Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10105 Медицина в Семей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Медицина бейіні бойынша кәсіби және педагогикалық қызмет үшін білікті кадрлар даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M144 Медицина
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Жоғары мектептегі оқытушылық қызметтің негіздері

    "Жоғары мектептегі оқытушылық қызмет негіздері" пәні жоғары білім берудің негізгі білім беру бағдарламасы - магистратурада ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау бағдарламалары шеңберінде іске асырылады. Пән жоғары мектептегі педагогикалық қызметтің мазмұны мен мәні туралы түсініктерді қалыптастырады, жоғары мектепте оқытудың технологиялары мен әдістерін зерттеуге және оларды таңдау мен білім беру процесінде қолдану дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымға кіріспе

    Пәнді оқытудың мақсаты-магистранттарды оқу процесінде және одан тыс уақытта қолданылатын зерттеу қызметінің түрлері мен элементтерімен таныстыру. Пәнді игеру шеңберінде шешілетін міндеттер: - зерттеу қызметінің негізгі түрлері туралы түсінік қалыптастыру; - ғылыми материалдарды құрылымдау және ресімдеу ережелерімен танысу; - ғылыми қызметтің бастапқы дағдыларын дамыту. Жоғары кәсіптік білім беру жүйесіндегі жаңа тәсілдерге сәйкес білім берудің ғылыммен байланысы барған сайын ажырамас және органикалық болып келеді. Жоғары оқу орны ғылымының мәртебесін арттыру отандық еңбек нарығының кадрлық деңгейін нығайтуға шешуші әсер ететін магистранттарды даярлаудың жоғары сапасын қамтамасыз ету факторларының бірі ретінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 8
  • Ғылыми хат

    "Ғылыми жазу" пәні-Талдамалық мәтіндік қызметпен байланысты кәсіби құзыреттілікті және коммуникативтік құзыреттілікті кеңейтуді қалыптастырады. Бұл пәнді оқу магистранттарға ғылыми мәліметтер базасынан ақпарат іздеуге, мәтіндерді талдауға және рефераттауға, академиялық жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Курсты оқу студенттерге ғылыми мәліметтер базасынан ақпарат іздеуге, мәтіндерді талдауға және рефераттауға, академиялық жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Жобалық менеджмент

    Пәннің шеңберінде студенттер зерттеудің мақсатын, міндеттерін, жаңалығы мен практикалық маңыздылығын тұжырымдайды, зерттеу тобын анықтайды, жауапкершілікті бөледі, тапсырмаларды орындау үшін іс-әрекеттер ретін жоспарлауды, құжаттаманы ресімдеуді, т.б. Курс практикалық: докторанттар ғылыми жобалар конкурсына қатысуға өтінімді толтырады, бюджеттік өтінімді, MS Project бағдарламасында Гант диаграммасын жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Геоақпаратттық жүйелер

    "Геоақпараттық жүйе" пәні магистранттарда заманауи геоақпараттық технологиялар құралдарымен кеңістіктік деректерді зерттеуді жүргізудің теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын игеруді қалыптастырады.Курстың практикалық бөлігінің бағдарламасы геоақпараттық жүйеде жұмыс істеуге арналған мамандандырылған бағдарламалық жасақтаманы егжей тегжейлі зерттеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдіснамасы

    "Ғылыми зерттеу әдістемесі" пәні ақпараттық қоғамның қазіргі жағдайы аясында зерттеледі, сондықтан оны оқыту ақпарат алудың барлық тәсілдері мен формаларын қолдануды қамтиды. Зерттеу әртүрлі білім беру технологияларын қолдануға, соның ішінде рөлдік және ситуациялық ойындарды қолдануға, нақты педагогикалық жағдайларды, кейс-технологияларды, "миға шабуыл", шағын топтардағы жұмыстарды талқылауға негізделген.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Әдеби шолуды әзірлеу

