Жаңа білім беру бағдарламасы

6B07111 Автокөлік құралдарының техникалық сервисі (өндірістік оқыту шебері) в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Студенттерді олардың мамандықтарымен таныстыру, қажетті білім мен дағдыларды меңгеруге ынталандыру. Пәнді оқу студенттердің таңдаған мамандығы туралы толық түсінігін қалыптастыру қажеттілігімен байланысты, кәсіби мамандану бағытын таңдауда бағдарлануға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаратылыстану ғылымдары пәндерінің негіздері
    Несиелер: 5

    Жаратылыстану ғылымдарының негіздері қазіргі заманғы барлық техника мен технологияның негізі. Физиканы оқу теориялық дайындықтың негізін және білім беру бағдарламасының іргелі компонентін құрайды. Физиканың іргелі және негізгі заңдары өтіп жатқан табиғи құбылыстарды түсінуге, оларды сипаттап беретін әдістер мен тәсілдерді білуге, ғылыми зерттеу және бақылау нәтижелерін өңдеуді білуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 5

    Студенттердің бойында ауыл шаруашылығы өндірісінің практикалық міндеттерін тиімді шешуге, сондай-ақ тұлғаның одан әрі дамуына ықпал ететін физика бойынша іргелі білім жүйесін қалыптастыру; ғылыми дүниетаным мен заманауи физикалық ойлау негіздері; ғылыми аппаратурамен және физикалық зерттеу әдістерімен танысу, физикалық эксперимент жүргізу дағдыларын меңгеру; алынған білімді негізгі физикалық құбылыстарды дұрыс түсіндіру үшін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инновациялық кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Студенттердің инновациялық дамудың іргелі тұжырымдамалары, нарықтағы инновациялық кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету үшін жаңа технологиялар саласындағы кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың заманауи тәсілдері туралы білімдерін қалыптастыру. Инновациялық кәсіпкерліктің, бизнесті жоспарлаудың, венчурлық қаржыландырудың экономикалық мәнін түсіну және венчурлық капиталы бар фирмалардың түрлерін білу. Экономикалық өсудің шарты ретінде тәуекелдерді басқаруда, инновациялық менеджментте және инновациялық процестерде адам ресурстарын басқаруда дағдыларға ие болу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Экологияның заңдылықтары, табиғатты сақтау және табиғатты ұтымды пайдаланудың теориялық негізі, ағзалардың қоршаған ортаның факторлары мен тіршілік ету ортасы қатынастары, биосфера-нооқодарлы тұжырымдамасы. В.И. Вернадский, тұрақты дамудың тұжырымдамалары мен тұжырымдамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл шарты ретінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру сыбайлас жемқорлық мінез-құлық табиғатының психологиялық ерекшеліктері сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру жастардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру ерекшеліктері Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастырудың этникалық ерекшеліктері әртүрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін заңдық жауапкершілік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Экономикалық теория пәні мен зерттеу әдістерін, қоғамдық өндіріс негіздері мен қоғамдық шаруашылық нысандарын, нарықтық жүйенің жұмыс істеу механизмін, өндірісті, компанияның шығындары мен кірістерін, ұлттық экономиканы білуге ықпал етеді. Экономикалық тұрақсыздықтың көрінісі ретінде экономикалық өсу мен нарықтық экономиканың тұрақсыздығына, инфляцияға және жұмыссыздыққа баға беру. Ұлттық экономика мен экономикалық қауіпсіздікте қаржы және ақша - кредит жүйесінде білім мен іскерлікті көрсету. Мемлекет және құқық теориясының негіздері, конституциялық, әкімшілік, азаматтық, еңбек, отбасылық, қылмыстық құқық негіздері туралы білімді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Математика
    Несиелер: 5

