Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01507 Химия және биология пәндерінің мұғалімі в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Зоогеография
    Несиелер: 5

    "Зоогеография" пәнін игерудің мақсаты студенттердің жаратылыстану-ғылыми пәндер жүйесінде оқытылатын ғылымның орны туралы теориялық және практикалық білімдерін игеру; тірі жүйелер мен жалпы биосфера тұрақтылығының жетекші факторы ретінде биологиялық алуан түрліліктің рөлі туралы; зоогеография саласындағы қазіргі заманғы теориялар туралы; ареалдар мен фауналарды қалыптастыру механизмдері туралы; құрлықтар мен мұхиттың фауналық аудандастыру принциптері туралы. Пәннің ерекшелігі жалпы биологиялық ұғымдар мен терминдерден басқа географиялық және экологиялық ұғымдар блогымен жұмыс істеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зоология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерге жануарлардың құрылысы мен тіршілік әрекеті туралы негізгі білімдерін қалыптастыру. Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың ең көп таралған топтарын салыстырмалы анатомиялық аспектіде зерттеу. Студенттерге жануарлардың морфологиясы, анатомиясы, жіктелуі, онтогенезі және филогенезі бойынша олардың мекендеу ортасымен байланысын ескере отырып, білім беру; - Микроскоппен және тұрақты препараттармен жұмыс істеудің негізгі әдістерін меңгеру; зерттелетін объектілерге эволюциялық және кең жалпыбиологиялық көзқарас қалыптастыру; Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың табиғатта және адам өмірінде практикалық маңызын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты: академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және академиялық оқу және зерттеу мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: эссе, курстық жұмыс, диплом жұмысы, магистрлік және докторлық диссертациялар, ғылыми мақалалар мен монографиялар сияқты ғылыми мәтін жазудың әдіснамасы, ғылыми әдебиеттерді талдау, таным техникасы мен оның жекелеген тәсілдері, кәсіби оқылым, академиялық жазу мен ауызша таныстыру дағдылары, ғылыми жоба жазу кезеңдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ботаника
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-ботаника бойынша білім алушылардың білімін жүйелеу. Пәннің міндеттері-өсімдік жасушаларын зерттеу, балдырлардың, саңырауқұлақтардың, жоғары споралы және гимноспермдердің негізгі топтарымен, олардың өкілдерінің морфологиялық-экологиялық ерекшеліктерімен танысу және олардың өмірлік циклдерін зерттеу. Курсты игеру барысында студенттер зертханалық жағдайда тірі және тіркелген объектілермен жұмыс істеу бойынша практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы және бейорганикалық химия
    Несиелер: 5

    Химия-биология мамандығының студенттерінің жалпы және бейорганикалық химияны оқу мақсаты-білім алушыларда жалпы және бейорганикалық химия бойынша базалық білім, іскерлік және дағдыны қалыптастыру және жалпы және арнайы химиялық пәндерді: аналитикалық, органикалық, физикалық химия, жалпы химиялық технология және т.б. ары қарай оқу үшін маңызды бейорганикалық қосылыстардың қасиеттері мен қолданылуына байланысты химиялық мәселелерді шешу кезінде қажетті өзіндік жұмыс дағдыларын қалыптастыру. Химия пәні мен міндеттері, оның әдістері, оның дамуының негізгі кезеңдері. Жалпы химия пәні. Химияны зерттеуге жүйелік-құрылымдық тәсілдің мәні. Атомдық- молекулалық ілімі және стехиометрия. Бейорганикалық заттардың жіктелуі және номенклатурасы. Тотығу- қалпына келтіру реакциялары. Атомдардың құрылысы және Д. И. Менделеевтің периодтық жүйесі. Химиялық байланыс және молекулалардың құрылысы. Кешенді қосылыстар. Химиялық реакциялардың заңдылықтары. Ерітінділер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химияның негізгі заңдары мен теориясы
    Несиелер: 5

