Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01108 Эндокринология ересектердің, балалардың в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

  • Ішкі аурулар
    Несиелер: 12

    Ішкі аурулары пәні - кең таралған ішкі ағза ауруларының себептерін, даму барысын, диагностикасын, емдеу және алдын алу әдістерін зерттейтін ғылым. Осы пәнді игергеннен соң резидент клиникалық диагнозды тұжырымдай алады, дәлелді тәжірибеге негізделген емдеу жоспарын тағайындап және оның тиімділігін бағалай алады, клиникалық ойлау кабілетін жетілдіреді. Пацинетпен, оның ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасай алады. Шұғыл жәрдем көрсетудің алгоритмдерін оқу кризистік жағдайларда қажетті іс-әрекеттерді атқара алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалар аурулары
    Несиелер: 6

    Балалар ауруы - нәрестелер мен жас балалардың арасында жиі кездесетін аурулардың себептерін, даму барысын, диагностикасын, емдеу және олардың алдын алу әдістерін зерттейтін ғылым. Резидент балаларда кездесетін арулардың диагнозын қойып, жетекші синдром негізінде дифференциялық диагноз жүргізе алады, аспаптық және лабораторлы зерттеу нәтижелерін интерпретациялауға қабілетті, клиникалық ойлауға машықтанады. Шұғыл жәрдем жағдайларда қажетті іс-әрекеттерді атқара алады. Пацинетпен, оның ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стационардағы эндокринология, ересектер
    Несиелер: 42

    Резидент стационардағы ересек адамдарда жиі кездесетін эндокриндік аурулардың клиникалық диагнозын тұжырымдай алады, медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді тәжірибеге негізделген емдеу жоспарын тағайындап және оның тиімділігін бағалай алады Ақпараттарды игеру барысында резиденттер клиникалық ойлауға машықтанады. Пацинетпен, оның ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасай алады. Шұғыл жәрдем көрсетудің алгоритмдерін оқу кризистік жағдайларда қажетті іс-әрекеттерді атқара алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Амбулаториялық-емханалық эндокринология, балалар
    Несиелер: 10

    Амбулаториялық-емханалық эндокринология (балалар) пәнінен кейін резиденттер эндокринологиялық науқастарды эксперттеу және диспансерлеу сұрақтарын шеше аладыі, науқастарды емдеу және оңалтудың кешенді әдістерін қолдана алады. Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет ете алады, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетеуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіптік топтар құрамында жұмыс істеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мамандандырылған эндокринологиялық көмек
    Несиелер: 6

    Бұл пәнді өткеннен кейін резидент эндокриндік жүйенің функционалдық жеткіліксіздігінің дәрежесін анықтай алады, науқасты тексерудің заманауи әдістерін жүргізеді, алынған мәліметтерді түсіндіре алады және асқынуларды диагностикалайды. Медицинаның басқа салаларының мамандарын тарта отырып, кеңестер ұйымдастырады. Денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасай алады Эндокриндік аурулармен ауыратын науқастарды хирургиялық, сәулелік және радиологиялық емдеуге көрсеткіштерді анықтауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Эндокринологиядағы орын басу терапиясының негіздері
    Несиелер: 4

    Резидент гормоналды бұзылуларды анықтап, медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді тәжірибеге негізделген емдеу жоспарын тағайындап және оның тиімділігін бағалай алады. Қарсы көрсеткіштер мен жанама әсерлерді бағалай алады. Гормондардың тиімділігін физикалық тексеру және зертханалық зерттеулер арқылы анықтауға қабілетті. Гормондардың тиімділігін төмендету немесе жоғалту арқылы ауыстыру қажеттілігін уақтылы анықтауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Стационардағы эндокринология (балалар)
    Несиелер: 20

