Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01133 Радиология в Семей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты өз бетінше кәсіби диагностикалық іс-әрекетке кәсіби міндеттерін ойдағыдай шеше алатын, дифференциалды диагностикалық іздестіру жүргізе алатын, заманауи диагностикалық жабдықты толық көлемде, соның ішінде шұғыл жағдайларда пайдалана алатын, кез келген жастағы пациенттердің денсаулығын, адам өмірін сақтап қалу үшін жоспарлы емдеу-сауықтыру шараларын қолдана алатын маман, әлемдік қауымдастықтың талаптарына сәйкес үздіксіз өзін-өзі жетілдіру және ғылыми білімдерді интеграциялауға дайын радиолог дәрігер маманың дайындау.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R014 Радиология
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
  • Компьютерлік томография
    Несиелер: 20

    Ересектер мен балалардағы әртүрлі сырқаттардың және патологиялық жағдайлардың органдар мен жүйелердің КТ зерттеулерін (спиральді компьютерлік томография, көп қабатты компьютерлік томография, КТ ангиографиясы, КТ перфузиясы арқылы) жүргізу және интерпретациясын жасау.

    Оқу жылы - 1
  • Биостатистика
    Несиелер: 4

    Пән аясында білім алушылар SPSS бағдарламасында Сандық және сапалық мәліметтерді талдау әдістерін үйренеді. Бұл курс білім алушы өзінің ғылыми жобасын жүзеге асыру аясында жинаған статистикалық деректерді талдаудың практикалық курсы болып табылады. Курс деректерді талдау және алынған нәтижелерді көрсетуге көмек көрсетуді білдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Маммологиядағы радиология
    Несиелер: 10

    Сүт бездерінің РМГ зерттеулерін (аналогтық рентген маммографиясы, сандық маммография, томосинтезімен цифрлық маммография, оптикалық маммография, дуктография) жүргізу және интерпретация жасау. Сүт безінің және аймақтық лимфа түйіндерінің ультрадыбыстық зерттеуін (УДЗ, жұқа иненің аспирациялық биопсиясы, трефин биопсиясы, аймақтық лимфа түйінінің эксцизиялық биопсиясы) жүргізу және интерпретация жасау.

    Оқу жылы - 1
  • Рентгенология
    Несиелер: 30

    Ересектердің түрлі ағзалары және жүйелерінің рентгенограммасын, рентгенологиялық зерттеулерін (ирригоскопия, гастроскопия, денситометрия, т/і ангиография, фистулография, гистеросальпингография) жүргізу және интерпретация жасау.

    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеулердің менеджменті
    Несиелер: 4

    Пән сипаттама, аналитикалық және эксперименталды зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру ережелерін зерделеуді қамтиды. Пән аясында білім алушылар аталған дизайндарды зерттеу ережелерін үйренеді, олар зерттеудің әр түрлі кезеңдеріндегі құрылымдық және жүйелі қателерді болдырмай, өздерінің ғылыми зерттеулерінің хаттамасын дұрыс құрастыруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Балалар рентгенологиясы
    Несиелер: 12

    Балалардың түрлі ағзалары және жүйелерінің рентгенограммасын, рентгенологиялық зерттеулерін (ирригоскопия, гастроскопия, денситометрия, т/і ангиография, фистулография, гистеросальпингография) жүргізу және интерпретация жасау.

    Оқу жылы - 1
  • Интервенциялық радиология
    Несиелер: 4

    Ультрадыбыстық, рентгенография, КТ және МРТ бақылауымен жүзеге асырылатын зерттеу және емдеу манипуляцияларын (рентгенохирургиялық операциялар) жүргізу және интерпретация жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Магнитті-резонансты томография
    Несиелер: 20

    Ересектер мен балалардағы сырқаттардың және патологиялық жағдайлардың әртүрлі мүшелер мен жүйелердің МРТ зерттеулерін (диффузиялық-өлшеу томографиясы, MR диффузиясы, MR перфузиясы, MR спектроскопиясы, MR ангиографиясы, функционалды МРТ) жүргізу және интерпретация жасау.

