Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01109 Нейрохирургия ересектердің, балалардың в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

  • Ауруханадағы неврология. Неврологиядағы топикалық диагностика мен синдромдар
    Несиелер: 3

    Пән жүйке жүйесінің патологияларының этиопатогенезін, клиникалық көріністерін, диагностикалау әдістерін, емдеу және алдын алу әдістерін үйретеді. Пәнді оқу кезінде резиденттерде неврологиялық патологиясы бар пациентпен және оның айналасымен, сондай-ақ басқа да денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара әрекеттесу қабілеті қалыптасады. Резидент медициналық көмектің сапасы мен қауіпсіздігінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді бағалайды және неғұрлым тиімді әдістерді пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нейрохирургия негіздері
    Несиелер: 33

    Пән нейрохирургияның тарихын, мидың зақымдану белгілері мен клиникасын, нейрохирургиядағы интраскопия және сәулелік диагностика әдістерінің мүмкіндіктерін, сананың тежелу дәрежелерін, нейрохирургиядағы кесу тәсілдерін үйретеді. Резидент нейрохирургиялық ем кезінде үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасай алады. Сондай-ақ кәсіби міндеттерді орындауға және этикалық қағидаттарды сақтауға бейімділігін көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Перифериялық нервтердің нейрохирургиясы
    Несиелер: 30

    Пәнді игеру барысында шеткері нервтердің патологиялары кезінде клиникалық диагноз қою және ем тағайындау үшін науқасты курациялау, сондай-ақ қазіргі заманғы ғылыми негізделген әдістемелер бойынша ақпараттың халықаралық дерекқорын пайдалану дағдылары жетілдіріледі. Білім алушылар медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін неғұрлым тиімді әдістерді пайдалана отырып, кәсіби міндеттерді орындауға және этикалық қағидаттарды сақтауға бейімділігін көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хирургиядағы практикалық дағдылар
    Несиелер: 3

    Пән хирургиялық дағдыларды, яғни тігіс салу техникасын, біріншілік хирургиялық өңдеу принциптерін, новокаинды блокадаларды, трахеостомия, әр түрлі қуыстардың пункциясын, қан кету кезінде көмек көрсету және қан құю ережелерін үйретеді. Резидент пәнді игеру адекватты зерттеу мәселелерін тұжырымдап, зерттеу командасының жұмысына қатысады, сондай-ақ пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына белсенді қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нейровизуализация және функционалдық диагностика әдістері
    Несиелер: 3

    Пәнді игеру барысында компьютерлік томография, магниттік-резонанстық томография, эхоэнцефалоскопия әдістері арқылы диагностикалау, сондай-ақ қазіргі заманғы ғылыми негізделген әдістемелер бойынша ақпараттың халықаралық дерекқорын пайдалану дағдыларын жетілдіреді. Сондай-ақ Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы нормативтік-құқықтық негіздері шеңберінде шешім қабылдау дағдыларын жүзеге асырады. Резиденттер зерттеу мәселелерін тұжырымдау және функционалдық диагностика бойынша кәсіби әдебиеттерді сыни бағалау дағдыларын жетілдіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туннелді нейропатиялар нейрохирургиясы
    Несиелер: 3

    Пән туннельдік нейропатияның теориялық негіздерін, этиологиясын, патогенезін, нейропатияның клиникалық ерекшеліктері мен диагностикасын, емдеу тактикасын үйретеді. Пәнді оқу кезінде резиденттерде туннелді нейропатияларды емдеу кезінде пациентпен және оның айналасымен, сондай-ақ басқа да денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара әрекеттесу қабілеті қалыптасады. Резидент медициналық көмектің сапасы мен қауіпсіздігінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді бағалайды және неғұрлым тиімді әдістерді пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы хирургия
    Несиелер: 6

    Резидент пәнді игеру барысында тері және тері асты қабаттардың, жұмсақ тіндердің жарақаттары кезінде алғашқы хирургиялық өндеу жүргізе алады. Сондай-ақ қан кетулер кезінде қан және қан алмастырушы сұйықтықтарды науқастарға құю арқылы шұғыл көмек көрсете алады. Білім алушы науқасты хирургиялық оталарға дайындай алады және отаның қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін неғұрлым тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хирургиялық науқастарды қарқынды емдеу және реанимация шаралары
    Несиелер: 3

