7M01405 Визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-педагогикалық, өндірістік-технологиялық міндеттері мен мемлекеттік саясаттың негізгі бағыттары стратегиясының мәселелерін шешуге қабілетті, жаңа формация педагогын қалыптастыру, терең ғылыми-педагогикалық және зерттеу дайындығы бар жоғары оқу орындары мен ғылыми ұйымдар үшін ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M007 Көркем еңбек, графика және жобалау педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)
Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Композициялық іс-әрекеттердің теориясы мен тәжірибесі
Композиция тақырыбы білімді игеру процесі ретінде ғана емес, сонымен бірге оның шығармашылық сипатына ие болу процесі ретінде де қарастырылады. Жоғары білім беру жүйесінде оқытудың жаңа түрі қалыптаса бастады, ол жаңа адамды қалыптастыруға бағытталған: шығармашыл, ерекше жағдайларда шешім қабылдауға қабілетті, сонымен қатар білім берудегі жаңа идеялардың, жаңа педагогикалық технологиялардың жоғары кәсіби деңгейінің жүргізушісі бола алады. Сондай-ақ, шығармашылық дамудың жетістігін академиялық білім беру жағдайында ғылыми және көркем-шығармашылық эксперименттің икемді мүмкіндіктерін қамтамасыз ететін тиімді факторлардың бірі болып табылатын композициядағы сабақтармен байланыстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби білім берудегі заманауи өзекті мәселелер
Бұл пәнде қазіргі заманғы педагогикалық іс-әрекеттің өзекті мәселелері, кәсіби оқытудың басқа ғылымдармен байланысы, жоғары кәсіптік білім берудің мәні мен міндеттері, жоғары кәсіби білім берудің қазіргі жағдайы, кәсіби білім беруді реформалаудың негізгі бағыттары, кәсіби білім берудің өзекті бағыттары оқытылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
Пәннің мақсаты: халықаралық деңгейде кәсіби салаға кірігу үшін шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сонымен қатар шетел ғалымдарының ғылыми еңбектерін аудару үшін, аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетелдік тәжірибені дамыту, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы (орыс тілінде)
Психологияның пәнаралық қолданбалы саласы, оның негізгі міндеті психологиялық білім мен теорияларға негізделген басқарушылық қызмет мәселелерін зерттеу және шешу болып табылады. Пән басқару процесін ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтарын және осы процесте адамдар арасында пайда болатын қатынастарды зерттейді және реттейді. Басқарушылық қызметтің заңдылықтары, принциптері, әдістері қарастырылады: басқарушылық қызметтің ерекшеліктері мен психологиялық жағдайлары талданады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
Пән мазмұны зерттеу әдістемесі, ҒЗТКЖ, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі құрамдас бөліктері, авторлық құқық құжаттарын рәсімдеу, зерттеу жоспарының жаңашылдығы, жобаның өмірлік циклі мен құнын бағалау, идеяларды таңдау критерийлері мен сапасын анықтау дағдыларын қалыптастырады және іс жүзінде тиімді қолдану іскерліктерін меңгертеді. Оқу пәні білім алушылардың жасанды интеллектіні зерттеу барысында көмекші ресурс ретінде тиімді пайдаланып, зерттеу мүмкіндіктерін кеңейту үшін қажетті дағдылар мен біліктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Көркемдік қабылдауын дамыту
Курс көптеген эксперименттік зерттеулердің мәліметтерін жинақтай отырып, көркем қабылдаудың дамуын қарастырады. Біз өнердегі қабылдау проблемаларын, көркем қабылдау проблемаларын, көркем қабылдаудың механизмдерін, эстетика тарихы мен көркемдік қабылдау теориясын, өнерді қабылдау факторларын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы (қазақ тілінде)
Бұл пәнді оқудың мақсаты жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелері болып табылады. Жоғары оқу орындарының педагогикасы білім беру заңдылықтары мен принциптері, жоғары кәсіби білім беру құралдары мен әдістері туралы білімнің дамуын зерттейді. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінің дамуын, оның негізгі міндеттерін біледі. Сонымен қатар педагогикалық процесті басқарудың ғылыми аспектілері және заманауи педагогикалық технологияларды қолдану туралы білімдері қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ұлттық көркем мәдениеттің теориясы мен тарихы
