Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02130 Хореография в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Қазақ және шет ел хореографиясының тарихы
    Несиелер: 4

    Батыс Еуропа, Орыс және Қазақ тарихын зерттеу балет, хореографиялық өнер оның пайда болуынан бастап бүгінге дейін. Балет өнеріне үлкен әсер еткен хореографтар мен балет әртістерінің есімдерімен, әлемдік балет сахнасының ең керемет қойылымдарымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Университет пен кафедраның тарихы мен құрылымын, болашақ кәсіби қызметінің мазмұнын зерттеу. Жоғары оқу орнында оқу процесін ұйымдастыру қағидаларымен, студенттердің ғылыми-зерттеу қызметінің шығармашылық қызметін ұйымдастыру қағидаларымен, хореографиямен айналысуға арналған аудиториялық қорды пайдалануға қойылатын талаптармен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі I
    Несиелер: 3

    Хореография өнерінің бір түрі ретінде халық биін үйрену. Терминологияны меңгеру; станокта және залдың ортасында қозғалыстарды зерделеу кезінде корпусты, қолды және басты қою; станок жанында және залдың ортасында қарапайым түрде халық билерінің негізгі қимылдарын зерттеу әдістемесін меңгеру; үйлестіруді дамытуға арналған қозғалыстарды зерттеу әдістемесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хореографиялық білім беру тарихы мен теориясы
    Несиелер: 4

    Арнайы хореографиялық пәндерді оқыту әдістемесі мен педагогиканың теориялық негіздерін меңгеру және зерделеу. Оқу-білім беру процесін жоспарлау, классикалық, халықтық-сахналық, тарихи-тұрмыстық, қазақ, спорттық-балдық және қазіргі заманғы билер сабақтарын құру әдістемесі. Сабақтың музыкалық дизайнының ерекшелігі, концертмейстермен жұмыс істеу принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық биді орындау техникасы I
    Несиелер: 3

    Дененің формуласын, аяқ-қолдың позицияларын, халықтық сахна биінің негізгі қимылдарының әдістері мен техникасын, залдың ортасындағы комбинацияны меңгеру. Қолдың позициясы мен ұстанымдарын, негізгі қимылдары мен қозғалыстарын, орыс және белоруссиялық халық сахналық билері материалы туралы білімдік мысалдарды зерттеу. Мінезін, мінезін және музыкалық қойылымын тәрбиелеу. Музыканың қозғалыстарының әдістемелік орналасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық биді орындау техникасы I
    Несиелер: 3

    Дененің, аяқтың, қолдың, бастың дұрыс орналасуын зерттеу. Орындау техникасын қалыптастыру. Аяқтардың машинаға, жағына және залдың ортасына қарай орналасуын үйрену. Машинада жаттығу жасау (машинаға қаратып). Залдың ортасында классикалық бидің позаларын зерттеу әдістемесі. Жартылай бұрылыстар және бұрылыстар (машинада және залдың ортасында). Секірулерді зерттеу әдістері (аллегро). Екі аяқтан екіге секіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі I
    Несиелер: 3

    Классикалық би сабағын құру теориясы мен әдістемесін зерттеу. Классикалық бидің корпусын, аяқтарын, қолдарын, позаларын қою әдістемесі, жаттығуларды игеру әдістемесі: станокқа қарап. Екі аяқтан екіге секіруді дамыту әдісі. Қимылдарды үйлестіруді дамыту әдістемесін игеру, қалыптардың мәнерлілігі, дене мен қолдың икемділігі, тұрақтылықты дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 4

    Ақпаратты беруде лексикалық бірліктердің орынды қолданылуы; жүйелілік; тақырыптың тұтастығы; арнайы етістік шақтарын қолдану; ғылыми стиль талаптарын сақтау. Плагиат ережесін сақтау. Ғылыми мәліметтерді қолдану. Кіріспе, негізі бөлім жәнеқорытынды бөлімдерінің болуы. Түйіндеменің (abstract) болуы. Академиялық мәтін тілі, ондағы тілдік бірліктерді қолданудың жолдарының сақталуы. Академиялық мәтінге қажетті элементтердің (титул парағы, мазмұны, мазмұндық бөлігі, әдебиеттізімі) болуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі II
    Несиелер: 4

    Оқу комбинацияларын құрастырудың теориялық және практикалық білімдерін зерттеу және игеру. Классикалық бидің корпусын, аяқтарын, қолдарын, позаларын, жартылай бұрылу техникасын, екі аяғындағы бұрылыстарды қою әдістемесін игеру. Қозғалыстарды үйлестіруді дамыту әдістемесін игеру, қалыптардың мәнерлілігі, корпус пен қолдың иілгіштігі, жартылай башпайда орнықтылықты (апломбаны) әзірлеу. Жаттығуларды меңгеру әдістемесі: станокқа қарап. Екі аяқтан екіге секіруді дамыту әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Классикалық биді орындау техникасы II
    Несиелер: 4