    Хирургиялық науқастарды қарқынды емдеу және реанимация шараларын орындау кезінде науқас үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында науқаспен, оның ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасайды. Резиденттер Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің нормативтік-құқықтық актілері шеңберінде дербес шешім қабылдауға қабілетті болады. Осы пәнді оқу кезінде резиденттер зерттеу мәселелерін тұжырымдау және нейрореанимация бойынша кәсіби әдебиеттерді сыни бағалау дағдыларын жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жедел жәрдем нейрохирургиясы
    Несиелер: 3

    Нейрохирургиялық науқастарға жедел нейрохирургиялық көмек көрсету кезінде науқас үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында науқаспен, оның ортасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасайды. Резиденттер Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің нормативтік-құқықтық актілері шеңберінде дербес шешім қабылдауға қабілетті болады. Осы пәнді оқу кезінде резиденттер зерттеу мәселелерін тұжырымдау және нейрореанимация бойынша кәсіби әдебиеттерді сыни бағалау дағдыларын жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жұлын нейрохирургиясы
    Несиелер: 33

    Пән омыртқаның және жұлынның аурулары мен жарақаттарының жіктелулерін, патоморфологиясын, клиникасы мен диагностикасын, аспаптық зерттеу әдістерін, консервативті және хирургиялық емге көрсеткіштерін, эндоскопиялық емдеу тәсілдерін, тұрақтандыру операцияларын, қайталанатын операцияларға көрсеткіштері мен асқынуларын үйретеді. Резиденттер Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің нормативтік-құқықтық актілері шеңберінде дербес шешім қабылдайды. Сондай-ақ пәнді оқу кезінде зерттеу сұрақтарын тұжырымдаумен қатар, кәсіби әдебиеттерді сыни бағалайды

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бас сүйек-ми жарақатының нейрохирургиясы
    Несиелер: 33

    Пәнді оқу кезінде резиденттерде нейрохирургиялық іс-шараларға мұқтаж науқастарға медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін қауіптерді бағалау және неғұрлым тиімді әдістерді пайдалану қабілеті қалыптасады. Резиденттер бас сүйек-ми жарақаты кезінде науқастарға күтім жасау, қажетті зерттеулерді және оңтайлы емдеу әдістерін тағайындау дағдыларын жетілдіре отырып, өмір бойы үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдау үшін қажетті қасиеттерді көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалар нейрохирургиясы
    Несиелер: 24

    Пән балалардағы ми мен жұлынның туа біткен ақаулары, мидың жарақаттануы, қан тамырлары аурулары, орталық жүйке жүйесінің нейронкология және паразиттік аурулары кезінде диагностикалау және емдеу әдістерін үйретеді. Резиденттер Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің нормативтік-құқықтық актілері шеңберінде дербес шешім қабылдауға қабілетті болады. Сондай-ақ өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалана отырып зерттеу командасының жұмысына қатысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Нейрохирургиядағы реабилитация
    Несиелер: 3

    Білім алушылар нейрохирургиялық науқастардың әр түрлі мидың патологиялары кезінде қолданылған консервативті және оперативті емнен кейін науқастарға оңалту іс-шараларын орындай алады және тиімділігін бағалай алады. Резиденттер Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің нормативтік-құқықтық актілері шеңберінде дербес шешім қабылдауға қабілетті болады. Осы пәнді оқу кезінде резиденттер зерттеу мәселелерін тұжырымдау және балалар хирургиясы бойынша кәсіби әдебиеттерді сыни бағалау дағдыларын жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тамырлы, оның ішінде интервенциялық ангионейрохирургия
    Несиелер: 31

    Пәнді игеру барысында ми қан айналымының жедел бұзылыстары кезінде клиникалық диагноз қою және ем тағайындау үшін науқасты курациялау, сондай-ақ қазіргі заманғы ғылыми негізделген әдістемелер бойынша ақпараттың халықаралық дерекқорын пайдалану дағдылары жетілдіріледі. Резидент ангиохирургиялық көмек көрсету үшін тиісті мамандармен өзара әрекеттесу дағдылары қалыптасады. Сондай-ақ, медициналық көмектің жоғары деңгейі мен сапасын қамтамасыз ету үшін ең тиімді әдістерді қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар хирургиясы. Нейрохирургиялық аурулармен ажырату диагностикасы мен емдеу ерекшеліктері
    Несиелер: 3

