6B01507 Химия және биология (көп тілде білім беру) в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты "химия", "биология"циклін оқытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін меңгерген, заманауи түйінді құзыреттіліктерге ие, жобалық-зерттеу қызметіне және кәсіби өсуге, бәсекеге қабілетті, жаңа тұрпаттағы академиялық кадрларды даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Шоқантану
Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Мақсаты: ұтымды экономикалық мінез-құлық тәжірибесін қалыптастыру, қаржылық сауаттылық бойынша білімді игеру. Қысқаша мазмұны: Пән жеке қаржыны басқару, қаржылық жоспарлау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастырады. Несиелердің түрлерін, жедел несиелердің оң және теріс жақтарын, Банктік карталар мен тәуекелдерді, оларды басқаруды, интернет-банкингті пайдалану кезіндегі тәуекелдерді зерттейді. Қаржылық алаяқтықты, қаржылық пирамидаларды және алаяқтық әрекеттерден қорғауды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тіршілік қауіпсіздік негіздері
Пәннің мақсаты-адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, Табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесуінің негіздерін қарастыру. Техногендік және табиғи сипаттағы теріс әсер ететін факторлардан қорғаудың негізгі әдістері зерттелуде. Тиімді кәсіби қызмет және салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
Курстың мақсаты: студенттердің бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары туралы білімдерін тереңдету және кеңейту. Атомдық-молекулалық ілім, химияның негізгі заңдары, бейорганикалық қосылыстардың кластары, атом құрылысы, периодтық заң және Д.И. Менделеевтің периодтық жүйесі, химиялық байланыс, химиялық реакциялар жылдамдығы, химиялық тепе-теңдік, ерітінділер, электролиттік диссоциация теориясы, судың иондық көбейткіші және сутектік рН көрсеткіші, тұздардың гидролизі, кешенді қосылыстар, тотығу-тотықсыздану реакциялары. Химиялық заттар мен жабдықтарды қауіпсіз пайдалану үшін химиялық білімді кәсіби қолдану. Талдаудың физика-химиялық әдістері негізінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырады және жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Элементер химиясы
Курстың мақсаты: химиялық элементтер мен олардың жіктелуі туралы ең маңызды білімді дамыту және ой-өрісті кеңейту. Химиялық элементтерді зерттеу әдістемесін жасау. Элементтердің биологиялық маңызы. Ғылыми-зертханалық және оқу сипатындағы практикаға бағытталған тапсырмаларды шешу үшін эксперименттік-есептеу әдістерін қолдану. Химиялық зертханада және оқу аудиторияларында химиялық заттар мен жабдықтарды қауіпсіз пайдалану үшін химиялық білімді кәсіби пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цитология, гистология және эмбриология негіздері
Курстың мақсаты: макро - және микро деңгейде ағзаның морфофункционалды ұйымдастырылу заңдылықтарының іргелі биологиялық негіздерін дамыту. Биологиялық және нақты ғылымдардың түйісінде орналасқан пән қазіргі заманғы аспаптар мен жабдықтарды қолдана отырып, ағзаның тарихи және жеке дамуы тұрғысынан тірі жүйелерді ұйымдастырудың жасушалық деңгейін зерттейді. Ол ғылымның әртүрлі салаларын біліміне негізделген, әмбебап және кәсіби құзыреттіліктің қалыптасуын болжайды, жеке арнайы пәндерді (Биоэнергетика, Жасушалық сигнализация, Иммунология, Биохимия) оқытуға негіз болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электролиттер және бейэлектролиттер ерітінділерінің теориясы
Курстың мақсаты: электролиттердің, бейэлектролиттердің негізгі қасиеттерін зерттеу. Жалпы химиялық жүйеде ерітінділер теориясының орнын білу және түсіну. Электролиттер мен бейэлектролиттердің салыстырмалы сипаттамасы. Бейэлектролиттер мен электролиттер ерітінділерінің комипативті қасиеттері. Иондаушы еріткіштер туралы түсінік. Электролиттер мен ерітінділерді практикалық қолдану: биологиялық жүйелер, гидрометаллургия, галургия, аналитикалық химия. Практикалық бағыттағы ерітінділерге қолданбалы есептерді шешу арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту. Эксперименттің ерекшелігін ескере отырып, белгілі бір концентрациядағы ерітінділерді дайындауда практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цитология және гистология
