Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02330 Шетел филологиясы в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілінде айтылу негіздерін, дыбыстар мен интонациялық модельдердін жіктеу, үнсіз дыбыстарды ассимиляциялау жағдайларын қарастыру; дыбыстарды бөлек, сондай-ақ сөйлеу ағымында дұрыс артикуляциялау дағдыларын меңгеру, зерттелген фонетикалық құбылыстарға сәйкес сөйлеудің дыбыстық жағын дұрыс ресімдеу, экстралингвистикалық жағдайға сәйкес сөйлеуді ресімдеу, сондай-ақ түпнұсқалық сөйлеуді есту арқылы түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы филологияға кіріспе
    Несиелер: 4

    Ағылшын тілінің өзіне тән белгілерімен, тіл дамуының негізгі кезеңдерімен, ағылшын тілі мен әдебиетінің жалпы және арнайы (жеке) ерекшеліктерімен таныстыру. Филологияны ғылым саласы ретінде қарастыру, тілдің негізгі қызметтері, дүнеиені және ақыл-ой әрекетін түсіну процесіндегі тілдің рөлі, өнер мен әдебиеттің ерекшеліктері туралы түсінік беру. Тілдік құбылыстардың ерекшелігі, сондай-ақ ағылшын әдеби дәстүрінің өзіндік ерекшеліктерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Базалық шетел тілі
    Несиелер: 5

    Берілген жағдай шеңберінде әңгіме жүргізе білу, тақырып бойынша хабарлама жасау, ауызша/жазбаша түрде тыңдалған/оқылған мәтіннің мазмұнын баяндау, ішінен оқу және аудармасыз бейтаныс, қиын емес, теңтүпнұсқалы мәтінді түсіну және оның мазмұнын баяндау, дауыстап және дұрыс оқу; шетел тілінде сөйлем құру және сөзжасам білімдерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 4

    Тіл білімі әдіснамасын, тілді ғылыми зерттеу тәсілдерін, сондай-ақ тіл білімі пәндерінің құрылымын, құрамын, пәні мен эвристикалық мүмкіндіктерін қарастыру; тіл білімі бойынша ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, сондай-ақ тіл білімінің ғылыми терминологиясын, тілді ғылыми сипаттау мен зерттеудің тәсілдері мен әдістерін қолдану; тілдік зерттеулердің перспективалы бағыттарына салыстырмалы талдау жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шеттілдік қарым-қатынас негіздері
    Несиелер: 5

    Мәдениетаралық қарым-қатынастың қалыптасқан дағдыларын қолдануға сүйене отырып, өзге тілді қарым-қатынас негіздерін қарастыру; тілдік және сөйлеу жаттығулары кешенін орындаумен өзекті лингво-мәдениеттанулық ақпарат алу мақсатында түпнұсқалық материалдарды талдай білуді дамыту; әртүрлі коммуникативтік жағдайларда шет тілінде карталармен, буклеттермен, ашық хаттармен жұмыс істеу және әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің фонетикасы бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Шет тілді қарым-қатынас жасау мақсатында ағылшын тілінің фонетикалық құрылымын меңгеру; сөйлеу дыбыстарын дұрыс айтуды ағылшын тілін оқытудың интонациялық-айтылым негізін қалыптастыру, сөздер мен сөз тіркестерінде дыбыстарды ұштастыру ережелері, сөздік және фразалық екпінді орналастыру, сөйлемдердің коммуникативтік типтерін интонациялық ресімдеу ерекшеліктері негізінде үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері/
    Несиелер: 3

    Қоғамдық сананы жаңғыртуға негізделген әлеуметтік-гуманитарлық құндылықтарды білу және оларға өзінің кәсіби қызметінде бағдарлау; өз білімін кәсіби салада қолдана білу; Қоғамның өзекті мәселелерінің идеяларын бағалау және өз ойларын тұжырымдау және зерттеу аясында ақпаратты интерпретациялау, талдау және жинау дағдыларын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі
    Несиелер: 4

