Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01738 Орыс тілі мен әдебиеті в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

  • Тіл білімінің философиалық-әдістемелік мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: отандық және әлемдік тіл білімінде заманауи тұжырымдамалар мен философиялық, әдіснамалық қағидаттар, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау туралы білімді қалыптастыру, ғылыми саладағы ізденістерді талдау мен қорытудың нақты әдістері мен тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиет теориясының өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі әдебиеттанудың теориялық аспектілері саласындағы түсініктерді қалыптастыру және білімді тереңдету, әдебиеттанудың қазіргі ғылыми парадигмасы және әдебиеттанудың әдіснамалық принциптері мен әдістемелік әдістері туралы білім қалыптастыру, рефлексияға қабілетті зерттеу мәдениетін, әдебиет саласындағы зерттеулерді диагностикалау, талдау және жалпылау негізінде зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, әдебиет теориясының өзекті мәселелерін өз бетінше және сыни тұрғыдан талдай білу және талдау нәтижелерін өз ғылыми зерттеулерінде қолдана білу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеулердің қолданбалы әдістері
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды әдістемелік негіздері саласындағы білімдерін дамыта отырып, эмпирикалық зерттеулер жүргізуге үйретеді. Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасауға, зерттеу жоспарын жасауға, гипотезаны құруға, зерттеу дизайнын эксперименттік әдістерді, сауалнамаларды, ашық сұхбаттар мен бақылауларды қоса алғанда, экспериментті әзірлеуге және жүргізуге проблемалық сұрақтарды талдауға дағдыларын қалыптастырады және ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін анықтап, негіздеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сөйлеу әрекетінің теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тілдік қызмет теориясының жалпы мәселелері, тіл мен сананың мәселелері, лингвистикалық, психологиялық және әлеуметтік әдістерді ескере отырып, оны оқытудың принциптік әдістері туралы білімді қалыптастыру. Сөйлеу қызметінің аспектілері қарастырылады: сөйлеу, тыңдау, жазу, оқу, бұл болашақ маманның ой-тілдік қызметінің мәдениетін арттыруға, лингвистикалық ақпаратты сыни тұрғыдан түсіну дағдыларын жетілдіруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пән магистранттың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға және ауызша және жазбаша шет тілін меңгеруін жетілдіруге бағытталған. Пәнді игеру барысында магистрант өз идеяларын, мақалаларды, есептерді, тағы басқа ғылыми еңбектерді рәсімдеу кезінде жазбаша, ғылыми қоғамдастыққа хабарлау кезінде ауызша түрде шет тілінде жеткізуге машықтанады. Шетелдік ғалымдардың ғылыми еңбектерін түпнұсқа дереккөздерден оқу және шетелдік тәжірибені меңгеру үшін ақпараттарды аудару дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сын және қазіргі әдеби үдерістің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: сынның өзекті мәселелерін зерделеу, көркем шығармада бағалау және түсіндіру, әдеби бағыттың шығармашылық принциптерін анықтау және бекіту, әр түрлі мәтіндерді білікті талдау және түсіндіру дағдыларын, әдебиеттану саласындағы зерттеулерді диагностикалау, талдау және жалпылау негізінде зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, қазіргі әдеби процестің өзекті мәселелерін дербес және сыни талдауды жүзеге асыру және талдау нәтижелерін жеке ғылыми зерттеу үшін қолдану дағдыларын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілі және мәдениет аралық қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мәдениетаралық коммуникация, лингвистика және мәдени антропология саласында білімді қалыптастыру; тілдер мен мәдениеттерді салыстырмалы талдау, халықаралық мәдени және тілдік жобаларды жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық ғылыми жазба
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарға жалпы академиялық қағидаттар шеңберінде ғылыми этика және академиялық адалдық талаптарына сәйкес басылымдарға мақала дайындау жолдарын меңгерту. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мақала мәтінін құрастыру әдістерін, академиялық жазбалардың түрлерін және халықаралық дерекқор базаларын пайдалану жолдарын меңгеріп, әртүрлі ғылыми журналдардың талаптарына сай мақала дайындау және журналдардың онлайн жүйелерімен (сайттарымен) жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырады. Курста ғылыми деректерге талдау жасау әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттанудың философиялық-әдістемелік мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әдебиеттану саласындағы ғылыми білімді, оның даму динамикасын, әдебиеттанудың әдіснамалық принциптері мен әдістемелік тәсілдерінің жүйесін қалыптастыру, әдебиет туралы ғылымды нақты білімнің жоғары деңгейіне көтеруге мүмкіндік беретін ғылыми талдаудың жаңа, перспективалық тәсілдерін іздестіру; рефлексияға қабілетті зерттеу мәдениетін, әдебиеттану саласындағы ізденістерді кешенді мониторингілеу, талдау және қорыту, өз ғылыми зерттеулері үшін талдау нәтижелерін қолдана отырып, әдебиеттанудың философиялық-әдіснамалық мәселелерін дербес және сыни талдау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәтінді филологиялық талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: авторға идеялық-тақырыптық мазмұнын, авторлық ұстанымын білдіруге көмектесетін әдебиеттану саласындағы заманауи ғылыми парадигмаларды, оның даму динамикасын, әдебиеттану зерттеулерінің әдіснамалық қағидаттары мен әдістемелік тәсілдері жүйесін және деңгейлік лингвистикалық талдау жүйесін қолдана отырып, түрлі мәтіндерді білікті талдау және түсіндіру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте орыс тілін оқытудағы заманауи білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: орыс тілін оқытуды оңтайландыруға және оқу процесін тиімді ұйымдастырудағы шеберлікті арттыруға ықпал ететін инновациялық жолдар мен құралдарды іздеу проблемалары туралы білімді, оқытудың