Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03130 Психология в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Позитивті психология
    Несиелер: 5

    Ол өмірден ләззат ала алады, басқа адамдарға қолдау көрсетіп, оларға көмектеседі, толық өмір сүруге тырысады, дамиды және мүмкіндігінше жиі өзінің ең жақсы қасиеттерін көрсетеді. Клиенттермен жұмыс жасау кезінде максималды нәтижелерге қол жеткізу үшін диагностика, кеңес беру және психотерапия құралдарын меңгерген. Жеке тиімділік пен субъективті әл-ауқат деңгейін арттырудың құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы психология
    Несиелер: 4

    Психологиялық құбылыстарды, категорияларды, психиканың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарын зерттеу және сипаттау әдістерін, отандық және шетелдік ғылымдардағы көзқарастарды білу және психологиялық қасиеттер мен жағдайларды, психикалық процестердің сипаттамаларын, жеке тұлғалардың әртүрлі іс-әрекеттерін талдаудың негізгі әдістерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектептегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 5

    Білім беру мекемелеріндегі психолог қызметінің мазмұнын, білім беру мекемелерінің құрылымын, оларды басқарудың психологиялық-педагогикалық негіздерін, білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің ұйымдастырылуы мен қызмет нысандарын біледі; әріптестерімен өзара қарым-қатынас орната алады, өзінің кәсіби қызметінде басқарушылық шешімдерді таба алады, қабылдай және іске асыра алады; Білім берудегі практикалық міндеттерді шешумен байланысты проблемаларды шешу жолдарын таба алады және психологиялық мазмұнын аша алады; Білім беру процесінің заңдылықтары мен принциптері туралы білім жүйесін меңгерген және оларды өзінің кәсіби қызметінде пайдалана білу; профилактикалық, терапиялық, диагностикалық, консультациялық және түзету жұмыстары дағдыларын меңгерген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы психология
    Несиелер: 4

    Студенттерді девиантты дамудың себептері мен түрлері туралы білім кешенімен қаруландыру, мүмкіндігі шектеулі балалардың психикалық және жеке дамуының ерекшеліктері мен заңдылықтарымен танысу; мүмкіндігі шектеулі балалардың дамуын диагностикалау және динамикалық бақылау дағдыларына үйрету; оқу процесінде студенттердің кәсіби шеберлігі мен ұйымдастырушылық-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік психологияға кіріспе
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік психологиясының заңдылықтарын, мінез-құлық және қызметі адамдар негізделген, оларды енгізе отырып, әлеуметтік топтар. Негізгі әлеуметтік-психологиялық ұғымдар, ұғымдар мен терминдер, әлеуметтік объектілердің жұмыс істеу заңдылықтары мен тетіктері туралы алған білімдерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    Студенттер Мұхтартану, ғалымдардың негізгі еңбектері, Мұхтардың өмірбаяны мен шығармаларын біледі; проблемаларды пайымдауды және белгілі бір мәтіннің негізгі көркемдік құралдарын анықтауды көздейтін көркем шығармаларды аналитикалық оқу дағдыларына ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұлға психологиясына кіріспе
    Несиелер: 4

    Психология пәнінің ерекшелігі қарастырылады тұлға ғылым, теория ретінде,тұлғаның қазіргі психологиясындағы тұжырымдамалар мен тәсілдер. Меңгерген базалық психология ұғымдары мен тұлға, проблема туралы білімжеке тұлғаның отандық және батыс психологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Күйзеліс және денсаулық психологиясы
    Несиелер: 4

    "Стресс" пен "психологиялық стресті" анықтауды, стресс дамуының заңдылықтары мен кезеңдерін білуі; коппинг-мінез-құлықтан қорғау мінез-құлқын саралай білуі ; психологиялық қорғаныстардың типтерін, копинг-мінез-құлықтың ерекшеліктерін және антиципацияға қарсы жағдайларды диагностикалаудың негізгі әдістерін меңгеруі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 4

