Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B11130 Вокалды-хор қызметінің менеджменті в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Мәдени- тынығу қызметінің тарихы, теориясы
    Несиелер: 5

    Мәдени-демалыс қызметінің негізгі даму кезеңдерінің мазмұнын, тарихи даму фактілері мен үрдістерін; олардың мәнін, принциптерін, функцияларын, әдістерін, деңгейлері мен нысандарын; әлеуметтік-мәдени қызмет субъектілері жұмысының құрылымы мен мазмұнын білу. Мәдени-демалыс іс-әрекетінің заманауи формаларын қалыптастыруда тарихи тәжірибені қолдана білу. Әлеуметтік-мәдени қызмет субъектілерінің жұмысын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Элементарлы музыка теориясы
    Несиелер: 5

    Музыкалық шығарма контекстіндегі экспрессивті құралдардың рөлін түсіндіре отырып, музыкалық мәтінді талдай білу, музыкалық матаны лад жүйесі тұрғысынан талдау. Дыбыс тізбегі мен фрейт, интервалдар мен аккордтар, диатоника және хроматика, Текстураның түрлері, музыкалық материалды ұсыну түрлері туралы білім. Техникалық талдауды меңгеру (музыкалық сөйлеудің жекелеген элементтерін – интервалдарды, аккордтарды, кілттерді анықтау).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Қазіргі ақпараттық кеңістіктегі мәтіндерді аналитикалық өңдеудің мақсаттары мен міндеттерін; мәтіннің жанрлық-стилистикалық сипаттамаларын; аннотация мен рефератты, ғылыми хабарламаны коммуникативтік ұйымдастырудың принциптерін білу. Ғылыми, ғылыми-техникалық және ғылыми-көпшілік мәтіндерге стилистикалық талдау жүргізе білу, мәтін мазмұнын Аннотация, реферат, шолу түрінде бере білу. Мәтінді семантикалық талдау әдістерін; мәтінді коммуникативтік Талдау әдістемесін; аннотация және реферат жанрларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 4

    Сөйлеудің негізгі қасиеттері туралы білімдерін көрсету; әдеби тіл - сөйлеу мәдениетінің негізі екенін білу және түсіну. Дыбыстық сөйлеудің ерекшеліктерін түсіндіру. Сөйлеу мәдениетін игеру, жеке ерекшеліктерінің деңгейін арттыру. Өзіңізді қоршаған қоғаммен қарым-қатынас эстетикасы дағдыларын иеленіңіз, қарым-қатынаста өзін сенімді түрде атап өте алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыка теориясы және сольфеджио
    Несиелер: 5

    Музыка теориясы мен сольфеджио негізгі заңдылықтарын түсіну және қолдану: ноталық сауат, музыкалық метр, ырғақ, интервалдар, интервалдар айналымы, халық ладтарының түрлері, тоналдылықтардың кварто-квинттік жүйесі, музыка туралы дыбысжоғары, метрикалық, ырғақтық, темптік түсініктер туралы біріктірілген түсінік, бұл әр түрлі ладтардың, аккордтардың, ырғақтық суреттердің, қарапайым және күрделі өлшемдердің, модуляциялардың, барлық регистрлердегі жекелеген сатылардың гаммаларын есту қабілетімен анықтауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сөйлеу техникасы
    Несиелер: 4

    Сөйлеу аппаратының анатомиясы мен физиологиясының негіздері, мәнерлі сөйлеудегі тыныс алудың рөлі мен түрлері туралы білімдерін көрсете алады, дикциямен жұмыс, мәтінмен жұмыс, мәтінді логикалық талдау. Мәнерлі сөйлеуді қалыптастыруда мақал-мәтелдер, жаңылпаштар, ертегілерді қолдана алады. Әртүрлі типтегі және түрлі типтегі құжаттарды рәсімдеу кезінде тілдің нормаларын; әртүрлі типтегі және түрдегі сөйлеу материалдарын құрастыру кезіндегі тілдік нормаларды қолдана алатын болады. Көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын, сөйлеу техникасын меңгеруді түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жүргізушінің шеберлігі
    Несиелер: 4

    Сөйлеу мәдениеті мен конферанс өнері туралы білімдерін көрсету. Мәдени-тынығу іс-шараларын жүргізушінің жұмысында техникалық құралдарды қолдану біліктеріни көрсету. Сахналық бейнені – конферанстың «бет пердесін» іздеу дағдыларын талдап, түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дирижерлау және шығармашылық ұжыммен жұмыс істеу әдістемесі 1
    Несиелер: 5

    Дирижерлеу техникасын білу және түсіну, дирижерлік аппаратты босату және өз еркімен босаңсыту үшін жаттығуларды орындау (қолдың, білектің, қолдың барлық қимылдары). Legato және поп legato дирижерлік штрихтарының элементтері:" бояу жаққыш", бірқалыпты қозғалыстағы иілген және дөңес сызықтар, барлық қолмен лақтыру және қол жаттығулары. "Назар аударыңыз", "тыныс алу", "кіріспе"дирижерлік қойылымның басталуының үш элементі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Актер шеберлігінің техникасы
    Несиелер: 4