    Машинада жаттығулар элементтерін зерттеуді жалғастыру (машинаның жанына) және залдың ортасында. Кіші және үлкен позаларды зерттеу. Аджио порттың түрлі формаларымен үйлестіре отырып. Темптердің өтірігі (артқа және артқа) кішкентай аджио формасына ұқсайды. Секірулерді зерттеу әдістері (аллегро). Екі аяқтан бір аяққа секіру. Педагогикалық принциптерді зерттеу А.Я. Ваганова.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абай Құнанбаев шығармашылығын білу, ақынның жеке шығармаларының көркемдік құндылығын ашу, олардың маңыздылығын анықтау, болашақ ұрпақты тәрбиелеудегі рөлі, сонымен бірге тұтастай алғанда абана-ғылым. Абай Құнанбаевтың әдеби және көркем шығармаларын салыстыру және топтастыру, ғылыми талдау және бағалау дағдыларына ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Халықтық-сахналық биді орындау техникасы II
    Несиелер: 4

    Материалды жинақтау, техника мен әдістеме бойынша жұмыс. Машинада негізгі жаттығулардың техникасы мен техникасын жүйелі меңгеру. Негізгі қозғалыстар мен қозғалыстарды зерттеу, Балтық жағалауы елдерінің халықтарының билерінің материалдары туралы білім беру мысалдары, орыс халықтық сахна биінің элементтерін зерттеуді жалғастыру. Мінезін, мінезін және музыкалық қойылымын тәрбиелеу. Музыканың қозғалыстарының әдістемелік орналасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Халықтық-сахналық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі II
    Несиелер: 4

    Станок жанында және залдың ортасында қарапайым түрде халық билерінің негізгі қимылдарының әдістемесін зерттеуді жалғастыру. Орыс, белорус халық билері мен Балтық жағалауы халықтарының - латыш, литва, эстон билерінің негізгі қимылдары мен қимылдарын орындау әдістемесі мен техникасын зерттеу (мұғалімнің таңдауы бойынша).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мухтартану
    Несиелер: 3

    Мұхтар Әуезов шығармашылығымен танысу, ақынның жеке шығармаларының көркемдік құндылығын ашу, олардың маңыздылығын анықтау, болашақ ұрпақты тәрбиелеудегі рөлі, сонымен бірге тұтастай алғанда мухтароведтік ғылым. Мұхтар Әуезовтің әдеби және көркем шығармаларын салыстыру және топтастыру, ғылыми талдау және бағалау дағдыларына ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Генезис ерекшеліктерін талдау және философиялық білімнің дамуы. Отандық тарихтың негізгі оқиғалары.Тарихи-мәдени дамудың үздіксіздігі мен сабақтастығын көрсету. Тарихи тәжірибеге, рухани мұраға және ұлттық дәстүрлерге құрмет көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Халықтық-сахналық биді орындау техникасы III
    Несиелер: 4

    Станокта жаттығуларды орындау әдістері мен әдістерін терең игеру, негізгі жаттығулардың барлық түрлерін зерттеу. Қолдардың позициясы мен ұстанымдарын, негізгі қимылдары мен қозғалыстарын, украиналық және молдовалық халықтық сахналық билер материалы бойынша тәрбиелік мысалдарды зерттеу. Бағдарламаның әр бөліміндегі тәртіп, мінез, стильге тәрбиелеу. Жастық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, музыканың белгілі бір тапсырмаға сәйкестігі. Музыканың қозғалыстарының әдістемелік орналасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу сөйлеу ойлауын дамытуға, қазақ (орыс) тілінің байлығын кәсіби қызметте саналы пайдалану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Курста ғылыми тұжырымдаманың негізгі теориялық ережелері келтірілген. Сонымен бірге онда жаңа ғылыми бағыттар көрініс табады, сонымен қатар болашақ мамандардың практикалық іс-әрекетінің ғылыми тұжырымдамасын келісу жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі III
    Несиелер: 4

    Станокта және залдың ортасында халық билерінің қимылдарының түрлерін зерттеудің теориясы мен әдістемесі. Украин және Молдавия халық билерінің негізгі қимылдары мен қимылдарын орындау әдістері мен әдістерін зерттеу. Әдепті, мінезді, стильді тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хореография пәндерін музыкалық безендіру
    Несиелер: 4