    Аталмыш пәнді өту барысында резидент стационарындағы балаларда жиі кездесетін эндокриндік аурулардың клиникалық диагнозын тұжырымдай алады, медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді тәжірибеге негізделген емдеу жоспарын тағайындап және оның тиімділігін бағалай алады. Ақпараттарды игеру барысында резиденттер клиникалық ойлауға машықтанады. Пацинетпен, оның ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасай алады. Шұғыл жәрдем көрсетудің алгоритмдерін оқу кризистік жағдайларда қажетті іс-әрекеттерді атқара алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Амбулаториялық-емханалық эндокринология, ересектер
    Несиелер: 20

    Пәнді игергеннен соң резиденттер емханада дәрігер-эндокринологтың функциялық міндеттерін атқара алады, құжаттамаларды меңгереді. Эндокринологиялық науқастарды эксперттеу және диспансерлеу сұрақтарын шеше алады, науқастарды емдеу және оңалтудың кешенді әдістерін қолдана алады. Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет ете алады, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетеуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіптік топтар құрамында жұмыс істеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сәулелі және радиоизотопты диагностика
    Несиелер: 8

    Резиденттер эндокриндік жүйе патологиясының диагнозын анықтау барысында қолданылатын сәулелі және радиоизотопты диагностика әдістерін меңгеріп, тиімділігін бағалай алады, тексеру нәтижелерін дұрыс интерпретациялайды. Заманауи визуальды диагностика тәсілдерін орынды қолдануын біледі: гипоталамо-гипофизарлы жүйенің визуальді диагностикасы, бас миының рентгенологиялық зерттеулері (КТ, МРТ), сәулелі диагностика, ультрадыбыстық зерттеулер. Бас миының және түрік ерінің рентгенографиясы. Балалардағы визуальді диагностика ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Репродуктивтік эндокринология, бедеулік және жүктілік
    Несиелер: 10

    Репродуктивті жүйе көпжасушалы тірі ағзалардың (жануарлар, өсімдіктер, саңырауқұлақтар және т.б.) жыныстық көбеюіне жауапты жүйе. Ағзаның басқа жүйелеріне қарағанда репродуктивті жүйе еркек дара мен ұрғашы дара арасында көбіне қатты ерекшеленеді. Кейбір биологиялық белсенді заттар (гормондар және феромондар) жануарлардың репродуктивті жүйесінің жұмысына қатты әсер етеді. Репродуктивті эндокринология пәнін игергеннен соң резидент клиникалық диагнозды тұжырымдай алады, емдеу жоспарын тағайындап және оның тиімділігін бағалай алады. Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет ете алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Диабет мектебі
    Несиелер: 4

    Қант диабетімен аурудың қарқынды өсуі әлемдік денсаулық сақтау ұйымдарының жахандық проблемалардың біріне айналды. Дегенмен диабетпен ауыру жағдайында да бірқалыпты тұрмыс кешуге, өзін бақытты сезінуге болатынын ұғындыру мақсатында диабет мектептері жұмыс жасайды. Осы пәнде меңгеру барысында резиденттердің диабет мектебінің жұмыс принциптерін терең игеруге мүмкіндіктері бар. Резидент диабет мектебін ұйымдастырып, сабақтар жүргізе алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON3

    медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді бағалауға және неғұрлым тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті;

  • Код ON6

    өз бетінше оқуға және кәсіби команданың басқа мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың өзге де нысандарына белсенді қатысуға қабілетті.

  • Код ON4

    Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру саласы шеңберінде өз мамандығы бойынша әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіби емес командалар құрамында жұмыс істеуге қабілетті;

  • Код ON2

    пациент үшін үздік нәтижелерге қол жетукізу мақсатында пациентпен, оның айналасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасауға қабілетті;

  • Код ON1

    медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді практика негізінде клиникалық диагнозды тұжырымдауға, емдеу жоспарын тағайындауға және оның тиімділігін бағалауға қабілетті;

  • Код ON5

    барабар зерттеу мәселелерін тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде халықаралық дерекқорларды тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті;

Top