Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01112 Дерматовенерология ересектердің, балалардың в Семей медицина университеті

  • Биостатистика
    Несиелер: 4

    Пән аясында білім алушылар SPSS бағдарламасында Сандық және сапалық мәліметтерді талдау әдістерін үйренеді. Бұл курс білім алушы өзінің ғылыми жобасын жүзеге асыру аясында жинаған статистикалық деректерді талдаудың практикалық курсы болып табылады. Курс деректерді талдау және алынған нәтижелерді көрсетуге көмек көрсетуді білдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дерматовенерологиядағы клиникалық фармакологиясы
    Несиелер: 4

    Ең көп таралған дерматоздарда (микоздар, аллергодерматоздар, псориаз, ЖЖБИ)рационалды фармакотерапияны зерттеу.

    Оқу жылы - 1
  • Дерматовенерологиядағы клинико-лабораторлық диагностикасы
    Несиелер: 4

    Тері және венерологиялық ауруларды зертханалық диагностикалау әдістерін, зерттеу үшін биологиялық материалды алу ережелерін, жұмыс кезіндегі қауіпсіздік шараларын, мерезді және ЖЖБИ-ді зертханалық диагностикалаудың заманауи әдістерін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
  • Амбулаторлық жағдайда дерматовенерология
    Несиелер: 22

    Амбулаториялық жағдайда ең көп таралған дерматоздар мен ЖЖБИ зерттеу. ТВД емханасында тері патологиясы бар науқастарды басқару дағдыларына үйрету: анамнез алу, диагностикалық дерматологиялық зерттеулер жүргізу, диагноз қою, емдеуді тағайындау. Құжаттаманы жүргізу және Кешенді медициналық ақпараттық жүйеде электронды деректер базасымен жұмыс жасау.

    Оқу жылы - 1
  • Ішкі ағзалар ауруларының дерматологиялық көріністері
    Несиелер: 4

    Ішкі ағзалар ауруларындағы тері көріністерін зерттеу: аутоиммунды аурулармен, ішкі ағзалардың қатерлі ісіктерімен, эндокриндік аурулармен, бүйрек ауруларымен, метаболикалық бұзылулармен, витамин тапшылығымен.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дерматовенерология стационарда
    Несиелер: 30

    Көп таралған дерматоздарды және жыныстық жолмен берілетін инфекцияларды (ЖЖБИ) зерттеу: этиологиясы, патогенезі, дифференциалды диагностикасы, диагностикасы, жалпы және жергілікті терапиясы. Тері патологиясы бар науқастарды стационар жағдайында жүргізу дағдыларына үйрету (дифференциалды диагнозды ескере отырып, анамнез алу және тексеру жоспарын құру; науқасты клиникалық тексеруден өткізу; зертханалық және дерматологиялық тексеру нәтижелерін түсіндіру; диагностика мен емдеудің халықаралық стандарттарына сәйкес науқастарды емдеудің ең қауіпсіз және тиімді режимдерін таңдау).

    Оқу жылы - 1
  • Жұқпалы аурулар
    Несиелер: 4

    Тері мен шырышты қабықтың зақымдануымен бірге жүретін жұқпалы ауруларды зерттеу (оба, туляремия, іш сүзегі, менингококк инфекциясы, сібір жарасы, қызылша және т. б., вирустық инфекциялар мен паразитоздар).

    Оқу жылы - 1
  • Гастроэнтерология
    Несиелер: 4

    Тері көріністерімен бірге жүретін немесе олардың ағымын қиындататын асқазан-ішек жолдарының патологиясын зерттеу (асқазанның ойық жарасы және 12 елі ішек, Крон ауруы, өт қабының және өт жолдарының аурулары, созылмалы панкреатит, гепатит және цирроз).

    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеулердің менеджменті
    Несиелер: 4

    Пән сипаттама, аналитикалық және эксперименталды зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру ережелерін зерделеуді қамтиды. Пән аясында білім алушылар аталған дизайндарды зерттеу ережелерін үйренеді, олар зерттеудің әр түрлі кезеңдеріндегі құрылымдық және жүйелі қателерді болдырмай, өздерінің ғылыми зерттеулерінің хаттамасын дұрыс құрастыруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Онкология
    Несиелер: 4

    Ісік алдындағы тері ауруларын, тері қатерлі ісігін, меланоманы зерттеу (дерматоскопиялық және патогистологиялық диагностика).

    Оқу жылы - 2
  • Балалар дерматовенерологиясы амбулаториялық-емханалық
    Несиелер: 22

    Амбулаториялық жағдайда кездесетін балалар жасындағы дерматоздарды зерттеу. КВД емханасында тері патологиясы бар балаларды жүргізу дағдыларына үйрету: анамнез жинау, диагностикалық дерматологиялық сынамалар жүргізу, диагноз қою, емдеуді тағайындау. ЖЖБИ бар балаларды басқару ерекшеліктері. Құжаттаманы толтыру және Кешенді медициналық ақпараттық жүйеде электрондық базасымен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
  • Дерматокосметология
    Несиелер: 10

    Дерматокосметологиялық проблемаларды түзету, оңалту әдістерін зерделеу және келлоид түзілуімен тыртыққа бейімділігі бар пациенттерде безеу ауруы, анти-age, пигментация, безеу және розацеа тәрізді науқастарда теріні және оның қосымшаларын емдеу мен күтудің арнайы бағдарламаларын жүзеге асыру. Емдеу алгоритмдерін, құралдарды, процедураларды, олардың санын, ұзақтығын және жиілігін таңдауды реттейтін жеке емдеу бағдарламаларын құру.

    Оқу жылы - 2
  • Балалар дерматовенералогиясы стационарда
    Несиелер: 30

    Әр түрлі жас топтарындағы балалардағы терінің анатомиялық-физиологиялық және патологиялық ерекшеліктерін, балаларға білікті дерматовенерологиялық көмек көрсету ережелерін зерттеу. Диагностиканың, емдеудің, профилактиканың және оңалтудың дәстүрлі және заманауи әдістерін пайдалана отырып, стационар жағдайында тері патологиясы бар балалар жасындағы науқастарды басқару;

    Оқу жылы - 2
  • Код ON1

    Инвазивті емес диагностика мен дерматологиялық сынамалардың заманауи әдістерін қолдана отырып, дерматологиялық және/немесе венерологиялық диагнозды тұжырымдай алады, дифференциалды диагноз қоя алады, дәлелді медицина негізінде жалпы және жергілікті емдеу жоспарын тағайындай алады, жұқпалы дерматоздар мен жыныстық жолмен берілетін инфекциялардың алдын-алу.

  • Код ON3

    Қауіп-қатерлерді бағалауға және жоғары қауіпсіздік деңгейін және медициналық көмек сапасын қамтамасыз ету үшін ең тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті

  • Код ON6

    Кәсіби команданың басқа да мүшелерін өз бетінше оқуға және оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да түрлеріне белсенді қатысуға қабілетті

  • Код ON4

    Өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіби мамандық топ құрамында жұмыс істеуге қабілетті

  • Код ON5

    Адекватты зерттеу сұрақтарын тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті

  • Код ON2

    Науқас үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында науқаспен, оның айналасындағылармен , денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара қарым-қатынас жасауға қабілетті.

Top