Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7R01108 Ересектердің, балалардың эндокринологиясы в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Эндокринология мамандығы бойынша өз бетінше жұмыс жасау үшін жалпы тәжірибелік дәрігерлердің сапасына қойылатын қазіргі заманғы талаптарға сәйкес келетін білікті, бәсекеге қабілетті кадрлар даярлауды қамтамасыз ету.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R008 Эндокринология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ішкі аурулар
Балалар аурулары
Стационардағы эндокринология, ересектер
Амбулаториялық-емханалық эндокринология, балалар
-
2 Оқу жылы
Жоғары мамандандырылған эндокринологиялық көмек
Эндокринологиядағы орын басу терапиясының негіздері
Стационардағы эндокринология (балалар)
Амбулаториялық-емханалық эндокринология, ересектер
Сәулелі және радиоизотопты диагностика
Репродуктивтік эндокринология, бедеулік және жүктілік
Диабет мектебі
Оқыту нәтижелері
- медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді бағалауға және неғұрлым тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті;
- өз бетінше оқуға және кәсіби команданың басқа мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың өзге де нысандарына белсенді қатысуға қабілетті.
- Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру саласы шеңберінде өз мамандығы бойынша әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіби емес командалар құрамында жұмыс істеуге қабілетті;
- пациент үшін үздік нәтижелерге қол жетукізу мақсатында пациентпен, оның айналасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасауға қабілетті;
- медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді практика негізінде клиникалық диагнозды тұжырымдауға, емдеу жоспарын тағайындауға және оның тиімділігін бағалауға қабілетті;
- барабар зерттеу мәселелерін тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде халықаралық дерекқорларды тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті;