Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7R01129 Патологиялық анатомия в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Патологанатом мамандығы бойынша дербес жұмыс істей алатын, білікті, бәсекелесуге қабілетті, заманауи денсаулық сақтау саласының талаптарына жауап беретін мамандарды дайындау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R050 Патологиялық анатомия
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Хирургиядағы клиникалық патоморфология цитопатологиямен
Терапиядағы клиникалық патоморфология
Онкологиядағы клиникалық патоморфология цитопатологиямен
Жалпы және жеке патология
-
2 Оқу жылы
Акушерия мен гинекологиядағы клиникалық патоморфология мен цитопатология
Патоморфологиядағы заманауи зертханалық құрылғылар мен жабдықтар
Сот-гистологиялық патоморфология
Инфекциялық аурулардағы клиникалық патоморфология
Стоматологиядағы клиникалық патоморфология
Педиатриядағы клиникалық патоморфология
Оқыту нәтижелері
- Қоғамдық денсаулық сақтау: өз мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіптік топтар құрамында жұмыс істеуге қабілетті;
- Қауіпсіздік пен сапа: патологиялық анатомиялық бюроның (бөлімшенің) қызметкерлер құрамының жұмысының жоғары деңгейі мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін қауіп-қатерлерді бағалауға және ең тиімді тәсілдерді қолдануға қабілетті;
- Коммуникация және коллаборация: қайтыс болған аурудың немесе пациенттің ортасымен, пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасай алады;
- Пациентті күту: патологиялық анатомиялық диагнозды тұжырымдауға, қосымша зертханалық зерттеу тәсілін тағайындауға және дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалауға қабілетті;
- Оқыту және дамыту: өз бетінше оқуға және кәсіби команданың басқа да мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына белсенді қатысуға қабілетті.
- Зерттеулер: адекватты зерттеу мәселелерін тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті;