Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01405 Бейнелеу өнері және сызу в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

  • Зерттеулердің қолданбалы әдістері
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды әдістемелік негіздері саласындағы білімдерін дамыта отырып, эмпирикалық зерттеулер жүргізуге үйретеді. Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасауға, зерттеу жоспарын жасауға, гипотезаны құруға, зерттеу дизайнын эксперименттік әдістерді, сауалнамаларды, ашық сұхбаттар мен бақылауларды қоса алғанда, экспериментті әзірлеуге және жүргізуге проблемалық сұрақтарды талдауға дағдыларын қалыптастырады және ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін анықтап, негіздеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнерінің образдық тілі
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың визуалдық-кеңістіктік және пластикалық өнер түрлерінің көркемдік идея, образ, бейнелеу дәстүрі, кеңістіктегі түс, визуалдық нысан, білімдерін өнертанымдық зерттеу саласында қолданады. Пәнді оқу барысында магистранттар бейнелеу өнері шығармаларындағы көркемдік өлшем құрылымының өнертанымдық негіздемесіне талдау жасайды. Өнертанымдық гипотезаны құруға, зерттеу жоспарын жасауға жаттығады. Кескіндеме, графика, туындыларын көркемдік талдау білім беру бағыттары бойынша мансабын жобалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көркемдік білім берудің ғылыми-әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистранттар арт нысандық құбылысты тану білімін, оны оқу мазмұны ретінде айқындау білімін, әдістеме саласындағы арт білімін, реализм мен абстракциялық өнер білімдерін зерттеулер жүргізуде қолданады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар эксперименттік әдістерді, сауалнамаларды, ашық сұхбаттар мен бақылауларды қоса алғанда, экспериментті әзірлеуге және жүргізудегі проблемалық сұрақтарды талдайды. Ғылыми зерттеудің тұғырын анықтап, көркемдік білім беру бағытында жоба жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнері композициясы
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың визуалдық өнер композициясының құрылымдық білімдерін ретке келтіріп, әр түрлі бейнелеу техникасы бойынша сюжеттік композициялық орталық құрастыру саласындағы терең білімді тәжірибеде қолданады. Пәнді оқу барысында магистранттар графикадан, мүсіннен, қол өнерден, монументтік шығармадан жаңа сюжет құру жетістіктерін көрсетіп, олардың негіздемесіне талдау жасайды. Композицияның әр түрі, технологиясы, колориті бойынша магистранттар гипотезаны құрайды, арт білім беру мазмұнын құрамдап, композициялық-өнертанымдық жоба жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Компьютерлік композиция
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыған магистранттар виртуалдық-визуалдық мүмкіндіктер арқылы композиция білімдерін, компьютер арқылы композиция құрастыру саласындағы терең білімді тәжірибеде қолданады. Пәнді оқу барысында магистранттар жаңа композиция құрылымы бойынша және өзінің ғылыми-әдістемелік жетістіктеріне және олардың негіздемесіне талдау жасайды. Магистранттар өнертанымдық компютерлік композиция нысаны бойынша зерттеу гипотезасын құрайды, білім беру мазмұнын анықтап, зерттеу бағыттарын айқындап, кәсіби мансабын жобалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнертанымдық даярлық
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистранттар визуалдық өнер мен қолөнерді танудың әдістемелік негіздері саласындағы білімдерін, өнертанымдық зерттеулер жүргізу барысында қолданады. Пәнді оқуда магистранттар шығарманың идеясы, композициясына, колоритіне, орындау техникасына, образына, бейнелеу стиліне, тарихы мен теориясына, өнер сынына, гипотезға, зерттеу мақсаты-міндеттеріне, жаңашылдығына, теориялық талдау жасайды. Ұлттық өнердің даму тарихы, қолөнер теориясы және өнер сыны бағыттарындағы тақырыптары бойынша зерттеу жұмысын жүргізу үшін өнертанымдық жобаны шығарады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Графикалық жарнама дизайны
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың өнер мен бизнес білімдерін арттырып, еліміздегі коммерсализация салалары бойынша жарнамалық білімді, тауарды, өндірісті, өндірушілерді жарнамалау теориясын тәжірибеде қолданады. Пәнді оқу барысында магистранттар жарнама өнерінің салалары, материалы, орындау техникасы, эргономикасы, саласы бойынша жетістіктеріне және олардың өнертанымдық-мәдениеттанымдық негіздемесіне талдау жасайды. Жарнама теориясынан алған білімдерін тәжірибеде қолданады. Жарнама өндірісі бойынша өнертанымдық-ғылыми жоба құрастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пән магистранттың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға және ауызша және жазбаша шет тілін меңгеруін жетілдіруге бағытталған. Пәнді игеру барысында магистрант өз идеяларын, мақалаларды, есептерді, тағы басқа ғылыми еңбектерді рәсімдеу кезінде жазбаша, ғылыми қоғамдастыққа хабарлау кезінде ауызша түрде шет тілінде жеткізуге машықтанады. Шетелдік ғалымдардың ғылыми еңбектерін түпнұсқа дереккөздерден оқу және шетелдік тәжірибені меңгеру үшін ақпараттарды аудару дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көпмәдениетті білім берудегі бейнелеу өнерінің рөлі
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың отанымызда өмір сүріп жатқан халықтардың бейнелеу өнері бойынша білімдерін арттырып, еліміздегі әр түрлі халықтардың қолөнері мен бейнелеу техникасы бойынша өнертанымдық-зерттеушілік терең білімді тәжірибеде қолданады. Пәнді оқу барысында магистранттар Қазақстан халықтарының бейнелеу өнерінің әр саласы бойынша жетістіктеріне және олардың өнертанымдық негіздемесін талдайды. Қазақстандағы жеке бір халықтың бейнелеу өнерін зерттеу бойынша өнертанымдық-ғылыми жоба жасайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық ғылыми жазба
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды оқыту мәселелеріне байланысты, ғылыми ізденістің әдістемелік негіздері саласындағы көкейкестілік, зерттеу мақсаты мен міндеттері, гипотеза, зерттеу пәні, нысаны туралы білімдерін тәжірибеде қолдануға даярлайды. Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми зерттеу жоспарын жасауға, гипотезаны құруға, зерттеу пәніне талдау жасайды. Проблемалық сұрақтарды шешу жолдарын талдайды, академиялық жазу дағдыларын қалыптастыратын және ғылыми зерттеудің негізгі тұғырларын анықтайды, академиялық проблеманы шешудің жазба жобасын жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән басқарушылық қызметтің психологиялық теорияларының іргелі түсініктерін, әлемдегі басқарудың тиімді стратегиялары мен теорияларын зерттейді. Пәнді меңгеру барысында магистрант ұйымдастырушылық мінез-құлықтың психологиялық теорияларын синтездей білу, командада тиімді өзара іс-қимыл жасай білу, команда құру және басқару психологиясының ережелерін ескере отырып, оның жұмысын ұйымдастыру дағдыларын игереді. Көшбасшылық қасиеттерді көрсете білуді және шиеленістік ситуацияларды басқарудың психологиялық әдістерін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пән жоғары мектептегі тұтас педагогикалық үдерістің әдіснамалық негіздері мен қазіргі білім беру парадигмалары туралы білімдерді зерттейді. Пәнді оқу барысында магистрант жоғары кәсіби білімнің ролі мен маңыздылығын және жоғары мектеп оқытушысына қойылатын негізгі талаптарды меңгере отырып, жоғары оқу орындарында ғылыми-зерттеу әдістерінің түрлерін пайдалануды, нақты ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізудің әдістемесін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этнодизайн бұйымдарын бағалау
    Несиелер: 5