Курс аясында оқытылады: Цитология мен гистологияның даму тарихы. Клетка, ұлпаларды зерттеудің заманауи әдістері. Плазмалық мембрана, органоидтар, клетканың ядролық аппаратының құрылысы, функциясы. Митоз. Мейоз. Клеткалардың байланыс түрлері. Ұлпаның жіктелуі және морфофункционалды сипаттамасы: эпителий, дәнекер, ішкі орта ұлпалары (қан және лимфа), қаңқа (шеміршек, сүйек), бұлшық ет және жүйке. Оқытудың инновациялық практикалық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химия және химиялық технология негіздері
Курстың мақсаты: оқу-зерттеу міндеттерін шешу және қалдықсыз өндіріс процестерін модельдеу кезінде білім алушылардың шығармашылық ойлауын ынталандыру үшін қажетті химия және химиялық технология негіздері бойынша жүйелі білімді қалыптастыру. Химиялық заттарды синтездеу, тазарту, талдау процестерінде тиісті жабдықтарды, материалдарды, ақпараттық технологияларды қолдана отырып, химиялық деректерді түсіндірудің логикалық дағдыларын дамыту. Оқуда және химиялық зертханада қауіпсіз және тиімді жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін химиялық заттармен және жабдықтармен жұмыс істеу ережелерін дәйектеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аналитикалық химия (сапалық талдау)
Курстың мақсаты: заттың сапалық құрамын анықтауға мүмкіндік беретін әдістерді зерттеу. Қысқаша мазмұны: химиялық талдаудың теориялық негіздері; сапалық талдаудың пәні, міндеттері мен әдістері; аналитикалық топтардың катиондары мен аниондарын, буферлік ерітінділерді талдаудың мәні мен ерекшеліктері; өзара әрекеттесетін массалар мен біртекті емес жүйелер заңы; тотығу-тотықсыздану процестері мен коллоидтық жүйелерді сапалы талдау. Инновациялық жабдықтар негізінде қолданбалы есептерді шешуде әдістерді практикалық қолдану дағдыларын қолдану және дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиялық талдау негіздері
Курстың мақсаты: химиялық талдау жүргізу әдістемесі мен дағдыларын меңгеру. Қысқаша мазмұны: химиялық талдаудың мақсаттары мен міндеттері; ерітінділер; буферлік ерітінділер; электролиттік диссоциация; қосылыстардың химиялық құрамын зерттеудің сапалық әдістері; химиялық талдаудағы тұздардың гидролизі, ерітінділердің ерігіштігі; қосылыстардың химиялық құрамын зерттеудің сандық әдістері; тотығу-тотықсыздану және комплексонометриялық титрлеу әдісі; титрлеу; талдаудың физика-химиялық және электрохимиялық әдістері. Заманауи аналитикалық жабдықты пайдалану, эксперимент нәтижелерін өңдеу үшін мамандандырылған білімді дамыту. Этикалық қағидалар мен кәсіпқойлықты сақтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ботаника
Курстың мақсаты- студенттерді өсімдіктер әлемінің алуан түрлілігі, әртүрлі жүйелік топтардың өсімдіктерінің дамуы мен құрылымының негізгі заңдылықтары, олардың шығу тегі, өсімдіктер мен басқа тірі организмдер арасындағы өзара қатынастарымен таныстыру. Пәннің мазмұны тақырыптарды қамтиды: өсімдік клеткасы, өсімдіктердің ұлпалары; тамыр және тамыр жүйелері; өркен және өркендер жүйесі; көбеюі; төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің систематикасы: Ашықтұқымдылар бөлімі, Гүлді өсімдіктер бөлімі. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы химия негіздері және бейорганикалық заттардың технологиясы