    Оқу жылы - 2
  • Ядролық медицина
    Несиелер: 10

    Ересектер мен балалардың түрлі ағзалары және жүйелерінің жетекшінің басқаруымен (жүрек-қантамырлар, тыныс алу, асқазан-ішек және гепатобилиарлы, тірек-қимыл, жүйке, несеп-жыныс лимфалық және эндокринді жүйесі сырқаттарының) сцинтиграфия, ПЭТ-КТ, ПЭТ-МРТ, БФЭКТ -сын және басқа гибридты әдістері жүргізу және интерпретация жасау арқылы радионуклидты диагностикасын өткізу.

    Оқу жылы - 2
  • Ультрадыбыстық диагностика
    Несиелер: 20

    Ересектер мен балалардың түрлі ағзалары және жүйелерінің УДЗ-ін (сонымен қатар нейросонографияны, құрсақ қуысы, несеп-жыныс, тірек-қимыл, эндокринді, тыныс алу жүйелерінің, жүрек –қан тамыр жүйесін эхоэнцефалография, эхокардиография үздіксіз (тұрақты толқын) спектрлік доплерография, түсті доплерография, үш өлшемді доплерография және үш өлшемді ЭД, динамикалық эхоконтраст ангиографиясы, тіндік эхоконтраст арқылы зерттеу; эластография, эластометрия) жүргізу және интерпретация жасау.

    Оқу жылы - 2
  • Органдар мен жүйелер ауруларының кешенді сәулелік диагностикасы
    Несиелер: 12

    Рентгенограммаларды, сонограммаларды, КТ/МР-томограммаларды жүргізу және интерпретациялау (бас және мойын ауруларының радиологиялық диагностикасы, тыныс алу жүйесі және көкірек қуысы ауруларының радиологиялық диагностикасы, ас қорыту жүйесі мен құрсақ қуысы ауруларының радиологиялық диагностикасы, дене мүшелерінің ауруларының радиологиялық диагностикасы, сүт бездері ауруларының радиологиялық диагностикасы, жүрек-қантамыр жүйесі ауруларының радиологиялық диагностикасы, тірек-қимыл аппараты ауруларының радиологиялық диагностикасы, несеп-жыныс мүшелерінің, ретроперитонеальді кеңістік пен кіші жамбас ауруларының радиологиялық диагностикасы, әртүрлы жастағы балалардың жағдайларының және сырқаттарының радиологиялық диагностикасы).

    Оқу жылы - 2
  • Код ON5

    Адекватты зерттеу сұрақтарын тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті

  • Код ON4

    Өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіби мамандық топ құрамында жұмыс істеуге қабілетті

  • Код ON2

    Науқас үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында науқаспен, оның айналасындағылармен , денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара қарым-қатынас жасауға қабілетті.

  • Код ON6

    Кәсіби команданың басқа да мүшелерін өз бетінше оқуға және оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да түрлеріне белсенді қатысуға қабілетті

  • Код ON1

    Радиациялық қауіпсіздік талаптарын, медициналық этика және деонтология нормалары сақтай отырып, радиологиялық зерттеу жүргізуге қабілетті ; рентгенологиялық зерттеу кезінде науқасты дайындау және орналастыру дағдыларын меңгере алады; зерттеу хаттамасын тіркеу және медициналық қорытындыны ресімдеу;

  • Код ON3

    Радиациялық қауіпсіздік стандарттарының сақталуын қамтамасыз ете алады; иондаушы сәулеленумен жұмыс істеу кезінде қорғаныс және қауіпсіздік техникасы қағидаттарының сақталуын қамтамасыз ету; радиологиялық тексеру кезінде пациенттің және персоналдың радиациялық қауіпсіздігін қамтамасыз етуге және медициналық көмектің жоғары деңгейі мен сапасын қамтамасыз етудің ең тиімді әдістерін қолдануға;

Top