    Хореография сабақтарына музыкалық таңдау принциптерін зерттеу, әр қозғалыстың сабақтарын және музыкалық орналасуын құрастыру, би музыкасының заңдылықтарын, оның тарихи дамуын, балет композиторларының шығармашылығын, кейбір балет спектакльдерінің мазмұнын білу. Теориялық және тарихи музыкатанудың жалпы заңдылықтарын, музыка мен хореография байланысын, музыкалық тіл жүйесін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Актердің хореографиядағы шеберлігі
    Несиелер: 4

    Актерлік шеберлік негіздерін және хореографиялық бейнені жасаудың шығармашылық процесінің ерекшеліктерін зерттеу. Актерлік элементтерді, актердің ішкі және сыртқы техникасының заңдылықтарын игеру. Сахналық бейнені жасау үшін рөлді тиімді талдау әдісін игеру, оның әрекеті арқылы, жоғары деңгейге жетелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі III
    Несиелер: 4

    Кеңестік хореографиялық педагогиканың даму тарихы мен ерекшеліктерімен, А.Я.Ваганова, Н. Базарованың педагогикалық принциптерімен танысу. Үлкен позаларда en tournent және tour lent бұрылыс техникасын игерудің басталуы. Секіруді дамыту әдістемесі. Жаттығуларды игеру әдістемесі: станокқа қарай, содан кейін залдың ортасында; байланыстырушы қозғалыстарды игеру. Екі аяқтан бір аяққа секіруді дамыту әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Болашақ маманның кәсіби іс-әрекетінің түрлі аспектілерін маманның кәсіби құзыреттілік деңгейін жоғарылатуға мүмкіндік беретін кәсіби шет тілін қалыптастыру. Грамматикалық курсты, кәсіби сипаттағы лексиканы және кәсіби бағдарлау мәтіндерін оқып үйрену. Оқудың жетекші рөлімен кәсіби салада шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық биді орындау техникасы IIII
    Несиелер: 4

    Станокта және залдың ортасында экссерсис элементтерін зерттеуді кейінгі асқынумен жалғастыру. Екі аяғында және (пируэтке дайындық) жартылай бұрылу техникасын үйрену. Екі аяғындағы жартылай бұрылыстар мен бұрылыстарды зерттеу әдісі. Секірулерді зерттеу әдістері (аллегро). Бір аяқтан екінші аяққа, бір аяқтан екіншіге секіру. Қимылдардың музыкалық орналасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ биді оқытудың теориясы мен әдістемесі I
    Несиелер: 5

    Қазақ биін оқытудың тәжірибесін оқытушылар Жиенкулова Ш., Абирова Д.А., Бейсенова Г.Н. Қазақ биінің ерекшеліктерімен алғашқы танысу: қару-жарақтың, аяқтың жағдайы мен жағдайы. Қазақ биінің табиғаты, орындау элементтері, қимыл-қозғалыс тәртібі туралы алғашқы түсініктерді игеру; би техникасын игеру, мәнерлілік, музыкалық қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ биін орындау техникасы I
    Несиелер: 5

    Қазақ биінің ерекшеліктерімен алғашқы танысу: қару-жарақтың, аяқтың жағдайы мен жағдайы. Залдың ортасындағы жаттығуларда қолдар, аяқтар, денелер, бастарды орнату: кейіпкерлердің бастапқы ұғымдарын, элементтерді орындау тәсілін, қазақ биінің қимылдарын меңгеру; би техникасын игеру, мәнерлілік, музыкалық қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі IV
    Несиелер: 4

    Н. И. Тарасовтың педагогикалық принциптерімен танысу. Жартылай бұрылысты орындау әдістемесі мен техникасы, екі аяғындағы бұрылыс, станокта және залдың ортасында pirouette-ге дайындық, бір аяғынан екінші аяғына, бір аяғынан екіге секіруді үйрету әдістемесі. Айналу техникасын жетілдіру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халықтық-сахналық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі IV
    Несиелер: 5

    Т. Ткаченконың педагогикалық принциптерімен танысу.станокта және залдың ортасында халықтық би қимылдарының түрлерін зерттеудің теориясы мен әдістемесі. Поволжье халықтарының билерінің негізгі қимылдары мен қимылдарын орындау әдістемесі мен техникасын зерттеу. Әдепті, мінезді, стильді тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халықтық-сахналық биді орындау техникасы IV
    Несиелер: 5