    Мәдениетаралық коммуникация негіздерін қарастыру және оқытылатын тіл елінің рухани құндылықтарын құрметтеу; абстрактілі/нақты тақырыптарға түпнұсқалық материалдардың жалпы мазмұнын түсіну дағдыларын дамыту, сондай-ақ нақты, егжей-тегжейлі хабарламалар жасау және өз көзқарасын әртүрлі пікірлердің артықшылықтарын/кемшіліктерін талдай отырып, шет тілінде ауызша/жазбаша нысанда баяндау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шеттілдік ауызекі сөйлеудің мәдениетаралық аспектілері
    Несиелер: 4

    Жалпы және кәсіби деңгейде қарым-қатынас жасауға қажетті көлемде шет тілін меңгеру; тілдік және сөздік материалмен жұмыс істеудің негізгі тәсілдерін, әдеби және сөйлесу тілінің негізгі грамматикалық құрылымын қарастыру; тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынаста ой мен пікір білдіру дағдыларын дамыту; шет тілді коммуникацияның мәдениетаралық аспектілерін талдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Ақын Абай Құнанбаевтың шығармашылығын ғылыми танымның алғашқы тәжірибесі. М.О.Әуезов "Абайтану" ғылымының негізін қалаушы. Абайтанушы Қ.Мұхамедханов, З.Ахметов, Ж.Ысмағұлов ақын шығармашылығы туралы. А.Құнанбаевтың шығармашылығы мен философиялық көзқарастарының жаңа қырларын анықтаудағы М.Мырзахметұлының зерттеуі. Абай Құнанбаевтың адамгершілік-этикалық көзқарастары. Қазіргі кезеңдегі Абайтану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    . О. Әуезовтің өмірбаяны мен шығармашылығы, Абайтану ғылымының негізін салушы, «Манас» жырын зерттеуші, қоғам қайраткері ретінде өз білімдерін көрсете алу. Жазушының шығармашылық зертханасын, оның өмірбаянын шығармашылықпен байланыстыра талдау. М.Әуезовтың әдеби мұраларын әлемдік және шығыс әдебиеттерінде талдауға өз шеберліктерін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Халықаралық деңгейлік тесттер
    Несиелер: 5

    Тілдік білімдер мен сөйлеу дағдыларына қойылатын талаптарды қарастырe; халықаралық деңгейлік тестілерді әзірлеу тарихы, жіктеу, оларды ұйымдастыру және өткізу тәртібі туралы мәліметтерді ұсыну; тілдік тестілеудің негізгі нысандарын практикалық пайдалану дағдыларын дамыту, күрделілігі әр түрлі деңгейдегі тапсырмаларды әзірлеу және бағалау негізінде тілдік қызметтің әр түрлерін бақылау үшін тест тапсырмаларын жүйелендіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің заманауи грамматикасы
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілінің грамматикалық құрылымын, қарым-қатынастың әр түрлі жағдайларында қолданылатын грамматикалық құбылыстарды, сондай-ақ ағылшын тілінің грамматикасын дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін зерделеу; ағылшын тілінің құрылымын дер кезінде және грамматикалық дұрыс қолдану, сондай-ақ ауызша және жазбаша сөйлеудегі грамматикалық қателерді өз бетінше түзету дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық және заманауи әдебиет
    Несиелер: 6

    Әртүрлі жанрларда оқытылатын тілдің классикалық және қазіргі әдебиеттерінің өзекті проблемаларына байланысты мәселелерді қарастыру; жастар ортасында түрлі жанрлардың танымалдығын талдау және интерпретациялау дағдыларын дамыту, сонымен қатар олардың оқытылатын тілдің классикалық әдебиетінің өзекті мәселелерінің барлық спектрімен байланысын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы
    Несиелер: 5

