Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01117 Физикалық медицина және реабилитация ересектердің, балалардың в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

  • Физикалық медицина және реабилитация негіздері
    Несиелер: 16

    Пән резиденттерді оқу процесінде медициналық оңалтудың теориялық негіздері мен принциптерін оқытады, клиникалық диагноздың тұжырымдамаларын оңалту жағдайындағы диагностика мен емдеудің заманауи әдістерімен зерттейді, пациенттермен және олардың туыстарымен жұмыс жасау кезінде коммуникативтік дағдыларды игереді, сондай-ақ медициналық оңалту әдістері мен құралдарын әзірлеу кезінде, оңалту әлеуетін және оңалту болжамын және оңалту диагнозын және сараптамалық қорытындыны ескере отырып, оңалту диагнозын қояды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эрготерапия
    Несиелер: 10

    Пән эрготерапия саласындағы негізгі принциптерді зерттей отырып, резиденттерге жеке адамның өміріне әсер ететін факторлардың теориялық негіздерін үйретеді. Резидент бұзылған функцияларды бағалау әдістері мен құралдарын қолдана отырып , сондай - ақ жасына және нозологиясына мамандандырылмаған эрготерапиялық процесті ұйымдастыра отырып, қозғалтқыш функциялары бұзылған науқастарда күтім жасайтын адам мен туыстарының, пациенттердің психологиясын, эрготерапияның теориялық тұрғыдан ғылыми негізделген әдістері мен тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тірек-қимыл реабилитациясы
    Несиелер: 18

    Пән резиденттерді травматология мен ортопедиядағы медициналық оңалту көлемін, құралдарды, нысандарды, әдістемелерді, тиімділік индикаторларын зерделей отырып, травматологиялық-ортопедиялық науқастарды оңалту кезеңінде оңтайлы режимді таңдау бойынша ұсыныстарды (морфофункционалды мәртебесіне байланысты қозғалыс белсенділігі), сондай-ақ жарақаттар кезінде әртүрлі оңалту іс-шараларын (медициналық, әлеуметтік, психологиялық) зерделей отырып олардың салдары мен тірек-қимыл жүйесінің ауруларын оқытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кардиологиялық реабилитация
    Несиелер: 8

    Пән резиденттерді құралдарды, нысандарды, әдістемелерді, сондай-ақ тиімділік индикаторларын пайдалана отырып, кардиологиядағы медициналық оңалтудың теориялық негіздерін оқытады. Резидент миокард инфарктісін бастан өткерген науқастарды, жүрекке, ірі қан тамырларына ота жасалған, ЖИА-дан зардап шегетін, артериялық гипертензияға, кардиомиопатияға кинезо және механотерапияны, ЕДШ құралдарының жүрек-қантамыр жүйесіне әсерін пайдалана отырып, оларды қан айналымы органдарының аурулары кезінде қолдануды клиникалық негіздей отырып, оңалтады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Емдік дене шынықтыру (кинезиотерапия)
    Несиелер: 18

    Пән резиденттерге емдік дене шынықтырудың адам ағзасына әсер ету механизмінің теориялық негіздерін, патологиялық процестің барысына емдік дене шынықтырудың құралдары мен нысандарын, емдік дене шынықтырудың әдістемелік негіздерін, балалардың ерекшеліктерін зерделей отырып үйретеді. Резидент аурухана, емхана, дәрігерлік-дене шынықтыру диспансері, оңалту орталығы жағдайында емдік дене шынықтыруды ұйымдастыру мәселелерін, пациенттермен және олардың туыстарымен жұмыс істеу кезінде коммуникативтік дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Нейрореабилитация
    Несиелер: 18

    Пәннің мақсаты резиденттерді неврологиялық бұзылулардан туындаған функционалдық бұзылуларды қалпына келтіруге және азайтуға бағытталған оңалту іс-шараларының негізгі әдістерін оқыту болып табылады. Резидент ҚР құқықтық заңнамасы аясында коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгере отырып, оңалтудың қауіпсіз және тиімді әдістерін қолдануға, әлсіреген және салданған аяқ-қолдардың қимыл функцияларын жақсартуға бағытталған оңалту қызметтерін ұйымдастыруға, өзіне-өзі қызмет көрсетуге, қозғалыс дағдыларын қалпына келтіруге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Пульмонологиялық реабилитация
    Несиелер: 8