    "Химияның негізгі заңдары мен теориялары" пәнінің мақсаты студенттерді химияның негізгі заңдарымен таныстыру және есептік есептерді шешуде оларды қолдана білу, мерзімді заңды қолдана отырып, периодтық кестелердің құрылымы мен атом құрылысы арасындағы байланыс себебін анықтау, сонымен қатар студенттерге Д. И. Менделеевтің периодтық заңына және заттардың құрылысы туралы қазіргі мәліметтерге және теориялық бейорганикалық химияның басқа да ұғымдарына негізделген химиялық элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттерін білу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Өсімдіктер физиологиясын оқытудың мақсаты өсімдіктердегі тіршілік әрекеттерінің жалпы заңдылықтары, физиологиялық процестердің өзара және қоршаған орта жағдайларымен тығыз байланыстылығы туралы осы замандағы ғылыми жітістіктерді баяндау. Өсімдіктер физиологиясы адам қоғамы өз игілігіне пайдаланылатын мәдени және жабайы өсімдіктердің түсі мен сапасын арттыруға бағыттаоған шаралар жүйесінің теориялық негізгі екендігі және жалпа тірі табиғатты танудағы ғылыми салалардың бңрң екендігі шәкірттерге жеткізіп дәлелдеу. Осы оқу барысында студенттер өсімдік клеткасы органиоидтардың құрылысы мен атқаратын қызметтері, жеке мүшелерінің (жапырақ, сабақ, тамыр) органикалық заттардың пайда болып алмасуындағы ерекшеліктері, фотосинтез бен тыныс алу құбылыстарының, өсімдіктерінің өсіп-дамуының. Су мен минералдық заттарды игеріп пайдалануының, сыртқы ортаның қолайсыз жағдайларына төзімділігінің физикалық, химиялық, физиологиялық негіздірі мен ішкі тетіктерін (механизмдерін) білуге міндетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бaзалық шетел тілі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-оқытудың алдыңғы кезеңінде қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру және шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде күнделікті, мәдени, кәсіби және ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік және коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін коммуникативтік кәсіби-бағдарланған құзыреттіліктің қажетті және жеткілікті деңгейін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы бірыңғай түсінікті қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы теріс әсерінен қорғауды құру болып табылады. Адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аналитикалық химия
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты аналитикалық химияның теориялық негіздерін терең меңгеру және практикалық дағдыларды меңгеру негізінде аналитикалық химия саласындағы мамандардың жоғары кәсібилігін жүзеге асыру болып табылады. "Аналитикалық химия" пәні және оның міндеттері. Адамның өндірістік және ғылыми-зерттеу қызметіндегі аналитикалық химияның маңызы. Аналитикалық химияның басқа пәндермен байланысы. Аналитикалық талдау объектілері. Талдау әдістері (Химиялық, физикалық және физика-химиялық). Заттарды талдауға қойылатын талаптар. Аналитикалық химияның ғылым ретіндегі қазіргі жетістіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • "Мәңгілік Ел" идеясы және Қазақ халқының рухани мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазақ халқының ұлттық мәдениетін, оның тарихы, тілі, дәстүрі, өзіндік ерекшелігі сияқты маңызды компоненттерін зерделеу, сондай-ақ қазақ халқының ұлттық мүдделерін, ұлттық құндылықтарын саналы түрде қабылдау негізінде білім алушылардың жоғары деңгейлі ұлттық сана-сезімі мен ұлттық рухты қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: қазақтардың көшпелі өмірінің құндылықтары, номадтардың халықтық философиясы, қазақ ауыз әдебиеті, халық білімі, қазақ қоғамының рухани мәдениетіне жататын салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар және т.б. қазақ халқына тән рухани құндылықтар туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сапалық және сандық талдау әдістері
    Несиелер: 5

    Сапалық және сандық талдау химиялық заттарды қолданатын ғылым мен техниканың барлық салаларында қолданылады. Талдау деректері бойынша материалдың сапасы және оны пайдалану саласы анықталады. Пәнді оқу барысында студенттер талдау әдісін, талдау схемасын және жүргізу әдістемесін өз бетінше таңдау негізінде физика-химиялық талдау әдістерімен зерттелетін заттардың сапалық және сандық құрамын анықтаудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын алады; Аспаптармен, жабдықтармен жұмыс; өлшеу нәтижелерін өңдеу, талдау нәтижелерін есептеу және оларды метрологиялық шамаларды ескере отырып жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Антропология
    Несиелер: 5