    Теориялық және практикалық негіздерді қалыптастыру және дифференциалдық теңдеулердің түрлері мен шешімін, векторлық алгебра мен аналитикалық геометрияның негізгі ұғымдарын, терминдері мен анықтамаларын, ықтималдылық теориясы мен математикалық статистиканы анықтауға үйрету. Сызықтық теңдеулер жүйесін, матрицалармен байланысты есептерді шешу жолдары және инженерлік есептерді зерттеу және шешу әдістерін игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіптік психология
    Несиелер: 4

    Курсты зерделеудің мақсаты: техникамен, технологиямен, өндірісті ұйымдастырумен, еңбек пәнімен, қызметкердің шеберлігімен байланысты кәсіби психология мен адамның жеке психологиялық ерекшеліктерінің өзара байланысын анықтау; Кәсіптік даярлықтың психологиялық-педагогикалық мәселелерін және кәсіптік білім беру мәселелерін зерттеу. Оқу нәтижесінде студенттер: жұмысшы тұлғасының кәсіби қалыптасуын; Кәсіптік оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық аспектілерін; оқушылардың еңбек қызметін ұйымдастырудың психологиялық ерекшеліктерін білетін болады; студенттер оқушының жеке басына кәсіби психология әдістерін қолданады; белгілі бір мамандық немесе мамандық үшін жеке тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттерін анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 6

    Кәсіби құзіреттілік деңгейін арттыру үшін болашақ мамандардың кәсіби шет тілін қалыптастыру, жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін кәсіби шет тілін білу, сөйлеу қызметін одан әрі дамыту. Әлеуметтік-тұрмыстық және академиялық салалардағы қарым-қатынастың стилі мен сипатына байланысты кәсіби қарым-қатынас жағдайларына сәйкес сөйлеу мінез-құлқының ережелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Іскерлік тіл және іскерлік қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Қарым-қатынас әлеуметтік-психологиялық проблема ретінде. Іскерлік қарым-қатынас түрлері сөйлеу мәдениетінің негізі ретінде.Сөйлеу мәдениетінің негіздері. Іскерлік сөйлеу мәдениеті. Сөйлеу техникасының негіздері. Сөйлеу техникасы. Іскерлік қарым-қатынас формалары. Көпшілік алдында сөйлеу. Іскерлік қарым-қатынастағы қақтығыстар. Іскерлік қарым-қатынас этикасы мен этикеті

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық мақсатқа арналған шет тілі
    Несиелер: 6

    Пән академиялық кәсіби қызмет пен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті академиялық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған: академиялық мәтінді жазу, ағылшын тілінде дәрістерді тыңдау және конспектілеу, ағылшын тілінде мақалалар жазу және жариялау дағдысы, академиялық презентация форматында көпшілік алдында сөйлеу дағдысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 6

    Қазақ (орыс) кәсіби әдеби тілінің барлық нормаларын сақтай отырып, жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын қалыптастырады; мамандық бойынша кәсіби мәтіндерді оқу кезінде әртүрлі функционалдық стильдегі кәсіби мәтіндердің мағыналық құрылымдық ерекшеліктері туралы білім, коммуникативтік дағдылар және сөйлеу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инженерлік математика
    Несиелер: 5

    Әр түрлі нақты құбылыстар мен процестерді математикалық сипаттау және модельдеу туралы жалпы ақпарат, физика, математика элементтерін біріктіретін аралас пәндер, компьютерлік есептеу әдістері инженерлік шешімдерді жобалау және талдау үшін белгіленген әдістерді қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сызба геометриясы және инженерлік графика
    Несиелер: 5

    Кеңістіктік қиялды дамыту және дұрыс логикалық ойлау дағдыларын, жазықтықта кеңістіктік формалардың кескіндерін құру әдістерін үйрету, кескіндерді түрлендіруге мүмкіндік беретін осы формаларды өлшеу, жобалық құжаттаманың бірыңғай жүйесіне (ESKD) сәйкес жобалық құжаттаманы жобалау ережелері, жеке бөлшектер мен құрастыру бірліктерінің сызбаларын орындау және оқу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дискреттік математика
    Несиелер: 5