    Білім әлеуметтік психологияның негізгі және кәсіби-бейінделген теориялық негіздері; тұлғааралық және топаралық қабылдау мен өзара іс-қимылдың әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары, әлеуметтік топтардағы типтік психологиялық процестер; істей білу: ғылыми-зерттеу және практикалық міндеттерді шешу үшін әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану; тұлғааралық және топтық қарым-қатынас пен өзара іс-қимылға әсер ететін әлеуметтік-психологиялық және кросс-мәдени факторларды; топтық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдау дағдысын; әртүрлі әлеуметтік-психологиялық құбылыстарды сипаттайтын ұғымдық аппаратты; ғылыми-психологиялық әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын және ақпаратты ауызша баяндау мен талдау дағдыларын меңгеру .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Ұлттық бірегейлікті сақтау еркі Заңын біледі, әлеуметтік маңызды процестер мен құбылыстарды талдай біледі; саяси мінез-құлықты, бәсекеге қабілеттілікті, өзінің саяси көзқарастары мен іс-әрекеттерін түзете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Студенттер абайтанудың пайда болуы мен қалыптасуын, абайтанушы ғалымдардың негізгі еңбектерін, Абайдың өмірбаяны мен шығармаларын біледі; проблемаларды көруді және мәтіннің негізгі көркемдік құралдарын анықтауды көздейтін көркем шығармаларды аналитикалық оқу дағдыларына ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Студенттер ауызша және жазбаша қарым-қатынастың шет тіліндегі сөйлеу дағдыларын дамытады және жетілдіреді, мысалы, әртүрлі функционалды стильдер мен жанрлардың түпнұсқа әдебиеттерін оқу және аудару, кәсіби сипаттағы әңгімеге қатысу, коммуникативті ниеттердің кең тізілімін білдіру, монологиялық мәлімдеменің негізгі түрлерін білу, сөйлеу этикетінің ережелерін сақтау, іскери хаттың негізгі түрлерін білу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Кәсіби қызметтің психологиялық жағдайларын болжау, талдау және бағалау қабілеті, өз кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын, Мемлекеттік қызметтің мақсаты мен мағынасын түсіну, азаматтық және қызметтік борышын орындау қабілетіне ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамытады. Қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайына сүйене отырып, кәсіби деңгейде байланыс орнату, коммуникацияны сауатты құру қабілетін дамытады. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде сөйлеу тәртібі бағдарламасын құру процесінде шығармашылыққа, инновацияларға, алқалылыққа қабілеттілікке баулиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақ дыбыстарын олардың айтылу ерекшеліктерін ескере отырып қалыптастыру, латын графикасы негізінде қазақ сөздері мен сөз тіркестерінің фонетикалық ерекшеліктерін зерттеу. Латын әліпбиі негізінде сауатты жазу дағдыларын дамыту. Латын графикасын қолдана отырып, қазақ тіліндегі мәтіндерді оқи білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Танымдық үрдістер психологиясы/
    Несиелер: 4

    Психологиялық құбылыстарды, категорияларды, психиканың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарын зерттеу және сипаттау әдістерін, отандық және шетелдік ғылымдардағы көзқарастарды білу және психологиялық қасиеттер мен жағдайларды, психикалық процестердің сипаттамаларын, жеке тұлғалардың әртүрлі іс-әрекеттерін талдаудың негізгі әдістерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психология тарихы
    Несиелер: 4

    Жалпы психология, Психология әдіснамасы туралы негізгі түсініктер қарастырылады, психологияның негізгі ұғымдарының мәні мен мазмұнын білу. Берілген ғылымның бөлімдері бойынша әдебиеттерді талдау, қажетті мәліметтерді бөлу және жинақтау. Психологиялық терминологияны, әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын, әртүрлі психикалық құбылыстарды талдау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиялық тренинг: Тэмбилдинг
    Несиелер: 4

    Психикалық шындықты талдай білу, оқиғалар мен құбылыстардың байланысын көру және ғылыми негіздеу; өмірді семантикалық толтырудың нақты аспектісінде психологиялық түзету әдістерін қолдана білу, жеке тұлғаның резервтік әлеуетін ашу. Өзін-өзі тану дағдыларын меңгеру, тұлғаның ішкі әлеуетін ашуға мүмкіндік беретін психокоррекциялық әдістерді өз бетінше қолдану; жеке өсу тренингтерін өткізу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 5

    Мектеп жасына дейінгі балалардың психологиясын бірінші деңгейде оқытудың негізгі мақсаты оқыту психикалық дамудың жетекші заңдылықтарын ашудан тұрады психологиялық ерекшеліктері туралы, балалар психологиясының әдістері және психикалық даму заңдылықтары туралы; осы курсты оқу нәтижесінде студенттер келесі дағдыларды меңгеруі керек: Балалар психологиясы бойынша ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді талдау;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дифференциалды психология
    Несиелер: 5

