процесі және тарих ғылымындағы қазіргі теориялар. Структуралистік теориялардың тарихи зерттеулерге әсері. Постструктуралистік теориялардың тарихи зерттеулерге әсері. Қазіргі теорияларды тарих ғылымында қолдану. Тарих ғылымының қазіргі даму тенденциялары. Тарихтағы пәнаралық зерттеулер. Ғылым мен білімнің симбиозы ретінде тарихи пәндерді дамыту үшін университеттерді зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлемдік қоғамдастықтағы Таяу Шығыс
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Таяу Шығыс елдерінің тарихи, саяси және экономикалық мәселелері бойынша дүниетанымын кеңейту. Мазмұны: Таяу Шығыс елдерінің экономикалық және саяси даму үлгілері. Елдердің әртүрлі ресурстық базасы (жер, еңбек, капитал), этникалық, діни, мәдени, тарихи және аймақ дамуының басқа факторлары. Мұнайлы елдердің даму ерекшеліктері. Таяу Шығыс аймағындағы қақтығыстардың негізгі көздерін талдау. Таяу Шығыстағы мемлекетаралық ынтымақтастық модельдері. Таяу Шығыс әлемдік державаларға қарсы тұру алаңы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи ғылымдағы ориентализмнің заманауи тұжырымдамалары мен парадигмалары.
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Тарих ғылымындағы ориентализмнің қазіргі концепциялары мен парадигмаларының мазмұны мен дамуы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру Мазмұны: Шығыстану ғылымының ғылыми зерттеу әдіснамасы, Шығысты түсіну және таныту құралы ретіндегі даму және қалыптасу кезеңдері. Шығыс (және Африка) елдерінің ерекшеліктерін және олардың әлемдік саясаттағы, тарих пен мәдениеттегі орнын ғылыми тұрғыдан түсіну Э.Саидтің шығыстану концепциясының мазмұны және оның әлемдік тарих ғылымының дамуына әсер ету дәрежесі. Шығыс-Батыс проблемасы әлемдік тарих контекстіндегі мәдениетаралық диалог ретінде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тоталитаризм және Орталық Азиядағы саяси қуғын-сүргін тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Орталық Азиядағы тоталитарлық жүйе мен саяси қуғын-сүргін туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: ХХ ғасырдағы Орталық Азия халықтарының қоғамдық-саяси өмірінің ерекшеліктері. Ұлттық интеллигенцияның саяси, ұйымдастырушылық және ғылыми-ағартушылық қызметі. Кеңес мемлекетінің репрессиялық саясатының механизмі. Тоталитарлық режимнің жазалау саясатын күшейту және мәжбүрлі еңбекпен түзеу лагерлерінің желісін кеңейту. Саяси қуғын-сүргіннің негізгі кезеңдерін зерттеудің әдістемелік тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі Қытай: экономика,саясат,қоғам
    Несиелер: 4

    Мақсаты: ҚХР саяси, экономикалық және әлеуметтік-мәдени дамуының соңғы тенденцияларын зерттеу. Мазмұны: Қазіргі Қытай дамуының әлеуметтік-саяси және экономикалық ерекшеліктері. Қытайдың қазіргі саяси мәдениеті және экономикалық моделі. «Бір белдеу – бір жол» жобасы мысалында Қытайдың сыртқы және ішкі саясаты. Қытай Оңтүстік Тынық мұхиты аймағы елдерімен саяси және экономикалық байланыстар жүйесінде. Қытай қоғамының ғылыми, білім беру және әлеуметтік-мәдени салаларындағы жетістіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жаңа заманның әлемдік империяларын зерттеу мәселелері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Дүниежүзілік империялардың генезисі, дамуы және құлдырауының себептерін зерттеудің проблемалық мәселелерін ашу. Әлемдік империялардың генезисінің, дамуының және құлдырауының себептерін зерттеудің проблемалық мәселелерін ашу. Мазмұны: Еуропалық державалардың отарлау саясатының идеологиялық негіздері. Отаршылдық және өнеркәсіптік революция мәселелері. Ұлттық және мемлекеттік құрылыстың империялық үлгілері. Император шетіндегі колониялардағы еуропалықтар мен орыстар. Империялық жүйе және оның шеткі аймақтарға қатысты стратегиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі кезеңдегі түркі халықтарының тарихын зерттеу мәселелері/
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Қазіргі кезеңдегі түркі халықтарының тарихын зерттеу мәселелері туралы ғылыми-теориялық білімдерін кеңейту. Мазмұны: Қазіргі кезеңдегі түркі халықтарының тарихын зерттеу мәселелері. Түркі тілдес халықтар тарихының негізгі мәселелерін көрсетуде түркітанушы ғалымдардың қазіргі материалдары. Түркі мемлекеттілігінің генезисі және түркі тілдес халықтардың қазіргі кезеңдегі интеграциялық үдерістерінің барысы. Түркі әлемінің интеграциялық саяси процестерінің үлгілері мен негізгі кезеңдері. Түркі құндылықтар институттары мен Орталық Азия мәдениетінің түркі өркениетіне қосқан үлесін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихтағы тұлға феномені
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Жеке тұлғаның рөлі мен орны және оның тарих ағымына әсері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: Тұлғаның қалыптасу факторлары және қалыптасу мәселесі. Әлеуметтік шындық жүйесіндегі тұлға функциялары. көшбасшы феномені. Тарихи тұлғаның елдің қоғамдық өмірі мен саяси жүйесінің даму динамикасына әсері. Тарихтағы тұлға құбылысын салыстырмалы талдау және бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи процесс теорияларындағы көшпелі қоғамдар
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Көшпеліліктің әлеуметтік-саяси тарихы мен экономикалық дамуы мәселелері бойынша терең теориялық білім беру. Мазмұны: Көшпелілер өркениетінің әлеуметтік-саяси тарихы. Мемлекеттіліктің пайда болуы, көшпелі қоғамдағы әлеуметтік қатынастардың ерекшеліктері. Көшпелі және егіншілік мәдениеті орталықтары арасындағы қарым-қатынастардың дамуы. Көшпелілер эволюциясының негізгі заңдылықтары. Номадологиядағы жаңа көзқарастардың дамуы. Батыстанудың көшпелілік туралы көрнекті теоретиктерінің көзқарастары. Отандық тарихшылардың дала өркениеті мәселелерін қамтуға қосқан үлесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON8

    әлемдік тарихтағы тарихи процестердің негізгі модельдерін салыстыру және бағалау;

  • Код ON7

    дүниежүзілік тарихтың кезеңділігін анықтауы мен бағалауында жаңа заманауи методологиялық принциптерді қолдану, ғылыми тарихи зерттеулерде күнделікті өмір тұжырымдамасының концепциясын қолдану;

  • Код ON1

    заманауи тарихи парадигмаларды салыстыру, тарихтың жай-күйі мен даму тенденциялары туралы терең білімді көрсете отырып, дүниежүзілік тарихтың пікірталас мәселелері бойынша өз пікірін негіздеу;

  • Код ON5

    пәнаралық тәсілді пайдалана отырып, тарих ғылымының ғылыми зерттеулерін сыни тұрғыдан талдау және түсіндіру;

  • Код ON4

    әлемдік және отандық тарихи процесті түсіндірудегі жаңа тәсілдерін қолдана отырып, тарихи деректердің репрезентативтілігі мен сенімділігін орнату;

  • Код ON2

    кәсіби қызметте тарихи таным мен ғылыми дүниетаным әдіснамасының тұжырымдамалық ережелерін қолдану, ғылыми коммуникацияны шет тілінде жүзеге асыру;

  • Код ON3

    жеке тұлғаның психологиясы мен білім беру технологияларын ескере отырып, ұжым мен білім алушылардың көшбасшылық басқару және көшбасшылық дағдыларын меңгеру;

  • Код ON6

    әлеуметтік-демографиялық, саяси және өркениеттік даму заңдылықтарын, интеграциялық үдерістердің негізгі кезеңдерін, дүниежүзілік тарихтағы тарихи тұлғаның рөлін зерттей отырып, кәсіби мәселелерді шешу;

Top