    Коммуникативтік жағдайларда байқалатын грамматикалық құрылымды, грамматикалық құбылыстарды, сондай-ақ грамматиканың қазіргі заманғы даму тенденцияларын қарастыру; ана және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша коммуникацияның әр түрлі формаларын/түрлерін қолдану, морфологиялық және синтаксистік конструкцияларды грамматикалық дұрыс қолдану, сондай-ақ ауызша және жазбаша сөйлеудегі грамматикалық қателерді талдау және өз бетінше түзету дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу дағдыларын дамыту, оны оқу және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру. Кəсіби деңгейде байланыстар орнату қабілетінің дамуы, байланыстың мақсаттары мен жағдайына негізделген коммуникацияларды сауатты түрде қалыптастыру. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс тілінде сөйлеу мінез-құлық бағдарламасын жасау үдерісінде шығармашылықты, инновацияны енгізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сөйлеу практикасы
    Несиелер: 4

    Өткен тақырыптар көлемінде лексикалық минимумды меңгеру; түпнұсқа мәтіннің мазмұнын толық қамти отырып, оқылған мәтінді қайта жариялау, проблемалық сипаттағы сұхбат-әңгіме жүргізу стратегиясын қолдану, пікірталас-диалогын, үйде оқу материалында полилог-дискуссияны жүргізу дағдыларын, сондай-ақ аудиотекстерді түсіну және әр түрлі функционалдық стильдерге қатысты сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде алынған білімді қолдану дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Стандартталған тесттер (РЕТ)
    Несиелер: 5

    PЕТ грамматикалық білімдерді меңгеру; өткен тақырыптар көлемінде лексикалық минимумды меңгеру, оқу дағдыларын дамыту, ақпараттың үлкен көлемімен жұмыс істеу, жазу дағдыларын қалыптастыру, шығарманы дұрыс ресімдеу, ой, дәлелдерді баяндау тәртібін қалыптастыру; грамматикалық және лексикалық міндеттерді шешуде практикалық дағдыларды жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық филология
    Несиелер: 6

    Ежелгі грек және латын тілдері, сондай-ақ ежелгі Греция мен Ежелгі Рим әдебиеті туралы мәліметтер берe; ежелгі тұрмыс, тарих, философия, тіл және өнердің барлық кезеңдерін зерттеу дағдыларын дамыту, сондай-ақ Орта ғасырларда да, Жаңа уақытта да антикалық рецепцияны үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу практикасы
    Несиелер: 4

    Ауызша және жазбаша қарым-қатынастың фонетикалық, лексикалық, грамматикалық тіл құралдарын меңгеру; теңтүпнұсқалы материалдарды талдау кезінде нәтижелі және рецептивті лексикалық минимумның, сөйлеу этикетінің клишесінің дамуына ықпал ету (коммуникативтік міндетке сәйкес); ресми және ресми емес қарым-қатынас жағдайында (сөйлеу этикеті нормаларын сақтай отырып) диалог пен полилогтың барлық түрлерін жүргізу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лингвомәдениеттану
    Несиелер: 5

    Пәнаралық ғылым ретінде лингвомәдениеттанудың негізгі бағыттарымен таныстыру; әлем, әлеуметтік контекст, тілдік қарым-қатынас принциптері туралы кең экстралингвистикалық білімді қамтитын тілдік және мәтіндік материалдарды лингвомәдени талдау тәсілдерін зерделеу және апробациялау; халықаралық коммуникацияның мәтіндері мен актілерінде көрсетілген сөйлеу мінез-құлқының мәдени қабатының барабар түсінігін қамтитын лингвомәдени құзыреттілікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Лексикология
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілі лексикологиясының негізгі түсініктері мен терминологиялық аппаратын қарастыру; коммуникативтік жағдайларда сөз құрушы элементтерді бөлу, тұрақты сөз тіркестерін және идиом, синоним-сөздерді, антонимдерді, омонимдерді және т.б. қолдану дағдыларын дамыту; сөйлеу стиліне талдау жүргізуге және стиліне байланысты - тиісті лексиканы (ғылыми, іскерлік, кеңсе стилдері, достық жолдау және т. б.) қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тіл тарихи
    Несиелер: 5