    "Антропология" пәнін меңгеру мақсаты: антропогенез кезеңдерін, "ақылға қонымды адам" түрін қалыптастыру концепциясын, адамның онтогенезін, оның қазіргі кезеңдегі ерекшеліктері. Антропология адамның психикасының қалыптасуы үшін биологиялық ерекшеліктерінің маңыздылығын ашатын адамның эволюциясы, жас, конституциялық және нәсілдік сипаттамалары туралы түсінік береді. Пәннің бөлімдері: Антропология пәні. Зерттеудің жетекші тәсілдері (зерттеу бағыттары, мектептер, тұжырымдамалар). Негізгі ұғымдар: этностық және этникалық процестер туралы түсінік(антропогенез және этногенез).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім беруде IT қолдану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастыру негізін құрайтын білім беру мен білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану саласындағы білім, білік және дағды жүйесін дамыту. "Білім беруде IT қолдану" курсында мұғалімнің күнделікті қызметінде компьютерді пайдалануға байланысты жалпы мәселелер, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктері қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу үрдісінде АТ-ны қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі бағыттағы Педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боталарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және өткізу; жаһандық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты іздестіруді жүзеге асыру, оны жинау, жинақтау, сақтау, өңдеу және беру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін меңгеру мақсаты: адам анатомиясы және топографиялық анатомия сияқты жеке органдар мен жүйелерді, сондай-ақ басқа да фундаментальды пәндерді оқытуда болашақ кәсіби қызметте қолдана білу; органдардың құрылысы, қызметі мен топографиясын зерттеу, адам денесінің анатомиясыоргандардың топографиялық өзара қарым-қатынасы, олардың рентгенологиялық суреті, жеке және жас ерекшеліктері, ағзаның құрылысы;анатомия мен органдар мен олардың жүйелерінің топографиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 8

    Пәнді оқытудың мақсаты:студенттердің мектепте химияны оқытудың әдістемелік тәсілдері туралы түсініктерін қалыптастыру. Курстың негізгі міндеті-студенттерге жалпылама түрде негізгі әдістемелік білім жүйесін хабарлау, оларды нақтылау әдістерімен қаруландыру, әр түрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеу барысында білімді өз бетінше толықтыру дағдыларына үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Органикалық химия (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты-студенттердің органикалық химияның негізгі ережелерін игеруі, оларды қолдана білуі және студенттердің тірі организмде болатын күрделі химиялық өзгерістерді түсінуі. Курстың мазмұны: "Кіріспе. Жіктелуі, номенклатурасы, құрылымының негіздері, органикалық қосылыстарды зерттеу әдістері. Көмірсутектер", " көмірсутектердің функционалды туындылары. Гетерофункционалды органикалық қосылыстар. Биологиялық белсенді және табиғи қосылыстар"

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: биологияны оқыту әдістемесі пәні-студенттерді қазіргі заманғы технологиялар мен биологияны оқытудың негізгі әдістерімен қаруландыру; Міндеттері: - биологияны оқыту әдістері мен түрлерінің алуан түрлілігі туралы түсінік беру; - студенттерді оқыту мен оқытудың жаңа технологияларымен таныстыру; - жобалық іс-әрекет аясында биология сабақтарын өткізу дағдыларын қалыптастыру. - студенттерді әр түрлі тақырыптық әдебиетпен, оқу және техникалық оқыту және бақылау құралдарымен таныстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаттары: "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен танысу; студентердің оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын зерделеу; қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде оқыту нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесін зерделеу. Осы пәнді оқу барысында алынған білім, білік және дағдылар студенттерге білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі тәсілдері, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи модельдері, студенттерді критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, оны іске асырудың тәсілдері, нысандары мен құралдары сияқты мәселелерді бағдарлауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
    Несиелер: 5