    Станокта жаттығуларды орындау әдістері мен әдістерін терең игеру, негізгі жаттығулардың барлық түрлерін зерттеу. Қолдардың позициясы мен ұстанымдарын, негізгі қимылдары мен қозғалыстарын, Еділ халықтарының билерінің материалы туралы тәрбиелік мысалдарды зерттеу. Бағдарламаның әр бөліміндегі тәртіп, мінез, стильге тәрбиелеу. Жастық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, музыканың белгілі бір тапсырмаға сәйкестігі. Музыканың қозғалыстарының әдістемелік орналасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық биді орындау техникасы IV
    Несиелер: 4

    Материалды жинақтау, техника мен әдістеме бойынша жұмыс. Хопинг технологиясын дамыту техникасы. Дрейф техникасын зерттеу әдісі. Бір аяғымен секіру. Үлкен секіру технологиясын, айналу техникасын игеру әдістемесі. Жастық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, музыканың белгілі бір тапсырмаға сәйкестігі. Музыканың қозғалыстарының әдістемелік орналасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихи-тұрмыстық биді орындау техникасы
    Несиелер: 5

    Әр түрлі дәуірлердің бал хореографиясының көркемдік мұрасын зерттеу, оның ең типтік заңдылықтарын білу және олардың негізгі элементтерін берік меңгеру. Музыкалық материалмен, әдеби көздермен жұмыс жасау дағдыларын, костюмдерді дұрыс таңдау дағдыларын дамыту. Сахнада жасалған өткен суреттерде стильді, орындау тәсілін, әсіресе күнделікті өмірдің пластикасын беру, орындау техникасын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ биді оқытудың теориясы мен әдістемесі II
    Несиелер: 5

    Семантикалық мағынаның терминологиясын, «қолдың нақты позициясы», «қазақ биінің қолдарының негізгі қимылдары», «аяқ қимылдарының қозғалысы» бөлімдерін орындау әдістемесін білу. Қазақтың тұрмыстық қолөнерінің еңбек элементтерінің пластикасы, киіз басу, өршіқ, алаша току. Концертмейстермен жұмыс жасау әдістемесі, музыкалық материалды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хореографиялық мұра I
    Несиелер: 5

    18-19 ғасырлардағы балет өнері туралы, сентиментализм, романтизм, романтизм дәуірі туралы білім алу; олардың ең маңызды ерекшелігі - бұл табиғи. Хореографиялық қайраткерлердің, өткен және қазіргі кездегі көрнекті хореографтардың, хореографиялық мәтінді және бейнелі-эмоционалды мазмұнын, шығарманы орындау тәсілін, стилін білу үлгілерін сақтау және басқа ұрпаққа беру. Жабылған материалдың фрагменттерін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық биін оқытудың теориясы мен әдістемесі V
    Несиелер: 4

    А.В. Лопухова, А.В. Ширяева, А.И. Бочарова педагогикалық принциптерімен танысу. станок жанында және залдың ортасында халық билері қозғалысының түрлерін зерттеудің теориясы мен әдістемесі. Кавказ халықтарының негізгі билері мен қимылдарын орындау әдістері мен әдістерін зерттеу. Әдепті, мінезді, стильді тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық биді оқытудың теориясы мен әдістемесі V
    Несиелер: 4

    Классикалық би сабағын құру әдістемесін зерттеу және оқу жаттығуларын құрастыру. Секіру және саусақ техникасын дамыту әдісі (allegro). Түсіру және байланыстырушы қозғалыстар техникасы. Үлкен секіру техникасын игеру әдістемесі. Сабақтың динамикасы және қимылдарды орындау қарқынын жеделдету. Сабақтың академиялық құрылысы. Қозғалыстардың музыкалық құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ биін орындау техникасы II
    Несиелер: 5

    Студенттер қазақ биінің негіздерін, ерекшеліктерін, терминологияны, образды, сипатты, орындау тәсілдерін, музыкалық және көркемдік талғамды, дамуды, қарапайым оқу мысалдарын құрастыру дағдыларын, құрастырылған оқу комбинацияларын әдіснамалық түрде көрсетіп, түсіндіре білуді терең зерттеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 4

    Өнер түрлері мен жанрларының тарихи дамуының жалпы идеясын зерттеу; сәулет өнері, бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнердің негізгі түрлерінің өзіндік ерекшелігі мен көркемдік ерекшеліктерін анықтау. Шетел және орыс өнерінің тарихи дамуы мен көркемдік ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру дағдылары; сәулет, бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнердің көрнекті туындыларымен танысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сөйлеу мәдениетінің өнері
    Несиелер: 4