Курстың мақсаты: Кәсіптік саладағы проблемалық-зерттеу міндеттерін тиімді шешу үшін жалпы химия және бейорганикалық заттар технологиясы саласында жүйелі білімді дамыту. Логикалық ойлау және ақпаратты тиімді құрылымдау дағдыларын игеру. Көп мақсатты бейорганикалық қосылыстарды синтездеуге арналған тиісті жабдықтарды, материалдарды, ақпараттық технологияларды қолдана отырып, химиялық деректерді түсіндірудің логикалық дағдыларын дамыту. Зертханаларда және өндірісте химиялық заттар мен жабдықтарды қауіпсіз өңдеу үшін білімді қолдану. Қауіпсіздік пен денсаулықты қорғауды қамтамасыз ете отырып, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Студенттерді цифрлық технологиялардың мәнімен және оларды қолдану тәсілдерімен таныстыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: өзінің кәсіби қызметінде цифрлық технологияларды қолдану тәсілдерін меңгерген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Зоология
Жануарлардың негізгі кластарын, олардың құрылысы мен функцияларын зерттеу: Төменгі радиалды симметриялы жануарлар: Губкалар, Ішекқуыстылар. Екі жақты симметриялы жануарлар (Жалпақ, Жұмыр, Буылтық құрттар). Моллюскалар типі. Буынаяқтылар типі. Тікентерілер. Хордалылар типі. (Бассүйексіздер тип тармағы. Омыртқалылар тип тармағы. Дөңгелекауыздылар класы. Балықтар класы. Қосмекенділер класы. Бауырымен жорғалаушылар класы. Құстар класы. Сүтқоректілер класы. Оқытудың инновациялық практикалық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тамақ өнімдерін талдау
Курстың мақсаты: тамақ өнімдерінің, зиянды заттардың, тамақ шикізатының негізгі химиялық компоненттерін зерттеудің физика-химиялық, микробиологиялық әдістері туралы білімді қалыптастыру. Азық-түлікті зерттеудің оңтайлы әдісін таңдау кезінде шығармашылық қабілеттерін және жабдықта жұмыс істеу кезінде практикалық дағдыларын дамыту. Талдау нәтижелеріне математикалық өңдеуді жүргізу. Сақтау және тасымалдау кезінде заттардың қасиеттерінің өзгеруін болжау. Халықаралық тәжірибе аясында тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі стандарттарының сәйкестігі. Тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін бақылау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аналитикалық химия (сандық талдау)
Курстың мақсаты: химиялық заттың сандық құрамын анықтау. Қысқаша мазмұны: сандық талдаудың пәні, міндеттері мен әдістері; талдау әдістерінің салыстырмалы сипаттамасы - гравиметриялық, электрогравиметриялық, колориметриялық және спектрофотометриялық, люминесценттік, хроматографиялық, титриметриялық, қышқылдық-негіздік титрлеу, редоксиметрия, комплексонометрия, тұндыру, бірге тұндыру, адсорбция және окклюзия. Аналитикалық есептеулер үшін негізгі есептеу формулаларын шығару қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Академиялық жазу
Курстың мақсаты: халықтың мәдениеті мен тілдеріне білім алушылардың мәдениеті мен білім деңгейін арттыру, жазбаша қарым-қатынас мәдениетін жетілдіру. Академиялық мәтіндердің түсініктерін, функциялары мен жанрларын таныстыру және кеңейту. Академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, сын-пікір, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Ғылыми және қоғамдық танымды кеңейту үшін академиялық адалдықтың этикалық және құқықтық нормаларын, қағидаттары мен мәдениетін сақтау. Дереккөздермен, кітапханалық, Интернет қорларымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау. Әдістемелік материалдарды, интерактивті, сандық әдістерді пайдалана отырып сабақтар өткізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Антропология
Курс аясында оқытылады: Антропология бағыттары. Зерттеудің жетекші тәсілдері. Негізгі ұғымдар: этностық және этникалық процестер туралы түсінік (антропогенез және этногенез) қазіргі жануарлар дүниесі жүйесіндегі адамның орны. Салыстырмалы және эволюциялық приматология. Саналы адамның пайда болуы. Адам постнаталды онтогенездің ерекшелігі мен кезеңдері. Адамның биологиялық жасы. Адамның конституциялық түрлері. Адам нәсілдері және этнография негіздері. Оқытудың инновациялық практикалық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктердегі физиологиялық процестер