    5.1 Пәннің мақсаты: - білім беру және негізгі заңдылықтарды, түсініктерді, теоремалар мен формулаларды меңгерту; - нақтылы есептерді шешу тәсілдері мен әдістерін меңгерту; - табиғи процесстердің математикалық модельдерін түзу және түзілген модельді нақтау тәсілдерін таңдай білу; - ғылыми және ақпаратты әдебиеттерді пайдалана білу; 5.2 Пәннің міндеті: - математикалық интуицияны дамыту; - математикалық мәдениеттілікті тәрбиелеу; - ғылыми көзқарас пен логикалық ойлау қабілетін калыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: Дискреттік математика курсы студенттердің абстрактылы ой��ау мәдениетін қалыптастыратын методикалық тұрғыдан өзара байланысты тұтас курсты құрайды. Курстың құрамына қазіргі дискреттік математиканың негізгі бөлімдері: графтар териясы, комбинаторика, құпия теориясының негіздері т.б. кіреді. Бұл курс «Логикалық бағдарламалау», «Жасанды ой», «Информатиканың теориялық негіздері» және т.б. курстарын оқытудың базалық негіздері болып табылады. Жұмыс бағдарламасындағы сағат көлемінде «Дискреттік математика» курсын білуі тиіс (Дескриптор А)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Механизмдерді автоматтандырылған жобалау
    Несиелер: 5

    "Механизмдерді автоматтандырылған жобалау" курсы механизмдердің, машиналар мен құрылғылардың құрылысының ғылыми негіздерін, сонымен қатар оларды теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін баяндайы. Машиналардың бастырғы-жазық механизмдерін курстық жобалауының процесі. АЖЖ редакторында механизмдердің модельдерін құру және өңдеу. СAD жүйесіндегі механизмдерді кинематикалық және динамикалық зерттеу әдістері. Механизмдерді талдау және синтездеу кезінде жобалауды автоматтандыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инженерлік механика (Статика, Динамика)
    Несиелер: 5

    Денелердің механикалық қозғалысының жалпы заңдылықтарын және олардың тепе-теңдігін зерттеу. Қозғалыстың геометриялық формаларын ескере отырып және белгілі бір қозғалыс түрлерін тудыратын факторлардың әсерінен механикалық жүйенің тепе-теңдік және қозғалыс нүктелерінің қозғалыс заңдарымен байланысты негізгі ережелер. Механикалық жүйенің тепе-теңдігі мен қозғалысының есептерін шешудің күштік және энергетикалық әдістері; механикалық құбылыстарды математикалық модельдеудің негізгі алгоритмдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіптік педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика ғылымының теориялық негіздері мен тәжірибеге бағытталған аспектілерін игеру арқылы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: кәсіптік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерін түсіндіруге; кәсіптік педагогиканың негізгі ұғымдарын жүйелеуге; білім беру процесіне қатысушылармен өзара іс-қимылдың нысандарын, әдістері мен құралдарын қолдануға; білім беру процесін жобалауға; оқыту, дамыту, тәрбиелеу заңдылықтары мен қағидаттарын ескере отырып, Кәсіптік қызметті жоспарлауға қабілетті болады; қазіргі қоғамдағы педагогикалық мамандықтың әлеуметтік рөлін бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инженерлік жобалаудағы материалдар
    Несиелер: 5

    Машина жасаудағы есептеу-жобалау және жобалау-конструкторлық қызмет дағдыларын меңгеру; инженерлік техникалық әзірлемелер саласындағы ең заманауи ғылыми жетістіктерді, технологиялар мен техникалық шешімдерді пайдалана отырып, машина конструкциясын жобалаумен байланысты практикалық міндеттерді шешу; жобаланатын объектілердің немесе технологиялық схемалардың техникалық деңгейінің көрсеткіштерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Конструкциялық материалдар технологиясы
    Несиелер: 5