    Тілдің негізгі қызметтерін, тіл мен тарихтың байланысын, ұғымдардың мағынасын зерттеу: әдеби тіл, тілдік норма, сөйлеу мәдениеті; орыс әдеби тілінің нормалары; сөйлеудің композициялық құрылысына, мәнерлі және көркем сөйлеу құралдарына ие болу, әр түрлі жанрдағы мәтіндердің құрылысы: көпшілік алдында сөйлеудің негізгі түрлерін, әр түрлі жанрдағы спектакльдердің ерекшеліктерін, сөз сөйлеу ережелерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық-бал биін оқытудың теориясы мен әдістемесі I
    Несиелер: 4

    Арнайы пәндер жүйесінде бал билерінің стилистикалық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Еуропалық бағдарламаның бал билерін орындау және оқыту әдістемесінің білім, білік және дағды жүйесін игеру. Бал билерін оқыту әдістемесі: еуропалық бағдарлама. Еуропалық бағдарламаның бал билерін орындаудың әртүрлі стильдерін, мәнерлерін және техникасын меңгеру. Қазіргі заманғы бал билерінің жаңа формаларының қалыптасуы мен дамуының теориялық негіздерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық биді орындау техникасы V
    Несиелер: 4

    Осы сыныптың жас ерекшеліктері мен бағдарламаның талаптарын ескере отырып, сабақты дұрыс құра білу, қозғалыстарды ақылмен байланыстыру, оларды белгілі бір стиль мен кейіпте біріктіру. Кавказ халықтарының билерінің негізгі қимылдары мен қимылдарын орындау әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Музыкалық материалды таңдауда концертмейстермен жұмыс істеу дағдылары. Мәнерлілік, көркемдік, шығармашылық тұлғаны ашуды үйлестіруді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Классикалық биді орындау техникасы V
    Несиелер: 4

    Жартылай саусақтарда және саусақтарда тұрақтылықты дамыту, пируэт техникасын игеру. Байланыстырушы қозғалыстарды меңгеру техникасы. Сабақтың қарқыны мен қимылдардың, бірлескен тапсырмалардың орындалу қарқынын анықтау. Оқушылардың жеке психофизикалық ерекшеліктерін ескере отырып, жеке жаттығуларды орындау жылдамдығы. Ерекшелігіне, күрделілігіне, іске асырылу сатысына және даму сатысына байланысты өнімділіктің айырмашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еуропалық би бағдарламасының орындау техникасы
    Несиелер: 4

    Еуропалық бал билерінің қимыл-қозғалысы мен фигураларын, сабақ құру әдістерін меңгеру. Залдың ортасында жаттығуда дененің, қолдың, аяқтың және бастың қозғалысы; би техникасының негізгі қағидаларын, бидің қарапайым тәрбиелік нұсқаларын, екі жақтың да міндетті түрде жаттығумен бірге қарапайым үйлесімде. Әр қимыл мен фигураның музыкалық - ритмикалық негізін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ биін орындау техникасы III
    Несиелер: 4

    Машинада және залдың ортасында жаттығу бөлімдерінде қазақ биінің материалын әрі қарай әдіснамалық зерттеу: қазақ биінің қолдарының нақты күйлері; қазақ биінің қолдарының негізгі қимылдары; қазақ биінің аяқтарының қимылдары; Атшабыс; «Бктелу» (дененің иілісі); Иық қмылы (иық қозғалысы); Айналма. Техника мен орындау тәсілдерінің болуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хореографиялық мұра II
    Несиелер: 4

    Классикалық мұра спектакльдерінде қолданылатын балетмейстерлік және режиссерлік тәсілдерді тану. Қойылым труппасымен және орындаушылармен жұмысты игеру. Хореографиялық мұраның сұлулығын және кемелдігін түсіне білуге, бағалай білуге, жаюдағы қозғалысты талдай білуге, классикалық бидің техникасын, канондарды ескере отырып, қозғалысты жаңғырта білуге тәрбиелеу. Балет әртістері мен балетмейстерлердің спектакльдерін, фильмдерін, бейнежазбаларын көру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық-бал биін оқытудың теориясы мен әдістемесі II
    Несиелер: 5

    Латынамерикалық бағдарламаның бал билерін орындау және оқыту әдістемесінің білім, білік және дағды жүйесін меңгеру. Қозғалыс пен актерлік экспрессивтіліктің үйлестірілуін дамыту. Бал билерін оқыту әдістемесі: Латынамерикалық бағдарлама. Еуропалық бағдарламаның бал билерін орындаудың әртүрлі стильдерін, мәнерлерін және техникасын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ биді оқытудың теориясы мен әдістемесі III
    Несиелер: 4