Пәнді игерудің мақсаты - өсімдіктердің тіршілік процестерінің мәні туралы білім негіздерін игеру. Студенттердің бойында өсімдік ағзаларында жүретін түрлі физиологиялық процестердің негізін құрайтын жалпы заңдылықтар мен нақты механизмдер туралы, күрделі функциялар мен оларды тұтас организм жүйесінде реттеу механизмдерінің өзара тәуелділігінің биохимиялық, молекулалық және генетикалық негіздері, зертханалық талдаудың және өсімдік ағзаларын зерттеу барысында эксперимент жүргізудің кәсіби бастапқы дағдылары туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер физиологиясы
Курстың мақсаты-студенттерде өсімдік организмінде болатын физиологиялық процестердің негізін құрайтын жалпы заңдылықтар мен нақты механизмдер туралы білімді қалыптастыру. Студентке өсімдіктер физиологиясының негізгі бөлімдері туралы нақты білім беру: өсімдік клеткасының физиологиясы, су алмасу, фотосинтез, тыныс алу, минералды қоректену, өсу және даму, өсімдіктердің өсу қозғалысы. Өсімдіктердің физиологиялық негіздері мен тұрақтылық механизмдері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдана отырып сабақ өткізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Органикалық қосылыстардың зерттеу әдістері
Курстың мақсаты: жұмыстың дәлдігін едәуір арттыратын Органикалық заттардың құрылымын зерттеу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Әр түрлі белгілер бойынша әдістердің жіктелуімен танысыңыз. Аналитикалық есеп үшін оңтайлы зерттеу әдісін және жабдықта жұмыс істеу кезінде практикалық дағдыларды таңдауда шығармашылық қабілеттерін дамыту, заттардың қасиеттерін болжау, талдау нәтижелерін математикалық өңдеуді жүргізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Курстың мақсаты - "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен таныстыру және жалпы химия бойынша орта білім берудің жаңартылған мазмұнының негізгі НҚА-сын зерделеу. Пәннің мазмұны: орта білім берудің жаңартылған мазмұнының НҚА, бағалаудың әдістері мен заманауи технологиялары (рейтинг, мониторинг, портфолио), критериалды бағалау, жоспарлау және химияны оқыту мен оқытудың заманауи әдістері мен технологиялары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Адам анатомиясы
Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Адам анатомиясының пәні, міндеттері, әдістері; Адам тіндері: жасушалар және жасушааралық зат құрылысының ерекшеліктері, орналасқан жері, функциялары. Тірек-қимыл жүйесі. Адам қаңқасына жалпы шолу. Ішкі мүшелер (Спланхнология). Ағзалар жүйесінің құрылысы мен қызметі: жүйке, жүрек-тамыр, тыныс алу, ас қорыту, зәр шығару, эндокриндік, жыныс. Талдағыштар. Сезім мүшелері. Жабынды жүйесі: тері, шаш және тырнақ. Тері бездері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Органикалық химияның теориялық негіздері
Курстың мақсаты: жұмыстың дәлдігін едәуір арттыратын органикалық заттардың құрылысын зерттеу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Әр түрлі белгілер бойынша әдістердің жіктелуімен танысу. Аналитикалық міндет үшін оңтайлы зерттеу әдісін және жабдықта жұмыс істеу кезінде практикалық дағдыларды таңдауда шығармашылық қабілеттерін дамыту, заттардың қасиеттерін болжау, талдау нәтижелеріне математикалық өңдеуді жүргізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химияны оқыту әдістемесі
Курстың мақсаты: оқушылардың тұтастығын, болжамдылығын, жалпы сауаттылығына қол жеткізуді ескере отырып, заманауи мектептегі химиялық білім берудің мақсатты компонентін қалыптастыру. Академиялық білім, білік, дағды жүйесін дамыту, білім алушылардың жасына және әртүрлі сыныптарға арналған бағдарламаларға сәйкес тақырыптарды зерделеу реттілігі, цифрлық технологияларды пайдалану (Phet, Labxchange, Renderforest), сондай-ақ критериалды бағалау үшін PISA, STEM форматында тапсырмалар құрастыру, тілдік білімді және сыни ойлауды дамыту, мектеп бағдарламаларын практикада жетілдіру және тексеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Органикалық химия