    Актерлік өнер теориясының жалпы негіздері, жаттығу әдістері және рөлге байланысты өзіндік жұмыс; актер шығармашылығының ерекшелігі туралы білімдерін көрсете алады. Адамға психологиялық сипаттама беру қабілетін түсіндіру; тұлғаны психологиялық талдауды түсіндіру; визуалды қабылдауды, қиялды, кеңістікті бейнелеуді, есте сақтауды, сезімдерді және эстетикалық қабылдауды дамыту. Олар өздерінің дамыған дене аппараттарын қолдана алады, қимылдарды үйлестіруді, икемділікті, икемділікті, мәнерлілікті, күш пен тепе-теңдік сезімін қажет ететін моторлы тапсырмаларды оңай орындай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Қазақтың ұлы ақыны, ойшыл гуманист, ағартушы Абай Құнанбаевтың шығармашылығын тану, ақынның жекелеген шығармаларының көркемдік құндылығын ашу, олардың болашақ ұрпақты тәрбиелеудегі маңызы мен рөлін анықтау, сондай-ақ Абай ғылымының жалпы дамуы туралы түсінік, Абай шығармаларының жанрлық құрамының ерекшеліктерін, ерекшелігін игеру, оның қазақ орта ғасырларындағы әдеби үдеріспен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Қоғамдық сананы жаңғыртуға негізделген әлеуметтік-гуманитарлық құндылықтарды білу және оларға өзінің кәсіби қызметінде бағдарлау; өз білімін кәсіби салада қолдана білу; Өз ойларын зерттеу және тұжырымдау саласы шеңберінде ақпаратты жинау, талдау және түсіндіру және қоғамның өзекті мәселелері идеяларын бағалау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.О. Әуезовтің өмірі мен шығармашылығын зерттеу; жазушының шығармашылық зертханасын, оның өмірбаянын абайтану ғылымының негізін қалаушы; "Манас"жырының зерттеушісі ретінде талдау. М. Әуезовпен көрнекті қоғам қайраткері ретінде танысу. Әлемдік және Шығыс әдебиетінде М. Әуезовтің әдеби мұрасын талдау дағдыларын дамыту. Отансүйгіштік пен Отанға деген сүйіспеншілік сезімдерін ояту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дирижерлау және вокалды-хор ұжымымен жұмыс істеу практикумы 1
    Несиелер: 5

    Хор ұжымының басшысын даярлауда Дирижерлаудың рөлін, дирижердің негізгі ұстанымын (корпусты, аяқты, қолды, басты, иықты, білекті, қол қолын қою), дирижерлік қозғалыстардың негізгі қағидаттарын (графикалық айқындық), дирижерлік аппаратты меңгеруді, ішкі естуді дамытуды, хор шығармаларын интерпретациялауды оқуды білу және түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хор класы және хормен жұмыс істеудің технологиясы 1
    Несиелер: 4

    Вокалдық-хор ұжымын ұйымдастырудың әдістемелік принциптерін, хормен жұмыс істеудің өзіндік ерекшеліктерін, әншілік дауыстардың жіктелуін және хор дыбысталуының қажетті элементтерін, хорды, ансамбльді басқару әдістемесін білу; үлкен музыкалық фразалар бойына әншілік тыныс алуды үнемді бөле білу; хор теориясы мен практикасы саласындағы ұйымдастырушылық және көркемдік-шығармашылық шеберліктің жоғары деңгейін, теориялық білімді меңгеру орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Ауызша және жазбаша кәсіби бағдарланған мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін, оның ішінде ғылыми-техникалық сипаттағы білу. Кәсіби тақырып аясында ауызша сөйлеуді түсіну және кәсіби тақырыптарға байланысты хабарлама жасау. Мультимедиялық технологияларды пайдалана отырып, ауызша хабарламалар жасай білу, кәсіби терминологияны меңгеру. Болашақ мамандық тақырыптары бойынша мәтіндерді түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық аспап 1
    Несиелер: 4

    Музыкалық мәнерліліктің негізгі орындаушылық құралдарын, бейнелі-мәнерлі мазмұнмен біріктірудегі техникалық қиындықтарды еңсеру тәсілдерін білу; авторлық мәтінді дәл оқи білу және осының негізінде сенімді орындаушылық түпкі ойды құра білу; музыкалық шығармамен кәсіби өзіндік жұмыс дағдысын, ақыл – ой операцияларына қабілетті-жеке өзінің білімін, одан әрі білім беру бағыты мен кәсіби өсуін қамтамасыз ететін дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы музыкалық аспап 1
    Несиелер: 4

    Музыкалық шығармалармен өз бетінше жұмыс істей білу, парақтан оқу, есту бойынша таңдау және ойнау, әуенді үйлестіру. Мазмұны, формасы, стилі мен сипаты бойынша әртүрлі музыкалық шығармаларды көркем интерпретациялау үшін қажетті музыкалық-орындаушылық тәсілдерді меңгеру. Солистке және хорға сүйемелдеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хормен жұмыс істеудің практикалық негіздері 1
    Несиелер: 4

    Хор ұжымын басқарудың практикалық дағдыларын, хормен жұмыс істеу әдістемесін, әншілік іс-әрекет кезінде болатын психофизикалық процестің дидактикалық принциптерін қолдану. Әр түрлі дәуірлердің, стильдердің, жанрлардың хор туындыларын талдай білу, хор дыбысталуы жағдайында интонация дағдыларын меңгеру; қазақ және шетел композиторларының хор шығармашылығының үздік үлгілерін, сондай-ақ халық әндерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Вокал 1
    Несиелер: 4