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепте химиялық экспериментті жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Зерттеу мақсаты химия бойынша білімді химиялық эксперимент жүргізуге қолдану болып табылады. Пәннің негізгі бөлімдері: демонстрация технологиясы. Зертханалық тәжірибелерді орындау. Практикалық жұмыстарды жүргізу. Эксперименталды есептерді шешу. Проблемалы оқытудағы химиялық эксперимент. Химияны оқыту барысындағы химиялық эксперименттердің рөлі. Танымда эксперименттің рөлі. Мектеп химия кабинетінің аспаптары. Химия кабинетіндегі оқушының орны. Қауіпсіздік техникасы. Зертханалық және практикалық сабақтар өткізу бойынша талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушыларды олимпиадаға даярлау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-әр түрлі деңгейдегі олимпиадалық есептерді шешу үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру. Болашақ педагог – химиктерді Оқушыларды химия олимпиадаларына даярлауды ұйымдастыру және өткізу бойынша негізгі кәсіби құзыреттіліктермен қамтамасыз ету. Мәселелерді шешу мақсат ретінде емес, тақырыпты зерттеу әдістерінің бірі ретінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    "Биохимия" пәнінің мақсаты тіршіліктің молекулалық негіздерін тану болып табылады, оның басты міндеті тірі табиғат заттарының биологиялық функциясы мен молекулалық құрылымының өзара байланысын анықтау болып табылады. Пәннің міндеттері-студенттерге биохимияның негізгі бөлімдері бойынша білім беру, биополимерлердің құрылымын, қасиеттерін және олардың құрылымдық компоненттерін зерттеудің практикалық дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикалық және коллоидтықхимия
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-физикалық және коллоидтық химияның теориялық және практикалық негіздерін меңгеру, физиканың теориялық және эксперименттік әдістерінің көмегімен химиялық құбылыстарды оқып үйрену, физикалық химияны және химиялық технологияда қолданылатын беттік құбылыстарды оқып үйрену, адсорбция теориясының негізгі түсініктерін, дисперсиялық жүйелердің орнықтылығын меңгеру. Пәнді оқу материя және ол қабылдайтын формалар туралы, дисперсиялық жүйелердің пайда болу механизмі және тұрақтануы туралы, БАЗ ретінде қолданылатын қазіргі материалдардың қасиеттері және коллоидтық-химиялық процестерді қазіргі технологияларда қолдану туралы заманауи ғылым түсініктерді толықтырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 8

    "Адам және жануарлар физиологиясы" курсын оқытудың мақсаты: студенттерді ағзаның функциялары туралы негізгі ұғымдармен, жүйелік ұйымдастыру, дифференциация, организм функцияларының интеграциясы қағидаларымен таныстыру; студенттерде физиологиялық функциялардың реттелу механизмдері туралы, ағзаның ішкі ортасының тұрақтылығын қолдайтын және ағзаның қоршаған ортадағы оқиғаларға барабар реакциясын қамтамасыз ететін реттеуші жүйелер мен механизмдердің өзара әрекеттесуі туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ЖЖЖ анатомиясы мен физиологиясы
    Несиелер: 8

