Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01106 Кардиология ересектердің, балалардың в Семей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Ересектер, балалар кардиологиясы» бейіні бойынша әмбебап және кәсіби құзыреттер жүйесі бар, дербес кәсіби қызметке: алғашқы медициналық-санитарлық көмекке, шұғыл, сондай-ақ мамандандырылған, оның ішінде жоғары технологиялық медициналық көмекке қабілетті және дайын білікті бәсекеге қабілетті мамандар даярлау.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 210
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R001 Кардиология ересектердің, балалардың
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
  • Ересектердің кардиологиядағы амбулаториялық-емханасы
    Несиелер: 24

    Жүрек-қантамыр ауруларын: атеросклероз, дислипидемия, тұрақты күш тұсу стенокардиясы, біріншілік және симптоматикалық артериялық гипертензиялар, созылмалы жүрек жеткіліксіздігі, спорттық жүрек амбулаториялық-емханалық аспектілер (диагностика, емдеу, дәрігерлік тактикасы, медициналық-әлеуметтік сараптама, алдын алу, диспансерлеу және реабилитация) зерделеу. Жіті коронарлық синдром кезінде емханаға дейінгі кезеңде дәрігерлік тактикасын, қарыншаүстілік аритмия, қарыншалық аритмия (экстрасистолия, қарыншалық тахикардия), брадиаритмия, миокардит, кардиомиопатия, туа біткен және жүре пайда болған жүрек ақаулары, эндокардит, перикардит кезінде ауруханаға жатқызу көрсеткіштері, амбулаторлық жағдайдағы дәрігерлік тактикасын зерделеу.

    Оқу жылы - 1
  • Стационардағы кардиология, ересектер
    Несиелер: 60

    Кардиалгия, кардиомегалия, жүрек аймағындағы шу, ісіну-асцитикалық синдром, тахи-брадиаритмия, синкопе, ентігу, цианоздың дифференциалды диагнозын зерделейді. Жеке кардиологияны зерттеу: резистентті және қатерлі артериялық гипертензия, тұрақсыз стенокардия, миокард инфарктісі, пароксизмальды тахикардия, жүрекшелер фибрилляциясы, брадиаритмиялар, СТӘС (СССУ), атрио-вентрикулярлы блокадалар, ГИС шоғыры аяқшаларының блокадалары, идиопатиялық өкпе гипертензия, созылмалы жүрек жеткіліксіздігі, миокардиттер, кардиомиопатиялар, эндокардиттер, перикардиттер, жүрек ісіктері.

    Оқу жылы - 1
  • Жүкті әйелдердегі кардиоваскулярлық патология
    Несиелер: 4

    Зерттейді: жүктілік кезіндегі жүрек аурулары, жүрек-тамыр жүйесі патологиясы бар жүкті әйелдердегі қауіптер, стационар мен амбулатория жағдайында медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз етудің ең тиімді әдістері, сондай-ақ жүкті әйелдердегі жүрек-қан тамырлары патологиясының алдын алу және ерте анықтау шараларын ұйымдастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеулердің менеджменті
    Несиелер: 4

    Пән сипаттама, аналитикалық және эксперименталды зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру ережелерін зерделеуді қамтиды. Пән аясында білім алушылар аталған дизайндарды зерттеу ережелерін үйренеді, олар зерттеудің әр түрлі кезеңдеріндегі құрылымдық және жүйелі қателерді болдырмай, өздерінің ғылыми зерттеулерінің хаттамасын дұрыс құрастыруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жүректің электрофизиологиясы, ересектер
    Несиелер: 10

    Жүректің электрограммасын талдауын, тіркеуін және жүректің электрофизиологиялық көрсеткіштерін бағалау үшін диагностикалық стимуляцияны қолдануын (жүректің өңеш арқылы электрофизиологиялық зерттеуі, жүректің эндокардиалды электрофизиологиялық зерттеуі), өтпелі немесе күрделі аритмиялардың пайда болу орнын және даму механизмінің диагностикасын, синус және жүрекше-қарыншалық түйіндердің, Гис-Пуркинье жүйесінің қызметін бағалау, жүрекшелер мен қарыншалар миокардының электрлік қасиеттерінің сипаттамасын, олардың аритмиялардың дамуына әсерін зерделеу.

