Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01140 Физикалық медицина және оңалту (ересектер, балалар) в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

Пәндер

  • Функционалдық диагностика

    Пәннің бір бөлігі ретінде олар объективті бағалау, ауытқуларды анықтау және олардың қызметінің физикалық, химиялық немесе басқа объективті көрсеткіштерін аспаптық әдістерді пайдалана отырып өлшеу негізінде дененің әртүрлі мүшелері мен физиологиялық жүйелерінің дисфункциясының дәрежесін анықтау бойынша білім алады және дағдыларды меңгереді. немесе зертханалық зерттеу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Физикалық терапия және оңалту негіздері

    Осы пән аясында олар физиотерапияның жалпы негіздері, медициналық оңалтудың халықаралық принциптері, реабилитациядағы емтихан әдістері, оңалту процесін басқару туралы білім алады және физиологиялық және физиологиялық жағдайды жақсарту үшін емдік дене шынықтыру және реабилитацияны қолдану дағдыларын меңгереді. физиологиялық механизмдерді (мысалы, рефлекстер, функционалдық бейімделу және нейропластикалық) пайдалана отырып, дененің психикалық жұмысы, сондай-ақ физикалық және психологиялық жарамдылық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 16
  • Емдік дене шынықтыру (кинезиотерапия)

    Пәннің бір бөлігі ретінде олар адамның бұлшықет әрекетінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, жас физиологиясы, дене жаттығуларының сау және науқас адам ағзасына әсер ету механизмдері, физикалық жаттығулардың әдістемелік негіздері бойынша білім алады және дағдыларды меңгереді. терапия (кинезиотерапия), сондай-ақ патологиялық жағдайларды диагностикалау мақсатында науқастарды зерттеудің жалпы және функционалдық әдістерін жүргізуде; емдеу-сауықтырудың стационарлық және амбулаториялық кезеңдеріндегі науқастарды оңалту кезінде емдеу мекемелерінде дене белсенділігінің дозалануы, емдік дене шынықтырудың әртүрлі құралдары мен формаларын қолдану, науқастардың қозғалыс белсенділігінің режимдері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 18
  • Емдік физикалық факторлар

    Пән шеңберінде ауру немесе жарақат, адам ағзасының қалыпты психикалық және физиологиялық функциялары (қажеттіліктері) нәтижесінде бұзылған немесе толық жоғалған жағдайларды барынша қалпына келтіруге немесе өтеуге бағытталған медициналық, педагогикалық, психологиялық және өзге де іс-шаралар кешенінің көмегімен пациенттерді жүргізу бойынша білім алады және дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 18
  • Эрготерапия

    Осы пән аясында олар эрготерапия негіздері, эрготерапияның тарихы, эрготерапия үлгілері бойынша білім алады, сонымен қатар аурудың нәтижесінде адамдардың белсенділігін бағалау, дамыту және қалпына келтіру үшін қажетті дағдыларды меңгереді. немесе жарақат, қозғалу, қозғалыстарды үйлестіру немесе күнделікті әрекеттермен айналысу мүмкіндігін жоғалтқан.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Пульмонологиялық оңалту

    Пән шеңберінде олар клиникалық жағдайды кешенді бағалаумен, адекватты терапияны таңдаумен және науқастардағы асқынуларды түзетумен, пульмонологиялық бейіні бар науқастарды оңалту шараларының көпсалалы, кешенді жүйесінде білім алады және дағдыларды меңгереді. жұмыс қабілеттілігі мен кәсіби дағдылары, сондай-ақ оңалту жоспарын жасау, оңалту процесін бақылау, оңалту процесіне пациенттерді бағыттау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Нейрореабилитация

    Пән шеңберінде олар неврологиялық ауру, нейрохирургиялық ауру немесе жүйке жүйесінің дисфункциясымен зақымдану салдарынан жоғалған функцияларды қалпына келтіруге бағытталған, қозғалыс белсенділігінің бұзылуына, сезімнің жоғалуына әкелетін іс-шаралар кешені бойынша білім алады және дағдыларды меңгереді. аяқ-қолды, тітіркенуді жоғарылату, сондай-ақ клиникалық жағдайды кешенді бағалау, адекватты терапияны таңдау және заманауи шкалаларды қолдану арқылы асқынуларды түзету, оңалту жоспарын құру, оңалту процесін бақылау, нейрореабилитация кезінде науқастарды бағыттау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 18
  • Тірек-қимыл реабилитациясы

    Пән шеңберінде олар қаңқа бұлшықеттерінің жарақаттарын қалпына келтіру және қалпына келтіруді емдеу, қартаю, жарақаттар немесе аурулар нәтижесінде жоғалған бұлшықет тіндерінің функцияларын қалпына келтіру мүмкіндіктерін, сондай-ақ сызбаларды құрастыру бойынша білім алады және дағдыларды меңгереді. пациенттерді оңалту процесіне бағыттайтын оңалту жоспары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 18
  • Кардиореабилитация