    Станокта жаттығу жасаудың теориясы мен әдістемесін білу. Концертмейстермен жұмыс жасау әдістемесі, музыкалық материалды таңдау. Залдың ортасында жаттығу жасауда, станокта жаттығулар жасаудың теориясы мен әдістемесі, ерлер, әйелдер. Студенттер қазақ биінің негіздерін, ерекшеліктерін, терминологияны, образды, сипатты, орындау тәсілдерін, музыкалық-көркемдік талғамды терең зерттеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Латинамерикалық биді орындау техникасы
    Несиелер: 5

    Негізгі терминологияны, орындалатын фигуралар мен композициялардың сызбаларын, олардың құрылысы мен музыкалық дизайнының заңдылықтарын меңгеру. Самба, ча-ча-ча, дживе, румба, пасо доблы билерінің музыкалық-ырғақтық негіздері. Латын Америкасының билерінде цифрларды орындауда қолданылатын жалпы анықтама әдістері, Латын Америкасы бағдарламасының барлық билері үшін корпус орнатылады. Қозғалыстың негізгі ұстанымдары, тепе-теңдікті сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихи-тұрмыстық би композициясы
    Несиелер: 4

    Тарихи және күнделікті бидің құрамы туралы, орындаушылардың қимыл-қозғалысын белгілі бір дәрежеде қалыптастыру туралы негізгі түсініктерді зерттеу сахналық кеңістіктегі хореографиялық суреттер. Классикалық репертуардың тарихи және күнделікті билерінің қозғалыстарына негізделген эскиздер, композициялар, билерді құрастырудың заңдылықтары мен принциптерін білу. Педагогтың жетекшілігімен кейінгі әдістемелік талдаумен сабақ құрастыру, көрсету және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
    Несиелер: 12

    Биді импровизациялауды өнер және өнер формасы, ойлау мен ойнау тәсілі, адамдар арасындағы өзара әрекеттестік, бұл жерде өздігінен ашылуға, ашылуға және шығармашылықтың кеңеюіне орын бар. Би импровизациясының әр түрлі формаларын зерттеу, ережелер мен канондардың туа біткен жетіспеушілігін түсіну, оларды құрылымдаудың міндеттері мен тәсілдері. Қозғалыс икемділігі, шыдамдылығы, жылдамдығы мен координациясын дамыту арқылы қозғалтқыштың арнайы білімі мен дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ансамбль I
    Несиелер: 4

    Ансамбльдік орындаушылықтың арнайы дағдыларын қалыптастыру (синхрондылыққа қол жеткізу), би ұжымының жұмысы жағдайында орындаушылық тәртіпті тәрбиелеу, Студенттердің шығармашылық әлеуетін жандандыру, би ансамблінің болашақ басшысын тәрбиелеу. Хореографиялық қойылымдарды немесе хореография үлгілерінен жеке элементтерді орындау білігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы эстрадалық би I
    Несиелер: 4

    Эстрадалық бидің дамуының тарихи аспектілерін қазіргі заманғы би эстрадасымен таныстыру. Чечетка (Степ). Күрделі ритмикалық формулалардың табандары мен өкшелерімен айқын түрту тән. Эстрадалық бидегі джаз элементтері: контракшн, толқындар, джаз қадамдары мен жүгірістер, кики, классикалық Пируэт және секіру. Hip-hop-80-ші жылдардан бастап қазіргі уақытқа дейін. Хип-хоп элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ би композициясы I
    Несиелер: 4

    Станок пен залдың ортасында қарапайым жаттығу мысалдарын, қазақ биінің композицияларын, барлық ерекше нюанстарын құрастыру дағдысын игеру. Құрастырылған оқу комбинацияларын әдіс арқылы көрсету және түсіндіру, орындықта және залдың ортасында жаттығу үшін музыкалық материалды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Классикалық би композициясы
    Несиелер: 4

    Оқу комбинацияларын дайындауда әдістемелік білімді және практикалық дағдыларды дамыту. Классикалық би негізінде хореографиялық туындыларды құрудың заманауи әдістемесін оқып үйрену. Сабақтың академиялық құрылысына, қимылдардың музыкалық орналасуына, сабақ қарқынын анықтауға дағдыландыру. Музыка мен бидің ырғақты және эмоционалды тиімді байланысын дамыту. Классикалық лексика негізінде шығармаларды өз бетінше құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балдық хореография үлгілері I
    Несиелер: 4

    Жетекші бишілермен спорттық-бал хореографиясымен, олардың шығармашылығымен танысу. Бал және спорттық-бал хореографиясының тарихы мен даму теориясын зерттеу. Спорттық-бал билерінің негізгі қозғалыстарын орындау техникасы мен әдістемесін терең зерделеу, Латын Америкасы және еуропалық бағдарламаның оқу вариацияларын құру принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дуэттік-классикалық биді орындау техникасы
    Несиелер: 4