    Тіл тарихының категориялық-ұғымдық аппаратын қарастыру, оның фонетикалық, синтаксистік, морфологиялық, лексикалық деңгейлерде дамуының әртүрлі тарихи кезеңдерінде ағылшын тілі жүйесін қалыптастыру заңдарын түсіну; фонетикалық және грамматикалық құрылымды дамыту тарихы, тілдің сөздік құрамы бойынша меңгерілген материалды практикалық қолдану дағдыларын, сондай-ақ салыстырмалы-тарихи әдіс негізінде тілдік құбылыстарды талдау дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Теориялық және қолданбалы лингвистика
    Несиелер: 5

    Теориялық және қолданбалы лингвистиканың тұжырымдамалық аппараты туралы мәлімет береді; қазіргі лингвистиканың әртүрлі бағыттарының негізгі терминологияларын меңгеру; Оқып үйренетін тіл туралы білімді қолданбалы пайдаланудың негізгі бағыттарын, сондай-ақ мәтіндердің барлық түрлерін жасау, редакциялау, қорытындылау, жүйелеу және түрлендіру дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағылшын лексикасының семасиологиялық сипаттамасы
    Несиелер: 5

    Ағылшын лексикасының сипаттамасымен, сөздердің этимологиясымен, жеке сөздердің тарихымен, сөздердің мәнімен, олардың дыбыстық ресімделуімен, морфологиялық құрылымымен және т.б. байланысты мәселелерді қарастыру; сөз семантикасын зерттеудің құрылымдық әдістері мен тәсілдерін, қазіргі заманғы семасиология мәселелерін, сондай-ақ ағылшын тілінің семантикалық құрылымы мен семантикалық даму жолдарын, лексикалық маңызы мәселелерін талдау дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шетел халықтарының әдебиеті (6-18ғғ.)
    Несиелер: 8

    Негізгі ғылыми мектептер мен бағыттарды, өнердегі және әдебиеттанудағы шындықты модельдеу принциптерін қарастыру; әдебиеттанулық талдау әдістерін қолдану дағдыларын дамыту; көркемдік мәтінді ғылыми және шығармашылық тұрғыдан түсіндіру, әдебиеттанудың ғылыми жетістіктері арнасында көркем шығармаларды талдау, әдеби дамудың заңдылықтарын анықтау және әдебиеттану әдіснамасына сәйкес мәтінді зерттеу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушылардың оқу танымдық құзіреттілігін қалыптастыру технологиясы
    Несиелер: 4

    Танымдық іс-әрекеттің логикалық, әдіснамалық, жалпы оқу іс-әрекетінің элементтерін қамтитын танымдық іс-әрекет саласындағы құзыреттіліктердің жиынтығын білу мен түсінуді қалыптастыру; оқу-танымдық іс-әрекеттің мақсатты болжауды, жоспарлауды, талдауды, рефлексия, өзін-өзі бағалауды ұйымдастыру іскерліктерін қолдану, сондай-ақ нәтижелі іс-әрекеттің креативті дағдыларын қолдану: "нақты" білім алу, стандартты емес жағдайларда іс-әрекет тәсілдерін, мәселелерді шешудің эвристикалық әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шеттілдік білім берудің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әдістемелік категориялар мен олардың қызмет ету заңдылықтарын, әртүрлі мектеп типтерінде әртүрлі оқыту сатыларында өзге тілді білім берудің ерекшеліктерін қарастыру; әдістемелік міндеттерді қалыптастыру, іріктелген тілдік материалдарды, оқыту тәсілдерін, құралдарын қолдану дағдыларын меңгеру; қазіргі заманғы ОӘК-ны тиімді пайдалану, сондай-ақ коммуникативтік белсенділікті ынталандыру үшін жаттығуларды әзірлеу мақсатында талдау дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқытылатын тіл теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Тілдің функционалдық «тіл-сөйлеу» үздіксіз процестерін біртұтас кешенді түсінуге көзқарасты қалыптастыру. Белгілі бір грамматикалық құбылыс туралы қалыптасқан көптеген теорияларды сыни тұрғыдан түсіну қабілетін дамыту; Ағылшын тілі морфологиясы мен синтаксисінің негізгі мәселелері және грамматика саласында қолданылатын лингвистикалық әдістерін талдау; Тіл білімі бойынша ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, тіл білімінің ғылыми терминологиясын салыстырмалы талдау және талқылау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Салыстырмалы типология
    Несиелер: 5