    Оқу жылы - 1
  • Балалар кардиологиясындағы амбулаториялық емханасы
    Несиелер: 8

    Балалар амбулаториялық-емханалық кардиологиялық қызметін ұйымдастыруын: жүрек-қантамыр ауруларының қауіп факторларын ерте анықтау, жүрек-қантамыр ауруларының (туа біткен және жүре пайда болған жүрек ақаулары, артериялық гипертензиялар, миокардиттер, миокардиодистрофиялар, жүрек ісіктері) диагностика, емдеу, дәрігерлік тактика, ауруханаға жатқызу көрсеткіштері, медициналық-әлеуметтік сараптама, алдын алу (біріншілік, екіншілік және үшіншілік), диспансерлеу және реабилитациясын зерделеу.

    Оқу жылы - 2
  • Кардиологиядағы оңалту мәселелері
    Несиелер: 4

    Жүрек пен қан тамырларына хирургиялық араласулар кезінде ерте оңалту шараларының кешенін зерттейді, оңалту бағдарламасын одан әрі дамыту үшін пациенттің физикалық мүмкіндіктерін бағалайды, сондай-ақ медициналық өзін-өзі бақылау, өмір салтын өзгерту және тамақтану бойынша ұсыныстар жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Биостатистика
    Несиелер: 4

    Пән аясында білім алушылар SPSS бағдарламасында Сандық және сапалық мәліметтерді талдау әдістерін үйренеді. Бұл курс білім алушы өзінің ғылыми жобасын жүзеге асыру аясында жинаған статистикалық деректерді талдаудың практикалық курсы болып табылады. Курс деректерді талдау және алынған нәтижелерді көрсетуге көмек көрсетуді білдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Жүрек электрофизиологиясы, балалар
    Несиелер: 10

    Жүректің электрограммасын талдауын, тіркеуін және жүректің электрофизиологиялық көрсеткіштерін бағалау үшін диагностикалық стимуляцияны қолдануын (жүректің өңеш арқылы электрофизиологиялық зерттеуі, жүректің эндокардиалды электрофизиологиялық зерттеуі), өтпелі немесе күрделі аритмиялардың пайда болу орнын және даму механизмінің диагностикасын, синус және жүрекше-қарыншалық түйіндердің, Гис-Пуркинье жүйесінің қызметін бағалау, жүрекшелер мен қарыншалар миокардының электрлік қасиеттерінің сипаттамасын, олардың аритмиялардың дамуына әсерін балаларда зерделеу.

    Оқу жылы - 2
  • Стационардағы балалар кардиологиясы
    Несиелер: 20

    Балаларда жүрек-қантамыр жүйесі ауруларының (туа біткен және жүре пайда болған жүрек ақаулары, өкпелік гипертензия, артериялық гипертензиялар, артериялық гипотензиялар, миокардиттер, кардиомиопатиялар, эндокардиттер, перикардиттер, созылмалы жүрек жеткіліксіздігі, миокард инфарктісі, коронарлық артериялар дамуының туа біткен аномалиялары) этиология, патогенез, клиникалық симптоматикасын, жіктелуін, дифференциалды диагностикасын, емдеуін және жүрек-қантамыр аурулары кезіндегі балаларды тексеру ерекшеліктері зерделеу.

    Оқу жылы - 2
  • Инвазивті емес кардиоваскулярлық бейнелеу, ересек
    Несиелер: 20

    Жүрек-қантамыр жүйесін зерттеудің функционалдық әдістерін (ЭКГ, АҚҚ тәуліктік мониторлау, трансторакальды ЭХОКГ, өңешарқылы ЭхоКГ, велоэргометрия, тредмил-тест, стресс-ЭХОКГ), радиоизотоптық әдістерін (миокард перфузиялық сцинтиграфиясы, радионуклидті вентрикулография, физикалық жүктеме кезінде радионуклидті ангиография), орындаудың негізгі принциптерін, жүректің магнитті-резонанстық томографиясының нәтижелерін талдау және орындаудың негізгі принциптерін зерделеу.