    Пән балалардың хирургиялық аурулары, даму кемістіктерін, жарақаттық зақымдану, шұғыл жағдайлар кезінде бастапқы диагностикасы мен емдеу, профилактика, оңалту және шұғыл көмек көрсету тактикасын үйретеді. Резиденттер Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің нормативтік-құқықтық актілері шеңберінде дербес шешім қабылдауға қабілетті болады. Осы пәнді оқу кезінде резиденттер зерттеу мәселелерін тұжырымдау және балалар хирургиясы бойынша кәсіби әдебиеттерді сыни бағалау дағдыларын жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Функционалдық және стереотаксикалық нейрохирургия
    Несиелер: 32

    Пәнді игеру барысында нейрохиругиялық науқастарды функционалдық және стереотаксиялық емдеу әдістерінің, сондай-ақ қазіргі заманғы ғылыми негізделген әдістемелер бойынша ақпараттың халықаралық дерекқорын пайдалану дағдылары жетілдіріледі. Резиденттер Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің нормативтік-құқықтық актілері шеңберінде дербес шешім қабылдайды. Сондай-ақ резиденттер өздерінің тәжірибедегі іс-әрекеттеріне баға беріп, қорытынды жасай алады, одан әрі өзін-өзі жетілдіру арқылы білімі мен дағдыларындағы кемшіліктерді жояды

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Эпилептологиядағы нейрохирургия
    Несиелер: 4

    Резиденттер ауыр жағдайдағы эпилепсиясы бар науқастарға күтім жасау, қажетті зерттеулерді және оңтайлы емдеу әдістерін тағайындау дағдыларын жетілдіре отырып, өмір бойы үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдау үшін қажетті қасиеттерді көрсетеді. Сондай-ақ Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің қолданыстағы нормативтік-құқықтық негіздері шеңберінде шешім қабылдау дағдыларын жүзеге асырады. Резиденттер зерттеу мәселелерін тұжырымдау және функционалдық диагностика бойынша кәсіби әдебиеттерді сыни бағалау дағдыларын жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Нейроонкология, паразиттік аурулар және бас миының даму ақаулары
    Несиелер: 32

    Пәнді мидың қатерлі ісігінің әртүрлі орналасуын, гистологиялық құрылымы мен деңгейін, науқастарды нейрохирургиялық емдеуге көрсеткіштерін, нейронавигация және нейромониторинг әдістерін үйретеді. Резиденттер ми және жұлынның онкологиялық және паразитарлық аурулары кезінде үздік нәтижелерге жету мақсатында қажетті зерттеулерді және оңтайлы емдеу әдістерін тағайындау дағдыларын жетілдіре отырып, өмір бойы үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдау үшін қажетті қасиеттерді көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Нейрофизиология және нейропатоморфология
    Несиелер: 8

    Пәнді игеру барысында жүйке жүйесінің қызметі мен оның құрылысын және де жүйке жүйесінің функционалды ұйымдастырылуын, рефлекторлық мінез-құлықты ұйымдастырудың жүйкелік механизмдерін, ми қызметін жүйелі ұйымдастыру принциптерін үйренеді. Жүйке жүйесінің нейрофизиологиялық бұзылуын ерте диагностикалау әдістерін және нейропатоморфологиялық өзгерістердің клиникалық ерекшеліктерін зерттейді. Білім алушы зерттеу мәселелерін тұжырымдауға, өзінің күнделікті қызметінде халықаралық дерекқорларды тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Инсульт нейрохирургиясы
    Несиелер: 4

    Пән инсульттерді диагностикалау мен емдеу тактикасын үйретеді. Пәнді оқу кезінде резиденттерде нейрохирургиялық іс-шараларға мұқтаж инсульт алған науқастарға медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін қауіптерді бағалау және неғұрлым тиімді әдістерді пайдалану қабілеті қалыптасады. Резидент көшбасшылық қасиеттерін көрсете алады, командада жұмыс істей отырып, өзін-өзі жетілдіру арқылы білімдегі олқылықтарды жоя алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON3

    медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді бағалауға және неғұрлым тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті;

  • Код ON1

    медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлерінде дәлелді практика негізінде клиникалық диагнозды тұжырымдауға, емдеу жоспарын тағайындауға және оның тиімділігін бағалауға қабілетті;

  • Код ON6

    өз бетінше оқуға және кәсіби команданың басқа мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың өзге де нысандарына белсенді қатысуға қабілетті.

  • Код ON5

    барабар зерттеу мәселелерін тұжырымдауға, кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде халықаралық дерекқорларды тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті;

  • Код ON2

    пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның айналасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасауға қабілетті;

  • Код ON4

    Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру саласы шеңберінде өз мамандығы бойынша әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіби емес командалар құрамында жұмыс істеуге қабілетті;

Top