    Ағылшын және қазақ/ орыс тілдерінің тілдік үйлесімділігінің тән ерекшеліктерін анықтау; туыстық емес тілдердің фонологиялық, морфологиялық, лексикалық және синтаксистік жүйелерінің типологиясын анықтау үшін константаларды қолдану дағдыларын дамыту, әлемдік тілтану ғылымының маңызды өкілдерінің концепцияларын және типология шеңберінде белгілі лингвистикалық мектептердің негізгі постулаттарын талдау және талқылау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәтінді лексикалық талдау
    Несиелер: 8

    Сөздің лексикалық мағынасын түсіну, функционалдық қолданылуын анықтай білу, сөйлеуді байыту үшін көркем-экспрессивтік құралдарды пайдалану дағдыларын қалыптастыру, фразеологиялық айналымдар мен сөз тіркестерін дұрыс қолдану – осы дағдылардың барлығы мәтінге жан-жақты талдау жасауға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 4

    Бағалау қызметінің мәнін, рөлін, функцияларын, құрылымын, оқушылардың жетістіктерін диагностикалаудың әдістері мен құралдарының қазіргі жағдайын қарастыру. Оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетінің жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, қазіргі заманғы АКТ құралдарын, және бағалау рәсімдерін қолдану. Нормативтік құжаттар мен бақылау объектілерінің талаптарын ескере отырып, жоспарланған нәтижелерді бағалаудың оңтайлы технологияларын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңартылған білім беру мазмұнындағы белсенді оқыту әдістері
    Несиелер: 5

    Жаңартылған білім беру бағдарламасының құрылымын, мазмұнын, мақсаттары мен міндеттерін қарастыру; АКТ-ны (оның ішінде смарт техниканы), көптілділік элементтерін, белсенді оқыту стратегиясын, педагогикалық рефлексия, кері байланыстың тиімді түрлерін пайдалану дағдыларын дамыту; мұғалім жұмысының тиімділігін талдау, сонымен қатар оқушылардың дайындық деңгейіне сәйкес сараланған тапсырмаларды әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Бағдарламалық материал шегінде оқу / теңтүпнұсқалы кәсіби-бағытталған мәтіндердің мазмұнын баяндау, сондай-ақ кәсіби салада лекциялар, сөз сөйлеулер, әңгімелесулер мазмұнын қарастыру. Оқытылған кәсіби-бағытталған тақырыптар шегінде сөйлей алу. Естілген/ оқылған мәтіннің мазмұнын жеткізе алу. Өз пікірін айта алу және бағасын беру, кәсіби тақырыптардағы әңгімелерге жауап беру, шет тілінде дәлел келтіре алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәтінді стилистикалық талдау
    Несиелер: 4

    Мәтіннің стилистикалық сипаттамаларын, функционалдық стилдерін, тілдің функционалдық-мағыналық түрлерін (баяндау, сипаттау, ойлау), тілдік және әдеби жанрларын қарастыру; әдеби шығармаларды тілдік құру тәсілдерін, стилистикалық вариативтілікті және мәтінді құрастырудың жалпы заңдылықтарын қолдану дағдыларын, сондай-ақ тілдік фактілерді талдау, салыстыру, жіктеу, бағалау және ағылшын тілінің лексикасы мен фразеологиясын стилистикалық дұрыс қолдану дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы мақсатқа бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Шетел тілінде ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу ережелерімен таныстыру; монологиялық сөйлеудің коммуникативтік түрлерін және коммуникативтік ниеттерге адекватты дискурс түрлерін (бағалау, түсіндіру) пайдалана отырып, болашақ мамандық контекстінде пікірталас жүргізу үшін аргументациялық-полемиялық іскерлікті қолдану; есту арқылы қабылданатын әртүрлі жанрлік және прагматикалық ақпаратты арнайы мақсатта қолдану үшін аудиоматериалдарды егжей-тегжейлі және сыни талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Классикалық тіл
    Несиелер: 4