    Ән салудың академиялық мәнері негізінде дауыс қалыптастырудың негізгі заңдарын білу. Ән салудың теориялық негіздерін білу. балалар даусымен жұмыс істеу әдістемесін меңгеру. Репертуардың эмоционалды-образды мазмұнын меңгеру және оны ән салуда жеткізу. Ән салу мәдениетін қалыптастыру және мектепте вокалдық жұмысты іске асыруға дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамыту. Қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайына сүйене отырып, кәсіби деңгейде байланыс орнату, коммуникацияны сауатты құру қабілетін дамыту. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде сөйлеу мінез-құлық бағдарламасын құру процесінде шығармашылыққа, инновацияларға, алқалылыққа қабілеттілікке баулу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Вокал класы 1
    Несиелер: 4

    Эстрадалық шығармаларды және оларды орындау мәнерін білу, ән салу техникасы арқылы эстрадалық шығарманың мазмұнын жеткізе білу, тыныс алуды тарату дағдыларын меңгеру, дауысты және дауыссыздарды бірыңғай вокалдық-позициялық желіге құру. Эстрадалық репертуарды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дирижерлау және шығармашылық ұжыммен жұмыс істеу әдістемесі 2
    Несиелер: 3

    Қарапайым дирижерлік схемаларда (2/4, 3/4, 4/4) метр берудің дирижерлік тәсілдерін құрудың айырмашылықтарын білу және түсіну 6-дольді метр: 6/4, 6/8, дирижерленетін "6-ға" және "2-ге"беру тәсілдерін меңгеру. Оң және сол қолдардағы әр түрлі ырғақтық сызбаларды әр түрлі қарқынмен, нюанстармен, динамикамен біріктіре білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Комуникативті мәдениет негіздері
    Несиелер: 4

    Қарым-қатынас жағдайындағы психикалық процестердің ерекшеліктерін, әлеуметтік және пәндік бағдарланған қарым-қатынастың психологиялық мазмұнын білу; қарым-қатынас жағдайында бағдарлай білу; қарым-қатынастың этикалық және коммуникативтік нормаларының, сондай-ақ сөйлеу және тілдік нормалардың сақталу деңгейін бағалау. Өзінің және басқаның сөзін редакциялау әдістемесін, психологиялық әсер ету тәсілдері мен құралдарын, көпшілік алдында сөйлеуді талдау және жетілдіру тәсілдерін, көпшілік алдында ақпараттық сөз сөйлеудің түсінікті мәтіндерін жасау негіздерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бос уақыттың рекреациялы-сауықтандыру технологиясы
    Несиелер: 4

    Бос уақыт индустриясындағы дәстүрлі және инновациялық рекреациялық технологияларды білу; рекреациялық технологиялардың мәні мен құрылымы; бос уақыт қызметі саласындағы технологиялық процестің құралдары, нысандары мен әдістері. бос уақыт саласында іс-шаралар өткізу кезінде рекреациялық технологияларды қолдану; қазіргі заманғы әлеуметтік-мәдени жағдайды талдау; шығармашылық, дербес ойлау дағдыларын; рекреациялық іс-шараларды дайындау және әзірлеу технологиясын; мәдени-демалыс қызметіне инновациялық, ғылыми негізделген әлеуметтік-мәдени жобаларды әзірлеу және енгізу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дирижерлау және вокалды-хор ұжымымен жұмыс істеу практикумы 2
    Несиелер: 3

    Қарапайым өлшемдерді одан әрі ассимиляциялау. Иелену техниканы дирижерлеу мөлшері 3/4 және 4/4 қалыпты және орташа жылдам қарқынмен. Пунктирлі ырғақты беру тәсілдерін меңгеру. Әр түрлі әдептілік, фразалар арасындағы цезура, дирижерлік қимылдар амплитудасының қарқынға тәуелділігін көрсете білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хор класы және хормен жұмыс істеудің технологиясы 2
    Несиелер: 4

    Хорды, ансамбльді басқару технологиясын, көркемдік қарым-қатынас стилін, хор дирижерінің функцияларын білу; әншілік шабуылдардың әртүрлі түрлерін пайдалана білу, Жоғары және төмен әншілік форманттарды қолдана отырып, әншілік дыбысты қалыптастыру; дыбыстанудың әртүрлі нысандарымен дауысты дыбыстарды артикуляциялай білу, әншілік-есту дағдыларын, оның ішінде линеарлық мелодиялық дауыс тануда және аккордтық-аккордтық тануда дәл интонациялауды дамытугармоникалық құрылым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хормен жұмыс істеудің практикалық негіздері 2
    Несиелер: 4

    Хор, ансамбль, әншілердің тыныс алуын ұйымдастыру, әншілік жетістікке жету және әншілер ауқымын кеңейту бойынша жұмыс жасау принциптерін білу. Мәтіннің көркем-мәнерлі айтылуына қол жеткізе отырып, хор, ансамбль ән айта білу.Көп дауысты хор шығармаларын және халық әндерін өңдеу дағдыларын меңгеру, хор дыбысының барлық мәнерлі элементтерінің үйлесімділігіне, үйлесімділігіне қол жеткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бос уақыт педагогикасы
    Несиелер: 4

    Тарихи дәстүрлерді, этномәдени ерекшеліктерді және бос уақыт педагогикасын дамытудың қазіргі заманғы бағыттарын; балалармен және жастармен идеологиялық және тәрбие жұмысы саласындағы ҚР мемлекеттік саясатының бағыттарын білу. Бос уақытты ұйымдастыру бойынша әлеуметтік-педагогикалық қызметтің формалары мен әдістерін қолдану және шығармашылық көзқарасты жүзеге асыру. Балалар мен жастардың бос уақытын ұйымдастыру бойынша қызметті жүзеге асырудың принциптері мен әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дирижерлау және вокалды-хор ұжымымен жұмыс істеу практикумы 3
    Несиелер: 6