    Дифференциалды психологияның негізгі ұғымдарын, жеке айырмашылықтардың көздерін зерттейді және дифференциалды психологияның пайда болу тарихы субъектінің иерархиялық құрылымы туралы функционалды асимметрияны зерттеудің жеке тәуелсіз саласы ретінде түсініледі. Кәсіби және тұлғалық даму міндеттерін шешуде болашақ практикалық жұмыста ғылыми білімді қолдана алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тұлғалық даму тренингтері
    Несиелер: 5

    Психикалық шындықты талдай білу, оқиғалар мен құбылыстардың байланысын көру және ғылыми негіздеу; өмірді семантикалық толтырудың нақты аспектісінде психологиялық түзету әдістерін қолдана білу, жеке тұлғаның резервтік әлеуетін ашу. Өзін-өзі тану дағдыларын меңгеру, тұлғаның ішкі әлеуетін ашуға мүмкіндік беретін психокоррекциялық әдістерді өз бетінше қолдану; жеке өсу тренингтерін өткізу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психоанализ теориясы және тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Ол бейсаналықтың заңдылықтарын, күнделікті өмір психопатологиясының көріністерін, армандардың табиғатын, психикалық аурулардың себептерін, өмірдегі қиындықтарды, проблемалар мен қақтығыстарды қалыпты шешудің жолдары мен тәсілдерін қарастырады.З.Фрейд ұсынған және классикалық психоанализдің негізін құрайтын ең маңызды ұғымдар, гипотезалар мен тұжырымдамалар, сондай-ақ постклассикалық психоанализ шеңберіндегі тарихи дамыған мектептер, ағымдар мен бағыттар бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы психологиялық оқыту технологиялары
    Несиелер: 4

    Болон контекстіндегі қазақстандық жоғары білім процесс. Қазіргі таңдағы Классикалық университеттің инновациялық дамуы жағдайында. Технологиялық тәсіл білім. Педагогикалық технологиялардың жіктелуі. Технологиясы психологиялық және педагогикалық психотерапиялық қызмет. Коммуникативтік технологиялар. Сыни ойлау технологиясы. Жағдайда өзара оқыту технологиясы жоғары мектеп. Жобалау шеберханасының технологиясы. Әдістеме және технологиялар ғылыми-психологиялық зерттеу. Электронды білім берудің рөлі мен орны х ресурстар. Қашықтықтан білім беру технологиялары. Жаңа технологияларды жобалау және игеру технологиялары. Іске асырудың заманауи технологиялары жоғары білім беру бағдарламаларын білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арттерапия
    Несиелер: 5

    Арттерапияның негізгі ұғымдары мен әдістерімен, заманауи бағыттарымен, концепцияларымен, түрлерімен, формаларымен танысу және негіз құру одан әрі кәсіби өсуді арттерапия құралдарымен жүзеге асыру. Бакалаврдың кәсіби қызметін жетілдіру. Баланың даму деңгейі мен динамикасының көрсеткіштерін бағалау және диагностикалау құралдары мен әдістерін қолдану дағдысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психологтың кәсіби шеберлігі мен этикасы
    Несиелер: 5

    "Кәсіби қызмет этикасы "ұғымын талдау және психологтың кәсіби этикасының нормаларын оқу; алынған теориялық білімдерді кәсіби қызметте пайдалану; өзара іс-қимылды құрудың оңтайлы жолдарын, дағдарыстық жағдайларды шешу тәсілдерін анықтау; маман-психологтың мінсіз моделін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психологиялық кеңес беру негіздері
    Несиелер: 5

    Кеңес беру гипотезаларын тұжырымдау және тексеру, клиенттің жеке басына байланысты құбылыстар мен проблемалардың мәнін талдау. Кеңес беру мен психотерапияның этикалық және құқықтық аспектілерін білу, психологиялық кеңес беру, психологиялық түзету және психотерапияға қатысты жұмыстың мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Медициналық психология
    Несиелер: 5

    Жеке тұлғаның психологиялық сипаттамасын құрастыру, психобиографиялық анамнез жинау, жеке тұлғаны тереңдетіп зерттеудің қолжетімді психологиялық әдістерін қолдану, пациентке "қосылу" психологиялық техникасын, қарым-қатынасты орнату және тереңдету техникасын, өзара іс-қимыл барысын басқаруды білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психологиялық қызмет ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Студенттер өздерінің кәсіби қызметін жоспарлауды жүзеге асыра алады; практикалық қызметті жүзеге асыру процесінде уақытша, кеңістіктік және мазмұнды ресурстарды тиімді пайдалана алады; эмпирикалық психологиялық зерттеулерді жоспарлап, жүргізе алады; Психопрофилактиканы іске асыру, білім беру процесі субъектілерінің дамуын психологиялық қолдау және сүйемелдеу құралдары мен тәсілдерін меңгерген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Девиандты және суицидті мінез құлық психологиясы
    Несиелер: 5

