Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04121 Мемлекеттік және жергілікті басқару в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

  • Мемлекеттік сектордағы ойлау дизайны және инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту әртүрлі саладағы маман иелерінің Design Thinking (ойлау дизаны) әдісі бойынша инновациялық технологияларды қолдана отырып, меңгеруіне мүмкіндік береді. Оқу курсы жаңа қызмет көрсетуде басқару дағдыларын игеру үшін және ұжымдық үдерісте креативті ұйымдастыруды дамыту, мемлекеттік сектордағы ойлау дизайын білуді қамтиды. Пәнді оқыту нәтижесінде ойлау дизайны үдерісіндегі үйрету әдістемелерін тәжірибелік эмпатия негізінде нақты бизнес-жобаларда қолдану, жаңа идеялар мен шешімдердің прототипін анықтау және оларды тестілеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Электронды бизнесті басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Магистранттарды электронды бизнестегі әртүрлі масштабтағы жобаларды басқару үдерістеріне дайындау. Электрондық бизнестегі қазіргі заманғы концепцияларды зерттеу. Электронды бизнестегі жаңа интернет-технологиялар мен кәсіпкерлік қызмет пен бизнестің ерекшеліктері мен өзіндік үрдістерін игеруі, бизнесті дамытудың экономикалық тиімділігі тұрғысынан басқарушылық ұстанымдарды, экономикалық талдау әдістерін, заңдарды оқып үйрену кезінде қолдана білуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стратегия және бизнес саясат
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Стратегия мен бизнес саясат пәнін оқыту нәтижесінде қоғамның әлеуметтік дамуының тактикалық және стратегиялық маңыздылығын жоспарлау саласында білім беру. Нарықта стратегиялық және бизнес саясат мақсаттарына сай нақты міндеттермен тапсырмалар беруіне байланысты дұрыс баға, шешім қабылдай алады. Бизнесте құлдырау мен өрлеуден құтылу мүмкін емес болғандықтан, стратегиялық басқару үнемі дамып отырады. Стратегия арқылы нарық жағдайында ұйымдастырудың, басқару үрдісінің базасы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеулердің қолданбалы әдістері.
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды әдістемелік негіздері саласындағы білімдерін дамыта отырып, эмпирикалық зерттеулер жүргізуге үйретеді. Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасауға, зерттеу жоспарын жасауға, гипотезаны құруға, зерттеу дизайнын эксперименттік әдістерді, сауалнамаларды, ашық сұхбаттар мен бақылауларды қоса алғанда, экспериментті әзірлеуге және жүргізуге проблемалық сұрақтарды талдауға дағдыларын қалыптастырады және ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін анықтап, негіздеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пән магистранттың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға және ауызша және жазбаша шет тілін меңгеруін жетілдіруге бағытталған. Пәнді игеру барысында магистрант өз идеяларын, мақалаларды, есептерді, тағы басқа ғылыми еңбектерді рәсімдеу кезінде жазбаша, ғылыми қоғамдастыққа хабарлау кезінде ауызша түрде шет тілінде жеткізуге машықтанады. Шетелдік ғалымдардың ғылыми еңбектерін түпнұсқа дереккөздерден оқу және шетелдік тәжірибені меңгеру үшін ақпараттарды аудару дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Цифрлық мемлекеттік басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Пәнді оқыту нәтижесінде цифрлық мемлекеттік қызметті ұсыну қағидаларын, цифрлық мемлекеттік қызметтерді дамытудың негізгі элементтерін, сандық басқарудың көшбасшылық және дағдыларын дамытуды, сандық мемлекеттік басқаруды құру стратегиясын, цифрлық талдау, өлшеу жүйесін қамтиды. "Цифрлық Қазақстан" мемлекеттік бағдарламасы экономика салаларын цифрландыру, сандық мемлекетке көшу, адами капиталды дамыту, цифрлық мемлекет жағдайында алған білім мен іскерлікті тәжірибеде меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық ғылыми жазба
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды оқыту мәселелеріне байланысты, ғылыми ізденістің әдістемелік негіздері саласындағы көкейкестілік, зерттеу мақсаты мен міндеттері, гипотеза, зерттеу пәні, нысаны туралы білімдерін тәжірибеде қолдануға даярлайды. Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми зерттеу жоспарын жасауға, гипотезаны құруға, зерттеу пәніне талдау жасайды. Проблемалық сұрақтарды шешу жолдарын талдайды, академиялық жазу дағдыларын қалыптастыратын және ғылыми зерттеудің негізгі тұғырларын анықтайды, академиялық проблеманы шешудің жазба жобасын жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мемлекеттік басқару теориясы және практикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Мемлекеттiк және жергiлiктi басқарудың тұжырымдамасымен, жүйелерiмен таныстыру, мемлекет пен өңiрлердi дамытудың стратегиялық мақсаттарын жүзеге асыруды қамтамасыз ететiн кәсiби даярланған кадрлар резервiн құру. Мемлекеттік және жергілікті билік органдарындағы басқару процестерінің ерекшеліктерін мемлекеттік басқару саласын зерттеуге мүмкіндік беретін дағдыларды меңгеру, мемлекеттік және жергілікті басқару органдарында өз мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу үшін қолданылатын негізгі әдістер мен технологияларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялар және технологиялық өзгерістерді басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Инновациялар мен технологиялық өзгерістерді басқаруда тиімді шараларды әзірлеу, өзгерістерді талдау және жұмыста жаңа тәсілдерді пайдалану ұсыныстарын енгізу. Инновациялық үдерісте инновациялық идеяларды дұрыс таңдау маңызды орын алады. Кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру, ең бірінші, қандай да бір ой негізінде құрылады. Бірақ инновациялық бизнесте дұрыс ойды таңдау жоғары мағынаға ие және болашақтағы жетістіктің немесе сәтсіздіктің кепілі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пән жоғары мектептегі тұтас педагогикалық үдерістің әдіснамалық негіздері мен қазіргі білім беру парадигмалары туралы білімдерді зерттейді. Пәнді оқу барысында магистрант жоғары кәсіби білімнің ролі мен маңыздылығын және жоғары мектеп оқытушысына қойылатын негізгі талаптарды меңгере отырып, жоғары оқу орындарында ғылыми-зерттеу әдістерінің түрлерін пайдалануды, нақты ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізудің әдістемесін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты ғылыми ойлау тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми білімнің генезисі мен мәні, өсуі мен перспективалары туралы білімді қалыптастыру. Қолданылатын проблемалық оқыту, тақырыптық талқылаулар, жобалық әдіс сияқты оқытудың белсенді әдістері магистранттарда заманауи ғылыми жетістіктерді сыни бағалау, қазіргі кезеңнің өзекті мәселелеріне қатысты өзінің этикалық ұстанымын қалыптастыру және пікір-таластарда өзінің көзқарасын негіздеп, дәлелдей алу дағдыларын меңгертуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән басқарушылық қызметтің психологиялық теорияларының іргелі түсініктерін, әлемдегі басқарудың тиімді стратегиялары мен теорияларын зерттейді. Пәнді меңгеру барысында магистрант ұйымдастырушылық мінез-құлықтың психологиялық теорияларын синтездей білу, командада тиімді өзара іс-қимыл жасай білу, команда құру және басқару психологиясының ережелерін ескере отырып, оның жұмысын ұйымдастыру дағдыларын игереді. Көшбасшылық қасиеттерді көрсете білуді және шиеленістік ситуацияларды басқарудың психологиялық әдістерін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаһандық демократиялық басқару және азаматтық қоғам