Курстың негізгі мақсаты органикалық химияның теориялық негіздерін және алифатты қосылыстардың негізгі кластарын тереңірек зерттеу болып табылады. А.М. Бутлеровтың органикалық қосылыстар құрылысы теориясының негізгі ережелері Негізгі ұғымдармен және терминдермен сауатты жұмыс жасау. Студенттердің заманауи химия ғылымының жетістіктерін игеруі, кәсіби қызметте білімді қолдану біліктері мен мүмкіндіктерін дамыту. Әдістемеге сәйкес экспериментті өз бетінше жүргізу дағдыларын дамыту, нәтижелерді талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикалық және коллоидтық химия
Курстың мақсаты: пәнді зерттеудің негізгі заңдары, заңдылықтары мен негізгі физика-химиялық әдістері туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру және жүйелеу. Физикалық химия. Газдардың қысқаша сипаттамасы. Химиялық термодинамика. Ерітінділер. Электрохимия. Химиялық реакциялардың кинетикасы. Коллоидты химияға кіріспе. Дисперсті жүйелер мен бөлшектер. Беттік құбылыстар мен дисперсті жүйелердің термодинамикасы. Капиллярлы құбылыс. Беттік-белсенді заттардың адсорбциясы. Электр бетіндегі құбылыстар. Пәннің негізгі бөлімдері бойынша есептерді шығару арқылы танымдық белсенділікті дамыту, виртуалды оқу кешендері және жабдықтармен жұмыс істей білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологиялық процестердің химиялық негіздері
Курстың мақсаты: химия және биология саласындағы заманауи жетістіктер контекстінде биологиялық процестердің химиялық негіздері туралы іргелі білімді қалыптастыру. Тірі ағзалар макромолекулалардың жоғары реттелген динамикалық жүйесі ретінде. Адам тамақтануының биохимиялық негіздері. Процестердің заңдылықтарын болжау туралы ситуациялық есепті талдауда ғылыми әдебиеттерді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Биохимиялық анализаторларда эксперименттік жұмыс жүргізу үшін практикалық дағдыларды қалыптастыру. Сандық технологиялар арқылы метаболикалық процестердің математикалық модельдерін құру және нәтижелердің химиялық-физикалық мағынасын түсіндіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көміртекті қосылыстар химиясы
Курстың мақсаты: химиялық байланыстың табиғаты, реактивтілігі және реакция механизмдері туралы қазіргі заманғы түсініктерді түсінуді дамыта отырып, білім алушыларда көміртекті қосылыстардың құрылымы, қасиеттері және қолданылуы туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Қосылыстар кластары арасында генетикалық байланыс орнату үшін молекуладағы атомдардың өзара әсерін талдай білу. Химиялық реакцияларды, молекулалардың құрылымын және олардың әртүрлі жағдайлар мен орталардағы өзара әрекеттесуін түсіну және болжау үшін заманауи компьютерлік бағдарламалар мен виртуалды модельдеу әдістерін қолдана отырып, көміртегі қосылыстарының қасиеттерін модельдеу. Қауіпсіздік пен денсаулықты қорғауды қамтамасыз ете отырып, химиялық заттар мен жабдықтарды қауіпсіз өңдеу дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологияны оқыту әдістемесі
Курстың мақсаты-болашақ мұғалімдердің бойында жалпы білім беретін мектепте биология сабақтарында оқу-тәрбие процесін тиімді жүзеге асыруға дайындығын қамтамасыз ететін әдістемелік білім мен білік жүйесін дамыту; студенттерді биология сабақтарында оқушыларды оқыту, дамыту және тәрбиелеу процестері туралы біліммен қаруландыру; биологияны оқыту әдістемесінің теориясын ашу; студенттерді негізгі білім беру-тәрбиелік міндеттерді іске асыру үшін сабақтың әртүрлі нысандарын жүргізуге үйрету. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Адам және жануарлар физиологиясы
Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: адам және жануарлар физиологиясының мақсаттары, міндеттері, пәні және әдістері; адам және жануарлар физиологиясының ғылым ретінде дамуының қысқаша тарихы; Жануарлар клеткасының физиологиясы; жүйке жүйесінің физиологиясы; сенсорлық жүйелердің физиологиясы; бұлшықет жүйесінің физиологиясы; эндокриндік жүйенің физиологиясы; ағзаның қорғаныс жүйелері; Иммунитет; қан айналымы физиологиясы; тыныс алу физиологиясы; ас қорыту жүйесінің физиологиясы; шығару жүйесінің физиологиясы. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электрохимия негіздері