    Дуэт-классикалық бидің практикалық білімін меңгеру. Темп форс, басу, тепе-теңдік ұғымдарын түсіну. Серіктес корпусының көлбеуі мен көтерілуін орындау кезіндегі қол әдістеріндегі техникалық ерекшеліктер. Көтеру техникасының негізгі физикалық заңдылықтары мен қолдау тәсілдерін білу, партерлік және әуелік қолдауды орындау техникасын білу, қолдау тәсілдерін талдау, түсіндіру, орындаудағы және оларды жоюдағы ықтимал қателіктерді анықтау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еуропалық би бағдарламасының композициясы
    Несиелер: 4

    Еуропалық бағдарламаның билері негізінде хореографиялық туындыларды құрудың заманауи әдістемесіне ие болу. Композиторлық композицияны игеру үшін білу керек еуропалық бағдарламаның барлық зерттелген билері үшін алдыңғы және кейінгі сандарды зерттеу. Композицияларды, жұптағы негізгі позицияларды, қозғалыстар мен фигураларды сауатты жазу. Музыкалық материалмен, тәуелсіз композициямен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі кездегі хореография I
    Несиелер: 4

    Заманауи би техникасының шеберлігі, шеберлік көрсетудің және оқытудың әдіс-тәсілдерінің, заманауи хореографияның негіздерін және оның терминологиясын зерттеу, заманауи хореографияның пайда болу тарихымен танысу. Негізгі және байланыстырушы қозғалыстарды еденде, залдың ортасында зерттеу. Үйлестіру және орындау техникасын дамыту, дененің салмағы мен ауырлық центрін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық би композициясы
    Несиелер: 4

    Халықтық сахналық билердің түпнұсқа композицияларын құрастыру шеберлігін игеру, қарапайым тілде қарапайым және күрделі формадағы этюдтермен аяқталатын қарапайым комбинациялардан бастап, би тілі арқылы шығармашылық ойлауды тәрбиелеу. Музыкалық материалды таңдау, концертмейстермен жұмыс жасау дағдылары. Болашақ мұғалімнің жеке ерекшелігін ашу, жаттығу жаттығуларының стилін анықтай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлем халықтарының биі
    Несиелер: 4

    Халықтық сахна биі негізінде материалды игеру, сол немесе басқа адамдардың салт-дәстүрін, әдет-ғұрпын зерттеу. Әлем елдерінің халық билері дамыған тарихи, географиялық, экономикалық және әлеуметтік факторлармен танысу. Барлық зерттелген билер сахнаға шығарылмаған. Мінезге, тәсілге, сондай-ақ жекелеген комбинациялар мен эскиздердің музыкальдылығына көп көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балдық хореография үлгілері II
    Несиелер: 4

    Жетекші бишілермен спорттық-бал хореографиясымен, олардың шығармашылығымен танысу. Спорттық-бал хореографиясының негізгі лексикалық материалын сауатты жаңғыртуды, Латын Америкасы мен Еуропалық бағдарламаның негізгі билері бойынша әйелдер мен ерлер партиясының би нұсқаларын құрастыруды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазіргі кездегі хореография II
    Несиелер: 4

    Заманауи техниканың хореографиялық лексикасын, орындаушылық шеберлікті көрсетудің және оқытудың әдіс-тәсілдерін игеру, заманауи би саласындағы негізгі білім мен дағдыларды игеру. Оқытудың өзіндік әдістерін, бір-үш минутқа тәуелсіз шығарма, сабақты құру әдіснамасын құру дағдыларын игеру. Метро ырғақтық үлгілерімен жұмыс. Қазіргі хореографиядағы қозғалыс философиясын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы эстрадалық би II
    Несиелер: 4

    Disco және Go-go би сияқты, олардың ең танымал тенденциялары. Би шоуы (шоу биі). Эстрадалық бидің жекелеген қимылдарын би композицияларына тән этюдтерге ("disco", "hip-hop", "street", "techno", халық сипатында, классикалық, шығыс) біріктіру. Брейкданс және Техно.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шоу қойылымдарын ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Хореографиялық өнер мен мәдениет саласындағы шоу-қойылымдарды ұйымдастыру, әлеуметтік немесе мәдени өмірдегі іс-шараларды өткізу дағдыларын игеру. Шоу-бизнестің теориялық және ұйымдастырушылық негіздерін зерттеу. Шоуларға тән белгілерді білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Хореографиялық ұжыммен әдістемелік жумыс
    Несиелер: 4