    Пән дәстүрлі ұлттық қолөнер бұйымдарын көркемдік талдаудың әдістемелік негіздері саласында өнертанымдық зерттеулер жүргізуге бағытталған. Пәнді оқу барысында магистранттар тоқу, жону, илеу, соғу, жапсыру технологияларын меңгеру, ағаш, метал, сүйек, тері, жүн, ши, өңдеу әдістерін практикада қолдану жолдарына талдау жасайды. Қолөнер технологиясы саласынан өнертанушылық экспериментті әзірлеу және жүргізу бойынша немесе қолөнерді көркемдік бағалау саласынан зерттеудің тақырыбын анықтап, жаңа өнертанымдық жоба жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арт-көрмелер
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды дәстүрлі ұлттық қолөнер бұйымдары бойынша немесе визуалдық өнер көрмелерін ұйымдастырудың барлық аспектлерін, әдістерін, ұстанымдары мен қағидаларын білімдерін тәжірибеде қолданады. Пәнді оқу барысында магистранттар арт көрме тарихына, көрмені ұйымдастыру теориясы мен практикасына, заманауи көрме проблемасына байланысты мәселелерге талдау жасайды. Арт көрмені ұйымдастырудың тарихымен, заманауи проблемасымен, концепциясымен, әдістемесімен, нәтижесімен анықталатын өнертанымдық ғылыми жоба жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да әдістемелік дайындық
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар бейнелеу өнерінің көркемдік ерекшеліктері мен оны оқытуды зерттеудің ғылыми-әдістемелік негіздері саласындағы білімдерін визуалдық бейнелеу құбылысынан бейнелеу мен оқыту саласында зерттеулер жүргізу барысында қолданады. Пәнді оқу барысында магистранттар әдістемелік дайындық негізі, бейнелеу өнері мен сызуды оқыту, ЖОО болашақ бейнелеу өнері оқытушысы қызметіне қажетті әдістемелік дайындық мазмұнына әдістемелік жұмыстардың формасына, әдіс-тәсілдеріне талдау жасайды. Оқытудың әдістемелік аспектілерін менгеру негізінде ғылыми жоба шығарады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бұйымдардың эргономикасы
    Несиелер: 7

    Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар дәстүрлі, ұлттық, сәндік қолданбалы өнер бұйымдарының көркемдік, материалдық, технологиялық ерекшеліктері, зерттеудің әдістемелік негіздері саласындағы білімдерін өнердегі белгісіз нысанды құбылыс ретінде зерттеулерде қолданады. Пәнді оқу барысында магистранттар ұлттық сәндік қолданбалы өнер бұйымдарына, ағаш, метал, тері жүн, сүйек, тері, материалдарын өңдеу техногиясына талдау жасайды. Кескіндеме, графика туындыларының жаңа көркемдік бағыттарын тану бойынша ғылыми жоба жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Куратор және өнер басқару
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар өнер мен тәрбие проблемаларының ерекшеліктері, әдістемелік негіздері саласындағы білімдерін бейнелеу өнері арқылы тәрбие беруді диогностикалау саласында қолданады. Пәнді оқу барысында магистранттар бейнелеу өнері туындыларының көркемдігін, куратор және өнерді басқаруды, білім беруді, білім бағыттарын, нәтижелерін кәсіби көркемдік білім беру өнертанымдық педагогикалық тұрғыдан талдайды. Куратор және өнерді басқару мәселелері бойынша қазіргі заманғы әдістемелер мен технологияларды енгізу қызметін ұйымдастыру бойынша ғылыми жоба талдамасын жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОО-да сызуды оқыту негіздері
    Несиелер: 6

    Пәнді оқуда магистранттар инженерлік графиканың ерекшеліктерін, оқыту мазмұнын зерттеудің әдістемелік негіздері саласындағы білімдерін, визуалдық графикалық бейнелеу құбылысын зерттеулер жүргізуде қолданады. Пәнді оқу барысында магистранттар графикалық қызмет шеңберіне, сызуды оқытудан ғылыми-әдістемелік негіздеріне, оқыту мазмұнына, әдістеріне, ұстанымдарына, графикалық білімдерді қолдану практикасына талдау жасайды. Осы саладағы зерттеудің гипотезасын құру, зерттеу жоспарын жасау білімдері мен дағдыларын қолдану арқылы графикалық білім беруден ғылыми-педагогикалық жоба шығарады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Абстракциялық кескіндеме
    Несиелер: 7

    Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар бейнелеу өнерінің пәнсіздікке бағытталған ерекшеліктерін зерттеудің әдістемелік негіздері саласындағы білімдерін, визуалдық бейнелеу құбылысы саласында зерттеулер жүргізуге қолданады. Пәнді оқу барысында магистранттар абстракциялық кескіндемені зерттеу саласындағы өз жетістіктерін, олардың өнертанымдық негізіне талдау жасайды. Абстракциялық кескіндемені зерттеу әдістемесін қолдану, қазіргі заманғы , технологияларды енгізу, диагностика жасау, бағалау және білім бағдарламалар мазмұны саласында мәселелер бойынша өнертанымдық жобаны қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлттық көркемдік мәдениеттің теориясы мен тарихы
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар ұлттық мәдениеттің түрлері, формалары, ұстанымдары қағидалары, саласындағы білімдерін, визуалдық және қолданбалы өнердің, ұлттық көркемдік құндылықтардың көркемдік өлшемдерін зерттеуге қолданады. Пәнді оқу барысында магистранттар ұлттық бейнелеу шығармаларын, мәдени мұралар құрылымына, өнертанымдық, мәдениеттанымдық зерттеу гипотезаны құру, зерттеу жоспарын құруға талдау жасайды. Туындылардың көркемдік, халықтық, тұрмыстық, өнертанымдық тұғырын анықтап, өнертанымдық мәдениеттанымдық ғылыми жобаны шығарады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON4

    Кәсіби саласында қолданылатын эмпирикалық зерттеу әдістері мен дағдыларының ерекшеліктерін жүйелі түрде түсініп, ғылыми-зерттеу жұмыстарында қолданады.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас орнату дағдыларын қолданады.

  • Код ON8

    Көркем білім беру саласында және онымен шектес гуманитарлық салаларда, одан әрі білім беру бағыттары бойынша кәсіби мансабын жобалайды.

  • Код ON7

    Көркем білім мен өнер теориясын зерттеу саласындағы өз жетістіктерін сауатты таныстырып, өзінің ғылыми-әдістемелік жетістіктеріне және олардың негіздемесіне талдау жасайды.

  • Код ON1

    Алынған теориялық білімдерін ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің әртүрлі нысандарында қолдана отырып, ғылым тарихы мен философиясы дамуының негізгі мәселелері мен қазіргі даму тенденцияларын талдайды.

  • Код ON5

    Халықаралық ғылыми дерекқор базасының өнімдерін қолданып, ғылыми этикаға сай, академиялық адалдықтың қағидаттарын сақтай отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижесінде ғылыми еңбектер дайындайды

  • Код ON6

    Заманауи арт-білім беру саласындағы ғылыми зерттеу әдіснамасы мен әдістері саласында терең білімді тәжірибеде қолданады.

  • Код ON3

    Педагогикалық такт және этика ережелерін сақтап, кәсіби саладағы көшбасшылық және басшылық іс-әрекеттері мен дағдыларын көрсете отырып, ЖОО-да білім беру іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады.

Top