Бұл пәнде - мәдени теориялар мен тұжырымдамаларды талдау дағдыларын қалыптастыру, көркем мәдениетті зерттеу саласындағы зерттеу тәжірибелері мен тәсілдерінің теориялық негіздері зерттеледі. Студент ұлттық көркем мәдениеттің мәдениеттің заманауи теориялық топографиясы туралы - негізгі теориялық сұрақтар, ұлттық көркем мәдениетті зерттеудің заманауи зерттеу тәсілдері мен практикасымен ұштасатын, мәдениетті талдаудағы теориялық көзқарастардың түбегейлі көптігін көрсететін тақырыптар мен проблемалар туралы түсінік алады, ұлттық көркем мәдениеттанудың негізгі түсініктері мен категорияларын қарастыру және талдау тәжірибесі ретінде мәдениеттің метатеориясы туралы түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнертанудың коммуникативтік қызметтері
Бұл пән семиотика сияқты ақпаратпен тығыз байланысты мәдениеттің коммуникативті функцияларын зерттейді. Магистранттар ауызша тілді, өнердің ерекше "тілдерін" (музыка, театр, кескіндеме, кино және т.б.), сондай-ақ ғылымның математикалық, физикалық, химиялық және басқа да символдары мен формулалары бар тілін зерттейді, өйткені мәдениеттің коммуникативті мүмкіндіктерінің күшеюі оның ұлттық ерекшеліктерінің белгілі бір жойылуына әкеледі және біртұтас жалпы адамзаттық өркениеттің қалыптасуына ықпал етеді. Олар сонымен қатар қарым-қатынас мәдениетін, қарым-қатынас түсінігі мен ерекшеліктерін зерттейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақстанның қазіргі заманғы өнеріндегі архетиптер мен жаңғырту
«Қазақстанның қазіргі заманғы өнеріндегі архетиптер мен жаңғырту» пәні бойынша магистранттар теориялық және практикалық дайындықтан өтеді, осы курсты оқу барысында өнер саласынан әрі қарай білімдерін жетілдіріп, графика, түстану, өнер тарихы, психология, философия сияқты салалармен тікелей байланыста болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Форма құрастыру курсы
Қалыптастыру курсының пәні магистранттардың дизайн және композициялық ойлауын дамыту, олардың қалыптасу заңдылықтарын түсіну және дамыту, айналамызда тұтас, эстетикалық маңызды, көркем және экспрессивті әлем құру, сонымен қатар көркем және композициялық қалыптастырудың заңдылықтарын, принциптерін, әдістері мен құралдарын терең түсінуді қарастырады. Пән ретінде қалыптастыру пәні әдістердің бай арсеналына ие және шығармашылық ойлау мен кәсіби шеберліктің қалыптасуы мен дамуының факторы болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі өнер және дизайн
Пән - қазіргі қоғам өміріндегі бейнелеу өнерінің, көркем еңбектің, дизайнның маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыру, эстетикалық талғам қалыптастыру. Тұрмыстық заттардың эстетикалық құндылықтарын дамытуда дизайнерлердің шығармашылық ізденістерінің мағынасын түсіну, қазіргі мәдениеттегі дизайн функцияларының әсер ету шеңберін кеңейту мазмұнын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы көркем білім беру жүйесі
Курста көркемдік білім беру жүйесін тұлғаны дамытудың мақсатты, жүйелі ұйымдастырылған процесі ретінде түсіну қарастырылады, оның ішінде туған елдің мәдениетін, оның нормалары мен құндылықтар жүйесін дамыту, өнердегі сұлулықты қабылдау және түсіну дағдыларын дамыту, эстетикалық көзқарастарды, сезімдерді, талғамдарды, әдемілікке деген қажеттілікке тәрбиелеу, сонымен қатар мәдениетке ұқыпты және жауапкершілікпен қарауды дамыту, мәдениеттер диалогына ашықтық және сауатты мәдениетаралық байланысты жүзеге асыру үшін қажетті дағдылардың болуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем шығармашылық психологиясы
Өнер туындыларын құрудың психологиялық заңдылықтары, шығармашылық қызметтің компоненттері, көркем ойлау және қабылдау ерекшеліктері; шығармашылық үрдістің негізгі кезеңдерінің психологиялық заңдылықтары, суретшінің шығармашылық жұмысындағы әр түрлі кезеңдеріндегі психологиялық жағдайының ерекшеліктері, нақты тұлғаның әр түрлі қызмет түрлеріне шығармашылық қарым-қатынасының компоненттерін талдау; көркем шығармашылықтың түрлі өнер туындыларының ассоциативті үндесуінің психологиялық қабылдауының ерекшеліктері және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көркем білім берудің инновациялық үрдістер
Бұл курста кәсіби көркем білім беруді, дәстүрлі халықтық өнерді жаңғырту, білім беру жүйесін тұрақты дамытудың әлеуметтік-экономикалық тетіктерін құру, адамның, экономика мен қоғамның қажеттіліктеріне сәйкес қол жетімділікті, сапасы мен тиімділігін қамтамасыз ету қарастырылады. Оқу жоспарларын кәсіби құзіреттілікке бағыттай отырып, оқыту сапасын жақсарту; үздіксіз кәсіби білім беру жүйесін ұйымдастыру; кәсіби білім беру жүйесінде оқытудың инновациялық технологияларын қолдану; студенттерге қазіргі заманғы білім беру ақпараттық ресурстарына қол жетімділікті қамтамасыз ету; жаңа білім беру бағдарламалары мен технологияларын ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етуі қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнердегі келелі мәселелерді қабылдау