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Курс табиғи және әлеуметтік кеңістіктегі трансұлттық және жаһандық сипаттағы проблемаларды реттеуді анықтайтын институттардың, принциптердің, саяси және құқықтық нормалардың, мінез-құлық нормаларының жүйесімен танысады. Бүгінгі күні жаһандық ойлау қабілетін басқаруды және азаматтық қоғамды ұйымдастырудың қажеттілігін, демократиялық жаңғыру үрдісінің кейбір өзіне тән ерекшеліктерін қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Үлкен деректер және мемлекеттік басқарудағы кибер қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Үлкен деректер теориясы және мемлекеттік басқарудағы киберқауіпсіздік курсы қажетті эксперименттерді жоспарлау және жүргізу, алынған мәліметтерді түсіндіру және қорытынды жасау қабілетін көрсетеді. Мемлекеттік сектордағы цифрлық шабуылдардан жүйелерді, желілерді және бағдарламалық қосымшаларды қорғау бойынша шараларды іске асыру принциптерін зерделеуді ұсынады. Пәнді оқыту нәтижесі кибер шабуылдың себептерін және олардың жалпы мемлекеттік басқарудағы киберқауіпсіздік қамтамасыз ету ережелерін оқыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты «Адам ресурстарын басқару» пәнін оқудың мақсаты – магистранттардың ұйымның адами ресурстарын басқарудың жалпы теориялық негіздері туралы түсінігін қалыптастыру, адам ресурстарын басқарудың заманауи технологияларымен танысу және меңгеру, менеджмент жүйесіне заманауи көзқарасты қалыптастыру. персоналды басқару саласында, адам ресурстарын басқарудың тиімділігін түсіну, адам ресурстарын басқару саласындағы заманауи технологияларды меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адам капиталын мемлекеттік басқару
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Курс адами капиталды басқарудың теориясы мен тәжірибесінің тұжырымдамалық негіздеріне, адами капиталды басқару тәжірибесін жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеуге арналады; адами капиталдың кәсіби сапаларын дамыту, ұйымның адами капиталының қызметін ұйымдастыру, адами капиталды басқарудағы мәдениеттің рөлін арттыру, адами капиталды басқарудағы халықаралық тәжірибе, адами капиталға инвестиция және даму мәселелерін қарастырады. Білім алушылар адами капиталды басқару ерекшеліктерін; адами капиталды басқарудың үлгілері мен механизмдерін, адами капиталды басқару және оның біртұтас көзқарасын қалыптастырудың отандық ұйымдардағы ерекшеліктерін білуі қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Болашақтың жаһандық көшбасшыларды дайындау
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты: Болашақтың көшбасшылары жаһандануды дұрыс қолдануларымен қауіпсіз және одан әділдірек жасай алатын жаңа жолдарды анықтай отырып, озық экономикалар үшін оның толық әлеуетін ашу үшін саясаттар әзірлеулері қажет екендігін түсіндіреді. Болашақтың көшбасшылық қабілетін қалыптастыру дайындау тұрақтылық пен тыныштықтың арқауы. Жаһандану дәуіріндегі жаңа қазақстандық патриотизмді қалыптастыру мәселесін зерттеу, қазіргі қоғамның дамуы үшін, теориялық және тәжірибелік маңызын түсіндіру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықаралық экономикалық интеграция
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Халықаралық экономикалық интеграция пәні – түрлі елдердің ұлттық шаруашылықтары арасындағы ынтымақтастық және олардың интеграциялануын жүйелендіру, құрылымдық жақындығын көрсетеді. Экономикалық интеграцияның әлеуметтік-экономикалық дамудағы әсерін, жаңа технологияның және халықтың орналасуысында географиялық өзгерістер негізінде талдау. Магистранттар жаһанданудың халықаралық интеграциясына қатысты негізгі терминдер мен анықтамаларды меңгереді;интеграциялық процестердің негізгі теориялық түсініктерін;халықаралық интеграциялық бірлестіктердің түрлері;халықаралық интеграциялық бірлестіктерді институционалдық-құқықтық тіркеу; экономикалық жаһандану жағдайындағы ең маңызды интеграциялық құрылымдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы басқарудың моделі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Оқу пәнінде қазіргі қоғам сыбайлас жемқорлыққа қарсы басқарудың моделін кәсіби даярлауға жоғары талаптар қояды. Қазіргі жағдайда, әртүрлі іс-әрекеттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс- қимылын жүзеге асыру қажеттілігі, адамның қоғамға қатысты әрекеттерінің мақсаттары мен салдарларын түсіну маңызды. Мемлекеттік органдар жүйесіндегі жемқорлықтың құқықтық аспектілерін талдау және бағалау. Басқару органдарында сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті көрсететін құндылық жүйесін сақтау және нығайту мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мемлекеттік басқару және әлеуметтік әл-ауқат
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Әлеуметтік салада және халықтың әлеуметтік әл-ауқатын қорғауда басқару негіздерін меңгеру. Мемлекеттік басқару коғам дамуының барысында әлеуметтік - экономикалық даму бағдарламаларының тиімділігін бағалауға қабілетін қалыптастыру. Әртүрлі категориялық тұрғындардың әлеуметтік әл- ауқаттың нормативті- құқықтық базасының қалыптасуының негізгі бағыттары мен әлеуметтік әл- ауқаттың теориялық модельдерінің дамуын қарастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Үкіметтік бағдарламаларды және жобаларды басқару
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты: Аймақтық және мемлекеттік бағдарламалар мен жобаларды басқаруда мемлекеттің шектеулі қаражаттарын, ресурстарын тиімді пайдалану құралы. Мемлекеттік Ұлттық бағдарламалар арқылы мемлекеттік реттегіштер жүйесінің белгілі нысаналы бағытта кешенді, сапалы қолданылуда қамтамасыз ететін ресурстарды тиісті жоспарлау, ұйымдастыру, басқару және бақылау арқылы көздеген мақсаттарға жеткізуге бағытталған пән саласы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    Педагогикалық такт және этика ережелерін сақтап, кәсіби саладағы көшбасшылық және басшылық іс-әрекеттері мен дағдыларын көрсете отырып, ЖОО-да білім беру іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады.