    Бұл пән магистранттарда хронологиялық тәсілді қалыптастырады, материалдар тарихи даму тұрғысынан баяндалады: бетбұрыс нүктелері олар болған ретпен сипатталады, ең маңызды гипотезалар мен олардың авторлары көрсетіледі, қарама-қайшы ағымдар сипатталады және автордың үлкен суретке қосқан үлесі міндетті түрде ашылады. Магистранттардың логикалық принципі зерттеу объектісін сипаттауға, оның ғылым мен практиканың іргелес салаларымен байланысын сипаттауға, халық шаруашылығы немесе қоғам үшін маңыздылығына арналған кіші бөлімдердің жазылуын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән қазіргі қоғамның барлық маңызды құбылыстарына, оның ішінде оны түсінудің негізгі тарихи нұсқаларына ғылыми негізделген көзқарас қалыптастыруға баса назар аудара отырып, кең дүниетанымдық көкжиектің қалыптасуын зерттеуге бағытталған. Курс "Ренессанс философиясы", "XVII ғасыр философиясы" және "ағарту кезеңінің философиясы"үш негізгі бөлімнен тұрады. Курсты зерттеу алдында "Онтология және таным теориясы" және "Логика" сияқты пәндердің курстарын игеру, әлеуметтік философия курсын оқумен сәйкес келеді және шығыс философиясының әртүрлі нұсқаларын, сондай-ақ "мәдениетаралық өзара іс-қимыл"пәндерін зерттеуді бастайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    "Ағылшын тілі" пәнінің-кәсіби білім беру саласында ағылшын тілін үйренуге тағайындалған орта жалпы білім беретін білім беру бағдарламасын іске асыратын негізгі Кәсіптік білім беру бағдарламасын игеру шегінде (ОПОП) негізгі жалпы білім беру базасында БББ даярлау кезінде біліктілігі орта буын жұмысшылары, қызметшілері мен мамандары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Медициналық ЖОО оқыту мен бағалаудың әдіснамасы

    Пәнді оқу уақытпен қатар жүруге ықпал етеді, мұғалім оқу процесіне психологиялық қолайлы ортаны, Шығармашылық үшін еркіндікті қамтамасыз ететін оқытудың белсенді әдістерін енгізуі керек, ал студент білім беру технологияларын таңдауға мүмкіндік береді. Медициналық жоғары оқу орындарының оқу процесіне оқытудың дәстүрлі емес түрлерін енгізу тек мұғалім мен оқушының қалауына ғана емес, сонымен қатар кәсіби шеберлікке, шығармашылық әлеуетке, мұғалімнің өзінің мақсаттылығына, оның мотивациялық дайындығына және оқытудың белсенді әдістемелерін меңгеруіне байланысты. Оқытудың белсенді формаларын қолдану оқушының бойында маңызды құзыреттіліктерді – білім, Дағдылар, дағдылар, өзін-өзі дамытуға деген ұмтылысты қалыптастырады, ал мұғалім студенттермен бір уақытта кәсіби салада дамып, жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    " Осы "жоғары мектеп педагогикасы" оқу пәнін зерделеу МЖМБС жалпы мәдени, жалпы кәсіптік және кәсіптік құзыреттіліктерін қалыптастыруға, білім алушыларда педагогика ғылымы мен жоғары білім беруді дамытудың қазіргі заманғы мәселелері бойынша саналы кәсіптік ұстанымды қалыптастыруға, жоғары білім берудің өзекті педагогикалық мәселелері мен міндеттерін шешуге қабілеттілікке ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары білім саласындағы басқару

    /"Жоғары білім саласындағы басқару "таңдау пәніне жатады және"психологиялық-педагогикалық білім беру" бағыты бойынша МЖМБС құзыреттілігі мен базалық бөлігіне сүйенеді. Пәнді оқу үшін қажетті бастапқы талаптарға алдыңғы оқу сатысындағы пәндерді оқу процесінде қалыптасқан білім, білік және қызмет түрлері жатады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биостатистика және эпидемиология

    "Биостатистика және эпидемиология" пәнін оқу кезінде магистранттардың алған білімі клиника мен денсаулық сақтаудағы әртүрлі жағдайлар мен тенденцияларды бағалауға,сондай-ақ медицина саласындағы ғылыми зерттеулерді орындауға арналған зерттеулерді жоспарлау,жүргізу және талдау үшін өте қажет Статистика принциптерімен танысуға мүмкіндік береді. Теориялық зерттеулерде де, дәрігердің практикалық қызметінде де медициналық деректерді статистикалық талдау мәдениетін арттыру қажеттілігі, ең алдымен, деректерді ұсыну және жүйелеу мәселелеріндегі заманауи жетістіктермен байланыстыі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 10
  • Денсаулық сақтау менеджменті

