Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01547 Математика в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

  • Орта мектепте геометрия курсын оқытудың заманауи үрдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарға геометриялық білім берудің тарихы мен дамуы, мектеп геометрия курсының логикалық құрылымы, мектеп геометрия курсының мазмұнын құрастырудағы әдістемелік тәсілдер, Орта мектептегі геометрия курсының мазмұндық әдістемелік бағыттары, жаңартылған білім мазмұнына жағдайында 7-9 сыныптарда және 10-11 сыныптарда геометрияны оқытудың педагогикалық және психологиялық заңдылықтарын ерекшеліктерін, терең білімдерін қолдануды үйрету. Орта мектепте геометрия курсын оқытудың заманауи үрдістеріне зерттеулер жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеулердің қолданбалы әдістері
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды әдістемелік негіздері саласындағы білімдерін дамыта отырып, эмпирикалық зерттеулер жүргізуге үйретеді. Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасауға, зерттеу жоспарын жасауға, гипотезаны құруға, зерттеу дизайнын эксперименттік әдістерді, сауалнамаларды, ашық сұхбаттар мен бақылауларды қоса алғанда, экспериментті әзірлеуге және жүргізуге проблемалық сұрақтарды талдауға дағдыларын қалыптастырады және ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін анықтап, негіздеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебраның қосымша тараулары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарға сызықты кеңістіктің негізгі ұғымдарын, сызықты тәуелділікті, сызықты кеңістіктің өлшемі, базисі мен өзегін, Евклид кеңістігін, сызықты түрлендірулерді үйрету. Пәнді оқу барысында магистранттар математиканы оқыту саласындағы дамытылатын білімдер ретінде жоғары ретті теңдеулерді шешу әдістері, математикалық индукция әдісін пайдалану және пәндік білімдерін көрсетіп, осы салада зерттеулер нәтижелерін талдауға дағдыларын қалыптастырады және ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін анықтап, негіздеуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орта мектепте математикалық есептерді шығаруға үйретудің теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты математиканы оқытуда есептердің рөлі мен функциялары, есептерді жіктеу, мектептегі математикалық есептерді шешудің әдістемелік негіздері, теоремалармен, ережелермен, ұйғарымдармен және алгоритмдермен жұмыстың дидактикалық кезеңдері, математикалық есептермен жұмыс істеу кезеңдерін меңгеруге бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар орта мектепте педагогикалық және психологиялық заңдылықтарын негізге ала отырып, математикалық есептерді шешуге оқытуды, есептерді шешудің әртүрлі кезеңдерінде білім алушылардың қызметін бақылауды жүзеге асыруды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық ғылыми жазба
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарға жалпы академиялық қағидаттар шеңберінде ғылыми этика және академиялық адалдық талаптарына сәйкес басылымдарға мақала дайындау жолдарын меңгерту. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мақала мәтінін құрастыру әдістерін, академиялық жазбалардың түрлерін және халықаралық дерекқор базаларын пайдалану жолдарын меңгеріп, әртүрлі ғылыми журналдардың талаптарына сай мақала дайындау және журналдардың онлайн жүйелерімен (сайттарымен) жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырады. Курста ғылыми деректерге талдау жасау әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы және әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарға математика саласындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен оқыту әдістемесі және тәрбиелеу негіздерімен және оқытудың заманауи технологияларын қолдануды үйрету. Пәнді оқу барысында магистранттар білім дағдыларын қалыптастыру және оларды практикалық тұрғыда қолдана алуын тексеріп, математикадан есептер шығаруды оқытуға бағытталған ғылыми теориялық мәселелерді меңгереді. Педагогикалық зерттеудің заманауи әдістерін әріптестеріне, ғылыми қауымдастыққа нақты және тиянақты түрде жеткізеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра және геометрияның іргелі мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарға жиын, топ, сақина, комплекс сандар теориясы, евклидті және евклидті емес геометрияның теориялық мәселелері, логикалық алгебраның пікірлер, предикаттар ұғымдары және олардың математикалық теоремаларының дәлелдемелері мен стандартты емес жағдайлардағы зерттеулер нәтижелерін талдауды үйрету. Математиканы оқыту саласындағы дамытылатын білімдер ретінде жоғары ретті теңдеулерді шешу әдістері, математикалық индукция әдісін пайдалану және пәндік білімдерін интеграциялау жолдары сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебраның қазіргі заманғы мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты негізгі алгебралық құрылымдарға зерттеулер жүргізеді: топтар, сақиналар, модульдерге түсінік беру, алгебралық құрылым, субструктура, гомоморфизм және изоморфизм туралы жалпы ұғымдарды енгізеді. Пәнді оқу барысында магистранттарда алгебралық есептерді шешу дағдылары, топта жұмыс істеу, проблеманы шешудің дұрыстығын дәлелді қорғау, өз қызметін, топтың қызметін сыни бағалау және өздігінен білім алу мен өзін-өзі дамытуға қабілетті болуы қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пән магистранттың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға және ауызша және жазбаша шет тілін меңгеруін жетілдіруге бағытталған. Пәнді игеру барысында магистрант өз идеяларын, мақалаларды, есептерді, тағы басқа ғылыми еңбектерді рәсімдеу кезінде жазбаша, ғылыми қоғамдастыққа хабарлау кезінде ауызша түрде шет тілінде жеткізуге машықтанады. Шетелдік ғалымдардың ғылыми еңбектерін түпнұсқа дереккөздерден оқу және шетелдік тәжірибені меңгеру үшін ақпараттарды аудару дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Параметрлі теңдеулер және теңсіздіктерді шешудің әдістемелік ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарға параметрлі теңдеулер және теңсіздіктер класстарын шешудің әдістері мен тәсілдері жайлы зерттеу қорытындыларын және идеяларын әріптестеріне, ғылыми қауымдастыққа нақты және тиянақты түрде жеткізуді үйрету. Пән параметрлі теңдеулер және теңсіздіктерді шешудің әдістері мен тәсілдерінің ерекшеліктерін, абстракт ойлау, есептеу, алгоритмдік және жалпы математикалық қиындық деңгейі жоғары есептерін шешу дағдыларын меңгеруге үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стандартты емес және математиканы тереңдете оқытудағы есептерді шешу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарға стандартты емес және күрделілігі жоғары есептерді шешудің әдіс және тәсілдерін пайдалануды үйрету. Пәнді оқу барысында магистранттар орта мектепте математика курсының әртүрлі бөлімдері бойынша стандартты емес және күрделілігі жоғары есептерді шешудің әдіс-тәсілдерін, дағдыларын меңгереді. Оқу курсы күрделілігі жоғары есептерді, оларды шешудің әдістемесі және түрлі тәсілдерін жүйелеудің негіздерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикада экстремумға берілген қолданбалы есептерді шешу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарға экстремумға берілген есептер теориясының негізгі ұғымдарын, классикалық экстремум есептері, экстремум есептерінің даму тарихын, экстремумға берілген есептерді шешудің элементар әдістерін, экстремумға берілген есептердің математикалық моделін құру, арифметикалық, алгебралық, геометриялық және физикалық мазмұнды экстремум есептерін, тамаша теңсіздіктер, изопериметрлік есептер, брахстохрона туралы есеп, экстремумға берілген есептерді шешуде туындыны қолданып, эмпирикалық зерттеулер жүргізуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пән жоғары мектептегі тұтас педагогикалық үдерістің әдіснамалық негіздері мен қазіргі білім беру парадигмалары туралы білімдерді зерттейді. Пәнді оқу барысында магистрант жоғары кәсіби білімнің ролі мен маңыздылығын және жоғары мектеп оқытушысына қойылатын негізгі талаптарды меңгере отырып, жоғары оқу орындарында ғылыми-зерттеу әдістерінің түрлерін пайдалануды, нақты ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізудің әдістемесін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән басқарушылық қызметтің психологиялық теорияларының іргелі түсініктерін, әлемдегі басқарудың тиімді стратегиялары мен теорияларын зерттейді. Пәнді меңгеру барысында магистрант ұйымдастырушылық мінез-құлықтың психологиялық теорияларын синтездей білу, командада тиімді өзара іс-қимыл жасай білу, команда құру және басқару психологиясының ережелерін ескере отырып, оның жұмысын ұйымдастыру дағдыларын игереді. Көшбасшылық қасиеттерді көрсете білуді және шиеленістік ситуацияларды басқарудың психологиялық әдістерін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дифференциалдық теңдеулер үшін шеттік есептер
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты: қарапайым дифференциалдық және интегралдық-дифференциалдық теңдеулер жүйесі үшін шеттік есептерді зерттеу. Параметрлеу әдісі қолданылады. Бірмәнді шешімділіктің қажетті және жеткілікті шарттары алынатын болады. Оқыту нәтижесінде магистранттар қарапайым дифференциалдық және интегралдық-дифференциалдық теңдеулер үшін шеттік есептерді зерттеу әдістерімен танысады. Қарапайым дифференциалдық және интегралдық-дифференциалдық теңдеулер үшін шеттік есептерді шешуге дағдылананды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Практикалық мазмұндағы геометриялық есептер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты магистранттарға геометрияның ғылым мен техниканың әмбебап тілі, құбылыстар мен процесстерді модельдеудің құралы екендігі жайлы тұтас түсінік қалыптастыруды үйрету. Пәнді оқу барысында магистранттар нақты обьекттер мен олармен байланысты геометриялық шамалар өлшемдерінің қатынасы жайлы түсініктер қалыптастыруды, логикалық ойлауды және кеңістіктік қиялды, қоршаған орта обьектілерін сипаттау тілін, практикалық есептерді шешуде нақты обьектілердің геометриялық шамаларын есептеуге арналған мәселелерді шешеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математиканың қазіргі мәселелері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты магистранттарға үш деңгейдегі ең маңызды шешілмеген математикалық есептер бойынша тұжырымдар мен алдын-ала нәтижелерді зерттеуді үйрету: а) жалпыға танымал, әйгілі математикалық есептер; б) әдебиетте белгілі бір математика саласының мәселелері; в) осы курс оқытушысының жетекшілігімен жүргізілетін өзіндік зерттеулер нәтижелерін талдауды. Пәнді оқу барысында магистранттар баспа және электронды әдебиеттермен жұмысты игеруде, математиканың зерттелген бөлімдерімен байланысты мәселелерді шешеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы есептерді шешуде математикалық жүйелерді пайдалану әдістемесі (Maple, GeoGebra, MatLab және т.б.)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты магистранттарға компьютерлік математика жүйелерін қолдану мүмкіндіктері жайлы замануи білімдерді, динамикалық модельдеу негіздері, оларды пайдалану технологиялары мен әдістемесі, жұмыс жасаудың практикалық дағдыларын қалыптыруды үйрету. Пәнді оқу барысында магистранттарда компьютерлік математика жүйелерін қолданудың әдіснамалық негізін қалыптасады. Пән компьютерлік математика жүйелерінің негізгі сипатамаларын, сандық алгоритмдерді қолдану әдістемесі және есептеулерді жүргізу, нәтижелерді өңдеу және визуальдауды зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математиканы оқытудың тәжірибелік-бағытталған әдістері
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты магистранттарға математиканы практикаға бағытталған оқытуды жүзеге асыру барысында практикалық мазмұндағы мәселелерді шешуге мектеп оқушыларын оқытудың әдістемесін жасап, есептерді шешу дағдыларын үйрету. Пәнді оқу барысында магистранттар мектеп математика курсындағы практикаға бағдарланған мәтінді есептерді құрастыруда, оларды шешуге үйретуде, PISA, TIMSS халықаралық зерттеулері тапсырмаларының негізіндегі дидактикалық тапсырмаларды жасауда оқытудың заманауи технологияларын қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқыту нәтижелерін бағалаудың замануи әдістері мен құралдары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты магистранттарға оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары мен технологияларын меңгеруді үйретеді. Пәнді оқу барысында магистранттар білім мен іскерліктің белгілі бір көлемін қалыптастыруды, алған тәжірибені тәжірибеде қолдану қабілетін, құзыреттілікті бағалау жүйесінің ерекшеліктерін, бағалау әдістемесінің базалық ережелерін белгілеу және олардың негізінде кәсіби құзыреттілікті автоматтандырылған бағалау жүйесі моделінің компоненттерін бөлуді, оқыту жұмысының нәтижелерін бағалаудың баллдық-рейтингтік жүйесін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON4