Курстың мақсаты: қолданбалы пәндерді одан әрі игеру үшін электрохимия бойынша теориялық базаны зерттеу. Электрохимияның негізгі бөлімдеріндегі есептерді шығару арқылы негізгі құзіреттіліктер мен танымдық белсенділікті қалыптастыру. Электрохимиялық зерттеулер жүргізу, электрохимия құрылғыларындағы зерттелетін объектінің физикалық қасиеттерін және зерттеу нәтижелерін талдау. Еңбек нарығында сұранысқа ие болуға мүмкіндік беретін техникалық электрохимия мен металдардың коррозиясының әртүрлі салаларында бағдарлануына байланысты электрохимия мәселелерін кеңейту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Органикалық молекулардың функционалды туындылар химиясы
Курстың негізгі мақсаты бензол негізіндегі органикалық молекулалардың циклдік қосылыстарын терең зерттеу. Өзінің кәсіби қызметінде органикалық химия бойынша білімді қолдану біліктері мен мүмкіндіктерін дамыту. Қысқаша мазмұны: бейорганикалық, аналитикалық, органикалық, физикалық, коллоидты химия, химиялық технология және экология, кинетика және катализ, жоғары молекулалық қосылыстар химиясы саласындағы әрекеттің ң әмбебап әдістерін білу. Заманауи жабдықтарды қолдана отырып, функционалдық талдау элементтері арқылы білімнің практикалық қолдану саласын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектептегі жобалық оқыту технологиясы
Пәннің мақсаты: білім алушының интеллектуалдық және физикалық мүмкіндіктерін, еріктік қасиеттерін және шығармашылық қабілеттерін дамыту, сонымен қатар жобалық іс-әрекетті (ғылыми жобаны) құру процесінде шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасау арқылы оның жеке тұлғасын шығармашылық тұрғыдан жүзеге асыруға бағытталған оқу процесін ұйымдастыру. Қолда бар және жаңа білім, дағдылар мен біліктіліктерді меңгеру және оларды жаңа жағдайда шығармашылықпен қолдану. Білім алушыларды оқытудың тиімділігін арттыру, оны дайындау сапасын арттыру және өзіндік жұмыстың рөлін жандандыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химияда күрделілігі жоғары есептерді шығару
Пәннің мақсаты студенттерді химия пәні бойынша есептік және эксперименттік есептерді, күрделілігі жоғары жаттығуларды шешудің ғылыми-әдістемелік негіздерімен таныстыру Қысқаша мазмұны: химия бойынша күрделілігі жоғары тапсырмаларды жіктеу; есептерді шешудің және ілгері деңгейдегі тапсырмаларды орындаудың теориялық негіздері, оларды шешудің әдістемесі мен технологиясы; математикалық теңдеудің көмегімен әдістемелік есептерді шешу; аралас есептерді шешу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жалпы және молекулалық генетика
Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Генетиканың даму тарихы; клетка тұқым қуалаушылық пен көбеюдің негізі ретінде; эукариоттар мен прокариоттардағы тұқым қуалайтын құрылымдардың ерекшеліктері; Дж. Уотсон және Ф. Крик ДНҚ құрылымдық моделі; Кариотип және идиограмма; Клетканың бөлінуі (амитоз, эндомитоз, митоз, мейоз); Г.Мендель заңдары; моногибридті, дигибридті және полигибридті будандастыру; аллельді емес гендердің өзара әрекеттесу түрлері; геннің плейотропты әсері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиядан эксперименталды есептерді шығару әдісі
Пәннің мақсаты студенттерді химия пәні бойынша эксперименттік тапсырмаларды шешудің ғылыми-әдістемелік негіздерімен таныстыру. Қысқаша мазмұны: химия бойынша эксперименттік тапсырмалардың жіктелуі; эксперименттік тапсырмаларды шешудің теориялық негіздері, оларды шешу мен орындаудың техникасы мен аспаптық әдістері, Математикалық теңдеудің көмегімен әдістемелік есептерді шешу; аралас есептерді шешу, деңгейлер бойынша эксперименттік есептерді шешу әдістемесі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Молекулалық биология