    Пән резиденттерді пульмонологиядағы медициналық оңалтудың теориялық негіздерін, құралдарды, формаларды, әдістерді, сонымен қатар тиімділік көрсеткіштерін пайдалана отырып үйретеді. Резидент пульмонологиялық науқастарды сауықтыру және аурулардың алдын алу мәселелерін зерттейді. Бронхо-өкпе патологиясы бар ересектер мен балалардағы оңалту әдістері. Ауырлық дәрежесіне байланысты бронх демікпесі бар науқастарды оңалту (көрсеткіштері, қарсы көрсеткіштері, оңалту бағдарламасының мазмұны).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педиатриядағы реабилитация
    Несиелер: 12

    Пәннің негізгі мақсаты резиденттерге тиімділік индикаторларымен балалардың анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалардағы оңалту құралдарын, нысандарын, әдістерін зерттей отырып, балалар ауруларының теориялық негіздері туралы білім беру болып табылады. Резидент конвульсиялық синдромды, резидуальді генезді гипоксиялық-ишемиялық энцефалопатияны, бронхо-өкпе дисплазиясын, кардиомиопатияны зерттейді, сонымен қатар патологияның себептерін анықтайды, диагноз қояды, емдеуді тағайындайды, дәлелді медицина тұрғысынан алдын-алу және оңалту жүргізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Функционалдық диагностика
    Несиелер: 8

    Пән неврологиялық, кардиологиялық, травматологиялық, педиатриялық науқастарды нейровизуализациялау және функционалдық диагностикалау әдістеріне оқытуға бағытталған, осы пәнді оқу барысында резиденттер патологиялары бар пациенттерді функционалдық диагностикалау нәтижелерін интерпретациялау әдістерін, пациенттермен және олардың туыстарымен жұмыс істеу кезінде коммуникативтік дағдыларды игереді, сондай-ақ диагностикалық зерттеулер жүргізудің көрсеткіштерін, қарсы көрсеткіштерін, тиімділігін, қауіпсіздігі мен тәуекелдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Емдік физикалық факторлар
    Несиелер: 18

    Пән резиденттерге негізгі патологиялық процестерге әсер ететін физикалық факторлардың әсер ету механизмінің теориялық негіздерін, ағзаның әртүрлі органдары мен жүйелерінің функцияларын, балалардағы физиотерапияның ерекшеліктерін ескере отырып, физикалық факторлар мен процедураларды тағайындаудың үйлесімділігі мен дәйектілігі принциптерін, әртүрлі ауруларды емдеудегі физиотерапия әдістерін, электроконтактілі процедуралар әдістерін меңгеруді үйретеді, физиотерапиялық емдеу әдістерді қолданудың жалпы көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инсульт алған аурулардың реабилитациясы
    Несиелер: 4

    Пән резиденттерді инсульттан кейінгі науқастарды оңалту кезінде құралдардың теориялық негіздерін, нысандарын, әдістемелерін, медициналық оңалту көлемін, тиімділік индикаторларын үйретеді. Резидент инсультпен ауыратын науқастың қимыл-қозғалыс және күнделікті белсенділігін шкала бойынша бағалауды меңгереді, жіті кезеңдегі науқастың оңалту әлеуетін бағалайды, жіті кезеңдегі оңалту диагнозын айқындайды, клиникалық хаттамаға сәйкес инсульт алған науқасты оңалтудың жеке жоспарын әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • БЦС бар балалардың реабилитациясы
    Несиелер: 4

    Пән резиденттерге БЦС теориялық негіздері, бала жасындағы анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы, балалардағы оңалту құралдарын, әдістемелерін зерттей отырып, тиімділік индикаторларымен, пациенттермен және олардың туыстарымен жұмыс істеу кезінде коммуникативтік дағдыларды пайдалана отырып, сондай-ақ БЦС кезінде қалпына келтіру кезеңдерін, қалдық құбылыстар кезеңіндегі ЕДШ міндеттерін, емдік массаж әдістемесін, физиотерапия құралдарын, церебральды сал ауруы бар балалардың оңалту бағдарламасын жасай отырып зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON4

    өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіптік топтар құрамында жұмыс істеуге қабілетті ;

  • Код ON2

    пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасай алады ;

  • Код ON5

    адекватты зерттеу мәселелерін тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті ;

  • Код ON3

    медициналық көмектің сапасы мен қауіпсіздігінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді бағалауға және неғұрлым тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті ;

  • Код ON1

    клиникалық диагнозды тұжырымдауға, емдеу жоспарын тағайындауға және медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалауға қабілетті ;

  • Код ON6

    өз бетінше оқуға және кәсіби команданың басқа да мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына белсенді қатысуға қабілетті.

Top