    Осы курс шеңберінде білім алушылар Денсаулық сақтау мекемелері қызметінің ерекшеліктерін ескере отырып, қазіргі заманғы әдістемелер, технологиялар, басқару рәсімдері, менеджменттің практикалық дағдылары туралы білім алады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Медицинадағы өзгерістер мен инновацияларды басқару

    Медициналық нарықта бәсекеге қабілетті медицинада қолданылатын заманауи технологиялар туралы білімдерін қалыптастыру. HTMS, дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету, заманауи әдістерді дамыту, профилактика, дербестендірілген медицина саласындағы соңғы жетістіктерді білу.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • SPSSтың деректерін өндеудегі заманауи әдістері

    Магистратура шеңберінде ғылыми зерттеулерді орындау келесі кезеңдерді қамтиды: жоспарлау, өткізу (деректерді жинау), алынған деректерді талдау және зерттеу нәтижелерін ресімдеу. Деректерді сапалы және барабар статистикалық талдаудың болмауы кез-келген зерттеуге күмән тудырады. Сондықтан статта жұмыс істеу дағдыларының болуы. (мысалы, SPSS бағдарламалары) кез келген деңгейдегі зерттеуші үшін, оның ішінде магистрант үшін де маңызды болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фармакоэпидемиологияға кіріспе

    Білім алушылар халық популяцияларында дәрі-дәрмектерді қолдануды бағалау әдістерін, түсінуді меңгереді дәрілік заттардың анатомиялық терапиялық химиялық жіктелуі, алу негізі ретінде фармакоэпидемиологияның әдіснамалық құралдарымен дәрі-дәрмектерді қолдану, тиімділігі және қауіпсіздігі, статистика әдістері туралы ақпарат.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биомедициналық зерттеулер жүргізу этикасы

    Осы пәнді игеру нәтижесінде магистрант ғылыми жұмыстың этикалық негіздерін, биомедициналық зерттеулер жүргізудің этикалық мәселелерін айқындайды, биомедициналық зерттеулерге қатысушыларға өтініштер жасайды, биомедициналық зерттеулер мен диагностика саласындағы шешімдерді бағалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Денсаулық сақтауды ұйымдастыру және басқару

    Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы ұйымдардың қазіргі заманғы менеджмент теориясы мен тәжірибесінің жетістіктерін пайдалана білу қабілетін зерттеу болып табылады. Курс тиімді басқару дағдыларын және денсаулық сақтау ұйымдарын басқару саласында негізделген басқару шешімдерін қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Үздіксіз кәсіптік білім беру және өмір бойы даму: өз бетінше білім алуға және кәсіби команданың басқа мүшелерін оқытуға қабілетті. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдана отырып, пәннің оқу міндеттерін жобалайды.
  • Коммуникация және коллаборация: кәсіби пікірталастарға ауызша немесе жазбаша түрде қатысады, зерттеу нәтижелерін жариялайды. Конференциялар мен ғылыми пікірталастарға қатыса отырып, өз саласындағы тақырыптар бойынша кең ғылыми қоғамдастықпен және қоғаммен сөйлесе алады.
  • Тілдік құзыреттілік: тиісті ғылыми ақпаратты іздеу және қойылған міндеттерді шешу үшін кәсіби және күнделікті өмірде шет тілін қолданады.
  • Кәсіби қызмет шеңберінде IT - технологияларды пайдаланушының дағдылары: статистикалық бағдарламалар пакетін қолдана отырып, өзінің ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін талдайды. Ғылыми және білім беру міндеттерін шешу үшін IT технологияларды белсенді қолданады.
  • Жаһандық денсаулық мәселелерін түсіну: ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық өрісі шеңберінде әрекет ете отырып, денсаулық сақтау саласында жаңа технологиялардың пайда болуына әкелетін жаңа идеялар мен жобаларды әзірлеуге қызығушылық танытады.
  • Сыни ойлау дағдылары: ғылыми зерттеулердің нәтижелерін сыни тұрғыдан талдайды, Денсаулық сақтау мен халық денсаулығын ұйымдастыру мәселелерін шешу үшін жаңа идеяларды бағалайды және синтездейді.
  • Көшбасшылық: көптеген өзара байланысты факторлармен байланысты мәселелерді шешуді талап ететін жаңа контексттерде Еңбек және оқу қызметіндегі көшбасшылық қасиеттерді, инновациялықты және дербестікті көрсетеді.
Top