    Девиантты мінез-құлық проблемасы шеңберіндегі психодиагностикалық әдістер мен заманауи тәсілдердің жіктелуін біледі. Жас кезеңдерінің ерекшеліктерін, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын, адамның гендерлік, этникалық, кәсіби және басқа да әлеуметтік топтарға қатыстылығын ескере отырып, психодиагностикалық рәсімдерді барабар жүргізу үшін қажетті кәсіби ойлау дағдыларын меңгерген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ұйымдастыру психологиясы
    Несиелер: 5

    Диагностика жүргізудің жалпы схемасын дайындау-ұйым қызметкерлерімен оңтайландыру жұмысы және психолог жұмысының кәсіби құзыреттілігін ескере отырып, ұйымдастырушылық проблемалардың ерекшеліктеріне сәйкес келетін оны жүзеге асырудың нақты әдістемелік процедураларын таңдау. Белгілі бір ұйымдардың қызметкерлеріне тән проблемалардың ерекшелігін анықтауға қол жеткізе отырып, ұйымдастырушылық өзара әрекеттесудің әртүрлі нысандарын психологиялық талдау құралдарын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы заң психологиясы
    Несиелер: 5

    Заң қызметін психологиялық қамтамасыз етудің негізгі ұғымдары мен бағыттары туралы білім алады. Студенттерді заң қызметін психологиялық қамтамасыз етудің әртүрлі бағыттарымен таныстыру; студенттерге заңгердің кәсіби қызметі саласында психологиялық ғылымның жетістіктерін тиімді қолданудың алғашқы дағдыларын үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Этнопсихология
    Несиелер: 5

    Этнопсихологияның негізгі әдістерін; экспрессивті мінез-құлық пен мәдениеттің сипаттамасын; орыс ұлттық сипатының ерекшеліктерін; мінез-құлық нормалары мен этникалық психоздардың сипаттамаларын біледі. Психологиялық білімді қарым-қатынаста және кәсіби қызметте қолдана алады; кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде этнопсихология әдістерін практикада қолдана алады; қарым-қатынастың нақты жағдайында әңгімелесуші ерекшеліктерінің көріністерін талдай алады. Бағдарламаны құрастыру және әлеуметтік-психологиялық бақылау мен болжауды жүргізу дағдыларын меңгерген; ұлттық сипат пен менталитеттің көріністерін диагностикалау дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бизнес және басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Табысты бизнесмен мен менеджердің психологиялық қасиеттерін біледі. Бизнестегі тұлғааралық қарым-қатынастарды талдай алады; бизнес психологиясындағы персоналды технологияны талдау дағдысын біледі; басқарушылық қызметтің субъектісі және объектісі ретінде тұлғаны диагностикалау әдістерін қолдану; басқарушылық қызметті жүзеге асыру процесінде туындайтын психологиялық проблемаларды тану, сипаттау және шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбек психологиясы
    Несиелер: 5

    Теориялық мәселелерді зерттеу барысында бұл пән олардың психолог қызметіндегі практикалық және қолданбалы зерттеу мәселелерін шешудегі маңыздылығын көрсетеді. Бұл әлеуметтік психология саласында мамандандырылған болашақ психологтар немесе еңбек психологиясы және инженерлік психология салалары, даму тарихы мен үрдістері саласындағы қолданбалы психология, кәсіби еңбек салаларына арналған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Трансперсоналды психология
    Несиелер: 5