    Заманауи машиналарды, машиналарды және жабдықтарды жобалау, пайдалану, эксперименталды, зерттеу және жобалау мәселелерін шешу үшін материалдарды өңдеу технологияларын және әдістерін түсіну үшін түрлі материалдардың (металдар мен металл емес материалдардың) құрамы мен қасиеттерінің құрылымын білу қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Автомобильдер құрылысы және іштен жану қозғалтқыштардың теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Автомобильдердің жалпы құрылғысы. Қозғалтқыштардың мақсаты, жіктелуі. Механизмдердің және қозғалтқыш жүйелерінің құрыснының ерекшеліктері. трансмиссия, Трансмиссия, жүріс бөлігі, басқару құралдарының ерекшеліктері. Қозғалтқыш жүйелері; Сору, сығу, кеңейту және газ шығару процесстерін талдау; ІЖҚ жану үдерісін талдау және ұшқын тұтану және сығу арқылы тұтануы; ІЖҚ жұмысын сипаттайтын негізгі көрсеткіштер; қозғалтқыштың жұмысы; кинематика, динамика және қозғалтқышты теңдестіру; қозғалтқышты жетілдіру жолдарын талдау. Көлік құралдары қозғалтқыштарының теориясы мен есептеуін зерттеу. Көлік техникасының ІЖҚ пайдалану және экономикалық көрсеткіштерін анықтау. ІЖҚ қазіргі жағдайы мен даму перспективалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сызбаларды орындауды автоматтандыру.
    Несиелер: 5

    Электрондық құралдарды жасау кезінде заманауи автоматтандырылған жобалаудың негізгі принциптері мен әдіснамасын зерделеу, жобалауды автоматтандыру құралдарын пайдалана отырып, пәннің негізгі бөлімдері бойынша есептерді шешудің әдістері мен тәсілдері, конструкцияның математикалық модельдерін жасау, SolidWorks, Компас 3D, Altium Designer, T-Flex CAD жүйелері сияқты конструкторлық-технологиялық құжаттаманы дайындау мен шығаруды автоматтандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Техникалық сервисті жобалау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Агроөнеркәсіптік кешеннің техникалық қызмет көрсету объектілерін жобалау, сервистік кәсіпорынның өндірістік бағдарламасын негіздеу, өндірістік аймақтар мен қосалқы бөлімшелерді жобалау, техникалық қызмет көрсету станцияларын, машина-технологиялық станцияларын және жөндеу шеберханаларын жобалау ерекшеліктерін, жобалық шешімдерді техникалық-экономикалық бағалау қағидаларын, техникалық сервис объектілерін қайта жаңартуды, кеңейтуді және техникалық қайта жарақтандыруды жобалау негіздерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Стандарттарға, бөлшектер мен құрастыру тораптарының ажыратылатын және біртұтас қосылыстарының сызбаларын салу ережелеріне сәйкес конструкторлық құжаттама туралы білімдерін қалыптастыру, техникалық сызбаларды толтыру және оқу, конструкторлық және техникалық құжаттаманы құрастыру үшін қажетті дағдыларды дамыту. өндіріске арналған. Компьютерлік сызбаны салу бағдарламаларымен жоғары деңгейде жұмыс істеу дағдысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жөндеу, қызмет көрсету және автокөлік жабдықтарына техникалық диагностика.
    Несиелер: 5

    Өндіру және жөндеу кезінде көлік техникасының жұмысқа қабілеттілігін қамтамасыз етудің технологиялық процестерінің жалпы сипаттамасы. Көлік техникасын жобалау, өндіру, пайдалану және жөндеудің өзара байланысы. Жөндеу жүргізу және өндіру кезінде агрегаттарға, көлік техникасы жүйелеріне технологиялық әсер етуді әзірлеу және ресімдеу. Көлік техникасын өндіру және жөндеу кезіндегі жұмыстардың сипаттамасы мен ұйымдастыру-технологиялық ерекшеліктері. Жуу, бөлшектеу-құрастыру, бақылау-диагностикалық және реттеу жұмыстары. Слесарлық-механикалық, шанақ жұмыстары, қабылдау-тапсыру жұмыстары. Қозғалтқышты және көлік техникасы жүйелерін өңдеу және жөндеу технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Іштен жанатын қозғалтқыштар және перспективті баламалар
    Несиелер: 5

