Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01114 Пульмонология ересектердің, балалардың в "ҚДСЖМ" Қазақстандық медицина университеті

Пәндер

  • Амбулаториялық-емханалық пульмонология-2, ересек

    НҚА сәйкес амбулаториялық деңгейде ересектерде өкпенің аллергиялық және кәсіптік ауруларына, ұйқыдағы тыныс алудың бұзылуына клиникалық, зертханалық-аспаптық зерттеулер, диагностика жүргізу, қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау, бастапқы құжаттамамен жұмыс істеу, АМСК деңгейінде тыныс алу органдары ауруларының профилактикасы, науқастарды диспансерлеу және МӘСК, санитариялық-сауықтыру іс-шараларын жүргізу, барысын болжау білімі мен дағдыларды қалыптастырады. Өкпені оңалту, тыныс алуды қолдау бойынша білімді қалыптастырады. Амбулаториялық кезеңде өкпені оңалту, тыныс алуды қолдау бойынша білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Амбулаториялық-емханалық пульмонология-1, ересек

    НҚА сәйкес амбулаториялық деңгейде ересектердегі жіті және созылмалы респираторлық ауруларына клиникалық, зертханалық-аспаптық зерттеулер, диагностика жүргізу, қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау, бастапқы құжаттамамен жұмыс істеу, АМСК деңгейінде тыныс алу органдары ауруларының профилактикасы, пульмонологиядағы диагностиканың функционалдық әдістері, бронхолитикалық және бактерияға қарсы терапияның жалпы қағидаты, науқастарды диспансерлеу және МӘСК, санитарлық-сауықтыру іс-шараларын жүргізу, аурулардың барысын болжау білімі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 18
  • Пульмонологиядағы клиникалық фармакология

    Пульмонологиялық практикада рационалды фармакотерапия бойынша, жекелеген аурулар кезінде рационалды фармакотерапия қағидаты бойынша, медициналық көмектің сапасын сараптау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Жедел пульмонология

    НҚА сәйкес ересектер мен балаларда тыныс алу органдарының аурулары кезінде шұғыл көмекті ұйымдастыру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Өкпе синдромдарының дифференциалды диагностикасының алгоритмдері. Пневмонияның ауыр ағымының себептері мен клиникалық белгілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Стационардағы пульмонология-2, ересек

    НҚА сәйкес стационарлық көмекті ұйымдастыру деңгейінде ересектердегі өкпенің фтизиопульмонологиялық, онкопульмонологиялық, интерстициальды және орфандық ауруларын диагностикалау, дифференциалды диагностикалау, қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау, профилактика, пульмонологиядағы диагностиканың визуалды әдістері, пульмонологиядағы патоморфология, пульмонологиядағы фармакотерапия, барысын болжау білімі мен дағдыларын қалыптастырады. Интенсивті және интервенциялық пульмонология мәселелері бойынша білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 26
  • Стационардағы пульмонология-1, ересек

    НҚА сәйкес стационарлық көмекті ұйымдастыру деңгейінде ересектердегі жіті және созылмалы респираторлық ауруларын диагностикалау, емдеу, алдын алу, диагностиканың визуалды әдістерін жүргізу, пульмонологиядағы патоморфология, пульмонологиядағы фармакотерапия, барысын болжау білімі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 22
  • Амбулаториялық-емханалық пульмонология-2, балалар

    НҚА сәйкес амбулаториялық деңгейде балалардағы орфандық ауруларына, бронх-өкпе жүйесінің туа біткен ақауларына, тұқым қуалайтын өкпе және бронх ауруларына клиникалық, зертханалық-аспаптық зерттеулер жүргізу, диагностикалау, қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау, МСАК деңгейінде тыныс алу органдары ауруларының профилактикасы, науқастарды диспансерлеуді және МӘСК, санитариялық-сауықтыру іс-шараларын жүргізу, бронх-өкпе аурулары бар балаларды оңалту, барысын болжау білімі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Стационардағы пульмонология-2, балалар