    Трансперсональды психология адамды бүкіл ғаламмен, ғарышпен, адамзатпен тығыз байланысты, ғаламдық ақпараттық ғарыш алаңына қол жеткізе алатын рухани ғарыштық тіршілік иесі ретінде қарастырады. Бейсаналық психика арқылы адам басқа адамдардың бейсаналық психикасымен, "адамзаттың ұжымдық бейсанасымен", ғарыштық ақпаратпен, "әлемдік ақылмен"байланысты. ХХ ғасырдың 60-жылдарының соңына дейін трансперсональды психология жеке пән ретінде қалыптаспаса да, психологиядағы трансперсональды тенденциялар бірнеше ондаған жылдар бұрын болған. Трансперсональды үрдістердің негізін қалаушылар к. Юнг, Р. Ассагиоли, А. Маслоу болды, өйткені олардың ұжымдық бейсаналық, "жоғары өзін-өзі", адамдардың бір-біріне бейсаналық өзара әсері, жеке тұлғаның дамуындағы "шыңдық тәжірибенің" рөлі туралы идеялары трансперсональды психологияның қалыптасуына негіз болды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Отбасы және неке психологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттерді отбасымен, ата-аналармен, балалармен ағартушылық, профилактикалық және диагностикалық-түзету жұмыстарын өз бетінше жүзеге асыру білімдерімен және шеберліктерімен қаруландыру; мұғалім, психолог қызметінің маңызды аспектісі ретінде отбасымен, ата-аналармен, балалармен жұмыс істеуге дайындығын қалыптастыру. болашақ мұғалімдерді, тәрбиешілерді, психологтарды отбасы психологиясы мен неке мәселелерін жариялаудың негізгі тәсілдерімен отбасылық қатынастар саласындағы зерттеулермен таныстыру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кикілжің психологиясы және медиация
    Несиелер: 5

    Студенттердің жанжалдарды алдын алу және жою жолдары мен тәсілдерін зерделеуді қамтамасыз ету. "Конфликтология" Студенттер әлеуметтік білімнің қарама-қайшы табиғаты және қазіргі заманның негізгі конфликтологиялық теориялары туралы түсінігі болуы тиіс; әлеуметтік қақтығыстардың пайда болу себептері мен объективті және субъективті көздерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Қызмет көрсету мен туризмнің өзекті бағыттары бойынша ғылыми жұмыстарды жоспарлау мен ұйымдастырудың принципті негіздерімен танысу; әлеуметтік зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгеру; ғылыми зерттеулер нәтижелерін өңдеу және түсіндіру бойынша дағдыларды меңгеру,кәсіпорынның тиімді қызметін қамтамасыз ету мақсатында жоспарлаудың жаңа әдістерін пайдаланудың теориялық негіздері мен іскерліктерін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эксперименттік психология
    Несиелер: 5

    Студент психологиялық зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістерін білуі тиіс. эксперименталды зерттеудің негізгі әдістерін қолдана білу (психологиялық құралдарды меңгеру). өздігінен білім алу және өзін-өзі жетілдіру дағдыларын меңгеру. Психологияның ғылым ретінде даму тарихында эксперименталды әдісті қолданудың негізгі тәсілдерін түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 6

    Студенттер бір кезеңнен кейінгі жас кезеңдерін, себептерін, ауысуларын және олардың механизмдерін, тенденцияларын, заңдылықтарын, адамның жалпы даму процесінде психикалық дамудың қарқыны мен бағытын біледі. бала дамуының әртүрлі аспектілерін зерттей алады, баламен диалог құра алады, бала мінез-құлқының әртүрлі нысандарын түсінеді және түсіндіре алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Зоопсихология және салыстырмалы психология
    Несиелер: 6

    Студенттерге салыстырмалы психология саласындағы филогенездегі психиканың пайда болуы мен дамуының негіздері туралы білім беру, адам санасының пайда болу мәселесіне қазіргі теориялық көзқарас жануарлардың психикалық белсенділігінің негізгі сипаттамаларын бөліп көрсету, оларды психиканың қандай да бір даму кезеңіне жатқызуға, жекелеген психикалық процестердің дамуы бойынша психиканың даму сатысын сипаттауға мүмкіндік беретін фактологиялық материалды меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жасерекшелік психологиясы
    Несиелер: 6

    Студенттер негізгі психологиялық идеялар, негізгі ұғымдар мен категориялар, жасқа байланысты өзгерістердің механизмдері мен табиғаты туралы түсінікке ие болуы керек. студенттер келесі дағдыларды игеруі керек: психологиялық құбылыстар мен фактілерді салыстыру, талдау, жас психологиясы бойынша алған білімдерін іс жүзінде дербес қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Зоопсихология
    Несиелер: 6

    Студенттерге салыстырмалы психология саласындағы филогенездегі психиканың пайда болуы мен дамуының негіздері туралы білім беру, адам санасының пайда болу мәселесіне қазіргі теориялық көзқарас жануарлардың психикалық белсенділігінің негізгі сипаттамаларын бөліп көрсету, оларды психиканың қандай да бір даму кезеңіне жатқызуға, жекелеген психикалық процестердің дамуы бойынша психиканың даму сатысын сипаттауға мүмкіндік беретін фактологиялық материалды меңгеруге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
    Несиелер: 12