    Автомобиль қозғалтқыштарын тиімді пайдалану бойынша кәсіби міндеттерді шешу үшін құзыреттілік жүйесін қалыптастыру және іштен жану қозғалтқыштарының техникалық-экономикалық көрсеткіштерін жобалау, есептеу және бағалау, балама қозғалтқыштарды зерттеу, тарту динамикасы және отын үнемділігі, автомобильдің динамикалық сипаттамасы бойынша міндеттерді өз бетінше шешу әдістемесі мен дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Пневматикалық және гидравликалық жетектер
    Несиелер: 5

    Көлемді және қалақты сорғылардың, гидродинамикалық берілістердің, көліктік және көліктік-технологиялық машиналарда пайдаланылатын көлемді гидро-және пневможетектердің негізгі параметрлерін есептеу; Сұйықтықтар мен ауа ағындарының сипаттамаларын өлшеу әдістері мен құралдарын қолдану дағдыларын меңгеру. Гидропневматикалық машиналар мен жетектерді жіктеу, гидравликалық және пневматикалық жүйелердің ерекшеліктері. Гидравликалық және пневматикалық жетектерді пайдалана отырып технологиялық жабдықтарды зерттеу әдістерін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Құрастыру негіздері және машина бөлшектері
    Несиелер: 5

    Машина бөлшектерінің жұмысқа жарамдылығының негізгі критерийлері туралы түсінік және олардың істен шығу түрлері. Машиналардың бөлшектері мен тораптардың типтік конструкциялары, теориясы мен есептеу негіздері. Машиналардың бөлшектері мен тораптары,олардың қасиеттері мен пайдалану аймағы. Бөлікшектер мен тораптардың есептеу мен конструкциясын автоматтандыру негіздері, жобалаудың және конструкциялаудың жалпы принциптерді оқуту,жұмысқа қабілеттілігінің басты критерийлерін еске алып машинажасаудың типті бөлшектердің есептеу алгоритмін және моделін құрастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру процестерін басқару
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты білім беру процестері мен жүйелерін басқарудың негізгі мәселелерінде студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Студенттер білім беру жүйесін басқару объектісі ретінде анықтай алады, білім беру жүйесіндегіпроцестердіанықтайалады, білім беру процесін жобалауға құзыреттілік тәсілді қолдана алады, білім беру саласындағы мақсаттарды тұжырымдай алады; білім беру сапасын басқару құралдары ретінде білім беру бағдарламаларын жасай алады; білім беру процесінің нәтижелерін бағалай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Электрлік машиналар және жетектер
    Несиелер: 5

    Электромеханикалық энергия түрлендіргіштерінің түрлері; электр жетектері құрылымының ерекшеліктері; жұмыс режимдері, электр қозғалтқыштарын таңдау әдістері; негізгі ауыл шаруашылығы машиналары мен жабдықтарының электр жетектерінің сипаттамалары мен жұмыс режимдері; электр жетектері жұмысының физикалық негіздері, электр жетектерінің механикалық сипаттамалар мен өтпелі процестерін таңдау және есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Электротехника және электроника
    Несиелер: 5