    Қарапайым және күрделі өлшемдерді одан әрі игеру. 7-дольдік метрде дирижерлау, әртүрлі темп және динамикалық көрсеткіштерде әртүрлі көлемдегі берудің дирижерлік тәсілдерін меңгеру. Оқытылатын шығармалар композиторларының өмірі мен шығармашылығы туралы негізгі мәліметтерді білу. Игеру дағдысы анықтығы қимыл шығармаларында өте жылдам қарқыны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы ақпараттық қызмет
    Несиелер: 5

    Мәдени-тынығу жұмысында ақпараттық қызметтің теориялық негіздері, шешендік өнер тарихы, мәдени-тынығу саласындағы маман қызметіндегі шешендік өнердің рөлі, ақпарат түрлері, құрылымы мен деңгейлері, ақпараттық ресурстардың жіктелуі, монологиялық және сұхбаттық түрлері туралы білімдерін көрсете алады. Ақпараттық-ағарту жұмысын дайындау және жүргізу дағдыларын, анықтамалық-ақпараттық жұмыстардың ұйымдастырушылық ерекшеліктерін түсіндіру. PR коммуникациясы үшін маңызды сөйлеу мәнерлері мен жанрларын; ауызша әсер ету дағдылары және аудиторияға риторикалық әсер етуді қолдана білу қабілетін көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заманауи медиа мәдениеті
    Несиелер: 5

    Ақпараттық-білім беру қызметінің, ақпараттық қызметтің диалогтық және ақпараттық-анықтамалық қызметтерінің теориялық және әдістемелік негіздері туралы негізгі білімдерін көрсету. Болашақ мамандардың қазіргі кездегі сұранысқа ие мәдениет мекемелері мен халықты қызықтыратын ақпараттық-білім беру іс-шараларын ұйымдастыру дағдыларын түсіндіруі. Қоғамның сұранысын қанағаттандыруды зерттеу арқылы мәдениет пен демалыс саласындағы адамдардың рухани мәдениетін қалыптастыру мен дамытудағы ақпараттық қызметтің нәтижелерін бағалай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор класы және хормен жұмыс істеудің технологиясы 3
    Несиелер: 6

    Академиялық ән айту мәнерінің, бір жолғы тыныс алу тәсілдерінің және дирижердің қолы бойынша кірудің ерекшеліктерін білу (қимылдар: назар аудару, тыныс алу, ауфтакт), көп дауысты хор шығармалары материалында вокалдық-хор техникасын жетілдіру, аралас дыбыс түзілу негізінде тіркелімдерді меңгеру, дыбыстың жұмсақ, қатты шабуылын пайдалана білу. Академиялық және халық әніндегі ансамбльді, дикцияны және хор жүйесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық аспап 2
    Несиелер: 4

    Оқытылған музыкалық аспапты игерудің техникалық деңгейін меңгеру, ноталық мәтінді өз бетінше талдау дағдылары, парақтан оқу, әуенге сүйемелдеуді жазу, есту бойынша таңдау, импровизация дағдылары; концерттік-орындаушылық қызметте ақпараттық-компьютерлік технологияларды қолдану дағдылары; толерантты ойлау, қабылдау қабілеті, көркемдік-құндылықты ұғыну және көпұлтты мемлекеттің жетістіктерін кәсіби-шығармашылық пайдалану мәдени-тынығу жұмысындағы музыкалық мәдениет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хормен жұмыс істеудің практикалық негіздері 3
    Несиелер: 6

    Хор, ансамбль жұмысын ұйымдастыру принциптерін білу.Хор сыныбының репертуарын, хор, ансамбльдің концерттік қызметін қалыптастыру.Интонациямен, ырғақпен, дикциямен, шығармалар құрылымымен жұмыс істей білу.Хор, ансамбльге дайындықты жоспарлау. Шығармалардың эмоционалды-бейнелі мазмұнын ашу, вокалдық-хор қиындықтарын жеңу бойынша жеке хор партияларымен жұмыс істеу дағдысын меңгеру. Мотивтер, фразалар, ұсыныстар бойынша орындау дағдысын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлем музыкасының тарихы
    Несиелер: 5

    Қоғамдық саяси оқиғалармен өзара байланыста шетелдік және отандық музыка мәдениетінің негізгі құбылыстарын хронологиялық тәртіппен зерделеу; ескі, классикалық және қазіргі заманғы музыка саласындағы білімді жетілдіру және тереңдету; ұлы композиторлар шығармашылығының және олардың қоғамның рухани өміріндегі үздік шығармаларының рөлін түсіну; түрлі қоғамдық формациялардың, халықтардың, ұлттық мектептердің музыкалық мәдениеттерінің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру; музыкалық құбылыстардың көркемдік талғамын, эстетикалық және стильдік талдау дағдыларын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дирижерлау және шығармашылық ұжыммен жұмыс істеу әдістемесі 3
    Несиелер: 6

    Әрі қарай ассимиляция 2-, 3-, 4-, 6 және әр түрлі динамикалық градациялар, дыбыстық зерттеулер кезінде 7 метр. Хор партияларының ритмикалық үлгісіне және динамикасына сәйкес әр қолдың функционалды айырмашылықтарын білу. 5 және 7-дольді метрлік беру тәсілдерін меңгеру. Хор ұжымдарының болашақ басшыларының музыкалық көкжиегін, шығармашылық қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы музыкалық аспап 2
    Несиелер: 4