    Оқу жылы - 3
  • Интенсивті кардиология, балалар
    Несиелер: 8

    Балалар кардиологиясындағы шұғыл жағдайлардың (жүрек ырғағы мен өткізгіштігінің өмірге қауіпті бұзылулары, синкопальды жағдайлар, жедел оң- және сол жақ қарыншалық жүрек жеткіліксіздігі, өкпе артериясының тромбоэмболиясы, жүректің критикалық ақаулары - тасымалдауды ұйымдастыру және көрсеткіштері, миокард инфарктісі, кардиогенді шок, гипертониялық криз, жүрек қызметінің тоқтауы) реанимациялық іс - шаралары және қарқынды терапиясын зерделеу.

    Оқу жылы - 3
  • Интервенционды кардиология
    Несиелер: 14

    Кардиологиядағы диагностика мен емдеудің интервенциялық әдістерін (коронароангиография, стенттеу, радиожиілікті абляция, электрокардиостимулятор мен кардиовертер-дефибрилляторды имплантациялау, жүректің ресинхронизирлеуші терапиясы, бүйрек артерияларын денервациялау және т.б.), жүректі катетеризациялау және коронарлық ангиография нәтижелерін талдау және жүргізу көрсеткіштерін зерделеу.

    Оқу жылы - 3
  • Инвазивті емес кардиоваскулярлық бейнелеу, балалар
    Несиелер: 12

    Балалардағы жүрек-тамыр жүйесін зерттеудің жас ерекшеліктері бойынша функционалдық зерттеу әдістерін: ЭКГ, трансторакальды ЭХОКГ, өңешарқылы ЭхоКГ және допплерография, ӨАЭС, ЭКГ тәуліктік мониторлау, АҚҚ тәуліктік мониторлау. Физикалық жүктемемен тест (велоэргометрия, фармакологиялық сынамалар) зерделеу.

    Оқу жылы - 3
  • Интенсивті кардиология, ересектер
    Несиелер: 14

    Кардиологиядағы шұғыл жағдайлар кезінде (жедел коронарлық синдром, өкпенің ісінуі, кардиогенді шок, гипертониялық криз, синкопальды жайдай, жоғары градациялы экстрасистолиялар, пароксизмальды қарыншаүстілік және қарыншалық тахикардиялар, қарыншалардың фибрилляциясы және тыпыры, синоаурикулярлы және атриовентрикулярлы блокадалар, Морганьи - Эдемс-Стокс ұстамалары, жедел оң- және сол жақ қарыншалық жүрек жеткіліксіздігі, өкпе артериясының тромбоэмболиясы, кенеттен жүрек өлімі) реанимациялық іс-шаралар және қарқынды терапияы зерделеу.

    Оқу жылы - 3
  • Код ON4

    «Кардиология, ересектерде, балаларда» мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіптік топтар құрамында жұмыс істеуге қабілетті.

  • Код ON6

    Кардиологиялық бейіндегі кәсіби команданың басқа мүшелерін өз бетінше оқытуға және оқытуға, кардиологиялық бағыттағы үздіксіз кәсіби дамудың пікірталастарына, конференцияларына және басқа да нысандарына белсенді қатысуға қабілетті.

  • Код ON1

    Жүрек-қан тамырлары аурулары бар науқастардың клиникалық диагнозын тұжырымдай алуға; ересектер мен кардиологиялық профильдегі балаларға медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді тәжірибе негізінде емдеу жоспарын тағайындауға және оның тиімділігін бағалауға қабілетті.

  • Код ON2

    Жүрек-қантамыр жүйесі аурулары бар пациент пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасауға қабілетті.

  • Код ON3

    Кардиологиялық профильдегі медициналық көмектің сапасы мен қауіпсіздігінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді бағалауға және неғұрлым тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті.

  • Код ON5

    Адекватты зерттеу мәселелерін тұжырымдауға, кардиология бойынша кәсіби әдебиеттерді сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті.

Top