    Біртұтас фазалы синусоидалы токтың желілік электр тізбектерін, үш фазалы электр тізбектерін, сызықты емес тізбектер мен өтпелі концепцияларды, магниттік тізбектерді және трансформаторларды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Педагогикалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім беру мекемесінің тұтас педагогикалық процесін басқару бойынша кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Курсты игеру нәтижесінде студенттер: басқару функцияларының белгілерін анықтауға; мұғалімнің басқару қызметінің ерекшеліктерін түсіндіруге; педагогикалық процесті жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау дағдыларын көрсетуге; педагогикалық процесті және білім беру мекемесін басқару әдістерін жүйелеуге; білім беру жүйесінің сапасын арттырудағы педагогикалық менеджменттің рөлін бағалауға қабілетті болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Сұйықтық және газ механикасы, гидро- және пневможетек
    Несиелер: 5

    Гидромашиналардың, басқарушы және реттеуші элементтердің параметрлерін есептеу әдістері; гидро-және пневможетектердің сипаттамалары; гидравликалық машиналардың, гидропнеможетектердің сипаттамаларын есептеу; гидрожетекті басқару және реттеу элементтерінің сипаттамаларын есептеу, гидро және пневможетектердің сызбаларын оқу және құру; гидравликалық машиналар мен гидрожетектерді басқару және реттеу элементтерін есептеудің негізгі әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Автомобиль теориясы
    Несиелер: 5

    Автомобильдердің негізгі тартымдық, кинематикалық және отын-экономикалық параметрлерін анықтау әдістемесі, жұмыс режимдері мен ұзақ мерзімділігіне әсер ететін факторлар, автомобильдердің тартымдық сынақтарын жүргізу әдістемесі; көлік-технологиялық құралдардың тораптарын, агрегаттары мен жүйелерін есептеу әдістемесі мен қолданбалы бағдарламалары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 3
  • Техникалық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 10

    Курстың мақсаты техникалық пәндер бойынша оқытуды және ТжКБ жүйесінде өндірістік оқытуды ұйымдастыру үшін қажетті теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды зерделеу болып табылады. Оқыту нәтижесінде студенттер: кәсіптік және техникалық оқытудың міндеттерін, мазмұны мен процесін, кәсіптік және техникалық оқытудың дидактикалық принциптерін анықтауға, техникалық пәндер бойынша оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеуге, кәсіптік және техникалық оқытудың оңтайлы нысандарын, әдістері мен құралдарын таңдауға, кәсіптік даярлықтың әртүрлі кезеңдерінде оқытуды бақылауды жүзегеасыруүшінматериалдыталдауғақабілетті

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: мектепте тәрбие қызметін жүзеге асырудағы түйінді құзыреттер; білім беру мекемелерінде сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы, оның мазмұны мен әдістемесі; білім беру мекемелерінде оқитын балалармен тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру мекемелерінде балаларды тәрбиелеу мен дамытудың теориялық негіздері туралы ғылыми дүниетаным мен түсінікті қалыптастыру; балаларды тәрбиелеу және дамыту әдістемесін меңгеру; қозғалыс біліктері мен дағдыларын қалыптастыру заңдылықтарын білу; мектепте тәрбиеге әдістемелік басшылықты жүзеге асыра білу; тәрбиенің әртүрлі жүйелері мен теорияларын талдай білу; мектепте балаларды тәрбиелеудің заманауи технологияларын меңгеру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көлік құралдарын пайдалану технологияларының қазіргі заманғы мәселелері мен даму бағыттары
    Несиелер: 5

    Автокөлік құралдарының жіктелуі, индексациясы және жалпы құрылымының өзгеруі.Іштен жану қозғалтқыштарының дамуы. Қозғалтқыштардың негізгі механизмдері. Майлау және салқындату жүйесі.Электр жабдықтары. Автокөлік құралдарын оталдыру жүйесі.Автокөлік құралдарын электрлік іске қосу жүйесі. Ілінісу. Берілістер. Автокөлік құралдарының жүру бөлігі.Рульдік басқару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тракторлар және автомобильдер
    Несиелер: 5