  • Код ON8

    Мемлекеттік басқару саласында ұсыныстар мен сипаттамаларды тұжырымдай отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен жаһандану дәуіріндегі жаңа қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға қабілетті

  • Код ON9

    Мемлекеттік және жергілікті басқарудың негізгі үрдістерін зерттей отырып, мемлекеттік және жергілікті басқару саласында кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON5

    Халықаралық ғылыми дерекқор базасының өнімдерін қолданып, ғылыми этикаға сай, академиялық адалдықтың қағидаттарын сақтай отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижесінде ғылыми еңбектер дайындайды

  • Код ON2

    Кәсіби қызметінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас орнату дағдыларын қолданады.

  • Код ON1

    Алынған теориялық білімдерін ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің әртүрлі нысандарында қолдана отырып, ғылым тарихы мен философиясы дамуының негізгі мәселелері мен қазіргі даму тенденцияларын талдайды

  • Код ON4

    Кәсіби саласында қолданылатын эмпирикалық зерттеу әдістері мен дағдыларының ерекшеліктерін жүйелі түрде түсініп, ғылыми-зерттеу жұмыстарында қолданады.

  • Код ON7

    Мемлекеттік қызметті ұйымдастыру және басқару жүйесін дамытудың экономикалық талдау әдістерін, заңдар мен адам құқығын оқып үйренуге қабілетті

  • Код ON6

    Мемлекеттік басқару заңдылықтарын және олардың көріну нысандарын, қазіргі әлемде болып жатқан жаһандану процестерін біле отырып, мемлекеттік басқару саласында іргелі және қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізуге қабілетті

Top