Студенттердің организмнің негізгі молекулалық-генетикалық және клеткалық механизмдері туралы қазіргі заманғы білімдерін қалыптастыру. Пән аясында клетканы құрайтын жоғары молекулалық қосылыстардың құрылымы мен функциялары, генетикалық ақпаратты сақтау, беру және іске асыру механизмдері зерттеледі. Ядро компоненттері. ДНҚ және теломераза синтезі. ДНҚ метилденуі. ДНҚ зақымдануының репарациясы. Ақуыздарды сұрыптау және модификациялау. ДНҚ секвенирлеу әдістері. Биочиптеу әдісі. Оқытудың инновациялық және практикалық әдістерін қолдану
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орта білім берудің жаңартылған мазмұнында химия және биологияны оқыту
Курстың мақсаты: білім беру саласындағы негізгі нормативтік-құқықтық актілерді зерделеу, оқытудың спиральдылығын және қазіргі мектептің химия мен биологияны зерделеудегі қажеттілігін ескере отырып, шығармашылық ғылыми-педагогикалық қызметке деген ұтқырлық пен қабілеттілік деңгейін дамыту. Қысқаша мазмұны: жаңартылған мазмұндағы НҚА, оқу бағдарламасы құрылымының ерекшеліктері, ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді жоспарларды әзірлеу бойынша әдістемелік ұсынымдар, оқытудың спиральды нысаны, критериалды бағалау әдістемесі, функционалдық сауаттылықты, өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын, коммуникативтілікті қалыптастыру, сыни ойлауды дамыту үшін PISA, STEM, Phet, Labxchange, Renderforest форматындағы тапсырмаларды пайдалану. Ерекше қажеттіліктері бар балаларға қатысты әлеуметтік, білім беру саясатын жетілдіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепте білім беруде STEAM технологиясы
Курс бакалавриат студенттерінің теориялық және қолданбалы ғылыми салада өзекті және сұранысқа ие STEAM технологиясын қолданудың теориялық және практикалық мәселелерін зерттеу қабілетін дамытады. Курсты оқудың мақсаты-студенттерді ғылым, технология және инновацияға негізделген үнемі өзгеріп отыратын әлемде табысқа жету үшін қажетті білімге, дағдыларға және ойлауға дайындау. Бұл теңдікке, инклюзивтілікке және жаһандық бәсекеге қабілеттілікке ықпал ете отырып, шығармашылықты, сыни ойлауды және проблемаларды шешу қабілетін дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық есептерді шығару әдістемесі және мектептегі эксперимент
Курстың мақсаты: курстың мақсаты: білім алушылардың биологиялық міндеттерді шешу дағдыларын, эксперименттер жүргізу әдістерін, деректерді талдауды, қорытындыларды тұжырымдауды, жалпы білім беру және ғылыми ортада сыни ойлау мен коммуникативтік дағдыларды дамытуды жалпылау және жүйелеу. Материалды игеру тереңдігінің объективті көрсеткіші ретінде қызмет ететін курстың негізгі тақырыптары бойынша күрделілігі жоғары есептерді шешу үшін алгоритмдерді әзірлеу дағдысын меңгеру. Білім алушыларды гипотеза жасауға, биологиялық экспериментті жоспарлауға, ұйымдастыруға және жүргізуге, Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдауға, оларды ғылым мен білім беру саласындағы нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуде қолдануға үйрету. Эксперимент кезінде ғылыми зерттеулердің этикалық принциптері мен ережелерін сақтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп экспериментіндегі виртуалды зертханалар
Курстың мақсаты: арнайы дайындалған виртуалды ортаны пайдалана отырып, білім алушылардың көрнекі ойлауы мен ғылыми-зерттеу әрекеттерінің дағдыларын дамыту. Білім алушылардың әртүрлі элементтер мен орталардың қасиеттерін қауіпсіз зерттеу мүмкіндігін жандандыру, виртуалды ортада уақытты жасанды түрде баяулату немесе жеделдету, бұл күрделі эксперименттер жүргізу мүмкіндіктерін едәуір кеңейтеді. Нақты өмір мысалдарына негізделген графикалық бейнелеу арқылы күрделі ғылыми құбылыстар мен заңдылықтарды бейнелеу. Виртуалды тәжірибелерді өз бетінше жүргізу дағдыларын дамыту және нәтижелерді талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биохимия