заманауи әдістері мен педагогикалық технологияларды талдау дағдыларын, оқушының тұтас білім беру процесіндегі субъективті ұстанымын және ынтымақтасу, бастама көтеру және білім беру қызметін ұйымдастыру үшін жауапкершілікті қабылдау қабілеттерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты ғылыми ойлау тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми білімнің генезисі мен мәні, өсуі мен перспективалары туралы білімді қалыптастыру. Қолданылатын проблемалық оқыту, тақырыптық талқылаулар, жобалық әдіс сияқты оқытудың белсенді әдістері магистранттарда заманауи ғылыми жетістіктерді сыни бағалау, қазіргі кезеңнің өзекті мәселелеріне қатысты өзінің этикалық ұстанымын қалыптастыру және пікір-таластарда өзінің көзқарасын негіздеп, дәлелдей алу дағдыларын меңгертуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте әдебиетті оқытудағы заманауи педагогикалық технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттарды ЖОО-дағы оқытушылық қызметтің негізгі формаларымен, әдістерімен, түрлерімен, әдеби білім берудегі технологиялық тәсілдің мәнімен, оқытудың заманауи әдістері мен технологияларының негізгі параметрлері мен жіктелуімен таныстыру; педагогтардың тәжірибесін талдау және жинақтау дағдыларын қалыптастыру, оқу қызметін тиімді ұйымдастыру, студенттермен, кәсіби әдістемелік бірлестіктер мен қауымдастықтармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пән жоғары мектептегі тұтас педагогикалық үдерістің әдіснамалық негіздері мен қазіргі білім беру парадигмалары туралы білімдерді зерттейді. Пәнді оқу барысында магистрант жоғары кәсіби білімнің ролі мен маңыздылығын және жоғары мектеп оқытушысына қойылатын негізгі талаптарды меңгере отырып, жоғары оқу орындарында ғылыми-зерттеу әдістерінің түрлерін пайдалануды, нақты ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізудің әдістемесін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән басқарушылық қызметтің психологиялық теорияларының іргелі түсініктерін, әлемдегі басқарудың тиімді стратегиялары мен теорияларын зерттейді. Пәнді меңгеру барысында магистрант ұйымдастырушылық мінез-құлықтың психологиялық теорияларын синтездей білу, командада тиімді өзара іс-қимыл жасай білу, команда құру және басқару психологиясының ережелерін ескере отырып, оның жұмысын ұйымдастыру дағдыларын игереді. Көшбасшылық қасиеттерді көрсете білуді және шиеленістік ситуацияларды басқарудың психологиялық әдістерін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдылары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: мансапта табысқа жетудің негізгі іргетасы болып табылатын көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын дамыту. Шешендік сөйлеуді құру принциптері, шешендік өнер, дауысты басқару өнері, бейвербалды әсер ету, эмоциялар қарқындылығын басқару туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлттық мәдениет контексіндегі қарым-қатынастың бейвербалды модельдері
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда ұлттық-мәдени контексте ауызша және вербальды емес қарым-қатынас құралдары туралы, олардың өзара түсінушілікті орнатудағы және тұлғааралық қатынастарды қалыптастырудағы рөлі, тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесуінің модельдері мен типологиясын, мәдениеттердің вербальды емес маркерлерін, тілдің психологиялық, лингвистикалық және социологиялық аспектілерін, сөйлеу және сөйлеу әрекеттерін сыни талдау дағдылары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. байланыс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Интегративтік лингвистика және оның қолданбалы аспектілері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - қазіргі лингвистиканың интегративті принципі және оның қолданбалы аспектілері - оқыту әдістері; меңгеру тәсілдері; туыстас емес тілді қарқынды оқыту технологиялары; тілдік білімдерді меңгеру стратегиясы; тілдік білімдерді деңгейлік есепке алу; тілдік білімдерді бақылау технологиясы туралы мәселелерді меңгерту. Нәтижесінде ғылыми зерттеулерді жүзеге асырады, теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын практикада қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лингвомәдениеттану мәселелері мен тенденциялары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: лингвомәдениеттанудың ғылыми негіздері туралы білімді, тілдік объектілерді, "тілдік тұлға және мәдениет" мәселесін зерттеудегі лингвомәдениеттанудың негізгі ережелеріне лингвомәдени сипаттауды жүргізу дағдыларын, лингвомәдени объектілерді, тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесуінің модельдері мен типологиясы, мәдениеттердің вербалды және вербалды емес маркерлері, сөйлеу және сөйлеу қызметі мәдениаралық қарым-қатынасты сәтті жүзеге асыруға ықпал ететін тілдің психологиялық, лингвистикалық және социологиялық аспектілерді жүйелі талдау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Паралингвистика
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты: сөйлеу коммуникациясында тілдік емес құралдарды қолдану мәселелері, қазіргі ғылымдағы паратілдік мәселелері, паратілдік функциялары және оның түрлері, тілдік жүйедегі паралингвистикалық құралдар, сөйлеу коммуникациясының бейвербалды емес факторлары туралы білімді қалыптастыру. Тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесуінің модельдері мен типологиясын, мәдениеттердің вербалды және вербалды емес маркерлерін, тілдің, сөйлеу мен сөйлеу әрекетінің психологиялық, лингвистикалық және социологиялық аспектілерін сыни талдау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші тілді меңгеру теориясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Екінші тілді меңгеру теориясы" филолог-мамандарын дайындау жүйесінде ерекше орыны бар, екінші тілдің болашақ оқытушыларын кәсіби даярлаудың теориялық негізін құрайды. Оның негізгі ережелері лингвистика (функционалдық, құрылымдық, коммуникативтік грамматика), психолингвистика, сөйлеу актілерінің теориясы, когнитивті лингвистика, лингвомәдениеттану, әлеуметтік лингвистиканың деректеріне негізделеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON10