    Музыкалық өнердің стильдері мен бағыттарын, әр түрлі мектеп композиторларының шығармашылық стильдерін білу; композиторлық ойды көркемдік-техникалық іске асыруды жүзеге асыра білу, композиторлық пайымды көркемдік-техникалық іске асыра отырып, музыкалық материалды жаттай білу, музыкалық материалды интерпретациялық талдау дағдысын меңгеру; әр түрлі музыкалық шығармаларды еркін орындай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бос уақыттағы жас ерекшелік педагогикасы
    Несиелер: 4

    Халықтың барлық жас топтарының мәдени-демалыс іс-әрекетінің дамытушы нысандарын педагогикалық басқару мен бағдарламалаудың негізгі ережелері мен әдістерін білу және түсіну, халықтың әртүрлі топтарының мәдени қажеттіліктеріне сәйкес мәдени-демалыс іс-әрекетінің бұқаралық, топтық және жеке нысандарын ұйымдастыру. Халықтың барлық жас топтары үшін мәдени және бос уақытты дамыту формаларын педагогикалық басқарумен және бағдарламалаумен байланысты нақты мәселелерді шешу процесінде теориялық білімді қолдану. Халықтың барлық жас топтары арасында мәдени-демалыс қызметінің дамытушы түрлерін бағдарламалау және педагогикалық басқару әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ және шетел музыкасының тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақ музыкасы тарихының әр дәуірінің дамуын білу және түсіну; қазақтың музыкалық өнері саласындағы тарихи, теориялық білімді игеру; болашақ мамандардың практикалық қызметінің кәсіби, педагогикалық және жеке мәселелерін сәтті шешу үшін қазақ музыкалық фольклоры саласындағы білімді игеру. Уақыттың рухани және қоғамдық-әлеуметтік оқиғаларымен өзара байланыста шетелдік музыкалық мәдениеттің жетекші стильдері мен көркемдік құбылыстарын хронологиялық тәртіппен зерделеу; белгілі бір дәуірлердегі музыкалық өнер стилінің эволюциясы контекстіндегі көрнекті композиторлардың шығармашылығын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дирижерлау және шығармашылық ұжыммен жұмыс істеу әдістемесі 4
    Несиелер: 3

    Дирижерлеу техникасын 9/4, 9/8 мөлшерінде одан әрі игеру. 2/4, 2/8, 3/8, 5/8 мөлшерінде "бір рет" жүргізу және т.б. жылдамдықты метр беру әдістерінің құрылысына әсер ету (баяу немесе жылдам қарқынға байланысты қимылды ұнтақтау және жеделдету). Синкоптарды, қимылдың амплитудасын пайдалана отырып, әртүрлі қарқындардағы шығармаларда қимылды беру техникасын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу іс-шараларын коммерцияландыру
    Несиелер: 4

    Қазіргі жағдайда мәдени-тынығу қызметін коммерциализациялау тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсету. Әлеуметтік-мәдени сала, демалыс сұранысының нарығын реттейтін ықпалдарын; бос уақыттың инновациялық түрлерінің пайда болуына және дамуына ықпал ететін коммерциялық сектордың ресурстарын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Театрлық грим
    Несиелер: 4

    Негізгі, қосымша, бірін-бірі толықтыратын, қарама-қайшы, бейтарап бояулар; макияжмен жұмыс істеу қағидалары, қолдану ережелері, гигиена стандарттары; анатомиялық мәліметтер мен кескіннің сипатына сәйкес әр түрлі макияж түрлерін қолдану ерекшеліктерітуралы білімдерін көрсету.Алған білімі мен дағдыларын тәжірибеде қолдана білу қабілетін көрсету (орындау, сахналау, оқу); ең қарапайым және күрделі сипаттамалы макияжды өз бетінше таңдау және орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндер
    Несиелер: 12

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) (минор) – білім алушы қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында зерделеу үшін айқындаған пәндердің (немесе) модульдердің және оқу жұмысының басқа да түрлерінің жиынтығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы продюсерлік және кәсіпкерлік
    Несиелер: 4

    Білім алушы мәдени-тынығу бағдарламаларын продюсерлеу және мәдени-тынығу саласындағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастур қағидалары мен әлеуметтік қызметтер туралы білімдерін көрсете алады. Стандартты жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу дағдыларын көрсету және қабылданған ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерге жауап бере алады. Мәдени-тынығу қызметінің жаппай, топтық және жеке түрлерін продюсерлеудің және кәсіпкерлік іс-әрекетті іске асырудың жасау технологияларын қолдану дағдыларын талдай және көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дирижерлау және вокалды-хор ұжымымен жұмыс істеу практикумы 4
    Несиелер: 3

    Музыкалық-көркем образдары, стилі, жанры бойынша күрделі ірі нысандағы (кантаталардан, ораториялардан, опералардан шағын көріністерден) туындыларды зерделеу. Полифониялық шығармаларды зерттеу. Әр түрлі қарқынды және динамикалық көрсеткіштерде 12/4, 12/8-ден 12" және "4" - ке метр беру тәсілдерін меңгеру. Дирижерлік техниканы нақты көркемдік бейнені қолмен іске асыруға қатысты оның барлық алуан түрлілігінде пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Визаж, грим және костюм
    Несиелер: 4