Курстың мақсаты: теориялық, сонымен қатар практикалық деңгейде биохимиялық процестер саласындағы білім мен дағдыларды дамыту. Тірі ағзалардың макромолекулаларының негізгі кластарына салыстырмалы сипаттама беру: ақуыз құрылымы, ақуыздардың физика-химиялық қасиеттері, ферменттер, нуклеин қышқылдарының құрылысы, көмірсулар алмасуы, липидтердің алмасуы және құрылымы, ақуыз биосинтезі, ферменттердің әсер ету механизмдері, аминқышқылдарының метаболизмі, нуклеотидтер алмасуы. Автоматты биохимиялық анализаторда биохимиялық зерттеулердің жүргізу және нәтижелерін талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиялық эксперимент әдістемесі
Курстың мақсаты: замануи химия ғылымы тұрғысынан химиялық эксперимент жүргізу әдістемесін меңгеру деңгейінде оқушылардың танымдық қызметін жандандыруға бағытталған оқытушының шығармашылық қызметін дамыту. Қарапайым жабдықтармен және заманауи аспаптармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, химиялық эксперименттің кезеңдері мен әдістемесі: демонстрация технологиясы, зертханалық тәжірибелерді орындау, практикалық жұмыстарды жүргізу, проблемалық оқытуда қолданбалы сипаттағы эксперименттік және шығармашылық есептерді шешу, реактивтердің аз массасымен жұмыс істеу әдістемесі мен артықшылықтары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Химиядан есептер шығару әдістемесі
Пәннің мақсаты: оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға және білімді іргелі меңгеруге ықпал ететін химия бойынша есептерді шешуде метапәндік әмбебап оқу әрекеттерін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: қазіргі заманғы мектеп оқушыларына химия пәні бойынша мектеп бағдарламасына бағытталған есептеу, сандық, сапалық, практикалық, қолданбалы, аралас есептердің негізгі түрлерін шешуге оқыту әдістемесі, есептер жүйесіне шешудің алгоритмін құру, ойлаудың әртүрлі әдістерін қалыптастыру үшін есептер мәтіндерін құру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Экспериментті қауіпсіз жүргізуге негізделе отырып пәндік саладағы негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыру және кеңейту құралы ретінде талдаудың химиялық, физика-химиялық, биологиялық әдістерін пайдалана отырып, заманауи аспаптар және жабдықтармен ғылыми-зерттеу, жобалау жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру, жүргізу.
- Білім алушылардың жастық және ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім, біліктілік және дағдылар жүйесін дамыту және қолдану.
- Қолданбалы бағдарламалық құралдарды, ақпаратты өңдеудің заманауи әдістерін және оқытудың жаңа цифрлық инновациялық технологияларын кәсіби қызметте қолдану.
- Қауіпті және зиянды өндірістік жағдайларды ескере отырып қолданбалы сипаттағы есептерді, химиялық және биологиялық есептерді шешуде білім алушылардың шығармашылық, танымдық қабілеттерін, ғылыми білімі мен практикалық дағдыларын қолдану және дамыту.
- Бейорганикалық, аналитикалық, органикалық, физикалық, коллоидтық, биохимияны; ботаниканы, цитология мен гистологияны, зоологияны, адам мен жануарлар физиологиясын, анатомияны, өсімдіктер физиологиясын, генетиканы қоса алғанда білім берудің жаңартылған мазмұны аясында химиялық және биологиялық ғылымдар саласында білімді, дағдыларды, біліктілікті кәсіби деңгейде пайдалануды көрсету, дамыту, қолдану.
- Оқу жетістіктерін (ТЖБ, БЖБ, ҚБ) критериалды бағалау әдістемелерін практикада пайдалана отырып тұлғаның ойлау қызметін жандандыруға және жан-жақты дамытуға бағытталған, орта білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберінде химия және биологияны тиімді, нәтижелі оқыту әдістері мен түрлерін, инновациялық білім беру технологияларын қолдануы.
- Біліктілік қасиеттеріне сәйкес келетін үлкен эрудициясы, қолданбалы сипаттағы ойлау мәдениеті, лингвистикалық санасы бар тұлғаның қалыптасуы мен дамуына мүмкіндік беретін жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық пәндер бойынша ғылыми-теориялық, болжамдық, технологиялық білімдерін көрсету.
- Ғылыми және қоғамдық танымды кеңейту үшін негізгі тілдік, коммуникативтік білім мен іскерлікті, этикалық және құқықтық нормаларды, академиялық, кәсіби мақсаттарды, мәдениетаралық қарым-қатынас пен академиялық жазуды, кәсіби саладағы академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін көрсету.