    Курстың мақсаты-студенттерге мидың үлкен жарты шарының қабығында болатын маңызды үрдістер, адамның жоғары жүйке қызметінің түрлері туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Жүйке тінінің жасушаларының құрылымы, қызметі және генезисі туралы түсінік беру; бас миының үлкен жарты шары қабығында болатын негізгі физиологиялық үрдістер туралы фундаментальды білім беру; жоғары жүйке қызметінің негізгі типтерін қалыптастыру туралы түсінік беру; тұтас ағзаның бар болуын және оның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін қамтамасыз ететін механизмдерді ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Зерттеудің физико-химиялық әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-әр түрлі деңгейдегі олимпиадалық есептерді шешу үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру. Болашақ педагог – химиктерді Оқушыларды химия олимпиадаларына даярлауды ұйымдастыру және өткізу бойынша негізгі кәсіби құзыреттіліктермен қамтамасыз ету. Мәселелерді шешу мақсат ретінде емес, тақырыпты зерттеу әдістерінің бірі ретінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кіріктірілген оқытудың практикумы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-оқушылардың танымдық құзыреттілігін қалыптастыру, оқу барысында заманауи интерактивті әдістерді қолдануға және оқушылардың жетістіктерін объективті бағалауға мүмкіндік беру. Интеграцияланған сабақтардың қажеттілігінің себептерін қарастыру, интеграцияланған сабақтарды өткізу бойынша практикалық ұсыныстар әзірлеу, интеграцияның артықшылықтары мен мәселелері, интеграцияланған оқытудың нәтижелері және оның маңызы. Мектептегі оқу пәндерін біріктіру процесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоршаған орта химиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: табиғатты қорғау және табиғатты тиімді пайдалану саласында жүйеленген білімді қалыптастыру. Атмосферада, литосферада және гидросферада табиғи және антропогендік шығу тегі химиялық қосылыстардың қоныс аудару және трансформация процестерін зерделеу; студенттерде әртүрлі геосфераларда абиотикалық факторлардың қатысуымен өтетін физика-химиялық процестермен байланысты есептерді шешуге мүмкіндік беретін білім мен біліктерді қалыптастыру. Әртүрлі геосфераларда өтетін өзара іс-қимыл жасайтын физикалық, химиялық және биологиялық процестерді қарастыру және оларға адами қызметтің әсер ету сипатын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биотехнология негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты-биотехнологиялық зерттеулердің тәсілдері мен әдістерін пайдалана отырып, биотехнология саласындағы ғылыми дүниетаным мен білім жүйесін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: биотехнология ғылым мен өндірістің жеке саласы ретінде; биотехнологиялық процестердегі биологиялық объектілер; биотехнологиялық процестердегі негізгі продуценттерді культивациялау; ферменттеу процестерін іске асыру, микробтық синтездің жалпыланған технологиялық схемасы; Микробтық синтез асептикасының негіздері; биотехнологиялық жүйелерді математикалық модельдеу; биотехнологиялық процестерді оңтайландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Молекулалық биология
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: студенттерде тұқым қуалайтын ақпаратты сақтаудың, берудің және іске асырудың молекулалық механизмдерін, геном мен протеомның құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуы туралы білімдерді қалыптастыру. Биомакромолекула – нуклеин қышқылдарының, ақуыздардың, көмірсулардың, липидтердің және т. б., сондай-ақ олардың күрделі молекулалық кешендерінің құрылымы мен функциялары мәселелерін егжей-тегжейлі қарастыру. Репликация, транскрипция, трансляция, репарация, жасушалық циклді реттеу, саралау, дамыту, қартаю және жасушалардың бағдарламаланатын өлімінің молекулалық негіздерін түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Генетика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты организмдердің тіршілік әрекетін қамтамасыз ететін генетикалық процестерге ғылыми көзқарасты қалыптастыру, олардың дамуы мен көбеюі, сонымен қатар молекулалық генетика, биотехнология және генетикалық инженерия саласындағы жаңа жетістіктер мен классикалық тәсілдерді қолдана отырып, организмдердің тұқым қуалаушылық және өзгергіштігінің механизмдерін зерттеу болып табылады. Кіріспе. Моно -, ди - және полигибридті будандастыру кезіндегі белгілердің тұқым қуалауы. Тұқым қуалаушылықтың цитологиялық негіздері. Тұқым қуалаушылықтың хромосомдық теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Микробиология және вирусология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттердің микро-және макроағзалардың өзара әрекеттесуінің теориялық негіздері мен заңдылықтарын, алдын алу әдістері, микробиологиялық, молекулалық-биологиялық және иммунологиялық диагностика бойынша практикалық біліктерін меңгеру. Пәннің міндеттері: студенттерде микробтардың тірі жүйелер ретінде құрылысы мен жұмыс істеуі туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру, олардың экологиядағы рөлі және деконтаминация тәсілдері, оның ішінде дезинфектология және стерильдеу техникасы негіздері; жұқпалы және жұқпалы емес агенттерге (антигендерге) иммундық жауап беру туралы заманауи түсініктерді қоса алғанда, адам ағзасының микробтар әлемімен өзара әрекеттесу заңдылықтары туралы студенттерге түсініктер қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық технология
    Несиелер: 5

    "Химиялық технология" пәнін игерудің мақсаты студенттерде технологиялық ойлау негіздерін қалыптастыру, химия ғылымы мен химиялық технологияның дамуы арасындағы байланысты ашу, Университет түлектерін перспективалық процестерді, материалдар мен технологиялық схемаларды құру бойынша белсенді шығармашылық жұмысқа дайындау болып табылады. Пәнді оқытудың міндеттері кәсіби талаптарға жауап беретін маман даярлаудан тұрады: саладағы өндіріс технологиясының негіздерін білу; технологиялық дамудың болашағы туралы түсінікке ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық экология
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты: биосферада өтетін әртүрлі химиялық үрдістерді, химикаттарды қолдану салдарын, олардың ҚО-ға түскен кездегі мінез-құлқын, химиялық мониторинг әдістерін оқып үйрену, сонымен қатар ҚО-ны сақтау және қалпына келтіру процестеріне белсенді қатысатын экологиялық сауатты мамандарды дайындау. Биосфераның антропогендік ластануының сапалық және сандық құрамын және адам қызметінің нәтижесінде биосферадағы заттардың айналысына түсетін химиялық қосылыстардың жаңа түрлерінің ҚО-ға химиялық айналуының механизмдерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық катализ
    Несиелер: 5