    Машиналардың конструктивтік ерекшеліктері мен жұмыс жағдайларын салыстыру, трактордың және автомобильдің өзінің функционалдық мақсатына сәйкестік қасиеттерін анықтау, техниканы пайдаланудың түрлі жағдайларында жанар-жағар май материалдарының маркаларын салыстыру қабілетіне ие болу. Агроөнеркәсіптік өндірісте машиналарды тиімді пайдалану және олардың пайдалану жұмыс режимдері, технологиялық қасиеттері үшін қажетті қозғалтқыштар, тракторлар мен автомобильдерді сынау, теория және есептеу негіздерін үйрену дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инновациялық білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Инновациялық білім беру жалпы даму үдерістерімен таныстыру және инновациялық қызметін құру дағдыларын меңгеру. Мазмұны: инновациялық қызметке дайындаудың тарихи-педагогикалық алғышарттары. Білім берудің инновациялық жүйесі. Инновациялық қызмет сапасы және оның көрсеткіштері. Құзыреттіліктері: стандартты емес жағдайларда әрекет етуге дайын болуды меңгеру, шешім қабылдау үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті көтеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қоршаған ортаны қорғау
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаны қорғау немесе табиғатты қорғау, табиғатты қорғау - адам қызметінің қоршаған ортаға теріс әсерін шектеуге бағытталған шаралар кешені. Ғылыми және технологиялық прогрестің қоршаған биосфераға әсері. Біздің болашақ ұрпақтарымыздың гүлденуі үшін қоршаған ортаны қорғау және жақсарту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Білім берудегі заманауи технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беру технологияларының мәні және интегралдық сипаттамалары. Тұлғалық-бағдарлы оқыту технологиялары. Оқу ынтымақтастығы технологиясы. Дамыта оқыту технологиясы. Проблемалық оқыту. Модульдік оқыту технологиясы. Оқытудың ақпараттық технологиялары. Қашықтықтан білім беру. Жобалық оқыту технологиялары. Оқытудың кредиттік технологиясы. Оқытудың интегративті технологиясы. Бағалаудың заманауи технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың тіршілік әрекетінің қауіпсіз және зиянсыз жағдайларын жасау бойынша, қауіпті жағдайлардың туындау себептері мен жағдайларының алдын алу бойынша, төтенше жағдайлардың ықтимал салдарларынан халықты және өндірістік қызметкерлерді, халық шаруашылығы объектілерін қорғау бойынша білімдерін, практикалық дағдыларын қалыптастыру. Сонымен қатар әйелдер мен жастардың еңбегін қорғау ерекшеліктері, еңбекті қорғау жөніндегі заңнаманың орындалуын қадағалау және бақылау, еңбекті қорғау талаптарын бұзғаны үшін жауапкершілік негіздерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Курсты оқудың мақсаты – болашақ кәсіби қызметке дайындықты қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер кәсіби құзыреттіліктің теориялық негіздері мен құрылымын айқындайды, студенттер кәсіби құзыреттілікті дамыту факторы, кәсіби құзыреттілікті дамыту технологиясы ретінде инновациялық білім беру ортасының мүмкіндіктерін қолдана алады, кәсіби құзыреттілікті дамытуды психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасын жасай алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты болашақ маманның ғылыми-зерттеу мәдениетін қалыптастыру болып табылады. Студенттер ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдіснамасын; - ғылыми-педагогикалық зерттеудің логикасын; ғылыми-педагогикалық зерттеудің тұжырымдамалық аппаратын, білімі мен әдістерін; пәнді зерделеудің нәтижесі болашақ өндірістік оқыту шеберінің білімді меңгеруі болуы тиіс: ғылыми зерттеудің логикасы мен құрылымы; ғылыми зерттеу әдістері; әдіснамалық тәсілдер мен принциптер; математикалық статистика әдістерін қолдана білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кәсіптік даму акмеологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жеке тұлғаның кәсіби дамуы мен кәсібилігінің акмеологиялық тұжырымдамасын зерттеу. Студенттер кәсіби қызметтің құрылымын, мәнін, түрлерін, кәсіби "акмеге" қол жеткізу критерийлері мен шарттарын білетін болады. Кәсіби қызметтің құрылымы. Курсты игеру нәтижесінде студенттер жетістікке жету критерийлерін анықтай алады: кәсіби даму, акмеологиялық технологияларды қолдану және кәсіби акмеограмма жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық институттардың ерекшеліктерін олардың қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі тұрғысынан талдау, сондай-ақ экономикалық-құқықтық құбылыстар мен процестердің мәні мен көріну нысандары туралы білімді жүйелеу;