    Терінің және жалпы дененің анатомиясы мен физиологиясына қойылатын талаптар; тері жағдайының жас ерекшеліктері; декоративті косметикамен жұмыс істеу құралдары мен тәсілдерінің жіктелімдері туралы білімдерін көрсету. Сахналық костюмдердің бейнелері: костюмдер мен стильдер, костюмдердің тарихи адресаты; әлеуметтік сипаттамалар; кейіпкерлердің костюмдері мен психологиясы; костюмдердің мәнерлілігітуралы білімдерін көрсету. Нормативті құжаттарды қолдану және аспаптар мен байланыс аймағын дезинфекциялау және зарарсыздандыру жұмыстарын жүргізу қабілеттерін көрсету; сахна костюмдерін жасауға, визаж жасауға және сақтауға арналған жұмыс орнын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби имидж
    Несиелер: 4

    Кәсіби имидждің әдіснамалық негіздері; имидж құрылымы, оның компоненттері, қызметтері мен мағыналары; кәсіби кескін құралдары және оларды қолдану әдістері; имидж стратегиялары туралы білімдерін көрсету. Имидждік кампанияларды талдау. Тәжірибелік мәселелерді шешу үшін технологиялар мен құралдарды; имиджді қалыптастыру механизмінің заңдылықтарын қолдану. Әлеуметтік-мәдени коммуникацияның ерекшеліктерін түсіну. Корпоративтік имиджді басқару дағдыларын көрсету. Имиджмейкерлердің жұмысын жіктеп, талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу саласындағы менеджмент, маркетинг
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік-мәдени менеджмент және маркетинг негіздері туралы білімдерін түсіндіру. Менеджментті басқару жүйесі, ақпараттық қызмет және басқару әдістері, жарнама, қаржыландыру, жоспарлау, басқарудың негізгі процедуралар жүйесі, ұйымдастырушылық қызмет технологиясы, маркетингтің мәні және маркетингтік орта, әлеуметтік-мәдени саладағы маркетингтік жүйе ретінде түсіндіру. Басқарушылық шешімдерді дайындау және кеңсе жұмысын ұйымдастыру, экономиканы талдау және мәдени-тынығу саласындағы менеджмент технологияларын қолдану дағдыларын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-мәдени менеджмент және маркетинг теориясы мен практикасы
    Несиелер: 4

    Мәдениет және өнер саласындағы менеджменттің негізгі ұғымдары мен санаттарын, мәдениет және өнер саласын басқарудың жаһандық мәселелерін, қаражат тартудың классикалық тәсілдерін, жарнама қызметін, қызметкерлермен жұмыс және т.б. білу; алған білімдерін одан әрі оқу және практикалық қызметте шығармашылықпен пайдалана білу; мәдениет және өнер саласындағы жоспарлаудың әдістері мен тетіктерін, жаңа экономикалық жағдайларда қызметкерлер мен қаржы ағындарын білу; нормативтік құжаттармен, ғылыми әдебиеттермен және практикалық тапсырмалармен жұмыс істеу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу шараларын безендіру әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мәдени-тынығу іс-шараларын ұйымдастыру мен жобалау әдістемесінің негізгі бағыттары мен педагогикалық талаптары туралы білімдерін көрсете алады. Мәдени-тынығу шараларының мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес безендірудің инновациялық әдістерін анықтай алады. Мәдени-тынығу іс-шараларын жобалау әдістемесін меңгеруді түсіндіру; мәдени-демалыс кезінде интроспекцияны, өзін-өзі бақылауды жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сценография
    Несиелер: 4

    Декорациялық өнердің теориясы мен тарихы, сахна техникасы мен сахналық безендіру техникасы; мәдени-тынығу шараларын көркем безендіру технологиялары туралы білімдерін көрсету. Модельдеу, статистикалық талдау және әлеуметтік-мәдени үдерістерді ақпараттық қолдау үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолдана алады. Мәдени-тынығу іс-әрекетіндегі негізгі идеяны ашу үшін сахна техникасы мен технологиясының ерекшеліктері мен заманауи мүмкіндіктерін игеру дағдыларын көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хорды жүргізу
    Несиелер: 4

    Арнайы хор әдебиетін оқуға қызығушылықты ояту; дирижер-хор өнерінің ең жақсы өкілдерінің жұмыс тәжірибесін жалпылауға қызығушылық; жалпы хор орындау саласында, сонымен қатар хор шығармашылығы, оның шығармашылық және психологиялық-педагогикалық табиғаты саласында білім қалыптастыру, Атап айтқанда; хор жазуының негіздерімен танысу; нақты практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру, арнайы әдістемелік әдебиетті оқуға қызығушылықты ояту және дирижер-хор өнерінің ең жақсы өкілдерінің жұмыс тәжірибесін жалпылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеке және әлеуметтік жетістік мәдениеті
    Несиелер: 4

    Жеке және кәсіби өзін-өзі анықтау мен дамудың негіздері мен мәні туралы білімдерін көрсету. Адамдардың әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, оларды төзімділікпен қабылдау дағдыларын түсіндіру. Мінездің жеке қасиеттерін, мақсаттарын, мотивтері мен күйлерін тану. Болашақ перспективаларды қалыптастыру дағдыларын түсіндіру: жеке мақсаттар, кәсіби қызмет жоспарлары және оларды жүзеге асыру тәсілдерін таңдау. Зияткерлік және тұлғалық өзін-өзі дамытудың негізгі технологияларын меңгеру дағдыларын түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Вокалды-хор ансамбльі
    Несиелер: 4