    "Халықпен әлеуметтік жұмысты ұйымдастыру". Білім беру және мамандандырылған мекемелердегі оңалту және тәрбие қызметі туралы білім білім беру ұйымдарында және тұрғылықты жерінде жеке тұлғаның құқықтарын әлеуметтік қорғау; өсіп келе жатқан ұрпаққа, түрлі әлеуметтік топтарға әлеуметтік-педагогикалық көмек көрсету дағдысы; жеке тұлғаны қалыптастыруда отбасына әлеуметтік-педагогикалық қолдау көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиядағы математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Психологиялық параметрлер арасындағы статистикалық байланыстарды анықтау үшін коэффициенттер мен критерийлерді біледі; корреляция, регрессия, дисперсия, факторлық салмақ коэффициенттерін есептей алады; типтік есептерді шешу үшін математикалық статистиканың негізгі әдістерін қолданады; Деректерді талдаудың математикалық әдістерін таңдап алады және респонденттерге барабар мақсаттар мен контингентке қолданады; статистикалық есептердің компьютерлік технологияларын меңгерген; пәндік саладағы типтік есептерді шешу; Математикалық талдау мен модельдеудің негізгі әдістерін біледі; математикалық статистика әдістерін қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Когнитивті психология
    Несиелер: 5

    Студенттер когнитивтік қызметтің психологиялық және психофизиологиялық механизмдері, адамның ақпаратты қабылдауы, талдауы, есте сақтауы, берілуі және пайдалануы, когнитивтік психология саласындағы теориялық және эмпирикалық білім негіздері туралы жалпы түсініктерді білуі тиіс. Кәсіби коммуникацияда пайда болатын психологиялық мәселелерді шеше білу. Когнитивті психологияның негізгі әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Акмеология,жеке және әлеуметтік жетістіктер негіздері
    Несиелер: 5

    Акмеологиялық фактілерді механизмдермен, заңдылықтармен зерттейді. Өзін-өзі басқару және өзін-өзі реттеу дағдыларын өзіндік жұмыстың психологиялық негізі ретінде біледі. Акмеологиялық талдаудың негізгі әдістерін меңгерген, студенттердің кәсіби қызметіндегі өз шектеулерін және жеке шығармашылық әлеуетін оңтайлы іске асыру жолдарын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Практикалық психология
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі және ерте жастағы балалардың жас және жеке-психологиялық ерекшеліктерін зерттеу; отбасына психологиялық көмек көрсету. Клиенттің проблемасын талдау дағдысы, клиент пен кеңесші арасындағы өзара қарым-қатынас жасай білу, әсер ету әдістерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психодиагностика
    Несиелер: 5

    Психодиагностика ғылыми технология және практикалық қызмет ретінде: Психодиагностика ұғымы психологиялық диагноз қоюдың әдістері мен әдістерінің ғылыми жүйесі ретінде. Психодиагностиканың пайда болу және қалыптасу тарихы. Психодиагностика қызметін нормативтік қамтамасыз ету. Туралы түсінік, әдісі. Әдістердің сипаттамасы. Психодиагностикалық әдістерді жіктеу. Психодиагностикалық әдістердің жіктелуі Психодиагност пен субъектінің өзара әрекеттесуі. Психодиагностикалық әдістердің жіктелуі ретінде психодиагностикалық процедураның әсері және тестілеу нәтижелері. Жоғары деңгейлі формализация әдістері және төмен форматталған әдістер. Психофизиологиялық өлшемдер. Есептерді шешудің объективті тестілері. Стандартталған өзіндік есептер. Проективті техника: стимульные және рисуночные. Бақылау: еркін және стандартталған. Психосемантикалық әдістер. Құжаттардың Контент-талдауы. Диалог әдістері: әңгіме, сұхбат, интерактивті ойындар. Психодиагностиканың психометриялық негіздері: масштабтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығармашылық психологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер креативтілік пен дарындылық көріністерін бақылай және өлшей алады;- білім алушылардың креативтілігі мен дарындылығын дамытуға бағытталған түзету-дамыту бағдарламаларын құру; Меңгеруі тиіс: - психологиялық-педагогикалық зерттеу әдіснамасы; - өз қызметінің рефлексиясы негізінде Өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Коррекцииялық психология
    Несиелер: 5