    Пән аясында олар пациенттің функционалдық жағдайын медициналық бағалауды, жеке жаттығуларға төзімділік негізінде тағайындалған дене жаттығуларын (жаттығуларды), қауіп факторларын модификациялауды қамтитын ұзақ мерзімді бағдарламалар бойынша білім алады және дағдыларды меңгереді. жүрек-қантамыр аурулары үшін, науқастарды оқыту және кеңес беру, еңбекке қабілеттілігін қалпына келтіру, көрсеткіштерді анықтау, қарсы көрсетілімдер мен пациенттерді медициналық оңалту, операциядан кейінгі емдеу және оңалту үшін таңдау; оңалту жоспарын жасау, оңалту барысын бақылау, кардиологиялық науқастарды оңалту процесіне бағыттау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Ересектер мен балалардағы covid-инфекциясынан кейін оңалту

    Пән шеңберінде ересектер мен балаларда жас ерекшеліктерін ескере отырып, асқынулардың дамуын азайту үшін covid-инфекциясынан кейін ағзаның жұмысқа қабілеттілігін қалпына келтіру бойынша білім алады және дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педиатриядағы реабилитация

    Пән аясында олар ерте, кіші, үлкен жастағы балалардағы аурулардың диагностикасы, дифференциалды диагностикасы, емдеуі, профилактикасы, теңгерімді емдік тамақтануды ұйымдастыру негіздері, кешенді басқару негіздері бойынша білім алады және дағдыларды меңгереді. ерте жастағы балалар аурулары, сондай-ақ әртүрлі туа біткен және жүре пайда болған патологиялары бар балаларды физикалық оңалту дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 12
  • Қазақстандағы санаторлық-курорттық емдеу

    Пән шеңберінде Қазақстанның климаттық, бальнеологиялық курорттарында санаторлық-курорттық емдеуді тағайындау, жүргізу, санаторлық-курорттық емдеуге, оңалтуға көрсеткіштер мен қарсы көрсетілімдерді айқындау бойынша білім алады және дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • медициналық оңалтуға бағытталған науқастарға (ересектер мен балалар) клиникалық тексеру жүргізу, зертханалық-аспаптық зерттеу әдістерін жоспарлау және түсіндіру дағдыларын қолдануға қабілетті;
  • емдеу-сауықтырудың стационарлық және амбулаториялық кезеңдеріндегі науқастарды оңалту кезінде емдеу мекемелерінде пациенттердің қозғалыс белсенділігіне әртүрлі мөлшерлеу режимдерімен физиотерапиялық жаттығуларды (кинезиотерапия) қолдана отырып, барлық ауруларға медициналық оңалтуды жүргізуге қабілетті.
  • қозғалыс, қозғалыстарды үйлестіру және күнделікті әрекеттерді орындау қабілетін қалпына келтіру үшін дененің әртүрлі функцияларын жоғалтқан жағдайда медициналық оңалтуды (эрготерапия) жүргізуге қабілетті
  • халықаралық реабилитация принципін қолдана отырып медициналық оңалтуды жүргізе алады, медициналық оңалтуды ғылыми негізде басқара алады.
  • функционалдық диагностиканы пайдалана отырып, бұзушылықтардың дәрежесін және белгілі бір жүктемелердің ағзаның өнімділігін жоғалтуын анықтау үшін медициналық оңалтуды жүзеге асыруға қабілетті
  • өсіп келе жатқан ағзаның даму ерекшеліктерін ескере отырып, ерте, кіші, үлкен жастағы балаларда медициналық оңалтуды және әртүрлі туа біткен және жүре пайда болған патологиялардың алдын алуды жүзеге асыруға қабілетті.
  • жүйке жүйесінің дисфункциясы, неврологиялық және нейрохирургиялық аурулар, жарақаттар кезінде клиникалық жағдайды кешенді бағалау, адекватты терапияны таңдау және заманауи таразыларды пайдалана отырып, асқынуларды түзету, оңалту жоспарын құру негізінде медициналық оңалтуды жүргізуге қабілетті; оңалту процесін бақылау, нейрореабилитация процесіндегі науқастарды бағыттау
  • тірек-қимыл аппараты зақымданған жағдайда медициналық оңалтуды жүргізуге қабілетті, сондай-ақ оңалту жоспарын дайындау, пациенттерді оңалту процесіне бағыттау негізінде олардың функцияларын қалпына келтіру мүмкіндігі.
  • жеке жаттығуларға төзімділікті анықтау, қауіп факторларын өзгерту, медициналық оңалтуға пациенттерді таңдау, оңалту жоспарын құру негізінде кардиологиялық науқастарды медициналық оңалтуды жүзеге асыруға қабілетті, сондай-ақ пациенттерді бағыттау арқылы оңалту процесін бақылай алады.
  • клиникалық жағдайын жан-жақты бағалау, адекватты терапияны таңдау және науқастардағы асқынуларды түзету негізінде өкпе ауруы бар науқастарды медициналық оңалтуды жүзеге асыруға қабілетті, сондай-ақ емделушіні бағыттай отырып, оңалту процесін бақылай алады.
Top