    Хор, ансамбль әншісінің дауыс аппаратының құрылысы мен жұмыс қағидаттарын білу; вокалдық-хор техникасын меңгерудің әртүрлі әдістерін, хор шығармасымен жұмыс істеудің теориялық тәсілдері мен техникалық тәсілдерін меңгеру; әншілердің музыкалық-есту дамуын ескере отырып, қандай да бір құрамның вокалдық ансамблін меңгеру үшін вокалдық-хор шығармаларының қолжетімділігін анықтай білу; заманауи вокалдық-хор және концерттік репертуарды білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу қызметін әдістемелік жетекшілік технологиясы
    Несиелер: 4

    Жас ұрпақтың мәдени-бос уақыт қызметін қамтамасыз ету жөніндегі нормативтік-құқықтық құжаттарды, мәдени-бос уақыт қызметінің мәні мен функцияларын, мәдени-бос уақыт қызметінің теориясы мен әдіснамасын; жеке тұлғаның мәдени қажеттіліктерін қанағаттандыру және дамыту үшін қазіргі заманғы технологияларды білу; өз қызметінде нормативтік құқықтық құжаттарды пайдалану; Мәдени-бос уақыт қызметінің инновациялық нысандары мен әдістерін анықтау, бағалау және іске асыруға қатысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени тынығу қызметін әдістемелік қамту
    Несиелер: 4

    Мәдени-бос уақыт қызметін ұйымдастырудың әдіснамасы мен технологиясын зерделеу; бос уақыт феноменінің мәнімен, бос уақыт қызметі мен басқа да білім және практикалық қызмет салаларының пәнаралық байланысымен танысу; мәдени-бос уақыт қызметінің әртүрлі бағыттарын, нысандарын (және олардың мазмұнын), оларды әлеуметтік жұмыс жөніндегі маманның практикалық қызметінде қолдану мүмкіндігін қарау; мәдени-бос уақыт қызметінің әдістері мен әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық формаларды талдау
    Несиелер: 4

    Музыкалық тіл элементтері мен формаларға атлдау жасау дағдыларын меңгеру, музыкалық шығармалардың мәнін, оның қайнар көздері мен образды мазмұнын, музыканың интонациялық табиғатын ашу, аспаптық және вокалдық-хор халықтық, классикалық шығармаларға талдау жасау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жеке дауыста ән айту менеджменті
    Несиелер: 4

    Орындаушылық интерпретацияның, ұлттық мектептердің, орындаушылық стильдердің ерекшеліктерін білу; музыкалық шығарманың стиліне сәйкес көркемдік орындау құралдары. Танысуға арналған шығарманы талдай білу, кәсіби өсуге ықпал ететін өз мүмкіндіктерін барынша толық анықтайтын репертуарды таңдау. Құрама және тақырыптық концерттік бағдарламаларды құрастыру. Әртүрлі дәуірлердің, жанрлар мен стильдердің жеке вокалдық шығармаларын қамтитын маңызды жеке репертуарды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ноталық редактормен жұмыс
    Несиелер: 4

    Заманауи бағдарламаларда ноталық мәтінді компьютерлік теру дағдысын меңгеру; дыбысты цифрлық өңдеу бағдарламасын пайдалану; кәсіби қызмет саласында компьютерлік техниканы, ноталық мәтінді жазуға арналған компьютерлік бағдарламаларды пайдалану тәсілдерін білу; орындаушылық қызметте дыбыс жазудың техникалық құралдарын қолдану; әртүрлі жас топтары тыңдаушыларының қабылдау ерекшелігін ескере отырып, концерттік-тақырыптық бағдарламалар құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Өңдеу
    Несиелер: 4

    Нақты хор ұжымымен жұмыста ән-хор материалын шығармашылық іске асыру қабілетін дамыту, дербес дайындалған хор аранжировкаларының есебінен хор ұжымдарының репертуарлық багажын толықтыру, партитураны дербес зерделеу және оны жан-жақты талдау әдістерін меңгеру, фортепианода партитураны және өз бетінше дайындалған аранжирлеулерде дауысты ойнай білу, көркем-мәнерлі орындау құралдарын білу,партитураны ішкі интонациялау дағдылары мен іскерлігін, туындыларды орындаушылық және вокалдық-хор талдауын қалыптастыру., негізгі көркемдік-экспрессивті құралдарды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу типіндегі мекемелер қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Мәдени-тынығу қызметі саласындағы тынығу қызметін дамытудың заманауи тенденциялары; демалыс мекемелерінің қызметін ұйымдастырудағы заманауи технологиялар; мәдени-тынығу мекемелерінің қызметін ұйымдастыру қағидалары туралы білімдерін көрсету.Тұтынушының жеке және ерекше талаптарын ескере отырып, мәдени-тынығуын дамыту дағдыларын көрсету. Мәдени-тынығу бағдарламалары мен іс-шараларын талдай және салыстыра алады. Мәдени-тынығу мекемелерінің қызметін жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу жұмысын социологиялық зерттеу/
    Несиелер: 4

    Мәдени-тынығу саласындағы социологиялық зерттеулер негіздері туралы білімдерін көрсету. Социологиялық зерттеулердің теориясы мен технологиясын: зерттеу бағдарламасы, зерттеу бағдарламасының әдіснамалық бөлімінің құрылысы, зерттеу бағдарламасының процедуралық бөлімі, бастапқы ақпаратты таңдау әдістері, сауалнама жүргізу әдісін түсіндіру. Мәдени-тынығу саласында зерттеу әдістерін қолдану, мәдени-тынығу саласындағы мәселелерді талдау және оларды шешу дағдыларын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Партитураны оқу
    Несиелер: 4