    Ежелгі Греция мен Римнің тарихы мен мәдениеті, роман-герман тілдерінің пайда болуы мен қалыптасуы, латын мәтіндерін аудару және түсініктеме беру процесінде мәліметтер беру; латын тілінің тілдік құбылыстарын басқа еуропалық тілдермен салыстыру негізінде түсіну, сондай-ақ тарихи-мәдени құзыреттілікті қалыптастыруға ықпал ететін тарихи фактілер мен мәдени құбылыстардың себеп-салдарлық байланыстарын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел халықтарының әдебиеті (19-20ғғ.)
    Несиелер: 4

    Оқылатын кезеңдегі Американдық, Ағылшын және неміс әдебиеттерінің негізгі бағыттарын, даму кезеңдерін қарастыру; маңызды әдеби жанрлардың даму мәселелерін зерттеу; дәуірдің ірі жазушыларының шығармашылығымен таныстыру; әдеби үдерістегі негізгі фигураларды анықтау, әдеби талдау негіздерін қолдану, сондай-ақ теориялық және практикалық іс-әрекет барысында алған білімдерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Латын тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 4

    Латын тіліндегі оқу және екпін ережелерімен таныстыру; классикалық мәтінді аудару, түсіну және интерпретациялау дағдыларын дамыту; ежелгі римдіктер тарихы мен антикалық Мәдениет туралы пікір айта білуді қалыптастыру, қанатты сөздерді интерпретациялау, үнді-еуропалық тілдер сөздерімен параллель жүргізу, қазақ/орыс және қазіргі батыс еуропа тілдерінде латын тілінен шыққан сөздерді анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
    Несиелер: 12

    Түлектерге облыстың және тұтастай алғанда елдің еңбек нарығында көбірек сұранысқа ие болуға мүмкіндік беретін қосымша құзыреттілік қалыптастыру мақсатында пәндер мен (немесе) модульдерді қосатын қосымша білім беру бағдарламасын (Минор) оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандандырылған кәсіби шетел тілі
    Несиелер: 4

    Мамандық бойынша кәсіби терминдерді аудару ерекшеліктерін қарастыру; мамандандырылған терминологиялық сөздіктерді пайдалана отырып/пайдаланбай мамандандырылған мәтіндерді аудару кезінде тілдік құралдарды іріктеу және қолдану дағдыларын дамыту; шет тілінде тұлғааралық, іскерлік және кәсіби қарым-қатынаста өз ойлары мен пікірлерін білдіру дағдыларын меңгеру, сондай-ақ мамандық бойынша мәтіндерге аннотация жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Елтану
    Несиелер: 7

    Елтанудың ғылым ретінде даму тарихымен, сондай-ақ оқытылатын тіл елінің қоғамдық-саяси өмірінің болмысымен, оның географиясымен, мемлекеттік құрылымымен, саяси партиялармен, білім беру жүйесімен және т.б. таныстыру; кешенді елтанудың терминологиялық аппаратын меңгеру, сондай-ақ диаграммалар мен графикалық схемаларды талдау дағдыларын дамыту, тілі оқытылатын аймақтың карталарында бағдарлану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқытылатын тіл елінің әдебиеті (19-20ғғ.)
    Несиелер: 7

    Ағылшын тіліндегі әдеби үрдістің негізгі тарихи кезеңдері мен кезеңділігін, 19-20 ғғ. негізгі әдеби бағыттарын және олардың ерекшеліктерін, жеке жазушылардың шығармашылығын, әдеби шығармалардың жанрларын, негізгі әдеби ұғымдарын қарастыру; шығарманың проблемалық-тақырыптық сипаттамасын және оның әдеби бағыттағы орнын анықтау, сондай-ақ көркем шығарманы түсіну, әр түрлі әдебиеттану тұжырымдамаларын салыстыру және талдау дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Теориялық фонетика
    Несиелер: 7