    Түзету психологиясының мәселелерін білу; ауытқушылық дамуының әртүрлі нысандарын анықтайтын факторлар; дамуында ауытқушылықтар мен бұзылулардың түрлері; физикалық және психикалық денсаулығы шектеулі балаларды қоғамға бейімдеу және түзету қажеттілігі туралы; біледі: баланың дамуындағы проблемалар мен ауытқушылықтарды диагностикалауды; жеке түзету-дамыту бағдарламаларын құрастыруды. Үлгермейтін оқушыларды оқыту және оқыту; жалпы психологиялық-педагогикалық түзету дағдыларын

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Діни сана психологиясы
    Несиелер: 5

    Дін психологиясының пәні, оның ғылыми білім жүйесіндегі орны және зерттеу әдістері. Дін психологиясының қалыптасуы. В.Джеймс дінінің психологиялық тұжырымдамасы. З.Фрейд дінінің психологиясы. Дін психологиясы К. г. Юнг. Э. Фромм дінінің психологиясы. Діннің конфессиядан тыс психологиясының басқа бағыттары. Гуманистік психология және оның дін психологиясын зерттеудегі рөлі. К. Роджерс және оның топтық психотерапия теориясы. А. Х. Маслоу, Р. Ассаджиоли. Психологиялық деңгейлердің тұжырымдамасы А.Х. Маслоу. "Өзін-өзі тану" психологиясы (Э. Эриксон, А. Ризутто, Д. Винникот, М. Клейн, Х. Когут) және оның жеке дінділікті зерттеудегі әдістері. Э. Эриксонның тарихи-психологиялық зерттеулері. Трансперсоналды Психология (Ст. Зерттеудің фармакологиялық әдістері Діншілдіктің психологиялық алғышарттары. Логотерапия В.Е. Франкл. Г. в. Оллпорт және оның зерттеулері құндылық тәжірибесінің психологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолданбалы психология
    Несиелер: 5

    Психологиялық құбылыстарды, категорияларды, психиканың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарын зерттеу және сипаттау әдістерін, отандық және шетелдік ғылымдардағы көзқарастарды білу және психологиялық қасиеттер мен жағдайларды, психикалық процестердің сипаттамаларын, жеке тұлғалардың әртүрлі іс-әрекеттерін талдаудың негізгі әдістерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Гендерлік психология
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылымдағы гендерлік теорияның қалыптасу тарихы мен қазіргі жай-күйін, гендерлік психологияның дамуының қазіргі заманғы проблемалары мен үрдістерін; негізгі гендерлік технологиялар мен оларды тұлғаның дамуының әртүрлі кезеңдерінде қолдану мүмкіндіктерін біледі; Психологиялық қызметте гендерлік талдаудың әдістері мен технологияларын қолдана алады. Психологиялық қызметте гендерлік білімді тиімді қолдану дағдыларын меңгергеен.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жеке және топтық психотерапия
    Несиелер: 5

    Психологиялық теорияларды сыни талдау үшін және зерттеу жұмыстарының нәтижелерін түсіндіру үшін алынған білімді қолдана білу; нақты жас кезеңінде адамның толыққанды психикалық дамуына ықпал ететін және кедергі келтіретін жағдайларды анықтау; психотерапиялық жұмыстың жаңа техникаларын меңгеру ; адамдармен қарым-қатынас кезінде сезімдері мен сезімдерін талдай отырып, еркін қарым-қатынас жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Психолог жұмысындағы нейролингвистикалық бағдарлама
    Несиелер: 5

    Студент нейролингвистикалық бағдарламалаудың негізгі ұғымдары мен теориялық ұстанымдарын және білім берудегі НЛП негізгі әдістері мен әдістерін меңгерген. Қазіргі және классикалық ғылыми әдебиеттерде зерттелетін мәселелер бойынша бағдарлайды. Ұсынылған ақпараттың үлгісі ретінде адамның мінез-құлық реакциясын және мәтінді талдайды. Аудиторияға жауап ретінде мәтіндік ақпаратты модельдейді. Өкілдік жүйелер арқылы ақпарат жинай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Психофизиология негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттерді жаратылыстану деректерін іргелі және қолданбалы психология мәселелерін шешу үшін қолдануға үйрету; психикалық процестер мен мидың тығыз диалектикалық байланысы, құрылым мен функциялардың ажырамас бірлігі туралы хабардар болуды қалыптастыру. әр түрлі дәуірлерде құрылған бастапқы көздерді сыни тұрғыдан талдаңыз; адам өмірінің негізгі биологиялық параметрлерін оның психикалық жұмыс істеу ерекшелігін анықтаған кезде қолданыңыз

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Психогенетика
    Несиелер: 5