Бұл пәнде өнерде қабылдау мәселелері, өнерді қабылдау, көркемдік қабылдау мәселесі, ART- Вижн, көркемдік қабылдау механизмдері, эстетика тарихы және көркемдік қабылдау теориясы, өнерді қабылдау факторлары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көркем білім берудің әдіснамалық негіздері
Бейнелеу қызметінің негіздеріне пропедевтикалық оқытудың құрылу тарихы; Сурет және кескіндеме негіздеріне оқытудың әртүрлі формаларын талдау; оқушылардың оқытудың бастапқы сатысында жіберілетін сурет пен кескіндемедегі типтік қателер; осы пәндер бойынша оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың негізін қалаушы принциптерін анықтау; Оқыту әдістерін қолданудың бірізділігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі мен тәжірибесі, теориясы мен тарихы
Бейнелеу өнерін оқытудың тарихы, теориясы, әдістемесі мен тәжірибесі пәні сурет және живопись өнерінің тарихын қарастырады. Қолданбалы қолөнер тарихын, ұлттық нақышта орындалған ер және әйел киімдерінің тарихын зерттеумен қатар, батыс европа елінің костюм дизайның ерекшелігін теориялық бөлімінде меңгереді. Көркем еңбек пәнінің оқу үрдісін жетілдіру, оқытудың әдіс-тәсілдерін практикаға енгізу және жасақтау, оқу - тәрбие жұмысының тиімділігін арттыру, қазіргі заманғы өнер мен өткен тәжірибенің озық және ғылыми негізделген жетістіктерін пайдалануды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Визуалды өнер және цифрлық білім беру
Бұл пәнде цифрлық көркем өнер педагогика аясында шешілетін көркемдік білім берудің негізгі мәселелері қарастырылған, оның мәні, принциптері мен технологиялары ашылған. Өнер педагогикасы мен цифрлық технологиялар интеграциясы білім беру іс-әрекетінің жаңа бағытына жол ашады. Студенттердің кең санаттарын өнімді көркемдік және шығармашылық жұмыстармен таныстыруға және сол арқылы олардың шығармашылық, адамгершілік және эстетикалық дамуын қамтамасыз етуге арналған перспективалар ашылуда. Сондай-ақ, бейнелеу өнеріндегі цифрлық компьютерлік технологиялар сапалы жаңа деңгейде зерттеліп, көрнекі бейненің өнер жүйесіндегі орнын қайта қарастыру қажеттілігі анықталды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнаулы пәндерді оқыту әдістемесі
Арнайы пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеу әдістемесі. ЖОО-ның арнайы пәндері бойынша дәрістер оқуды дайындау әдістемесі. Арнайы пәндердің практикалық сабақтарын өткізу әдістемесі: семинар, зертханалық, практикум. Студенттер мен магистранттардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру және тексеру әдістемесі. Жоғары мектепте практиканы ұйымдастыру және өткізу әдістемесі. Еуроинтеграция контекстінде ЖОО-да арнайы пәндер бойынша студенттің табыстылығы мен оқыту сапасына бақылауды ұйымдастыру және жүргізу әдістемесі. Білім алушының білім деңгейі мен қажеттіліктеріне бейімделген жасанды интеллект бойынша оқытуды жекелендіру. Жасанды интеллект, этикалық және әлеуметтік нормалар, фактілерді тексеру және сыни ойлауды дамыту. Арнайы пәндер бойынша тестілерді әзірлеу және қолдану әдістемесі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби білім берудегі заманауи технологияларды, сондай-ақ көркемдік білім берудегі басқа да жалпы қабылданған пәндерді зерттейді.
- Қазіргі заманғы әлемдік қоғамның өзекті проблемалары бойынша адам позициясының бәсекеге қабілеттілігіне ие болу; инновациялық мектептің тәжірибесін жақсарту үшін практикада зерттеу нәтижелерінің көздерін тұжырымдайды.
- Көркем шығармашылық, дизайн, визуалды өнер саласында ғылыми-педагогикалық нәтижелерді жүзеге асырады.
- Полиэтникалық және поликонфессионалды қазақстандық қоғамды біріктірудің идеологиялық және рухани негіздерін көрсетеді.
- Жалпы ғылым саласындағы құндылықтары мен бүгінгі жағдайы мен даму тарихының теориялық негіздерін концептуалды тұжырымдайды.
- Қазіргі жаһандық қоғамның өзекті мәселелеріне қатысты өзінің адами ұстанымын қалыптастырады және сауатты дәйектейді.
- Педагогикалық зерттеулер әдіснамасын бағалайды.
- Қазіргі қоғамның әлеуметтік мәселелерін сипаттайды және талдайды, жасанды интеллект көмегімен веб-сайттарды жобалауды және жобаланған нысандарды көрсетуді біледі.