    Ағылшын тілінің фонетикалық теориясының, фонетикалық және фонологиялық сипаттамаларының негізгі ережелерін қарастыру; Теориялық фонетика бойынша оқу-әдістемелік және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, тыңдаудың, оқудың және сөйлеудің, оларды әртүрлі коммуникативтік жағдайларда жүзеге асыра білу дағдысын меңгеру; фонетиканың өзекті мәселелері бойынша жаңа жарияланымдарды талдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 6

    ТТеориялық тұжырымдамалар мен нақты деректерді талдау, оларға негізделген салыстырулар, жалпылама тұжырымдар жасау, практикалық есептерді шешуде теориялық қағидаларды шығармашылықпен қолдану, гипотеза жасау, кәсіби қызмет саласындағы ғылым мен практиканың өзекті мәселелері туралы өз пікірін тұжырымдау және пікірін білдіру, түсіндіру, сенімділікке, дәйектілікке негізделген өзіндік көзқарасын дәлелдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем мәтінді интерпретациялау
    Несиелер: 6

    Көркем мәтінді талдау кезінде қолданылатын негізгі стилистикалық категорияларды, оның ұлттық-мәдени ерекшеліктерін қарастыру; мәтіннің ішкі мазмұнын танымдық, эмоциялық және эстетикалық жағынан ашу дағдыларын, мәтінде мазмұнды маңызды ақпаратты табу, мәдениетаралық аспектілерді талдау, адекватты бағалау пайымдауларын әзірлеу дағдыларын дамыту; бағалау пайымдауларын тұжырымдай отырып, мәтінде сипатталған оқиғалардың өзіндік көзқарасын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Теориялық грамматика
    Несиелер: 7

    Грамматикалық теорияның негізгі ережелерін, теориялық грамматиканың даму кезеңдерін, ағылшын тілінің грамматикалық құрылысы саласындағы қазіргі заманғы тұжырымдамаларын қарастыру; жалпы тілдік құрылым және грамматикалық тілдік деңгей туралы білімдерін практикалық қолдану; қойылған оқу және кәсіби коммуникативтік міндеттерді жүзеге асыру үшін дискурстың әр түрлі түрлерінде қолданылатын грамматикалық құралдардың ерекшеліктерін талдау дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі ағылшын тілі
    Несиелер: 8

    Вербалды және вербалды емес коммуникацияның түрлі тәсілдерін қарастыру. Шет тілді ортада қарым-қатынас дағдыларын, оқытылатын шетел тілінің грамматикалық нормаларын, рецептивті (шет тілді есту арқылы түсіну) және нәтижелі (ауызша және жазбаша сөйлеу) сөйлеу біліктерін түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Академиялық мақсатқа арналған шет тілі
    Несиелер: 8

    «Академиялық» лексиканы меңгеру негізінде академиялық ортадағы сөйлеу әрекетінің ұлттық-мәдени ерекшеліктерін зерттеу: бейтарап/формальды стиль лексикасы, жазбаша сөйлеуге (эссе, мақала) тән және формальды стильді талап ететін ауызша сөйлеу жағдайларында( баяндама оқу, конференцияда сөз сөйлеу); академиялық презентация форматында жазбаларды жазудың практикалық әдістерін (қысқартуларды қолдану) және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ағылшын және орыс/қазақ тілдерінің функционалды стилистикасы
    Несиелер: 5

    Стилистикалық ұғымдық аппарат, стилистикалық тәсілдерді, мәнерлі құралдарды зерттеу әдістері, сондай-ақ мәтіннің прагматикасын, құрылымдық-композициялық, когнитивтік, мәдениеттанулық және т.б. факторларды есепке ала отырып, әртүрлі функционалдық-стильдік және жанрлық тиістілік мәтіндерін талдау әдістерін, кәсіби қызметте шетел және қазақ, орыс тілдерінің әртүрлі функционалдық стильдерін дұрыс қолдана білуді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бұқаралық ақпарат құралдарының тілі
    Несиелер: 7