    Психогенетика ғылым саласы ретінде. Психогенетика пәні мен әдістері. Қарапайым Жалпы генетика негіздері. 21 ғасырдағы генетика жетістіктері. Психогенетика пәні, оның міндеттері мен әдіснамалық принциптері Әлеуметтік және биологиялық адамның психикалық дамуында Тұқымқуалаушылық теориясының негізгі ұғымдары, заңдылықтары, механизмдері Психогенетика әдістері. Психологиялық белгілердің генетикалық табиғатының негіздері . Сенсомоториканың генетикалық және экологиялық детерминанттары. Интеллекттің генетикалық алғышарттары дарындылық пен дарындылықты Психогенетикалық талдау. Популяциялық генетика. Психогенетикалық аспектілер қоғамға қарсы мінез-құлық . Психогенетикалық кеңес беру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қолданбалы әскери психология
    Несиелер: 5

    Қарулы Күштердегі психологиялық жұмыстың жалпы сипаттамасы Психологиялық жұмысты және оның дамуының негізгі кезеңдерін анықтау. Психологиялық жұмыстың құрылымы және оны ұйымдастыру мен жүргізудің негізгі принциптері. Құқықтық және ұйымдастыру-әдістемелік аспектілері. Психолог мамандығын игерудің теориялық және әдістемелік алғышарттары кәсіби субъективтілік әскери психологтың өзін-өзі дамыту факторы ретінде Әскери қызметшілерді кәсіби оқытудың мазмұны мен технологиясының ерекшеліктері Психолог. Психологтың кәсіби қызметі контекстіндегі психологиялық білім және психологиялық тәжірибе. Әскери бөлімде психологиялық жұмысты ұйымдастыру және ұстау. Әскери бөлімнің лауазымды адамдарының психологиялық жұмысты ұйымдастыру мен жүргізудің жалпы міндеттері. Әскери бөлім психологының кәсіби қызметінің мазмұны мен ерекшеліктері Әскери бөлімде психологиялық жұмысты жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Психокоррекция мен психотерапия бойынша практика
    Несиелер: 5

    Психотерапияның психологиялық негіздерін зерттейді, психологиялық оңалтуды жүйелі медициналық-психологиялық қызмет ретінде ашады, психогигиенаны психикалық денсаулықты сақтау және сақтау туралы ғылым ретінде ұсынады, психопрофилактиканы психикалық бұзылулардың алдын алу шараларының жиынтығы ретінде қарастырады, медициналық-психологиялық сараптаманы зерттейді (сот-психологиялық сараптама, еңбекке қабілеттілік сараптамасы, әскери-психологиялық сараптама). Жеке психикалық функцияларды психокоррекциялау және жеке тұлғаны түзету дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON6

    Магистратурада күнделікті кәсіптік қызметке және үздіксіз білім алуға қажетті жаңа білімдерді алу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON12

    Жеке тұлға ретінде және ұжым мүшесі ретінде нәтижелі жұмыс істеуге, өз көзқарасын дұрыс қорғауға, өз іс-әрекетін түзеуге және әртүрлі әдістерді қолдануға дағдыландыру.

  • Код ON11

    Зерттеу, кәсіпкерлік дағдыларын және белгісіздік жағдайда жұмыс жасау дағдыларын пайдалану.

  • Код ON7

    Инклюзивті білім беруде дамыту және түзету жұмыстарының әдістемелері мен әдістерін меңгеру.

  • Код ON4

    Дүниетанымы кең, ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық пәндер саласындағы базалық білімге ие болу.

  • Код ON5

    Кәсіби қызметте инновациялық идеяларды жүзеге асыратын әртүрлі жастағы адамдардың дамуын, қарым-қатынасын, іс-әрекетін диагностикалау.

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеу сауаттылығы, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілеттерін меңгеру.

  • Код ON1

    Академиялық адалдық принциптерін түсіне отырып, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде кәсіби ортада және қоғамда еркін сөйлесу.

  • Код ON10

    Түрлі жағдайлар мен жағдайларда икемді және мобильді болу.

  • Код ON9

    Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін біледі; әлемнің басқа халықтарының салт-дәстүріне, мәдениетіне төзімді болу.

  • Код ON2

    Математикалық мәліметтерді өңдеу, ғылыми және эксперименттік зерттеулер әдістерін қолдана отырып, кәсіби қызметте әлеуметтік, философиялық-тарихи, әлеуметтік-саяси, психологиялық білімдерін көрсету;

  • Код ON8

    Психология мен педагогиканы оқыту әдістемесінде психологиялық қолдауды модельдеу және енгізу.

Top