    Заманауи аналитикалық әдістерді қолдана отырып, ғылыми-зерттеу нәтижелеріне талдау жасайды.

  • Код ON6

    Орта мектепте математиканы оқытудың математикалық, педагогикалық және психологиялық заңдылықтары және олардың әдістемелік жүйесінің ерекшеліктерін, терең білімдерін қолданады

  • Код ON5

    Халықаралық ғылыми дерекқор базасының өнімдерін қолданып, ғылыми этикаға сай, академиялық адалдықтың қағидаттарын сақтай отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижесінде ғылыми еңбектер дайындайды

  • Код ON1

    Алынған теориялық білімдерін ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің әртүрлі нысандарында қолдана отырып, ғылым тарихы мен философиясы дамуының негізгі мәселелері мен қазіргі даму тенденцияларын талдайды

  • Код ON2

    Кәсіби қызметінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас орнату дағдыларын қолданады.

  • Код ON7

    Орта мектепте математика курсының әртүрлі бөлімдері бойынша қиындық деңгейі жоғары есептерін шешу дағдыларын меңгереді

  • Код ON3

    Педагогикалық такт және этика ережелерін сақтап, кәсіби саладағы көшбасшылық және басшылық іс-әрекеттері мен дағдыларын көрсете отырып, ЖОО-да білім беру іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады.

  • Код ON8

    Дифференциалдық теңдеулер үшін шеттік есептерді шешуде өзінің ғылыми ойларын, шешімдерін және идеяларын әріптестеріне, ғылыми қауымдастыққа нақты және тиянақты түрде жеткізеді

  • Код ON9

    қазіргі заманғы алгебра және геометрия саласындағы терең теориялық білімдерді көрсетіп, осы салада зерттеулер нәтижелерін талдайды

  • Код ON10

    заманауи ақпараттық технологияларды қолданбалы есептерді шешуде және ғылыми-зерттеу жұмыстарында қолданады

Top