    Медиалингвистиканың өзекті мәселелерін қарастыру: бұқаралық коммуникациялардың қоғамның дамуына әсер ету ерекшелігін, қазіргі заманғы БАҚ-тың қызмет ету ерекшеліктерін, бұқаралық-медиалық жанрларды және олардың лингвистикалық ерекшеліктерін; медиатекстерді рефераттау, аннотациялау, түсіндіру және шығармашылық түсініктеме беру, сондай-ақ қазіргі заманғы ағылшын тілді басылымдардың тілдік стильдеріне салыстырмалы талдау жасай отырып, масс-медиалық дискурстың негізгі жанры ретінде мақалаларды талдау дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Іскерлік корреспонденция тілі
    Несиелер: 7

    Коммерциялық хат-хабарларды аудару ерекшеліктері мен ережелерін білу; іскерлік хат алмасуда тілдік стандартты дұрыс қолдану; іскерлік хат, эссе, реферат, баяндама, сонымен қатар іскери құжаттама негізінде жазбаша сөйлеу қабілеті мен шеберлігіне ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Стилистика
    Несиелер: 5

    Ағылшын әдеби тілінің стилистикалық құралдарының жүйесін қарастыру: лингвостилистикалық талдау әдістері және оларды әртүрлі жанрлардағы мәтіндерді талдау кезінде практикалық қолдану, қазіргі заманғы ағылшын тілінің функционалдық стилдерін талдай білу, әр түрлі деңгейдегі тілдік құралдардың (фонетикалық, лексикалық, грамматикалық) стилистикалық мүмкіндіктері туралы қазіргі ұғымдарды түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON8

    Қолданыстағы әдістер негізінде күрделілігі әртүрлі мәтіндерге филологиялық талдау жасау, әртүрлі типтегі және жанрдағы мәтіндерді түсіндіре алу.

  • Код ON6

    Оқытылатын тілде әртүрлі типтегі мәтіндерді құру, сондай-ақ оқытылатын тілде мәтіндермен редакциялық түрлі жұмыстарды орындау: түзету, өңдеу, түсініктеме беру, қорытындылау, ақпарат және сөздік сипаттамасы, библиографиялық іздеу.

  • Код ON7

    Оқытылатын тілдің дамуына ықпал ететін әлеуметтік және ғылыми жобалар жасау; тіл білімін оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданудың тиімділігін бағалау.

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеу сауаттылығына ие болу, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілеттерін меңгеру.

  • Код ON11

    Зерттеу, кәсіпкерлік дағдылары мен белгісіздік жағдайында жұмыс істей алу қабілетін меңгеру.

  • Код ON5

    Оқытылатын тіл елінің әдебиет теориясына сыни тұрғыдан талдау жасау; оқытылатын тіл елінің әдебиет тарихындағы негізгі кезеңдерін, бағыттарын, мектептерін, оның өкілдерін ажырата білу; әдеби тұжырымдарды салыстыру.

  • Код ON2

    Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, академиялық адалдық пен парасаттылықты қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды, ғылыми және экперименттік зерттеулердің әдістерін көрсету.

  • Код ON9

    Орта білімнің жаңартылған мазмұнын, білім беру үдерісін ұйымдастыруға қойылатын талаптарды және шет тілдерін меңгерудегі объективті заңдылықтардың негізінде оқу-тәрбие педагогикалық процесін жүзеге асыру.

  • Код ON12

    Жеке тұлға ретінде және топ мүшесі ретінде нәтижелі жұмыс жасай алу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, өз іс-әрекетін түзеу және түрлі әдістерді қолдана алу.

  • Код ON1

    Кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасай алу.

  • Код ON4

    Тіл білімі теориясы мен лингводидактика саласындағы заманауи зерттеулердегі жаңалықтарды талдау; тіл білімінің жаңа салаларындағы негізгі теориялар мен концепцияларды салыстыру; экстралингвистикалық және интралингвистикалық, транслингвистикалық факторларды құрылымдау, герман тілдерінің грамматикалық ерекшеліктерін салыстыру.

  • Код ON10

    Сөйлеуде оқытылатын тілдегі әдеби тіл нормаларын, ауызша және жазбаша қарым-қатынас түрлерінің негізгі әдістері мен тәсілдерін қолдану (тілді меңгерудің жалпы еуропалық стандартының нормаларына сәйкес С1 деңгейі)

Top