    НҚА сәйкес стационарлық көмекті ұйымдастыру деңгейінде балалардағы бронх-өкпе жүйесінің туа біткен ауытқулары мен генетикалық детерминирленген аурулардың, өкпенің интерстициальды ауруларын диагностикалау, қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау, алдын алу, барысын болжау білімі мен дағдыларын қалыптастырады. Балалық шақтың қарқынды пульмонологиясы туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 16
  • Амбулаториялық-емханалық пульмонология-1, балалар

    НҚА сәйкес амбулаториялық деңгейде балалардағы жіті және созылмалы респираторлық ауруларына клиникалық, зертханалық-аспаптық зерттеулер, диагностика жүргізу, бронхопульмональды аурулардың дифференциалды диагностикасы және диагностиканың функционалдық әдістері, қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау, АМСК деңгейінде тыныс алу органдары ауруларының профилактикасы, балалардағы бронх-өкпе ауруларын диспансерлеу және МӘСК, санитариялық-сауықтыру іс-шаралары, барысын болжау білімдері мен дағдыларын қалыптастырады МӘМС, ТМККК бойынша көрсетілетін қызметтер бойынша білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Тыныс алу органдарының аурулары кезінде оңалту

    Ересектер мен балаларда тыныс алу органдарының аурулары кезінде оңалту іс-шараларын ұйымдастыру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. НҚА сәйкес балалар мен ересектердің жекелеген ауруларын оңалтудың ұтымды әдістерінің принциптері және ересектер, балалар және жасөспірімдер ауруларын диагностикалау әдістерінің тиімділігі мен қауіпсіздігінің сапасын талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Стационардағы пульмонология-1, балалар

    НҚА сәйкес стационарлық көмекті ұйымдастыру деңгейінде балалардағы әртүрлі патогендік факторлармен байланысты пульмонологиялық ауруларды, тыныс алу жолдарының аллергиялық ауруларын диагностикалау, балалар пульмонологиясында диагностиканың визуалды әдістерін жүргізу, балалар пульмонологиясындағы фармакотерапия, қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау, барысын болжау білімі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 18
  • Фтизиатрия

    НҚА сәйкес өкпе туберкулезіне клиникалық, зертханалық-аспаптық тексерулерді ұйымдастыру, дифференциалды диагностика, қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау, алдын алу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2

Оқыту нәтижелері

  • пәнаралық командада өзара іс-әрекетті көрсету; этикалық қағидаларды ұстану; науқастпен және ата-аналармен / қамқоршылармен кәсіби қарым-қатынаста құпиялылықты сақтау қажеттілігін түсіну
  • Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру саласы шеңберінде әрекет ету, медициналық көмек көрсетудің қолданыстағы нормативтік-құқықтық негіздеріне сүйене отырып, денсаулық сақтау жүйесіндегі ересектер мен балаларға күтім жасауды үйлестіру
  • кәсіби қызметте танымның ғылыми әдістерін қолдану, зерттеу сұрақтарын тұжырымдау және ғылыми деректер базасын талдау, нәтижелерді өзінің клиникалық тәжірибесінде қолдану
  • ересек, бала және жасөспірім жастағы ауруларды диагностикалау әдістерінің сапасын, тиімділігі мен қауіпсіздігін талдау, қауіпсіз болып табылатын науқасқа бағдарланған күтімді тиімді қамтамасыз ету үшін командада жұмыс істеу
  • клиникалық-зертханалық зерттеуді, дифференциалды диагностиканы жүргізу және клиникалық диагнозды тұжырымдау, клиникалық диагнозға сәйкес емдеу жоспары мен жүргізу тактикасын және дәлелді практика негізінде әлеуетті тәуекелдерді анықтау
  • ересектерге және балаларға медициналық көмек көрсету бойынша өз білімі мен дағдыларын өзін-өзі бағалау қабілетін дамыту, одан әрі оқу және өзін-өзі жетілдіру үшін мақсаттар қою, оқыту арқылы білімдегі, дағдылардағы олқылықтарды жою
Top