    Коммуникативтік және шешендік құзыреттілікті құрайтын элементтер туралы білімдерін көрсете отырып, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген.

  • Код ON6

    Жеке ғылыми зерттеу үшін талдау нәтижелерін қолдана отырып, зерттеулерді жоспарлап, жүргізе отырып, ғылыми саладағы зерттеулерді диагностикалау, талдау және жалпылау негізінде кешенді мониторинг жүргізе отырып, рефлексияға қабілетті қалыптасқан зерттеу мәдениетін көрсете отырып, ғылымның өзекті мәселелерін дербес және сыни тұрғыдан талдауды жүзеге асыра алады.

  • Код ON5

    Халықаралық ғылыми дерекқор базасының өнімдерін қолданып, ғылыми этикаға сай, академиялық адалдықтың қағидаттарын сақтай отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижесінде ғылыми еңбектер дайындайды.

  • Код ON3

    Педагогикалық такт және этика ережелерін сақтап, кәсіби саладағы көшбасшылық және басшылық іс-әрекеттері мен дағдыларын көрсете отырып, ЖОО-да білім беру іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады.

  • Код ON1

    Алынған теориялық білімдерін ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің әртүрлі нысандарында қолдана отырып, ғылым тарихы мен философиясы дамуының негізгі мәселелері мен қазіргі даму тенденцияларын талдайды.

  • Код ON4

    Кәсіби саласында қолданылатын эмпирикалық зерттеу әдістері мен дағдыларының ерекшеліктерін жүйелі түрде түсініп, ғылыми-зерттеу жұмыстарында қолданады.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас орнату дағдыларын қолданады.

  • Код ON7

    Қазіргі отандық және әлемдік тіл білімінің лингвистикалық зерттеулерінің негізгі бағыттары туралы білімдерін көрсете отырып, лингвистика дамуының генезисін, философиялық негізін және маңызды кезеңдерін талдайды.

  • Код ON8

    Әдебиеттану саласындағы заманауи ғылыми парадигмаларды, оның даму динамикасын, әдебиеттанудағы әдіснамалық принциптер жүйесі мен әдістемелік тәсілдерді қолдана отырып, түрлі мәтіндерді білікті талдау және интерпретациялау дағдыларын меңгерген.

  • Код ON11

    Бастамашылық танытып және шешімдер, келісімдер мен шарттар қабылдау үшін өзіне жауапкершілік алып, ынтымақтастыққа дайындығын көрсетіп орыс педагогтарының, тіл орталықтарының, кәсіби бірлестіктер мен қауымдастықтардың әдістемелік бірлестіктерінің тәжірибесін талдап, тексеріп жинақтайды.

  • Код ON9

    Мәдениетаралық қарым-қатынастың табысты жүзеге асырылуына ықпал ететін тіл мен мәдениеттің өзара іс-қимылының үлгісі мен типологиясын, мәдениеттердің вербалды және вербалды емес маркерлерін, тілдің, сөйлеу мен сөйлеу әрекетінің психологиялық және лингвистикалық аспектілерін талдайды.

Top