    Дирижерлеу техникасының тарихы мен теориясын, хор партитурасымен жұмыс істеу әдістемесін білу; хормен ән айту технологиясы мен психотехникасын, типтік метроритмиялық фигураларды орындау тәсілдерін, тыныс алуды басқаруды, цезураларды, фермаларды, фразировка мен динамиканы басқаруды, музыкалық шығармаларды интерпретациялау дағдыларын білу және т.б.; хор партитурасын фортепианода ойнау дағдыларын меңгеру; күрделі емес хор туындыларын парақтан оқу; музыкалық-теориялық, вокалдық-хор және орындаушылық деңгейлерде оқытылатын шығармаларды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Вокалдық ән айтудағы менеджмент
    Несиелер: 4

    Музыкалық өнер және мәдениет саласындағы шығармашылық жобаларды (фестивальдер, шығармашылық конкурстар, мастер-кластар бағдарламалары) дайындау кезінде кеңес беруді жүзеге асыру қабілеті; шығармашылық ұжымдарда, мәдениет және білім беру мекемелерінде ұйымдастыру-басқару жұмысын жүзеге асыру қабілеті, шығармашылық іс-шараларды (фестивальдерді, конкурстарды, авторлық кештерді, мерейтойлық іс-шараларды) өткізумен байланысты жұмысты жүзеге асыру қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Музыкалық информатика
    Несиелер: 4

    Жаңа музыкалық технологиялармен танысу және осы салада бағдарлар әзірлеу; электр музыкалық аспаптардың орындаушылық параметрлерін басқару мәселелері бойынша білім алу, MIDI технологияларын меңгеру және оларды практикада қолдану; компьютерлік ноталық жинақтауды және редакциялауды меңгеру; компьютерлік музыкалық аспаптарды кәсіби қызметті жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Музыкалық шығармаларды талдау
    Несиелер: 4

    Музыкалық шығармаларды оның мазмұны мен көркемдік формасының бірлігі тұрғысынан, сондай-ақ тарихи қалыптасқан музыкалық формалар-композициялар мен оларды өзгерту жолдары тұрғысынан талдау дағдысын меңгеру, педагог-музыканттың болашақ кәсіби қызметінде музыкалық талдау дағдыларын бойға сіңіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON7

    Мәдени-тынығу қызметінің тарихы мен теориясын және бос уақыт педагогикасын меңгеру, мәдени-демалыс саласындағы менеджмент пен маркетингті талдау, кәсіпкерлік қызметтің мақсатына жету үшін заманауи басқару әдістерін қолдану.

  • Код ON2

    Мәдени мұраны сақтау, қалпына келтіру, пайдалану және рухани жаңғыру үшін ұлттық сананы қалыптастырудың коммуникативті дағдыларына ие болу.

  • Код ON8

    Музыка теориясының негіздері, сольфеджио, мәдениет ұйымдарындағы концерттік - орындаушылық қызметті жүзеге асыру үшін музыкалық шығармаларды талдау және қабылдау қабілеті қызметіне ие болу.

  • Код ON12

    Дирижерлік, көркемдік-орындаушылық техниканы, хор, вокалдық ансамбль қатысушыларымен жеке және командалық жұмыс әдістемесін меңгеру, вокалдық-хор өнері саласындағы менеджментті ұйымдастыру саласындағы білімді қолдану, кәсіби міндеттерді шешу үшін жеке тұлға дамуының психологиялық заңдылықтары туралы білімді пайдалану.

  • Код ON9

    Хормен, ансамбльмен жұмыс жасау технологиясын меңгеру, хор өнерінің тарихы мен теориясын, вокалды және хор техникасын меңгерудің әртүрлі әдістерін білу, хор мен вокалдық композицияларды орналастыру дағдыларын игеру, әр түрлі фактурадағы және күрделі партитураларды оқи білу.

  • Код ON10

    Қазақ, шетелдік және әлемдік музыка тарихын білу, кәсіби қызметті жетілдіруде өзінің музыкалы ақпараттық - коммуникативтік технологияларды қолдану және енгізу, сыни ойлауға, интеграцияланған көзқарасқа ие болу, әлеуметтік және саяси жағдайларды талдауға кешенді қарау.

  • Код ON1

    Қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық және саяси білімдерін, ғылыми зерттеу әдістерін, әлеуметтік-мәдени қызметтегі нормативтік құжаттарды көрсету.

  • Код ON5

    Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін ескере отырып, академиялық жазу білімін қазақ, орыс және ағылшын тілдерін кәсіби ортада және қоғамда еркін қолдану.

  • Код ON4

    Салауатты өмір салтын насихаттау және бұқаралық ақпараттық-ағарту жұмыстарын жүргізу.

  • Код ON11

    Негізгі және қосымша музыкалық аспапта ойнау дағдысын, концермейстерлік қызметтің негіздерін, жеке әншіні, хорды сүйемелдеу іскерлігін меңгеру, ұлттық, қазіргі заманғы әлемдік және классикалық музыканың үздік үлгілерін демонстрациялау және насихаттау.

  • Код ON3

    Этносаралық байланыс пен әлеуметтік-этникалық дамудың негіздерін ескере отырып, мәдени құндылықтарды құру және байыту, халықтың әр түрлі топтары үшін шығармашылық даму мәселелерін шешу.

  • Код ON6

    Сандық технологияларды, мақсат пен міндеттерді қою құралдарын, халықтың танымдық, сауықтыру, ойын-сауық және шығармашылық бос уақытын ұйымдастыру жолдарын таңдау.

Top