  • Код ON2

    Педагогикалық қарым-қатынас дағдыларын және жеке және топты басқару тәсілдерін меңгеру, білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі білім алушылардың психикалық даму барысын бақылау, сондай-ақ техникалық жүйелердің негіздерін меңгеру;

  • Код ON3

    Өндірістік проблемаларды анықтау және кәсіби міндеттерді шешу үшін жаратылыстану білімі мен әдіснамасының негіздерін пайдалану;

  • Код ON4

    Қосымша кәсіби білім алу және жеке тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру үшін тілдерді пайдалану;

  • Код ON5

    Конструкторлық құжаттаманың түрлерін оқып, ЕСКД стандарттарының талаптарына сәйкес сызбаларды, сызбаларды орындау, сызбаларды жасау үшін компьютерлік бағдарламаларды қолдану. Еңбек заңнамасы негізінде және еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы, өндірістік санитария және өрт қорғау ережелері мен нормаларына сәйкес жұмыстарды орындау;

  • Код ON6

    Статистика, кинематика және динамика заңдары негізінде құрылымдағы элементтерді беріктікке, қаттылыққа, тұрақтылыққа есептеуді жүргізу. Бөлшектерді, түйіндерді және механизмдерді құрастыру.

  • Код ON7

    Электротехникалық, электр машиналары мен аппараттарын, электрондық техниканы пайдалану және диагностикалау. Бөлшектер мен тораптардың агрегаттар мен машиналардың сапасын бақылау және басқару үшін аспаптардың түрлерін таңдау;

  • Код ON8

    Заманауи машиналар мен жабдықтарды, автомобиль көліктерін пайдалану техникалық қызмет көрсету кәсіпорындарын жобалау. Сала технологиясының және ондағы жеке мамандықтың ерекшеліктерін анықтау; Көлік құралдарына техникалық қызмет көрсету бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыру;

  • Код ON9

    Оқу-тәрбие процесін басқара білу, Оқу-бағдарламалық құжаттаманы әзірлеу және оларды білім беру мазмұнын қалыптастыру үшін пайдалану, білім алушыларымен тәрбие жұмысын жүргізу;

  • Код ON10

    Білім алушылардың зерттеу жұмысын жүргізу дағдыларын қалыптастыру;

  • Код ON11

    Білім алушыларды даярлау саласына сәйкес өндірістік оқыту сабақтарын жүргізу, оқытудың заманауи технологияларын пайдалана отырып, өндірістік оқыту сабақтарын өткізе білу, білім алушылардың кәсіби білімі мен дағдыларын қалыптастыру, кәсіптік даярлаудың әртүрлі кезеңдерінде оқытуды бақылауды жүзеге асыру.

6B07111 Автомобильдер және инновациялық технологиялар
Бакалавриат

Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті

БББТ: B065 Автокөлік құралдары

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B07111 Автомобильдер және автомобиль шаруашылығы
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B065 Автокөлік құралдары

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B07111 Жылжымалы құрамды жөндеу және өндіріс технологиясы
Бакалавриат

Логистика және көлік академиясы-теміржол (ЛжКА)

БББТ: B065 Автокөлік құралдары

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B07111 Көлік, көлік техникасы және технологиялары
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B065 Автокөлік құралдары

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top