    "Химиялық катализ" курсының мақсаты-студенттерді катализдің негізгі теорияларымен, каталитикалық процестердің жіктелуімен, катализаторлардың дайындалуымен және жұмыс істеуімен, металдардағы және қорытпалардағы катализбен, мұнай өңдеу және мұнай химиясы каталитикалық процестерімен таныстыру. Белсенді қақтығыстар теориясы, адсорбция түрлері, А.А. Баландин,Н.И. Кобозев, С.З. Рогинскийдің. катализ теориялары. Катализдегі Боре ережесі, катализдегі электрондық факторлар катализаторларды дайындау әдістері. Риформинг, каталитикалық крекинг, изомеризация, алкилдеу, гидрокрекинг катализаторлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Газохимия
    Несиелер: 5

    "Биохимия" пәнінің мақсаты тіршіліктің молекулалық негіздерін тану болып табылады, оның басты міндеті тірі табиғат заттарының биологиялық функциясы мен молекулалық құрылымының өзара байланысын анықтау болып табылады. Пәннің міндеттері-студенттерге биохимияның негізгі бөлімдері бойынша білім беру, биополимерлердің құрылымын, қасиеттерін және олардың құрылымдық компоненттерін зерттеудің практикалық дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жоғарғы молекулалы қосылыстар химиясы
    Несиелер: 5

    "Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы" пәнінің мақсаты студенттердің жоғары молекулалық қосылыстар химиясының негіздерін меңгеруі, полимерлермен және олардың Биологиялық жүйелердегі маңыздылығымен, өнеркәсіпте және күнделікті өмірде заманауи қолданылуымен танысу болып табылады. Зерттелетін Пәннің міндеттері Жоғары молекулалық қосылыстардың химиясы пәні туралы нақты түсінік қалыптастыру, оны химиялық білімнің басқа салаларымен байланыстыру, табиғи және синтетикалық полимерлердің алуан түрлілігін қарастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON12

    жинақталған тәжірибені сыни бағалау және қайта ойлау қабілеті, кәсіби және әлеуметтік қызметті рефлексирлеу

  • Код ON11

    бейорганикалық, аналитикалық, органикалық, физикалық, коллоидты, экологиялық химияны, химиялық технология, биология, өсімдіктер систематикасы, зоология, биохимия, анатомия, физиология, генетиканы қоса алғанда, химия және биология ғылымдары саласындағы білім мен түсінікті көрсету; осы білім мен түсінікті кәсіби деңгейде қолдану: ғылыми-зерттеу қызметі, орта жалпы білім беретін және кәсіптік оқу орындарында оқыту, оқушылармен сыныптан тыс жұмыс түрлерін ұйымдастыру және жүзеге асыру, химия және биология бойынша ағартушылық қызметті жүзеге асыру

  • Код ON7

    химия және биологияны оқытудағы оқу-тәрбие міндеттерін анықтай білу, оқушылардың жасын ескере отырып, оқу материалдарының ғылыми мазмұнын бейімдеу, оқу қызметінің оңтайлы формалары мен әдістерін таңдау; тәрбие мен оқытудың педагогикалық технологияларын, қолданыстағы әдістемелік материалдарды, әдістемелік жұмыстың оң тәжірибесін зерделеу және қорыту

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

  • Код ON10

    химиялық және биологиялық процестер мен идеялар туралы ақпаратты меңгеру. Үш тілді меңгерген маман ретінде химия және биологияны оқыту әдістерінің мәселелері бойынша шешімдер табады

  • Код ON5

    өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру

  • Код ON8

    ылыми зерттеулер мен академиялық хат әдістерін білу, ғылыми-әдістемелік әдебиеттермен жұмыс істеу дағдысының болуы, химиялық және биологиялық эксперименттер жүргізу, химия және биология саласында ғылыми-әдістемелік, ұйымдастырушылық және тәрбиелік жұмыстарды жүзеге асыру

  • Код ON2

    Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдыларының әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсіну

  • Код ON6

    химиялық және биологиялық ғылымдардың дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын білу, жаңа бағыттардың пайда болу қажеттілігін түсіну, іргелі химия-биологиялық ұғымдар жүйесі туралы түсінікке ие болу

  • Код ON4

    Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдылары бар.

  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу

  • Код ON9

    заттар мен химиялық құбылыстардың көптүрлілігі мен бірлігі мәселелеріндегі мәселелерді, олардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын дәлелді түрде шеше білу; ақпаратты жинау, түсіндіру және ғылыми материалдарды дайындау, әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ғылыми және эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу

Top