    Арнайы хореографиялық пәндерді оқыту әдістемесі мен педагогиканың теориялық негіздерін меңгеру және зерделеу. Оқу-білім беру процесін жоспарлау, классикалық, халықтық-сахналық, тарихи-тұрмыстық, қазақ, спорттық-балдық және қазіргі заманғы билер сабақтарын құру әдістемесі. Сабақтың музыкалық дизайнының ерекшелігі, концертмейстермен жұмыс істеу принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Хореографиядағы кәсіпкерлік қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру мәселелерін зерделеу, бизнес-жоспар құру технологиясын игеру. Хореографиялық ұжымдардың көркемдік жетекшілері ретінде кәсіби қызмет үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру, хореографиялық ұжымдағы тәрбие және ұйымдастыру жұмыстарын білу. Хореографиялық ұжымдардың әр түрлі түрлерінде сабақтарды сауатты құру және өткізу үшін хореографиялық топ жетекшісінің педагогикалық құралдарын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Хореографиялық пәндерді оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Педагогиканың теориялық негіздерін және арнайы хореографиялық пәндерді оқыту әдістерін оқып үйрену. Оқу процесін жоспарлау, классикалық, халықтық сахналық, тарихи және күнделікті, қазақша, спорттық бал және қазіргі заманғы билер сабақтарын құру әдістемесі. Сабақтың музыкалық дизайнының ерекшелігі, акушермен жұмыс принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Латинамерикалық би композициясы
    Несиелер: 4

    Құрылыстың тәсілдерін және жылынудың дәйектілігін, бұлшық еттерін жылытуды меңгеру. Жазу жүйесі: қадамның нөмірі, оның қадамы орындалады, музыкалық ұзақтығы, аяқтың жағдайы, аяқтың жұмысы, орындалған қозғалыс (оның атауы), айналу дәрежесі. Сандарға түсініктемелер мен ескертпелер. Фигуралардың басқа қозғалыстармен және фигуралармен үйлесуі. Музыкалық материалмен, тәуелсіз композициямен жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ансамбль II
    Несиелер: 4

    Би ансамблінде қойылым жоспарын және хореографиялық қойылымдарды құрастыру дағдыларын, дайындық жұмыстарын жүргізу дағдыларын меңгеру. Хореографиялық ансамбльдегі қойылымдық, репетициялық жұмыс және орындаушылық қызмет негіздерін, репертуарлық жоспарларды, көркемдік бағдарламалар мен қойылымдарды әзірлеу әдістемесін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақ би композициясы II
    Несиелер: 4

    Дайындық дәрежесі мен жеке қабілеттерін ескере отырып, әр түрлі жас санаттарына арналған қазақ би сабағын өз бетінше құрастыру. Ұзындықта және залдың ортасында комбинация жасау, қазақтың халықтық лексикасы немесе қазақ хореографиясы мұраларының үлгілерін зерттеу. Музыкалық материалды таңдау, акушермен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON12

    Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, өз әрекеттерін түзеу және түрлі әдістерді қолдану.

  • Код ON10

    Кәсіби терминологияны және қозғалыстарды орындау әдістемесін меңгеру.

  • Код ON1

    Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін түсіне отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін қарым-қатынас жасау.

  • Код ON6

    Би техникасын, орындау мәнерін және сипатын меңгеру.

  • Код ON7

    Арнайы пәндерді музыкалық көркемдеу арқылы, концертмейстермен құрылымды жұмыс жасай отырып, хореографияға кәсіби тәсілді көрсету.

  • Код ON4

    Хореографиялық өнердің даму тарихында, көрнекті хореографтардың шығармашылығында еркін талдау.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметте қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық білімді, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін көрсету, нормативтік құжаттар мен экономикалық элементтерін талдау.

  • Код ON11

    белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік және жұмыс дағдыларын пайдалану.

  • Код ON8

    Сахналау және дайындық жұмыстарының әдістерін қолдана отырып, хореографиялық композицияларды жобалау.

  • Код ON5

    Хореографиялық білім беруде шығармашылық ұжымдардың әлеуметтік-психологиялық және студенттердің жасы мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып оқыту әдістерін қолдану.

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеу сауаттылығы, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау іскерлігіне ие болу.

  • Код ON9

    инновациялық педагогикалық тәжірибені қолдану қабілетіне, би-педагогикалық қызметке жоғары мотивацияға, концерттік-орындаушылық және ағартушылық қызметте өзін-өзі жетілдіруге және өзін-өзі жетілдіруге ұмтылуға қабілетті болу.

Top